Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.83 Ft USD 337.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93673 hozzászólás
#77873 medikus
2022-01-20 11:54:01

Válasz mtz1221 #77870. hozzászólásáraCserélj szabályozót!Valószínű az hülyül!

Nincs profilkép
#77872 B.Bali
2022-01-20 11:40:09

Válasz B-brikett #77868. hozzászólásáraAz új gyári beállítási adagoló mind le van butítva. Valaki csavar neki anyagot és azt mondja hogy jó,de ha eviszed egy jó adagolóshoz belövi neked rendesen. A turbo is azért csendesebb mert nincs füst rendesen neki.

#77871 mtz1221
2022-01-20 11:31:50

Válasz atisgyulai #77862. hozzászólásáraHa indítás után rövidre zárod a két csavaros kivezetését, akkor sem kezd el tölteni ???

#77870 mtz1221
2022-01-20 11:28:52

Válasz medikus #77869. hozzászólásáraNekem a 24 voltosnak nincs ilyen. Van egy 6-os csavar a töltésnek egy 5-ös a gerjesztésnek, meg egy 4-es a fordulatmérőnek. Más. Az autóm elkezdett szórakozni. Beindítod tölt rendesen felcsapott lámpánál ventilátornál is, 1 perc után nem tölt( kb 12.5 volton van) és hidegtől függően 2-4 perc után elkezd megint tölteni. Akut cseréltem, mi a fac lehet ??? Így megy már 2 hónapja de faluban ide oda, addig nem lehet leállítani még nem melegszik fel a motor. Gondolom semmi köze, de mindig akkor kezd el tölteni, mikor megmozdul felfelé a motorhőfok mutató.

#77869 medikus
2022-01-20 11:18:00

Válasz atisgyulai #77863. hozzászólásáraAz a 24v indítású gépek,másik akkuját tölti,a hűtő elején levő,feszültség emelőn keresztül!12 voltot(14.5) a rendes kivezetésen is kapnod kell!

#77868 B-brikett
2022-01-20 00:23:58

Hello ! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek ! Vettem egy Mtz 952.3 ast új adagoló és 4 uj porlasztó van benne , (nem ment vagy 10 üzemórát ) nagyon erőtlennek érzem a gépet , füstje nincs egyáltalán , es a turbó se huhog rendesen , szerintetek mi lehet a problémája ? Nincs neki elég anyag odaállítva rendesen ?
Segítséget előre is köszi

#77867 atisgyulai
2022-01-20 00:00:49

Válasz TeljesenMindegy #77864. hozzászólásáraKöszi!
Akkor megnézetem mi a gond vele.

#77866 medikus
2022-01-19 22:06:27

Válasz Maszek Zs #77865. hozzászólásáraVan 1 ilyen oldal!Papirok nélküli traktor forgalomba helyezése!Ott nézelődj!smile confused

#77865 Maszek Zs
2022-01-19 21:51:44

Üdv!
Nem hivatalosan, de!
Van egy ismerősöm. Egy 50-es MTZ nincs műszakia. Ha meg lenne csinálva,hogy lehetne megint papiros? Nincs meg a forgalmi se.

#77864 TeljesenMindegy
2022-01-18 23:54:55

Válasz atisgyulai #77862. hozzászólásáraIlyesmi van az enyémen is. Én nem kötöttem sehová. Leszigeteltem és ennyi. Van töltés.

#77863 atisgyulai
2022-01-18 22:49:16

Üdv!

Tudja valaki ezen a fajta generátor mi célt szolgál az a kivezetés?
Működését befojásolja?
Újszerűnek tűnik, de töltés nincs. Legalábbis úgy hogy ezt a csatlakozót kihagyták, nem volt kötve sehová.
smile wacko
[kep1]

#77862 atisgyulai
2022-01-18 22:49:10

Üdv!

Tudja valaki ezen a fajta generátor mi célt szolgál az a kivezetés?
Működését befojásolja?
Újszerűnek tűnik, de töltés nincs. Legalábbis úgy hogy ezt a csatlakozót kihagyták, nem volt kötve sehová.
smile wacko

#77861 csferri
2022-01-18 16:58:06

Válasz Gergő80 #77854. hozzászólásáraKöszi. Nekem ilyen tuti nem volt benne mikor sorba volt kötve, az N meg a T belül közösítve volt a rakodó tömbjében . Működött minden ahogy kell ,csak melegítette az olajat az meg elvileg a 40 literes áteresztésű rakodó tömb miatt volt, vissza is lett téve az egyik kihelyezett körre.

