Válasz hashtag #4239. hozzászólásáraEgyedi de te is tudod az újak már nem a 20_30-sok minőségét hozzák. Arról nem is beszéltünk ismerős nem rég hozott tőletek egy nagyon szép M-est 6600 munkaórával, itthon mikor belenéztek a sok hiba kód után, 166000 üzemanyagot nyelt be, csak azt elfelejtették kitörölni .
Válasz Selvin #4237. hozzászólásáraKomolyabb hidraulika rendszer, hidraulikus kuplung fék, jobb fülke kézre eső kihelyezett karok, 400 kilóval nehezebb, pót tank, és ami nekem a legfontosabb lenne a jól bevált Ehr-es hidraulika vezérlés, munkagép csillapítással qz úton.
Válasz Selvin #4245. hozzászólásáraAnno lett rá véve rögtön duplakerék gyári felnivel távtartóval, amúgy azt nem nehéz szerelni igazából 1 embernek 10 perc ha van akkus vagy légkulcs, Max 520-as gumit tudsz rá tenni csoda attól sem lesz mert könnyű maga a gép, a duplakerék viszont sokat jelent. Én csak tárcsázásra, kombinátorozásra és grúberozásra használom.
Válasz Selvin #4248. hozzászólásáraIsmerősömnek egyszer sürgősen kellett gumi, csak Mitast kapott. Megvették, használták egy napot és azóta minden MTZ-n le van cserélve nyugati gumira. Jobban fog és sokkal komfortosabb. Pedig gyári méretet használnak csak. Viccelődött is, hogy a Michelin gumi többe van lassan, mint a 920-as MTZ, de mégis fényévekkel jobb lett a gép.
A Belshina jó erdőbe, meg közútra, mert sose kopik el, de terepen sokkal rosszabb, mint akár egy BKT vagy Alliance. Én Mitasra gyűjtök.
Válasz MTZ1221.3 #4246. hozzászólásáraNekem a 920.3 -on tavaly volt gumicsere. Elől bkt, hátul a drágábbik széles radiál alliance van. Ég és föld a különbség mindenben az eredeti belshinához képest.
Válasz Selvin #4245. hozzászólásáraA gyári felnire 520/70R38 megy fel éppen. Amivel a sorba nem nagyon férsz be, de alig szélesebb, mint a 18,4-es.
600-as gumi legalább kéne rá, hogy le is adja azt amit kérsz tőle. De az meg 700 ezer Ft felett kezdődik darabja. pl.: 600/65R38 Ascenso TDR650 159D TL - 384.120,- Ft + Áfa / db és DW20x38 Fixtrac hegesztett felni 15mm vastagsággal - 353.420,- ft + Áfa / db
A gyári gumizás helyett inkább egy rendes Mitas-t kell rá venni és akkor jó is lesz, meg nem is rugatod szét a váltót. Mert a motor sokkal többet tud, mint amire a váltót és a difit kitalálták.
Válasz csferri #4244. hozzászólásáraKöszönöm a részletes választ! A gyári helyett szélesebb gumit nem próbáltátok? Egyedül a vetésnél jöhet jól, ha nem tapossa a sort vagy utána is ezzel mentek bele permetezni és kapálni?
Válasz Selvin #4233. hozzászólásáraSzia .Van itt sokunknak.
Előnyök.Tényleg olcsó fenntartás, jó fogyasztás, szerkezetileg jó bírja a talajmunkát, sorba befér, a .3-as nyáron klímával sem melegszik, motorja jó és erős, szerintem a használtpiacon jól eladható szóval nem nagy az értékvesztése, erős és könnyú kapcsolású (hidraulikus)TLT.
Hátrányok. Kis üzemanyagtank (tajmunkában kb 7-esetleg 8 órát bir), könnyű súly, hozzávaló tárcsa, vagy kombinátor csak duplakerékkel igazi, az összes hidraulika-víz-üzemanyagcső repedezésre lukadásra hajlamos, zajos kabin, kuplung nehéz és hát nem is túl jól bírja (lehet orvosolni), + gázolajszűrő beépítés erősen ajánlott a szétesésre hajlamos ruszki szűrő mellé, féktárcsákat hajlamos megégetni a beszoruló köztes nyomlap miatt(ezt is lehet orvosolni), gyári vezetőülés ajánlott lecserélni, a hűtőt és a levegőszűrőt naponta fúvatni kell. hirtelen ennyi. Szerintem 50-60 ha-os gazdaságba teljesen jó, kis törődéssel. Neked is jó lehet részfeladatokra, 6-8000 órás nyugatitól azért annyira nem kell félni, nem csak a power váltó, de a csendes fülke és az irányváltó estleg rugózott híd tényleg jó.
