Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 398.09 Ft USD 342.47 Ft CHF 424.63 Ft GBP 456 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93741 hozzászólás
#19091 rigás
2012-10-30 18:30:36

Válasz #19090. hozzászólásra

Igen, nézd meg hol fog a kuplung ahogy ereszted fel a pedált érzed, mekkora a holtjáték. ha túl mélyen fog és nagy a pedál holtjátéka próbálj állítani a a kuplung rudazatán. vedd le alól (a traki hasán) a kis lemez deknit és nézz be egy lámpával nem látszik e valami sérülés a kuplung szerkezeten. Ha eleve alkatrészek , fémdarabok potyognak ki amikor leveszed a lemezt akkor egyértelmű kuplung baj. Ha kuplung a ludas akkor minden sebességet nehezen vesz (recseg a váltó) ha csak némelyik sebességnél áll fenn a hiba akkor a váltóban kell tovább keresni a bajt.
Ha a kuplung rendbe, vedd le a váltó kart és nézd meg a kulisszákat nem mozog e valamelyik túl könnyen. nekem nemrég ilyen problémám volt összetörtek a reteszelő rugók és összecsúsztak a váltó villák.

Nincs profilkép
#19090 rongybagoly
2012-10-30 17:13:44

Válasz #19068. hozzászólásra
Kedves rigás!

Akkor indításnak állítsak rá a kuplungra és ha akkor sem javul lehet mélyebben nyúlni a rendszerbe?



#19089 MTZ1025.3
2012-10-30 13:55:28

Válasz #19087. hozzászólásra

hát ilyen esetekben a lemez motorháztető is csunyán behorpad nekünk csak egy kemény földdarab esett rá a kanálból és azis behorpasztotta mondjuk volt benne vagy 5kg.
amugy miért mentetek égig emelt rakodóval a közúton én mindig leengedve járok vele ha meg tüske van fennt akkor max addig emelem hogy kilássak alatta és ledöntöm hogy lefele álljon a tüske vagy teljesen magamra a döntöm de ugyse sokkal magasabb a gépnél.smile cool

#19088 gjoni
2012-10-30 13:17:14

Válasz #19086. hozzászólásra
Van benne valami az enyém 2001-s a blokkon meg a hidraulikánál nem is csepeg.Kuplungot holnap cserélünk benne eddig még nem volt.

Nincs profilkép
#19087 fecee
2012-10-30 13:11:53

Válasz #19080. hozzászólásra

Az orra úgy tört össze,hogy bontottunk épületet és a betongerendát,a homlokrakodóval húztuk,aztán ahogy kiszakadt neki csapódott,a motorháztető meg úgy hogy nem volt lebiztosítva a villa ,és megakadt a villanyvezetékbe,majd beesett a fülke elé.Szóval nem rendeltetés szerűen lett használva.

#19086 röfik
2012-10-30 07:54:58

2000-es évjárat körüliek és régebbiek sokkal strapabirobbak mint az ujak azookal sok baj van az anyag minöség meg sz......smile cursingsmile cursing

#19085 gjoni
2012-10-30 07:48:55

Válasz #19083. hozzászólásra
Szöghajtásos olcsóbb ,de láttam olyat is Ahol vettem a pótkocsit egyenes híd volt belerakva a régi nyolcvanasba .Erdőre járnak vele nekik azért kellett.

#19084 dárk
2012-10-30 06:46:25

Egy ügyes kezű lakatossal kéne egyet csináltatni lemezből és lefesteni,az legalább nem reped szét.

Nincs profilkép
#19083 mtz1962
2012-10-29 23:28:47

Válasz #19063. hozzászólásra
Üdv gjoni milyennel érdemes foglalkozni vagy belerakni,smile confused

Nincs profilkép
#19082 mtz1962
2012-10-29 23:23:59

Válasz #19066. hozzászólásra
Üdv ez milyen 50-es vagy 80-as?smile confused

Nincs profilkép
#19081 mtz1962
2012-10-29 23:22:10

Válasz #19073. hozzászólásra

Üdv SZeni kaptam egy alig használtat is és az is ezt csinálja,még egy kérdés nem lehet hozzá felújító készletet kapni?smile confusedsmile confusedsmile confused

#19080 MTZ1025.3
2012-10-29 20:56:35

Válasz #19079. hozzászólásra

a motorháztető meg az orra hogy tört össze?
nekünk csak az oldala reped.

