Válasz szanberg #22757. hozzászólására10 év mulva nekem mar remélem nem lesz egy trakim sem... amugy mtz is haza tudja huzni nem kell mf hozzá, a telepem 30kmes körzetében pedig mfről nem is tudok...
Vajon miért? Ja tudom mert itt a ny.on mindenki a sajat maga ellensege...azert vesz minden mást...
Válasz Tutajos #22749. hozzászólásáraÉrdekes, ha durrog, rákell nézetni laptoppal mit mutat van e hibakód akármi a befecskendezéstől. Nekünk két injektor romlott el benne anno, akkor annyi volt ,hogy nem bírt felállni indítózásnál a befecskendezési nyomás mert elszaladt résolajba. Kis féktisztítóval indult és úgy ment a gép mint újkorában, egész nap, viszont meleg motornál sem indult be magától.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Van egy 2009-es évjáratú 5445-ösöm 9000 üó-val, még semmi nem volt cserélve a motorján.
Reggeli indításnál 15 percig járatni kell, mert dadog, ha odalépek neki még jobbandadog, durrog.
Utána nincs vele semmi egész nap. Nincs volt valakinek hasonló meghibásodása?
Előre is köszi.
Válasz .Ropi #22739. hozzászólásáraA mienken tonnás van, de szomszédban a kisebb 6495-ön 1200-as gyárilag. Ha ilyet tudsz venni hát ez legyen! A súlyból sosem elég.
Válasz .Ropi #22745. hozzászólásáraahha, csináltam, egy 1250-2000-es 3-as lemezből belső vasakkal, 3 ponttal kb. 750 kg-os jön ki, festéssel mindennel mondjuk benne van 30-ba, fene tudja mennyi, sose számoltam, hát ha jól kinézőt lehet venni ennyiért, lehet érdemes megvenni, csak az a gondom, hogy nem látsz bele, namost csak ha egyszer kell az elején átdiugni a csapszeget, és egyszer kell meghúzni, és szétrottyan...
Válasz .Ropi #22744. hozzászólásárafasza, királyság!!!
sárga-kék napocskás kamionosok mondják, hogy angliából ponyáson hozzák be az ilyeneket, valahogy betuszkolják, de még így sem olcsó. ez a tréleres ár igazán baráti, ez vállalható, nem sok.
lehet ezt láttam, igazán jónak tűnt a sok más hulladékhoz meg újárban adotthoz képest, de mondjuk korábban láttam nézegettem már egy másikat is, azt itt schwechátban, azt sokáig fent volt, meg kicsit olyan ütött is volt, talán ennél nem is olcsóbban kínálgatták, állítólag az is mo-ra került vissza, mert hogy magyar gép is volt, valahol baranyai, vagy hovavalósi.
nah fasza, nézegetek én is, hátha ráakadok valami hasonlóra.
a tréleres céget mindenesetre átküldhetnéd, sose lehet tudni mikor lesz rá szükség.
köszönet!!!
Válasz envagyok2 #22743. hozzászólásáraVan rajta fronthidró, Te csináltál már betonból? Olyan ormótlan kocka súlyt nem akarok csinálni, 150-ért meg már lehet formásabb betonsúlyokat venni 1200 kg körül.
Válasz envagyok2 #22742. hozzászólásáraIgen, holnap jön haza, nagy tréleres cég hozza 1000 juróért (cégnevet megadom privátban ha valakit érdekel, így árral együtt nem akarom kiírni). Frankfurt mellett volt, 6300 órás elvileg, ezt jövőhéten tudom meg pontosan mikor a szervizesek rádugják a laptopot, de annyinak néz ki amúgy. 40 ezer körül volt ahogy mondod, lehet ezt láttad.
