Válasz Ares 826 #4760. hozzászólásáraEz tényleg inkább csak a nosztalgiáról, meg az oldtimer vonalról szól.
Van egy ismerős itt Dombóváron, motorokat (is) árul és persze szervizeli is őket. Azért nem forgalmazza a Simsont (pedig ma is gyártják!), mert már nem németországban készülnek, hanem ahogy ő mondja "török szarok". Szerinte a kínaiak is jobbak nála.
Válasz Mézga #4762. hozzászólásáraÚgyszintén
Én is ezen kezdtem motorozni. Még megvan a jó öreg S51B. Sokáig szunnyadt félreeső helyen, aztán tavaly a gyermek elkezdte rágni a fülem, hogy újítsuk fel. Szét is szedtük, és elhatároztam hogy visszaállítjuk gyári állapotba, kis lökettérogat növeléssel. Ki is jött egy kicsit drágábbra, mint amit kolléga belinkelt.
Érdekes dolog ez!
Ünnepek alatt meg ilyen videókat néztem:
https://www.youtube.com/watch?v=LyjS8OBtQDI
https://www.youtube.com/watch?v=sTyW2ddecas
https://www.youtube.com/watch?v=jUo93TABjbY
Válasz Ares 826 #4760. hozzászólásáraHehe. Először neked kéne megtanulni pötyögni, öreg szaki.
Nyilván azért, mert jó konstrukció volt, másrészt nosztalgiából is megveszi, aki teheti.
Kiváncsi lennék, mennyi nem német alkatrész van benne, és mennyire közelíti meg a megbízhatóságuk ezeknek, a régi tömegtermelés végtermékeit.
Amúgy meg hol állítottam Én azt, hogy a Simson szar, vagy ha valami régi, akkor szar?
Nem úgy olvasol, ahogy Én írok.
Válasz Mfpisti #4739. hozzászólásáraFiatal gépész erről mi a véleményed a régi szart megint lehet kapni kicsit nézegessed, ZWEIRAD SCHVBERT oldal pötyögtessed csak be picike ujjacskáiddal, amit 1983-ban vettem 9900ft az most lájtos 2990 jurócska. Ha annyira szar akkor most megint miért is gyártják?????????
Válasz Drisa #4757. hozzászólásáraNo, igazából arra jó ez a kis eszmecsere, hogy alátámassza azt, amit én általában tartok:
nincs "jó" és "rossz" autó (és traktor se), ha általában beszélünk róluk. Viszont egy konkrét gép már lehet jó, vagy xar. És ha te a Toyotával így jártál, már nehéz lesz megszeretned, az fix. Mint nekem a VW-t.
De ha visszaolvasol, nem is azt írtam, hogy xar lenne, csak azt, hogy (nekem) rossz vétel volt.
Válasz Bárány #4756. hozzászólásáratoyota auris 60000 km után kormány művet kellett cserélni 280000 ért, az mindent vitt, és egy fillérrel nem volt olcsóbb mint a golf azonos felszereltség mellett... na nekem is széthullott a zár a sok indítgatástól 200000 km nél, került is 12000 be a javítás... vw audihoz minden alkatrész olcsó szerelőt is találsz hozzá, éppen a francia autókhoz drága minden alkatrész...
Válasz .Feco. #4754. hozzászólásáraEgyrészt túlárazottnak gondolom. Pl. az említett Megane II vásárlásakor egy azonos paraméterekkel rendelkező Golf másfél millióval lett volna drágább.
Másrészt ezalatt a 40párezer km alatt akadtak igaz nem nagy, de bosszantó hibák. Pl. biztonsági öv csat(amibe belemegy) kb. 30ezer, ajtózár kb. 50ezer (skoda, vagy Seat felirattal csak harmada-negyede), fapados rugózás és ülések (tudom, ez valamennyire szubjektív), gyári akku 2év után meghalt, csomagtér világítás kapcsolója csere (árát már nem tudom), meg még egy-két apróság, amire lehetne legyinteni, de másik kocsinál ennél hosszabb idő alatt se volt ennyi bosszankodás. (Renault, Opel, Isuzu, Subaru)
És mégegyszer: megvenni is drága volt, és az alkatrész és a szerviz is drága, cserébe fapados.
