Itt volt egy 80 lovas kis szívódzel ferga is tavalyig, lehet Te még nem is emlékszel rá...
25mázsa súllyal mechanikus váltóval.
A 4,2-est 10-el húzta mint a nagyok!!
Hány méter széles az ásóborona? Mi soltvadkerti 4,6ost akartunk az 5465ös ferga után venni, de 4,2es lett belöle, az pont elég neki, szép tempóban húzza. De ez mintha lényegesen szélesebb lenne.
Igen, igen, valami ilyesmibe. Nem tudom pontosan mert én már csak a bontott motort láttam(meg) aztán 15 papírért nekem adták róla a kompresszort, olaj és vízcsöveivel egyött, szóval csak csavaroznom kellett és bent van a gépen. Vízhűtéses a hengerfeje az se utolsó szempont. A trakin vakdugók ki közcsavarok be és passzolt minden. Már csühög rajta, egyelőre ki a szabadba. Mert még a tartályig nem jutottam el, illetve készül a tartálytartó konzol, mint a lucaszéke. Ma műszakiztattam a pótot. 30t kapott meg pirosrendszámot. Nem lesz gond a tengelyesekkel. Utána mindjárt mentem vele műtrágyáért, volt hídmérleg lemértem mindent, traki 6060kg a pót pedig 7100kg. Rátettünk még 6 tonna műtrágyát semmi különbség pont úgy jön utána mint üresen.
Szia! Én is éppen a légfékkel kínlódok, a tiedben is perkins 6 hengeres motor van? Ahhoz a gyári helyre, oldalra az adagoló elé találtál fogaskerekes kompresszort? Mázlista Hol, hol, hol? A fékszelepet megoldottad már? A hidraulikus fék vezérli vagy külön feltetted?
tényleg nagyon jó lenne és kellene is a gépre, mondjuk lehet h egyelőre egy eke és nem légfék lesz az árából, na de majd meglátjuk, legalább már tudom h merre kell keresni hozzá az alkatrészeket
néztem az oldalt, elég húzósak az árak tényleg, na meg azért kellene jó pár órát dolgoznunk amig rákerülne minden a gépre, na de akkoris az lenne a kisebb probléma
Ne gondold. Rögtön küldöm és pislogni fogsz. A hidraulikus féknyomás vezérli a kétkörös pótkocsi fékszelepet. Az vezérli az egykörös fékszelepet a kézifék pedig a kézifék visszajelzőre van kötve tehát ahhoz is kell egy vezérlő relé és egy EP szelep. Ilyeneket nemigazán lehet ráfaragni csak úgy...
Traki jobboldalán fülke alatt van két gömbölyű nyomástároló. Egyik ferdén van (enyémen legalább is) és rendes autószelep van rajta az a power váltóhoz tartozik másik pedig a hidraulika lengéscsillapító tövén a szeleppel amit a gombbal aktiválsz.
Még annyit tennék hozzá hogy száraz időben jó az EHR helyzetszabályozója, taknyos időben viszont a sleep control a jobb. Lehet együtt is használni őket. Legalább is eddig senki se mondta hogy nem.
Ehr: elektronikus függesztőmű szabályozás. Pontos, minimális kopó alkatrész.
Slip control: kerékcsúszás szabályozás, előre beállított kerékcsúszás értéknél elkezdi emelni a munkaeszközt( hárompont) majd elkezdi visszatenni az előre beállított szintre.
Kell hozzá működő radar, és sebesség szenzor.
Ez bonyulult. Nekem szerencsém volt talátam a trakimra egy gyári kompresszort 15eft ért. 20 literes légtartályom volt itthon méretileg is pont olyan mint a gyári. A kompresszorhoz vettem egy nyomásszabályzó szelepet 20e ért, nyomásmérő óra lesz itthon remélem annak még nem jártam a végére. Szóval így hogy ezeket nem kell a szetben rendelnem a maradék amire szükségem van 1200juró lesz nettóba. A komplett szett 2500juró lett volna. Küldj egy emilcímet.
nálam a trágyaszóró az ami nem a hashúzóról vontatódik és amikor már kicsi van rajta és hátul akkor az elejét felemeli. (és persze a kardán nem tartja meg )
Az a gomb az valószínűleg a hidraulika shock szelepe. Ha benyomod a gombot beakad és ha emelésre teszed a 3 pont kapcsolót akkor világít a közepe, zöld gomb? Arra szolgál hogy ha valami nehéz dolgot viszel f3 ponton függesztve és beleng vagy csapódik szóval ha nagy nyomáshullámok ébrednének a hidraulika rendszerbe akkor ez tompít valamelyest. De ha dolgozol akkor kapcsold ki mert ha be van kapcsolva akkor lassabban emel a hidraulika.
24488 hozzászólás
Válasz #14138. hozzászólásra
repűlni fog vele!
Itt volt egy 80 lovas kis szívódzel ferga is tavalyig, lehet Te még nem is emlékszel rá...
25mázsa súllyal mechanikus váltóval.
A 4,2-est 10-el húzta mint a nagyok!!
Válasz #14136. hozzászólásra
Ez 4,6-os remélem elviszi.
Válasz #14134. hozzászólásra
Használd egészséggel
hehe
Grat a géphez
Válasz #14134. hozzászólásra
Hány méter széles az ásóborona? Mi soltvadkerti 4,6ost akartunk az 5465ös ferga után venni, de 4,2es lett belöle, az pont elég neki, szép tempóban húzza. De ez mintha lényegesen szélesebb lenne.
Válasz #14133. hozzászólásra
Meg az avatar közepén is rajt van(táj) hehehe.
Lehet onnan ismerős hehe.
Válasz #14129. hozzászólásra