November óta keresgéltem, kimondottan ezt a szériát akartam, találtam Angliában egy fiatalabbat, kicsivel kevesebb órával, egy Manitouval együtt nagyon jó árban lett volna. De karácsony miatt úgy voltam, hogy január elején kirepülök megnézni, addigra meg eladták Az Angliaira amúgy még rá kell költeni 1,5 misit, mert a hátulja teljesen más. Légféket kell kiépíteni, létra a vonófejnek, alsóhúzó stb... Ott több van ilyenből, de általánosságban elmondható, hogy elég ritkán van fent eladó 6495-től felfelé. Itthon néztem 6400-asból kisebbeket, de jóval drágábbak voltak. Kimentünk németbe, átnéztük, nem volt kicicomázva eladásra, reméljük rendben lesz a gép.
Válasz .Ropi #22739. hozzászólásárajah, semekkorát ne végy, csinálj.
fronthidró van rajta? akkor egyszerű, ha nincs, akkor se biztros, hogy súl ytartót vennék rá, hanem inkább egy fronthidrót, és akkor a súly már adódik. valszeg a súly meg súlytartó árából kijönne a fronthidro...
Válasz .Ropi #22739. hozzászólásárasikerült megvenni?
aszem láttam egyet valahol németó közepén, északi felé, egész normálisnak nézett ki, üzemóra se egyezett meg az évjártától eletelt naptári órák számával, és lóvében is olyan 40 ezer körül lehetett, vagy nem sokkal lehetett több, ez volt az?
az talán nem titok, hogy milyen messziről, mennyiért, hogy tudtad hazahozni? tréler vagy konténeresbe felraktátok ponyva alá? kerkekek le, magasságilag befér?
néztél töbebt is, vagy az elsőt gyakorlatilag megvetted?
moondjuk nem minden nap, de nagyon kéne nekem is valami normálisabb, régóta keresgéltél, akad több vállalható is, vagy igazán muszáj megveni az elsőt, amit lát az ember, mert nem gyakori?
Válasz szanberg #22728. hozzászólásáraA 6499-esre mekkora frontsúlyt vegyek? Gyárilag 900 kg táskasúly van fent, fronthidrón kilógatva mennyi kellhet? 1200 kg már sok lenne?
Válasz sirhanzoltan #22682. hozzászólásáraEz a "tolatás" mennyire gyakori szerintetek a nyugati használt traktoroknál?
6000 üzemóra alatt azért a hátsó guminak még a gyárinak kellene lenni nem jól gondolom? Dot szám ellenőrzéskor ott kibukhat a dolog. Váltó, kormány kopásból is lehet következtetni. DE kell ez egyáltalán? Vagy elég ha nem lengyel, román eladót keresek? :)
Válasz subikiss #22733. hozzászólására3115be meg 3655be jobb oldalt a motor előttti váznyulványon kivülről, ha jól rémlik az elő tengely vonalátol kicsit hátrébb.
Valaki nem tudja esetleg megmutatni hogy 3050 vagy hasonlo traktorokon hol van pontosan az alvazszám? Rakodó van rajta és nem tudom hogy az takarja-e el.
Ha valamiről azt mondják h javítva volt a váltó, az szerintem nem feltétlenül rossz hír. Legalább rendben van. Elvileg..
Az se jobb, ha hazaviszed és 3 nap mulva makkan meg, ilyet is láttunk már.
Válasz bala #22722. hozzászólásáraA 6480-ban ültem járattam szép állapotban van 16-20 ezer liter gázolajat írt a gép már nem emlékszem pontosan,nekünk az túl nagy.
Kités iismerős nagyon baráti árat mondott rá,de mondta hogy kérdezzem meg az ottani telep értékesítőjét.Közölte,hogy valami baja van, Kite nem tudott rájönni várják a szakszervizest 2 hét múlva hívtam azt mondta zégergyűrü problémája volt
Az ilyen "komoly" gépeken ha oda megyek mondjuk a kitéhez,meglehet látni,hogy bontották a gépet valahol?Gondolom igen,de biztos vannak rafkós emberek akik igyekszenek eltüntetni a nyomokat.