Nem szeretem.
Válasz Bárány #4752. hozzászólásáramiért gondolod rossz vételnek? nekem az első autóm golf volt, 130e Km-t mentem vele egy lambda-szond cserényi hibával. majd vettem egy Passat VI-ot, azzal mentem 240e km-t, garanciális dolgokon kívűl semmit nem cseréltem benne. Azután vettem Passat VII-et, most az asszony használja, jelenleg 150e KM van benne, mot cseréltünk benne 1 db akku-t, meg cserélni kell majd a termosztátot, ezen kívűl nem volt vele soha semmi. Én jelenleg Audi-t hajtok, 3 éves, 165e Km van benne, még semmit nem kellett benne csináltatni... egyikük fogyasztása sem éri el a 7 litert... sosem volt más autóm, csak VW/Audi, nem gonolom, hogy valaha lesz, úgy jók ahogy vannak...
Válasz Drisa #4750. hozzászólásáraHát, ha valami túl van hájpolva, akkor az a VW. Van itthon egy szinte újszerű ötös Golf 40ezer km-rel. Nem vagyok elájulva, az árát is ismerve meg kifejezetten rossz vétel volt. (újan)
(A sokak által fikázott Megane II sokkal inkább megérte az árát.)
Válasz Dekalb #4749. hozzászólásáraCseréltél már Toyotában első világítás izzót? Volna még mit fejleszteni.... Golfban még szinte tök sötétben is fél percig tart...
Válasz Tomi81 #4742. hozzászólásáraAz hogy labilisabb, az nem okvetlenül azt jelenti hogy rosszabb! Megvannak a szabályok amiket be kell tartani, és akkor azzal sincs több baj mint a többivel.
Nem biztos hogy ki kéne forgatni a szavakat. Mondjuk biztos hogy néhány szót nem egyformán értenek az emberek.
Válasz Mfpisti #4739. hozzászólásáraHa az öregben is 800 óránként cserélik az olajat az is megdöglik meg az új is. Azt veszel amit akarsz meg én is én maradok a réginél és javítgatom amíg lehet.
Minden tiszteletem a tiéd, mert látom sokat segítesz itt az embereknek a fórumon. De egyik szavaddal meghazutolod a másikat.
Most akkor tartósabbak az újak, vagy labilisabbak?
Vagy tartósabbak, de cserébe labilisabbak?
Válasz Ares 826 #4737. hozzászólásáratudnak a japánok dehogynem,sőt van is sok mindenben,csak nekik nem annyira buli.
európa,sőt ebben is mi meg a környező országok diesel mániások.
Válasz Ares 826 #4727. hozzászólásáraA 3000 órát képletesen írtam. De nem kell felháborodni annak aki 5-800 óránként cserél olajat, és 3500-nál generálozni kell.
Szerintem leírtam hogy a gyártóknak sokkal nagyobb nyűg a környezetvédelmi normák teljesítése mint gondolnád. Nem azért tesznek fel Adblue-t, egr-t meg minden kacatot a motorra mert attól jobb lesz, hanem kényszerből. Pontosan tudja mindenki, hogy ettől nem jobb lesz adott gép, hanem labilisabb. Aki új gépet vesz az sem azért veszi meg mert mlyen jó hogy drágább ez a technika, hanem mert nincs más!
Válasz kori01 #4732. hozzászólásáraA CR üzemanyag rendszerek nyilván sokkal érzékenyebbek, de a motorokban benne van a lehetőség hogy tartósabbak legyenek. Azért írtam hogy olajtöltet, csereciklus, stb feltétel. 5-600as csereciklussal nyilván felejtős a tartósság.
