Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak619 FtEUR412.2 FtUSD390.32 FtCHF444.05 FtGBP498.01 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz CNHS #3459. hozzászólásáraHidegen 7 ohm ellenállás mérhető az összes tekercsen, legalább is nálam. Amikor megállt akkor fel volt melegedve, leszedtem őket, felraktam a kazán tetejére. Lézeres mérővel megvártam ameddig elérték a 60 fokot, megmértem újra, a hátramenetén 90ohm volt a többin 8. kinéztem a manuáljából melyik a tlt tekercse (szántáshoz nem kell) és felcseréltem őket, úgy raktam vissza őket. Azóta működik szépen. Ma megjött az új tekercs de még nem raktam bele.
Tegnap szántottam volna de helyzet ugyanaz, váltót kalibráltam előtte mindent átfújtam átmozgattam.
Kb fél óra munka után hátramenetbe kapcsoláskor megállt. Most viszont van hibakód is F1P. Előre megy de csak B csoportban ha hátramenetbe teszem akkor N villog egyébként üresben hagyva is írja az F1P-t.Kb fél óra állás után megint működik minden kb 15 percig.
A lenti képen a bekarikázott tekercs a hátrameneté?
Válasz Agrárteenager #3454. hozzászólásáraValami rémlik mintha mondta volna a szervizes is mikor először látta a gépet hogy ez már a jobbik verzió mert erősebb a hátulja.
A miénknek a munkahenger 80 mm az átmérője, illetve a vonótengely is erősebb kivitelű.
Ennek már elektromos mindene a hidraulikánál, a szivattyú is dugattyús.
Válasz t.peti #3453. hozzászólásáraSzimering csepegett, nem elég a csapágy és szimering csere, mert a tengelyen kopás van.. Ennyi..
Persze mechanikus erő és helyzetszabályozás van, plusz lift o matic..
Válasz t.peti #3451. hozzászólásáraMost volt nagyszervíz és vonótengely csere, szerencsére költségmentes már..
Ha megfizetik vihetik, egyébként megmarad...
Válasz Wilde #3439. hozzászólásáraNekün T6020 van, a kezelési írja hogy mikor kell szelephézagot állítani, ipari motorokban nem láttam még hidrotőkés motort.
Válasz Dns8 #3428. hozzászólásáraKalibráltam meg átmozgattam a vezetékeket a tekercseknél és a csatikat, nem jött be 1 óra szántás után megint megállt hátramenetben kapcsolás után. Csak B csoport van előre hátramenetbe kapcsolva N villog. Holnap felszedem a szőnyeget és ott is szétnézek.
Válasz bandigh #3431. hozzászólásáraJobban nyárra fog kelleni, de akadna munka neki kora tavasztól is. Ha a kompaktorozáshoz nem lenne kész, a két kisebb traktor közül valamelyik megcsinálná a vetőágyat nehézfogassal.
Válasz bandigh #3431. hozzászólásáraNekem szerencsém a Bajai Agrotec szerelőkkel jóban vagyok meg az egyik szomszéd városban él
És az öreg G-s javítását úgy oldjuk meg hogy kuli munkát én csinálom a spécibb melókat meg ők . Pl mikor első difiben kellet fogaskerekeket cserélni szétkaptam az egész első hidat a difit bevittem ott kicserélték amit kellet meg megfelelő nyomatékkal össze húzták utána összerakni is én raktam össze meg javítottam fel híd többi részét .
Válasz Hús Futár #3430. hozzászólásáraAnnyiból megérné, hogy ha valami bonyolultabb javítás kell, fel lehet rá készülni. Mindenesetre akkor kell csinálni, hogy komplikáció esetén is kész legyen a gép mire kell.
Válasz Sk Laci #3429. hozzászólásáraÉn már széttoltam volna a helyedben és megcsinálnám magam vagy legalábbis kuli munkát a java komoly belső munkát meg csinálja a szervíz .
Válasz ND #3426. hozzászólásáraDiagnózis: fordulóban hirtelen elment a húzóereje a traktornak, de a motor pergett. Hasonló, mint amikor kinyomott kuplungal áll a traktor. 9,10,15,16 sebességeknél csinálta. Úton is mintha üresben lenne az említett sebességeken, ami power váltónál lehetetlen. Amíg sürü az olaj, úgy ahogyan vitte a traktort az említett fokozatok, de nagyon gyengén. Bemelegedett olajnál már végkép. Hiába volt kalibrálva.
