ja meg -15-19 fokok voltak pár hétig a műhelyben a kis kazán ilyenkor nehezen melegít, meg ha melegít is a vas úgy levan hűlve, hogy szerelje akinek 6...
Azért az emberi körülményekre figyelni kell! nem vagyunk lusták sem kényesek, demindennek megvan a megfelelő ideje tudod Lala.
a kivétel erősíti a szabályzatot: pl.: találkozón nagyon nem volt megfelelő ideje annak a Traubinak csávókámnál
Ez a régebbikkel is így van... Egy törött kulissza miatt szedtük szét, aztán lötyögött a hidroszivattyú meghajtó kereke, ezt észre vettük, bontottuk tovább. Aztán lötyögött minden ami jött sorba... kuplungtól hátra csapágyazni kellett cakumpakli...Felváltva csináltuk három napig faterral. Csoda szép a szakma...
Azt csak akkor nem gondoltam volna komolyan, hogy februárban még kukoricát aratunk, még 80 hektár nincs megművelve meg lyesmi...
Plusz beállt a turbós mtz a műhelybe aztán jött a fekete leves. Bakker amíg valami nem szakad szét rajta hozzá ne nyúljatok!!!! minden ami még elmegy csak a használat látszik, szóval minden ilyet hagyni kell!!!!
Megbontogttuk ittott, mert picit kottyant ilyesmi. Aztán jött a töbi a bontás után, eleve szimmeringek tömítések olajok minden alapból plusz a többi amit meglát ilyenkor az ember...
Soha többé MTZ-t a portára!!!
az összes új szar, régiből meg már zsírat venni nagyon nehéz.
Pedig az igazi gyári piros mtz-k még harckocsiból voltak, ezek már csak gagyi szarok mind.
Régen a kék illetve szürke mtz-ket szidták, hogy nem lesz jó. Mégis mind jobb a mai napig mint az újak bármelyike
A zetor homlokrakodója nem ér át a platón, felkell nyitni mindkét oldalon a ponyvát plusz megfordúlni a kamionnk aminek állnia kell mert pihenőideje van meg ilyesmi....
Mindent meglehet oldani, mi a monosembe egész tavaszon vederrel tőtjük a műtrágyát, mese nincs, de rakodás szempontjából könyebb volt ez neked.
dehát legközelebb akkor majd lebillenti a fődre még a fixplatós is
Etyek nem érdekel.
Persze igen de én most nem megyek el csak úgy, ha valaki ment volna elmentem volna vele, így is szerveződött először csak vissza lett mondva.
Tíz éve van Ranger előtte pedig kizárólag 50kilos zsákokkal jött az anyag és kézzel pakolták-uk le.
Még páréve is volt ilyen, defektes lett a claas hát uzsgyi kézzel, csakhát ez bigbag!!!!
mond azt egy kamionosnak, hogy 20zsákot kivedrezel
Nem arc vagyok csak kicsit más dimenzió ponyva alatt rakodni kcr-el mint egy telósrakodóval targoncavillával
Akkor majd szólhatsz nekik amikor elakarod vinni, mert a claas úgysem indúl be...
Ponyvás kamionról kcr-el pakolni nem túl hálás dolog, persze megoldható minden ha nincs más de láttam már ilyenből csúnya dolgokat.
A KCR-esek ahhoz vannak szokva, hogy hajingálják a fát, markolják izomból fordúljonak... ittmeg centizni kell mert ott a ponyva, a plató ajtó, nembeszélve az emberről aki akasztgatja fel a bigbeget.
Akkor jó ha már itt van! egy pótom van csak, így egyszerre 8-10 zs megy fel csak rá! majd összeszervezzük! Én jövőhéten kezdem szórni ha az időjárás és az időm is úgy akarja!
Mf Pistiék szervizelték ö ismerte a gazdáját 6000 óra van ben,hozzám a Kitén keresztül került!Én most mindent áttnézettem lecseréltünk minden szüröt meg olajat megmég amitt kelett.
Viheted el de egyszerre kéne mert hanem muszály nemjó ndítgatni egy zsákokért ilyenkor hidegben a rakodót, hideg az olaj a hidraulikában, lassabban indul meg, működik...
Szóval szervezz rá!
3,5 tonna itt marad belőle, majd csinálunk vele valamit
Ha ilyen idők lesznek akkor a lapos búzákra elkezdjük mi is kiszórni hamarosan. Reggelente amíg fagyos a fd, aztán kienged és ivódik mosódik a műtrágya
Legyen szerencséje!
Egy dolog van ami visszatartó erő lehet az pedig a bizonytalan előélet. Ha jó helyen volt ahol gazdája megbecsűlte és karbantartotta akkor meglehet venni iggensok órával is bátran! Ha nem így történt akkor 5ezerrel is felejtős simán.
Hali
Ma dolgoztam elösször a fergával,kimentem megprobálni az ekét! Úgy bejött a gép hogy felszántottam egy 7 hektáros táblát.8160+RegentSCX200 17liter/ha 9-10 km/ó val húztam 220-230-as fogásba,ez a fogyasztás nagyonn tetszik!!!
24488 hozzászólás
Válasz #10328. hozzászólásra