A régi 80-as adagolós 100 volt, a mostanit meg nem engedi füstölni, azért érzed gyengébbnek. Megvan az 80 most is.
Válasz kori01 #4736. hozzászólásáraAz a jó legalább nem kell annyira a diesel és olcsóbb lesz, vagy nem emelkedik annyira az ár. Persze a japik nem tudtak olyan dieselt csinálni ami megfelelt volna az Tier követelménynek, persze a friccek sem csak ők át...ták a világot, mert mikor állt az autó akkor ha nyomták neki a teszten elvette a kaját és persze hogy jók lettek az eredmények. Amikor meg az úton nyomták neki mozgott a kormány akkor meg dőlt bele a kaja és ment mint állat. Tudták hogy 200 pályán senki nem fok kipufogóból mintát venni! Ez volt a verseny a friccek szerint, látni mekkora retkek is valóban!
Válasz Claaastra #4734. hozzászólásáraJöhet mind, de megyek majd felétek "lóháton" lehet benézek érte meg kellene egy kis "abrak" is a lónak tudsz adni esetleg, most mérem fel azokat a pontokat ahol lehet majd "tankolni" a paciba egy kis zabot??
Válasz Mfpisti #4695. hozzászólásáraÉrdekes amit állitasz az adagolòs tecnika jobb tartósabb,mint a cr,szerintem.
amiket leirtál elég szélsőséges,fiat stb már uj korábban is szar volt.
egy adagolos japán addig megy most is amig van alatta kasztni.
de a d4d már nem fog annyit elmenni.
vagy pl john deereok cr már nem olyanok
Itt ami 80-van lovas totál 60nak érezni a cr-ben.
Válasz Mfpisti #4703. hozzászólásáraJa az jó lesz mert az aksik megadják majd a gép alap súlyát. Ősszel vagy ha télen kell majd dolgozni velük akkor meg az a lényeg hogy legyen a környéken nagyfeszültség hogy legyen hol tölteni a trakit szántás közben!!!
Válasz Vinkó75 #4713. hozzászólásáraPontosan erről szól az egész szerintem is ha olyan gépet gyártana ami annyit kibír becsődölnének a gépgyártók és a forgalmazók is. Már az ő gépei is kezdenek "kartonpapírból" készülni. Ezt tapasztalja a barátom is a kombájnoknál,a két éve vett masina sokkal hamarabb törik mint az 5 éve vásárolt ugyan az a gép ugyan azzal a típussal!
Válasz Ares 826 #4727. hozzászólásáralátom másból is kihozza az állatot a téma nem csak belőlem.ez a sok nyálas felcicomázott-matricázott játékszer nemigen mondható tartós fogyasztási cikknek sem/tisztelet a kivételnek, ha van/.dúrjuk a földet azzal ami van s ha lesz olyan ami éri az árát még ha egyszerűbb is majd veszünk belőle,persze hitelből nem.teljesen egyetértek azzal amit írsz.
Válasz Claaastra #4710. hozzászólásáraAzt legalább nem tanulták meg az indián őslakosságtól a jenkik a (senkik). Tudod legalább nem hallgatnak le a gyerekét szoktam használni a telefon dobáló versenyen mert még arra is sajnálom a lét. Esetleg amit meguntál nem adod nekem?????
