Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR401.77 FtUSD365.76 FtCHF426.62 FtGBP480.08 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz kiro71 #24094. hozzászólásáraNekünk 8730 2016-os van benne 5800 óra 3000 óránál kapott egy rövid motort mert gyárilag hibás volt utánna kiderült h a hengerfej is repedt volt a motor meghibásodása miatt 4000 óra környékén első hajtás karán kereszt 5500 óránál Nox szenzor kuka ki lett ütva belőle az ad blue mert olcsóbb volt kiütni mint a két szenzor. De amúgy nagyon szeretjük és nem cserélném le. Ha a motor hibát nem nézzük akkor az semmi ennyi óra alatt ja és a motort belátta a gyár h hibás volt! Tehát nem üzemeltetői hiba volt.
Válasz kiro71 #24094. hozzászólására8470 és 8670 is van a 8670 ugyan az mint a 8690 nekünk tier3 még vagyis még nem ad blues 4x óra körül járunk hiba még nem nagyon volt fülke rugózás az optiride rugo ha hidraulikus akkor azzal szoktak lenni nyűgök de lehet venni hozzá mechanikusat a komfort érzet szinte semmit nem változott annyi hogy nincs meghibásodás és nem lehet kikapcsolni
Injektor hiba volt de üzemanyag minőség miatt
Teszem hozzá jó dolog ha tudsz bármit az elő életről főleg a váltó miatt mert nagyon balfasznak kell lenni de azért meg lehet ölni a variot nagyon jó váltó csak nem állat módjára kell kezelni a 8470est 2006ban vettük 8000órás váltóval semmi bajunk nem volt sőt igazából semmivel nagyon hálás gép semmi része nem volt javítva csak az elso hajtás keresztje pedig anno mindenki óvva intett minket a variotol
Válasz jani13 #24092. hozzászólásáraKöszi, az enyém még épp 25-be befért, alatta lett volna ha nem kérem rá az 520-420 gumizást. A 6714 szoftverét biztos rá lehet tenni, teljesen megegyeznek viszont a 6715 és fölfelé már más erősített véglehajtással van. Igen a 1221 könnyű én raktam az elejére +220 kilót a hátsókerékre 3-3-pár mtz keréksújt (240 kg) így azért jobb lett, meg hát ugye az a 6 hengeres motor nem kérdez vissza hanem megy mint az atom
Válasz csferri #24089. hozzászólásáraLegalább 10000 problémamentes üzemórát kívánok hozzá! Az enyém márciusban fog beérkezni az Agrokerhez, csak már 27 M felett van az ára. Azért is tetszett meg, mert elég nagy az önsúlya. Még nem kérdeztem a forgalmazótól, hogy a 6714 szoftverét rá e lehetne tölteni. Az 1221.3 nekem is majdnem könnyű a lazítóhoz, emeli szépen, csak nem ártana még pár mázsa súly az elejére.
Üdv mindenkinek!
Nekem is lenne egy két kérdésem a lentebb tárgyalt légfékes témában. Nem pont Fergusson de kb bármelyik nyugatit be lehet helyettesíteni.
Szóval adott egy Renault Ares 656. Gyárilag csak hidraulikus átmenőfékkel van szerelve. Ez a magyar forgalmijába is be van jegyezve kézzel hogy csak hidraulikus átmenőfékes pótot vontathat. Szeretnék rá kiépíteni légféket. Eddig csak azokat a hírdetéseket láttam ahol kb 1millio + fa volt egy komplett szett. Nekem ez túl sok. Viszont most felcsillant a szemem ahogy említették itt a mowat elég jó áraknak tünnek ezek.
Tegyük fel hogy megszereztem a cuccokat mi a teendő ez után?
Jól gondolom az úgy működik hogy ha számlával igazolva van hogy gyári az adott trakihoz való légfék alkatrészek ezek és számlával vagy tanusitvánnyal igazolom hogy szakműhelyben szerelték be akkor kpm vizsga és új forgalmi amibe beírják a légféket? Lejárt a műszaki de akkor már a légfékkel vinném ne kelljen 2szer. Továbbá mely cégek szerelik ezt be nekem igazolással? Axi van a közelbe elvileg a Claas miatt ők biztos meg tudnák csinálni de elég jól fog a cerka náluk. A hidraulikus fékkel csak annyi a gondom hogy nem találok egy becsületes hidrofékes pótkocsit.
Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz jani13 #24087. hozzászólásáraSzia. Jól szuperál, meg vagyok elégedve. Külön a traktort nem mértem csak póttal együtt, a 1221.3-tól 10-11q-val nehezebb , olyan 65-67q lehet.
Válasz jamo #24082. hozzászólásáraÜdv.
Mutatom a képeket a kompresszorról az MF 3115. Amint említettem a telefonban adagoló felett van a kompresszor és a generátor felett van a klíma kompresszor. Az ékszíjak. Kettő a főtengelyről, majd a kompresszor és utána a klíma kompresszor.
Annyi kérdés jutott még eszembe, hogy nyúl béka váltást csak álló helyzetben lehet végre hajtani?
Válasz lac* #24083. hozzászólásáraIgen,a perkins Cr motorok Delphi rendszere itthon sérülékeny tud lenni, igaz ahol fent van a fleetguard szűrő processzor,ott sokkal tovább mennek ezek az alkatrészek. 110ezer volt egy gyári új injektor,annó be is linkeltem a számlát,mert sp nem hitte el nekem. Behalt mienkben is 5000-nél belőle, én cseréltem a sort meg átnézettem a Cr szivattyút, rail csövet, azóta megint ennyit ment, még jól üzemel. Az is igaz, hogy a 6497-ben a bosch Cr rendszer 13ezernél gyári bontatlan, az komolyabb befecskendezés ez tény.
A legjobb traktorok a piacon ezek a Dyna váltós gépek,főleg ha sisu a motor. Egyik más márka váltója sincsen a fasorban sem, nem varioval össze hasonlítva persze,még mielőtt nekem ugrassz megint.
Válasz szanberg #24079. hozzászólásáraEnnek azért ellentmondanék, volt 6445 igaz rapidos volt,de erővel rapid nélkül se volt gondom. Nagyobb baj ezekkel az injektorsor, 4000 óra környékén csere, és ez akkoriban milliós tétel lett volna. Én egyébként nem erősítem meg azt sem,hogy ezek a dina váltók valami hűdejók lennének.
Válasz szanberg #24077. hozzászólásáraKöszönöm az infót, de elengedem a traktort. MF 6480 tipus merev első futómővel, merev hátsó felnivel 20,8 szélességü gumizással hátul. Így nem fér el a sorokban Amúgy 2007-es gyártmány. De 15 000 motoróra felett van, a turbón és pár apróságon kívül minden eredeti. Motoróra is elriaszt.
Válasz jamo #24066. hozzászólásáramowa budapest kb 6 éve 350 eft volt náluk wabco alapkészlet, de a massey kompresszor motorról hajt, úgyhogy kompi nélkül 250 volt!
Kisebb traktorokban viszont jobb a Dyna4-es váltó, mert a 6-os úgy lefogja őket, hogy harmat gyengék. Erre a klasszikus és egyben a legjobb példa a 6445-ös, amit az 5455-ös traktor keresztbe hosszában megeszik mind talajon mind szállításban mind bármiben, de az 5445-ös is, mivel ezekben csak dynó4 van.
Az a plussz sorkuplung a váltóban nagyon megnöveli a hajtáslánc hajtóerő igényét, amit 150+ traktornál nem nagyon veszel észre, 200-nál már egyáltalán, de a kicsiknél meg nagyon.
Ezeket az áttételekre értem, tehát nem ugyanaz 2e-f mint 3a-b, fél fokozatokkal el-el vannak tolva egymástól ezek, így nagyon jó átfedések vannak a munka tartományban.
Válasz Sk Laci #24074. hozzászólásáraHát ha kézi szinkron benne a csoport kapcsolás akkor az elég régi szerkezet, én olyat nem is vennék. Az újabbak amik 6400-nál 2007, 5400-nál 2008-tól jöttek már a rendes Dyna 4 és 6 váltókkal vannak szerelve, azok a legjobb erőátviteli berendezések a világon! Főleg a 6-os.
De elmondom neked, hogy az 5455-ben csak a dyna4 játszik ugye, aztán megvan abban mindig a megfelelő fokozat, nagyon jó dolgozni vele, ráadásul ebben 10, 6497-ben 13.000 órákkal is úgy kapcsolnak mint újkorukban, pedig aztán ezek dolgoztak már mindent is életükben, kaptak hideget meleget.