Válasz Ares 826 #22726. hozzászólásáraMindent tönkre lehet tenni, de az tény, hogy a Dyna 4-6 váltók egyik legjobbak a piacon, mi is szántottunk világ életében az 5455-el meg minden mást is végez mégis bontatlan szűz gyárias állapotú 8000-nél is, szilánk és olajsár mentes a leeresztő csavar és a szűrők is benne a mai napig.
Válasz Ares 826 #22726. hozzászólásáraLehet 15560 óra van benne.Kíváncsi lennék a gumijaira,mert ha nem sokat aszfaltozott akkor a 2 hátsónak még a gyárinak kellene lennie.
Válasz Garfield #22723. hozzászólásáraMit tudtak ennyi óra alatt vajon elrontani??? Azt mondta egy fergákat régebben forgalmazó cég embere hogy ezeket a váltókat csak tudatosan lehet elrontani annyira jók ezek a Dyna 4 és 6-os váltók! Akkor most mi is van???
Válasz .Ropi #22715. hozzászólásáraNálunk 3 késés Kverneland nyakig beleengedve bőven elég a JD 6830 Prémiumnak és a 7810-es nek. Talaj fűggő a dolog. Dunaegyháza Harta környékén a 6920 pl szánt 6 ekefejjel. Itt a Rábát kiköti.
Válasz envagyok2 #22717. hozzászólásáraHát ez nagyon hely és idő függő, van ahol a 936-os efendit egyhelybe kiköti meg van ahol a 140-es Kubota eldolgozik vele (igaz a kettő között nem sok különbség van heehe)
De azért az 5 kést beakasztva a szikkadt nyirokba az kemény történet
Válasz .Ropi #22713. hozzászólásáraha megvetted majd írd meg, hogy találtad meg, én is nagyon kerestem/keresnék egyet, de azt mondjék, hogy nehéz lesz, mert nem nagyon van eladó belőle...
Válasz szanberg #22714. hozzászólására5 késes Fralaz, meg 5 fejes Kverneland van, a többit most akarom venni. Osztrákban szemezek egy 5 méteres kompaktorral, meg 5 méteres Rubint keresek, de jó árban még nem találtam. Viszont vakaróból fogalmam sincs mi kellene utána
24607 hozzászólás
Válasz szanberg #22757. hozzászólására10 év mulva nekem mar remélem nem lesz egy trakim sem... amugy mtz is haza tudja huzni nem kell mf hozzá, a telepem 30kmes körzetében pedig mfről nem is tudok...
Vajon miért? Ja tudom mert itt a ny.on mindenki a sajat maga ellensege...azert vesz minden mást...
Válasz J.D. Borda #22751. hozzászólásáraMajd kíváncsi leszek 10év múlva hogy áll a szád amikor ez az Mf fogja haza húzni a JD-det
Válasz Bárány #22753. hozzászólásáraKicsit tegyél félre, a válaszra
Válasz Tutajos #22749. hozzászólásáraKöszi a hozzászólást.
Az enyém hidegen és melegen is jól indul, és nem füstöl egyáltalán.
Válasz J.D. Borda #22751. hozzászólásáraDe sokára értél ide! Már majdnem elfogyott a popcorn, meg a kóla!

Válasz szanberg #22750. hozzászólásáraféktisztítóval indul az MF ez ám a gép...
Jd meg törött gyűrűkkel is mint a doxa!
Válasz Tutajos #22749. hozzászólásáraÉrdekes, ha durrog, rákell nézetni laptoppal mit mutat van e hibakód akármi a befecskendezéstől. Nekünk két injektor romlott el benne anno, akkor annyi volt ,hogy nem bírt felállni indítózásnál a befecskendezési nyomás mert elszaladt résolajba. Kis féktisztítóval indult és úgy ment a gép mint újkorában, egész nap, viszont meleg motornál sem indult be magától.
