CHN online alkatrész katalógusát nem tudom megnyitni, másnak is van ilyen gondja? Felhasználói nevet meg a jelszavat rendesen be írom, kiírja hogy nem jó. De ha ujjra kérem a jelszavamat akkor is ugyan ez van.
Nekünk a 7500as motor is még -20-ba is tavaly pöccre indult izzítással.Ezzel most nem nagyzolni akartam csak azt hogy még én is érdekesnek találtam MTZ után mert azt azért biztatni kellett ugyan ilyen hidegbe vagy átereszteni rajta pár vödör forró vizet+hideg indító
a torok izzítás az nem elég neki ??? amúgy meg van nekünk egy cső belefűzve a levegőszűrőjébe amibe fülkéből lehetne nyomni hidegindítót de nem használjuk mínuszokba is beindul izzítással elég könnyen pedig nem sokat érő azaz izzítás se!
Sziasztok! Kérdés valaki tett-e mar vizmelegitött L85-re ha igen milyet (hazilag vagy gyarit) esetleg képet vagy valami rajzot leirast stb. a bekötésröl! Köszi elöreis!!
Válasz #828. hozzászólásra
Mit jelent ez a kalibrálás?
Hogyan kell elvégezni?
Az a G240-es biztos nagyon jó gép, de elvileg abban is elszálhat már akármi nem?
A másiknál arra gondoltam, hogyha a motorja jó, akkor a váltóját megjavítva még mindig olcsóbban jövök ki, ráadásul tudom a váltónál, hogy az már meg van rendesen csinálva.
A G240-es ára 4,2 millió + Áfa a honlapon, biztos leengedik 4 millióra. Egyébként a lamellasorok szoktak elmenni a váltóba legelőször. A G-s váltókat folyamatosan kell kalibrálni üzemmeleg állapotban, ez kb 1 perc. Csak sokan annyira hülyék, hogy ezt sem tudják elvégezni rajta. Megcsúszik a lamella és kész. Egyébként 1-1,5 makiból ha szerencséd van meglehet csinálni a váltót. Utána sokáig jó lesz. Ha sokallod ennek az árát vegyél 180-90-est. A JD-hez is drága minden, igaz vannak már bontók, ahol megkapsz sok mindent olcsón. De azt ne feled, minden gépben ugyanaz kopik el először.
Értem. Gondoltam különben, hogy lehet benne valami csavar, mert ahhoz képest nem olyan drága. Viszont ezek ismeretében már eléggé az. Amúgy fityóban vagy 4650-es ben gondolkodom, max. 3 milláig.
Válasz #820. hozzászólásra
A váltójavítással csak lassan! Ezekhez a Funk váltókhoz aranyáron van az alkatrész. Ha csak csapágyazni kell, és a kupplungokat gyűrűzni akkor talán kijön egy mikulásból. De ha tengelytörés, vagy lamellaház leszakadás van akkor zsebbenyúlós a történet, ráadásul ezek a cuccok nehezen beszerezhetők.