hehehe
Nagyon ismerős a táj...
köves út van , járda van...
Válasz #14129. hozzászólásra







Hihi!
Válasz #14129. hozzászólásra
Használd egészséggel,meg jó kedvel.
hehehehe.
Válasz #14129. hozzászólásra


A traktor nem maradt , csak útban volt azért kellett vele lejárni hehehehehe.

Válasz #14121. hozzászólásra
nagy grat. hozzá 

használd sokáig, és csak a kötelező szervíz legyen vele !
Válasz #14120. hozzászólásra

aki belép a clubba az nem szabadul
Válasz #14122. hozzászólásra
Csak nem a kiállításról nyúltad?
Válasz #14124. hozzászólásra

pedig olyan mintha kopott lenne a gumija
Válasz #14123. hozzászólásra

mert az
Válasz #14121. hozzászólásra
Miért van ráírva, hogy új???
Válasz #14121. hozzászólásra

Válasz #14119. hozzászólásra

Válasz #14119. hozzászólásra
megint betéptél?
Válasz #14117. hozzászólásra
Vízhűtéses a hengerfeje az se utolsó szempont. A trakin vakdugók ki közcsavarok be és passzolt minden. Már csühög rajta, egyelőre ki a szabadba. Mert még a tartályig nem jutottam el, illetve készül a tartálytartó konzol, mint a lucaszéke.
Ma műszakiztattam a pótot. 30t kapott meg pirosrendszámot.
Nem lesz gond a tengelyesekkel.
Utána mindjárt mentem vele műtrágyáért, volt hídmérleg lemértem mindent, traki 6060kg a pót pedig 7100kg.
Rátettünk még 6 tonna műtrágyát semmi különbség pont úgy jön utána mint üresen.
Igen, igen, valami ilyesmibe. Nem tudom pontosan mert én már csak a bontott motort láttam(meg) aztán 15 papírért nekem adták róla a kompresszort, olaj és vízcsöveivel egyött, szóval csak csavaroznom kellett és bent van a gépen.
Válasz #14116. hozzászólásra
kamionbontóba találsz,régi renault midlinerben volt ez a motor,jamó is ott vette
Válasz #14100. hozzászólásra
Hol, hol, hol? A fékszelepet megoldottad már? A hidraulikus fék vezérli vagy külön feltetted?
Szia! Én is éppen a légfékkel kínlódok, a tiedben is perkins 6 hengeres motor van? Ahhoz a gyári helyre, oldalra az adagoló elé találtál fogaskerekes kompresszort? Mázlista
Válasz #14114. hozzászólásra

tényleg nagyon jó lenne és kellene is a gépre, mondjuk lehet h egyelőre egy eke és nem légfék lesz az árából, na de majd meglátjuk, legalább már tudom h merre kell keresni hozzá az alkatrészeket
Válasz #14113. hozzászólásra
Adnak hozzá mindent, konzolokat, csavarokat, vezetékeket. Csak fel kell csavarozni és kész. Szerintem egy laza nap alatt fellehet szerelni a szettet.
Válasz #14111. hozzászólásra

néztem az oldalt, elég húzósak az árak tényleg, na meg azért kellene jó pár órát dolgoznunk amig rákerülne minden a gépre, na de akkoris az lenne a kisebb probléma
Válasz #14111. hozzászólásra
igen, köszönöm szépen
Válasz #14110. hozzászólásra
Megkaptad?
Válasz #14104. hozzászólásra

ajajj
Válasz #14108. hozzászólásra
lehet alól rajta, mert nem nagzon hemperegtem idáig alatta, nem valami kellemes a hóban feküdni.
Válasz #14105. hozzászólásra
Autószelep a gömb alján van, ha aláfekszel lehet csak akkor fogod látni. Tiéd más széria lehet teljesen máshol vannak rajta a dolgok.
Válasz #14105. hozzászólásra

