Válasz horvath.agro #6163. hozzászólásáraTeljesen mindegy. Ha 215öst akarok venni akkor 215-öst veszek. Az én szemembe piacosabb az ami gyári. Nem véletlen nem egy fajtát gyártanak azonos szériából. Valami srégség van, hogy lehet csipszelgetni és olcsóbb mint az adott típus erősebbje. Valami csak lehet.
Még MTZ-be se vettem volna olyat ami tuningos volt, pedig az egy ócska vaskupac egy alsó kategóriás nyugati gép mellett. Vagy mondhatom úgy, hogy bicikli a repülőgép mellett.
Válasz dnsv #6162. hozzászólásáraez nem tuning, semmi köze hozzá. ne keverd össze a cihipelt sufnituning szarokkal amik széthullanak mert semmit nem vesznek figyelembe rajta csak azt hogy a motor bírja, de a periféria nem.
Válasz Gandhy #6158. hozzászólásáraEladáskor meglesz a haszna.
Én használt tunningos gépet az életbe nem vennék. Ami tunninggyanús már azt is kerülöm kocsiba is.
M7153-as mellékesen nyakig elég. De szerintem nem kell neked új nyugati, mert nem megy az annyit. Tele a használt piac kiváló gépekkel. 150-es kategóriába a 7 tonnás se nagyon kell neked, ha csak minden gépet le nem akarsz cserélni.
Válasz Gandhy #6158. hozzászólásárakb a 133 és a 153 között valahol 3m különbség van, ugyan ez szoftverrel 2000 euro, tehát a közte fennmaradó részt megnyerted.
Válasz Gandhy #6158. hozzászólásáramintha azért lenne benne annyi trükk, hogy garancián belül nem léphetsz 2-t
133-ról, 173-ra, de már rég beszéltünk erről, valamit mondott a tag, hogy a duplázásnak van valami mellékzöngéje, a technika részéről amúgy semmi
Válasz horvath.agro #6157. hozzászólásáraesetleg egy kérdés felvet, ha a133-hoz utólag kéred a 153-as szoftverét ugyanannyiba kerül, mint ha alapból a 153-ast veszed, így annyi lesz a különbség hogy lesz egy 153-asod 133-as felirattal, vagy egy 153-asod, 153-as felirattal.
Válasz mtz1221 #6153. hozzászólásáraa 6122-132-142 is megegyezik, viszont azoknál van Standard verzió is, a fülkén belül van eltérés, analóg hidraulika kezelés, kisebb monitor, asszem ennyi és van a Premium
M7 csak Premium
fülke egyezik M6 és M7
Válasz Gandhy #6149. hozzászólásáraÉn a sofőr vagyok, a napidíjat fizetik, a fuvarozó meg még örül is, hogy nem üresen áll haza a szekér, tehát mindenki jól jár
és amit én mondok az nem chipeles, semmi köze hozzá, a gyári szoftver kerül a gépre, nem pedig az alacsonyabb lóerős szoftvert mókolják valami sufni tuning chipel.
Válasz horvath.agro #6144. hozzászólásáranem gondolom, csak azért van ajánlatom rá, mert a pályázathoz kértem az M6-ra és az M7-re is, eszembe sem jutott, hogy teli áron ilyet vegyek
egy szoftver felülírás a legkevesebb, viszont már minden komolyabb gyártó beteszi a gépbe a műholdas követést, és ott az első indításnál már kétszer csenget a postás náluk
Válasz bandigh #6141. hozzászólásáraez a traktor pont annyit dolgozik amennyit kell, hidd el. se többet se kevesebbet. feleslegesen 1 métert nem megyek.
Válasz Gumóka #6139. hozzászólásáramár felhívták rá a fegyelmemet, köszönöm, gondolom azért támogatod ennyire a gépvásárlásomat ötletekkel, mert már jönnél Szeregejér vasáron?
Válasz horvath.agro #6138. hozzászólásáraaz igaz, viszont ha 2000 eurónál olcsóbban szeretnéd az upgrade-et beletenni, akkor elvileg kell várnod 5 évet, míg lejár a garancia
Válasz Gandhy #6137. hozzászólásáraHa esetleg facebookolsz, Kore Agro kft. Néven keress rá, külföldi beszerszésekkel foglalkozik az ember. Van sok hirdetése.
Én nem ismerem, azt se tudom, mi, hogy megy, de aktívan megy neki a bolt, van sofőr kollégám, aki többször volt neki fuvarba, nem mondta, hogy ócskás lenne.