A Forterra után megváltás egy rendes Dyna 4-6 váltós traktor!
Sziasztok!
MF1134-eshez használati,kezelésu utasitást tud valaki nekem küldeni?
Meg egy kérdés,a diffi kapcsolo pedálnál a nyomásérzékelőt hol tudok venni?
Válasz Sötét Paraszt #24073. hozzászólásáraIgen dyna6 eco. Én nem nagyon használom autodrive-ba, de amúgy nem csinált ilyet, szerintem akkor nem jól van megadva neked a kapcsolási fordulat. Mondjuk igen annyi haszna van ennek az ugyan az fokozatnak másik csoportba is hogy nem kell csoportot váltani ha elfogy, vagy ha birná gyorsabban is.
Köszönöm a hozzászóllásokat.
Az ismerősöm hívott, hogy nem e érdekelne a MF traktorja. 6 hengeres, talán 135-140 lovas lehet, 2008-as gyártmányu, pontosan nem tudom a tipusjelölését. Benne van a váltókar 4 sebességfokozattal, meg Dyna 4 kivitel. Az erősebb motor miatt megrebbent a fejemben a Zetor Forterra leváltása, de a 16/16 sebváltó elriaszt. Zetornak sokkal jobb az elosztása /szerintem/.
Alighanem erre nem mozdulok rá. Zetor új kora óta nálam van, ismerem, hogy rendben van. Meg el kellene mennem megnézni is. Ráadásul a gumizást se tudta megmondani milyennel van a traktor, mert nem állt mellette. TĂbb traktorja van, mindent nem tart a fejében. Ha nem férne be a kukorica-napraforgó sorjaiba, akkor biztosan nem kellene.
Válasz csferri #24072. hozzászólásáraMester a tied is dyna 6 eco 40.?
Nem csinál olyat autodrive AUTO-ra állítva, hogy főkapcsol 4F-be aztán úgye visszaveszi a fordulatot 1550-re, hogy 40-e menjen ezután visszakapcsol E-be aztán megin F-be.?
Az 50-es nem csinálja mer ott nem korlátoz 1550-re 4F-be.
Dyna 4-be nincs hova kapcsolnod ha a 3A elfogy, Dyna 6-ná meg ott a 2E meg az 2F(igaz, hogy ugyanaz mintha 3A meg 3B lenne).
Válasz Sk Laci #24069. hozzászólásáraNekem Dyna 6 van de kapásból van 2 fokozat ami nagyon közel van egymáshoz(1-2 tized km/ó)és ez csak 7és kb12km/ó között, még ezenkívül legalább 1-2 fokozat ami szintén közel van, szóval ha a dyna 4 nek jobb a kiosztása nem biztos hogy sokkal rosszabb.
Válasz Sk Laci #24069. hozzászólásáraFelhasználástól függ, ha kiszolgáló pótkocsizó permetező műkakiszóró vető gép kell akkor elég lehet a 16/16 is. Ha talajmunkás tényleg mindenes gép kell akkor már 24/24 jobb választás.
Sziasztok! MF traktorokban a 16/16 Dyna 4 sebváltóban mennyire vannak jól szétrakva az egyes sebsségek? Nincsenek nagy ugrások? Föleg 110-140 lónál, ami nem 200+ ló ahol kihasználható a motor nagyobb húzóereje az ugrások kiküszöbölésére.
Azért kérdezem, mert én eddig 24/24, 24/18, 19/6, sebváltóval találkoztam, és mindegyikben több sebesség volt. 40-50 km/ó váltóknál.
Sziasztok. Van egy Massey Fergusson 6160 as traktorom. Szántás közben egy csattanás a kapcsolószekrény környékéről. A traktor ettől a perctől nem mozdult magától se előre se hátra. A műszerfalon a képen látható módon a hátrafelé menet pirosan, az előremenet meg zölden pillog. A kapcsolószekrény csak 3-as fokozatban kerreg , amúgy nem mozdul a traktor semerre, akármien sebességbe kapcsolhatom. Szerintetek hol fogjak neki szétszedni, mert nem kaptam szerelőt? A motor után a kuplungnál szakasszam el és vegyem ki a dynaváltot? Segitségeteket megköszöném, esetlegesen ha valakinek van javaslata szivesen várom. Telefonos kommunikációt is szivesen fogadok telefonszám egyeztetéssel.
Sziasztok...
