Válasz horvath.agro #6413. hozzászólásáraaz még traktor volt.
egy olyat,vadiújan 0üzemórásat tuti vennék,és az tuti örökös darab lenne...
választani kellene:160as puma akár fullos vagy ez a mxm (mindkettő 0órás,azonos áron)
egy percet nem agyalnák:mxm
Válasz fexco #6412. hozzászólásáranekunk az elozo traktor ih mxm 155 pro volt. azt még alkalmazott vezette, de annak allandoan ki volt nyomva a szeme, 2000 alatt sose ment szegenykem, es soha semmi baja nem volt pedig nem volt gazdaja.
Válasz GREVEN #6411. hozzászólásáranemtudom.
szerintem is ez még az eredeti békebeli...régebben hajtottam ih mx155 pro-t (asszem ez a kék t
esója)fűűű,az csak ment-ment-ment...pótkocsizáskor olyan volt mint a hajó....
ja és ezeknek a kéményükből füst jön,nem gőz,meg pára,meg fasz....om....
Válasz A.I. #6404. hozzászólásáraÚgy mondom hogy a keret üzemórától és felszereltségtől függően olyan 15 milkacsoki lenne rá plusz minusz 1-2 milkacsoki.
2005-től nem igazán keresnék öregebbet. Öreg gépből van már az udvarba pár db.
Üzemórába jó lenne ha 10 ezer alatt lenne.
A hirdetéseket már tudom kivülről, párat meg is néztünk. Eddig nincs meg az a szerelem amit keresünk.
Válasz GREVEN #6403. hozzászólásáraKérdés, mennyire öreg vagy fiatal technikában gondolkodsz?
Tudok egy 4240es JDt, nem tudom gazdája eladja-e már, mert felszámolta a gazdaságot, vagy azért ettől valami fiatalabbak gondolkodsz?
Válasz TDavid #6400. hozzászólásáraakkor azért egy kis marketing különbség mégis csak van köztük, de mivel a gép azóta is hibátlanul dolgozik, gondolom ezek nem jelentősek
Válasz Gandhy #6391. hozzászólásárakívülről ugyanaz, amúgy előfordul különbség. pl a 6170r -nek első véglehajtásban 3 bolygókerék van, 6190r-től már 4, emiatt az elsőhajtás lamelláiból is több van; különbözik a motorkód (a turbó is) és a motor-váltó közti rezgésfojtó, fokozatmentesnél meg a 190-210r közt van váltó modellváltás (eccom 2.0 helyett 2.4), így hirtelen. Különböző még pl az emelőmunkahenger hátul, de annak nincs nagy jelentősége.
Ennek tudatában +30 lóerőt rakattunk a 170m gépünkbe, nem bántuk meg. Főleg hogy gyárilag 156-ot ad le
Válasz GREVEN #6392. hozzászólásáraezt a traktort ismertem.ez full originál volt.egy jobbos tükör,oszt vadi uj volt.
a hirdetés 2016 os asszem.meg is vehettük volna,felajánlotta,a gazdája,végül oda ment,ahobban jött..
Válasz Gandhy #6391. hozzászólásáraMég gyönyörű, béemvé gétét sem tudsz úgy venni, hogy neked nem a 250 lovas fapad kell, hanem a 300 lovas, de garanciát azé aggyárá
Nyilván a sor aljáról nyugodtabban választhatsz, hogy bírja a húzást, bár észnél kell lenni, sokszor csak a középső gép ugyanaz vasban, mint a nagy, a legkisebb az fémben is más csak nincs kimondva..
Válasz Gandhy #6394. hozzászólásáraAkkor a szürke 82-es MTZ-nk nincs egy éves se így nézve, mert évente 3-szor arrébb állunk vele ha útban van.
Jah meg egy kiselejtezetett függesztett permetezővel vizet viszünk a vaddisznó dagonyába a szóró elé hetente vagy 2 hetente nyáron.
Válasz Gandhy #6391. hozzászólásáraés tudom, hogy lerágott csont itt az MTZ, ezért csak egy beteg példa erejéig előhozom, míg a hirdetéseket bújtam, egy tag úgy hirdette a 1221.4-et, hogy 170 vagy 180 lóerőre 'optimalizálva', na asszem erre ugrik minden használt traktor vásárló
