Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 341.88 Ft CHF 427.9 Ft GBP 461.04 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93590 hozzászólás
#38040 Jakabjóska
2015-04-24 20:15:30

Válasz #38090. hozzászólásra

Oda ne keress ferrodolt, két vasdarab van csak. Én már egy -két gépből kidobtam. Volt amelyiknek darabokban jött ki az alján, deklivel együtt............

Nincs profilkép
#38039 a2457
2015-04-24 18:26:18

Válasz #38091. hozzászólásra

jól írják, diesel akkor jó ha teher alatt kormol kissé.
annyiból viccesek az mtz-k hogy van olyan 50 es ami kicsivel több mint 50 ló.
és kevesebbet is pörögnek mint a 80 asok.
meg igazából a 80 asok csak ritkán 80 lovasok, inkább alatta kicsivel.
és többet is pörögnek.
van olyan fordulat tartomány ahol nemsok választja el őket egymástól.

#38038 prütyi
2015-04-24 17:59:43

Válasz #38089. hozzászólásra

Amin álítni akarok az egy 82 de mondom hogy 18 évvel öregebb kopott 50 esünk megkerüli ugyan azzal a munkaeszközzel bár az hajlandó "nyomjelzővel" menni de az le is adja azt amit kell. Köszönöm mindenkinek a választ.

#38037 gabika82
2015-04-24 15:45:06

sziasztok!! mtz 80 nyelestengelyen a nyelestengely fék közé nem kapok ferodort !!métezne hogy a vas a vason megy??

#38036 Gabesz2
2015-04-24 11:38:39

Válasz #38086. hozzászólásra

80-as mtz-nek kell adni anyagot!! Különben talajmunkánál meghal. Főleg tárcsa, ahol kell a sebesség.

Csavard beljebb az alsó csavart kb. egy fordulattal és utána hirtelen húzd rá a gázrudazatot. Ha nagyon füstöl sokat csavartál be. Legyen enyhe füst, akkor van erő. Meg nézd meg mennyi maximális fordulat, ezt meg a gázkar ütközőjén tudod állítanismile thumbup

#38035 Marti Miklós
2015-04-24 07:31:30

Válasz #38086. hozzászólásra

Én fél fordulatot tekernék elsőre nagyon érzékeny. A gyári érték nem véletlenül kevesebb így tudja a rendelkezésre álló levegővel elégetni a got. Amikor füstöl gyakorlatilag a rosszul elégetett got nyomatod ki korom formájában. A tszekben nem számított a fogyasztás azért tekerték be. A mienkbe ennél is kintebb van a csavar ha beejti a fordulatot visszább kapcsolunk erőlködés nél is csak enyhénfüstöl. 80 ló meg új korában se volt meg ezekben így ne is keresd

#38034 Jakabjóska
2015-04-24 07:14:02

Válasz #38086. hozzászólásra

Járó motornál az alsó csavart hajtod befelé, ha semmi füstje nincs akkor mindjárt mehet két teljes fordulatot. Utána ráhúzod a gázkart, és nézed a füstöt. Ha még úgy látod, hogy kevés, akkor adsz még egy kicsit ( ha sok, akkor meg vissza), de a lényeget úgyis munka közben veszed észre.

#38033 prütyi
2015-04-23 22:19:56

Válasz #38085. hozzászólásra

Akkor ha az alsó csavaron egy kicsit bentebb csavarok akkor érezhetőbb lesz a külömbség? Fél vagy egy menetnyivel próbálkozzak?

#38032 Jakabjóska
2015-04-23 21:34:04

Válasz #38083. hozzászólásra

Az alsó csavarral állítod a mennyiséget, minél bentebb van a csavar, annál beljebb tolja a fogaslécet. A fölső csavar a röpsúly szétvágódását akadályozza meg hirtelen gázelvételnél. ( legalábbis én így tanultam az iskolában)

Nincs profilkép
#38031 Richard.
2015-04-23 21:26:04

Válasz #38078. hozzászólásra

Mihez képest nehéz húzni,milyen mélyen? Simitózás után,ha jó a föld,min. 8Liter,ha szar,vagy vizes,vagy nagyon száraz az agyag gooo a végtelen,literben megadva. smile thumbup vizhőfok szabályozza a fogyasztást. Ha nem hagyjuk felforralni,márpedig nem kéne,akkor kevesebb,mint a végtelen. Nehéz mérni,mert fölfelé dombnak kajál,lefelé könnyen megy. Ami tutira megállapitható fogyasztás,az az aszfalton való kombihordozás. Azt nem mértem,de az fixx Mennyiség.smile thumbup

