Válasz #15086. hozzászólásra
Mézga uram, a huntrako nyomatja nagyon kifelé a sárgákat mi lehet ennek az oka!!! Talán végkiárúsítás van, sárga fronton?????????
Nemszokott ezeknél elektromos baj lenni, kuplung kapcsolóra rálehet nézni műszerfal alatt az tud baxakodni egyébként ha nincsen szakadás vagy rendellenesség akkor nemlehet baja
igazad volt elektromos dolog volt a kuplungnál pontosan még nem tudni, hogy mi,mert végigrángattam ott mindent meg a kézifik bowdenjét arrébb raktam. most működik rendesen. a lényeg, hogy nem váltókampec és tudjuk hova kell nyúlni
Majd ha úgy adódik akkor egy-két képet dobhatnál fel kíváncsi lennék hohy néz ki, nagyjából el tudom képzelni de a kép a tuti, már csak azért is mert én is csinálni akarok egy boronás simítós valamilyen vakarót, de csak ugy kb 4 méter szélességben.
igen 260mm-es csak nemmertem kiírni mert azthittem rosszul mértem vagy emlékezek rá aztán lehurrogtak volna itt
elsősor 26centis I-vas második sor 16 vagy 18??? megfogom nézni mer már nem is emlékszem.
Aztán egy sor borona még utána
Plusz úgyvan kialakítva a vonópontjuk, hogy az elsősort fektetve de felülről húzza a lánc, tehát a támadási pontja a gerende felett van! Így húzás közben élével slégan lefelé rendesen vágja a talajt. A második soron pedig van egy magasítás azon vonódnak a boronalevelek ez pedig élivel hátrafelé kívánkozik a boronalevelek húzásából adódóan. Így az első nagy I vas betyárul húzza a fődet a hátsó kisebb I-vas simítja vissza majd a borona csinálja a kész pályát.
Ez után vetni lehetne általában, annyi hogy a műtrágyát bedolgozni szoktuk egy vékony művelettel még rá.
No erre kellene egy 15méteres könnyűborona 15centis fogakkal maximumés kész.
Válasz #15066. hozzászólásra
A 25 centis I gerenda a valóságban I 260. Ózdon van, de csak 6 méteres szálban adják az újat. Keresgélnek még tovább.
De mi a fenére kell az a hatalmas vas? Ha kinyúló oldalszárnynak, akkor azt szerintem úgy kellene megoldani, hogy egy kisebbet, pl 180-ast egy szűkítő toldattal hozzáépíteni. A kinyúló szárnyon már nem lehet akkora terhelés, hogy atombunker kelljen neki!
Egyébként elég jól áll a Navara!
Tegnap kijött a turbínás szergely aknáról rátoltuk a padzsérót, mostmár alulról is tudok majd vakerálni rajta. Ma lesz egy kis dolgom (motorozás) mert igenszép az idő de lehet délután sikerül odaérnem aztán befejezném vagy valami
Bevan kötve majdnem minden csakmég kis olajteknő diffi turbó katalizátor féltengelyek ... elég cumis lesz némelyik már látom.
Ha jólmegy holnap akár tudom is röffenteni!!!
hogyne vinné el!
csak nem a kálvária ódalt hehe
sem a nagykéménynél...
Ő egyébként úgy gondolta hogy a telepheye meg a fődjei között van 20km és lapos az út a völgyön végig. Úgy jobbvolna mint a lengyel 6tonnás kéttengős kisgurúló
Mi itt nem vagyunk hívei a nagy pótkocsiknak.
Egyrészt mert kisebb gép nembírja elhúzni másrészt még ha el is bírná vagy a nagynak ennyi dolga lenne akkoris itt az ódalgóson parton gödrös xar útakon meggyűlne a bajunk velük ésmég sárról nem is beszéltünk...
Itt az EB kocsiknak nincsen párja, sárban is elboldogúlnak az mtz-k is velük nyomja a traki farát és br fogni jobban. Ural gumik vannak rajtok magas hasúak.
Persze felborítani ezeket sem nehéz ha úgyvan de 70mázsát lapátolni akkoris könyebb mint 120-at
szerintem sárgák azok 64-es szériék a kicsik is. azért van benne az a gomb is. nekem a 6280-ban is bent van. jövőhéten megy vizsgára a 6280. mondjuk ez az év a vizsgák éve lesz. pótkocsi, jcb, 5455, sárgaferga is vizsgázik
most olcsóbbak a sárgák mert söprik ki őket feszt, ugyanis európában már nemlesz kerekes Challenger traktor meg kombájn forgalmazva, kiváltja az Mf mivel ugyanazok.
Challi meg utazik keletebbre szépen.
Így a készleteket szórják ki jobb árakon mint a fergák vannak igaz nem zsír újak 20-60-80üzemórás bemutatógépek javarészt, meg 2éves visszamaradt modellek, ilyesmi.
Itt a szomszédok fergát kértek de challengert kaptak gondolom a lóvé végett ezzel jobban kijöttek most
Ide is jött szomszédokhoz egy kis challi talán 445-ös.
5445 szerű annyi hogy kiskerekes.
Ami még másabb rajta, hogy a kabin tetején ottvan az a nagy karima, nincsen hátul sárvédőtoldat meg más a színe.
Ja az orrsúlytartó meg az orrsúly más alakú ez jobb mint a fergáé!!!
plusz van egy gomb a műszerfalon jobboldalt amit ha megnyomunk nagy hidraulikus terhelésnél valami rásegítés azt mondták. 5455-ben ilyen nincsen legalábbis 2009-ig biztosan nem.
Jön még nekik egy 125lovas ferga vagy challi meg egy Chali kombájn (Ferga Beta 6ládás sárgában)
hú milyen kicsi a világ! ma voltam horgászboltban a szomszéd faluban (város). beszélgettem egy sráccal és kérdezgetett a földvételekről. no a lényeg, hogy az apja nagy vadász és borsodban akar földet venni Szendrő környékén. és apád nagy haverja
24488 hozzászólás
Válasz #15086. hozzászólásra





