Válasz #11436. hozzászólásra
Mert így is megvágja. (meg nehéz vele fordulni)
Valami vertikum güttler hengerrel 3méteres, sztem 3 tonnánál nehezebb . A tagutat is 5cm mélyen viszi hehe.
Nekem belül van jobb oldalt. De a tiédet nem ismerem. Ha egyik pillanatról a másikra romlott el akkor nem szivattyú természetes kopása. Bemérni te is betudod. Egyik gyorscsatlakozó helyére beteszel egy 250-300 báros órát, ráhúzod a kart és nézed az órát. Enyémbe 180bár a névleges nyomás ha jól emlékszem.
Egy szervizes szerint,kóbor levegő lehet a rendszerbe.Állítása szerint,a szivattyú magasabban van egy picit,az olajszintnél,meg a szivattyú kopása miatt.Vagy farslevegőt kap.
Ó akkor ott valami bibi van. Tiéden két szűrő van? Az teljesen más hidraulika rendszerű mint az enyém. Enyém nyitott körös fogaskarék szivattyúval. Tiéd zárt körös dugattyús szivattyúval. Nekem nincs rásegítés se féken se kuplungon. Csak ép hogy onnan kapja az olajat annyi. "Prior" szelepnek kell leni a kormányhoz ha a kormány is vacakol akkor ott kell keresni a bajt gondolom. Nem lehet hogy valami gumigyűrű vagy tömítés bekerült szűrőcserekor a rendszerbe?
Kösz ezt megnézem.Szűrőcsere óta vannak gondok.Nehezebben emel,meg nemvolt kormány,most van kormány,de nehezen,és elment a béka.Ha benyomom a kuplungot,vagy féket,ránt a kormányon.
Nézd meg jobb oldalt a mágnesszelepet ami vezérli hogy mágneses e és ha igen mikor. Az enyém ha jól emlékszem nyusziba mágnesen békába nem. Ha ez furminál akkor vedd ki a mágnesszelep "beléből" a tolltyút amit huzigál és nézd meg hogy nincs e beragadva vagy nem e került bele valami kosz. Ha áálandóan mágneses a szeleped vagy állandóan nem mágneses akkor valami elektronikai bibi lesz, de akkor szerintem a ledek se váltanának.
nekem egyikben sincsen béka, nem ismerem azokat a váltókat.
Az újabbakon ami van nekünk itt ha a kijelző mutatja a sebességet akkor beváltott és megy. Ha nem mutatná akkor nem is menne, ugyanis váltáskor amikor a mágnes belöki a kért csoportba mondjuk akkor amikor bekattan a helyére megnyom egy kapcsolót így rögtön tudja a gép minden helyén van, ilyenkor vissza is jelez a lámpa vagy kijelző.
Esetedben ebből kiindulva nem egészen így működhet gondolom én, de majd a szakértők megmondják
a műszerfal visszajelző sorban van béka meg nyuszi jel amit soha nem használ a gép! azt vettem ki és raktam be az első kerék hajtás visszajelzőjébe! Holnap veszek bele égőket legyen tartalék!
Hogy a jég verje el a kukoricádat neked is akkor legyél nagy legény!
"meg ne haragudj"
még így is lepipállak mert a tiedet már most lopják a ládiak!!!!
Ma akartam a fiammal menni kombájnba ülni de nem lett belőle semmi!
nem vagyok irígy ember, de bakker akinek 6tonna meg a fölött van búzája az milyet kaszál!
legalábbis azokhoz képest akiknek 2-3-4 van...
repce méginkább, 3tonna felettiek nagykanállal esznek, futja gépre is 100hektár ilyenből már
sebaj, majd a szendrei kukoricakirály odabax ősszel és megmutatja a még északibb parasztoknak(pl Ermike) hogyan is kellene ezt háháháháhááá
na látod belefért volna az enyém is!
elkezdtem építeni egy fronthidraulikára szerelhető magágykészítőt! Négy méteres lesz mint a vetőgép! A Framest-es ismerőssel is szeretnék találkozni a héten!
bazzeg nemkell ide új gép, ígyis hamar learattunk(hálIstennek!!!) most meg egész délután itthon vagyok és nemtudok mit kezdeni magammal itt érvénytelenkedem bakker, unatkozom.
család is elment bevásárolni...
nem nekem való ez így
a fogyasztás a talajtól és eszköztől függ leginkább! Én meg vagyok vele elégedve most szereltettem rá front hidraulikát és egy póttankot mert 18-20 ha tárcsázás alatt a 125 lityi kevésnek bizonyult sokszor a 8-9 óra alatt így most már merem nyomni akár 10-12 órán át is!
Jó és egyszerű gép! De szanberghez képest nem is értek hozzá!
Ja elsősorban többieknek!!!
Mint megigértük "az igazat és csakis az igazat a gépről"
Ma szerelni kellett a trakit!
Az első kerék hajtás visszajelző lámpája nem gyuladt ki hiába nyomogattam a gombot!!! Hát nem kiégett az izzó!!!!
Kicseréltem, kivettem a teknős lámpájából az izzót és áttettem holnap veszek tartalékot!!!!
A másik hiba a villogóban nem forog a motor!!! szárzúzáskor egy fa gally leütötte a foldre azóta nem forog, :( ezt sajnos nem tudtam megcsinálni!!!! :(
Hát ennyi történt a trakival!
Megnéztem a kukoricákat sajnos az egyik táblából nem sok semmi lesz de a másik kiheveri!!!! :)
Ma vágtam mustárt de a Class macit fogott nem bírta a szecskázó még elég zöldes így ott is hagytam még egy hétre érni!!!!
Búza levágva siralmas eredménnyel FECO a tavaszi búzás képre emlékszel???
Na ott lett még egy faxa vadkár, jégkár, és egy tehén csorda is meglegelte a zászlós leveleket így adott 13 q /ha
bár annak a minősége már elég jó!
Válasz #11404. hozzászólásra
A miskolci(felvásárló) csákó azt mondta arrafele sok az új ferga kombájn . Ja a két wts-től két annaburgerrel hordják az anyagot ráfér vagy 28tonna egyre. 8040-es nyuzsi húzza az egyiket kiváncsi vagyok milyen amikor átmegy a 15 tonnára méretezett hídon hehe. A wts ek szerintem 20 fele esznek szecskázva, ezt abból gondolom, hogy a gazdájuk most tesztelt egy 660 as lexikont és annak a 18-át nem sokalta.
igen én vágtam a fergával.
A nyuszi is ette egésznap de az jóval kevesebbet főleg repcében. Lasabban is megy meg kisebb 2méterrel az asztala.
Itt nincs ellenfél a piros kombájnnak mármint repcében, az újak kegyetlenül ezek meg prímán mennek.
Lesz biznic? Itt áll a zab két pótkocsin nem tudom hova tenni, holnap még lenne még kettővel küldj egy kamiont valahogy átrakjuk rá és megkapod 3500é mázsáját.hehe Azt a 35öt a ferga vágta maga? Nálunk a két wts vág 80 fölött 7feles asztalal, de akkor 10től mennek mint atom(jó anyagban).
hát ma vagy 10-kor indultunk meg, napközben repce után oldalkaszát leszereltem, repce körfuratos rostát kicseréltem belőle és vonultam egyet, majd jött a búza, egy 4hektáros meg egy 35, plusz a végén egy 3hektáros maszek a mienk mellett ha már ott voltunk nem hagytuk ott a cimbinek. Ja és 9-kor végeztem.
Maga az aratást ha számolom vonulás akaszgatás visszaszerelés ebéd nélkül nem volt csak kb 9óra.
Mindkettő gyenge termésű volt viszont nagyon gazos! Repce erősen zöld szárú, tele margarétával, 15 mázsás átlaggal bírt, a búza fele 40-45 körüli voltelég jó állomány, a másik fele és inább többsége pedig vagy 25 mázsás, így kijött egy jó 30-as átlag. Viszont ittmeg olyan vastag széltippan borítottság volt mintha dunyhát vágtam volna plusz domboldalon az egész.
Egyszer szeretnék egy nagy lapos táblán jó körülmények között aratni reggeltől estig, kíváncsi lennék mit lehet kihozni a gépből!
Ma letoltam szűk35hektárt, repcét búzát, volt teljesítmény!!!
Holnap végzünk a sajáttal 8hektár búza maradt kint meg azonkívül még jónéhány maszek meló.
van 5455 Tier III-asunk meg cimborának is.
Konkrét kérdéseket tegyél fel ami érdekel.
Egyébként egyszerűen meg lehet fogalmazni: zsír!
mindenre jó, kocsi húzástól vegyszerezésig nehéz körülmények közötti szántáshoz, kemény talajmunkára is.
persze a saját eszközeivel!!!
Väderstad – Massey Ferguson országjáró
Körút: Tekintse meg munka közben gépeinket!
Július 27. szerda Cegléd, Teforg Kft.
Ceglédről Tápiószentmárton irányában.
4-es főúttól 1,7 km-re balra a hulladékfeldologozo felé. További 1,8 km-re a bekötö úton.
24488 hozzászólás
Válasz #11438. hozzászólásra