#38030 Maszek Zs
2015-04-23 21:25:21

Válasz #38082. hozzászólásra

Nem jól mondtam??Mondjuk lehet de szerintem így van.smile blushing

#38028 Maszek Zs
2015-04-23 21:09:21

Válasz #38079. hozzászólásra
Olyan mértékü anyagot nem tudsz neki állítani

#38027 Maszek Zs
2015-04-23 20:58:10

Válasz #38077. hozzászólásra
Ok holnap kereslek mert felhívtam böllhoffot ők nem adnak el smile cursingA többi helyen meg teljesen hülyének néztek telefonon akart ki oktatni,hogy kell menetet vágni.smile lol

#38026 prütyi
2015-04-23 20:57:38

Válasz #38075. hozzászólásra

Az a gond hogy nem rég volt adagolósnál. Egyszerűen nincs füstje. Kevés anyagot kap meg rettentő keveset eszik. Ezért akarnék én adni neki egy kis kaját.

Nincs profilkép
#38025 Mtz 550E
2015-04-23 20:24:19

Hali!
Mtz 552 elsőhajtással és 2.60.2.70-es kombinátorral mennyi a fogyasztása/ha? Vagy nektek milyen fogyasztások jönnek ki esetleg nehéz húzni ezeket?

#38024 ..MZ/X..
2015-04-23 17:30:24

Válasz #38072. hozzászólásra

helicoil plus twinsert, itt két betét megy egymásba.
Nem ismerik sok helyen a technológiát. Fehérváron van böllhoff raktár ott szokott lenni ami kell, ha nincs pár nap alatt meghozzák.

#38023 ..MZ/X..
2015-04-23 17:23:28

Válasz #38071. hozzászólásra

Nem jött semmi, dobtam egyet neked.

#38022 Maszek Zs
2015-04-23 16:27:49

Válasz #38073. hozzászólásra

Szerintem meg amennyit tekersz az alsón befele annyit tekerj a felsőn kifele. Az alsó a röpsulyt állítja a felső meg a fogaslécnek a támasztója. Vagyis én nem tekergetném egyiket se!!! Ennek valami oka van, hogy ilyen! Elöször is adagoló le, beállitás után az előtöltés beállitás!! Ha még nem jó akkor kompreszió mérés!! Valahogy inkább ezen az úton smile thumbup

Nincs profilkép
#38021 Szabolcsi
2015-04-23 14:52:38

Válasz #38073. hozzászólásra
A hatlapfejű alatt lévő négyszögletes végű befelé !

#38020 prütyi
2015-04-23 14:24:49

Sziasztok! Melyik csavarral tudnék több üzemanyagot adni a gépnek mert terhelés alatt inkább meg áll a gép mint hogy elássa vagy kaparjon. Terhelés alatt jóformán nincs füstje így arra gondolok hogy kevés üzemanyagot kap. Fogyasztása az 50-es mtz-énkhez nagyon kevés de lehet hogy lóerőben is többet tud az 50- esünk jelen állapotban.smile sad
Mtz

#38019 Maszek Zs
2015-04-23 13:18:58

Válasz #38066. hozzászólásra

Üdv!
És melyik az a betét amelyik vissza hozza az eredeti méretre olyat nem találok?smile helpsmilie16-ról 14-re?Te hol vásárolsz ilyeneket mert akárhol beszélek velük mind mintha nem is akarna eladni.smile sweatdropsmile sweatdrop

#38017 Maszek Zs
2015-04-23 08:15:46

Válasz #38069. hozzászólásra

Köszi az infókat utána nézek milyen árban hol lehet kapni.smile innocentsmile smile

#38016 ..MZ/X..
2015-04-22 22:30:47

Azt lefelejtettem, kérdezd meg a környékbeli csapágyboltokat, hátha adnak bérbe. Itt Fehérváron az SKF-nél kölcsönöznek a gyakori méretekből.

#38015 ..MZ/X..
2015-04-22 22:29:14

Válasz #38067. hozzászólásra

Nem dolgozom ott. Helyileg merrefelé vagy? Ha nem vagy messze tudok segíteni.
Nem egy nagy összeg amúgy, a metsző 1-2000 pénz, a betéteknek meg 100-as nagyságrendű az ára. Én így vettem meg a komplett készletet, mindig ami kellett. Sokszor jól jött már, régebben bedolgoztam vele szerszámgyártóknak is mert ők nem tudták a trükköt és a dobozos készletet nem akarták megvenni arany áron. Környékbeli autószervizek mostanság is jönnek javíttatni. Olajteknő, gyertya menet, hf csavar, kipufogó tőcsavar menet javítás a sláger.

