Válasz Tüti #82978. hozzászólásáraMi mi mivan?! Ha szeretsz kétszer dolgozni akkor a javítószettet felejtsd el. Vegyél rá újat. Én Zetorral csináltam meg ugyanezt, ami pedig sokkal sokkal jobb kategória.
Sziasztok! Beállt az MTZ 50-esen a vízpumpa, a csapágy megadta magát. Néztem van hozzá javítószett, feltételezem lehet javítani. Vagy inkább vegyek egy újat? Ki mit javasol?
Tisztelt Uraim!
Érdeklődnék, hogy az elektrohidraulikus T.L.T. kapcsolású MTZ-nél, lehet-e állítani, finomítani a kapcsoláson. Nem mindegyik munkagépem szereti, ha hirtelen indít. Nézegettem a kis vezérműtömböt (ami a T.L.T.- és a difizárat is kapcsolja), de Én nem találtam rajta semmit. Opció lehet, hogy beiktatok egy átfolyás szabályzót, de ha lehet rajta állítani valahol, akkor ezt elkerülném. Köszönet!
Válasz mtz1221 #82961. hozzászólásáraNem nagyon értem miért akadtál erre ki . Az én olvasatomban ez csak annyit jelent, hogy a fikázással meg egyéb jópofizással nem vagyok beljebb . Pont olyan kommenteket várok mint amit te is írtál, azzal közelebb lehetek a megoldáshoz.
Üdv. uraim!
Ha valakivel szembe jönne egy pár ilyen német fényszóró, vagy legalább a belevaló foncsor, akkor gondoljatok már rám:
A régebbi MTZ-ken is ilyen volt, meg a Fortschritt önjáró kaszán és szecskázókon volt. 150mm átmérőjű, helyzetjelző foglalatos foncsor, F.E.R. DDR RUHLA felirattal.
Válasz mtz1221 #82971. hozzászólásáraCéges nadrágon nem megy át, a póló meg megfogja, igaz néha szúr.
De nem vészes, itt meg mindenhova nem is jó néger, marad a drót.
Válasz mtz1221 #82969. hozzászólásáraVan kettő is, de csak a nagyon rozsdás helyeken kell, meg ahol sík a felület, a többire elég, meg jobb is a csavart drót.
Annyira nem jött be. Nem igazán festékre való, meg 3500 huf körül van az ára is.
Ha alapozta volna ruszki annó, elég lenne csak rezgőzni, de így nem egy stabil alap a gyári festékréteg.
Válasz fexco #82965 hozzászólásár
Komolya basszus. Előtte 65 lovas 4 hengeres perkins motorossal dolgoztam, ahol az 2.5 litert evett ez 3.5-töt. Fogalmam nincs miért, pedig csak 3 hengeres turbó/interculer. Adagolós azt mondta ő sem érti mert a 90 lovas mtz adagolótól nagyobb töltés van rajtuk gyárilag, ha vesz el belőle akkor meg elgyengül. Ja füstje meg ani sincs mint egy euro 5-ös autónak, oda nyomod neki veszi a túrát mint egy nagyköbös benzines autó. Abban bizok ez is olyan lesz mind a hunday 3 hengeres autók, annyit esznek mint egy 6 hengeres, de millió km elmennek. Ja meg hab a tortán 10.5 liter motorolaj megy bele, fel is emeltem 300 órára az olajcserét.
Válasz mtz1221 #82962. hozzászólásáraHátul szét kell vágnom, mert a felső sarokba bevágtam 40-es profilból a merevítőt, faszán leawiztam, erre nem csukódik miatta az ablakkeret, szóval csinálhatom újra 30-asból
Válasz Balázs. #82958. hozzászólásáraA csiszolás egyébként meglepően haladós, csak qrva néger munka, holnap mennyi kedvem lesz, lehet végzek is vele.
Fújni 1-2 nap kell, utána összerakni lesz idő, kárpitozás, meg a villamosság az még sok idő.
Közbe meg van más is, még 1 hónap legalább, mire felkerülhet.
Válasz mtz1221 #82964. hozzászólásáraegy gazdatársamnak segitek be amikor tudok.ez komoly????azt tudom én is,hogy az mtz-től jobb fogyasztású traktor nincs.----kb ez az arion ugyanaz mint az mtz,csak V.I.P.verzióba.
hidd el,hogy a 6 hengeres,többet eszik.
