Tudom hogy sokáig elmegy , meg ha ilyen 4-5 éves gumi lenne nem is foglalkoznék vele, már arra is gondoltam hogy csavarhózóval szétfeszítem nyomok bele tip-top- ot aztán gó, víz-dzsuva ne tudjon bemenni.
Tudom sajna hogy milyenek, csak épp arra gondolok ha öregszik nehogy itt kezdje leghamarabb magát megadni, másrészről meg nem tudom hogy a sütés, vulkanizálás is jót tesz e az oldalfalnak, nem e akkor meg azért nem lesz tartós.
Ha nincs befelé repedve akkor még sokáig elmegy.
Volt olyan gumi ahol a repedésnél már lyuk volt és kidörzsölte a belsőt, erre a gumis tett egy nagy foltot és megtartotta. Azt nem tudom, hogy sütötte-e vagy csak ragasztotta belülről, de utána nem volt gond vele azon a helyen.
Nem vagyok hozzáértő, csak van egy hasonló sérült orosz (ukrán) gumim a 820-as elején. én békén hagyom mert mire ez a sérülés bajt okozna akkorra ez a gumi már rég lekopik, vagy jó szokáséhoz híven a körmök iránt kireped az oldala.
végül is ha az megnyugtat és rászánod a pénzt szakműhelyben (ennél komolyabb sérüléseket is) szépen kijavítják, ártani nem árt neki az biztos.
Az orosz gumik tapasztalatom szerint nem felületi sérülésekbe szoktak belepusztulni (értsd a sérülés nem ért vásznat), hanem idővel kitöredeznek, és viszonylag gyorsan kopnak.
Üdv szakik. Valaki hozzáértő meg tudná nekem mondani hogy 2 éves , erős 90% állapotú traktorgumi oldalfalán sérülés keletkezett, kb 2x2 cm hosszú L alakban és kb 0,5 cm mély ,szövet nem látszik, csavarhúzóval szépen fel lehet hajtani, másik oldalt hosszanti hasítás az is kb 0,5cm mély. Érdemes az ilyent műhelyben hozzáértővel vulkanizáltatni? Ja és orosz radiál gumi, de nap leginkább csak akkor érte ha dolgozott, tehát még az a hálós repedezés sincs rajta, újszerű.
Köszönöm h lefotóztad jónak tűnik. Akkor rugalmasságra azt mondod jobb mint az orosz? Nekem elég hamar elkopott az orosz sajnos... repedezésekkel annyira nem volt gond
Nekünk is ilyen petlas gumi van a 892-es jól bírja már ezzel vettük kb 4-5éve!azóta kb 2500üó van a gumiban(de ki tudja mikor rakta rá ez előző gazdája)de amúgy jól bírja nem repedezik !elől kb 2éve vannak fönn a taurusok nagyon sokáig pattogót, verte az órát kb 1400-1500 fordulaton de mára már elhagyta.Volt új taurusunk a 82-en az ki repedezett mind az elsők,mind a hátsok de garanciában kaptunk vadi újakat helyette utána nem volt velük baj!azért a mi tapasztalatunk hogy a taurus nem ráz úgy meg talán jobb az ön tisztulása!
Ismerősöm gumi vásárlás előtt van 30 és 42 felni méretei vannak kérdezi hogy milyen mérettet vegyen rá talaj munkára meg a szántáshoz ,hogy ne nagyon tapossa a szántás ? mert mostani bazi nagyok neki elől 600 hátul 710 és lefutott neki
Petlas gumit ajánlanám hogy nézd meg! Nekem van az mtz-n 3 éve, fel van fújva 1,8-ra nem ráz, jó a tisztító képessége és semmi leválás, repedés nem látható rajta.
Ruszkit én se nagyon akarok, Taurusról meg eléggé megoszlanak a vélemények. Akinek régóta van annak bejön, az újakat szidják. Szlovákiában merre van megbízható dealer ?