Válasz bandigh #6390. hozzászólásáraszomszédom JD 6170-ese hajszálra ua. mint a 6190 és még talán mégegy típus is van,
neki a KITE nem upgrade-elte garancia vesztés nélkül, a lejárat után már ment is az új program, 2-3 éve hibátlanul megy erősebben, de kiváratták vele az időt
Válasz Gandhy #6389. hozzászólásáraDe mondom én neked, ha gari vége előtt 5 órával valamiért kikönyökölne a motor, nem kapnà meg azt a garanciát, mint a sima laúerős. De ha mégis, ez a forgalmazó hazárdjátéka, fillérekért ad +20% lovat, annyit úgyis ki kell bírnia 99%, ha utána egy órával meghal, az már csak neki jó mert tőle veszi az alkatrészt, meg ő lesz aki megjavítja.
Válasz horvath.agro #6385. hozzászólásáraez így rendben van, gyári gépből, gyári gép lett, de mégsem azt használod, amit először megvettél, hanem egy másik traktort
de szerintem ezt a témát már nem kell tovább bogozni, ezt mindenki meglépi, aki nem hülye és szüksége van a plusz erőre, ha a garancia nem veszik miatta
Válasz horvath.agro #6385. hozzászólásáravolt egy évjárat,amikor a ih(a maxxum biztos)ugy jött ki,hogy nem is volt rajta szám a motorház oldalán:ennyi volt ráirva:case ih maxxum
Válasz Gandhy #6384. hozzászólásáraez nem belenyúlás, csupán a matricában tér el a két gép, és hülye lettem volna kihagyni 1000 euró befektetés mellett 5 millió forintot spórolni, ugyanis a 6170 és a 6215 között ennyi volt a difi.
Válasz horvath.agro #6383. hozzászólásáraMrPoke arra gondolhatott, hogy bár ne m te végezted el, de te kérted az upgrade-t így ha közvetve is, de te nyúltál bele a gépbe
Válasz horvath.agro #6378. hozzászólásáraAzért volt az első, hogy motorvezérlő progit cseréltél a trakiban...... Hát éljen.. :D
Mondom én mindig. Aki ért a trakihoz az vegyen használtat, vagy MTZ-t. Aki nem, az fizesse meg a drága új trakit.
Válasz horvath.agro #6373. hozzászólásáraElőtöltést is fülre állítunk mindíg. Még egy 6 hengeres motornál is meg lehet hallani mindenféle adagoló rendszeri problémát.
Régi nyugatiakat meg addig kell húzni, míg max terhelésen még ne kezdjen el füstölni. Persze onnastól jól meg kell gondolni a súlyozását, és a megfelelő sebesség fokozatot a trakinál.
Válasz Gandhy #6370. hozzászólásáraIszol rendesen?
Aki szeret csöcsörészni, lehet tehenész, ha meg traktorba ül a bal lábához a kalapács a szabályzó, hogy ne tegye sztenderre a kuplungot.
Válasz dnsv #6363. hozzászólásáraNem LDA-n állítottam, hanem a csavaron LDA-át asse tudom hun keressem, pedig űtűnk fölötte pár napot oszt nem is vótunk kevesen, de mind hülye vót hozzá, sőt egyik hülyébb , vagy az a másik vót. Mit tudom má, de egyik hülyébb vót mint a másik!!
7064 hozzászólás
Válasz horvath.agro #6413. hozzászólásáraaz még traktor volt.
egy olyat,vadiújan 0üzemórásat tuti vennék,és az tuti örökös darab lenne...
választani kellene:160as puma akár fullos vagy ez a mxm (mindkettő 0órás,azonos áron)
egy percet nem agyalnák:mxm
Válasz fexco #6412. hozzászólásáranekunk az elozo traktor ih mxm 155 pro volt. azt még alkalmazott vezette, de annak allandoan ki volt nyomva a szeme, 2000 alatt sose ment szegenykem, es soha semmi baja nem volt pedig nem volt gazdaja.
Válasz GREVEN #6411. hozzászólásáranemtudom.