Nincs profilkép
#19079 fecee
2012-10-29 20:12:47

Válasz #19065. hozzászólásra

Nem egyedi a probléma,nekünk is repedt meg a 1025.3-as burkolata,azt mi úgy oldottuk,meg,hogy levettük róla.Egyébként szerintem hegeszthető,napokba akarom,bevinni próbahegesztésre a mienket,mert a másiké kompletten össze van törve.(oldala nem) ,csak a motorháztető meg az orra.

#19078 mtz1221
2012-10-29 19:59:33

Válasz #19076. hozzászólásra
ezeket bicikli kerékbe ragd max.acodex-ba az a kó hogy szlovént ir rajta és ot nincs is csapágyár,ha rendes kel keres timken vagy snr-t

#19077 mtz1221
2012-10-29 19:56:49

Válasz #19075. hozzászólásra
ahogy mondod neki kel az aszonyt ereszteni hogy adja el ami nem kel és megvan oldva,az enyém 1szer kipakolta a müheljt majdnem válás lett belöle,de érdekes módon csak olyanokat adott el ami azóta se hiányzik sehová meg nem is fogsmile cursing

#19076 Maszek Zs
2012-10-29 19:54:43

Köszi a válaszokat!Nem vagyok jó villamosságból de így meg nyugtató.És még egy kérdés mit szóltok a "codex" és a "KBS" csapágyakra ezeket tudnák olcsón hozni.Minőségre lennék kíváncsi,mert némejiket nem cseréltem ki mert jobban lötyögőt mint az új.És ami benne van az orosz!!!!smile rolleyes

#19075 Koppány Vezér
2012-10-29 19:47:27

Válasz #19073. hozzászólásra
"Megy a satupad alá, a soha többé nem használt vésztartalékok közé."
smile biggrinsmile lolsmile biggrin
Bakker,hogy ez mennyire igaz.
Annyi xart gyöngyörgetek én is,"hogy még valahová jó lesz."
Aztán mikor elfogy a cérna 1-2 darabtól megválok,de két szanálás között a többszörösét félrerakom.smile biggrin

#19074 Szeni
2012-10-29 19:33:52

Válasz #19070. hozzászólásra

Természetesen a két hatos akksi sorban ugyanaz,mint egy 12 V-os smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#19073 Szeni
2012-10-29 19:32:07

Válasz #19059. hozzászólásra

Legfeljeb van egy lehetőség,ha abból indulunk ki h. állítási problémája van.A szelep akkor fújja ki a levegőt,ha benyomom a pedált,és a szelep alján lévő rúd lefelé mozdul.Ha nem tud a szelep rendesen visszamenni a semleges helyzetébe,hanem félig ebbe az állásba marad,akkor nem zár le tökéletesen a kivezető ág.A szelep alján a gumiharang alatt van 1 v. 2 csavar,amibe felütközik ez az alsó működtető rúd.Na ezen az alsó csavaron,ha egy nagyon kicsit (max 1-1,5 menetet)állítunk beljebb,akkor a rúd beljebb tud menni,és jobban elzár.Ilyen esettel még nem sokszor találkoztam,inkább a belső elzáró szelep gumitömítésének elöregedéséből szokott a gond előállni,de végülis egy próbát megér,és ha nem segít,úgy is megy a satupad alá, a soha többé nem használt vésztartalékok közé.

#19071 rigás
2012-10-29 19:29:56

Válasz #19069. hozzászólásra

Szép estét Szeni!
Osztom a véleményed fékszelep ügyben, én is kínlódtam már sokat és sokszor vele, valamint "lefúvó" szeleppel is. A vége mindig csere lett, inkább előbb mint utóbb.

#19070 Maszek Zs
2012-10-29 19:21:12

Szeni vagy valaki!Ha van két 6 voltos aksim és a töltöm 12 v-os sorba kötöm és tölthetem is 12v-al?smile whistlingsmile confused

#19069 Szeni
2012-10-29 19:17:47

Válasz #19058. hozzászólásra

Ezt igazából látni kellene.Nemrég csináltam egy barátomnak egyet.Elnyúlott a membránja.Tudtam rajta egy kicsit állítani,de mondtam neki,h. ha nem lesz jó,akkor vegyen újat,mert több állítást nem bír. 2 hónapot bírt.Igazából nagyon ritka,h. egy javított, jelentős időt kihúzna még utána.Ha nincs, a közelben olyan,aki ért hozzá,akkor cseréld le.Nem drága egy ilyen, kár a régivel túl sokat vacakolni.Persze, fenntartom a lehetőséget,h. valaki jobbat mondjon ettől.