Válasz fexco #82955. hozzászólásáraVettél claast ??? Kis töröktől semmi sem eszik többet, mtz elszégyelli magát mellette. Kaszálni terelni csak extrém esetekben lenne egy 6 hengeressel, de szerintem kis gázon egész nap nem ehet az sokat. Meg lassan már ingyen adják a naftát.
Válasz kisssteve #82957. hozzászólásáraBammeg amit gondolsz magadról hogy ezt odaírtad. "Elsősorban építő jellegű kommenteket kérnék" De hogy ne legyek olyan mint te, fel kell emelni az elejét, és leverni mellé egy vasdarabot. Forgatni lassan, és ahol üt ott alátétezni, vagy ha le fel üt, akkor a kapupánt csavarokat meg lazítani, és meg keresni a közepét ha engednek annyit. Nem kell megköszönni.
Sziasztok Van egy 892.2 traktorom . A műúton 25km/h sebesség fölött úgy ugrál ,hogy alig lehet benne megülni . Hogyan lehetne orvosolni kinek mi a tapasztalata. Elsősorban építő jellegű kommenteket kérnék.
Válasz mtz1221 #82953. hozzászólásárano,azért a 6hengerrel csak ovatosan a fogyasztással....
nehogy meglepődj,pláne,hogy van az a kis török vasad!!!!
class arion430-al kaszálgattam,na az keveset eszik!
Itt kisebb gazda is vett '98 körüli évjáratot 100 le körülit mtz helyett, meg van vele elégedve.
Meg ahogy nézegetem 90-2000 közötti évjáratokra nem igen panaszkodnak.
Jó, ha bele kell túrni pénzes, de minden van hozzá, meg ezek még használatra lettek gyártva, nem szervízóradíjra.
Neked meg a javítás nem okozna gondot.
Ha nekem lenne annyi pénzem, meg háttér is hozzá, hogy szükséges legyen én 3350-et simán vennék. 105 le szívó, youtubeon van egy román srác, családilag csinálják ott van kettő is, mennek. Meg most vettek 7710-et asszem.
Válasz nemhektarharcos #82952. hozzászólásáraÉrted akkor a bánatom ??? Ez a 6hengerrel 4000 kilójával semmi fogyasztással elmenne kaszával vetőgéppel bálázóval mindenütt kis munkákban 1300 motorfordulattal. Ha meg pótkocsi vagy trágyaszóró kell akkor had szóljon nagy gázon. mindegy rávárunk, ha nem kell senkinek pofátlanul rákínálok vagy 15000. Meg a szívó motor bírná is.
Válasz mtz1221 #82947. hozzászólásáraMondjuk ez a tlt amelyikbe van 540 eco igazából majdnem mind tudja 1400-as fordulat körül, de a 6 henger miatt azért lehet kicsit combosabb az a történet
Válasz Gumóka #82948. hozzászólásáraAkartam én neked 1x is rosszat ??? Azoknak jobban örültek mikor elvitték, mint mikor az mtz-ből átültek beléjük. Van azok ban ilyen 2500 eurós feltöltő kis olajpumpa, meg 3000 eurós nagy pumpa, meg olyan hogy a végén kiderül az elosztó van menthetetlenül kikopva. stb-stb. Emberek is kihalnak lassan aki keveset is értett hozzájuk stb stb. Előbb a lambó mint azokból 1.
rharcos #82946. hozzászólására" style="color: #007e00;">Válasz nemhektarharcos #82946. hozzászólásáraEttől félek én is. De komolyan ebben van minden benne ami nekem kéne, meg árban is elfogadható. Nincs elektronika/20sebesség van, 6 hengeres szívó motor, mechanikus írányváltó 1300rpm-nél forog a tlt 540-et, mesés.
Válasz mtz1221 #82942. hozzászólásáraÉn nem vennék ilyen csúnyán mondva neve nincs traktort és tényleg nem bántásképp, de itt is próbálkoztak és aki használja az általában később egy ismertebb márkára váltott. Szervíz, alkatrész ellátás, típusismeret nem szokott a helyzet magaslatán lenni.