A hidraulika szürő levétele után a szürőből ki lehett szedni pár lamellamaradványt. Nagyon kevés volt a szürőben, meglehet a többi a sebváltó alján van lerakódva. Használni nem használom a traktort, nehogy nagyobb baj legyen.
Árak: függ attól ki javítja. Hatalmas különbségek vannak az árajánlatokban amiket kaptam. A legdrágáb szerviz nem szégyelt elkérni egy új 80Le MTZ árát a lamellacserékért. Ide biztosan nem viszem.
Válasz Sk Laci #3420. hozzászólásáraReméljük a legjobbakat, h elsőre és gyorsan összejön a javítás.
Bontás előtt mi a diagnózis?
Ha az, kB mibe fog fájni?
Válasz s z e k k a #3421. hozzászólásáraCseréltem, valószínű csak az egyiket kellett volna de mivel egyformák úgy voltam vele egyszerre megoldom és le van tudva. Nem lehet tudni hogy a másik sokkal bírja e tovább.Valóban nem feltétel a tank le szerelés de így jobb a hozzáférés, és látni lehet a feladatot.A "B" csoport és a hátra menet együtt van, de nem tudni hogy a kettő szabályozó közül melyik mit kontrolál.A hátramenet működött nálam de a kijelző hasonlót produkált a tiéddel.
Cikk sz:87605247
Válasz gergő07 #3422. hozzászólásáraA padló volt felszedve 2 hónapja volt egy zárlatunk kidörzsölődött 2 vezeték hidrtaulika letiltott szintén nem ment hátra összkeréket nem tudtam oldani biztosítékot verte kifele. Az meg lett csinálva akkor egy ideig jó volt aztán kezdte ezt nem megyek hátra dolgot. Érdekelne az érzékelő próba. Köszi!
Írok privátban is.
Válasz s z e k k a #3416. hozzászólásáraKüzdök én is vele ritkán. Elsőként azt ajánlanám hogy a fülkébe vedd fel a szőnyegeket, lemezt és az összes vezetéket/csatlakozót mozgasd át és a váltó jobb oldalánál lévőket. Nekem még mindég bevált. Cseréltem ilyen érzékelőt is amit CNHS kollégánk ír de nem lett jó, persze ez nem azt jelenti hogy nálad nem az a gond.Próbára tudnák adni egyet hogy kiszűrd az e a baja (tőled kb 40km nyugatra). Szűk a hely, de tank levétel nélkül kilehet cserélni. A hátramenet és a B csoport egy érzékelőn van, ezért gondolom hogy nem az a baj, mivel hátra nem megy elöre viszont B-be igen, de semmi sem lehetetlen.
Válasz CNHS #3419. hozzászólásáraCikkszámot vagy képet tudszt esetleg mondani hogy megkeressem és rendeljek ilyeneket? Ezek szerint már cseréltetek ilyeneket, tünet hasonló volt? Köszi!
Válasz ND #3418. hozzászólásáraSzia! Nyuszi tavaszig áll az udvaron. Márciusra van betervezve a javítása. Nekem csak áprilisban fog kelleni leghamaráb kompaktor elé. Így a jótállás kitart szeptemberig. Augusztusban megkapja a sebváltó a rendes próbát. 42 ha repce alá fog lazítani. Így legaláb jótállás idején lessz az éles próba. Aratás utántól úgy is húzza az 5 m-es rövidtárcsát, ott is kap próbát a javított sebváltó.
Lehet mások máskép csinálnák, de én így találtam a legjobbnak.
Válasz s z e k k a #3416. hozzászólásáraCsak ötlet szinten, a jobboldalon az önindító előtt és alatt van 2 db elfordulás érzékelő ami a fokozatokat is érzékeli valamelyik lehet rossz.Négy szögletes kis műanyag elektromos kütyük. Egyformák együtt érdemes cserélni, kb 50 ezer a kettő.Szereléskor a tankot le kell venni.
New holland 8560 vagy tm mindegy is. Range command 18x6 váltó nem megy hátra, hibakód nincs kiírja a fokozatot beteszám hátramenet pár másodperc múlva az üresjelző villog "N" kiteszem vissza megint írja a fokozatot.
