Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 341.88 Ft CHF 427.9 Ft GBP 461.04 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93590 hozzászólás
#36790 gjoni
2015-02-22 18:16:56

Válasz #36835. hozzászólásra

Az enyémen se venni eszre ,hogy rugózik de mikor benne ül az ember nem is nagyon látnismile lol

Nincs profilkép
#36789 Dinnyés Laci
2015-02-22 18:13:43

Válasz #36840. hozzászólásra
szerintem kiszedték belőle a rugót

#36788 papa maci
2015-02-22 18:10:43

Válasz #36839. hozzászólásra

Még nem találkoztam rugótöréssel. De a fáradás elképzelhető.

#36787 Antesz
2015-02-22 18:09:41

na vki más ért még hozzá?

#36786 Antesz
2015-02-22 17:53:28

szóval akkor azoknak egyformán kell rugózni ha új ha 15 éves?

#36785 papa maci
2015-02-22 17:50:22

Válasz #36837. hozzászólásra
Akkor a rugók sumákolnak.

#36784 Antesz
2015-02-22 17:43:18

én már emeltem mert leengedtem a csizma részt megzsírozni a hüvelyt de menet közben sem látnám hogy rugózna,
ugyan olyan gépet csak idősebbet hajtottam pár évvel az rugózott.

#36783 papa maci
2015-02-22 17:36:44

Válasz #36835. hozzászólásra

Emeld fel kb olyan 2-3cm-es mozgása van csak.

#36782 Antesz
2015-02-22 17:28:53

hali.
Új szöghajtásos mtz-nél rugózik az első csizma vagy hüvelyrész?
Nekem 2007 évjáratú s nem rugózik,normális ez?

Nincs profilkép
#36781 dagadtmadar
2015-02-22 00:08:37

Válasz #36832. hozzászólásra

ha az rendben van akkor még az is megeshet h kidobta a sebességből nekem 1x volt nem húztam meg rendesen a rögzítőt

Nincs profilkép
#36780 a2457
2015-02-21 23:31:04

Válasz #36832. hozzászólásra

van az ülés alatt is egy másik kar amivel ki lehet kapcsolni.
azt kéne bevizsgálni.

Nincs profilkép
#36779 dancsi011
2015-02-21 22:28:30

Szevasztok!
Nekem olyan problémám van hogy idáig nem használtuk a tlt hajtást most szeretnénk venni egy szárzuzót és gondoltam ki probálom. Ki huztam a kart és semmi nem kapcsolt be motor járt. mi lehet vele?

#36778 musits
2015-02-21 19:11:29

Egyszer így jártam én is. Nekem a terep része ment tönkre. Leszedték egymásról a fogaskerekek a fogakat,és megszorult az egész. Éjjeli szántásban. Egy élmény volt, míg hazaballagtam vele.

#36777 röfik
2015-02-21 18:00:24

Válasz #36829. hozzászólásra

Teljesen le kell venni a fedelet nem látsz bele sehogy.Ha szerencséd van csak a kulisszával van gond.Ha a válto nyekkent meg akkor széthuzás stb...Nálam is soron következik egy.smile sad

#36776 Mf-es
2015-02-21 17:17:16

Oldalváltós mtz-n,valami szétakadt,előre sebességbe csak 1-es van,hátrafelé,csak lükferc.Az elektromos indító gomba se működik.Meddig kell bontani a váltó fedelet?smile sweatdrop

Nincs profilkép
#36775 szg1
2015-02-20 22:33:07

Aki egy ilyen hibát generátor cserével orvosol, (hacsak nem siet nagyon) az inkább ne szerelje a traktorát! Ez kb. olyan mint ha egy csapágy miatt váltót cserélnél komplett.

#36774 bandita1957
2015-02-20 22:07:00

Sziasztok! Most építettem az Mtz traktoromba egy új első hidat, de nem kapok sehol a reduktor bekapcsolásának rudazatához rögzítő konzolt. Ha tudnátok segíteni nagyon örülnék.

#36773 jozef19
2015-02-20 21:29:44

A generátor által termelt feszültség frekvenciája,egyenesen arányos a motor fordulatszámával,ha a szij nem csuszik...

Nincs profilkép
#36772 Márk_
2015-02-20 21:22:07

Válasz #36824. hozzászólásra

Az a helyzet, hogy már volt róla szó, csak keresni kellene!!!
Fordulatszám mutató kalimpálása = generátor csere.---HÁT EZ SEGÍT

Nincs profilkép
#36771 szg1
2015-02-20 21:15:40

Válasz #36823. hozzászólásra

A generátorról kapja a fordulatszámmérő a jelet? Vagy mechanikus kihajtás van? A kérdező írt jeladót, gondoltam ő csak tudja.
Egyébként örülök hogy ilyen jól elbeszélgetünk, de ha ilyen szűkösen csepegtetitek tudásotok aszúját, a kolega az életben nem csinálja meg azt a fordulatszámmérőt. smile drool

Nincs profilkép
#36770 Richard.
2015-02-20 20:45:22

Válasz #36822. hozzászólásra

smile thumbupannyiban,hogy a 820bol kiveszed a 0át,aztán marad a 82. az erdményt a difiben keresd!