Nem füstöl a gép vagy valami?
Sziasztok!

Tudnátok segíteni?
Van egy 2009-es évjáratú 5445-ösöm 9000 üó-val, még semmi nem volt cserélve a motorján.
Reggeli indításnál 15 percig járatni kell, mert dadog, ha odalépek neki még jobbandadog, durrog.
Utána nincs vele semmi egész nap. Nincs volt valakinek hasonló meghibásodása?
Előre is köszi.
Válasz .Ropi #22739. hozzászólásáraA mienken tonnás van, de szomszédban a kisebb 6495-ön 1200-as gyárilag. Ha ilyet tudsz venni hát ez legyen! A súlyból sosem elég.
Válasz .Ropi #22745. hozzászólásáraahha, csináltam, egy 1250-2000-es 3-as lemezből belső vasakkal, 3 ponttal kb. 750 kg-os jön ki, festéssel mindennel mondjuk benne van 30-ba, fene tudja mennyi, sose számoltam, hát ha jól kinézőt lehet venni ennyiért, lehet érdemes megvenni, csak az a gondom, hogy nem látsz bele, namost csak ha egyszer kell az elején átdiugni a csapszeget, és egyszer kell meghúzni, és szétrottyan...
Válasz .Ropi #22744. hozzászólásárafasza, királyság!!!
sárga-kék napocskás kamionosok mondják, hogy angliából ponyáson hozzák be az ilyeneket, valahogy betuszkolják, de még így sem olcsó. ez a tréleres ár igazán baráti, ez vállalható, nem sok.
lehet ezt láttam, igazán jónak tűnt a sok más hulladékhoz meg újárban adotthoz képest, de mondjuk korábban láttam nézegettem már egy másikat is, azt itt schwechátban, azt sokáig fent volt, meg kicsit olyan ütött is volt, talán ennél nem is olcsóbban kínálgatták, állítólag az is mo-ra került vissza, mert hogy magyar gép is volt, valahol baranyai, vagy hovavalósi.
nah fasza, nézegetek én is, hátha ráakadok valami hasonlóra.
a tréleres céget mindenesetre átküldhetnéd, sose lehet tudni mikor lesz rá szükség.
köszönet!!!
Válasz envagyok2 #22743. hozzászólásáraVan rajta fronthidró, Te csináltál már betonból? Olyan ormótlan kocka súlyt nem akarok csinálni, 150-ért meg már lehet formásabb betonsúlyokat venni 1200 kg körül.
Válasz envagyok2 #22742. hozzászólásáraIgen, holnap jön haza, nagy tréleres cég hozza 1000 juróért (cégnevet megadom privátban ha valakit érdekel, így árral együtt nem akarom kiírni). Frankfurt mellett volt, 6300 órás elvileg, ezt jövőhéten tudom meg pontosan mikor a szervizesek rádugják a laptopot, de annyinak néz ki amúgy. 40 ezer körül volt ahogy mondod, lehet ezt láttad.
Az Angliaira amúgy még rá kell költeni 1,5 misit, mert a hátulja teljesen más. Légféket kell kiépíteni, létra a vonófejnek, alsóhúzó stb... Ott több van ilyenből, de általánosságban elmondható, hogy elég ritkán van fent eladó 6495-től felfelé. Itthon néztem 6400-asból kisebbeket, de jóval drágábbak voltak. Kimentünk németbe, átnéztük, nem volt kicicomázva eladásra, reméljük rendben lesz a gép.
November óta keresgéltem, kimondottan ezt a szériát akartam, találtam Angliában egy fiatalabbat, kicsivel kevesebb órával, egy Manitouval együtt nagyon jó árban lett volna. De karácsony miatt úgy voltam, hogy január elején kirepülök megnézni, addigra meg eladták
Válasz .Ropi #22739. hozzászólásárajah, semekkorát ne végy, csinálj.
fronthidró van rajta? akkor egyszerű, ha nincs, akkor se biztros, hogy súl ytartót vennék rá, hanem inkább egy fronthidrót, és akkor a súly már adódik. valszeg a súly meg súlytartó árából kijönne a fronthidro...