Válasz Mfpisti #4702. hozzászólásáraHallod 3000 órás intelvallumnál már nem kell olajat cserélni mert addigra már motrot kell cserélni. Melyik olaj bír ki vazeeeeeeeeeeeeeee 3000 órát??????? Abban mi a fejlődés hogy lebutítja a motort az EGR szeleppel mert beleengedi egész nap a csiszoló anyagot a motorba???? Ezzel rövidítve az élettartamát???? Akkor minek tesz rá vazeeeeeeeee levegőszűrőt mert ha nem volna rajta még több levegő juthatna a motorba és akkor több kajával kisebb motorban is lenne elég paci, persze ez csak részemről egy teória mert tudom a por megenné a motort! Vagy az miért versenyelőny hogy van ADblue a motoron??????? Tudod ki van előnyben, az aki a megkeresett pénzét nem adja oda a gépgyártóknak állandóan hanem amit keres annak egy részét elteszi szűkebb időkre! Vehetsz te csili-vili gépeket meg robot technikát ha nem esik az eső beleverheted a f.....t a gépekbe meg a robotkormányba mert jön a "tetőhintás" és visz mindent. Aztán mehetsz a gazdaboltba ásót meg lapátot venni!
Válasz JD 4630 #4723. hozzászólásárateli elektromos megoldás szinte kizárt munkagépben.. az elektromosság tárolása túl nagy gond. még a modern lítium-polimer akksikkal is, gondold el ha kigyullad.. vagy ha cserélni kell az akksit .. nagyon horror a környezeti terhelés.
inkább gondolnám hogy valamiféle éghető szintetikus anyag leszen a megoldás, és marad a belsőégésű motor valamelyik vállfaja és az fog elektromosságot csiholni. s még valószínűbb hogy a szántóföld meg fog szűnni igazából.
Válasz a2457 #4722. hozzászólásáraNa igen, de azért sokat fejlődött a világ és szerintem ez a jövő, ráadásul a küszöbén állunk vagy már lassan át is esünk rajta.
Válasz JD 4630 #4721. hozzászólásáraha jól tudom bányadömpereket is csináltak "troli" rendszerrel.
de valamiért az orosz is inkább a diesel illetve a diesel elektromos rendszer mellett maradt. felteszem nem véletlenül.
igazából nem is maga a teljesítmény előállítás kezd maceráns lenni, hanem maga az erőátvitel.
Válasz a2457 #4720. hozzászólásáraTöbb mint 100 éves könyvben már leírták, hogy létezik villany eke, csak a hálózat hiánya miatt hazánkba eleve nem javasolta a szerző.
Válasz Mfpisti #4703. hozzászólásárahát, anno a ruszkik megpróbálták.
méghozzá akksik nélkül, olyasmi rendszerrel mint a trolibuszok :D
de nemigen jött be nekik.
diesel-elektromos mondjuk bevállt, a topol m2 rakéta hordozó masinája spec diesel elektromos hajtásláncú.
belső égésű motorban van még bőséges tartalék, de senkinek sem áll érdekében felvillantani a dolgot. sok évvel előrébb vannak a kész megoldások mint ami piacon van.
7064 hozzászólás
Válasz Ares 826 #4760. hozzászólásáraEz tényleg inkább csak a nosztalgiáról, meg az oldtimer vonalról szól.
Van egy ismerős itt Dombóváron, motorokat (is) árul és persze szervizeli is őket. Azért nem forgalmazza a Simsont (pedig ma is gyártják!), mert már nem németországban készülnek, hanem ahogy ő mondja "török szarok". Szerinte a kínaiak is jobbak nála.
Válasz Mézga #4762. hozzászólásáraÚgyszintén

Én is ezen kezdtem motorozni. Még megvan a jó öreg S51B. Sokáig szunnyadt félreeső helyen, aztán tavaly a gyermek elkezdte rágni a fülem, hogy újítsuk fel. Szét is szedtük, és elhatároztam hogy visszaállítjuk gyári állapotba, kis lökettérogat növeléssel. Ki is jött egy kicsit drágábbra, mint amit kolléga belinkelt.
Érdekes dolog ez!
Ünnepek alatt meg ilyen videókat néztem:
https://www.youtube.com/watch?v=LyjS8OBtQDI
https://www.youtube.com/watch?v=sTyW2ddecas
https://www.youtube.com/watch?v=jUo93TABjbY
Válasz Ares 826 #4760. hozzászólásáranekem érzelmi kötődésem van a simsonhoz
Válasz Ares 826 #4760. hozzászólásáraHehe. Először neked kéne megtanulni pötyögni, öreg szaki.