szerintem is ez még az eredeti békebeli...régebben hajtottam ih mx155 pro-t (asszem ez a kék t
esója)fűűű,az csak ment-ment-ment...pótkocsizáskor olyan volt mint a hajó....
ja és ezeknek a kéményükből füst jön,nem gőz,meg pára,meg fasz....om....
Válasz fexco #6410. hozzászólásáraAz a XCN1050 + NAV900-as gps rendszer ez csak sorvezető vagy kormány mozgatós is már?
Elvileg játszhatna is. Kérdés hogyan tud belekerülni a sorba.
Ezek még békebeli szekerek.
Válasz GREVEN #6407. hozzászólásárapont most néztem a maiban:nh tm165
-igaz 2001es
-10000plusszos
(ezt isláttad?-vagy ez nemjáccik nálad)
Válasz GREVEN #6407. hozzászólásáraAkkor nem egy nagymama korú vasat keresel!
Hát sajna ilyet nem tudok.
Válasz Sk Laci #6406. hozzászólásáraNem nem. Vetni, kultivátorozni, permetezni kell, meg pótkocsizni ha ugy adódik.
Jó lenne ha 50es váltóval lenne, hid mindenképpen rugózzon, kabin nem feltétlen kell.
Sorba valahogy bele lehessen tenni, akár művelő kerékkel, akár keskenyebb gumizással.
Válasz A.I. #6404. hozzászólásáraÚgy mondom hogy a keret üzemórától és felszereltségtől függően olyan 15 milkacsoki lenne rá plusz minusz 1-2 milkacsoki.
2005-től nem igazán keresnék öregebbet. Öreg gépből van már az udvarba pár db.
Üzemórába jó lenne ha 10 ezer alatt lenne.
A hirdetéseket már tudom kivülről, párat meg is néztünk. Eddig nincs meg az a szerelem amit keresünk.
Válasz GREVEN #6403. hozzászólására220-230 Ló? /MF 6499, talán 2004 év/
Válasz A.I. #6404. hozzászólásáraÚ bocs, most nézem, hogy az nincs 140 lovas!
Válasz GREVEN #6403. hozzászólásáraKérdés, mennyire öreg vagy fiatal technikában gondolkodsz?
Tudok egy 4240es JDt, nem tudom gazdája eladja-e már, mert felszámolta a gazdaságot, vagy azért ettől valami fiatalabbak gondolkodsz?
140-180 lóerő közötti 6 hengeres traktort keresnénk megvételre. Valakinek nincs valami ismert, megbízható gép az ismertségi körében?
Válasz TDavid #6400. hozzászólásáraTlt-n az tökéletesen jó érték
Válasz TDavid #6400. hozzászólásáraakkor azért egy kis marketing különbség mégis csak van köztük, de mivel a gép azóta is hibátlanul dolgozik, gondolom ezek nem jelentősek
Válasz Gandhy #6391. hozzászólásárakívülről ugyanaz, amúgy előfordul különbség. pl a 6170r -nek első véglehajtásban 3 bolygókerék van, 6190r-től már 4, emiatt az elsőhajtás lamelláiból is több van; különbözik a motorkód (a turbó is) és a motor-váltó közti rezgésfojtó, fokozatmentesnél meg a 190-210r közt van váltó modellváltás (eccom 2.0 helyett 2.4), így hirtelen. Különböző még pl az emelőmunkahenger hátul, de annak nincs nagy jelentősége.
Ennek tudatában +30 lóerőt rakattunk a 170m gépünkbe, nem bántuk meg. Főleg hogy gyárilag 156-ot ad le
Válasz Gandhy #6398. hozzászólásáraA \8/ nekünk jó, a cerkaméret meg legyen a nőknek jó