Válasz mtz1221 #82943. hozzászólásáranem tudom, de montha erről olvastam volna, mérget nem vennék rá, de 99%. pá rnapja, hete, fogalmam sincs hol. portfoli, hvg, lehet valami ilyesmin
Válasz mtz1221 #82940. hozzászólásáranem talajozni, hanem bálázni, kaszálni, vetni, ilyesmi. mondjuk az az 1500 kg, az nem túl sok... csak mérgembe írom, egyszerűen horror árak vannak, egy 140 lovas kis gép 40 millió... és az még hol van attól, hogy vetőgépet húzzon...
nézd meg, de... a 8000 óra nem sok, főleg ha olasz gélp volt, akkor ez csak gyümölcsösobe baszkurált, motorja nem lehet ki, bár ugye azt a legkönyebb tesztelni. hogy kapsz.e hozzá valamit is? hát baszki... de olvastam, hogy kínaiak megvették ezt a gyárat, és saját márkát gyártanak benne, nem? de mondjuk ha leállt évekkel ezelőtt a gyát, akkor valszeg ott alkatrész uténpótlás totál kuka lehet. mindenképp keress hozzá alakatrész katalógust, és szervíz utasítást, anélkül szerintem ne, nem tudsz vele mit csinálniu.
Válasz envagyok2 #82939. hozzászólásáraTiszta mechanikus mindene, mint egy 90-es évekbelieknek. Ezért is tetszik, a motor is sima 6 henger szívó adagolós. Nem is kéne mtz-n kívül semmi de sorban járni ekézni permetezni nem áll a kezemre, megbacom is. 1221-el meg nem nyúlsz mellé ha a fene megette akkor sem. Iker kerékkel meg 160-70 lóra felhúzott motorral bármelyik 180 lovas nyugati mellé oda rakhatod, csak a hidraulikáján ne legyen 1500 kilótól több.
Válasz mtz1221 #82926. hozzászólásáranem nyitok meg olyan weboldalt, ahol a sütiket meg nyomkövetőket, meg ki tudja miket nem tudom egy kattintással kikapcsolni. elvből. ezen sem tudom ezt megtenni,í gy nem tdom megnyitni, csak azt létom, hogy laborgini használt gépnél egyetlen egy szempont van, van-e szerelő, aki napi szinten benne van. nem aki kimegy hozzád, és fél év alatt széttúrja, aki a te pénzeden tanulja neg, hanem aki ismeri a gépet. ha ninc silyen, akkor szerintem felejtős. nem tudom mennyi elektronika van ebben, nem tudom milyen a váltója, de ha nyakig van szenzprral meg ilyen.olyan tiltásokkal, mármint ha szenzor értéke nem a tartoményon belül van, akkor megáll, akkor megárölsz, se tudsz vele mit kezdeni, mert csak borzalamas kínlódások után jössz rá, hogy mi a gondja. másik, sok gépnek eléhető ilyen-olyan oldalakon a komplett szervíz utasítása, tehát nem a karbantatási könyve, hanem amit a szervizek használnak, amikből a szervizek dolgoznak, szerelési utasítások, hibakódok, stb st stb, ehhez megtalálod? ha nem, akkor se nyőlnélk hozzá, egyszerűen az első megállásnál kész, vége.
nekem most a fékpedál kapcsoló és a biztosíték tábla/relé láva között elveszik a delej a köteből, nem kapcsolja a féklámpa relét a szemét. 3 cm zsinóron, valahol. de nem testel le, nem megy ki biztosíték, nem ég le, nem füstöl, semmi, csak éppen nem kapcsolja a relét. öklömnyi vastag köteg, ezer aljzat, dugó. mit csinálsz vele? ember nincs, aki hozzányúljon, izé, nem ismrem, nincs kapcsolási (pedig nekem van komplett szervíz utasításom, de rá se néz senki), izé, hagyjábékén. kész, vége. gondolom valami cínbus van valahol, az mehetett szét, de hol keresed, mit bontasz meg, és mellette mi másik nyolc dolgot teszel tönkre?
szóval nem tudom... komolyan gondolkodom a 1221be, otromba, primitív vas, és ezt tudod üzemeltetni, 25 ezer + áfa szervízdíjjal, és akkor még könyörögsz, az rohadt nagy kapufa...
Köszönöm meglett a baj, úgy meghúztam a kar csavarját hogy megszorítottam vele együtt az egészet... Viszont tennék egykaros kart, jelenleg kétkaros van csak szerintem kicsit el van menve valami mert látom hogy az egész szerkentyű mozog össze vissza és kímélésképp feltenném az egykarost, csak cserélni kell vagy mást is alakítani?