Ez a G210-es volt az első G-s traktor Magyarországon. 1 millióval nyugodtan számolhatsz a váltó javításra. Állítólag mikor az IKR-be visszaadták javították a váltót. Ha belenézel a váltóba, akkor tudod meg igazán mennyit kell rákölteni. Miért nem választod inkább a Nagyigmándon található G240-est? Az egy teljesen üzemképes küllemre sokkal szebb gép, bármikor hadrafogható. A gumik 60-70%-osak rajta.
Hát én erről érdeklődtem http://ikr.hu/hgep_show3.php?code=690 kérdeztem az üzletkötöt, hogy mi baja van, azt mondja, hogy a váltóját kellene átnézni kb 1 milla lenne. Szerinted megéri?
Ha jó használt New Holland traktort kerestek az alábbiakból válogassatok. G-széria vagy 70-es széria kiváló gépek. Üzembiztosak, manapság olcsón megkapható és az IKR szerelők kisujjból javítják. 15000 üzemóráig kisebb javításokkal elmegy, ha odafigyelsz a váltójára. A TM széria szintén kiváló a TM190-es is 2005-ös évjárattól felfele. Azoknál már kiküszöbölték a gyerekbetegségeket. A legjobbak a TM120 mechanikus, a TM150,155 vagy 165. Ez utóbbiak bajnok gépek.
Akkor csak ezek a 120 155 175ösök a jó szériák nekem még bajom nem volt vele és ide tartozik a két másik társa is amit írtam a 155 és 175 is.Mondjuk még a 190 is csak hát arról már hallottam rosszat is
A 160 Le feletti TM-ek és TG-k nem nagyon jöttek be. Akinek nálunk van a TM165, annak van egy TM175 és egy TM210, mind többet áll mint dolgozik általában. Most ő is megszabadul tőlük ahogy teheti.
Nagybátyám ilyen el jár már ebbe az évbe nem tudom hányszor tört össze benne a dugók elöször egy dugó szakadt össze bene most már legutoljára a két dugó szakadt össze épp most is szét van szedve ,motorjának már vége!
Ebből a fajzadékból van felénk egy, a tulaj nem nagyon csipázza szegényt, mert 4000 üzemóra van benne és orrán száján jön az olaj. Ős is vissza sírja az M-160-asokat.
Én inkább egy kocka magnumot néznék a helyedben
tudok egy kva jó állapotút 8 misiért
igaz, hogy Steyr 9270 van ráírva , de ugyanaz mint a 7250-es Magnum
4448 hozzászólás
Válasz #847. hozzászólásra
Én is kételkedtem a dologban de az amcsiknak mindent lehet. Persze még most sem készpénz a dolog de egyre inkább hallani a dologról.
Válasz #846. hozzászólásra
Szerintem nem engedi a világ mert anno a cnh további terjeszkedését sem engedték már...
Azt a viccet hallottátok, hogy az AGCO megveszi az egész CNH pereputtyot? Pedig ez most ugy tünik nem vicc. A hollandok erősen pletykálni kezdték.
Válasz #844. hozzászólásra