#38014 Maszek Zs
2015-04-22 20:58:15

Válasz #38066. hozzászólásra

Üdv!!
Talán ott dolgozol? nem lehetne valami olcsóban baráti összefogásban beszerezni olyat amivel meg tudnám csinálni?smile helpsmiliesmile blushing

#38013 ..MZ/X..
2015-04-22 09:33:49

Válasz #38065. hozzászólásra

LINK
Bármelyik Böllhoff viszonteladónál kapsz cuccokat. A metsző a lényeg, a betét már aprópénz, behajtót meg tudsz csinálni magadnak.
Nem, hogy 19Nm-t bír de a tőcsavart el tudod szakítani vele ha lefenekel. Van olyan készlet is ahol 2 betét megy bele így a felfúrt méreteket is vissza lehet hozni az eredetire.

#38012 Maszek Zs
2015-04-22 05:40:41

Válasz #38062. hozzászólásra

Tudnál linket küldeni? Az a baj már az egyiket előttem valaki fel fúrta.Arra is jó ez?? Kifogja bírni a 18 vagy esetleg a 19NM-ert?

#38011 mr alex
2015-04-22 00:05:23

22:05 töl van valamismile biggrin

#38010 mr alex
2015-04-21 23:58:01

attisfz6s itt van némi kuplung választáshttps://youtu.be/CN2S9XMJ4_M

#38009 ..MZ/X..
2015-04-21 22:59:42

Válasz #38052. hozzászólásra

Ne kínlódj vele, szerezz heli-coil menetjavítót és mehet vissza a 14-es. Több ilyen probléma nem lesz vele.

Nincs profilkép
#38008 lakatos gabesz
2015-04-21 22:54:05

Válasz #38060. hozzászólásra

akkor a gyengeség kiküszöbölhető a főtengely félsúlyozásával és az adagoló beállításával nagyobb fordulat stb...értem most már akkor az 550e az már 80-as blokk csak butitva van a motor

#38007 röfik
2015-04-21 22:44:04

Válasz #38058. hozzászólásra

550E az már dugattyu kamrás mint a 80-as szoval ugyanolyan a hengerfeje.Nem keverendö a régi 550essel ami nagyfülkés de 50-es blokkos.Ez már tiszta 80-as csak gyengébb,lassab,nincs felezö benne.smile whistling

#38006 röfik
2015-04-21 22:40:47

Válasz #38057. hozzászólásra

Ez volt az elsö gépünk és még a mai napig megy teszi a dolgát,most már csak mübalhézik kellet is kasznizni müszkira,permetez,szállit esetleg vet kis vetögéppel.Amit szeret elromolni 20-év alatt 5-6x már nem tom tört el a karterba az olajszivattyutol menö fö olaj nyomocsö a blokkba.Mindig nálam ment el az olajnyomás észrevettem egyböl és meguszta a motor csak vontatni kellet haza.smile scaredsmile scared

Nincs profilkép
#38005 lakatos gabesz
2015-04-21 22:37:41

Válasz #38056. hozzászólásra

És a hengerfejjel miujság?azt cserélni kell 80-asra ha 80-as motort akarok belőle?

Nincs profilkép
#38004 lakatos gabesz
2015-04-21 22:30:58

Válasz #38056. hozzászólásra

Akkor gondolom nagyon erős gép...sokan dicsérik ezeket az 550-ket :)annyi hogy én gondolgozom hogy rakok alá egy első meghajtást

#38003 röfik
2015-04-21 22:26:12

Válasz #38055. hozzászólásra

Kb annyi.Felénk többen csináltak ilyet föleg 552E-böl 82-est.Nekem 1994-es gyártásu 550E-van semmi pénzér nem adnám el,Benne a felezö kis öninditó,vizmelegitö ujszerü gumik most már a harmadik garnitura már.Motor bontatlan csak hengerfej csere volt,adagalo porlaszto felujjitás.Kuplung,válto,hidroaulika már többször volt javitva.De már nagykoru.smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#38002 lakatos gabesz
2015-04-21 22:15:04

Válasz #38054. hozzászólásra
És akkor csak a főtengelyt fel kell súlyozni csak ?és az adagolóval mit lehet csinálni..cserélni kell vagy csak szimplán adagolós beálitja 80-as értékekre?


#38001 röfik
2015-04-21 21:51:59

Válasz #38051. hozzászólásra

Legjobb gépek,ha rendbe van nyugottan vedd meg.Alkatrészileg 80-as motor csak a főtengelyen nics ellensúly.Meg gyárilag 1700-at forognak csak és nincs benne felező.Simán fellehet tuningolni 80-assá.smile whistling

#38000 gjoni
2015-04-21 21:45:23

Válasz #38051. hozzászólásra

Az nem nyolcvanas még az adagolója sem!