Nyilván azért, mert jó konstrukció volt, másrészt nosztalgiából is megveszi, aki teheti.
Kiváncsi lennék, mennyi nem német alkatrész van benne, és mennyire közelíti meg a megbízhatóságuk ezeknek, a régi tömegtermelés végtermékeit.
Amúgy meg hol állítottam Én azt, hogy a Simson szar, vagy ha valami régi, akkor szar?
Nem úgy olvasol, ahogy Én írok.
Válasz Mfpisti #4739. hozzászólásáraFiatal gépész erről mi a véleményed a régi szart megint lehet kapni kicsit nézegessed, ZWEIRAD SCHVBERT oldal pötyögtessed csak be picike ujjacskáiddal, amit 1983-ban vettem 9900ft az most lájtos 2990 jurócska. Ha annyira szar akkor most megint miért is gyártják?????????




Válasz Bárány #4753. hozzászólásáraHát azért annyira nem szar, igaz a ladában egyszerűbb volt anno.
Válasz Drisa #4757. hozzászólásáraNo, igazából arra jó ez a kis eszmecsere, hogy alátámassza azt, amit én általában tartok:
nincs "jó" és "rossz" autó (és traktor se), ha általában beszélünk róluk. Viszont egy konkrét gép már lehet jó, vagy xar. És ha te a Toyotával így jártál, már nehéz lesz megszeretned, az fix. Mint nekem a VW-t.
De ha visszaolvasol, nem is azt írtam, hogy xar lenne, csak azt, hogy (nekem) rossz vétel volt.
Válasz Bárány #4756. hozzászólásáratoyota auris 60000 km után kormány művet kellett cserélni 280000 ért, az mindent vitt, és egy fillérrel nem volt olcsóbb mint a golf azonos felszereltség mellett... na nekem is széthullott a zár a sok indítgatástól 200000 km nél, került is 12000 be a javítás... vw audihoz minden alkatrész olcsó szerelőt is találsz hozzá, éppen a francia autókhoz drága minden alkatrész...
Válasz .Feco. #4754. hozzászólásáraEgyrészt túlárazottnak gondolom. Pl. az említett Megane II vásárlásakor egy azonos paraméterekkel rendelkező Golf másfél millióval lett volna drágább.
Másrészt ezalatt a 40párezer km alatt akadtak igaz nem nagy, de bosszantó hibák. Pl. biztonsági öv csat(amibe belemegy) kb. 30ezer, ajtózár kb. 50ezer (skoda, vagy Seat felirattal csak harmada-negyede), fapados rugózás és ülések (tudom, ez valamennyire szubjektív), gyári akku 2év után meghalt, csomagtér világítás kapcsolója csere (árát már nem tudom), meg még egy-két apróság, amire lehetne legyinteni, de másik kocsinál ennél hosszabb idő alatt se volt ennyi bosszankodás. (Renault, Opel, Isuzu, Subaru)
És mégegyszer: megvenni is drága volt, és az alkatrész és a szerviz is drága, cserébe fapados.
Nem szeretem.
Válasz Bárány #4752. hozzászólásáranekem az van újan vettem most 220000 km csak olajcsere fékbetét és go rohadt jó....
Válasz Bárány #4752. hozzászólásáramiért gondolod rossz vételnek? nekem az első autóm golf volt, 130e Km-t mentem vele egy lambda-szond cserényi hibával. majd vettem egy Passat VI-ot, azzal mentem 240e km-t, garanciális dolgokon kívűl semmit nem cseréltem benne. Azután vettem Passat VII-et, most az asszony használja, jelenleg 150e KM van benne, mot cseréltünk benne 1 db akku-t, meg cserélni kell majd a termosztátot, ezen kívűl nem volt vele soha semmi. Én jelenleg Audi-t hajtok, 3 éves, 165e Km van benne, még semmit nem kellett benne csináltatni... egyikük fogyasztása sem éri el a 7 litert... sosem volt más autóm, csak VW/Audi, nem gonolom, hogy valaha lesz, úgy jók ahogy vannak...
