Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 632 Ft EUR 403.88 Ft USD 387.45 Ft CHF 426.08 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91794 hozzászólás
#39394 medikus
2015-08-19 20:51:25

Válasz Mtz 550E #39447. hozzászólásáraA gumi nyomása rá van írva a gumi oldalfalára!!!!Max nyomás! Az indító kapcsolót biztos hogy jól kötötted be?Hány kivezetéses? Fotó?

Nincs profilkép
#39393 Mtz 550E
2015-08-19 20:48:23

Válasz medikus #39446. hozzászólásáraHa nem kattan sehol akkor nincs benne relé igaz? Akkor mi lehet a másik probléma hogy nem indul mindig kulccsal csak kintről összezárva?

Gumi nyomás: elől: 1.1-2-6
hátul: 0.8-1.1

Létezne ez a guminyomás mert ez gyári adat elvileg!
Hátul a 15.5R38 Radial KAMA
elől: 11.2R20 Voltyre
Milyen nyomáson kell ezeket használni?

#39392 medikus
2015-08-19 20:36:35

Válasz Mtz 550E #39445. hozzászólásáraLekötöd az indítóról a behúzó mágnes vékony vezetéket és hallgatod hol kattan!!!Ami kattan az az indító relé!smile thumbup

Nincs profilkép
#39391 Mtz 550E
2015-08-19 20:32:57

Válasz medikus #39444. hozzászólásáraAzt hogyan lehet a legegyszerűbben leellenőrizni hogy van-e indításkor relé a műszerfalba?

#39390 medikus
2015-08-19 20:27:59

Válasz Mtz 550E #39441. hozzászólásáraEgyszer már volt hozzá szerencsém!Abban 2 relé,vagy vezérlő doboz volt!!!Az egyik ellenőrzi az izzítást,indítást,és úgy ad áramot az indító relének!Nálunk amit javítottam ez az ellenőrző relé volt rossz!Annak a relének a dobozára az van írva Oroszul Busz. A busz magyarul van.Ezt a relét keresd,és az abbólsmile thumbup kimenő vezetékek egyike megy az indító relére!

Nincs profilkép
#39389 Mtz 550E
2015-08-19 20:24:51

Válasz fexco #39442. hozzászólásáraHali!
Már kicseréltem nem is mtz-é van benne hanem egy német minőségű!

#39388 fexco
2015-08-19 20:19:44

Válasz Mtz 550E #39441. hozzászólásáracseréld ki a gyujtáskspcsolót.ennyi az egész!!!ezzel kellett vvolna kezdened,hogy ezt a képet bedobod!smile cowboy

Nincs profilkép
#39387 Mtz 550E
2015-08-19 20:16:01

Válasz medikus #39440. hozzászólásáraHali!
Nagyműszerfalas Mtz-ről van szó!

#39386 medikus
2015-08-19 19:47:24

Válasz Gabesz2 #39438. hozzászólásáraElőször rögzítsétek már le,hogy milyen típusú az Mtz!!Mert ami műszerfal képet fel tett,az a nagy műszerfalas Mtz-é!Az oldal burkolat mellett belül vannak relék.A nagy msmile thumbupűszerfalason kívül nincs relé a hidraulika tartályon!

#39385 Gabesz2
2015-08-19 19:45:51

Válasz Gabesz2 #39438. hozzászólásáraHogy még jobban összekeverjelek.smile thumbup


http://img.index.hu/imgfrm/7/4/2/8/BIG_0010947428.jpg


Egy ilyet keress. Csavarosan vannak rögzítve a kábelek. ( nem rátűzős)

A töltőáramkörre (ahogy a képen jelölik) megy az a kábel amit először kérdeztél és onnan az ampermérőhöz. A gyujtáskapcsoló amit kapcsol (50-es) az megy behúzó mágnes jelűre.

#39384 Gabesz2
2015-08-19 19:38:24

Válasz Mtz 550E #39429. hozzászólásáraA motorháztérben van a relé egy nagy fekete és alatta az indító relé.
Az indítómotor felőli részen a hidraulika tartályon.

Nincs profilkép
#39383 a2457
2015-08-19 18:32:18

Válasz Tomi81 #39435. hozzászólásárajaaaaaaajjj.... leesett, durrant, atombomba ehhez képpest csak egy pezsgőspalack.

én kérek elnézést :D

Nincs profilkép
#39382 Richard.
2015-08-19 18:21:05

Válasz Szeni #39433. hozzászólásáraKérdés,csuszkále 1centit a főtengely. smile confused

#39381 Tomi81
2015-08-19 18:19:14

Válasz a2457 #39434. hozzászólásáraElindult írt, nem beindult.
Először én is csak lestem. Utána rájöttem

Nincs profilkép
#39380 a2457
2015-08-19 18:16:22

Válasz Szeni #39431. hozzászólásáraegy jó okot mondj rá miért ne indulna be.