Esetleg ha valaki tudna segíteni...
Érdeklődnék 1007 Massey Ferguson traktorhoz nem kapok sajnos kardán tengelyt, 1470 mm hosszúságú, tudtok olyan más típust amiről talál a tengely?
Sziasztok...
Esetleg ha valaki tudna segíteni...
Érdeklődnék 1007 Massey Ferguson traktorhoz nem kapok sajnos kardán tengelyt, 1470 mm hosszúságú, tudtok olyan más típust amiről talál a tengely?
Válasz tri #24058. hozzászólásáraIgen, meg tolattyúk felülete, élek, berágódások, plusz megnyomorodtak a rugók.
Nem ártana azért mérni egyet........ vagyis kettőt.
Bejövő 17 bar, és a kulungra menő 17 bar.
Válasz tri #24058. hozzászólásáraIgen, meg tolattyúk felülete, élek, berágódások, plusz megnyomorodtak a rugók.
Nem ártana azért mérni egyet........ vagyis kettőt.
Bejövő 17 bar, és a kulungra menő 17 bar.
Válasz Mfpisti #24057. hozzászólásáraSzia!
Összkerékben is ugyanolyan. A pedálút kb közepén van egy 3 centis szakasz ami alatt levezérli a teljes kuplungulást, gyakorlatilag lehetetlen csúsztatni, ugrik azonnal.
A vezérlő tömbben karmantyúk, o gyűrűk, tömítések hibája lehet?
Válasz jamo #24053. hozzászólásáraRégóta kerestem. Ez egy 3115 igaz? Én is vásároltam egy ilyen masinát. Ha lenne szereléssel kapcsolatos kérdésem zaklathatnám esetleg valahol?
Válasz jamo #24053. hozzászólásáraRégóta kerestem. Ez egy 3115 igaz? Én is vásároltam egy ilyen masinát. Ha lenne szereléssel kapcsolatos kérdésem zaklathatnám esetleg valahol?
Találkozott valaki olyasmivel, hogy egy 8260-as kuplungja nem adagolható, gyakorlatilag a pedálút 95%-a semmit nem csinál, kb. három centin lerendez mindent, igy nagyon nehéz finoman kezelni. Mit lehetne ellenőrizni?
Válasz Sk Laci #24052. hozzászólásáraÁtnézzük ami hibás cseréljük. Hidraulika szivattyú, elsőhajtás csonkja, biztos cserés. Ezenkívül hátsó difi kúpkereke lóg (nem tudjuk mi engedte el magát), egyik fék rendszeresen bekapott. Meg még amit találunk. Időközbe az ülést is áttettük belőle másik trakiba, az is kell bele. Aksija is másik gépben van... szóval kell rá költeni rendesen.
Válasz jozef19 #24048. hozzászólásárahazudni a németek is tudnak, minden ezzel ellentétes híresztelés dacára! az ülés g nyusziból való, a felemás kopású hátsó gumik és a rozsdás kipufogó- bár közelebbről láthatnám, jobb volna, de a jobb első kerék szimering tuti nem 4ezer üó olyan olaj sáros!! a többit meg majd elmondják a hollók!!
24397 hozzászólás
Válasz Laci8670 #24095. hozzászólásáraKöszönöm az infókat
Válasz kiro71 #24094. hozzászólásáraNekünk 8730 2016-os van benne 5800 óra 3000 óránál kapott egy rövid motort mert gyárilag hibás volt utánna kiderült h a hengerfej is repedt volt a motor meghibásodása miatt 4000 óra környékén első hajtás karán kereszt 5500 óránál Nox szenzor kuka ki lett ütva belőle az ad blue mert olcsóbb volt kiütni mint a két szenzor. De amúgy nagyon szeretjük és nem cserélném le. Ha a motor hibát nem nézzük akkor az semmi ennyi óra alatt ja és a motort belátta a gyár h hibás volt! Tehát nem üzemeltetői hiba volt.