Bammaeg ez egy Sampon pirosra festve
Mutatok egy príma kombájnt:
EZ NI
Válasz #11436. hozzászólásra
Mert így is megvágja. (meg nehéz vele fordulni)
Valami vertikum güttler hengerrel 3méteres, sztem 3 tonnánál nehezebb . A tagutat is 5cm mélyen viszi hehe.
Válasz #11434. hozzászólásra
miért nem szögbe hanntod?
milyen tárcsa? milyen mélyen? mennyivel?
Válasz #11432. hozzászólásra
Nekem belül van jobb oldalt. De a tiédet nem ismerem. Ha egyik pillanatról a másikra romlott el akkor nem szivattyú természetes kopása. Bemérni te is betudod. Egyik gyorscsatlakozó helyére beteszel egy 250-300 báros órát, ráhúzod a kart és nézed az órát. Enyémbe 180bár a névleges nyomás ha jól emlékszem.
Legnagyobb dombunk alig bírja felhúzni rá a tárcsát a traki hehe.
Felfele bal oldalt látszik Szanberg kukoricája hehe.
(egy hete ekézte a gazdája)
Most jut eszembe valaki valami termény felvásárlást emlegetett!!
Válasz #11429. hozzászólásra
Szűrőcsere óta csinálja,és a szivattyú életkora miatt dolgozza nehezen.De bemérjük a szivattyú teljesítményét,lehet megadta magát.
Válasz #11428. hozzászólásra
Szerintem nem dugattyús,kívül van a bal oldalán.
Válasz #11430. hozzászólásra
itthon sem voltál bakker.
Nomeg pontos időt nemtudtam csak azt hogy lesz ilyen lehetőség.
Akasszad fel a kicsire meglássuk mit tud vele
Válasz #11423. hozzászólásra
de nagy lóról beszél maga! én itt elmondok mindent maga meg sunyít! Sunyi maga ez már egészen biztos!!!!
Kicsi voltam de szemtelen sose!
Viszlát!
Válasz #11426. hozzászólásra
A "kóbor levegőt" meg kidolgozza a hidraulika ha jó minden. Mióta csinálja ezt?
Válasz #11426. hozzászólásra
A dugattyús szivattyú nem szív tehát ha magasabban van a az olajnál akkor az életbe nem fog működni csak feltöltő szivattyúval.
Válasz #11426. hozzászólásra