#39379 Szeni
2015-08-19 18:12:52

Most olvasom tovább, Richárdé lesz a nyerő ötlet.......

#39378 Szeni
2015-08-19 18:09:15

Válasz a2457 #39424. hozzászólásárasmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop Na, csak rá jöttem huszadjára, h. nem bírja megtekerni benyomott kuplunggal. smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop Ez nyomcsapágy meg villacsere lesz.

#39377 Szeni
2015-08-19 18:04:59

Válasz a2457 #39424. hozzászólásáraMiért? A tied elidul benyomott kuplunggal?smile blinksmile blinksmile blink

Nincs profilkép
#39376 Mtz 550E
2015-08-19 15:37:30

Szerintetek ilyen nyomáson lehet használni a gumikat? Elvileg gyári adat!

Gumiabroncsok nyomása
elöl: 1,1-2,6 bar
hátul: 0,8-1,1 bar

Nincs profilkép
#39375 Mtz 550E
2015-08-19 15:13:20

Válasz Gabesz2 #39428. hozzászólásáraHali!
Ma az ampermérő sarúit felcsiszoltam és meghúztam rendesen!
A képen piros nyíllal jelölt lenne a relé? Mert minden vezetéket lehúztam róla akkor is indított?

#39374 Gabesz2
2015-08-19 14:12:56

Válasz Mtz 550E #39422. hozzászólására"Ahogyan gondolod. A hiraulika tartály önindító felé eső oldalán kell lennie.A beöntő előtt.Felül egy nagyobb relé,alatta egy kisebb ez a relé kapcsolja az önöndítót."

Megnéztem egy pár hozzászólásodat. A fentieket neked írták a válaszod az volt, hogy neked ott nincs relé.

Tehát ha nincs relé, akkor az a fránya kábel egyenesen felmegy az ampermérőhöz. Hogy csatlakozó van-e beiktatva azt nem tudnám megmondani.

Azt sem tudom megmondani így, hogy melyik aramkörben van hiba. A kapcsolóhoz bemenő vagy kimenő kábelekben.

Nincs profilkép
#39373 a2457
2015-08-19 12:26:39

Válasz Richard. #39426. hozzászólásárafelengedett kuplungnál ha szorul, énis inkább erre gyanakodnék, de benyomott kuplungnál nem.

Nincs profilkép
#39372 Richard.
2015-08-19 12:00:33

Válasz jaminka #39423. hozzászólásáraLehet kuplung,de mielött szétszedßl bármit,nézd meg,hogy a főtengelyt neme nyomod ki a hűtő irányába, ezáltal beleérhet a lendkerék akármibe,vagy elöl a főtengely fogaskereke,vagy ami még adódik körülötte. Axiál csapágy elkopott,egy példa. Öninditó helyén benézel,valaki benyomja a kuplungot,aztán felengedi,valaki meg visszanyomja a lendkereket a váltó felé és meglátod,mennyit csúszik hátra. Egyszer egy multukár motor volt hasonló tünetes,ott a csapágyat megette,.

#39371 jaminka
2015-08-19 11:56:19

Válasz a2457 #39424. hozzászólásáraazt megnéztem,hogy a villák és a kinyomó csapágy között van kb 3-5mm hézag,az egész szerkezet kompletten lett cserélve talán 1 éve zsír újra!

Nincs profilkép
#39370 a2457
2015-08-19 11:45:35

Válasz jaminka #39423. hozzászólásárafuu...
ott valami vagy elszabadult, vagy ritka rosszul vanbeállítva a kuplung és kiemel annyit hogy beleér valamibe.

szét kéne húzni, de legalább a kémlelő ablakon benézni hogy a villák jók e, nincsen eltörve semmi, stb..
sanda gyanúm szerint érdemes egy teljes szerkezet cserér felkészülni lélekben.

#39369 jaminka
2015-08-19 11:39:55

Sziasztok!Mtz82 benyomott kuplunggal nem idul el!Az áttételes önindító nem bírja meghajtani.Ha elindul benyomom a kuplung akkor meg olyan hangot ad mintha valami elérné és korcog!

Nincs profilkép
#39368 Mtz 550E
2015-08-18 21:13:39

Válasz Gabesz2 #39417. hozzászólásáraAz önindítótól jövő pozitív vezetéknek az útját letudnád nekem írni pontosan hogy holnap végig menjek rajta felcsiszolni vagy cserélni egyes vezetékeket!