Válasz #1654. hozzászólásra
Tavaly tauruszt vettem az mtzre előre idáig hibátlan és nagyon bátran merem ajánlani nem olyan pattogós mint a ruszki gumi. Olvastam itt olyan hozzászólásokat hogy kireped, hát nem tudom majd az idő eldönti. A zetoromon 10 éve az van fent és tökéletes bár nem megy sokat csak könnyű munkát végez meg esetleg pótkocsit húz. Repedések csak néhol vannak rajta de nem vészes, annyi repedés volt a belsinán is 7 éves korára. Szóval kinek a pap kinek a papné na meg persze pénztálca függő is de én ruszkit többet soha!!! Ha jól tudom a taurus-t is megvette a michelin.
Implement ami nem húzó tehát kormányzott kerékre teherkocsin (ha nem hajtott az eleje), vagy a vontatmányok kerekei.
Illetve ahogy a kollega is mondja a mezítlábas MTZ elejére is mehet az implement gumi.
Szóban hangzott el, amikor az ekét vettük. Egyébét az első fej fogása kicsit "el lett rontva", mert így szép. Kb. 6-7 centivel kevesebbet fog, mint a többi, így lett egyenletes.
Úgyhogy azért kicsit csak széttapos az a gumi, de nem vészes.
4442 hozzászólás
Válasz #1690. hozzászólásra
Taurust vulkanizáltattam, de pár hónap múlva a vulkanizálás körül kezdett repedni, megkeményedett a köpeny. Még egyszer nem csináltatnám.
Válasz #1689. hozzászólásra
Tudom hogy sokáig elmegy , meg ha ilyen 4-5 éves gumi lenne nem is foglalkoznék vele, már arra is gondoltam hogy csavarhózóval szétfeszítem nyomok bele tip-top- ot aztán gó, víz-dzsuva ne tudjon bemenni.
Válasz #1688. hozzászólásra

Tudom sajna hogy milyenek, csak épp arra gondolok ha öregszik nehogy itt kezdje leghamarabb magát megadni, másrészről meg nem tudom hogy a sütés, vulkanizálás is jót tesz e az oldalfalnak, nem e akkor meg azért nem lesz tartós.
Válasz #1682. hozzászólásra
Ha nincs befelé repedve akkor még sokáig elmegy.
Volt olyan gumi ahol a repedésnél már lyuk volt és kidörzsölte a belsőt, erre a gumis tett egy nagy foltot és megtartotta. Azt nem tudom, hogy sütötte-e vagy csak ragasztotta belülről, de utána nem volt gond vele azon a helyen.
Válasz #1682. hozzászólásra
Nem vagyok hozzáértő, csak van egy hasonló sérült orosz (ukrán) gumim a 820-as elején. én békén hagyom mert mire ez a sérülés bajt okozna akkorra ez a gumi már rég lekopik, vagy jó szokáséhoz híven a körmök iránt kireped az oldala.
végül is ha az megnyugtat és rászánod a pénzt szakműhelyben (ennél komolyabb sérüléseket is) szépen kijavítják, ártani nem árt neki az biztos.
Az orosz gumik tapasztalatom szerint nem felületi sérülésekbe szoktak belepusztulni (értsd a sérülés nem ért vásznat), hanem idővel kitöredeznek, és viszonylag gyorsan kopnak.
Válasz #1685. hozzászólásra

http://www.zemplengumi.hu/gumimarka.htm
klikk rá itt van az összes márkáról a tudnivaló
Válasz #1680. hozzászólásra

ilyen mintás is jó?milyen márkára, illetve hány Pr-esre gondoltál, mert elég sokfajta van?!
Válasz #1684. hozzászólásra
Köszönöm az infót!!
a BKT török ?