Válasz kiro71 #24094. hozzászólására8470 és 8670 is van a 8670 ugyan az mint a 8690 nekünk tier3 még vagyis még nem ad blues 4x óra körül járunk hiba még nem nagyon volt fülke rugózás az optiride rugo ha hidraulikus akkor azzal szoktak lenni nyűgök de lehet venni hozzá mechanikusat a komfort érzet szinte semmit nem változott annyi hogy nincs meghibásodás és nem lehet kikapcsolni
Injektor hiba volt de üzemanyag minőség miatt
Teszem hozzá jó dolog ha tudsz bármit az elő életről főleg a váltó miatt mert nagyon balfasznak kell lenni de azért meg lehet ölni a variot nagyon jó váltó csak nem állat módjára kell kezelni a 8470est 2006ban vettük 8000órás váltóval semmi bajunk nem volt sőt igazából semmivel nagyon hálás gép semmi része nem volt javítva csak az elso hajtás keresztje pedig anno mindenki óvva intett minket a variotol
Üdv urak valakinek tapasztalata MF 8690 ,8737 trakival kapcsolatban,jó rossz minden jöhet,köszi előre is.
Válasz jani13 #24092. hozzászólásáraKöszi, az enyém még épp 25-be befért, alatta lett volna ha nem kérem rá az 520-420 gumizást. A 6714 szoftverét biztos rá lehet tenni, teljesen megegyeznek viszont a 6715 és fölfelé már más erősített véglehajtással van. Igen a 1221 könnyű én raktam az elejére +220 kilót a hátsókerékre 3-3-pár mtz keréksújt (240 kg) így azért jobb lett, meg hát ugye az a 6 hengeres motor nem kérdez vissza hanem megy mint az atom
Válasz csferri #24089. hozzászólásáraLegalább 10000 problémamentes üzemórát kívánok hozzá! Az enyém márciusban fog beérkezni az Agrokerhez, csak már 27 M felett van az ára. Azért is tetszett meg, mert elég nagy az önsúlya. Még nem kérdeztem a forgalmazótól, hogy a 6714 szoftverét rá e lehetne tölteni. Az 1221.3 nekem is majdnem könnyű a lazítóhoz, emeli szépen, csak nem ártana még pár mázsa súly az elejére.
Üdv mindenkinek!
Nekem is lenne egy két kérdésem a lentebb tárgyalt légfékes témában. Nem pont Fergusson de kb bármelyik nyugatit be lehet helyettesíteni.
Szóval adott egy Renault Ares 656. Gyárilag csak hidraulikus átmenőfékkel van szerelve. Ez a magyar forgalmijába is be van jegyezve kézzel hogy csak hidraulikus átmenőfékes pótot vontathat. Szeretnék rá kiépíteni légféket. Eddig csak azokat a hírdetéseket láttam ahol kb 1millio + fa volt egy komplett szett. Nekem ez túl sok. Viszont most felcsillant a szemem ahogy említették itt a mowat elég jó áraknak tünnek ezek.
Tegyük fel hogy megszereztem a cuccokat mi a teendő ez után?
Jól gondolom az úgy működik hogy ha számlával igazolva van hogy gyári az adott trakihoz való légfék alkatrészek ezek és számlával vagy tanusitvánnyal igazolom hogy szakműhelyben szerelték be akkor kpm vizsga és új forgalmi amibe beírják a légféket? Lejárt a műszaki de akkor már a légfékkel vinném ne kelljen 2szer. Továbbá mely cégek szerelik ezt be nekem igazolással? Axi van a közelbe elvileg a Claas miatt ők biztos meg tudnák csinálni de elég jól fog a cerka náluk. A hidraulikus fékkel csak annyi a gondom hogy nem találok egy becsületes hidrofékes pótkocsit.
Köszönöm a segítséget előre is.
Válasz szanberg #24084. hozzászólásáraSzia!
Írtam privátban.
Válasz jani13 #24087. hozzászólásáraSzia. Jól szuperál, meg vagyok elégedve. Külön a traktort nem mértem csak póttal együtt, a 1221.3-tól 10-11q-val nehezebb , olyan 65-67q lehet.
Válasz Filler #24086. hozzászólásáraSzia!
köszi a képeket!
Igen, a nyúl-béka csak álló helyzetben megy. Ha jól emlékszem nem is kapcsol át ha van sebességjel, hiába húzod a kart oldalra.
Válasz csferri #24072. hozzászólásáraÜdv! Hogy szuperál a 6713-as, meg vagy elégedve vele? Önsúlyát mérted?
Válasz jamo #24082. hozzászólásáraÜdv.
Mutatom a képeket a kompresszorról az MF 3115. Amint említettem a telefonban adagoló felett van a kompresszor és a generátor felett van a klíma kompresszor. Az ékszíjak. Kettő a főtengelyről, majd a kompresszor és utána a klíma kompresszor.