Válasz .Ropi #22739. hozzászólásárasikerült megvenni?
aszem láttam egyet valahol németó közepén, északi felé, egész normálisnak nézett ki, üzemóra se egyezett meg az évjártától eletelt naptári órák számával, és lóvében is olyan 40 ezer körül lehetett, vagy nem sokkal lehetett több, ez volt az?
az talán nem titok, hogy milyen messziről, mennyiért, hogy tudtad hazahozni? tréler vagy konténeresbe felraktátok ponyva alá? kerkekek le, magasságilag befér?
néztél töbebt is, vagy az elsőt gyakorlatilag megvetted?
moondjuk nem minden nap, de nagyon kéne nekem is valami normálisabb, régóta keresgéltél, akad több vállalható is, vagy igazán muszáj megveni az elsőt, amit lát az ember, mert nem gyakori?
Válasz Dave #22740. hozzászólásáraBocsánat, félreérthetően írtam. Nekem nincs hozzá súlyom, csak gyárilag 900 kilóval szerelték őket.
Válasz .Ropi #22739. hozzászólásáraVagy csinálsz egy tartót, amire felrakod a meglévő súlyokat.
Válasz szanberg #22728. hozzászólásáraA 6499-esre mekkora frontsúlyt vegyek? Gyárilag 900 kg táskasúly van fent, fronthidrón kilógatva mennyi kellhet? 1200 kg már sok lenne?
Moderálási elveink miatt törölve: 2019-02-04 11:48:32
Válasz sirhanzoltan #22682. hozzászólásáraEz a "tolatás" mennyire gyakori szerintetek a nyugati használt traktoroknál?
6000 üzemóra alatt azért a hátsó guminak még a gyárinak kellene lenni nem jól gondolom? Dot szám ellenőrzéskor ott kibukhat a dolog. Váltó, kormány kopásból is lehet következtetni. DE kell ez egyáltalán? Vagy elég ha nem lengyel, román eladót keresek? :)
Válasz jamo #22734. hozzászólására6465-nél is ott van, és persze a homolkrakodó eltakarja...
Válasz jamo #22734. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz subikiss #22733. hozzászólására3115be meg 3655be jobb oldalt a motor előttti váznyulványon kivülről, ha jól rémlik az elő tengely vonalátol kicsit hátrébb.
Valaki nem tudja esetleg megmutatni hogy 3050 vagy hasonlo traktorokon hol van pontosan az alvazszám? Rakodó van rajta és nem tudom hogy az takarja-e el.
Ha valamiről azt mondják h javítva volt a váltó, az szerintem nem feltétlenül rossz hír. Legalább rendben van. Elvileg..
Az se jobb, ha hazaviszed és 3 nap mulva makkan meg, ilyet is láttunk már.
Válasz bala #22722. hozzászólásáraA 6480-ban ültem járattam szép állapotban van 16-20 ezer liter gázolajat írt a gép már nem emlékszem pontosan,nekünk az túl nagy.
Kités iismerős nagyon baráti árat mondott rá,de mondta hogy kérdezzem meg az ottani telep értékesítőjét.Közölte,hogy valami baja van, Kite nem tudott rájönni várják a szakszervizest 2 hét múlva hívtam azt mondta zégergyűrü problémája volt
Az ilyen "komoly" gépeken ha oda megyek mondjuk a kitéhez,meglehet látni,hogy bontották a gépet valahol?Gondolom igen,de biztos vannak rafkós emberek akik igyekszenek eltüntetni a nyomokat.