Válasz Krisztalos16245 #4242. hozzászólásáraOszinten. Melyikkel konnyebb menni? MTZ-vel 6-9-be valtani a tolokerekes valtoval (fel is le is) vagy a JD-be elore billenteni a kis kart, felengedni a feket es nyomkodni a gombot (ha nem automatan valt a fokozatok kozt).
MTZ-nel hany van olyan a faluba aki 30+ eve abba ul es visszavaltani nem tud. JD-vel csak egy gombnyomas (kiveve ha nem magatol valt).
Erre gondoltam.
Válasz Selvin #4240. hozzászólásáraA 1523-nak jobb a fulkeje. Korszerubb a hidraulika, Bosch vezerles. Jobb a hidro szivattyu elhelyezese. Hatul kicsit nagyobb gumizas, mas adagolo allitas, fotengely mas es a kuplung hidraulikus munkahengerrel van mukodtetve. Ez utobbi gyakran ereszti az olajat. A csoportvaltoban is masabb fogaskerekek vannak, igaz az a 1221be se hallottam, hogy szetment volna, pedig ismerek olyat akinek 220-ig fel van huzva. (ami szerintem irtora nem egeszseges) Jazda adagolost lehet jobban tunningolni, a Motorpalt annyira nem, a ruszki motorpalt szinten nem. .3-at vegyel, szlovak motorpalost, ha megis MTZ lesz.
Egy valami szol ez mellett, ez befer a sorba, egy T7 vagy Puma nemigen. Azok viszont vontatasban biztosan jobbak, nagyobb suly es gumizas miatt. Kis gazdasagba szerintem ez a jo méret (18,4-es gumival is elmegy a kapas sorban), a JD 66-6930 is ilyen, van ero is, de a sorba is eljar eppen.
Válasz MTZ1221.3 #4235. hozzászólásáraHirdetnek 6630ast többet is 15-16 M körül, de 10.000 vagy több órával. Értem én hogy bírja mert JD, de azért ott már érik az axiálos 30ezres óradíjas szervíz. Persze abban igazad van, hogy jó traktor.
Válasz mtz1221 #4234. hozzászólásáraNem nagyon van készleten 1523, de egyről tudok. Az már valami 22 körül van ha jól emlékszem. Visszaolvasva a fórumon írtátok, így annak pl a hidraulikája már jobb, erősebb a hátulja. Ezeken kívül mi még a nagyobb különbség köztük?
Válasz MTZ1221.3 #4235. hozzászólására2016 decemberi új, most 2300 órás 6140R hiba: 3.-4. henger alacsony üzemanyag áramlás, utána alacsony a magasnyomású rendszer nyomása. Stop, motorteljesítmény korlátozva.
Tankban szívóág bővítve, nagyobb szivattyú ami már tolja mindkét szűrőre, alacsony ágban nyomásérzékelő cserélve, így már tudok az elvárt 200 millibár nyomás helyett -40 millibárt is mérni, tehát nem nyomást, hanem vákuumot (szívást... smile lol) mérni a Jaltest-tel.Ezt alapjáraton kb 5-6 másodpercenként ejti be az EKG görbén...
Denso CR pumpán a nyelést szabályzó mágnesszelep cserélve. Igaz nem Denso JD dobozban 270 ezerért, hanem Denso made in Japan 47 ezerért.
Visszacsapó szelep cserélve.
3.-4. injektor cserélve, a 2 REMAN made in Székesfehérvár bruttó 375 ezer, kódolás nélkül pöcc-röff, a hibák 85 celsius-nál ugyanúgy jönnek, mint korábban.
Felkódolom a két injektort, már a gyújtást ráadva stop tábla, beindul de 1200 fölé pörgetni nem enged. Még jó, hogy a gyári injektor kódokat fotóztam, azokkal a régi hibával megy.
Most jön le a CR pumpa, megy padra.
Én már sejtem a baját!