Válasz bandigh #6396. hozzászólásáravenni éppen tudsz, csak chiptuning helyett felajánlják, hogy sorhat helyett V8 lesz benn, maradhat?


Válasz GREVEN #6392. hozzászólásáraezt a traktort ismertem.ez full originál volt.egy jobbos tükör,oszt vadi uj volt.
a hirdetés 2016 os asszem.meg is vehettük volna,felajánlotta,a gazdája,végül oda ment,ahobban jött..
Válasz Gandhy #6391. hozzászólásáraMég gyönyörű, béemvé gétét sem tudsz úgy venni, hogy neked nem a 250 lovas fapad kell, hanem a 300 lovas, de garanciát azé aggyárá
Nyilván a sor aljáról nyugodtabban választhatsz, hogy bírja a húzást, bár észnél kell lenni, sokszor csak a középső gép ugyanaz vasban, mint a nagy, a legkisebb az fémben is más csak nincs kimondva..
Válasz Gandhy #6394. hozzászólásáraAkkor a szürke 82-es MTZ-nk nincs egy éves se így nézve, mert évente 3-szor arrébb állunk vele ha útban van.



Jah meg egy kiselejtezetett függesztett permetezővel vizet viszünk a vaddisznó dagonyába a szóró elé hetente vagy 2 hetente nyáron.
Válasz GREVEN #6392. hozzászólásáraha van egy traktorom, ami egy évben összesítve 3 hónapot megy, akkor az 12 évesen 3 évet dolgozott?
Válasz Gandhy #6391. hozzászólásáraés tudom, hogy lerágott csont itt az MTZ, ezért csak egy beteg példa erejéig előhozom, míg a hirdetéseket bújtam, egy tag úgy hirdette a 1221.4-et, hogy 170 vagy 180 lóerőre 'optimalizálva', na asszem erre ugrik minden használt traktor vásárló
Válasz fexco #6388. hozzászólására2013-as és 2 éves 600 órával???