Nincs profilkép
#39367 Mtz 550E
2015-08-18 21:10:05

Válasz Gabesz2 #39420. hozzászólásáraHogy érted hogy 50-es az a kimenő?
Nem tudom mit csináljak ma is sokszor bentről csak kattog de kintről összezárom meg indul szépen!
Gyújtáskapcsoló jó fajta német minőség mágneskapcsoló is jó mert akkor meg kintről sem indulna!

Nincs profilkép
#39365 nemcsa
2015-08-18 21:04:27

Üdv. Mindenkinek !
Jönnek elő a dolgok sorban az 50 -esen .Nem indult izzítással csak spray -vel.A visszajelző spirál nagyon lassan izzott fel.Ma megmértem a feszültséget izzítás közben hengerenként csökkent 5,5 voltról 0,4 volt -ig .Gondolom ez nem normális .Hol lehet a hiba?smile karateka

Nincs profilkép
#39364 Mtz 550E
2015-08-18 21:01:10

Válasz Gabesz2 #39417. hozzászólásáraHali!
Sztem nem direkt szállal van megcsinálva! Mert az önindítónál barnás színű a vezeték a gyújtáskapcsoló betáplálója meg kék színű ezzel adok áramot a műszerfalra is!

#39363 Gabesz2
2015-08-18 20:57:32

Válasz Mtz 550E #39415. hozzászólására"vigyél egy direkt szálat az indító kapcsolótól az önindítóig. (az alsó vékony 50-es)"

Na igen, neked ezt azért ajánlottam , akkor mert feltételeztem, hogy be vannak neked kötve a különböző relék.
Viszont lehet, hogy már ezek neked ki vannak iktatva és direkt szállal oldották meg az 50-est. Tehát, ebben az esetben felesleges. smile confused


Nincs profilkép
#39362 Mtz 550E
2015-08-18 20:26:07

Hali!
Valaki leírná hogy az önindítótól a pozitív szálnak az útja hogy merre megy pontosan? Ha a gyújtáskapcsolóig vinnék be egy másik szálat egy az egybe az önindítótól abból van valami baj?

Nincs profilkép
#39361 Mtz 550E
2015-08-18 17:21:50

Hali Gabesz 2!

Ez szerintem direktbe megy az ampermérőhöz. Az ampermérő csavarjait, saruit ellenőrizd!!!!
Ha minden kötél szakad és nem akarsz villamosságist keresni, vigyél egy direkt szálat az indító kapcsolótól az önindítóig. (az alsó vékony 50-es)

Korábban is volt ilyen gondom csak azóta se javítottam meg!

Gabesz 2 akkor ezt ajánlottad! Még most is működhet?

Nincs profilkép
#39360 a2457
2015-08-18 16:06:58

nemtudom azon milyen munkahenger van, van amin van egy elzáró szelep, az is megehet hogy annak van baja.
ha kihelyezett ponton mérsz akkor ez hamar ki fog derülni, ha ott megvan a nyomás akkor érdemes a munkahengert megvizsgálni.

Nincs profilkép
#39359 Hali Laci
2015-08-18 15:43:11

Én azt tudnám javasolni, hogy mindenképpen először mérj egy nyomást és csak utána kezdj el költeni. Hasonló tünetekkel küzdöttem mostanság én is és vezérműtömb csere majd hidraulika szivattyú csere lett a vége. Pedig mindkettőben alig volt üzemóra.Ne sajnáld a mérést mert rögtön kimutatható hogy hol a hiba.

#39358 prütyi
2015-08-18 14:38:00

Sziasztok!Egy 50-es mtz-nek azok a tünetei ha valami munkaeszköz van a hárompontján nem tudja megemelni de a hidraulika le is fojtsa a motorját a gépnek ha emelni akarnánk. Mi lehet a probléma?A vezérműtömb meg a szivattyú nem olyan régi. Talán a szűrője teli van rakodva? Nem az enyém a gép nekem csak meg kéne csinálnom.

#39356 medikus
2015-08-18 13:00:10

Válasz Gabesz2 #39407. hozzászólásáraA távgyógyászat nagyon nehéz,főleg olyankor,mikor azt sem lehet tudni,hogy eredeti e még a rendszer!Ha eredeti akkor is lehet több féle kötése az indításnak..Lehet az indító kapcsolón nem a 4 es csavarról indul,hanem az izzító kapcsoló 2.kivezetéséről,amivel megkerüli az izzítás az ellenörző szálat.Aki piszkálja az elektromosságot,kell hozzá valamennyit érteni.Ez nem víz szerelés hogy beöntöm egyik oldalt a másikon meg kijön!Nem rád gondolok!!! Csak arra hogy mindent nem lehet elmagyarázni.smile thumbup

#39353 Gabesz2
2015-08-18 12:41:41

Válasz Mtz 550E #39404. hozzászólásáraEsetleg a kapcsoló nem jó. Vagy nézd meg az ampermérőn megvannak-e húzva jól a csavarok. Esetleg a sarukat a kontakt miatt szétszedni és tisztítani. Nincs nagy hibája, érdemes lenne egy villamosságissal megnézetni, ha nem boldogulsz.