Válasz mtz1221 #6115. hozzászólásáraDe ha az uj divat az mikor az üzemora kiirása a hirdetés elötti évre vonatkozik. Akkor jo nem? Utánfuto is csak 360ezer. Képen ponyva kerék támkerék zár fürdskurvval. De valoban csak a kopasz futora vonatkozik műszaki nélkül.
Válasz mtz1221 #6115. hozzászólásáraDe ha az uj divat az mikor az üzemora kiirása a hirdetés elötti évre vonatkozik. Akkor jo nem? Utánfuto is csak 360ezer. Képen ponyva kerék támkerék zár fürdskurvval. De valoban csak a kopasz futora vonatkozik műszaki nélkül.
Válasz horvath.agro #6117. hozzászólásáraNa erről beszélek. ezen kb 70-80%-os gumik vannak, hogy a fenébe az apró hirdetőkön egyet se látni ennyi órával ilyen gumikkal ???
Válasz Gandhy #6119. hozzászólásáraha már elmerészkedsz idáig árban akkor én biztos a 20 feletti részt felvenném simán hitelként. 11 misi az évi 1 milla és nem fizeted ki a gatyád is, megmarad a likviditásod is.
Válasz horvath.agro #6113. hozzászólásáraköszönöm, jónak tűnik
20 million fölé nem akartam menni, de úgy sejtem nem úszom meg, viszont ha már lúd, legyen kövér,
CASE PUMA 150 (2021) új 31 millióért kaptam árat/irányárat, ami persze lehet, hogy végár, mert a forgalmazók, ha engednek, abból nem lehet jól lakni sem
ha már 25, akkor lehet, hogy a 31 full garanciával sem sokkal több
Válasz horvath.agro #6113. hozzászólásáraEz még nekem is tetszik. Van valamelyik traktorodban már 2-3000 munkaóra körül ??? Ha igen megkérhetnélek hogy tegyél a gumiairól pár képet ??? Nem ezzel a hirdetéssel van gond mert rakodós, de sokszor látni 2000 órásokat, 20%-os gumikkal. Az meg már nem igaz hogy hegynek felfelé húztak egész idejükben pótkocsit, aszfalton. Legyen már aki rak képeket, hogy tudjuk mihez hasonlítani a hirdetéseket.
7064 hozzászólás
Válasz horvath.agro #6163. hozzászólásáraTeljesen mindegy. Ha 215öst akarok venni akkor 215-öst veszek. Az én szemembe piacosabb az ami gyári. Nem véletlen nem egy fajtát gyártanak azonos szériából. Valami srégség van, hogy lehet csipszelgetni és olcsóbb mint az adott típus erősebbje. Valami csak lehet.
Még MTZ-be se vettem volna olyat ami tuningos volt, pedig az egy ócska vaskupac egy alsó kategóriás nyugati gép mellett. Vagy mondhatom úgy, hogy bicikli a repülőgép mellett.
Válasz dnsv #6162. hozzászólásáraez nem tuning, semmi köze hozzá. ne keverd össze a cihipelt sufnituning szarokkal amik széthullanak mert semmit nem vesznek figyelembe rajta csak azt hogy a motor bírja, de a periféria nem.
nekem is a 6170 gyári 6215 programmal fut.
Válasz Gandhy #6158. hozzászólásáraEladáskor meglesz a haszna.
Én használt tunningos gépet az életbe nem vennék. Ami tunninggyanús már azt is kerülöm kocsiba is.
M7153-as mellékesen nyakig elég. De szerintem nem kell neked új nyugati, mert nem megy az annyit. Tele a használt piac kiváló gépekkel. 150-es kategóriába a 7 tonnás se nagyon kell neked, ha csak minden gépet le nem akarsz cserélni.
Válasz Gandhy #6158. hozzászólásárakb a 133 és a 153 között valahol 3m különbség van, ugyan ez szoftverrel 2000 euro, tehát a közte fennmaradó részt megnyerted.
Válasz Gandhy #6158. hozzászólásáraMajd használtként való értékesítéskor a feliratért könnyebben adnak felárat.
Válasz Gandhy #6158. hozzászólásáramintha azért lenne benne annyi trükk, hogy garancián belül nem léphetsz 2-t
133-ról, 173-ra, de már rég beszéltünk erről, valamit mondott a tag, hogy a duplázásnak van valami mellékzöngéje, a technika részéről amúgy semmi
Válasz horvath.agro #6157. hozzászólásáraesetleg egy kérdés felvet, ha a133-hoz utólag kéred a 153-as szoftverét ugyanannyiba kerül, mint ha alapból a 153-ast veszed, így annyi lesz a különbség hogy lesz egy 153-asod 133-as felirattal, vagy egy 153-asod, 153-as felirattal.
