Válasz Ares 826 #3790. hozzászólásáraNálunk fogyasztói társadalom van, gépet javítunk, alkatrészt csak cserélünk. Elromlik, kidobjuk. Már aki.
Tervezetten elavul.
Épülnek a gyárak, mert erre van igény, aztán semmivel nem vagyunk mi se zöldebbek, mint ott, mikor a földön keccsöl' mert beton sincs.
Válasz Gumóka #3789. hozzászólásáraMondjuk a kormányzásba belenyúlni egy hegesztett bakkal, elég tökös megoldás, de elvileg ugye bírnia kell. Hamarabb hallottam olyat, hogy a munkahengerről leesett az anya aztán amiatt rodeózott át az árkon, miután hiába kavaragatott a kormánnyal
Válasz Gumóka #3789. hozzászólásáraŐk legalább javítanak, nem csak cserélnek mint a nagy cégek nálunk hazánkban! Már vannak cégek melyek egy motort sem akarnak felújítani csak cserélni a gépekben! Aztán hogy ezzel a felhegesztett meghegesztett alkatrészek ott meddig bírják az egy másik kérdés de "szegény ember vízzel főz" dolgot nem csak beszélik hanem csinálják is!
Válasz rigás #3785. hozzászólásáraA szomszédban meg hegesztődnek a törött blokkok, főtengelyek, hajtott, vagy nem hajtott hidak, felnik laprugók és még sok más
Válasz R Sándor #3787. hozzászólásáraEz járt közben a fejemben csak nem tudtam, hogy fogalmazzam meg szépen korrektül.
Néhány éve volt egy eset, egy Rába gumi leporolta az egyik helyi gumis műhelyét. Olyan profin meg stupekolták, hogy az amúgy tapasztalt szakember sem vette észre csak amikor felfújtatta. Na, de akkor nagyon!
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #3775. hozzászólásáraIgen azért vettem le mert kopottas, a képen a kopottabb mélysége látható. A másion ettől nagyobb a futó Az az érdekes hogy szerintem még defektes sem volt 8000 óra alatt Én vagyok a gép második gazdája nem található rajta javítás!!! Ez még Michelin a mai gumik biztos nem bírnak ennyit
Válasz R Sándor #3773. hozzászólásáraIkerfelnire még jó, főkeréknek elég kopott (gondolom azért vetted le), vagy akinek hasonló kopású van, csak valami kivágta az egyiket és nem akarja párban cserélni újakra... 50-80 ezer kb. szerintem.
Válasz Dinnyés Laci #3770. hozzászólásáraNetto 450-490.
Az ár gondolom tükrözi a minőséget.
Drága márkákat most nem nagyon lehet kapni, ezért csak abból tudok válogatni ami van. Ezek alsó/közép kategória ár alapján. Ezért kérdezem, hogy minőségben hol lehetnek?
Művelő kerekem van BKT 7éve, nem nagy igénybevételt kap, ott jó...
Válasz Sk Laci #3766. hozzászólásáraNagyon szívesen, igazán nincs mit.
Én a oartnereimnek is azt szoktam mondani, hogy bármi kérdés felmerül, nyugodtan hívjanak, inkább előtte beszéljünk mint utána vakarózzunk. Szerencsére egyre többen élnek a lehetőséggel
Válasz Sk Laci #3761. hozzászólásáraSzia SK Laci!
Hogy őszinte legyek, csak mezőgazdasági, ipari és tehergumikkal szoktunk foglalkozni. Pár partnerünknek szerzünk be 4x4 vagy személy abroncsot, nem jelentős.
Adtam már el alufelnit is természetesen, de nincs visszajelzésem róla hogy mennyire megbízható. A forgalmazó szerint teljesen rendben van, de én nem tudom hitelesen véleményezni.
Szerintem a Snowproof-on de mint említettem a személy abroncsokba nem vagyok annyira otthon mint az agro-ba, szóval nem mernék megesküdni rá
Válasz bandigh #3758. hozzászólásáraHát mostanság ilyen gumival nem találkozól. Szerintem elég ritka hogy ennyit kibírjon egy "mai" gumiabroncs. De az biztos hogy ez megdolgozta az árát :)
Válasz Gumiarzenál #3756. hozzászólásáraSzia!
Személyatókhoz könnyőfém alufelnikkel is foglalkozol?
Ha igen, milyen véleménnyel vagy a Dezent felnikre?