#77859 Gumóka
2022-01-18 14:54:51

Válasz mtz1221 #77857. hozzászólásáraAdta a boltosom a csomagba, ma meg hívom, hogy préselje a tömlőket, meg kéne ilyen szelep, aztán hülyének nézett, hogy mi a fausztot akarok...

Mire küldöm neki a képet, mit adott, aszongya' ott van az...

Ne, csavaros fagyi...smile huhsmile lol

#77858 Gergő80
2022-01-18 14:44:59

Válasz Gumóka #77856. hozzászólásáraez az ezt kell az N -hez betekerni ha belenézel a tömbbe az N csatlakozásnál látni fogod hol tömít a gumigyűrű meg a T irányába a járatot

#77857 mtz1221
2022-01-18 14:27:22

Válasz Gumóka #77856. hozzászólásáraEzek szerint nincs ezekbe semmi, csak a két visszatérő csatornát ossza két felé. Én is meglepődtem mert felénk mindenki szelepnek mondja, igaz bele még nem néztem, a tömböt meg ezzel összeszerelve kaptam. De az a lényeg hogy tudták hogy mit kérsz.smile thumbup

#77856 Gumóka
2022-01-18 14:07:31

Válasz Gergő80 #77854. hozzászólásáraNekem egy ilyet adtak, ebbe nincs semmi, csak szűkítés lenne.
A csavarost meg benyaltam...smile lol

#77854 Gergő80
2022-01-18 13:10:06

Válasz csferri #77848. hozzászólásáraa vezérlő tömbök többsége úgy van kitalálva hogy a visszatérő olaj max 10 bárral jusson vissza a tartályba ezért a visszatérő ág nagyobb keresztmetszetű mint a nyomóág meg a szűrő teljesítménye legalább duplája min a szivattyú teljesítménye, a vissza térő ág két csatornából jön össze az egyik a tolattyúktól és a nyomáshatároló szeleptől vezeti el a munkát végzett olajat a másik csatorna a tolattyúk semleges helyzetében a nyomás határoló megkerülésével szabad áramlással juttatja az olajat a visszatérő körbe, ha nincs szükség plusz tömb beépítésére a két csatornát nem kell szét választani mehet vissza a tartályba, de amint szükséges a tömböket sorba kötni külön kell a ket csatornát választani hogy a tömb és a nyomáshatároló tudjon normálisan dolgozni és a munkát végzett olaj szabad áramlással jusson vissza a tartályba , a külön választást lehet megoldani a soroló közcsavarral a belseje egy menetes furat ,hogy a következő tömbhöz tudja vezetni a nyomáshatárolt megkerülő olajat, a külső felületen két tömítő rész van kialakítva a belső tömítés azért felel ,hogy a két csatorna olaja ellegyen szigetelve egymástól ,a külső pedig az olaj szabadba jutását gátolja

de van olyan megoldás is kis méretű tömbök eseté amikor a tömb belsejébe a két csatornát összekötő menetes furatba helyezhető el egy záró csavar

Nincs profilkép
#77853 .Richard.
2022-01-18 12:47:38

Válasz mtz1221 #77852. hozzászólásáraSzerintem nem erre gondolt. De ezzel minek dolgozott ennyit? Nekem pont jo ahol a régi van. Ott most beszállni sem lehet mwrt ott a kar. Akkor inkább uj fedél az oldalt karral. Vizpocsékolo tett fel képet az oldalra vezetésről. De az a kiskar volt!

#77850 mtz1221
2022-01-18 10:45:10

Válasz csferri #77848. hozzászólásáraÉn se tudok rájönni, de szerintem azért felel hogy késsen az első tömb. Mármint hogy ne teljen el pár másodperc mire emelni kezd rendesen a rakó.

Nincs profilkép
#77849 Celtises
2022-01-18 06:06:32

Valakinek nincs lementve véletlenül az a videó ahol az orosz a sárvédőre szereli a felező kart?

#77848 csferri
2022-01-17 22:15:29

Válasz Gergő80 #77844. hozzászólásáraAz a "soroló vagy átvezető" közcsavar miért kell a 2 tömb közé, mit csinál az mi van benne?