költözz ide
Válasz #10336. hozzászólásra


Nem lehetett kihagyni.....
Válasz #10333. hozzászólásra



jó vicc
Válasz #10327. hozzászólásra




ja meg -15-19 fokok voltak pár hétig a műhelyben a kis kazán ilyenkor nehezen melegít, meg ha melegít is a vas úgy levan hűlve, hogy szerelje akinek 6...
Azért az emberi körülményekre figyelni kell! nem vagyunk lusták sem kényesek, demindennek megvan a megfelelő ideje tudod Lala.
a kivétel erősíti a szabályzatot: pl.: találkozón nagyon nem volt megfelelő ideje annak a Traubinak csávókámnál
Válasz #10333. hozzászólásra

Válasz #10329. hozzászólásra


Te ismerd a Gabit...
Válasz #10331. hozzászólásra

Ez így van, egy idősebb 82-es
Válasz #10330. hozzászólásra
Legközelebb Írd oda hgoy mtzről írsz, mert hecci azt hiszi, hogy Fergáról írsz!
Válasz #10329. hozzászólásra


Ez a régebbikkel is így van... Egy törött kulissza miatt szedtük szét, aztán lötyögött a hidroszivattyú meghajtó kereke, ezt észre vettük, bontottuk tovább. Aztán lötyögött minden ami jött sorba... kuplungtól hátra csapágyazni kellett cakumpakli...Felváltva csináltuk három napig faterral. Csoda szép a szakma...
Válasz #10327. hozzászólásra


Azt csak akkor nem gondoltam volna komolyan, hogy februárban még kukoricát aratunk, még 80 hektár nincs megművelve meg lyesmi...
Plusz beállt a turbós mtz a műhelybe aztán jött a fekete leves. Bakker amíg valami nem szakad szét rajta hozzá ne nyúljatok!!!! minden ami még elmegy csak a használat látszik, szóval minden ilyet hagyni kell!!!!
Megbontogttuk ittott, mert picit kottyant ilyesmi. Aztán jött a töbi a bontás után, eleve szimmeringek tömítések olajok minden alapból plusz a többi amit meglát ilyenkor az ember...
Soha többé MTZ-t a portára!!!
az összes új szar, régiből meg már zsírat venni nagyon nehéz.
Pedig az igazi gyári piros mtz-k még harckocsiból voltak, ezek már csak gagyi szarok mind.
Régen a kék illetve szürke mtz-ket szidták, hogy nem lesz jó. Mégis mind jobb a mai napig mint az újak bármelyike
Válasz #10323. hozzászólásra


Délelőtt eszembe jutottál, felkínáltak egy Sampót bérbe a Deutz mellé, ha közelebb volnál köthetnénk a szerződést kézfogással.
Válasz #10325. hozzászólásra
Aszontad az ősszel,hogy az lesz a téli téma.......
Válasz #10323. hozzászólásra