Konkrétan a TA nézem. Kitartóak, vagy "sitt" minőség?
Másik dolog ami érdekelne a Nokkian téligumi wr snowproof vagy a wr D4 mintázatú gumin mélyebb a mintázat?
Válasz atisgyulai #3757. hozzászólásáraMár a gumi és mintázata jelölésében benne van, hogy diagonál TD /traktorové diagonálne/ és a szám a mintázatot jelöli. 19-es mintázat pont a ritkább mintás-körmös gumi. Ha sürübbet akarsz akkor a 17-est nézzed. De nincsen minden méretben. 13-as mintajelölésü az van minden méretben, de viszont csak klaszikus magasságú körmökkel. 17 és a 19 magsabb körmök vannak kb 35-40%.
Válasz Gumiarzenál #3755. hozzászólására
Köszönöm!
Én elhiszem.
Csak nem értem hogy akkor hogyan lehet a kollégának a Td-19 gumin az oldalfalon a méret alatt a radial felirat.
Ha arra járok lefotózom.
Válasz mtz1221 #3752. hozzászólásáraIgen, azt aláírom hogy jelenleg az orosztól most minden jobb. Sajnos nálam is elég sok a negatív visszajelzés az orosz gumikra. Az hogy 8pr vagy 14 pr, többnyire a teherbírást hivatott jelölni, régebben ez azt jelentette hogy hány szövetből áll a gumi, manapság azt hogy mekkora terhelhetőségnek felel meg. Nagyon sokan meglepődnének ha kettévágnának egy ilyen gumit, kíváncsi lennék hogy hány szövetet tudnának megszámolni.
Nekem az a tapasztalatom hogy a radiálnak több a körömszáma, de találkoztam már én is kivétellel, ha ennél a méretnél maradunk akkor Alliance-ból is létezik 324-es mintával 14pr-es 2x23 körmös diagonál gumi,
Válasz atisgyulai #3751. hozzászólásáraMitas AC85 vagy RD1 radial, TD19 és AF01 diagonál
Ha gondolod itt utána nézhetsz : https://mitas-tyres.com/en/products/agricultural-tyres/tractor-diagonal/td-19
Válasz atisgyulai #3753. hozzászólásáraÉrdemes. Volt aki vett kettőt, az egyikre azt mondták egy tizessel olcsóbb. Oké. Biztos jelképes az összeg mert 10(!) éves volt. De új..
Válasz Gumiarzenál #3750. hozzászólásáraSajnos sok helyen pontatlanul írják ki a méreteket. Gondolom sokat értenek hozzá. Csak adják veszik a gumikat.
Köszönöm a hozzáértő válaszokat.
Az az érzésem, hogy ebből nem lesz netes vásárlás. Személyesen kell meggyőződnöm róla, mit veszek.
Válasz Gumiarzenál #3748. hozzászólásáraSzerintem mindig a diagonálon van a több borda, és ez miatt ha 4 borda fog a szántón a 3 helyett, akkor már nem biztos hogy más a szlipp és a taposás sem. Arról nem beszélve hogy ha a 14 pr-est hasonlítjuk a radiálhoz akkor már más lesz a terhelhetőség is. Az meg megint más dolog hogy nekem csak orosz radiálhoz volt eddig szerencsém, (meg most van egy 1200+ órás kis méretű petlas, az armámon) azoktól sokkal többre becsülöm az eddig vett petlas diagonálokat.
Válasz atisgyulai #3746. hozzászólásáraEzek mind diagonál abroncsok.
Ha a méret megjelölésében nincs benne az "R" csak "-" akkor diagonál.
Továbbá számolj azzal hogy az oroszokon kívűl senki nem adja hozzá a tömlőt (lassan már ők sem) és ezek a gumik TT-sek, tömlővel együtt szerelendőek, ez még plusz költséget jelenthet.
A diagonál abroncsnál PR-számot tüntetnek fel, radiálnál nem jellemző, mivel félrevezetés lenne, ott inkább a load indexet (terhelési indexet) használják
Válasz mtz1221 #3745. hozzászólásáraIgen, tényleg érdemes elgondolkodni rajta.