Válasz mtz1221 #82921. hozzászólásáraNem magasságilag gondoltam, hanem a váz és a fülke bak furatainak közzéppontjára, ott lehet majd némi eltolás, de remélem majd a fülke is nagyjából központos lesz a vázhoz képest, mert az még kérdéses
Válasz Róbert86 #82932. hozzászólásáraVan itt több darab, ezek tsz maradványból lettek beszámítva. Nem akartak bajlódni árveréssel, vagy eladással. kérdés hogy mennyi lehet még bennük fő darab bontás nélkül.
Válasz mtz1221 #82926. hozzászólásáraSzia. Ez szerintem be lett szamolva ujert. A tulajnak nem volt arca eladni inkabb beszamoltatta kevesebbert. Gondolj bele.
93031 hozzászólás
Válasz Tüti #82978. hozzászólásáraAhogy magadban érzed. Ha értesz hozzá 2 annyit kibír normális csapággyal mint egy új .
Válasz Tüti #82978. hozzászólásáraMi mi mivan?! Ha szeretsz kétszer dolgozni akkor a javítószettet felejtsd el. Vegyél rá újat. Én Zetorral csináltam meg ugyanezt, ami pedig sokkal sokkal jobb kategória.
Válasz Jakabjóska #82973. hozzászólásáraMiért kell bele a parkír? Emlékeim szerint a dupla lámpás 1500 Zsiguli foncsor jó bele!
Sziasztok! Beállt az MTZ 50-esen a vízpumpa, a csapágy megadta magát. Néztem van hozzá javítószett, feltételezem lehet javítani. Vagy inkább vegyek egy újat? Ki mit javasol?
Tisztelt Uraim!
Érdeklődnék, hogy az elektrohidraulikus T.L.T. kapcsolású MTZ-nél, lehet-e állítani, finomítani a kapcsoláson. Nem mindegyik munkagépem szereti, ha hirtelen indít. Nézegettem a kis vezérműtömböt (ami a T.L.T.- és a difizárat is kapcsolja), de Én nem találtam rajta semmit. Opció lehet, hogy beiktatok egy átfolyás szabályzót, de ha lehet rajta állítani valahol, akkor ezt elkerülném. Köszönet!
Válasz kisssteve #82975. hozzászólásáraÉrdekes aki azt írta hogy ne köszönd meg annak megköszönöd
, másnak még nem. Nem baj, sőt....
Válasz mtz1221 #82961. hozzászólásáraNem nagyon értem miért akadtál erre ki . Az én olvasatomban ez csak annyit jelent, hogy a fikázással meg egyéb jópofizással nem vagyok beljebb . Pont olyan kommenteket várok mint amit te is írtál, azzal közelebb lehetek a megoldáshoz.
Válasz mtz1221 #82961. hozzászólásáraazért kösz
Üdv. uraim!

Ha valakivel szembe jönne egy pár ilyen német fényszóró, vagy legalább a belevaló foncsor, akkor gondoljatok már rám:
A régebbi MTZ-ken is ilyen volt, meg a Fortschritt önjáró kaszán és szecskázókon volt. 150mm átmérőjű, helyzetjelző foglalatos foncsor, F.E.R. DDR RUHLA felirattal.
Válasz mtz1221 #82971. hozzászólásáraCéges nadrágon nem megy át, a póló meg megfogja, igaz néha szúr.
De nem vészes, itt meg mindenhova nem is jó néger, marad a drót.
Válasz Gumóka #82970. hozzászólásáracsavart drótot én már szedtem ki a hasamból meg a tökeim mellöl is, utálom ez miatt.
Válasz mtz1221 #82969. hozzászólásáraVan kettő is, de csak a nagyon rozsdás helyeken kell, meg ahol sík a felület, a többire elég, meg jobb is a csavart drót.
Annyira nem jött be. Nem igazán festékre való, meg 3500 huf körül van az ára is.
Ha alapozta volna ruszki annó, elég lenne csak rezgőzni, de így nem egy stabil alap a gyári festékréteg.
Válasz Gumóka #82966. hozzászólásáraNéger tárcsát neki, fél éve kaptam egyet, azóta csak azt veszek.