Annyi kérdés jutott még eszembe, hogy nyúl béka váltást csak álló helyzetben lehet végre hajtani?
Válasz szanberg #24084. hozzászólásáraNem ugrottam neked, csak más véleményen vagyok...Vagy kötelező veled egyetérteni?
Válasz lac* #24083. hozzászólásáraIgen,a perkins Cr motorok Delphi rendszere itthon sérülékeny tud lenni, igaz ahol fent van a fleetguard szűrő processzor,ott sokkal tovább mennek ezek az alkatrészek. 110ezer volt egy gyári új injektor,annó be is linkeltem a számlát,mert sp nem hitte el nekem. Behalt mienkben is 5000-nél belőle, én cseréltem a sort meg átnézettem a Cr szivattyút, rail csövet, azóta megint ennyit ment, még jól üzemel. Az is igaz, hogy a 6497-ben a bosch Cr rendszer 13ezernél gyári bontatlan, az komolyabb befecskendezés ez tény.
A legjobb traktorok a piacon ezek a Dyna váltós gépek,főleg ha sisu a motor. Egyik más márka váltója sincsen a fasorban sem, nem varioval össze hasonlítva persze,még mielőtt nekem ugrassz megint.
Válasz szanberg #24079. hozzászólásáraEnnek azért ellentmondanék, volt 6445 igaz rapidos volt,de erővel rapid nélkül se volt gondom. Nagyobb baj ezekkel az injektorsor, 4000 óra környékén csere, és ez akkoriban milliós tétel lett volna. Én egyébként nem erősítem meg azt sem,hogy ezek a dina váltók valami hűdejók lennének.
Válasz Horváth Róbert_55088 #24080. hozzászólásáraKöszi a tippet! 323500+fa a szett mindenestől.
Válasz szanberg #24077. hozzászólásáraKöszönöm az infót, de elengedem a traktort. MF 6480 tipus merev első futómővel, merev hátsó felnivel 20,8 szélességü gumizással hátul. Így nem fér el a sorokban Amúgy 2007-es gyártmány. De 15 000 motoróra felett van, a turbón és pár apróságon kívül minden eredeti. Motoróra is elriaszt.
Válasz jamo #24066. hozzászólásáramowa budapest kb 6 éve 350 eft volt náluk wabco alapkészlet, de a massey kompresszor motorról hajt, úgyhogy kompi nélkül 250 volt!
Kisebb traktorokban viszont jobb a Dyna4-es váltó, mert a 6-os úgy lefogja őket, hogy harmat gyengék. Erre a klasszikus és egyben a legjobb példa a 6445-ös, amit az 5455-ös traktor keresztbe hosszában megeszik mind talajon mind szállításban mind bármiben, de az 5445-ös is, mivel ezekben csak dynó4 van.
Az a plussz sorkuplung a váltóban nagyon megnöveli a hajtáslánc hajtóerő igényét, amit 150+ traktornál nem nagyon veszel észre, 200-nál már egyáltalán, de a kicsiknél meg nagyon.
Válasz Sötét Paraszt #24073. hozzászólásáraDyna6-nál úgy jönnek sorban a fokozatok, hogy 2D-3A-2E-3B-2F-3C
Ezeket az áttételekre értem, tehát nem ugyanaz 2e-f mint 3a-b, fél fokozatokkal el-el vannak tolva egymástól ezek, így nagyon jó átfedések vannak a munka tartományban.
Válasz Sk Laci #24074. hozzászólásáraHát ha kézi szinkron benne a csoport kapcsolás akkor az elég régi szerkezet, én olyat nem is vennék. Az újabbak amik 6400-nál 2007, 5400-nál 2008-tól jöttek már a rendes Dyna 4 és 6 váltókkal vannak szerelve, azok a legjobb erőátviteli berendezések a világon! Főleg a 6-os.
De elmondom neked, hogy az 5455-ben csak a dyna4 játszik ugye, aztán megvan abban mindig a megfelelő fokozat, nagyon jó dolgozni vele, ráadásul ebben 10, 6497-ben 13.000 órákkal is úgy kapcsolnak mint újkorukban, pedig aztán ezek dolgoztak már mindent is életükben, kaptak hideget meleget.
A Forterra után megváltás egy rendes Dyna 4-6 váltós traktor!
Sziasztok!