Ez nem tűnik valami meggyőzőnek.
Válasz #11425. hozzászólásra
Egy szervizes szerint,kóbor levegő lehet a rendszerbe.Állítása szerint,a szivattyú magasabban van egy picit,az olajszintnél,meg a szivattyú kopása miatt.Vagy farslevegőt kap.
Válasz #11422. hozzászólásra
Ó akkor ott valami bibi van. Tiéden két szűrő van? Az teljesen más hidraulika rendszerű mint az enyém. Enyém nyitott körös fogaskarék szivattyúval. Tiéd zárt körös dugattyús szivattyúval. Nekem nincs rásegítés se féken se kuplungon. Csak ép hogy onnan kapja az olajat annyi. "Prior" szelepnek kell leni a kormányhoz ha a kormány is vacakol akkor ott kell keresni a bajt gondolom. Nem lehet hogy valami gumigyűrű vagy tömítés bekerült szűrőcserekor a rendszerbe?
Válasz #11423. hozzászólásra
Igen!
Válasz #11422. hozzászólásra
gyári szűrőt raktál bele?
Válasz #11420. hozzászólásra
Kösz ezt megnézem.Szűrőcsere óta vannak gondok.Nehezebben emel,meg nemvolt kormány,most van kormány,de nehezen,és elment a béka.Ha benyomom a kuplungot,vagy féket,ránt a kormányon.
Válasz #11418. hozzászólásra