Válasz fexco #82965 hozzászólásár
Komolya basszus. Előtte 65 lovas 4 hengeres perkins motorossal dolgoztam, ahol az 2.5 litert evett ez 3.5-töt. Fogalmam nincs miért, pedig csak 3 hengeres turbó/interculer. Adagolós azt mondta ő sem érti mert a 90 lovas mtz adagolótól nagyobb töltés van rajtuk gyárilag, ha vesz el belőle akkor meg elgyengül. Ja füstje meg ani sincs mint egy euro 5-ös autónak, oda nyomod neki veszi a túrát mint egy nagyköbös benzines autó. Abban bizok ez is olyan lesz mind a hunday 3 hengeres autók, annyit esznek mint egy 6 hengeres, de millió km elmennek. Ja meg hab a tortán 10.5 liter motorolaj megy bele, fel is emeltem 300 órára az olajcserét.
Válasz mtz1221 #82962. hozzászólásáraHátul szét kell vágnom, mert a felső sarokba bevágtam 40-es profilból a merevítőt, faszán leawiztam, erre nem csukódik miatta az ablakkeret, szóval csinálhatom újra 30-asból
Válasz Balázs. #82958. hozzászólásáraA csiszolás egyébként meglepően haladós, csak qrva néger munka, holnap mennyi kedvem lesz, lehet végzek is vele.

Fújni 1-2 nap kell, utána összerakni lesz idő, kárpitozás, meg a villamosság az még sok idő.
Közbe meg van más is, még 1 hónap legalább, mire felkerülhet.
Válasz mtz1221 #82964. hozzászólásáraegy gazdatársamnak segitek be amikor tudok.ez komoly????azt tudom én is,hogy az mtz-től jobb fogyasztású traktor nincs.----kb ez az arion ugyanaz mint az mtz,csak V.I.P.verzióba.
hidd el,hogy a 6 hengeres,többet eszik.
Válasz fexco #82955. hozzászólásáraVettél claast ??? Kis töröktől semmi sem eszik többet, mtz elszégyelli magát mellette.
Kaszálni terelni csak extrém esetekben lenne egy 6 hengeressel, de szerintem kis gázon egész nap nem ehet az sokat. Meg lassan már ingyen adják a naftát. 


Válasz fexco #82960. hozzászólására


Válasz Gumóka #82956. hozzászólásáraDr jelzőt lassan odateheted a neved elé.


Válasz kisssteve #82957. hozzászólásáraBammeg amit gondolsz magadról hogy ezt odaírtad.
"Elsősorban építő jellegű kommenteket kérnék" De hogy ne legyek olyan mint te, fel kell emelni az elejét, és leverni mellé egy vasdarabot. Forgatni lassan, és ahol üt ott alátétezni, vagy ha le fel üt, akkor a kapupánt csavarokat meg lazítani, és meg keresni a közepét ha engednek annyit. Nem kell megköszönni.
Válasz kisssteve #82957. hozzászólásáraakkor ájjál benne,vagy ugorj ki mongyuk 20nál.
Válasz kisssteve #82957. hozzászólásáraMindegyik ezt csinálja, valaki Taurus gumit vett rá, és állítása szerint megszünt a pattogás
Válasz Gumóka #82956. hozzászólásáraAlakul ez, van még sok meló vele?
Sziasztok Van egy 892.2 traktorom . A műúton 25km/h sebesség fölött úgy ugrál ,hogy alig lehet benne megülni . Hogyan lehetne orvosolni kinek mi a tapasztalata. Elsősorban építő jellegű kommenteket kérnék.
Egész jól haladtam ma, fél nap igaz, meg -1 sarokcsiszoló

Válasz mtz1221 #82953. hozzászólásárano,azért a 6hengerrel csak ovatosan a fogyasztással....
nehogy meglepődj,pláne,hogy van az a kis török vasad!!!!
class arion430-al kaszálgattam,na az keveset eszik!
Válasz mtz1221 #82949. hozzászólásáraDehogy
Itt kisebb gazda is vett '98 körüli évjáratot 100 le körülit mtz helyett, meg van vele elégedve.
Meg ahogy nézegetem 90-2000 közötti évjáratokra nem igen panaszkodnak.
Jó, ha bele kell túrni pénzes, de minden van hozzá, meg ezek még használatra lettek gyártva, nem szervízóradíjra.
Neked meg a javítás nem okozna gondot.
Ha nekem lenne annyi pénzem, meg háttér is hozzá, hogy szükséges legyen én 3350-et simán vennék. 105 le szívó, youtubeon van egy román srác, családilag csinálják ott van kettő is, mennek. Meg most vettek 7710-et asszem.