Köszönöm
Ez gyorsvolt
Válasz #843. hozzászólásra

EZZELa link-el próbáld!
CHN online alkatrész katalógusát nem tudom megnyitni, másnak is van ilyen gondja?
Felhasználói nevet meg a jelszavat rendesen be írom, kiírja hogy nem jó. De ha ujjra kérem a jelszavamat akkor is ugyan ez van. 
Nekünk a 7500as motor is még -20-ba is tavaly pöccre indult izzítással.Ezzel most nem nagyzolni akartam csak azt hogy még én is érdekesnek találtam MTZ után mert azt azért biztatni kellett ugyan ilyen hidegbe vagy átereszteni rajta pár vödör forró vizet+hideg indító
Válasz #839. hozzászólásra
biztosítékát kell megnézni meg a vezetékét mert érintkező hibája is szokott lenni amúgy megéri megjavítani rajta!
Válasz #838. hozzászólásra
okos dolog!
Hat nem tudom az izzitas valamiért nem müködik! De még nem tom mi a baja!
Válasz #835. hozzászólásra

Most akarok tenni a Zetorba, ilyen gyárit.
Én a fülke fűtés csövébe kötném be, talán ott a legegyszerűbb.
Szerintem is fölösleges, nagy mínuszokban is könnyen indul.
Válasz #835. hozzászólásra
a torok izzítás az nem elég neki ??? amúgy meg van nekünk egy cső belefűzve a levegőszűrőjébe amibe fülkéből lehetne nyomni hidegindítót de nem használjuk mínuszokba is beindul izzítással elég könnyen pedig nem sokat érő azaz izzítás se!
Sziasztok! Kérdés valaki tett-e mar vizmelegitött L85-re ha igen milyet (hazilag vagy gyarit) esetleg képet vagy valami rajzot leirast stb. a bekötésröl! Köszi elöreis!!
Szió Mindenkinek!!Szeretnék véleményeket hallani, milyen gép a New Holland 8870. Vásárlás miatt éedekelne. Előre is köszi
Szió Mindenkinek!!Szeretnék véleményeket hallani, milyen gép a New Holland 8870. Vásárlás miatt éedekelne. Előre is köszi
Válasz #830. hozzászólásra
Dögös kis jószág lett az uj nyuszi
Cimbike ! Ez neked való gép lenne !
Válasz #828. hozzászólásra
Mit jelent ez a kalibrálás?
Hogyan kell elvégezni?
Az a G240-es biztos nagyon jó gép, de elvileg abban is elszálhat már akármi nem?
A másiknál arra gondoltam, hogyha a motorja jó, akkor a váltóját megjavítva még mindig olcsóbban jövök ki, ráadásul tudom a váltónál, hogy az már meg van rendesen csinálva.
A G240-es ára 4,2 millió + Áfa a honlapon, biztos leengedik 4 millióra. Egyébként a lamellasorok szoktak elmenni a váltóba legelőször. A G-s váltókat folyamatosan kell kalibrálni üzemmeleg állapotban, ez kb 1 perc. Csak sokan annyira hülyék, hogy ezt sem tudják elvégezni rajta. Megcsúszik a lamella és kész. Egyébként 1-1,5 makiból ha szerencséd van meglehet csinálni a váltót. Utána sokáig jó lesz. Ha sokallod ennek az árát vegyél 180-90-est. A JD-hez is drága minden, igaz vannak már bontók, ahol megkapsz sok mindent olcsón. De azt ne feled, minden gépben ugyanaz kopik el először.
Válasz #821. hozzászólásra
Az a G240-es mennyi lenne?
Válasz #823. hozzászólásra
Értem. Gondoltam különben, hogy lehet benne valami csavar, mert ahhoz képest nem olyan drága. Viszont ezek ismeretében már eléggé az. Amúgy fityóban vagy 4650-es ben gondolkodom, max. 3 milláig.
Válasz #821. hozzászólásra