Annyi a baja, hogy bejött az udvarra! smile thumbdown
Válasz Selvin #4233. hozzászólásáraJohn Deere 6630 Premium, Kubota M135GX. Ezekbe megall a penz, de inkabb a JD. A hulye is elvezeti es jo gepek.
Az MTZ-hez erteni kell sajnos es vannak kezelesbeli hianyossagai, mint a nagy ivű fordulás es a tolókerekes csoportvaltó.
A JD univerzalisabb sokkal. Ha nagy tablak vannak es ertesz kicsit a gephez jo az MTZ. 3m-es kultit csak vontatottan viszi, mig a JD jatszik vele fuggesztve is. Huzni persze ugyanaz, ha ugyanaz a gumizas minosege.
Válasz Selvin #4233. hozzászólására1 A 1221et megpiszkált adagolóval, a 160 lovas nyugatiakhoz hasonlíst. 2 A kényelem klaszisokkal jobb a hosszú tengelytáv miatt, sok nem rugózott elejű nyugatitól is. 1523 mennyivel több ?
Sziasztok! Traktor vásárlása előtt állok, kb 100-120 ha szántóra kellene talajmunkázni. 130-140 le körül gondoltam, így szóba került a 1221es mtz is. Most 17,5-be kerül újonnan, amiért nyugatiból ebben a kategóriában egy 10-15 éves 6-8000 órásat lehet venni és eléggé tartok tőle tekintettel a javítási költségekre. Kérdezném azoktól, akik új mtz-t használnak, hogy megérte-e emellett dönteni? Vagy érdemesebb inkább belepótolni és újabb nyugatit/olcsóbb márkájú nyugatit venni? Most is mtz-ben ülök, de könnyen el tudna csábítani a kényelem és egy poweres váltó.
Válasz mjm #4230. hozzászólásáraÉn inkább a felrakás mellett döntöttem, mert idővel úgyis engedni fog az a vékony sasszeg, s újra elmehet mellette a "kar".
Válasz mtz1221 #4229. hozzászólásárasajnos nem csináltam fotót , de nagyon egyértemü , a vékonyabbik tegely bal végére kell a hézagolás , egy sas-szeget kell kivenni és jobra kicsit kihúzni a tegelyt , de legyen nállatok mágneses kiszedő mert nekem 3-jára sikerült és az olajba esik az alátét egyből ha elhibázod
Válasz pettendimiklos73 #4225. hozzászólásáraköszi a segítséget , tegnap szétszedtem , én csak kihézagoltam 2 db 12-es alátáttel a tengelyt igy is jólett , nem tud elcsúszni a laposvas végénél , köszi
Válasz mtz1221 #4224. hozzászólásáraPár mm-t áll ki a laposvas, ami mellett "elcsúszik" az állító kar. Mi felraktunk hegesztővel + pár mm-t. Azóta tökéletesen működik.
Válasz mjm #4221. hozzászólásáraNem, a szelep alatti fedelet le kell venni. Bent van 2 laposvas függőlegesen, egy vízszintes laposvassal összehegesztve úgy, hogy jobbra, balra kiáll kicsit a vízszintes laposvas. Ennek a kiálló résznek ütközve nyomogatja jobbról balról két külön laposvas (ezeket működteti a bovden egyik emel, másik a határolás). Na mivel kicsi a kiálló rész, idővel hajlamosak a bovdennel működtetettek "elcsúszni" mellette, nem viszi magával (hol működik. hol meg nem).
Válasz medikus #4208. hozzászólásáraNem erre gondoltam, hanem az senkinek nem megy át az eszén fiatalon , hogy majd a közös gyerek is hasonlíthat anyósra.
Válasz mtz1221 #4205. hozzászólásáraNyugi, én elég sok mindent megnéztem mindig. Egyszer jól megégettem magam 15 éve, az sokat tanított, pont az anyós "jelölt" gondolkodását figyeltem utána mindig, illetve kizárólag jobb oldali értékrendű nőkkel ismerkedtem. Csak sajnos abból van kevés, mert sokaknak van család aki normális a 30-40-es hölgyek közt. Viszont mindig azt mondom, hogy feladni sem érdemes, mert vannak normálisak sokan.
Bár tévedhetetlennek nem nevezném magam...