Ez igaz mondás, lóerőhöz levegő és gázolaj kell!!!!
Válasz #15087. hozzászólásra
egy párszor már leírtuk...
Válasz #15086. hozzászólásra






Mézga uram, a huntrako nyomatja nagyon kifelé a sárgákat mi lehet ennek az oka!!! Talán végkiárúsítás van, sárga fronton?????????
Válasz #15085. hozzászólásra

az erőhöz kell a nafta is
kérdezd csak meg a jd-osokat
Válasz #15084. hozzászólásra

tudom láttam ezen is.
kár hogy már nem perkins motorral szerelik a cat sokat fog enni
Válasz #15083. hozzászólásra
még a szűrők is cat-ok
cat mi?



ami idejött szomszédoknak abbanis de valamiért pont ugyanolyan mint az 5455-ben hehe
Válasz #15080. hozzászólásra

igen, cat motor van benne
Válasz #15079. hozzászólásra

nem is tudom hányas. majd holnap megszámolom
Válasz #15079. hozzászólásra




cater motoros
Válasz #15078. hozzászólásra
perkins motoros?
6pípás?
Válasz #15074. hozzászólásra

sárgafergát meg le köll súlyozni rendesen, mert az a 9q az elején nagyon karcsú. kicsit odalépek 2 kerékre áll. tombolnak a paripák
Válasz #15074. hozzászólásra

jcb-ről van szó koma! ha valamit nem tudsz kérdezzél
Válasz #15075. hozzászólásra
hiába az évek és a rutin!
Nemszokott ezeknél elektromos baj lenni, kuplung kapcsolóra rálehet nézni műszerfal alatt az tud baxakodni egyébként ha nincsen szakadás vagy rendellenesség akkor nemlehet baja
Válasz #15074. hozzászólásra



én telefonba ránéztem, és kész
Válasz #15071. hozzászólásra
váltókampec egy olyantraktornál ami még nem húzott igát de még menni sem nagyon sokat ment kb esélytelen...
Ne aggódjál híjjad kifelé Pistabátyjádat ránéz és kész
Jessz! Végre sziszeg a légfék a fergámon. Ahogy Forest Gump mondaná egy gonddal kevesebb.
Válasz #15064. hozzászólásra

az én 5455 húzott már öttengelyest is megpakolva
3 pótkocsi volt összekötve vonatba.
Válasz #15064. hozzászólásra
pontosan még nem tudni, hogy mi,mert végigrángattam ott mindent meg a kézifik bowdenjét arrébb raktam. most működik rendesen. a lényeg, hogy nem váltókampec és tudjuk hova kell nyúlni 
igazad volt elektromos dolog volt a kuplungnál
Válasz #15069. hozzászólásra