Most ha összehasonlítok egy 18.4-34 Alliance 8pr-es diagonál és radiál abroncsot, akkor a következő a felállás:
diagonál 2x19 db köröm 30mm-es mintamélység, 2650kg / 40km/h, 467mm tényleges széleség
Radiál: 2x21 db köröm, 53mm mintamélység, 3075kg / 40km/h, 480mm tényleges széleség
Nekem a gyártók és a gazdák az alábbi infókat mondták:
Formailag a diagonál abroncs hegyes, a közepén jár, ezáltal gyorsabb, erőteljesebb a kopása.
Használatkor a gumi formájából adódóan méllyebre süllyed, onnan kell kiásnia magát, nagyobb a slipre való hajlam, több üzemanyagot fogyaszt a gép. Mivel kissebb helyen találkozik a földel, nagyobb a talajtömörítő hatása. Jobban fel kell fujtatni, nem tolerálja az alacsony levegőnyomást.
Válasz Gumiarzenál #3744. hozzászólásáraSzia!
Azt írtam, egy árban vannak.
18,4 R 34 méretben
Mitas TD-19 151A6 12Pr
Alliance As 324 ECE106 14Pr 153 A8
BKT TR135 AS ECE 106 10 Pr 143 A8
Ezek bruttó 210-220 között kaphatók.
Alliance van 180- ért is, de azt gyengének találom.(8Pr)
Mindenképp radiálban gondolkodom.
Csak nem mindenhol van feltüntetve hogy R.
Sokszor még a terhelési index-et is lusták ki írni.
Válasz Gumiarzenál #3744. hozzászólásáraEz érdekes kérdés. Tavaly legnagyobb rohanásban ment szét a 18.4r38-as gumim, kapott diagonál petlast, eddig semmivel sem látom rosszabbnak, az orosz radiáltól sőt. Annyi hogy a radiálon 21 borda volt a petlason 23-rom van, szerintem sokat nyom a kényelmen a több borda.
Válasz atisgyulai #3743. hozzászólásáraSzia!
Azért javaslom hogy döntsd el hogy diagonál vagy radiál abroncsot szeretnél.
Gyanus amikor azt írtad hogy az alliance és BKT drágább mint a Mitas, szerintem ennek nézz utána. Diagonál abroncsnál azért majd számolnod kell a tömlővel is, az oroszokon kívűl senki nem adja hozzá.
Kíváncsi lennék hogy nektek eddig milyen tapasztalataitok vannak a diagonál gumikkal, nálam a mezőgazdaságban jobban szeretik használni a radiál abroncsokat
Válasz mtz1221 #3740. hozzászólásáraNézegetem a petlast, de nagyon kínai/ orosz árfekvésű. Nem tudom ...
Alliance 14pr
Bkt 8pr
Mitas 12pr
Ezek egy árban vannak. Melyik lehet tartósabb repedésben, kopásban? Nálam kis gazdaságban a gumi "teljesítménye" ( mennyire fog) nem igazán mérvadó.
4442 hozzászólás
Válasz Ares 826 #3790. hozzászólásáraNálunk fogyasztói társadalom van, gépet javítunk, alkatrészt csak cserélünk. Elromlik, kidobjuk. Már aki.
Tervezetten elavul.
Épülnek a gyárak, mert erre van igény, aztán semmivel nem vagyunk mi se zöldebbek, mint ott, mikor a földön keccsöl' mert beton sincs.
Válasz Gumóka #3789. hozzászólásáraMondjuk a kormányzásba belenyúlni egy hegesztett bakkal, elég tökös megoldás, de elvileg ugye bírnia kell. Hamarabb hallottam olyat, hogy a munkahengerről leesett az anya aztán amiatt rodeózott át az árkon, miután hiába kavaragatott a kormánnyal
Válasz Gumóka #3789. hozzászólásáraŐk legalább javítanak, nem csak cserélnek mint a nagy cégek nálunk hazánkban! Már vannak cégek melyek egy motort sem akarnak felújítani csak cserélni a gépekben! Aztán hogy ezzel a felhegesztett meghegesztett alkatrészek ott meddig bírják az egy másik kérdés de "szegény ember vízzel főz" dolgot nem csak beszélik hanem csinálják is!

Válasz rigás #3785. hozzászólásáraA szomszédban meg hegesztődnek a törött blokkok, főtengelyek, hajtott, vagy nem hajtott hidak, felnik laprugók és még sok más
Válasz R Sándor #3787. hozzászólásáraEz járt közben a fejemben csak nem tudtam, hogy fogalmazzam meg szépen korrektül.