Vagy néha, ha valami nem jön össze, erő.
Tudná csak a rangeren se fék se lámpa se semmi. Hogy menjek el mondjuk 10km-re???
Plusz ilyen tartályt is kellene csinálni, régen tervben van de a rakodó az akadálya.
Kézzel is megvan hamar, ráállunk a pótkocsira így fentről a széliről csak dűteni kell bele az anyagot.
Válasz #10322. hozzászólásra


Így a ranger is tudná rakni.....
Válasz #10322. hozzászólásra
vödörrel? látom van ott logika
Válasz #10320. hozzászólásra


A zetor homlokrakodója nem ér át a platón, felkell nyitni mindkét oldalon a ponyvát plusz megfordúlni a kamionnk aminek állnia kell mert pihenőideje van meg ilyesmi....
Mindent meglehet oldani, mi a monosembe egész tavaszon vederrel tőtjük a műtrágyát, mese nincs, de rakodás szempontjából könyebb volt ez neked.
dehát legközelebb akkor majd lebillenti a fődre még a fixplatós is
Etyek nem érdekel.
Persze igen de én most nem megyek el csak úgy, ha valaki ment volna elmentem volna vele, így is szerveződött először csak vissza lett mondva.
Még összevesznek a fergások....





De sajna egyik kedvenc tipusom se volt ott.
4 fergát láttam. Jó vaskos az az 5455.
Válasz #10319. hozzászólásra

ja még nem mondtam hogy van otthon homlokrakodós traki???
Zetor
ami lazán lenyom egy olyan szar görbelábú csámpás rangert!
Ne szóljá be!!!!!
Nem mindenki olyan lusta mint egy kamionos vagy mint te, én múlt éven is vedreztem igaz akkor csak 12 zsák volt!
Etyek?
Válasz #10317. hozzászólásra

Tíz éve van Ranger előtte pedig kizárólag 50kilos zsákokkal jött az anyag és kézzel pakolták-uk le.
Még páréve is volt ilyen, defektes lett a claas hát uzsgyi kézzel, csakhát ez bigbag!!!!
mond azt egy kamionosnak, hogy 20zsákot kivedrezel
Nem arc vagyok csak kicsit más dimenzió ponyva alatt rakodni kcr-el mint egy telósrakodóval targoncavillával
Válasz #10315. hozzászólásra
ami ég!
Válasz #10316. hozzászólásra

ne legyél már ekkora arc! míg nem volt ranger mindent a weimarral oldottál meg az se semmi hidd el!
majd felrakom akkor én magamnak!
Válasz #10314. hozzászólásra
Akkor majd szólhatsz nekik amikor elakarod vinni, mert a claas úgysem indúl be...
Ponyvás kamionról kcr-el pakolni nem túl hálás dolog, persze megoldható minden ha nincs más de láttam már ilyenből csúnya dolgokat.
A KCR-esek ahhoz vannak szokva, hogy hajingálják a fát, markolják izomból fordúljonak... ittmeg centizni kell mert ott a ponyva, a plató ajtó, nembeszélve az emberről aki akasztgatja fel a bigbeget.
Én nem állnék oda az tuti.
Válasz #10314. hozzászólásra
milyen tüzifátok van?
Válasz #10312. hozzászólásra


Azt hiszed csak ti vagytok nagyok ne nézz már le!
Több daru áll rendelkezésemre bármikor mint te azt képzelnéd!
Válasz #10312. hozzászólásra
cimbi ezé vettem tíz literes vödröket!!!
Egyébként van egy kcr 3000 es darum lásd hirdetésem!!!
Pálcás törőhenger akciós az Axialnál, azt gondoltam teszek a tárcsa után két vagy három sorral!
Válasz #10311. hozzászólásra
mivel szedted volna le???
Jenciék nem valtráznak ilyenkor, még a kedvedér sem, habár tán van már az MTZ-re is homloktéma?????
Válasz #10310. hozzászólásra
az egyszerre hármat is elvisz!!!! Az bírja mit neki 21 q!
MAjd rakunk az első ülésre is!
Már bánom hogy nem ardóig hozattam!
Válasz #10308. hozzászólásra