Válasz Bárány #4752. hozzászólásáraA Renóban csak az első izzók cseréjétől kapok agyfaszt. Ehhez képest a Toyota izzócseréje csak gyerekjáték lehet.
Válasz Drisa #4750. hozzászólásáraHát, ha valami túl van hájpolva, akkor az a VW. Van itthon egy szinte újszerű ötös Golf 40ezer km-rel. Nem vagyok elájulva, az árát is ismerve meg kifejezetten rossz vétel volt. (újan)
(A sokak által fikázott Megane II sokkal inkább megérte az árát.)
Válasz Dekalb #4749. hozzászólásáraCseréltél már Toyotában első világítás izzót? Volna még mit fejleszteni.... Golfban még szinte tök sötétben is fél percig tart...
Válasz kori01 #4736. hozzászólásáraa toyota legalább 10 évvel a világ előtt jár,de a tesla is nagyon komoly dolog
Válasz Tomi81 #4747. hozzászólásáraNe kötözködj velem Te Tomi

Válasz Mfpisti #4746. hozzászólásáraIsten ments, hogy kiforgassam a szavaid. Csak nekem így jött le.
Válasz Tomi81 #4742. hozzászólásáraAz hogy labilisabb, az nem okvetlenül azt jelenti hogy rosszabb! Megvannak a szabályok amiket be kell tartani, és akkor azzal sincs több baj mint a többivel.
Nem biztos hogy ki kéne forgatni a szavakat. Mondjuk biztos hogy néhány szót nem egyformán értenek az emberek.
Válasz Mfpisti #4739. hozzászólásáraHa az öregben is 800 óránként cserélik az olajat az is megdöglik meg az új is. Azt veszel amit akarsz meg én is én maradok a réginél és javítgatom amíg lehet.



Válasz Claaastra #4743. hozzászólásáraAz jó lesz köszi!






Válasz Ares 826 #4735. hozzászólásáraGarázst is tudok dombóvár mellett
Válasz Mfpisti #4739. hozzászólásáraTe Pisti!

Minden tiszteletem a tiéd, mert látom sokat segítesz itt az embereknek a fórumon. De egyik szavaddal meghazutolod a másikat.
Most akkor tartósabbak az újak, vagy labilisabbak?
Vagy tartósabbak, de cserébe labilisabbak?
Válasz Mfpisti #4739. hozzászólásáraez igaz
Válasz Ares 826 #4737. hozzászólásáratudnak a japánok dehogynem,sőt van is sok mindenben,csak nekik nem annyira buli.
európa,sőt ebben is mi meg a környező országok diesel mániások.
Válasz Ares 826 #4727. hozzászólásáraA 3000 órát képletesen írtam. De nem kell felháborodni annak aki 5-800 óránként cserél olajat, és 3500-nál generálozni kell.
Szerintem leírtam hogy a gyártóknak sokkal nagyobb nyűg a környezetvédelmi normák teljesítése mint gondolnád. Nem azért tesznek fel Adblue-t, egr-t meg minden kacatot a motorra mert attól jobb lesz, hanem kényszerből. Pontosan tudja mindenki, hogy ettől nem jobb lesz adott gép, hanem labilisabb. Aki új gépet vesz az sem azért veszi meg mert mlyen jó hogy drágább ez a technika, hanem mert nincs más!
Válasz kori01 #4732. hozzászólásáraA CR üzemanyag rendszerek nyilván sokkal érzékenyebbek, de a motorokban benne van a lehetőség hogy tartósabbak legyenek. Azért írtam hogy olajtöltet, csereciklus, stb feltétel. 5-600as csereciklussal nyilván felejtős a tartósság.