EGyszerűen fődön húzós semmi akasztómű vagy ilyenek.
Vége a munkának ráállok hosszára láncra akasztom orrát megemelem boronákat ráfordítom a két gerendelyre és húzom a fődön csúszva.
Nemtudok minden fődre elmenni vele e végett de nagyrészére jó.
Munkája kiváló amúgy csak kicsi 6méteres.
Ezért kéne egy félszál 260-as I vas meg egy félszál 160-as és akkor már 9méteres lenne alakulna
Válasz #15068. hozzászólásra

Majd ha úgy adódik akkor egy-két képet dobhatnál fel kíváncsi lennék hohy néz ki, nagyjából el tudom képzelni de a kép a tuti, már csak azért is mert én is csinálni akarok egy boronás simítós valamilyen vakarót, de csak ugy kb 4 méter szélességben.
Válasz #15067. hozzászólásra

igen 260mm-es csak nemmertem kiírni mert azthittem rosszul mértem vagy emlékezek rá aztán lehurrogtak volna itt
elsősor 26centis I-vas második sor 16 vagy 18??? megfogom nézni mer már nem is emlékszem.
Aztán egy sor borona még utána
Plusz úgyvan kialakítva a vonópontjuk, hogy az elsősort fektetve de felülről húzza a lánc, tehát a támadási pontja a gerende felett van! Így húzás közben élével slégan lefelé rendesen vágja a talajt. A második soron pedig van egy magasítás azon vonódnak a boronalevelek ez pedig élivel hátrafelé kívánkozik a boronalevelek húzásából adódóan. Így az első nagy I vas betyárul húzza a fődet a hátsó kisebb I-vas simítja vissza majd a borona csinálja a kész pályát.
Ez után vetni lehetne általában, annyi hogy a műtrágyát bedolgozni szoktuk egy vékony művelettel még rá.
No erre kellene egy 15méteres könnyűborona 15centis fogakkal maximumés kész.
de ezt majd egyszer.
Válasz #15066. hozzászólásra
A 25 centis I gerenda a valóságban I 260. Ózdon van, de csak 6 méteres szálban adják az újat. Keresgélnek még tovább.
De mi a fenére kell az a hatalmas vas? Ha kinyúló oldalszárnynak, akkor azt szerintem úgy kellene megoldani, hogy egy kisebbet, pl 180-ast egy szűkítő toldattal hozzáépíteni. A kinyúló szárnyon már nem lehet akkora terhelés, hogy atombunker kelljen neki!
Válasz #15064. hozzászólásra
) mert igenszép az idő de lehet délután sikerül odaérnem aztán befejezném vagy valami
Egyébként elég jól áll a Navara!
Tegnap kijött a turbínás szergely aknáról rátoltuk a padzsérót, mostmár alulról is tudok majd vakerálni rajta. Ma lesz egy kis dolgom (motorozás
Bevan kötve majdnem minden csakmég kis olajteknő diffi turbó katalizátor féltengelyek ... elég cumis lesz némelyik már látom.
Ha jólmegy holnap akár tudom is röffenteni!!!
Válasz #15064. hozzászólásra

hogyne vinné el!
csak nem a kálvária ódalt hehe
sem a nagykéménynél...
Ő egyébként úgy gondolta hogy a telepheye meg a fődjei között van 20km és lapos az út a völgyön végig. Úgy jobbvolna mint a lengyel 6tonnás kéttengős kisgurúló
Válasz #15063. hozzászólásra




pedig egy kollégéd esküszik ,hogy az 5455 elvinné a 3tengelyest
Válasz #15062. hozzászólásra

Mi itt nem vagyunk hívei a nagy pótkocsiknak.
Egyrészt mert kisebb gép nembírja elhúzni másrészt még ha el is bírná vagy a nagynak ennyi dolga lenne akkoris itt az ódalgóson parton gödrös xar útakon meggyűlne a bajunk velük ésmég sárról nem is beszéltünk...
Itt az EB kocsiknak nincsen párja, sárban is elboldogúlnak az mtz-k is velük nyomja a traki farát és br fogni jobban. Ural gumik vannak rajtok magas hasúak.
Persze felborítani ezeket sem nehéz ha úgyvan de 70mázsát lapátolni akkoris könyebb mint 120-at
Válasz #15061. hozzászólásra
a színkódot azt tudom. van itt egy koma, csináltat egy pótkocsit az új 6480asaához színre fújva. 7,2*2,4 1,5 magasan. kapaszkodhat a ferga majd
Válasz #15060. hozzászólásra