Olyan profin meg stupekolták, hogy az amúgy tapasztalt szakember sem vette észre csak amikor felfújtatta. Na, de akkor nagyon!
Néhány éve volt egy eset, egy Rába gumi leporolta az egyik helyi gumis műhelyét.
Válasz rigás #3785. hozzászólásáraEz a csávó nem Nográd megyében lakik?
Válasz rigás #3785. hozzászólásáraNekem is van kettő hátsó Taurus, 50-60 kopotságú. Az öreg papa megcsinàlhatná nekem
Gumijavítás és ez komoly...
Válasz envagyok2 #3782. hozzászólásáraHa targonca gumi és nem osztott felni arra vigyázz mert nembiztos,hogy feltudja tenni a gumis.
Válasz mtz1221 #3780. hozzászólásáraa végén még hátulról megtolna, hahahah
nem tudom, van olyan is? kökény, akác tüskét mennyire bírja?
Válasz Claastra. #3781. hozzászólásáraamit belinkeltél, ott volt egy tök sima is, már rá is kérdeztem...
nagy köszönet!!!!
Válasz envagyok2 #3779. hozzászólásáraMost dobtam ki 2 kopott targoncagumit ez ment a helyére
Válasz envagyok2 #3779. hozzászólásárarepülőgép gumiabroncs ?
6.00-9es méretben keresnék teljesen sima, mintázat nélküli külsőt. tud valaki márkét, típust, forgalmazót, akinél lehet ilyet találni?
Válasz atisgyulai #3777. hozzászólásáraÁllítólag szépséghibás termék, ami a gyártó szerint szerkezetileg 100%-os. Aztán meg ki tudja.
Sziasztok!
Gumiabroncs jelölés végén mit jelent a DA?
Például: 144A8/141B TL DA
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #3775. hozzászólásáraIgen azért vettem le mert kopottas, a képen a kopottabb mélysége látható. A másion ettől nagyobb a futó Az az érdekes hogy szerintem még defektes sem volt 8000 óra alatt Én vagyok a gép második gazdája nem található rajta javítás!!! Ez még Michelin a mai gumik biztos nem bírnak ennyit
Válasz R Sándor #3773. hozzászólásáraIkerfelnire még jó, főkeréknek elég kopott (gondolom azért vetted le), vagy akinek hasonló kopású van, csak valami kivágta az egyiket és nem akarja párban cserélni újakra... 50-80 ezer kb. szerintem.
Válasz R Sándor #3773. hozzászólására50ezer /db szerintem .
Üdv ez a gumi mennyit ér kb??? Teljesen javítás mentes tömlő nélküli egy valtra gyári gumija volt ,egy hete vettem le .





Trelleborg TM1060 VF-es abronccsal van valakinek tapasztalata? Milyen nyomás alá nem érdemes ezeket engedni?
Válasz Dinnyés Laci #3770. hozzászólásáraNetto 450-490.
Az ár gondolom tükrözi a minőséget.
Drága márkákat most nem nagyon lehet kapni, ezért csak abból tudok válogatni ami van. Ezek alsó/közép kategória ár alapján. Ezért kérdezem, hogy minőségben hol lehetnek?
Művelő kerekem van BKT 7éve, nem nagy igénybevételt kap, ott jó...
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #3768. hozzászólásáraMindkettő jó választás...
árba melyik a jó?
nekem van mind kettő..
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #3768. hozzászólására
Tauruszokkal nem volt gondom Bkt csak rakodón volt szart se ért
Üdv.!
BKT vagy Taurusz lenne jobb választás 200 lovas traktor hátuljára?
Válasz Sk Laci #3766. hozzászólásáraNagyon szívesen, igazán nincs mit.
Én a oartnereimnek is azt szoktam mondani, hogy bármi kérdés felmerül, nyugodtan hívjanak, inkább előtte beszéljünk mint utána vakarózzunk. Szerencsére egyre többen élnek a lehetőséggel
Válasz Gumiarzenál #3765. hozzászólásáraKöszönöm.
Kár, hogy korábban nem tudtam rólad /üzletedről/.
De a jövőben lehet üzlet is összejön.
Válasz Sk Laci #3761. hozzászólásáraSzia SK Laci!
Hogy őszinte legyek, csak mezőgazdasági, ipari és tehergumikkal szoktunk foglalkozni. Pár partnerünknek szerzünk be 4x4 vagy személy abroncsot, nem jelentős.