A csoport sincs előre ugyenezt írja B és C csoport előre működik. Ötlet?
Kedves Fórumtársak ! Segítséget szeretnék kérni,a TM-165 traktor belső világítását,ami a váltó felöli oldalt világítja meg vöröses szinü fény nem működik.Ott mi található izzó,vagy led és azt miként lehet cserélni ? Válaszokat előre is köszönöm,üdv Mindenkinek !
4411 hozzászólás
TG285 Fülke rugózás
Válasz CNHS #3459. hozzászólásáraHidegen 7 ohm ellenállás mérhető az összes tekercsen, legalább is nálam. Amikor megállt akkor fel volt melegedve, leszedtem őket, felraktam a kazán tetejére. Lézeres mérővel megvártam ameddig elérték a 60 fokot, megmértem újra, a hátramenetén 90ohm volt a többin 8. kinéztem a manuáljából melyik a tlt tekercse (szántáshoz nem kell) és felcseréltem őket, úgy raktam vissza őket. Azóta működik szépen. Ma megjött az új tekercs de még nem raktam bele.
Válasz s z e k k a #3458. hozzászólásáraEgy kicsit bővebben lehetne?
Válasz s z e k k a #3457. hozzászólásáraHiba meglett tekercs csere lett a vége.
Tegnap szántottam volna de helyzet ugyanaz, váltót kalibráltam előtte mindent átfújtam átmozgattam.
Kb fél óra munka után hátramenetbe kapcsoláskor megállt. Most viszont van hibakód is F1P. Előre megy de csak B csoportban ha hátramenetbe teszem akkor N villog egyébként üresben hagyva is írja az F1P-t.Kb fél óra állás után megint működik minden kb 15 percig.
A lenti képen a bekarikázott tekercs a hátrameneté?
Válasz t.peti #3455. hozzászólásáraMár írtam, ha elviszik csak akkor lesz...
Válasz Agrárteenager #3454. hozzászólásáraValami rémlik mintha mondta volna a szervizes is mikor először látta a gépet hogy ez már a jobbik verzió mert erősebb a hátulja.
A miénknek a munkahenger 80 mm az átmérője, illetve a vonótengely is erősebb kivitelű.
Ennek már elektromos mindene a hidraulikánál, a szivattyú is dugattyús.
Mi lett helyette a nagyobb gép ?
Válasz t.peti #3453. hozzászólásáraSzimering csepegett, nem elég a csapágy és szimering csere, mert a tengelyen kopás van.. Ennyi..
Persze mechanikus erő és helyzetszabályozás van, plusz lift o matic..
Válasz Agrárteenager #3452. hozzászólásáraMi lett a vonótengellyel ?
Erőszabályzós a Delta is ?
Válasz t.peti #3451. hozzászólásáraMost volt nagyszervíz és vonótengely csere, szerencsére költségmentes már..
Ha megfizetik vihetik, egyébként megmarad...
Válasz Agrárteenager #3445. hozzászólásáraNekünk egy 6020Elite van 2012 évjárat és 1900 órás volt tavaly ősszel.
11.5-et nem akartak adni érte, így megmaradt.
Mikor már eldöntöttük hogy marad, akkor hívtak hogy akkor 11.5 ért csak elvinnék...
Így az mtz nyugdijazva lett, vízhordó státuszba került
Válasz lala #3449. hozzászólásáraRendeltetésszerűen használd...
Válasz Agrárteenager #3448. hozzászólásáraVáltónál mire érdemes figyelni?
Válasz lala #3447. hozzászólásáraÉn beraktam, 47 ha-t csinálok vele, csak permetez és egy 3 m Carriert cibálok vele. Többi bérmunkában..
Válasz Agrárteenager #3446. hozzászólásárasorba befér?
vetéshez pemetezéshet +kis talajmuna pótozás?
Válasz lala #3444. hozzászólásáraAz enyémről tudok nyilatkozni, arról kérdezd a tulajt...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3443. hozzászólásáraSemmit, ha nem kell senkinek marad...
Válasz Agrárteenager #3442. hozzászólásáraÉrdekelne mennyire bevált gép?
vannak e rigolyáai?érdemes e egy kb 4000 órás gépet nézegetek
Válasz Agrárteenager #3442. hozzászólásáraMit vettél helyette???
Válasz lala #3440. hozzászólásáraAkad egy kevés...