MF1134-eshez használati,kezelésu utasitást tud valaki nekem küldeni?
Meg egy kérdés,a diffi kapcsolo pedálnál a nyomásérzékelőt hol tudok venni?
Válasz Sötét Paraszt #24073. hozzászólásáraIgen dyna6 eco. Én nem nagyon használom autodrive-ba, de amúgy nem csinált ilyet, szerintem akkor nem jól van megadva neked a kapcsolási fordulat. Mondjuk igen annyi haszna van ennek az ugyan az fokozatnak másik csoportba is hogy nem kell csoportot váltani ha elfogy, vagy ha birná gyorsabban is.
Köszönöm a hozzászóllásokat.
Az ismerősöm hívott, hogy nem e érdekelne a MF traktorja. 6 hengeres, talán 135-140 lovas lehet, 2008-as gyártmányu, pontosan nem tudom a tipusjelölését. Benne van a váltókar 4 sebességfokozattal, meg Dyna 4 kivitel. Az erősebb motor miatt megrebbent a fejemben a Zetor Forterra leváltása, de a 16/16 sebváltó elriaszt. Zetornak sokkal jobb az elosztása /szerintem/.
Alighanem erre nem mozdulok rá. Zetor új kora óta nálam van, ismerem, hogy rendben van. Meg el kellene mennem megnézni is. Ráadásul a gumizást se tudta megmondani milyennel van a traktor, mert nem állt mellette. TĂbb traktorja van, mindent nem tart a fejében. Ha nem férne be a kukorica-napraforgó sorjaiba, akkor biztosan nem kellene.
Válasz csferri #24072. hozzászólásáraMester a tied is dyna 6 eco 40.?
Nem csinál olyat autodrive AUTO-ra állítva, hogy főkapcsol 4F-be aztán úgye visszaveszi a fordulatot 1550-re, hogy 40-e menjen ezután visszakapcsol E-be aztán megin F-be.?
Az 50-es nem csinálja mer ott nem korlátoz 1550-re 4F-be.
Dyna 4-be nincs hova kapcsolnod ha a 3A elfogy, Dyna 6-ná meg ott a 2E meg az 2F(igaz, hogy ugyanaz mintha 3A meg 3B lenne).
Válasz Sk Laci #24069. hozzászólásáraNekem Dyna 6 van de kapásból van 2 fokozat ami nagyon közel van egymáshoz(1-2 tized km/ó)és ez csak 7és kb12km/ó között, még ezenkívül legalább 1-2 fokozat ami szintén közel van, szóval ha a dyna 4 nek jobb a kiosztása nem biztos hogy sokkal rosszabb.
Válasz Sk Laci #24069. hozzászólásáraFelhasználástól függ, ha kiszolgáló pótkocsizó permetező műkakiszóró vető gép kell akkor elég lehet a 16/16 is. Ha talajmunkás tényleg mindenes gép kell akkor már 24/24 jobb választás.
Válasz Sk Laci #24069. hozzászólására7714 dyna 4, kevés bele. Dyna 6 a jó.
Sziasztok! MF traktorokban a 16/16 Dyna 4 sebváltóban mennyire vannak jól szétrakva az egyes sebsségek? Nincsenek nagy ugrások? Föleg 110-140 lónál, ami nem 200+ ló ahol kihasználható a motor nagyobb húzóereje az ugrások kiküszöbölésére.
Azért kérdezem, mert én eddig 24/24, 24/18, 19/6, sebváltóval találkoztam, és mindegyikben több sebesség volt. 40-50 km/ó váltóknál.
Válasz lorinczlevente96 #24067. hozzászólására
Sziasztok. Van egy Massey Fergusson 6160 as traktorom. Szántás közben egy csattanás a kapcsolószekrény környékéről. A traktor ettől a perctől nem mozdult magától se előre se hátra. A műszerfalon a képen látható módon a hátrafelé menet pirosan, az előremenet meg zölden pillog. A kapcsolószekrény csak 3-as fokozatban kerreg , amúgy nem mozdul a traktor semerre, akármien sebességbe kapcsolhatom. Szerintetek hol fogjak neki szétszedni, mert nem kaptam szerelőt? A motor után a kuplungnál szakasszam el és vegyem ki a dynaváltot? Segitségeteket megköszöném, esetlegesen ha valakinek van javaslata szivesen várom. Telefonos kommunikációt is szivesen fogadok telefonszám egyeztetéssel.