A régi 80-as adagolós 100 volt, a mostanit meg nem engedi füstölni, azért érzed gyengébbnek. Megvan az 80 most is.
Válasz kori01 #4736. hozzászólásáraAz a jó legalább nem kell annyira a diesel és olcsóbb lesz, vagy nem emelkedik annyira az ár. Persze a japik nem tudtak olyan dieselt csinálni ami megfelelt volna az Tier követelménynek, persze a friccek sem csak ők át...ták a világot, mert mikor állt az autó akkor ha nyomták neki a teszten elvette a kaját és persze hogy jók lettek az eredmények. Amikor meg az úton nyomták neki mozgott a kormány akkor meg dőlt bele a kaja és ment mint állat. Tudták hogy 200 pályán senki nem fok kipufogóból mintát venni! Ez volt a verseny a friccek szerint, látni mekkora retkek is valóban!
Moderátor által módosítva: 2017-04-06 10:18:48
Az uj toyoták fele már lassan villanyal megy meg
benzinnel,lásd hybrid.
nagyon jók.
pl a dieselt már telibe szarják.
Válasz Claaastra #4734. hozzászólásáraJöhet mind, de megyek majd felétek "lóháton" lehet benézek érte meg kellene egy kis "abrak" is a lónak tudsz adni esetleg, most mérem fel azokat a pontokat ahol lehet majd "tankolni" a paciba egy kis zabot??


Válasz Ares 826 #4728. hozzászólásáraVan itt vagy 15 darab,5dekástól a 3kilósig
Válasz Ares 826 #4730. hozzászólásáraErről szól.
Válasz Mfpisti #4695. hozzászólásáraÉrdekes amit állitasz az adagolòs tecnika jobb tartósabb,mint a cr,szerintem.
amiket leirtál elég szélsőséges,fiat stb már uj korábban is szar volt.
egy adagolos japán addig megy most is amig van alatta kasztni.
de a d4d már nem fog annyit elmenni.
vagy pl john deereok cr már nem olyanok
Itt ami 80-van lovas totál 60nak érezni a cr-ben.
Válasz Mfpisti #4703. hozzászólásáraJa az jó lesz mert az aksik megadják majd a gép alap súlyát. Ősszel vagy ha télen kell majd dolgozni velük akkor meg az a lényeg hogy legyen a környéken nagyfeszültség hogy legyen hol tölteni a trakit szántás közben!!!



Válasz Vinkó75 #4713. hozzászólásáraPontosan erről szól az egész szerintem is ha olyan gépet gyártana ami annyit kibír becsődölnének a gépgyártók és a forgalmazók is. Már az ő gépei is kezdenek "kartonpapírból" készülni. Ezt tapasztalja a barátom is a kombájnoknál,a két éve vett masina sokkal hamarabb törik mint az 5 éve vásárolt ugyan az a gép ugyan azzal a típussal!
Válasz Ares 826 #4727. hozzászólásáralátom másból is kihozza az állatot a téma nem csak belőlem.ez a sok nyálas felcicomázott-matricázott játékszer nemigen mondható tartós fogyasztási cikknek sem/tisztelet a kivételnek, ha van/.dúrjuk a földet azzal ami van s ha lesz olyan ami éri az árát még ha egyszerűbb is majd veszünk belőle,persze hitelből nem.teljesen egyetértek azzal amit írsz.
Válasz Claaastra #4710. hozzászólásáraAzt legalább nem tanulták meg az indián őslakosságtól a jenkik a (senkik). Tudod legalább nem hallgatnak le a gyerekét szoktam használni a telefon dobáló versenyen mert még arra is sajnálom a lét. Esetleg amit meguntál nem adod nekem?????