Válasz Wilde #3439. hozzászólásáraNekün T6020 van, a kezelési írja hogy mikor kell szelephézagot állítani, ipari motorokban nem láttam még hidrotőkés motort.
New Holland 6050 Delta traktorról van valakinek tapasztalata?
sziasztok.tudja e valaki,hogy t6-ban 6 hengeres magasnyomású t6 155 szelepvezérlés milyen.könyv állítást ír 1200 óránként.nem hidrotőkés véletlenül?
Válasz Sk Laci #3437. hozzászólásáraÍgy már értem
Válasz Hús Futár #3436. hozzászólásáraSajnos nincsen. Földes udvaron tudnám csinálni, az is partos. Ráadásul a "kis" udvaromban van bent minden gépem.
Válasz Sk Laci #3434. hozzászólásáraJa értem azt hittem van géptárolód vagy magtárad ahova betudnál állni .
Válasz Dns8 #3428. hozzászólásáraKalibráltam meg átmozgattam a vezetékeket a tekercseknél és a csatikat, nem jött be 1 óra szántás után megint megállt hátramenetben kapcsolás után. Csak B csoport van előre hátramenetbe kapcsolva N villog. Holnap felszedem a szőnyeget és ott is szétnézek.
Válasz Hús Futár #3430. hozzászólásáraAz a baj, hogy nekem otthon nincsen betonplacom, ahol nyugodtan szét tudnám húzni a traktort.
Válasz bandigh #3431. hozzászólásáraJobban nyárra fog kelleni, de akadna munka neki kora tavasztól is. Ha a kompaktorozáshoz nem lenne kész, a két kisebb traktor közül valamelyik megcsinálná a vetőágyat nehézfogassal.
Válasz bandigh #3431. hozzászólásáraNekem szerencsém a Bajai Agrotec szerelőkkel jóban vagyok meg az egyik szomszéd városban él
És az öreg G-s javítását úgy oldjuk meg hogy kuli munkát én csinálom a spécibb melókat meg ők . Pl mikor első difiben kellet fogaskerekeket cserélni szétkaptam az egész első hidat a difit bevittem ott kicserélték amit kellet meg megfelelő nyomatékkal össze húzták utána összerakni is én raktam össze meg javítottam fel híd többi részét .
Válasz Hús Futár #3430. hozzászólásáraAnnyiból megérné, hogy ha valami bonyolultabb javítás kell, fel lehet rá készülni. Mindenesetre akkor kell csinálni, hogy komplikáció esetén is kész legyen a gép mire kell.
Válasz Sk Laci #3429. hozzászólásáraÉn már széttoltam volna a helyedben és megcsinálnám magam vagy legalábbis kuli munkát a java komoly belső munkát meg csinálja a szervíz .
Válasz ND #3426. hozzászólásáraDiagnózis: fordulóban hirtelen elment a húzóereje a traktornak, de a motor pergett. Hasonló, mint amikor kinyomott kuplungal áll a traktor. 9,10,15,16 sebességeknél csinálta. Úton is mintha üresben lenne az említett sebességeken, ami power váltónál lehetetlen. Amíg sürü az olaj, úgy ahogyan vitte a traktort az említett fokozatok, de nagyon gyengén. Bemelegedett olajnál már végkép. Hiába volt kalibrálva.
A hidraulika szürő levétele után a szürőből ki lehett szedni pár lamellamaradványt. Nagyon kevés volt a szürőben, meglehet a többi a sebváltó alján van lerakódva. Használni nem használom a traktort, nehogy nagyobb baj legyen.
Árak: függ attól ki javítja. Hatalmas különbségek vannak az árajánlatokban amiket kaptam. A legdrágáb szerviz nem szégyelt elkérni egy új 80Le MTZ árát a lamellacserékért. Ide biztosan nem viszem.
Válasz s z e k k a #3416. hozzászólásárakalibrald a valtot
Válasz Tóth MG #3414. hozzászólásáraez biztató hír. köszi
Válasz Sk Laci #3420. hozzászólásáraReméljük a legjobbakat, h elsőre és gyorsan összejön a javítás.
Bontás előtt mi a diagnózis?
Ha az, kB mibe fog fájni?