Válasz BolliKat #24065. hozzászólására3115légfékcuccokra valami ötlet?
Válasz lorincziendre #24063. hozzászólásáraÜdv
Tudok segíteni tengely kapcsán.
20 öt14kettő927
Válasz lorincziendre #24063. hozzászólásáraRt weber Andau őket keresd lehet lesz granitos vagy eredeti. Nem hinném fergusson sokat változtatott volna egy kardántengelyen.
Sziasztok...
Esetleg ha valaki tudna segíteni...
Érdeklődnék 1007 Massey Ferguson traktorhoz nem kapok sajnos kardán tengelyt, 1470 mm hosszúságú, tudtok olyan más típust amiről talál a tengely?
Sziasztok...
Esetleg ha valaki tudna segíteni...
Érdeklődnék 1007 Massey Ferguson traktorhoz nem kapok sajnos kardán tengelyt, 1470 mm hosszúságú, tudtok olyan más típust amiről talál a tengely?
Válasz Filler #24056. hozzászólásárahét033öthatvanhat65
Válasz tri #24058. hozzászólásáraIgen, meg tolattyúk felülete, élek, berágódások, plusz megnyomorodtak a rugók.
Nem ártana azért mérni egyet........ vagyis kettőt.
Bejövő 17 bar, és a kulungra menő 17 bar.
Válasz tri #24058. hozzászólásáraIgen, meg tolattyúk felülete, élek, berágódások, plusz megnyomorodtak a rugók.
Nem ártana azért mérni egyet........ vagyis kettőt.
Bejövő 17 bar, és a kulungra menő 17 bar.
Válasz Mfpisti #24057. hozzászólásáraSzia!
Összkerékben is ugyanolyan. A pedálút kb közepén van egy 3 centis szakasz ami alatt levezérli a teljes kuplungulást, gyakorlatilag lehetetlen csúsztatni, ugrik azonnal.
A vezérlő tömbben karmantyúk, o gyűrűk, tömítések hibája lehet?
Válasz tri #24054. hozzászólásáraKuplung vezérlő tömb, kuplung harang jobb oldalán.
Próbáld meg bekapcsolt első hajtással is.
Válasz jamo #24053. hozzászólásáraRégóta kerestem. Ez egy 3115 igaz? Én is vásároltam egy ilyen masinát. Ha lenne szereléssel kapcsolatos kérdésem zaklathatnám esetleg valahol?
Válasz jamo #24053. hozzászólásáraRégóta kerestem. Ez egy 3115 igaz? Én is vásároltam egy ilyen masinát. Ha lenne szereléssel kapcsolatos kérdésem zaklathatnám esetleg valahol?
Találkozott valaki olyasmivel, hogy egy 8260-as kuplungja nem adagolható, gyakorlatilag a pedálút 95%-a semmit nem csinál, kb. három centin lerendez mindent, igy nagyon nehéz finoman kezelni. Mit lehetne ellenőrizni?
Válasz Sk Laci #24052. hozzászólásáraÁtnézzük ami hibás cseréljük. Hidraulika szivattyú, elsőhajtás csonkja, biztos cserés. Ezenkívül hátsó difi kúpkereke lóg (nem tudjuk mi engedte el magát), egyik fék rendszeresen bekapott. Meg még amit találunk. Időközbe az ülést is áttettük belőle másik trakiba, az is kell bele. Aksija is másik gépben van... szóval kell rá költeni rendesen.
Válasz jamo #24051. hozzászólásáraKomplett felujítás lessz?
Van előzetes számolás, mibe jön bele?
Levetkőztettük, megfürdettük a kicsikét. Aztán belenézünk a belsejébe...
Válasz jozef19 #24048. hozzászólására1995 - 1998
Válasz jozef19 #24048. hozzászólásárahazudni a németek is tudnak, minden ezzel ellentétes híresztelés dacára! az ülés g nyusziból való, a felemás kopású hátsó gumik és a rozsdás kipufogó- bár közelebbről láthatnám, jobb volna, de a jobb első kerék szimering tuti nem 4ezer üó olyan olaj sáros!! a többit meg majd elmondják a hollók!!
https://suchen.mobile.de/lkw-inserat/massey-ferguson-9240-donnersdorf/335897941.html#utm_source=www.ebay-kleinanzeigen.de