Válasz Gandhy #6152. hozzászólásáraakkor nincs kérdés 133 és 153as szoftver.
nekem is rohadtul tetszik az m7133 premium kvt.
Válasz mtz1221 #6153. hozzászólásáraa 6122-132-142 is megegyezik, viszont azoknál van Standard verzió is, a fülkén belül van eltérés, analóg hidraulika kezelés, kisebb monitor, asszem ennyi és van a Premium
M7 csak Premium
fülke egyezik M6 és M7
Válasz Gandhy #6149. hozzászólásáraÉn a sofőr vagyok, a napidíjat fizetik, a fuvarozó meg még örül is, hogy nem üresen áll haza a szekér, tehát mindenki jól jár
Válasz Gandhy #6152. hozzászólásáraugyanannyi, ha utólag kéred, vagy azzal veszed
Válasz horvath.agro #6151. hozzászólásáraUgyanaz mind 3 porcikára.
Válasz horvath.agro #6151. hozzászólásáraugyanaz mind a három és a gyári upgrade 2000 euró egyel feljebb
Válasz mtz1221 #6150. hozzászólásáranem tudom hogy a 133 vajon szögre ugyan az e mint a 153 vagy a 173
és amit én mondok az nem chipeles, semmi köze hozzá, a gyári szoftver kerül a gépre, nem pedig az alacsonyabb lóerős szoftvert mókolják valami sufni tuning chipel.
Válasz horvath.agro #6144. hozzászólásáraJa mert az M7133-at már szégyen lenne megvenni, és azt chipelni ???
Válasz Gumóka #6148. hozzászólásáravékonyan talán fedezni is a vasár a fuvart
Válasz Gandhy #6142. hozzászólásáraPersze, fuvarba is úgy érné meg a legjobban, elviszem én neked az újat, a régit meg elhozom visszfuvarba
Válasz horvath.agro #6144. hozzászólásáranem gondolom, csak azért van ajánlatom rá, mert a pályázathoz kértem az M6-ra és az M7-re is, eszembe sem jutott, hogy teli áron ilyet vegyek
Válasz bandigh #6143. hozzászólásáramindenképpen csítelsz, csak 5 évig fülön is csíphetnek érte
egy szoftver felülírás a legkevesebb, viszont már minden komolyabb gyártó beteszi a gépbe a műholdas követést, és ott az első indításnál már kétszer csenget a postás náluk
Válasz bandigh #6141. hozzászólásáraez a traktor pont annyit dolgozik amennyit kell, hidd el. se többet se kevesebbet. feleslegesen 1 métert nem megyek.
Válasz Gandhy #6140. hozzászólásáram7153at kell venni és kérni rá a 173as szoftvert gyárilag 1000 euro körül lehet.
nekem legalábbis ennyi volt.
de úgy gondolod hogy egy 150 lovas kubota nem vinné a mostani eszközeid?
Válasz Gandhy #6140. hozzászólásáraVagy csítelsz
Válasz Gumóka #6139. hozzászólásáramár felhívták rá a fegyelmemet, köszönöm, gondolom azért támogatod ennyire a gépvásárlásomat ötletekkel, mert már jönnél Szeregejér vasáron?
Válasz mtz1221 #6128. hozzászólásáraJó hát 5 centi rt nem szedte el a fogát
Válasz horvath.agro #6138. hozzászólásáraaz igaz, viszont ha 2000 eurónál olcsóbban szeretnéd az upgrade-et beletenni, akkor elvileg kell várnod 5 évet, míg lejár a garancia
Válasz Gandhy #6137. hozzászólásáraHa esetleg facebookolsz, Kore Agro kft. Néven keress rá, külföldi beszerszésekkel foglalkozik az ember. Van sok hirdetése.
Én nem ismerem, azt se tudom, mi, hogy megy, de aktívan megy neki a bolt, van sofőr kollégám, aki többször volt neki fuvarba, nem mondta, hogy ócskás lenne.
A tréler meg az udvarodig viszi.
Válasz Gandhy #6137. hozzászólásáranincs ertelme a 173as felárat megfizetni csak szoftver különbség van köztük.
Válasz horvath.agro #6136. hozzászólásáraarra is van ajánlatom
, asszem 7173-ra, de 2 ezer körüli a különbség a kettő között
102.000 juró augusztusban, az emelésekkel 110 ezer körül most, plusz a robotkormány 10 ezer körül
Válasz Gandhy #6135. hozzászólásáraazért egy m7153 kubotára is kérhetnél árat, kívancsi vagyok mennyi lenne. azok is nehéz akaratos kis gépek.