nemond már!
kb hónapokkal ezelőtt levolt már beszélve csak Te még nem tudtál róla
Válasz #11417. hozzászólásra

Pisti módszerrel... ha mágneses akkor tapad hozzá a villáskulcs.
Válasz #11416. hozzászólásra




Hát ez jóóóó...
Válasz #11415. hozzászólásra


a héten demózok grubert!!!
Válasz #11412. hozzászólásra
Nézd meg jobb oldalt a mágnesszelepet ami vezérli hogy mágneses e és ha igen mikor. Az enyém ha jól emlékszem nyusziba mágnesen békába nem. Ha ez furminál akkor vedd ki a mágnesszelep "beléből" a tolltyút amit huzigál és nézd meg hogy nincs e beragadva vagy nem e került bele valami kosz. Ha áálandóan mágneses a szeleped vagy állandóan nem mágneses akkor valami elektronikai bibi lesz, de akkor szerintem a ledek se váltanának.
Válasz #11414. hozzászólásra

Értelek,de az enyém nem jó!!!!!!!!!
Válasz #11412. hozzászólásra
nekem egyikben sincsen béka, nem ismerem azokat a váltókat.
Az újabbakon ami van nekünk itt ha a kijelző mutatja a sebességet akkor beváltott és megy. Ha nem mutatná akkor nem is menne, ugyanis váltáskor amikor a mágnes belöki a kért csoportba mondjuk akkor amikor bekattan a helyére megnyom egy kapcsolót így rögtön tudja a gép minden helyén van, ilyenkor vissza is jelez a lámpa vagy kijelző.
Esetedben ebből kiindulva nem egészen így működhet gondolom én, de majd a szakértők megmondják
Válasz #11412. hozzászólásra
neeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmm
a műszerfal visszajelző sorban van béka meg nyuszi jel amit soha nem használ a gép! azt vettem ki és raktam be az első kerék hajtás visszajelzőjébe! Holnap veszek bele égőket legyen tartalék!
Válasz #11411. hozzászólásra


TE nagyon te!!!!!
Hogy a jég verje el a kukoricádat neked is akkor legyél nagy legény!
"meg ne haragudj"
még így is lepipállak mert a tiedet már most lopják a ládiak!!!!
Ma akartam a fiammal menni kombájnba ülni de nem lett belőle semmi!
búza fronton egyeztessünk, valamikor!
Válasz #11411. hozzászólásra