Akkor elvileg jó szériát választottam
Válasz #823. hozzászólásra
Igen pláne ha egy olyan tengelyen van gond ami csak egyben cserélhető hát az meglepő összegbe kerülhet.
Válasz #820. hozzászólásra
A váltójavítással csak lassan! Ezekhez a Funk váltókhoz aranyáron van az alkatrész. Ha csak csapágyazni kell, és a kupplungokat gyűrűzni akkor talán kijön egy mikulásból. De ha tengelytörés, vagy lamellaház leszakadás van akkor zsebbenyúlós a történet, ráadásul ezek a cuccok nehezen beszerezhetők.
Válasz #820. hozzászólásra
A váltóhibás traktort jobb elkerülni. A váltójavítás költségének határa a csillagos ég.
Ez a G210-es volt az első G-s traktor Magyarországon. 1 millióval nyugodtan számolhatsz a váltó javításra. Állítólag mikor az IKR-be visszaadták javították a váltót. Ha belenézel a váltóba, akkor tudod meg igazán mennyit kell rákölteni. Miért nem választod inkább a Nagyigmándon található G240-est? Az egy teljesen üzemképes küllemre sokkal szebb gép, bármikor hadrafogható. A gumik 60-70%-osak rajta.
Válasz #819. hozzászólásra
Hát én erről érdeklődtem http://ikr.hu/hgep_show3.php?code=690 kérdeztem az üzletkötöt, hogy mi baja van, azt mondja, hogy a váltóját kellene átnézni kb 1 milla lenne. Szerinted megéri?
Ha jó használt New Holland traktort kerestek az alábbiakból válogassatok. G-széria vagy 70-es széria kiváló gépek. Üzembiztosak, manapság olcsón megkapható és az IKR szerelők kisujjból javítják. 15000 üzemóráig kisebb javításokkal elmegy, ha odafigyelsz a váltójára. A TM széria szintén kiváló a TM190-es is 2005-ös évjárattól felfele. Azoknál már kiküszöbölték a gyerekbetegségeket. A legjobbak a TM120 mechanikus, a TM150,155 vagy 165. Ez utóbbiak bajnok gépek.
Ha most lenne egy zsák pénz akkor T7030 ATC vagy T7050 ATC
Válasz #816. hozzászólásra
A 190est a szervizesek sem dicsérik.
Akkor csak ezek a 120 155 175ösök a jó szériák nekem még bajom nem volt vele és ide tartozik a két másik társa is amit írtam a 155 és 175 is.Mondjuk még a 190 is csak hát arról már hallottam rosszat is
Válasz #814. hozzászólásra
Ennek is adagoló gázolaj problémák ,számitógép, már voltbajai ,most is zetorozik mert az övét szerelik csak nem értenek hozzá,!!
Válasz #812. hozzászólásra
A 160 Le feletti TM-ek és TG-k nem nagyon jöttek be. Akinek nálunk van a TM165, annak van egy TM175 és egy TM210, mind többet áll mint dolgozik általában. Most ő is megszabadul tőlük ahogy teheti.
Válasz #800. hozzászólásra
olajfolyás+dugótörés.....stb!
figyelsz?
Válasz #811. hozzászólásra
Nagybátyám ilyen el jár már ebbe az évbe nem tudom hányszor tört össze benne a dugók elöször egy dugó szakadt össze bene most már legutoljára a két dugó szakadt össze épp most is szét van szedve ,motorjának már vége!
Válasz #807. hozzászólásra

Ebből a fajzadékból van felénk egy, a tulaj nem nagyon csipázza szegényt, mert 4000 üzemóra van benne és orrán száján jön az olaj. Ős is vissza sírja az M-160-asokat.
Válasz #808. hozzászólásra
3 van arra a Szögi a Fodor meg a harmadiknak nem tudom a nevét mind be vesz zetort meg mtz-t .
Válasz #807. hozzászólásra

Pont zetor csere is érdekli
Válasz #807. hozzászólásra

Szerintem a szögi mert Zákányszék de csak tipp annyira nem ismerem őket csak ennyit tudok hogy ő ott van
Válasz #806. hozzászólásra
nem néz ki rosszul melyim árulhatja tán a Szögi vagy a Fodor ?
Ez É ?
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/traktor/hirdetes-23195823/
Válasz #798. hozzászólásra
hát én se értem. egyszreűen csak van.
amúgy milyen simitós kambridge hengert lenne érdemes venni? 4,5 méterest néztem 2.2 körül hevát
Válasz #798. hozzászólásra
hát én se értem. egyszreűen csak van.
amúgy milyen simitós kambridge hengert lenne érdemes venni? 4,5 méterest néztem 2.2 körül hevát
Válasz #800. hozzászólásra
Nem negyon ismerem azokat , nyuszira itt nincs panasz és sokak szerint nagyon jó széria a G .
Válasz #798. hozzászólásra
hát én se értem. egyszreűen csak van.
amúgy milyen simitós kambridge hengert lenne érdemes venni? 4,5 méterest néztem 2.2 körül hevát
Válasz #796. hozzászólásra
JD megy nyuszi meg valtra de ebből komoly az első kettő de lóvé nyista így egyik sem lesz
Válasz #794. hozzászólásra
Én inkább egy kocka magnumot néznék a helyedben
tudok egy kva jó állapotút 8 misiért
igaz, hogy Steyr 9270 van ráírva , de ugyanaz mint a 7250-es Magnum
Válasz #798. hozzászólásra

kérdezőbiztos!