#39352 Jakabjóska
2015-08-18 12:35:40

Válasz Mtz 550E #39400. hozzászólására Az I. sz vezeték megy az indítóreléhez, az ampermérőhöz és az indítókapcsolónak ad betápot.

A II. sz vezeték az indítórelétől jön le a behúzómágneshez.
Az indítókapcsolóval te az indítórelének adsz áramot
az alsó, kicsi relé az, nálad azzal lesz baj ( vagy ha nincs, akkor meg elégett az indítókapcsolód)

#39351 röfik
2015-08-18 12:29:28

Válasz Austropannon #39403. hozzászólásáraKombájnba elég jol szerepelt.smile thumbdownsmile thumbdown

Nincs profilkép
#39350 Mtz 550E
2015-08-18 12:20:06

Válasz Gabesz2 #39401. hozzászólásáraAkkor az a kábel megy az ampermérőhöz! Az ampermérőtől ágazik el több irányba ahány műszer van a gépbe meg a gyújtáskapcsolóhoz?

Mert én arra gondolok hogy nem kap rendesen pozitívat a gyújtáskapcsoló és azért nem indít mindig csak kattog! De kintről összezárva mindig indul!

Nincs profilkép
#39349 Austropannon
2015-08-18 12:18:02

OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!

Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az Olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.

Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06/70 269 02 04

#39348 lilianeurgence01
2015-08-18 12:12:49

Bizonyság kölcsön pénzt között különösen
Bemutatom magam is Estelle Dugarry, túl sok átverés között különösen kölcsön kínál. Jártam a helyszínen, különösen súlyos Hitel bejelenti partoutdans a világon, és már tapasztalt óriási Mrs. Liliane nevét a francia állampolgárságot, hogy segít az embereknek a hitelek és aki megadta nekem kölcsönt 9000.000 ft, hogy azt kell visszafizetni több mint 50 éve egy nagyon alacsony kamatot az ő részéről, vagy 2% az én
hitel futamideje és ott másnap reggel kaptam a pénzt anélkül, személyi hitel protocole.Besoin, a bank megtagadta akkor a hitel, akkor minden ország a világon, akivel beszél vele, és húzza elégedett, de legyen óvatos, hogy nem tetszik, hogy a hitelek visszafizetésének. Itt van ő e-mail: Lilianeurgence01@hotmail.com

#39347 Gabesz2
2015-08-18 12:03:43

Válasz Mtz 550E #39400. hozzászólásárasmile blink Totál nem vagy képben smile nonono Vége az lesz, hogy elfüstöl az egész köteg kábel.

Amit a képen bejelöltél az megy az ampermérőhöz. Ez viszi fel az áramot a műszerfalba.

Nincs profilkép
#39346 Mtz 550E
2015-08-18 11:34:48

Válasz a2457 #39399. hozzászólásáraHali!
Próbálgattam az indítást is egyszer indít valamikor csak kattog de ha kintről összezárom indul szépen!

A gyújtáskapcsolóra pozitív sarú megy ami adja az egész műszerfalra az áramot?
Az önindítón megjelölt vezeték az mi az hová megy?

Nincs profilkép
#39345 a2457
2015-08-18 11:09:26

Válasz Mtz 550E #39396. hozzászólására#39351
számú hozzászólás, úgy csináld és jó lesz.
lehet az is jó amit vázoltál, de nem láttam kivitelezve, nemtudom hogy jó e.
úgy ahogy a #39351 -ben van mutatva meg biztosan jó.
szerencsére sem a spanyol viaszt, sem a kereket nem kell újra feltalálni :D

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Miért lenne jobb sokkal több ként használni?
Miért lenne jobb sokkal több ként használni?
Mikor, melyik forma, milyen dózisban használ?
A Väderstad elérte a 6,1 milliárd svéd korona árbevételt a 2024-es pénzügyi évben
A Väderstad elérte a 6,1 milliárd svéd korona árbevételt a 2024-es pénzügyi évben
A Väderstad Csoport stabilan áll a nehéz piaci helyzetben is.
Eladó 120-150 kg-os Hízok ! 1000 ft/kg
Eladó 120-150 kg-os Hízok ! 1000 ft/kg

1.000 Ft

Tecnoma Galaxy 3000 literes permetező
Tecnoma Galaxy 3000 literes permetező

2.500.000 Ft

Deutz-Fahr Gigant 400
Deutz-Fahr Gigant 400

9.900.000 Ft

MANITOU 741
MANITOU 741

9.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]