Válasz MTZ1221.3 #4204. hozzászólásáraEzek szerint neked sem verték a fejedbe, hogy nézd meg az anyát úgy vedd el a lányát ? Meg qz is világ legnagyobb átvágásq hogy qz ellentétek vonzák egymást. Nagy fac, qz a kommunizmualsban volt, most két egyforma gondolkodású ember bír csak együtt élni. Öcsém ezociológus, úgy hogy lehet pár %om nekem is tanácsadós.
4353 hozzászólás
Válasz hashtag #4239. hozzászólásáraEgyedi de te is tudod az újak már nem a 20_30-sok minőségét hozzák. Arról nem is beszéltünk ismerős nem rég hozott tőletek egy nagyon szép M-est 6600 munkaórával, itthon mikor belenéztek a sok hiba kód után, 166000 üzemanyagot nyelt be, csak azt elfelejtették kitörölni .
Válasz Selvin #4237. hozzászólásáraKomolyabb hidraulika rendszer, hidraulikus kuplung fék, jobb fülke kézre eső kihelyezett karok, 400 kilóval nehezebb, pót tank, és ami nekem a legfontosabb lenne a jól bevált Ehr-es hidraulika vezérlés, munkagép csillapítással qz úton.
Válasz Selvin #4245. hozzászólásáraAnno lett rá véve rögtön duplakerék gyári felnivel távtartóval, amúgy azt nem nehéz szerelni igazából 1 embernek 10 perc ha van akkus vagy légkulcs, Max 520-as gumit tudsz rá tenni csoda attól sem lesz mert könnyű maga a gép, a duplakerék viszont sokat jelent. Én csak tárcsázásra, kombinátorozásra és grúberozásra használom.
Válasz Gandhy #4247. hozzászólásáraAzért egy madzaggal mérd meg, nehogy rossz legyen a méret.
MTZ ékszíj 16x11x1220
Válasz Selvin #4248. hozzászólásáraIsmerősömnek egyszer sürgősen kellett gumi, csak Mitast kapott. Megvették, használták egy napot és azóta minden MTZ-n le van cserélve nyugati gumira. Jobban fog és sokkal komfortosabb. Pedig gyári méretet használnak csak. Viccelődött is, hogy a Michelin gumi többe van lassan, mint a 920-as MTZ, de mégis fényévekkel jobb lett a gép.
A Belshina jó erdőbe, meg közútra, mert sose kopik el, de terepen sokkal rosszabb, mint akár egy BKT vagy Alliance. Én Mitasra gyűjtök.
Válasz MTZ1221.3 #4246. hozzászólásáraNekem a 920.3 -on tavaly volt gumicsere. Elől bkt, hátul a drágábbik széles radiál alliance van. Ég és föld a különbség mindenben az eredeti belshinához képest.
Elveszítettem az ékszíjat a generátorról.
Valaki esetleg nem tudja kapásból a számát?
Válasz Selvin #4245. hozzászólásáraA gyári felnire 520/70R38 megy fel éppen. Amivel a sorba nem nagyon férsz be, de alig szélesebb, mint a 18,4-es.
600-as gumi legalább kéne rá, hogy le is adja azt amit kérsz tőle. De az meg 700 ezer Ft felett kezdődik darabja. pl.: 600/65R38 Ascenso TDR650 159D TL - 384.120,- Ft + Áfa / db és DW20x38 Fixtrac hegesztett felni 15mm vastagsággal - 353.420,- ft + Áfa / db
A gyári gumizás helyett inkább egy rendes Mitas-t kell rá venni és akkor jó is lesz, meg nem is rugatod szét a váltót. Mert a motor sokkal többet tud, mint amire a váltót és a difit kitalálták.
Válasz csferri #4244. hozzászólásáraKöszönöm a részletes választ! A gyári helyett szélesebb gumit nem próbáltátok? Egyedül a vetésnél jöhet jól, ha nem tapossa a sort vagy utána is ezzel mentek bele permetezni és kapálni?
Válasz Selvin #4233. hozzászólásáraSzia .Van itt sokunknak.
Előnyök.Tényleg olcsó fenntartás, jó fogyasztás, szerkezetileg jó bírja a talajmunkát, sorba befér, a .3-as nyáron klímával sem melegszik, motorja jó és erős, szerintem a használtpiacon jól eladható szóval nem nagy az értékvesztése, erős és könnyú kapcsolású (hidraulikus)TLT.