Válasz nemhektarharcos #82952. hozzászólásáraÉrted akkor a bánatom ??? Ez a 6hengerrel 4000 kilójával semmi fogyasztással elmenne kaszával vetőgéppel bálázóval mindenütt kis munkákban 1300 motorfordulattal. Ha meg pótkocsi vagy trágyaszóró kell akkor had szóljon nagy gázon. mindegy rávárunk, ha nem kell senkinek pofátlanul rákínálok vagy 15000. Meg a szívó motor bírná is.
Válasz mtz1221 #82951. hozzászólásáraIH-n 1550 az 540eco igazad volt
Válasz nemhektarharcos #82950. hozzászólására1700 körül van az 540e, 1000-es tltn tudja 1300 ön.
Válasz mtz1221 #82947. hozzászólásáraMondjuk ez a tlt amelyikbe van 540 eco igazából majdnem mind tudja 1400-as fordulat körül, de a 6 henger miatt azért lehet kicsit combosabb az a történet
Válasz Gumóka #82948. hozzászólásáraAkartam én neked 1x is rosszat ??? Azoknak jobban örültek mikor elvitték, mint mikor az mtz-ből átültek beléjük. Van azok ban ilyen 2500 eurós feltöltő kis olajpumpa, meg 3000 eurós nagy pumpa, meg olyan hogy a végén kiderül az elosztó van menthetetlenül kikopva. stb-stb. Emberek is kihalnak lassan aki keveset is értett hozzájuk stb stb. Előbb a lambó mint azokból 1.
Válasz mtz1221 #82947. hozzászólásáraInkább egy utolsó szériás körfülkés Jd, vagy az első kockafülkés.
rharcos #82946. hozzászólására" style="color: #007e00;">Válasz nemhekta
rharcos #82946. hozzászólásáraEttől félek én is.
De komolyan ebben van minden benne ami nekem kéne, meg árban is elfogadható. Nincs elektronika/20sebesség van, 6 hengeres szívó motor, mechanikus írányváltó 1300rpm-nél forog a tlt 540-et, mesés. 
Válasz mtz1221 #82942. hozzászólásáraÉn nem vennék ilyen csúnyán mondva neve nincs traktort és tényleg nem bántásképp, de itt is próbálkoztak és aki használja az általában később egy ismertebb márkára váltott. Szervíz, alkatrész ellátás, típusismeret nem szokott a helyzet magaslatán lenni.
Válasz Jakabjóska #82915. hozzászólásáraAkkor nem érdemes buherni. Igaz?
Üdv Zsolt.
Válasz mtz1221 #82943. hozzászólásáranem tudom, de montha erről olvastam volna, mérget nem vennék rá, de 99%. pá rnapja, hete, fogalmam sincs hol. portfoli, hvg, lehet valami ilyesmin
Válasz envagyok2 #82941. hozzászólásáraHol olvastad hogy kínaiak megvették ezt a gyárat, és saját márkát gyártanak benne, nem találom sehol ?
Válasz envagyok2 #82941. hozzászólásáraOk sikerült a kedvem elvenni tőle. Majd várunk kdvező alkalmat egy 105 lovas armára.
Válasz mtz1221 #82940. hozzászólásáranem talajozni, hanem bálázni, kaszálni, vetni, ilyesmi. mondjuk az az 1500 kg, az nem túl sok... csak mérgembe írom, egyszerűen horror árak vannak, egy 140 lovas kis gép 40 millió... és az még hol van attól, hogy vetőgépet húzzon...
nézd meg, de... a 8000 óra nem sok, főleg ha olasz gélp volt, akkor ez csak gyümölcsösobe baszkurált, motorja nem lehet ki, bár ugye azt a legkönyebb tesztelni. hogy kapsz.e hozzá valamit is? hát baszki... de olvastam, hogy kínaiak megvették ezt a gyárat, és saját márkát gyártanak benne, nem? de mondjuk ha leállt évekkel ezelőtt a gyát, akkor valszeg ott alkatrész uténpótlás totál kuka lehet. mindenképp keress hozzá alakatrész katalógust, és szervíz utasítást, anélkül szerintem ne, nem tudsz vele mit csinálniu.