A 4-es challi szerintem az 5400-es traki én így saccolom
Itt van jó fényező de messze az neked, pesten is tuti lelsz.
Pistabátyját megkérdezed a színkódról meg kérsz rá két levonót oszt cső
Válasz #15059. hozzászólásra
ha dyna 4, akkor lehetséges. mondjuk nem ismerem a chalikat. elég volt beazonosítani az mt545b-t. a szemembe ferga.
nem tudsz egy jó fényezőt?
Válasz #15058. hozzászólásra
dehogyis!
full 5400-es traki!!!
csak az a gomb van benne
Válasz #15054. hozzászólásra
szerintem sárgák azok 64-es szériék a kicsik is. azért van benne az a gomb is. nekem a 6280-ban is bent van. jövőhéten megy vizsgára a 6280. mondjuk ez az év a vizsgák éve lesz. pótkocsi, jcb, 5455, sárgaferga is vizsgázik
Válasz #15053. hozzászólásra
igen
Válasz #15055. hozzászólásra
most olcsóbbak a sárgák mert söprik ki őket feszt, ugyanis európában már nemlesz kerekes Challenger traktor meg kombájn forgalmazva, kiváltja az Mf mivel ugyanazok.
Challi meg utazik keletebbre szépen.
Így a készleteket szórják ki jobb árakon mint a fergák vannak igaz nem zsír újak 20-60-80üzemórás bemutatógépek javarészt, meg 2éves visszamaradt modellek, ilyesmi.
Itt a szomszédok fergát kértek de challengert kaptak gondolom a lóvé végett ezzel jobban kijöttek most
Válasz #15054. hozzászólásra
Árban hogy mutatkozik a piros vs sárga?
Ide is jött szomszédokhoz egy kis challi talán 445-ös.
5445 szerű annyi hogy kiskerekes.
Ami még másabb rajta, hogy a kabin tetején ottvan az a nagy karima, nincsen hátul sárvédőtoldat meg más a színe.
Ja az orrsúlytartó meg az orrsúly más alakú ez jobb mint a fergáé!!!
plusz van egy gomb a műszerfalon jobboldalt amit ha megnyomunk nagy hidraulikus terhelésnél valami rásegítés azt mondták. 5455-ben ilyen nincsen legalábbis 2009-ig biztosan nem.
Jön még nekik egy 125lovas ferga vagy challi meg egy Chali kombájn (Ferga Beta 6ládás sárgában)
Válasz #15052. hozzászólásra
Ez egy soron készül a pirosfergával?
Válasz #15051. hozzászólásra
ma lemértem a sárgafergát, üres tankkal 65q
Kíváncsi vagyok miben térnek el az amcsi traktorok a franciától!?!?!?!?
No nem a hosszú feltengőkre gondolok itt.
Illetve arra is hogy bemerik e vallani a kereskedők.
Szerintem lenne itt turpisság egyegy alkatrésznél...
Válasz #15049. hozzászólásra

A 70-es években is ezzel foglalkoztam már tudod, kár hogy akkor nemvolt még fórum
Így készül az MF traktor:
Egy pillanatra látszik Szanberg is a videón, csak nem tudom hogy került oda?!
Válasz #15039. hozzászólásra
köszi a felvilágosítást. főnök készült már egy modernebb vásárlására majd mondom neki az általad ajánlott márkát.
Válasz #15046. hozzászólásra
a vadászok nem normálisak
Válasz #15045. hozzászólásra

no akkor egynapi tüzelő már biztos valakinek
Válasz #15044. hozzászólásra


állítólag azért kell, hogy odarakhassa a lesét
Válasz #15043. hozzászólásra
Mondjad neki, hogy itt úgy vegyen ha nem vigyázzák még aztis ellopják az ember alól
Válasz #15042. hozzászólásra

hú milyen kicsi a világ! ma voltam horgászboltban a szomszéd faluban (város). beszélgettem egy sráccal és kérdezgetett a földvételekről. no a lényeg, hogy az apja nagy vadász és borsodban akar földet venni Szendrő környékén. és apád nagy haverja
Válasz #15041. hozzászólásra

Válasz #15040. hozzászólásra


túl messzire ne menj vele
Válasz #15032. hozzászólásra
okés ha minden jólmegy hétvégén betudom üzemelni a padzsérót és akkor elmegyek hozzád bejáratom közben hehe
150-es az jó a második sorba de előre 250mm magas kellessz.
Boronát meg újat kell venni neméri meg bólyra lemenni használt kopottért.
Tiszavasvári ittvan nemmessze leugrok ha úgyvan