Válasz s z e k k a #3421. hozzászólásáraCseréltem, valószínű csak az egyiket kellett volna de mivel egyformák úgy voltam vele egyszerre megoldom és le van tudva. Nem lehet tudni hogy a másik sokkal bírja e tovább.Valóban nem feltétel a tank le szerelés de így jobb a hozzáférés, és látni lehet a feladatot.A "B" csoport és a hátra menet együtt van, de nem tudni hogy a kettő szabályozó közül melyik mit kontrolál.A hátramenet működött nálam de a kijelző hasonlót produkált a tiéddel.
Cikk sz:87605247
Válasz gergő07 #3422. hozzászólásáraA padló volt felszedve 2 hónapja volt egy zárlatunk kidörzsölődött 2 vezeték hidrtaulika letiltott szintén nem ment hátra összkeréket nem tudtam oldani biztosítékot verte kifele. Az meg lett csinálva akkor egy ideig jó volt aztán kezdte ezt nem megyek hátra dolgot. Érdekelne az érzékelő próba. Köszi!
Írok privátban is.
Válasz gergő07 #3422. hozzászólásáraCsinálnak már magyarba új vezetékköteget a váltóhoz. A gyári br 500e körül van.
Válasz s z e k k a #3416. hozzászólásáraKüzdök én is vele ritkán. Elsőként azt ajánlanám hogy a fülkébe vedd fel a szőnyegeket, lemezt és az összes vezetéket/csatlakozót mozgasd át és a váltó jobb oldalánál lévőket. Nekem még mindég bevált. Cseréltem ilyen érzékelőt is amit CNHS kollégánk ír de nem lett jó, persze ez nem azt jelenti hogy nálad nem az a gond.Próbára tudnák adni egyet hogy kiszűrd az e a baja (tőled kb 40km nyugatra). Szűk a hely, de tank levétel nélkül kilehet cserélni. A hátramenet és a B csoport egy érzékelőn van, ezért gondolom hogy nem az a baj, mivel hátra nem megy elöre viszont B-be igen, de semmi sem lehetetlen.
Válasz CNHS #3419. hozzászólásáraCikkszámot vagy képet tudszt esetleg mondani hogy megkeressem és rendeljek ilyeneket? Ezek szerint már cseréltetek ilyeneket, tünet hasonló volt? Köszi!
Válasz ND #3418. hozzászólásáraSzia! Nyuszi tavaszig áll az udvaron. Márciusra van betervezve a javítása. Nekem csak áprilisban fog kelleni leghamaráb kompaktor elé. Így a jótállás kitart szeptemberig. Augusztusban megkapja a sebváltó a rendes próbát. 42 ha repce alá fog lazítani. Így legaláb jótállás idején lessz az éles próba. Aratás utántól úgy is húzza az 5 m-es rövidtárcsát, ott is kap próbát a javított sebváltó.
Lehet mások máskép csinálnák, de én így találtam a legjobbnak.
Válasz s z e k k a #3416. hozzászólásáraCsak ötlet szinten, a jobboldalon az önindító előtt és alatt van 2 db elfordulás érzékelő ami a fokozatokat is érzékeli valamelyik lehet rossz.Négy szögletes kis műanyag elektromos kütyük. Egyformák együtt érdemes cserélni, kb 50 ezer a kettő.Szereléskor a tankot le kell venni.
Szia SK Laci,
A lesántult Nyusziddal mi lett?
Hol tartotok vele?
Valakinek dymanic commanddal van tapasztalata?
New holland 8560 vagy tm mindegy is. Range command 18x6 váltó nem megy hátra, hibakód nincs kiírja a fokozatot beteszám hátramenet pár másodperc múlva az üresjelző villog "N" kiteszem vissza megint írja a fokozatot.
A csoport sincs előre ugyenezt írja B és C csoport előre működik. Ötlet?
Válasz Zenész #3412. hozzászólásáraszofita izzó van benne,kettő fülecske fogja óvatosan kitudod pattintani.
Válasz Cowboy #3406. hozzászólására2019-es 400 óra 1 szezon hibátlan.309780707
Válasz Géza15 #3410. hozzászólásárakérdezz,70-319-7098
Kedves Fórumtársak ! Segítséget szeretnék kérni,a TM-165 traktor belső világítását,ami a váltó felöli oldalt világítja meg vöröses szinü fény nem működik.Ott mi található izzó,vagy led és azt miként lehet cserélni ? Válaszokat előre is köszönöm,üdv Mindenkinek !