#19068 rigás
2012-10-29 19:13:01

Válasz #19067. hozzászólásra

Kicsit szegényes az infó amit adtál, de első olvasatra a kuplungod nem, nem mindig, vagy nem eléggé emel ki.

Nincs profilkép
#19067 rongybagoly
2012-10-29 18:37:54

Tisztelet az Uraknak!

50-es hol veszi a sebességet, hol csak hosszas köszörülés után lehet beerőszakolni. Mi bánata van és hogy lehet megcsinálni?

#19066 csapszeg74
2012-10-29 17:55:33

Válasz #19058. hozzászólásra

Helo ha érdekel nekem van eladó fékszelepem.

#19065 MTZ1025.3
2012-10-29 17:49:41

üdv.
olyan gondom van hogy .3as oldalbúrkolatok a nyitófúlnél repednek elfele, ha elviszem egy spoilereshez az mit csinál vele vagy hogyan lehet megerősiteni?
másnak nincs ilyen gondja?

#19064 csapszeg74
2012-10-29 17:45:19

Helo érdeklődnék nem tud valaki 50-es bontót hidraulika szivattyút ,vagy csak a benne lévőfém fém gyűrű (hézagoló kéne 1 db.)

#19063 gjoni
2012-10-29 12:48:29

Válasz #19061. hozzászólásra

Ha bevált a traktorod ,inkább tedd bele az elejét ,mint másikat vegyél .Simán meg lehet csinálni,gond nélkül.A havernak is bele tették az elejét.

#19062 rongyember
2012-10-29 12:31:27

Válasz #19061. hozzászólásra

minden gond nélkül cserélhető

Nincs profilkép
#19061 mtz1962
2012-10-29 11:16:07

Lenne még egy nagy kérdésem hogy kilehet-e 80-as elejét 82-re cserélni jó-e lessz úgy vagy érdemesebb 82-es vanni ugyan is szántásnál hiányzik az eleje?smile confusedsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#19060 mtz1962
2012-10-29 11:10:20

Válasz #19059. hozzászólásra

Én kaptam újnak mondotat és avval is sziszeg már gondoltam arra hogy nem oda való vagy a rudazat nem jó!smile confusedsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#19059 Salas
2012-10-29 10:55:24

Válasz #19058. hozzászólásra

Nekem ugyanez a bajom. Azt mondták hogy csere. Kíváncsi leszek a válaszokra.

Nincs profilkép
#19058 mtz1962
2012-10-29 10:45:19

Üdvözlök minden mtz-st lenne egy kérdésem 80-as mtz-m van és 50-es fékszelep van rajta és nem tudom úgy beállítani hogy ne sziszegjen és ez nem jó mikor megvan rakva a pótkocsi és nincs levegő lejten milehet a baj?smile confusedsmile confusedsmile confused

#19057 mtz1221
2012-10-29 09:26:15

Válasz #19048. hozzászólásra
hátha beleér a tartájba és nem bir kinyitni tisztára emeléskor akor is felmelegiti,amugy a kis gumikerék a kemelökaron ,telyesen hátranyomva a sin és kerék közöt max22-24mm lehet

Nincs profilkép
#19056 sanya88
2012-10-29 09:17:18

Válasz #19055. hozzászólásra

köszi az infókat!Az mtz be a szivattyú végére csináltunk elosztót és onnan fog egyből menni a hasitó vezérlőre!az Mtz vezérlőtömböt kihagytuk belőle!

Nincs profilkép
#19055 dobó+
2012-10-29 07:14:42

Válasz #19054. hozzászólásra

Annak kb 7 tonnás nyomóereje lesz azzal már hasíthatsz széppen.Szerintem a szállítása is elég a szivattyúnak de ezt majd meglátod az első hasításnál.
Nekem egy 4 kw os villaymotorral egy a hasító egy nevenincs szivattyúval am fele akkora mint az mtz-é.
A dűcskőket is széthasítja !
A munkahenger pedig sokal kisebb mint a tiéd mert az enyém csak 80-as átmérőjű.

Nincs profilkép
#19054 sanya88
2012-10-28 22:37:00

Válasz #19033. hozzászólásra

105 bar a nyomást csinál a szivattyú 3 napja mértem!80cm hosszú 10cm átmérőjű 50es a szár amit kéne vinnie!