Hol a gond,mikor a fergából elmegy a béka?Lámpa vált,de béka sehol.
Válasz #11410. hozzászólásra

no igen.
nem vagyok irígy ember, de bakker akinek 6tonna meg a fölött van búzája az milyet kaszál!
legalábbis azokhoz képest akiknek 2-3-4 van...
repce méginkább, 3tonna felettiek nagykanállal esznek, futja gépre is 100hektár ilyenből már
sebaj, majd a szendrei kukoricakirály odabax ősszel és megmutatja a még északibb parasztoknak(pl Ermike) hogyan is kellene ezt háháháháhááá
Válasz #11408. hozzászólásra
új géphez termés is kell(ene) (ha másért nem legalább azért,hogy legyen miböl törleszteni a részleteket)
Válasz #11408. hozzászólásra
na látod belefért volna az enyém is!
elkezdtem építeni egy fronthidraulikára szerelhető magágykészítőt! Négy méteres lesz mint a vetőgép! A Framest-es ismerőssel is szeretnék találkozni a héten!
bazzeg nemkell ide új gép, ígyis hamar learattunk(hálIstennek!!!) most meg egész délután itthon vagyok és nemtudok mit kezdeni magammal itt érvénytelenkedem bakker, unatkozom.
család is elment bevásárolni...
nem nekem való ez így
Válasz #11398. hozzászólásra





isti!
a fogyasztás a talajtól és eszköztől függ leginkább! Én meg vagyok vele elégedve most szereltettem rá front hidraulikát és egy póttankot mert 18-20 ha tárcsázás alatt a 125 lityi kevésnek bizonyult sokszor a 8-9 óra alatt így most már merem nyomni akár 10-12 órán át is!
Jó és egyszerű gép! De szanberghez képest nem is értek hozzá!
Ja elsősorban többieknek!!!
Mint megigértük "az igazat és csakis az igazat a gépről"
Ma szerelni kellett a trakit!
Az első kerék hajtás visszajelző lámpája nem gyuladt ki hiába nyomogattam a gombot!!! Hát nem kiégett az izzó!!!!
Kicseréltem, kivettem a teknős lámpájából az izzót és áttettem holnap veszek tartalékot!!!!
A másik hiba a villogóban nem forog a motor!!! szárzúzáskor egy fa gally leütötte a foldre azóta nem forog, :( ezt sajnos nem tudtam megcsinálni!!!! :(
Hát ennyi történt a trakival!
Megnéztem a kukoricákat sajnos az egyik táblából nem sok semmi lesz de a másik kiheveri!!!! :)
Ma vágtam mustárt de a Class macit fogott nem bírta a szecskázó még elég zöldes így ott is hagytam még egy hétre érni!!!!
Búza levágva siralmas eredménnyel FECO a tavaszi búzás képre emlékszel???
Na ott lett még egy faxa vadkár, jégkár, és egy tehén csorda is meglegelte a zászlós leveleket így adott 13 q /ha
bár annak a minősége már elég jó!
Válasz #11404. hozzászólásra
A miskolci(felvásárló) csákó azt mondta arrafele sok az új ferga kombájn . Ja a két wts-től két annaburgerrel hordják az anyagot ráfér vagy 28tonna egyre. 8040-es nyuzsi húzza az egyiket kiváncsi vagyok milyen amikor átmegy a 15 tonnára méretezett hídon hehe. A wts ek szerintem 20 fele esznek szecskázva, ezt abból gondolom, hogy a gazdájuk most tesztelt egy 660 as lexikont és annak a 18-át nem sokalta.
ja repcében nem szecskáztunk mert megszokott tornyosulni a kések előtt a zöld anyag és bedugul mielőtt hozzájuk érne, a többit zúzattuk fújattuk szét.