Adtam már el alufelnit is természetesen, de nincs visszajelzésem róla hogy mennyire megbízható. A forgalmazó szerint teljesen rendben van, de én nem tudom hitelesen véleményezni.
Szerintem a Snowproof-on de mint említettem a személy abroncsokba nem vagyok annyira otthon mint az agro-ba, szóval nem mernék megesküdni rá
Válasz bandigh #3758. hozzászólásáraHát mostanság ilyen gumival nem találkozól. Szerintem elég ritka hogy ennyit kibírjon egy "mai" gumiabroncs. De az biztos hogy ez megdolgozta az árát :)
Válasz mtz1221 #3737. hozzászólására1700 üzó,és még 70-80 % -os.
Válasz Gumiarzenál #3755. hozzászólásáraOtt a pont!

A kollégánál az első gumikon láttam a radiál feliratot.
Válasz Gumiarzenál #3756. hozzászólásáraSzia!
Személyatókhoz könnyőfém alufelnikkel is foglalkozol?
Ha igen, milyen véleménnyel vagy a Dezent felnikre?
Konkrétan a TA nézem. Kitartóak, vagy "sitt" minőség?
Másik dolog ami érdekelne a Nokkian téligumi wr snowproof vagy a wr D4 mintázatú gumin mélyebb a mintázat?
Köszi mindenkinek a segítő hsz-okat.
Nézelődöm, és ha úgy adódik, jövök ismét okosodni.
Válasz atisgyulai #3757. hozzászólásáraMár a gumi és mintázata jelölésében benne van, hogy diagonál TD /traktorové diagonálne/ és a szám a mintázatot jelöli. 19-es mintázat pont a ritkább mintás-körmös gumi. Ha sürübbet akarsz akkor a 17-est nézzed. De nincsen minden méretben. 13-as mintajelölésü az van minden méretben, de viszont csak klaszikus magasságú körmökkel. 17 és a 19 magsabb körmök vannak kb 35-40%.
Válasz Gumiarzenál #3756. hozzászólásáraÍgy van! Ez például 10 pr

Válasz Gumiarzenál #3755. hozzászólására
Köszönöm!
Én elhiszem.
Csak nem értem hogy akkor hogyan lehet a kollégának a Td-19 gumin az oldalfalon a méret alatt a radial felirat.
Ha arra járok lefotózom.
Válasz mtz1221 #3752. hozzászólásáraIgen, azt aláírom hogy jelenleg az orosztól most minden jobb. Sajnos nálam is elég sok a negatív visszajelzés az orosz gumikra. Az hogy 8pr vagy 14 pr, többnyire a teherbírást hivatott jelölni, régebben ez azt jelentette hogy hány szövetből áll a gumi, manapság azt hogy mekkora terhelhetőségnek felel meg. Nagyon sokan meglepődnének ha kettévágnának egy ilyen gumit, kíváncsi lennék hogy hány szövetet tudnának megszámolni.
Nekem az a tapasztalatom hogy a radiálnak több a körömszáma, de találkoztam már én is kivétellel, ha ennél a méretnél maradunk akkor Alliance-ból is létezik 324-es mintával 14pr-es 2x23 körmös diagonál gumi,
Válasz atisgyulai #3751. hozzászólásáraMitas AC85 vagy RD1 radial, TD19 és AF01 diagonál
Ha gondolod itt utána nézhetsz : https://mitas-tyres.com/en/products/agricultural-tyres/tractor-diagonal/td-19
Válasz atisgyulai #3753. hozzászólásáraÉrdemes. Volt aki vett kettőt, az egyikre azt mondták egy tizessel olcsóbb. Oké. Biztos jelképes az összeg mert 10(!) éves volt. De új..
Válasz Gumiarzenál #3750. hozzászólásáraSajnos sok helyen pontatlanul írják ki a méreteket. Gondolom sokat értenek hozzá. Csak adják veszik a gumikat.
Köszönöm a hozzáértő válaszokat.
Az az érzésem, hogy ebből nem lesz netes vásárlás. Személyesen kell meggyőződnöm róla, mit veszek.