Hátrányok. Kis üzemanyagtank (tajmunkában kb 7-esetleg 8 órát bir), könnyű súly, hozzávaló tárcsa, vagy kombinátor csak duplakerékkel igazi, az összes hidraulika-víz-üzemanyagcső repedezésre lukadásra hajlamos, zajos kabin, kuplung nehéz és hát nem is túl jól bírja (lehet orvosolni), + gázolajszűrő beépítés erősen ajánlott a szétesésre hajlamos ruszki szűrő mellé, féktárcsákat hajlamos megégetni a beszoruló köztes nyomlap miatt(ezt is lehet orvosolni), gyári vezetőülés ajánlott lecserélni, a hűtőt és a levegőszűrőt naponta fúvatni kell. hirtelen ennyi. Szerintem 50-60 ha-os gazdaságba teljesen jó, kis törődéssel. Neked is jó lehet részfeladatokra, 6-8000 órás nyugatitól azért annyira nem kell félni, nem csak a power váltó, de a csendes fülke és az irányváltó estleg rugózott híd tényleg jó.
Válasz Krisztalos16245 #4242. hozzászólásáraOszinten. Melyikkel konnyebb menni? MTZ-vel 6-9-be valtani a tolokerekes valtoval (fel is le is) vagy a JD-be elore billenteni a kis kart, felengedni a feket es nyomkodni a gombot (ha nem automatan valt a fokozatok kozt).
MTZ-nel hany van olyan a faluba aki 30+ eve abba ul es visszavaltani nem tud. JD-vel csak egy gombnyomas (kiveve ha nem magatol valt).
Erre gondoltam.
Válasz MTZ1221.3 #4235. hozzászólásáraA hülye is elvezeti ???
Válasz Selvin #4240. hozzászólásáraA 1523-nak jobb a fulkeje. Korszerubb a hidraulika, Bosch vezerles. Jobb a hidro szivattyu elhelyezese. Hatul kicsit nagyobb gumizas, mas adagolo allitas, fotengely mas es a kuplung hidraulikus munkahengerrel van mukodtetve. Ez utobbi gyakran ereszti az olajat. A csoportvaltoban is masabb fogaskerekek vannak, igaz az a 1221be se hallottam, hogy szetment volna, pedig ismerek olyat akinek 220-ig fel van huzva. (ami szerintem irtora nem egeszseges) Jazda adagolost lehet jobban tunningolni, a Motorpalt annyira nem, a ruszki motorpalt szinten nem. .3-at vegyel, szlovak motorpalost, ha megis MTZ lesz.
Egy valami szol ez mellett, ez befer a sorba, egy T7 vagy Puma nemigen. Azok viszont vontatasban biztosan jobbak, nagyobb suly es gumizas miatt. Kis gazdasagba szerintem ez a jo méret (18,4-es gumival is elmegy a kapas sorban), a JD 66-6930 is ilyen, van ero is, de a sorba is eljar eppen.
Válasz MTZ1221.3 #4235. hozzászólásáraHirdetnek 6630ast többet is 15-16 M körül, de 10.000 vagy több órával. Értem én hogy bírja mert JD, de azért ott már érik az axiálos 30ezres óradíjas szervíz. Persze abban igazad van, hogy jó traktor.
Válasz mtz1221 #4236. hozzászólásáraEz azért eléggé egyedi eset szagú történet
Válasz Selvin #4237. hozzászólására200lovast. puma ,t7,axion,ezek már komoly vasak...22ér már lehet jót venni.
Válasz mtz1221 #4234. hozzászólásáraNem nagyon van készleten 1523, de egyről tudok. Az már valami 22 körül van ha jól emlékszem. Visszaolvasva a fórumon írtátok, így annak pl a hidraulikája már jobb, erősebb a hátulja. Ezeken kívül mi még a nagyobb különbség köztük?
Válasz MTZ1221.3 #4235. hozzászólására2016 decemberi új, most 2300 órás 6140R hiba: 3.-4. henger alacsony üzemanyag áramlás, utána alacsony a magasnyomású rendszer nyomása. Stop, motorteljesítmény korlátozva.