Válasz Mfpisti #4702. hozzászólásáraHallod 3000 órás intelvallumnál már nem kell olajat cserélni mert addigra már motrot kell cserélni. Melyik olaj bír ki vazeeeeeeeeeeeeeee 3000 órát??????? Abban mi a fejlődés hogy lebutítja a motort az EGR szeleppel mert beleengedi egész nap a csiszoló anyagot a motorba???? Ezzel rövidítve az élettartamát???? Akkor minek tesz rá vazeeeeeeeee levegőszűrőt mert ha nem volna rajta még több levegő juthatna a motorba és akkor több kajával kisebb motorban is lenne elég paci, persze ez csak részemről egy teória mert tudom a por megenné a motort! Vagy az miért versenyelőny hogy van ADblue a motoron??????? Tudod ki van előnyben, az aki a megkeresett pénzét nem adja oda a gépgyártóknak állandóan hanem amit keres annak egy részét elteszi szűkebb időkre! Vehetsz te csili-vili gépeket meg robot technikát ha nem esik az eső beleverheted a f.....t a gépekbe meg a robotkormányba mert jön a "tetőhintás" és visz mindent. Aztán mehetsz a gazdaboltba ásót meg lapátot venni!

Válasz Vinkó75 #4698. hozzászólásáraNagyon jól beszélsz!



Válasz a2457 #4724. hozzászólásárailyen kell nagybanhttps://www.facebook.com/digitalistv/photos/a.385759343937.165059.226061728937/10155061539738938/?type=3&theater
Válasz JD 4630 #4723. hozzászólásárateli elektromos megoldás szinte kizárt munkagépben.. az elektromosság tárolása túl nagy gond. még a modern lítium-polimer akksikkal is, gondold el ha kigyullad.. vagy ha cserélni kell az akksit .. nagyon horror a környezeti terhelés.
inkább gondolnám hogy valamiféle éghető szintetikus anyag leszen a megoldás, és marad a belsőégésű motor valamelyik vállfaja és az fog elektromosságot csiholni. s még valószínűbb hogy a szántóföld meg fog szűnni igazából.
Válasz a2457 #4722. hozzászólásáraNa igen, de azért sokat fejlődött a világ és szerintem ez a jövő, ráadásul a küszöbén állunk vagy már lassan át is esünk rajta.
Válasz JD 4630 #4721. hozzászólásáraha jól tudom bányadömpereket is csináltak "troli" rendszerrel.
de valamiért az orosz is inkább a diesel illetve a diesel elektromos rendszer mellett maradt. felteszem nem véletlenül.
igazából nem is maga a teljesítmény előállítás kezd maceráns lenni, hanem maga az erőátvitel.
Válasz a2457 #4720. hozzászólásáraTöbb mint 100 éves könyvben már leírták, hogy létezik villany eke, csak a hálózat hiánya miatt hazánkba eleve nem javasolta a szerző.
Válasz Mfpisti #4703. hozzászólásárahát, anno a ruszkik megpróbálták.
méghozzá akksik nélkül, olyasmi rendszerrel mint a trolibuszok :D
de nemigen jött be nekik.
diesel-elektromos mondjuk bevállt, a topol m2 rakéta hordozó masinája spec diesel elektromos hajtásláncú.
belső égésű motorban van még bőséges tartalék, de senkinek sem áll érdekében felvillantani a dolgot. sok évvel előrébb vannak a kész megoldások mint ami piacon van.
Válasz Mfpisti #4703. hozzászólásáraNa abból lehet én is vennék újat.
Válasz Mfpisti #4716. hozzászólására


Válasz Mfpisti #4715. hozzászólásáraÉs mi a kérdés?
Válasz Vinkó75 #4713. hozzászólásáraElkented, de nekem mindegy...........
Válasz Claaastra #4714. hozzászólásáraMég nem jött meg a visszaigazolás.
Ütöm őket!