no és a mottója, ennyi területen elment kb 300 liter gázolaj
Válasz #11403. hozzászólásra
igen én vágtam a fergával.
A nyuszi is ette egésznap de az jóval kevesebbet főleg repcében. Lasabban is megy meg kisebb 2méterrel az asztala.
Itt nincs ellenfél a piros kombájnnak mármint repcében, az újak kegyetlenül ezek meg prímán mennek.
Válasz #11402. hozzászólásra
Lesz biznic? Itt áll a zab két pótkocsin nem tudom hova tenni, holnap még lenne még kettővel küldj egy kamiont valahogy átrakjuk rá és megkapod 3500é mázsáját.hehe Azt a 35öt a ferga vágta maga? Nálunk a két wts vág 80 fölött 7feles asztalal, de akkor 10től mennek mint atom(jó anyagban).
Válasz #11401. hozzászólásra
hát ma vagy 10-kor indultunk meg, napközben repce után oldalkaszát leszereltem, repce körfuratos rostát kicseréltem belőle és vonultam egyet, majd jött a búza, egy 4hektáros meg egy 35, plusz a végén egy 3hektáros maszek a mienk mellett ha már ott voltunk nem hagytuk ott a cimbinek. Ja és 9-kor végeztem.
Maga az aratást ha számolom vonulás akaszgatás visszaszerelés ebéd nélkül nem volt csak kb 9óra.
Mindkettő gyenge termésű volt viszont nagyon gazos! Repce erősen zöld szárú, tele margarétával, 15 mázsás átlaggal bírt, a búza fele 40-45 körüli voltelég jó állomány, a másik fele és inább többsége pedig vagy 25 mázsás, így kijött egy jó 30-as átlag. Viszont ittmeg olyan vastag széltippan borítottság volt mintha dunyhát vágtam volna plusz domboldalon az egész.
Egyszer szeretnék egy nagy lapos táblán jó körülmények között aratni reggeltől estig, kíváncsi lennék mit lehet kihozni a gépből!
Válasz #11400. hozzászólásra
Hány óra alatt bírsz ledarálni annyit? És mekkora termés átlagnál?
Ma letoltam szűk35hektárt, repcét búzát, volt teljesítmény!!!
Holnap végzünk a sajáttal 8hektár búza maradt kint meg azonkívül még jónéhány maszek meló.
fogyasztása milyen ha szabad érdeklödnöm ?

Válasz #11394. hozzászólásra
van 5455 Tier III-asunk meg cimborának is.
Konkrét kérdéseket tegyél fel ami érdekel.
Egyébként egyszerűen meg lehet fogalmazni: zsír!
mindenre jó, kocsi húzástól vegyszerezésig nehéz körülmények közötti szántáshoz, kemény talajmunkára is.
persze a saját eszközeivel!!!
Válasz #11393. hozzászólásra
nem apróztad el :)
Väderstad - Massey Ferguson Road-Show 2011 - Cegléd
Ideje: 2011-07-27 00:00 - 2011-07-27 00:00
Väderstad – Massey Ferguson országjáró
Körút: Tekintse meg munka közben gépeinket!
Július 27. szerda Cegléd, Teforg Kft.
Ceglédről Tápiószentmárton irányában.
4-es főúttól 1,7 km-re balra a hulladékfeldologozo felé. További 1,8 km-re a bekötö úton.
massey ferguson 5400 szériája érdekelne hogy milyen ?????
Válasz #11392. hozzászólásra
Van 24 vagon búza meg 18 tavaszi árpa még 3 vagon zab.
Búza 5500/q árpa 5000/q zab meg 4200/q.
Euróba fizetnél jobb lenne.
Válasz #11389. hozzászólásra
nem foglalkozom velük, sose volt biznisz.
nemtudom milyenek
Felvásárlom én a terményed! mit kérsz érte?
Válasz #11388. hozzászólásra
Igazad van csak vártam hogy reagálj amit írtam az a HW-8011-re értendő bocs.
Válasz #11387. hozzászólásra
Nekem is ilyesmi rémlik. Holnap visszamérem a pótot és kiderül csak furdalja az oldalamat a kiváncsiság. Mert egy gyenge hektárról egy póttal jött le.
Válasz #11386. hozzászólásra
Agrocrop-ot ismered Miskolcon? Fizetnek rendesen?