Nincs profilkép
#77847 Celtises
2022-01-17 22:03:27

Válasz KISMASZEK77 #77811. hozzászólásáraMindenhol mást mondanak. A nagy ötlet az volt hogy 5 évente tegyem vissza a 80-as hidat. smile sweatdrop

Nincs profilkép
#77846 kis Zombi
2022-01-17 21:54:52

Válasz mtz1221 #77833. hozzászólásáraAz enyém még jó széria volt (2002-es) motor 5000 órás korában kapott egy sor gyűrűt, váltó ki lett hézagolva, elérte a 10000 órát, még mindig megy. Adagoló egyszer volt javítva, hidraulika szivattyú még gyári ( két éve le volt véve, akkor még lett mérve 98%-os volt)

Néhány kuplungozás, TLT javítás, kiskuplung javítás volt eddig. Kerékcsapágyakat 9500 körül cseréltük ( két belsőt 5-6000 körül mert az egyik eltört) gyári C100-as munkshenger 3 gumigyűrűzéssel 8000 órát bírt, vezérlőtömb gyári ( néhányszor elkezdett már renstruálni )

Egyik féltengelytok volt még cserélve, de az az én bűnöm, 10 ha tuskót szedtem ki a géppel.

A 10000 órából legalább 8000-et gyümölcsösben dolgozott, szinte csak én hajtottam.

#77844 Gergő80
2022-01-17 19:37:45

Válasz Gumóka #77838. hozzászólására
sorolható tömbök esetén T N kivezetés össze van kötve a belsejébe ahol a T a munkát végzett olaj az N az üresjáratban szabadon áramló olajat továbbítja a soroló vagy nyomás átvezető közcsavar becsavarásával a két olajcsatorna külön van választva a sorba kötött tömbök egymás terhelése nélkül tudnak működni

#77843 Gumóka
2022-01-17 18:59:58

Válasz mtz1221 #77842. hozzászólásáraOké, leesett, jó nagyot is koppant...smile sweatdrop

Már mindent értek.

#77842 mtz1221
2022-01-17 18:47:48

Válasz Gumóka #77841. hozzászólásáraÓ veled. Ha nem használod a tömböt hova megy az olaj ??? Ha egyiket akarnád használni elmenne a másikon, ha a másikat elmenne az elsőn ??? Beszéld rá az ángyikát hogy megugord és kvittek leszünk.smile lolsmile lolsmile lol

#77841 Gumóka
2022-01-17 18:40:25

Válasz mtz1221 #77839. hozzászólásáraÍgy már értem, köszönöm. Vendégem vagy egy "mitfizetszre" a sok segítségért!smile thumbupcool

Amúgy, ha minden marad eredetiben, tehát a gyári nyomócső alján csatlakoznék a rakodó tömbjének nyomóágára és a résolajágát meg külön vezetném vissza a szűrőház vakdugójára, tehát a szivattyú külön látná el olajjal a két tömböt, az miért nem működőképes?

Kíváncsiságból kérdem csak, úgy kötöm majd, ahogy írtad.

#77839 mtz1221
2022-01-17 18:32:09

Válasz Gumóka #77838. hozzászólásáraLegalsó képet nézd. Bal oldalról bejön a pumpától a nyomócső ( csak ide, meg a helyzetszabályozóhoz ha van),jobb oldali alsó az N oda kell a szelepszerűség (majd tudják a boltban mi a neve) onnan megy a traktor elosztójára a régi nyomócső helyére. Bal oldali felső meg a résolaj, vissza a tartályba, de a szűrő ház tetejére ( van ott vakdugó) hogy meglegyen a visszamenő szűrve. Ennyi, így megmarad az összes köröd, meg annyi bárra állítod bármelyik elosztót, amennyire akarod.

#77838 Gumóka
2022-01-17 17:46:38

Válasz mtz1221 #77836. hozzászólásáraAkkor a T-N-P bekötések, mi hova megy, illetve milyen szelep kell nekem még?

Nem csináltam még ilyet sesmile blush

#77837 fexco
2022-01-17 16:20:09

Válasz Gumóka #77834. hozzászólásáraszerintem kár is keresgetned,ahogy mtz1221 a 77832 hsz be leirta a folyamatot,attól nemlehet egyszerübben.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#77835 darkcore
2022-01-17 12:11:11

Válasz fexco #77803. hozzászólására Én a dakotát a gyártójától vettem, aki magyar kifejleszette meghalt, a kollégája foglalkozik vele, ő mondta, hogy teljesen saját fejlesztés, a munkahengerek szára a legvastagabb, saját maguk gyártanak mindent, egyedül a ricnis kart veszik Ukrajnából. Az hogy nincs végállása, azt mások találták ki........ mert van, egyébként 5 év garanciát ad rá.