Tankban szívóág bővítve, nagyobb szivattyú ami már tolja mindkét szűrőre, alacsony ágban nyomásérzékelő cserélve, így már tudok az elvárt 200 millibár nyomás helyett -40 millibárt is mérni, tehát nem nyomást, hanem vákuumot (szívást... smile lol) mérni a Jaltest-tel.Ezt alapjáraton kb 5-6 másodpercenként ejti be az EKG görbén...
Denso CR pumpán a nyelést szabályzó mágnesszelep cserélve. Igaz nem Denso JD dobozban 270 ezerért, hanem Denso made in Japan 47 ezerért.
Visszacsapó szelep cserélve.
3.-4. injektor cserélve, a 2 REMAN made in Székesfehérvár bruttó 375 ezer, kódolás nélkül pöcc-röff, a hibák 85 celsius-nál ugyanúgy jönnek, mint korábban.
Felkódolom a két injektort, már a gyújtást ráadva stop tábla, beindul de 1200 fölé pörgetni nem enged. Még jó, hogy a gyári injektor kódokat fotóztam, azokkal a régi hibával megy.
Most jön le a CR pumpa, megy padra.
Én már sejtem a baját!
Annyi a baja, hogy bejött az udvarra! smile thumbdown
Válasz Selvin #4233. hozzászólásáraJohn Deere 6630 Premium, Kubota M135GX. Ezekbe megall a penz, de inkabb a JD. A hulye is elvezeti es jo gepek.
Az MTZ-hez erteni kell sajnos es vannak kezelesbeli hianyossagai, mint a nagy ivű fordulás es a tolókerekes csoportvaltó.
A JD univerzalisabb sokkal. Ha nagy tablak vannak es ertesz kicsit a gephez jo az MTZ. 3m-es kultit csak vontatottan viszi, mig a JD jatszik vele fuggesztve is. Huzni persze ugyanaz, ha ugyanaz a gumizas minosege.
Válasz Selvin #4233. hozzászólására1 A 1221et megpiszkált adagolóval, a 160 lovas nyugatiakhoz hasonlíst. 2 A kényelem klaszisokkal jobb a hosszú tengelytáv miatt, sok nem rugózott elejű nyugatitól is. 1523 mennyivel több ?
Sziasztok! Traktor vásárlása előtt állok, kb 100-120 ha szántóra kellene talajmunkázni. 130-140 le körül gondoltam, így szóba került a 1221es mtz is. Most 17,5-be kerül újonnan, amiért nyugatiból ebben a kategóriában egy 10-15 éves 6-8000 órásat lehet venni és eléggé tartok tőle tekintettel a javítási költségekre. Kérdezném azoktól, akik új mtz-t használnak, hogy megérte-e emellett dönteni? Vagy érdemesebb inkább belepótolni és újabb nyugatit/olcsóbb márkájú nyugatit venni? Most is mtz-ben ülök, de könnyen el tudna csábítani a kényelem és egy poweres váltó.
Válasz mjm #4230. hozzászólásáraÉn inkább a felrakás mellett döntöttem, mert idővel úgyis engedni fog az a vékony sasszeg, s újra elmehet mellette a "kar".
Válasz mjm #4230. hozzászólására
Válasz mtz1221 #4229. hozzászólásárasajnos nem csináltam fotót , de nagyon egyértemü , a vékonyabbik tegely bal végére kell a hézagolás , egy sas-szeget kell kivenni és jobra kicsit kihúzni a tegelyt , de legyen nállatok mágneses kiszedő mert nekem 3-jára sikerült és az olajba esik az alátét egyből ha elhibázod
Válasz mjm #4227. hozzászólásáraKépet rakhatnál róla, hátha te is tudnál vele máson segíteni.
Válasz mjm #4227. hozzászólásáraIgazán nincs mit. Ezek szerint nálad is ez volt a hiba.
Válasz pettendimiklos73 #4225. hozzászólásáraköszi a segítséget , tegnap szétszedtem , én csak kihézagoltam 2 db 12-es alátáttel a tengelyt igy is jólett , nem tud elcsúszni a laposvas végénél , köszi
Válasz pettendimiklos73 #4225. hozzászólására

Válasz mtz1221 #4224. hozzászólásáraPár mm-t áll ki a laposvas, ami mellett "elcsúszik" az állító kar. Mi felraktunk hegesztővel + pár mm-t. Azóta tökéletesen működik.
Válasz pettendimiklos73 #4222. hozzászólásáraÍrd már le hogy orvosoltátok, hagy maradjon meg az útókornak.