Válasz Földönfuto #6134. hozzászólásáravagy 2000 órán át kaszált, és havat tolt a füvön/havon nem kopik annyira
Válasz mtz1221 #6115. hozzászólásáraAzon egyszerű oknál fogva,hogy nem 2000 óra van benne,vagy eladásra feltett ilyen lefutott gumikat.
és egy meglepő ajánlat:
11.200.000-ért hirdetik már a 1025.3-at, anyám, hogy mi lesz itt?
Válasz mtz1221 #6115. hozzászólásáraDe ha az uj divat az mikor az üzemora kiirása a hirdetés elötti évre vonatkozik. Akkor jo nem? Utánfuto is csak 360ezer. Képen ponyva kerék támkerék zár fürdskurvval. De valoban csak a kopasz futora vonatkozik műszaki nélkül.
Válasz mtz1221 #6115. hozzászólásáraDe ha az uj divat az mikor az üzemora kiirása a hirdetés elötti évre vonatkozik. Akkor jo nem? Utánfuto is csak 360ezer. Képen ponyva kerék támkerék zár fürdskurvval. De valoban csak a kopasz futora vonatkozik műszaki nélkül.
Válasz Gandhy #6129. hozzászólásáraés nem 10 évben tervezek még élni
Válasz fexco #6123. hozzászólásáranem, csak nézelődöm, ajánlatokat kérek és várom, hogy mikor hívnak, hogy hoznák az MTZ-t
jelenleg a lélektani határ a 23 millió, mert efelett, ha életem végéig bérmunkáztatom az erőigényes melókat, akkor sem járok rosszabbul
Válasz horvath.agro #6117. hozzászólásáraNa erről beszélek.
ezen kb 70-80%-os gumik vannak, hogy a fenébe az apró hirdetőkön egyet se látni ennyi órával ilyen gumikkal ???
Válasz horvath.agro #6125. hozzászólására0,5%-os lízinget adnak hozzá
Válasz barkaspisti #6124. hozzászólásárami olyan hihetetlen ezen?
Válasz Gandhy #6119. hozzászólásáraha már elmerészkedsz idáig árban akkor én biztos a 20 feletti részt felvenném simán hitelként. 11 misi az évi 1 milla és nem fizeted ki a gatyád is, megmarad a likviditásod is.
Válasz horvath.agro #6121. hozzászólásáraEzt mtz1221 barátunk nem vette be.
Válasz Gandhy #6119. hozzászólásárana alakul ez, a nagymtz-től még a végén a 50milkás 155jd lesz a befutó
Válasz horvath.agro #6114. hozzászólásáraZetort nem szeretnék, lehet, hogy azzal én lennék Vas-megy egyetlen Zetorosa
Válasz barkaspisti #6120. hozzászólásáraneeem, ez múlt őszi kép.
Válasz horvath.agro #6117. hozzászólásáraDe azért ez a kép 2015 be készült ugye ?
Válasz horvath.agro #6113. hozzászólásáraköszönöm, jónak tűnik
20 million fölé nem akartam menni, de úgy sejtem nem úszom meg, viszont ha már lúd, legyen kövér,
CASE PUMA 150 (2021) új 31 millióért kaptam árat/irányárat, ami persze lehet, hogy végár, mert a forgalmazók, ha engednek, abból nem lehet jól lakni sem
ha már 25, akkor lehet, hogy a 31 full garanciával sem sokkal több
Válasz horvath.agro #6114. hozzászólására



Válasz mtz1221 #6115. hozzászólásáraitt látod kb, 2300 óra van benne, de én ezzel kb 5x húztam pótkocsit és 7 éves a gép.

Válasz horvath.agro #6114. hozzászólásáraPersze , MTZ-snek Zetort ajánlani
kb mintha fradistának újpest drukkert ajánlanál
Válasz horvath.agro #6113. hozzászólásáraEz még nekem is tetszik.
Van valamelyik traktorodban már 2-3000 munkaóra körül ??? Ha igen megkérhetnélek hogy tegyél a gumiairól pár képet ??? Nem ezzel a hirdetéssel van gond mert rakodós, de sokszor látni 2000 órásokat, 20%-os gumikkal. Az meg már nem igaz hogy hegynek felfelé húztak egész idejükben pótkocsit, aszfalton. Legyen már aki rak képeket, hogy tudjuk mihez hasonlítani a hirdetéseket.