Nincs profilkép
#19053 Péter 8512
2012-10-28 21:54:33

valaki meg mondaná nekem h az mtz 550-esnek mennyi a jó olajnyomása.? :)

#19052 VTR-es
2012-10-28 21:15:41

Válasz #19045. hozzászólásra
Szia . Na ezért kérdeztem én is a múltkor hogy a kihelyezett körökön mit produkál,csak vagy nem válaszoltál vagy nem figyeltem. Ha azokon jó ,akkor egyértelmű hogy az erőszabályzó a ludas.

Nincs profilkép
#19050 Salas
2012-10-28 20:59:07

Válasz #19049. hozzászólásra

Mi az a menetrögzítő?

#19049 Szeni
2012-10-28 20:53:13

Válasz #19047. hozzászólásra

Jártunk úgy a Tsz-ben,h. mi is mindent elkövettünk vele,de mindíg engedett.Aztán jöttünk rá,h. a csavar furata belyukadt az olajtérbe,és a menet engedte ki az olajat.Menetrögzítővel raktuk össze,és megállt a folyás smile scaredsmile scaredsmile scared

#19048 röfik
2012-10-28 20:51:50

Válasz #19046. hozzászólásra

Akkor uszo üzemmodban is csinálhat problémát ha nem ugy állnak a karok?Mert szabályzott modban jol müködik és nem melegiti az olajat uszoban meg felrottyantja és nem emel rendesen de ugy szemre minden rendbe van a rudazatok mkarok körül.smile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#19047 Salas
2012-10-28 20:48:32

Válasz #19044. hozzászólásra

Nem. A tömb alját 8 darab 8-as csavar rögzíti. Namost, belül és a túloldalon (ha az ajtóból nézem) a 3. és 4. csavar fején van mindíg egy-egy csepp olaj. Már azt hiszem hogy a csavar száránál engedhet....

#19046 mtz1221
2012-10-28 20:30:09

Válasz #19045. hozzászólásra
anak az eröszabájzonak a kis karja ami müködteti az emelés süjesztést,nem akad véletlenül az üzemanyag tartáljban ha emelni akarsz,mert ha rákapcsoltad az eröszabályzot és máködik akor az megfeszitete a rugót és hamaráb reagál az emelésresmile confused

#19045 röfik
2012-10-28 20:19:41

Ugy tünik kezd megoldodni a hidroaulika probléma.Az erö szabályzot normál uszo üzemodba használjuk,mindig igy használtuk az összes gépen.Akkor melegszik az olaj és már 3 szivattyu kifeküdt és melegen elmegy a nyomás.Svéd tipusu vezétömb van a gépen két szelepes változat.Az erö szabályzobol jövö vékony csö csatlakozik a szelepbe ott raktunk erösseb rugot jobb lett.Most álligattuk szabályzos üzemmodba a hátso vezérlöt és ugy szántott a gép egésznap az olaj sem melegedett fel és emelt rendesen a nap végén is.Sztem mostmár az eröszabályzo lessz a ludas,ha normál modba van akkor melegszik az olaj és elmegy a nyomás.Esetleg valaki más vélemény???????Csere szabályzo mutatná meg hogy azzal mit produkál.Régebbi gépekkel sose volt baj az eröszabályzoval és csak uszoba használtuk.

#19044 Szeni
2012-10-28 20:18:45

Válasz #19042. hozzászólásra

A vastag vascső olajos a babák alatt ?

#19043 Szeni
2012-10-28 20:17:21

Válasz #19042. hozzászólásra

Te rossz hatással vagy arra a gépre.Teljesen összecsinálja magát Tőled.smile lol

Nincs profilkép
#19042 Salas
2012-10-28 20:14:55

Válasz #19038. hozzászólásra

Én egyszerűen arra nem tudok rájönni, hogy hol csöppen az új elosztótömb....azt látom hogy hol olajos de hogy hogy kerül oda nem bírok rájönni...besz.rás

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Gabona a geopolitika árnyékában – Mi vár a világpiacra az USDA szerint?
Gabona a geopolitika árnyékában – Mi vár a világpiacra az USDA szerint?
Globális gabonapiaci körkép a legfrissebb USDA jelentés alapján.
Csemegekukorica: nemzetközi nyomás alatt is versenyképesek maradhatunk
Csemegekukorica: nemzetközi nyomás alatt is versenyképesek maradhatunk
A magyar termelők rugalmasak, a feldolgozók igénye pedig továbbra is...
Zweigelt szőlő eladó
Zweigelt szőlő eladó

160 Ft

Erk-Tarnaörs között külterület eladó
Erk-Tarnaörs között külterület eladó

8.999.999 Ft

Hántó
Hántó

150.000 Ft

Palántaültető
Palántaültető

300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]