Igen az(ok) mert abból kell vagy 3-4db és százezres tétel mindegyik .
Válasz #14104. hozzászólásra

ja igen, a fékszelep...
Válasz #14103. hozzászólásra

nekem 1-1 tartály van mindkét oldalon, legalábbis nem rémlik 2 jobboldalt, meg az autószelep se, de attól még lehet ott
Válasz #14102. hozzászólásra

Ne gondold. Rögtön küldöm és pislogni fogsz. A hidraulikus féknyomás vezérli a kétkörös pótkocsi fékszelepet. Az vezérli az egykörös fékszelepet a kézifék pedig a kézifék visszajelzőre van kötve tehát ahhoz is kell egy vezérlő relé és egy EP szelep. Ilyeneket nemigazán lehet ráfaragni csak úgy...
Válasz #14098. hozzászólásra
Traki jobboldalán fülke alatt van két gömbölyű nyomástároló. Egyik ferdén van (enyémen legalább is) és rendes autószelep van rajta az a power váltóhoz tartozik másik pedig a hidraulika lengéscsillapító tövén a szeleppel amit a gombbal aktiválsz.
Válasz #14100. hozzászólásra
ment mail. amúgy leginkább nekem is a kompresszor okoz gondot.
Válasz #14099. hozzászólásra

Még annyit tennék hozzá hogy száraz időben jó az EHR helyzetszabályozója, taknyos időben viszont a sleep control a jobb. Lehet együtt is használni őket. Legalább is eddig senki se mondta hogy nem.
Válasz #14095. hozzászólásra
Ehr: elektronikus függesztőmű szabályozás. Pontos, minimális kopó alkatrész.
Slip control: kerékcsúszás szabályozás, előre beállított kerékcsúszás értéknél elkezdi emelni a munkaeszközt( hárompont) majd elkezdi visszatenni az előre beállított szintre.
Kell hozzá működő radar, és sebesség szenzor.
Válasz #14093. hozzászólásra
Küldj egy emilcímet.
Ez bonyulult. Nekem szerencsém volt talátam a trakimra egy gyári kompresszort 15eft ért. 20 literes légtartályom volt itthon méretileg is pont olyan mint a gyári. A kompresszorhoz vettem egy nyomásszabályzó szelepet 20e ért, nyomásmérő óra lesz itthon remélem annak még nem jártam a végére. Szóval így hogy ezeket nem kell a szetben rendelnem a maradék amire szükségem van 1200juró lesz nettóba. A komplett szett 2500juró lett volna.
Válasz #14091. hozzászólásra

az lesz az amit mondasz
Válasz #14092. hozzászólásra
)
nálam a trágyaszóró az ami nem a hashúzóról vontatódik és amikor már kicsi van rajta és hátul akkor az elejét felemeli. (és persze a kardán nem tartja meg
Válasz #14089. hozzászólásra
Trakid megvan hozzá, kocsma biztos van a faluban, csak egy kormányost kell szerezned. :)
Mire szolgál az EHR, SLEEP CONTROL?
Válasz #14088. hozzászólásra
Nem mai csirke.
Ami az avataromon van, az 60-as, és soha nem kellett diffizár.
Nem 800-hektárokat kell vele szántani, ráérünk kivárni a jó időt.
Válasz #14084. hozzászólásra
Mondta Pisti h kérdezzelek téged a költségtakarékos légfékrendszeről, kb mennzire is lenne az takarékos?
Válasz #14087. hozzászólásra
Általában minden normális traktor csak lefele tart. Egyes működésű munkahenger van rajtuk. Ez így normális, csak úgy kell használni, ahogy előírják.
Válasz #14087. hozzászólásra
Az a gomb az valószínűleg a hidraulika shock szelepe. Ha benyomod a gombot beakad és ha emelésre teszed a 3 pont kapcsolót akkor világít a közepe, zöld gomb? Arra szolgál hogy ha valami nehéz dolgot viszel f3 ponton függesztve és beleng vagy csapódik szóval ha nagy nyomáshullámok ébrednének a hidraulika rendszerbe akkor ez tompít valamelyest. De ha dolgozol akkor kapcsold ki mert ha be van kapcsolva akkor lassabban emel a hidraulika.
Válasz #14081. hozzászólásra

biztos hogy lenne, de ti is sokat segitetek