#37999 Maszek Zs
2015-04-21 21:32:20

Üdv úrak!!!
Meg van szakadva 2 hengerfej csavar. A blokkba a menet. smile devil Fel fúrom 16 ra honnan tudok szerezni jó hengerfej csavart 16osba??1 rövid és 1hosszabb kellene smile confusedsmile helpsmilie

Nincs profilkép
#37998 lakatos gabesz
2015-04-21 21:27:25

Tistelt úraim!
Érdeklődni szeretnék hogy az mtz 550-esek aminek a motorján a kompresszor az adagolónál található mint a 80-asokon azokba 80-as motor lenne?mert vásárolni szeretnék és nézegettem az 550E típusokat és azoknak elől van a kompresszor és az olajbeöntő jobb oldalt van.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#37997 attisfz6s
2015-04-21 21:09:55

van egy 1221 es mtz ém. Az lenne egy kérdésem.
Olyat csinál nekem a traki hogy felengedem a kuplungot és nem indul meg a traki csak kicsivel később. De mikor megindul utána rendesem terhelem dolgozok vele akkor jol megy nem csúszik a kuplung. Reggel hidegen nem csinálja ezt, délután már igen. Valaki tudna valamit mondani erre?

Nincs profilkép
#37996 Mtz 550E
2015-04-21 20:36:46

Válasz #38048. hozzászólásra

Köszönöm szépen a részletes segítséget!

#37995 Jakabjóska
2015-04-21 07:13:23

Válasz #38046. hozzászólásra

Leveszed a kardánt, majd leveszed a koronás anyát hátulról. A rajzon a 23.sz alkatrészt leveszed, akkor a hátsó szimeringet (7) ki tudod cserélni. Az elsőt ugyanúgy ki lehet venni, ha kihúzod a csúszóhüvelyt (1). Ha már szét szeded, érdemes a csúszón lévő gumigyűrűt is cserélni (2), meg a hátsó részében is van egy gumigyűrű (25). De ha nagyon ki van verődve, akkor a 24sz perselyt is cseréld ki.

#37994 atisgyulai
2015-04-20 21:53:44

Válasz #38046. hozzászólásra
Kardánok, malac le. Mielőtt az első kardánt leveszed, a hátsó alatti biztosított anyát tágítsd fel. A többit majd látod, ahogy adja magát.
Ja és a malac felfogató csavarokat ne cseréld össze. A belső ami a traki közepén van valószinüleg rövidebb. Ha oda a hosszabbat rakod, eléri a lendkereket.

Nincs profilkép
#37993 Mtz 550E
2015-04-20 21:22:19

Válasz #38045. hozzászólásra

Köszönöm! De még mindig nem mondtátok hogyan kell szétszedni vagy oda kell figyelni valamire? Rajz vagy ábra jó lenne róla?

#37992 atisgyulai
2015-04-20 21:06:31

Válasz #38042. hozzászólásra
Üdv.
Az öregem azt válaszolná 'mert van benne'.
Egyébként valószínűleg simmering.
Sajna le kell venni a cseréhez.
Ja és ha kész, hőálló hikomol kell bele.

Nincs profilkép
#37991 Mtz 550E
2015-04-20 21:05:43

Válasz #38043. hozzászólásra

A szimering hogy cserélhető merről kell bontani a közbensőtámaszt?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Kedden indulsz hosszú útra? Inkább ma tankolj!
Kedden indulsz hosszú útra? Inkább ma tankolj!
Holnap a benzin és a gázolaj is drágul.
Így segít több ezer gazda, Te is beleadhatsz a közös búzába!
Így segít több ezer gazda, Te is beleadhatsz a közös búzába!
Rekordközeli gyűjtés és nemzeti összefogás jellemzi a 2025-ös Magyarok Kenyere...
Új Martz 201 Prémium L (200x125 cm) laprugós utánfutó +rendszám 559.000 Ft
Új Martz 201 Prémium L (200x125 cm)...

559.000 Ft

Agrimaster 160cmes ykéses szárzuzó
Agrimaster 160cmes ykéses szárzuzó

499.999 Ft

Ortolan 3méteres kalapácsos szárzuzó
Ortolan 3méteres kalapácsos szárzuzó

2.499.999 Ft

Új Tpv-Böckmann 2010/75 dobozos utánfutó akciósan csak 676.000 Ft
Új Tpv-Böckmann 2010/75 dobozos utánfutó...

676.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]