#77834 Gumóka
2022-01-17 11:44:15

Válasz mtz1221 #77832. hozzászólásáraMaradna a régi.

Köszönöm, éjjel majd kikeresem akkor smile thumbup

#77833 mtz1221
2022-01-17 11:09:12

Válasz kis Zombi #77830. hozzászólásáraÉs ennyi, különben új traktoroknál sem bírná 3-4000 órákat.

#77832 mtz1221
2022-01-17 11:07:04

Válasz Gumóka #77827. hozzászólásáraRégi is marad ??? Akkor így nem fog működni. Szivattyúról új tömb, új tömböl régi tömb + még az új tömbről egy szeleppel résolaj vissza a tartályba. kb 1-1.5 éve raktam fel képeket is.

#77831 medikus
2022-01-17 08:09:49

Válasz kis Zombi #77830. hozzászólásáraAz Orosznak soha nem volt erőssége a hidraulika!Mindig szivárgott,még az új is!Ha pontosan tudott volna gyártani,akkor a vezérlő tömb furulyái csereszabatosak lennének!Ez még most sem megy szerintem,azért rak rá,Svéd vagy egyéb tömböket!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#77830 kis Zombi
2022-01-17 06:47:53

Válasz medikus #77766. hozzászólására30-40 éve le tudták gyártani úgy hogy százszázalékos volt, azóta a szerszámgépek rengeteget fejlődtek.

Nekem erős a gyanúm, hogy már nem is Kínában, hanem Bangladesben vagy hasonló helyen gyárthatják az alkatrészeket. A hitvány alkatrészeken több pénzt keresnek a kereskedők, mint a jó minőségű gyári alkatrészen. Ha normális minőséget árulnának, harmada alkatrészre lenne szükség.A kereskedők fele, kétharmada bezárhatná a boltot.

Nincs profilkép
#77829 kis Zombi
2022-01-17 06:38:13

Válasz B.Bali #77767. hozzászólásáraIgen. Huszonéve gyakorlati oktatóm volt Pista bácsi. Kár, hogy már 77 éves, de remélem még sokáig fog "praktizálni".

Nincs profilkép
#77828 agrogal
2022-01-17 05:46:33

Válasz B.Bali #77786. hozzászólásáraMár másfél éve,de a veje tovább viszi a boltot,át telepitették a műhelyt Hódmezőv.be.Nekem tavaly tavasszal személyesen hozta házhoz a cuccot a vő.

#77827 Gumóka
2022-01-16 23:28:05

Homlokrakodóhoz vettem egy új vezérműtömböt. Joyos

Na most ezen megvan a T-P felirat, T a tartály, P a szivattyú ez ok.

A szivattyú nyomócsövéről venném le közvetlen az olajat, ott van is a nyomócső alján csatlakozás.

A résolajat közvetlen a tartályba vezetném vissza, a szűrőház oldalán a vakdugó helyén.

Jó ez így?

#77826 mtz1221
2022-01-16 22:03:04

Válasz envagyok2 #77820. hozzászólásáraNem kell azt kivenni, bála rakáshoz kell a centi pontos megbízható helyzetszabályozás. Ha megvetted és nem boldogulsz vele, beszéljünk telefonon, nem fogok napokat írogatni. Annyi a lényeg a kormány alatti tömb marad a traktornak 3 pár kihelyezett ehhez meg ha már benne van az árban, marad a saját köre a 3.-nak. Olyan lesz mint egy nyugati, nem fog engedni leállítva se stb.

Nincs profilkép
#77825 envagyok2
2022-01-16 21:51:33

Válasz medikus #77824. hozzászólásárailyenem nekem is van, megpróbálom, hahahah

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Nitrátérzékeny területek: jelentős változás!
Könnyebbé válhat a gazdák élete – legalábbis e tekintetben.
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Elvonják a támogatásokat? Drasztikus áremelések jöhetnek
Akár 2000 forintba is kerülhet a tej literje a boltokban.
Szállítóláda 3 pont függesztett hidraulikus billentésű
Szállítóláda 3 pont függesztett...

320.000 Ft

Vogel Noot TerraDisc 300
Vogel Noot TerraDisc 300

3.225.000 Ft

Horsch Joker 8RT
Horsch Joker 8RT

28.000.000 Ft

Kiskocka széna eladó
Kiskocka széna eladó

1.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]