Válasz #1681. hozzászólásra
BKT bruttó 162.500.-, Orosz bruttó 153.500.-
Senkinek ilyennel tapasztalat
Besüttessem vagy hagyjam a fenébe csak rosszabb lesz
Üdv szakik. Valaki hozzáértő meg tudná nekem mondani hogy 2 éves , erős 90% állapotú traktorgumi oldalfalán sérülés keletkezett, kb 2x2 cm hosszú L alakban és kb 0,5 cm mély ,szövet nem látszik, csavarhúzóval szépen fel lehet hajtani, másik oldalt hosszanti hasítás az is kb 0,5cm mély. Érdemes az ilyent műhelyben hozzáértővel vulkanizáltatni? Ja és orosz radiál gumi, de nap leginkább csak akkor érte ha dolgozott, tehát még az a hálós repedezés sincs rajta, újszerű.
Válasz #1676. hozzászólásra
48" orosz menyi??
Agro-Szaki tudsz árat mondani 16,9 R 28 mg gumira?
Válasz #1676. hozzászólásra
Ha egy mód van rá ragaszkodom a Taurushoz
Válasz #1677. hozzászólásra
Mutass skandináv gumikereskedőt árakkal
Válasz #1671. hozzászólásra

De mé köll lefutni mindet egyszerre....
Válasz #1671. hozzászólásra
9,5-48-ba orosz tudnék csak adni, a 9,5-38-ba nemtok ajánlani semmit sajna
mindenképp taurus kellene?
Válasz #1671. hozzászólásra
13,6-24 dettó
Válasz #1671. hozzászólásra
18,4-38 ba se tudok taurust sajna, de ebben is elég sokféle közül lehetne mást, ha nem ragaszkodsz a taurushoz
Válasz #1671. hozzászólásra
480/70r30 se tudok taurust sajna, ebbe a méretbe kb 10 lehetőség van másokból
Válasz #1671. hozzászólásra
580/70R42-be belshinát tudok br.460.200ért, meg alliance-t br.755.000.-ért
Ár érdekelne az alábbi méretekre csak is Taurus gumi érdekel .
580/70R42 , 480/70R30 , 18,4*38, 13,6*24, 9,5*48, 9,5*38
Válasz #1664. hozzászólásra
jónak tűnik. Akkor rugalmasságra azt mondod jobb mint az orosz? Nekem elég hamar elkopott az orosz sajnos...
repedezésekkel annyira nem volt gond
Köszönöm h lefotóztad
Válasz #1668. hozzászólásra
Még 10 évet így is el fog menni.
A MTZ elején lévő Belshina (3-4.éves) most repedezettebb mint a Taurus.
Válasz #1667. hozzászólásra
Pont ettől félek én is. Nekem kapná még ekét is meg kultivátort.
Válasz #1666. hozzászólásra
Nekem a T-25-n Taurus pont8 van kb7-8. éves lehet, most kezdett el repedezni a körmök tövében. Műtrágyaszóró, és vontatott permetező gyepálja csak.
Köszönöm a képeket! Kérek is árajánlatot ilyen gumira.
Taurust nem merem megrizikózni, mert ha később reped csak ki futhatok a pénzem után, orosz gumi után meg szerintem a Petlas is nagyon kényelmes lesz.
Nekünk is ilyen petlas gumi van a 892-es jól bírja már ezzel vettük kb 4-5éve!azóta kb 2500üó van a gumiban(de ki tudja mikor rakta rá ez előző gazdája)de amúgy jól bírja nem repedezik !elől kb 2éve vannak fönn a taurusok nagyon sokáig pattogót, verte az órát kb 1400-1500 fordulaton de mára már elhagyta.Volt új taurusunk a 82-en az ki repedezett mind az elsők,mind a hátsok de garanciában kaptunk vadi újakat helyette utána nem volt velük baj!azért a mi tapasztalatunk hogy a taurus nem ráz úgy meg talán jobb az ön tisztulása!