okés szerintem mi is akkor indulnánk meg kb.
Megoldjuk csak arra gondoltam nemegyesével kéne a nissannal elhordani
Válasz #10305. hozzászólásra
Gratula írj róla folyamatosan minket érdekelnek a gép mutatói statisztikái! A hibákat is írjad had tanuljunk!
Válasz #10304. hozzászólásra
Etyek????
Akkor jó ha már itt van! egy pótom van csak, így egyszerre 8-10 zs megy fel csak rá! majd összeszervezzük! Én jövőhéten kezdem szórni ha az időjárás és az időm is úgy akarja!
Válasz #10306. hozzászólásra
Gratulálok hozzá és sok kellemes (üzem)órát töltsetek el hiba nélkül!
Válasz #10303. hozzászólásra
Szia Sanyi
Ha igy marad minden akkor nagyonn szuper a gépezet,viszi az ekét mind a rongyot!
Válasz #10298. hozzászólásra
Mf Pistiék szervizelték ö ismerte a gazdáját 6000 óra van ben,hozzám a Kitén keresztül került!Én most mindent áttnézettem lecseréltünk minden szüröt meg olajat megmég amitt kelett.
Válasz #10301. hozzászólásra



Már ki is szórtuk
(a Tiedet)
Megvan persze hetek óta!!!
Viheted el de egyszerre kéne mert hanem muszály nemjó ndítgatni egy zsákokért ilyenkor hidegben a rakodót, hideg az olaj a hidraulikában, lassabban indul meg, működik...
Szóval szervezz rá!
3,5 tonna itt marad belőle, majd csinálunk vele valamit
Ha ilyen idők lesznek akkor a lapos búzákra elkezdjük mi is kiszórni hamarosan. Reggelente amíg fagyos a fd, aztán kienged és ivódik mosódik a műtrágya
Válasz #10296. hozzászólásra
Szia! Akkor szuper minden? Bejött?
Válasz #10299. hozzászólásra
Nekedis egy nagy kellett volna ezek jobban fogyasztanak mint a kicsik!
könnyű kis munkánál is
Válasz #10298. hozzászólásra
műkaki megjött már??? Lassan lehetne szórni???
Válasz #10298. hozzászólásra
jó tünik a msina. én láttam. a kutyája majdnem leharapta a tökömet. még jó, hogy van már 3 gyerek
az nagyon szép fogyasztás!!!
Ödv a klubban!
Mondta a múltkor, csak már elfelejtettem!
Legyen szerencséje!
Egy dolog van ami visszatartó erő lehet az pedig a bizonytalan előélet. Ha jó helyen volt ahol gazdája megbecsűlte és karbantartotta akkor meglehet venni iggensok órával is bátran! Ha nem így történt akkor 5ezerrel is felejtős simán.
Válasz #10295. hozzászólásra
ha tudnád, hogy mennyiért vette a koma a masinát, dobnál egy hátast
Válasz #10295. hozzászólásra
Repce tarló volt aratás utánn kapot egy 15cm gubert most meg kb 28 cm szántást!
Válasz #10291. hozzászólásra
5 fejjel és milyen mélyen???
Igaz, hogy jó dolgozni egy egészséges Fergával!!!!
sosem hazudok!
Elfogadnám a traktorodat a nagy mellé eggyel kisebbnek!
Lehetne dógozgatniuk egymásután, bár inkább egy 8170 kellene az már a 8,4-es süsü nagyobb kurázsival
ÉRDEKLÖDNI SZERETNÉK HOGY VALAKI VÁSÁROLT E MÁR GÉPET AZ ANGLIAI SZÉKHELYÜ TRAKTOR ÉS REKLÁM KFT-TÖL
Válasz #10288. hozzászólásra
Volt egy gumis,aki úgy köszönt el a kuncsaftól,"sok defektet kívánok"!
Hali
Ma dolgoztam elösször a fergával,kimentem megprobálni az ekét! Úgy bejött a gép hogy felszántottam egy 7 hektáros táblát.8160+RegentSCX200 17liter/ha 9-10 km/ó val húztam 220-230-as fogásba,ez a fogyasztás nagyonn tetszik!!!
Válasz #10289. hozzászólásra



Mármint a traubi, meg a borókás, meg a Zsófi....
Válasz #10288. hozzászólásra