Válasz Ares 826 #22726. hozzászólásáraMindent tönkre lehet tenni, de az tény, hogy a Dyna 4-6 váltók egyik legjobbak a piacon, mi is szántottunk világ életében az 5455-el meg minden mást is végez mégis bontatlan szűz gyárias állapotú 8000-nél is, szilánk és olajsár mentes a leeresztő csavar és a szűrők is benne a mai napig.
Válasz Ares 826 #22726. hozzászólásáraLehet 15560 óra van benne.Kíváncsi lennék a gumijaira,mert ha nem sokat aszfaltozott akkor a 2 hátsónak még a gyárinak kellene lennie.
Válasz Garfield #22723. hozzászólásáraMit tudtak ennyi óra alatt vajon elrontani??? Azt mondta egy fergákat régebben forgalmazó cég embere hogy ezeket a váltókat csak tudatosan lehet elrontani annyira jók ezek a Dyna 4 és 6-os váltók! Akkor most mi is van???


Válasz Garfield #22723. hozzászólásáraezt persze nem reklámozzák. mondjuk ha ez igaz, akkor ez mindent elárul az üzleti modelljükről...
Válasz szanberg #22721. hozzászólásáraA John Dereok nem az úton vagánykodnak a szerszámokkal. Belerakják nyakig!



Válasz bala #22722. hozzászólásáraIcipici váltójavításon átesett!!
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy erről az MF 5465 -ről tudna-e valaki mondani egy kis infót??
Válasz .Ropi #22715. hozzászólásáraAmúgy mindent elhúz, még a Johndeerokat is egytől eggyig, keresztbe hosszába...
Válasz .Ropi #22715. hozzászólásáraNálunk 3 késés Kverneland nyakig beleengedve bőven elég a JD 6830 Prémiumnak és a 7810-es nek. Talaj fűggő a dolog. Dunaegyháza Harta környékén a 6920 pl szánt 6 ekefejjel. Itt a Rábát kiköti.





Válasz envagyok2 #22717. hozzászólásáraHát ez nagyon hely és idő függő, van ahol a 936-os efendit egyhelybe kiköti meg van ahol a 140-es Kubota eldolgozik vele (igaz a kettő között nem sok különbség van heehe)
De azért az 5 kést beakasztva a szikkadt nyirokba az kemény történet
Válasz .Ropi #22713. hozzászólásáraha megvetted majd írd meg, hogy találtad meg, én is nagyon kerestem/keresnék egyet, de azt mondjék, hogy nehéz lesz, mert nem nagyon van eladó belőle...
Válasz szanberg #22716. hozzászólásáraaz 5 kéeses fralaz mniért nagy neki?
6499-nek?
másik topikba valami 175 lovas jd-vel akarnak 5-7 késes lazítót rángatni...
Válasz .Ropi #22715. hozzászólásáraA fralaz nagy lesz neki, bár ott lazák a talajok mondjuk...
5méteres kompaktor meg kicsi utána. Rubin jó, eke jó.
Válasz szanberg #22714. hozzászólására5 késes Fralaz, meg 5 fejes Kverneland van, a többit most akarom venni. Osztrákban szemezek egy 5 méteres kompaktorral, meg 5 méteres Rubint keresek, de jó árban még nem találtam. Viszont vakaróból fogalmam sincs mi kellene utána
Válasz .Ropi #22713. hozzászólásáraMit akartok vele húzni?
Válasz Mézga #22712. hozzászólásáraMég Európa másik felén
Válasz .Ropi #22709. hozzászólásárane vedd meg, de írd már meg, hogy hol van mert megnézném
Válasz szanberg #22710. hozzászólására
Arról mit tudsz, hogy állítólag az AustroDiesel-nél le lehet kérdezni alvázszám alapján a szerviztörténetet?
Válasz .Ropi #22709. hozzászólásáraNe! mert xarok. eddig hazudtam. minden porcikájuk gyárihibás

Válasz Mézga #22706. hozzászólásáraÍrt már egy pár regényt nekem is
Akkor meg merjem venni 7000 órával?