Ahan... értem....
Szóval akkor 2013-tól dolgozott 2 évet és állt 6 évet vagy 2013 után állt 6 évet és utána dolgozott 2 évet? Egyik se szimpatikus.
Válasz bandigh #6390. hozzászólásáraszomszédom JD 6170-ese hajszálra ua. mint a 6190 és még talán mégegy típus is van,
neki a KITE nem upgrade-elte garancia vesztés nélkül, a lejárat után már ment is az új program, 2-3 éve hibátlanul megy erősebben, de kiváratták vele az időt
Válasz Gandhy #6389. hozzászólásáraDe mondom én neked, ha gari vége előtt 5 órával valamiért kikönyökölne a motor, nem kapnà meg azt a garanciát, mint a sima laúerős. De ha mégis, ez a forgalmazó hazárdjátéka, fillérekért ad +20% lovat, annyit úgyis ki kell bírnia 99%, ha utána egy órával meghal, az már csak neki jó mert tőle veszi az alkatrészt, meg ő lesz aki megjavítja.
Válasz horvath.agro #6385. hozzászólásáraez így rendben van, gyári gépből, gyári gép lett, de mégsem azt használod, amit először megvettél, hanem egy másik traktort
de szerintem ezt a témát már nem kell tovább bogozni, ezt mindenki meglépi, aki nem hülye és szüksége van a plusz erőre, ha a garancia nem veszik miatta
Válasz fexco #6387. hozzászólásárahttp://www.investkft.hu/hasznalt-gepek/gep-megtekintese/232
Válasz fexco #6386. hozzászólásárapl
Válasz horvath.agro #6385. hozzászólásáravolt egy évjárat,amikor a ih(a maxxum biztos)ugy jött ki,hogy nem is volt rajta szám a motorház oldalán:ennyi volt ráirva:case ih maxxum
Válasz Gandhy #6384. hozzászólásáraez nem belenyúlás, csupán a matricában tér el a két gép, és hülye lettem volna kihagyni 1000 euró befektetés mellett 5 millió forintot spórolni, ugyanis a 6170 és a 6215 között ennyi volt a difi.
Válasz horvath.agro #6383. hozzászólásáraMrPoke arra gondolhatott, hogy bár ne m te végezted el, de te kérted az upgrade-t így ha közvetve is, de te nyúltál bele a gépbe
Válasz Gandhy #6381. hozzászólásáraigen, 215 lovas vezérlő van benne.
Válasz Gandhy #6381. hozzászólásáraA forgalmazó csinálja, sokan vesznek igy traktort.
Válasz horvath.agro #6380. hozzászólásáraesetleg cseréltettél?
Válasz MrPoke #6379. hozzászólásáranem cseréltem, így jött. én nem nyúltam hozzá.
Válasz horvath.agro #6378. hozzászólásáraAzért volt az első, hogy motorvezérlő progit cseréltél a trakiban...... Hát éljen.. :D
Mondom én mindig. Aki ért a trakihoz az vegyen használtat, vagy MTZ-t. Aki nem, az fizesse meg a drága új trakit.
Válasz MrPoke #6377. hozzászólásáraen szeretem ezeket kihagyni az eletembol, nekem jo ahogy kijott a gyarbol
Válasz horvath.agro #6373. hozzászólásáraElőtöltést is fülre állítunk mindíg. Még egy 6 hengeres motornál is meg lehet hallani mindenféle adagoló rendszeri problémát.
Régi nyugatiakat meg addig kell húzni, míg max terhelésen még ne kezdjen el füstölni. Persze onnastól jól meg kell gondolni a súlyozását, és a megfelelő sebesség fokozatot a trakinál.
Válasz Gumóka #6375. hozzászólásáramost, hogy év elején leraktam a drogokat, már megint iszom rendesen
Válasz Gandhy #6370. hozzászólásáraIszol rendesen?



Aki szeret csöcsörészni, lehet tehenész, ha meg traktorba ül a bal lábához a kalapács a szabályzó, hogy ne tegye sztenderre a kuplungot.
Szóval létezhet...
Válasz Gabi 07 #6369. hozzászólásáraAz ülés mögött?
Válasz Gandhy #6372. hozzászólásáraá, aztán a blokk oldalán meg 2 hajtókar jobbra 2 balra.
Válasz horvath.agro #6371. hozzászólásáranem nagy ügy, olyan, mint a Bűvös-kocka, 2-t balra, egyet jobbra, amíg ki nem adja
Válasz Gabi 07 #6367. hozzászólásárabeállítgatnám úgy, hogy utána kotlófészekne se lenne jó.
Válasz Gumóka #6368. hozzászólásáralehet, hogy késő van már, tehenészszabályozónak olvastam
Válasz Gumóka #6368. hozzászólásáraHát így könnyű, hogy az adagoló tetején! De az adagolót azt mere keressük, mer ezen vagy nincs vagy nem ott!!

Válasz Gabi 07 #6365. hozzászólásáraAz adagoló tetején! Az a kerek membrános izé. Füstleválasztónak is híják. Vagy terhelésszabályzó, kinek mi.
Válasz apuci #6366. hozzászólásáraEhínám horváth.agrot társadalmi munkába tekergesse ő!!!


Válasz Gabi 07 #6365. hozzászólásáraA steyeren melyik csavaron állítanál?


Válasz dnsv #6363. hozzászólásáraNem LDA-n állítottam, hanem a csavaron
LDA-át asse tudom hun keressem, pedig űtűnk fölötte pár napot
oszt nem is vótunk kevesen, de mind hülye vót hozzá, sőt egyik hülyébb , vagy az a másik vót. Mit tudom má, de egyik hülyébb vót mint a másik!!