Nincs profilkép
#36769 szg1
2015-02-20 20:02:50

Válasz #36820. hozzászólásra

Ez a kérdés mennyiben érinti a 820-at?

Nincs profilkép
#36768 a2457
2015-02-20 15:59:52

Válasz #36820. hozzászólásra

ez, kedves fórumtársam mai nap az első ami mosolygásra bírt, ez a mondat empirikus példája lehetne az "odabasz" jelzőnek :D

nagyonszépen köszönöm :D

#36767 Gabesz2
2015-02-20 15:20:50

Válasz #36819. hozzászólásra
láttál már mtz 82-est közlerőlsmile confused

Nincs profilkép
#36766 szg1
2015-02-20 14:30:58

Válasz #36818. hozzászólásra
Sok lehetőséged nincs:
1. Óra belső kontakthibája.
2. A differenciálműben lévő jeladó hibája
3. Az ezeket összekötő vezeték vagy a csatlakozók hibája.
4. Egyebek smile smile smile smile

Nincs profilkép
#36765 adavid
2015-02-20 11:32:22

sziasztok van egy MTZ 820 traktorom és a fordulat szám mérő állandóan ki akad van mikor jó van mikor túl megy mi lehet ennek az oka vagy hol van ennek az érzékelője???

#36764 medikus
2015-02-20 09:39:46

Válasz #36816. hozzászólásra
A kisfülkés 50-es vízórája még jó,ha olyat raksz bele!Az még Orosz!Persze adóval együtt!Most építettem be olyat,és jó lett!A többi fajta nem.smile thumbup

Nincs profilkép
#36763 Jóska Pista
2015-02-20 09:03:51

Válasz #36814. hozzászólásra

Igen ma már azt rakom bele.
Csak azért jobb lenne ha az is mutatna valamit, szúrja a szemem.

Nincs profilkép
#36762 szg1
2015-02-20 08:14:43

Válasz #36813. hozzászólásra

Gondolatom szerint ezeték/csatlakozó probléma lesz..

Nincs profilkép
#36761 Zoller
2015-02-20 08:07:51

Válasz #36813. hozzászólásra

Próbáld ki mechanikus órával kb 1500ft mtz-nél az elektromos nem mér jól.Azóta nekem nincs gondom vele,az olajnyomás órát is lecseréltem mechanikusra így az is valós értéket mutat.

Nincs profilkép
#36760 Jóska Pista
2015-02-20 07:42:36

Sziasztok, olyan problémám van hogy a 952.3-as MTZ-nél a vízhőfok mérő óra ki van feküdve, próbáltam hogy kicseréltem a vízóra gombát ami a motor tömbe van csavarva, de akkor is ugyan úgy fekszik.
Utána próbáltam hogy ki veszem a gombát és egy dróttal le testelem majd forró vízbe rakom, úgy pedig emelkedet a vízhő.Úgy hogy a vízgomba jól működik.
Szóval nem tudom mi lehet a probléma hisz ha belecsavarom is ugyan úgy kéne mérnie meleg motornál mint ahogy forró vízbe mártva csinálta. + az se lehet hogy a mérő óra rossz lenne, mert ami a vizgombára megy szenzort / vezetéket le testelem akkor pedig ki akad/ felugrik a mérő óránál a viz hőfok. Szóval ha volt másnak is ilyen jellegű problémája és tud segiteni pls irjon. Előre is Kösz.

Nincs profilkép
#36759 dszj
2015-02-19 19:28:39

Válasz #36808. hozzászólásra

Köszi a tippeket. Mióta észrevettem hibát nem használom a gépet.

#36758 apuci
2015-02-19 18:23:17

Válasz #36805. hozzászólásra
Szerintem ha le veszed az olajteknőt és valamennyit állt a motor, mondjuk 12 órát akkor a rozsda megmutatja hol,gumigyűrűnél vagy esetleg elrepedt a hüvely

Nincs profilkép
#36757 Zoller
2015-02-19 18:10:52

Válasz #36809. hozzászólásra

Mechanikus grammert cseréltem légrugós grammerra ég és föld a különbség igaz a régi már szét volt kopva.Nagyon kényelmes az új. Akksira van kötve biztosítékkal.

#36756 kevesa
2015-02-19 17:53:00

Valakinek van Grammer ülése MTZ-ben a 12V-os légrugos érdekelne.

Mennyire kényelmes illetve annak a 12V bekötése hova hogyan kellene az aksira?

Jobban megéri mint a sima mechanikus grammer ülés?

#36755 Szeni
2015-02-19 17:35:33

Válasz #36807. hozzászólásra

Nem tudom, mennyire kopott a motor, de érdemes a hüvely helyzetét pontosan megjelölni a blokkban, és ugyanoda visszarakni.

#36754 Szeni
2015-02-19 17:31:47

Válasz #36806. hozzászólásra

Esetleg belemehet máshol is, pl repedt hengerfej.....stb. de ez igen ritka. Ezzel ráérsz majd akkor foglalkozni, ha nem a hüvely mellett jön a víz. Még valamit: Állítólag a fagyálló megtámadja a siklócsapágyakat, úgyhogy ilyen állapotban nem kéne túl sokat menni a géppel, v. ha mégis muszáj, le kell cserélni a fagyállót vízre.