Válasz mjm #4221. hozzászólásáraNálunk legalábbis ez volt a hiba (szervíz cseréltea szelepet, de az nem vezetett eredményre).
Válasz mjm #4221. hozzászólásáraNem, a szelep alatti fedelet le kell venni. Bent van 2 laposvas függőlegesen, egy vízszintes laposvassal összehegesztve úgy, hogy jobbra, balra kiáll kicsit a vízszintes laposvas. Ennek a kiálló résznek ütközve nyomogatja jobbról balról két külön laposvas (ezeket működteti a bovden egyik emel, másik a határolás). Na mivel kicsi a kiálló rész, idővel hajlamosak a bovdennel működtetettek "elcsúszni" mellette, nem viszi magával (hol működik. hol meg nem).
Válasz pettendimiklos73 #4219. hozzászólásáramit kell nézni mechanikán , ? a bovden hosszabbítás segíthet?
Válasz pettendimiklos73 #4219. hozzászólásáraNincs fészke a vezérszelepnek, beveri az öntvényt. Azért írtam ha 2000 óra benne van, akkor ki kell dobni és kész ezért a kis pénzért.
Válasz mtz1221 #4212. hozzászólásáraNem biztos, hogy cserélni kell. Nézz rá a mechanikára!
Válasz mjm #4213. hozzászólásáraMost vettem tőkük. Így keresd....
Válasz mtz1221 #4214. hozzászólásárahttps://webshop.agroroll.hu/vezerlotomb-emeloszerkezet-szelep-kplmtz-822-monoblokk-belarus-original
Válasz Gumóka #4215. hozzászólására

Válasz mjm #4213. hozzászólására19-es alkatrész.
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/463/mtz_emeloszerkezet_szelep_komplett_822_saleo_original.html
Válasz mjm #4213. hozzászólásáraEstére írj rám, majd megkeresem. De ha vissza olvasol itt, itt is volt már többször szó róla és link is.
Válasz mtz1221 #4212. hozzászólásárapontosan mi a neve amit cserélni kéne , hol szoktál alkatrészt venni hozzá , a habi-nál néztem nem találtam
Válasz mjm #4211. hozzászólásáraHátsó szeleptömb a gyengéje, az emelő tengely felett. 2000 óránként ki kell dobni belőle.
mtz 1221.3 a hátsó hidrolika néha nem emel , hol kell keresni a hibát , előre is köszönöm a hasznos tanácsokat
Válasz medikus #4207. hozzászólásáraEgy idő után nem rossz az. Amúgy mindent felesbe, aztán az már ad okot az elgondolkodásra.

Válasz medikus #4208. hozzászólásáraNem erre gondoltam, hanem az senkinek nem megy át az eszén fiatalon , hogy majd a közös gyerek is hasonlíthat anyósra.
Válasz mtz1221 #4202. hozzászólásáraAz anyós ha baxos,akkor a lány is?Ebbe van valami!


Válasz .Richard. #4201. hozzászólásáraNem lenyúlás!! Amíg nincs otthon,dolgozni van,addig a menyecske kipakol!
Így érti a kirablást!

Válasz mtz1221 #4205. hozzászólásáraNyugi, én elég sok mindent megnéztem mindig. Egyszer jól megégettem magam 15 éve, az sokat tanított, pont az anyós "jelölt" gondolkodását figyeltem utána mindig, illetve kizárólag jobb oldali értékrendű nőkkel ismerkedtem. Csak sajnos abból van kevés, mert sokaknak van család aki normális a 30-40-es hölgyek közt. Viszont mindig azt mondom, hogy feladni sem érdemes, mert vannak normálisak sokan.

Bár tévedhetetlennek nem nevezném magam...
Válasz MTZ1221.3 #4204. hozzászólásáraEzek szerint neked sem verték a fejedbe, hogy nézd meg az anyát úgy vedd el a lányát ?
Meg qz is világ legnagyobb átvágásq hogy qz ellentétek vonzák egymást. Nagy fac, qz a kommunizmualsban volt, most két egyforma gondolkodású ember bír csak együtt élni. Öcsém ezociológus, úgy hogy lehet pár %om nekem is tanácsadós.

Válasz mtz1221 #4202. hozzászólásáraNeked párkapcsolati tanácsadónak kéne menned