Válasz Gumiarzenál #3748. hozzászólásáraSzerintem mindig a diagonálon van a több borda, és ez miatt ha 4 borda fog a szántón a 3 helyett, akkor már nem biztos hogy más a szlipp és a taposás sem. Arról nem beszélve hogy ha a 14 pr-est hasonlítjuk a radiálhoz akkor már más lesz a terhelhetőség is. Az meg megint más dolog hogy nekem csak orosz radiálhoz volt eddig szerencsém, (meg most van egy 1200+ órás kis méretű petlas, az armámon) azoktól sokkal többre becsülöm az eddig vett petlas diagonálokat.
Válasz csferri #3749. hozzászólásáraA Mitas biztosan nem.
Kollegának van fenn. Pont ma néztem meg. Rajta van hogy radial.
Válasz atisgyulai #3746. hozzászólásáraEzek mind diagonál abroncsok.
Ha a méret megjelölésében nincs benne az "R" csak "-" akkor diagonál.
Továbbá számolj azzal hogy az oroszokon kívűl senki nem adja hozzá a tömlőt (lassan már ők sem) és ezek a gumik TT-sek, tömlővel együtt szerelendőek, ez még plusz költséget jelenthet.
A diagonál abroncsnál PR-számot tüntetnek fel, radiálnál nem jellemző, mivel félrevezetés lenne, ott inkább a load indexet (terhelési indexet) használják
Válasz atisgyulai #3746. hozzászólásáraSzerintem ez mind diagonál.
Válasz mtz1221 #3745. hozzászólásáraIgen, tényleg érdemes elgondolkodni rajta.
Most ha összehasonlítok egy 18.4-34 Alliance 8pr-es diagonál és radiál abroncsot, akkor a következő a felállás:
diagonál 2x19 db köröm 30mm-es mintamélység, 2650kg / 40km/h, 467mm tényleges széleség
Radiál: 2x21 db köröm, 53mm mintamélység, 3075kg / 40km/h, 480mm tényleges széleség
Nekem a gyártók és a gazdák az alábbi infókat mondták:
Formailag a diagonál abroncs hegyes, a közepén jár, ezáltal gyorsabb, erőteljesebb a kopása.
Használatkor a gumi formájából adódóan méllyebre süllyed, onnan kell kiásnia magát, nagyobb a slipre való hajlam, több üzemanyagot fogyaszt a gép. Mivel kissebb helyen találkozik a földel, nagyobb a talajtömörítő hatása. Jobban fel kell fujtatni, nem tolerálja az alacsony levegőnyomást.
Válasz atisgyulai #3746. hozzászólásáraA TR135 az nem radial
Válasz Gumiarzenál #3744. hozzászólásáraSzia!
Azt írtam, egy árban vannak.
18,4 R 34 méretben
Mitas TD-19 151A6 12Pr
Alliance As 324 ECE106 14Pr 153 A8
BKT TR135 AS ECE 106 10 Pr 143 A8
Ezek bruttó 210-220 között kaphatók.
Alliance van 180- ért is, de azt gyengének találom.(8Pr)
Mindenképp radiálban gondolkodom.
Csak nem mindenhol van feltüntetve hogy R.
Sokszor még a terhelési index-et is lusták ki írni.
Válasz Gumiarzenál #3744. hozzászólásáraEz érdekes kérdés. Tavaly legnagyobb rohanásban ment szét a 18.4r38-as gumim, kapott diagonál petlast, eddig semmivel sem látom rosszabbnak, az orosz radiáltól sőt.
Annyi hogy a radiálon 21 borda volt a petlason 23-rom van, szerintem sokat nyom a kényelmen a több borda.
Válasz atisgyulai #3743. hozzászólásáraSzia!
Azért javaslom hogy döntsd el hogy diagonál vagy radiál abroncsot szeretnél.
Gyanus amikor azt írtad hogy az alliance és BKT drágább mint a Mitas, szerintem ennek nézz utána. Diagonál abroncsnál azért majd számolnod kell a tömlővel is, az oroszokon kívűl senki nem adja hozzá.
Kíváncsi lennék hogy nektek eddig milyen tapasztalataitok vannak a diagonál gumikkal, nálam a mezőgazdaságban jobban szeretik használni a radiál abroncsokat
Válasz mtz1221 #3740. hozzászólásáraNézegetem a petlast, de nagyon kínai/ orosz árfekvésű. Nem tudom ...
Alliance 14pr
Bkt 8pr
Mitas 12pr
Ezek egy árban vannak. Melyik lehet tartósabb repedésben, kopásban? Nálam kis gazdaságban a gumi "teljesítménye" ( mennyire fog) nem igazán mérvadó.