Válasz envagyok2 #82939. hozzászólásáraTiszta mechanikus mindene, mint egy 90-es évekbelieknek. Ezért is tetszik, a motor is sima 6 henger szívó adagolós. Nem is kéne mtz-n kívül semmi de sorban járni ekézni permetezni nem áll a kezemre, megbacom is. 1221-el meg nem nyúlsz mellé ha a fene megette akkor sem. Iker kerékkel meg 160-70 lóra felhúzott motorral bármelyik 180 lovas nyugati mellé oda rakhatod, csak a hidraulikáján ne legyen 1500 kilótól több.
Válasz mtz1221 #82926. hozzászólásáranem nyitok meg olyan weboldalt, ahol a sütiket meg nyomkövetőket, meg ki tudja miket nem tudom egy kattintással kikapcsolni. elvből. ezen sem tudom ezt megtenni,í gy nem tdom megnyitni, csak azt létom, hogy laborgini használt gépnél egyetlen egy szempont van, van-e szerelő, aki napi szinten benne van. nem aki kimegy hozzád, és fél év alatt széttúrja, aki a te pénzeden tanulja neg, hanem aki ismeri a gépet. ha ninc silyen, akkor szerintem felejtős. nem tudom mennyi elektronika van ebben, nem tudom milyen a váltója, de ha nyakig van szenzprral meg ilyen.olyan tiltásokkal, mármint ha szenzor értéke nem a tartoményon belül van, akkor megáll, akkor megárölsz, se tudsz vele mit kezdeni, mert csak borzalamas kínlódások után jössz rá, hogy mi a gondja. másik, sok gépnek eléhető ilyen-olyan oldalakon a komplett szervíz utasítása, tehát nem a karbantatási könyve, hanem amit a szervizek használnak, amikből a szervizek dolgoznak, szerelési utasítások, hibakódok, stb st stb, ehhez megtalálod? ha nem, akkor se nyőlnélk hozzá, egyszerűen az első megállásnál kész, vége.
nekem most a fékpedál kapcsoló és a biztosíték tábla/relé láva között elveszik a delej a köteből, nem kapcsolja a féklámpa relét a szemét. 3 cm zsinóron, valahol. de nem testel le, nem megy ki biztosíték, nem ég le, nem füstöl, semmi, csak éppen nem kapcsolja a relét. öklömnyi vastag köteg, ezer aljzat, dugó. mit csinálsz vele? ember nincs, aki hozzányúljon, izé, nem ismrem, nincs kapcsolási (pedig nekem van komplett szervíz utasításom, de rá se néz senki), izé, hagyjábékén. kész, vége. gondolom valami cínbus van valahol, az mehetett szét, de hol keresed, mit bontasz meg, és mellette mi másik nyolc dolgot teszel tönkre?
szóval nem tudom... komolyan gondolkodom a 1221be, otromba, primitív vas, és ezt tudod üzemeltetni, 25 ezer + áfa szervízdíjjal, és akkor még könyörögsz, az rohadt nagy kapufa...
Köszönöm meglett a baj, úgy meghúztam a kar csavarját hogy megszorítottam vele együtt az egészet... Viszont tennék egykaros kart, jelenleg kétkaros van csak szerintem kicsit el van menve valami mert látom hogy az egész szerkentyű mozog össze vissza és kímélésképp feltenném az egykarost, csak cserélni kell vagy mást is alakítani?
Válasz mtz1221 #82921. hozzászólásáraNem magasságilag gondoltam, hanem a váz és a fülke bak furatainak közzéppontjára, ott lehet majd némi eltolás, de remélem majd a fülke is nagyjából központos lesz a vázhoz képest, mert az még kérdéses
Válasz mtz1221 #82931. hozzászólásáraEz a kínai vacak pl

anyít bír mint egy márkás.
Válasz Róbert86 #82932. hozzászólásáraVan itt több darab, ezek tsz maradványból lettek beszámítva. Nem akartak bajlódni árveréssel, vagy eladással. kérdés hogy mennyi lehet még bennük fő darab bontás nélkül.
Válasz Balázs. #82933. hozzászólásáraJa,
írtad hogy kétkaros
Válasz nemhektarharcos #82923. hozzászólására
. Melyik van neked? Lehet megúszod ablaktörlő kar cserével is
Válasz mtz1221 #82926. hozzászólásáraSzia. Ez szerintem be lett szamolva ujert. A tulajnak nem volt arca eladni inkabb beszamoltatta kevesebbert. Gondolj bele.