Válasz #1659. hozzászólásra



Itt a képek
Ismerősöm gumi vásárlás előtt van 30 és 42 felni méretei vannak kérdezi hogy milyen mérettet vegyen rá talaj munkára meg a szántáshoz ,hogy ne nagyon tapossa a szántás ? mert mostani bazi nagyok neki elől 600 hátul 710 és lefutott neki
Válasz #1657. hozzászólásra
Vágfarkasdon / Trnovec nad Váhom / Mazgutnál. Eddig őt találtam aki a legjobb árakat adta és bármely márkát bebiztosítja amit kiválasztasz.
Válasz #1660. hozzászólásra
Köszi a tippet! Ahogy nézem elég kedvező áron ki lehet fogni.
Válasz #1659. hozzászólásra
Holnap csinálok képet. Török
Válasz #1658. hozzászólásra
Majd pár fotót ha rá érsz dobj már fel légyszives erről a Petlasról.
Milyen gyártmány az Lengyel vagy Kínai vagy milyen?
Válasz #1654. hozzászólásra
Petlas gumit ajánlanám hogy nézd meg! Nekem van az mtz-n 3 éve, fel van fújva 1,8-ra nem ráz, jó a tisztító képessége és semmi leválás, repedés nem látható rajta.
Ruszkit én se nagyon akarok, Taurusról meg eléggé megoszlanak a vélemények. Akinek régóta van annak bejön, az újakat szidják. Szlovákiában merre van megbízható dealer ?
Kellemes karácsonyt mindenkinek! Az biztos érdemes elmenni külföldre pl: szlovákia mert több tízezer forintot lehet meg spórolni egy gumi árán is.
Válasz #1654. hozzászólásra
Tavaly tauruszt vettem az mtzre előre idáig hibátlan és nagyon bátran merem ajánlani nem olyan pattogós mint a ruszki gumi. Olvastam itt olyan hozzászólásokat hogy kireped, hát nem tudom majd az idő eldönti. A zetoromon 10 éve az van fent és tökéletes bár nem megy sokat csak könnyű munkát végez meg esetleg pótkocsit húz. Repedések csak néhol vannak rajta de nem vészes, annyi repedés volt a belsinán is 7 éves korára. Szóval kinek a pap kinek a papné na meg persze pénztálca függő is de én ruszkit többet soha!!! Ha jól tudom a taurus-t is megvette a michelin.
Sziasztok!
12.4-28-as gumit keresek a gépre. Eddig Mitas, Taurus és Vredestein között gondolkodtam. De Taurusról nem sok jót hallottam.
Vredesteinről tud valaki valamit ?
egypár példa:
Válasz #1638. hozzászólásra
Implement ami nem húzó tehát kormányzott kerékre teherkocsin (ha nem hajtott az eleje), vagy a vontatmányok kerekei.
Illetve ahogy a kollega is mondja a mezítlábas MTZ elejére is mehet az implement gumi.
Válasz #1650. hozzászólásra
Beköllött tolni?
Válasz #1649. hozzászólásra
Szóban hangzott el, amikor az ekét vettük. Egyébét az első fej fogása kicsit "el lett rontva", mert így szép. Kb. 6-7 centivel kevesebbet fog, mint a többi, így lett egyenletes.
Úgyhogy azért kicsit csak széttapos az a gumi, de nem vészes.
Válasz #1648. hozzászólásra
Hol irnak olyat?
Válasz #1647. hozzászólásra
Semmi különös, egyenletesek a fordítások.
A VN is csak 600-astól ajánlja a barázda szélesítőt.
Válasz #1646. hozzászólásra
wynak mennyit tapos be?
Válasz #1645. hozzászólásra
A Claason 520/70R38.
Válasz #1644. hozzászólásra
Hátsód milyen sziles 52?
Válasz #1638. hozzászólásra
É úgy tudom, hogy a traktorok első kerekére való hosszanti mintás gumit jelöli. Pl. 80-as MTZ-ken ilyen szokott lenni.
Válasz #1642. hozzászólásra
Ha az ár a lényeg,akkor Michelin