#36753 Szeni
2015-02-19 17:26:18

Válasz #36805. hozzászólásra

Vannak itt rutinosabb versenyzők, majd írnak rá valamit. Ha nekem ez lenne a problémám, levenném az olajteknőt, aláfeküdnék, majd a segédem beindítaná a kompresszort, 1 bárnál kikapcs, a blokk vízleeresztő csapjára egy 3centis gumicsövet tenne, abba beledugná a fujópisztolyt, és kb 1/4 másodperces piccengetésekkel levegőt nyomna a vízrendszerbe. Lényeges, h. a hűtősapka jó legyen, és elengedje a túlnyomást!!!!!!!!!!!! Ekkor alulról láthatod, h. honnan jön a víz. Nagy valószínűséggel valamelyik hüvely mellett fog csepegni. Hengerfej le,dugó ki, hüvely ki, felfekvőket nagyonjól kitakarítani, és vissza az egész.

Nincs profilkép
#36752 dszj
2015-02-19 16:52:01

Válasz #36804. hozzászólásra
Fagyálló volt benne. (bemérve)

#36751 Szeni
2015-02-19 16:42:53

Válasz #36803. hozzászólásra

Az itt a legfőbb probléma, h. vizet teszel a hűtőbe fagyálló helyett. Tegyél bele fagyállót, és nem fog többet leszivárogni a víz az olajba!!!! smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

Nincs profilkép
#36750 dszj
2015-02-19 16:32:14

MTZ 80-ason a hűtővíz leszivárog az olajteknőbe. Mi lehet a probléma, mi a megoldás?

Köszönöm.

#36749 Szeni
2015-02-19 14:06:33

Válasz #36799. hozzászólásra

Szerintem meg mindenki rájött egyből, csak senki nem akarta túlragozni ezt a nagy marhaságot, inkább poénosra vették.

#36748 gjoni
2015-02-19 12:59:40

Válasz #36799. hozzászólásra

Mennyi az a nem rég ?smile biggrin

#36747 mtz1221
2015-02-19 12:30:42

Válasz #36798. hozzászólásra
Pontosan ahogy irod a kipufogó szelep,na az tudhat csatogni.

#36746 mtz1221
2015-02-19 12:29:16

Válasz #36794. hozzászólásra
Az egész fórumról egy ember jött rá miről beszélek,én aki nem rég vagyok a szakmábansmile wink

#36745 Gabesz2
2015-02-19 09:04:53

Válasz #36792. hozzászólásra

Ha túl későn történik a befecskendezés, tehát kicsi az előtöltés, akkor a robbanás közben már kinyit a kipufogó szelep és ez okozza a " durrogást" Ilyenkor már a felső holtpont után van a dugattyú.

Nincs profilkép
#36744 szg1
2015-02-18 23:54:44

Válasz #36795. hozzászólásra

Üdv!
A katalógusban a D243-D245.5 főtengely környéki alkatrészeknél a hajtókar, dugattyú (esetenként), lendkerék, főtengely elején a nagyobb fogaskerék, ékszíjtárcsa, feljebb a vezérműtengely, szívótorok, szelepfészkek, a blokkon kívül az adagoló különböző számú.

Nincs profilkép
#36743 szg1
2015-02-18 23:37:42

Válasz #36794. hozzászólásra

Igazad van, ez a 4 ütem megkavart..

Nincs profilkép
#36742 Dongetos
2015-02-18 22:32:20

Válasz #36762. hozzászólásra

Köszönöm válaszod akkor ezek szerint megegyezik a D243 és D245 főtengelye ha hihetünk a könyvnek!

Nincs profilkép
#36741 Richard.
2015-02-18 22:25:44

Válasz #36792. hozzászólásra

Akkor sem jó! Befecskendezéskor,forgásirány szerint,nem nyithat a szivó! Az majd csak a főtengely egy teljes fordulatára lesz újra nyitáson!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Nem kell, hogy a szerencsén múljon a repcetermés: mutatjuk, mire figyelj!
Nem kell, hogy a szerencsén múljon a repcetermés: mutatjuk, mire figyelj!
Talaj- és növényvizsgálatok szerepe a repce sikeres termesztéséhez.
KAP-reform pro és kontra: Túlél-e a hazai mezőgazdaság a brüsszeli változtatás után?
KAP-reform pro és kontra: Túlél-e a hazai mezőgazdaság a brüsszeli változtatás után?
Sok gazda szerint a támogatások megvonásával „lekapcsolnák a lélegeztetőgépről”...
Reform 100-as 250cm gabonavetőgép
Reform 100-as 250cm gabonavetőgép

530.000 Ft

Termény, vetőmag tisztítás, rostálás, osztályozás
Termény, vetőmag tisztítás, rostálás,...

40 Ft

Fahr KM 22-165 dobos fűkasza
Fahr KM 22-165 dobos fűkasza

280.000 Ft

Tritikálé eladó
Tritikálé eladó

8.500 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]