~6000 van benne, nincs agyon hajtva egyenlőre
többek közt 6 fejes kuhn váltva forgatót előhántolókkal 55ös fogással, 8,4es IH tárcsa kapcsoltan 820 väderstad crossboardos rexius-al, 6,6 Simba x-press, stb...
Sziasztok
NH vagy LANDINI? hm
NH és a Landinit is az Olaszok gyártyák,szerelik össze.
Landinit hsználok most volt 7-éves 4800 üz óra van bene
Perkins 4 hengeres turbos motor 65kw (88le),
Légkondis,2007-ben vásároltam 3,5 mil+ áfa.
Nem dicsérni akkarom de eddig csak a gázbovdent kellet cserélni.
Biztos hogy van ebben a kategoriában jobb is és talán rosszabb is.
Azt hiszem a 2004-ig vásárolt TG még amcsi,
de az utánuk következőket már Ausztriában rakták össze.
Tulajdonképpen azért hozták át a gyártás egy részét öszterájkba, mivel az eu nem támogatta az amcsi gépeket.
Ha jól emlékszem 60 vagy 80%-ban euban készültnek kellett lennie, mert nyista támi.
Aztán hugyozzatok le ha nem így van, de nekem így rémlik valahogy.
kényelem szempontjábol meg hogy van benne klima meg gyorsabb mint egy mtz nem tagadom de hogy a ccuc drágah hozzá meg volt már anyi baja itt enekea gépnek
de ez az egy gép volt ami nagyon megérte az árát. nálunk ma már nem forgalmazzák. azt hiszem Ro-ba 25000 euró az új ára. nem sokkal több, mint egy mtz-nek, de azt keresztbe lenyeli
szerintem is csak azon mulik hogy hogyan bánunk a traktorral.Pl ha a váltoban is rendszeresen cserélunk olajat és nem gyilkoljuk akkor az sem romlik el. mi is olyan gazdátol vettuk a gépet és most rakjuk tejesen rendebe, de utána lehet rá ugy vigyázni hogy ne legyen sok baja.
NH TM-165 7éves, 8000üzemóra és mellsőhajtás kardánkereszt lett rajta cserélve (más semmi!),nincs olajfojás meg semmi.
A gazdája nagyon jól bánik vele.
Akkor most milyen traktor a New Holland???
hát mi azért döntönttunk ennél mert ez a tipus régebbi formátumu.és még a régebbi trakikat azért rendesen összerakták és nincsen benne sok elektronika.Mert ezt a new holland L 85 t csak 1998 ig gyártották de ugyanolyan fejlettt minta mostaniak
pl. ebben csak irány váltovan és nincs benne tehereléses válto ezért a váltoval nem lesz több gond mint egy mtz nél.Mert amugy a nh t a válto miatt szokták szidni és lehet h van is benne valami !!Nem tudom
én azért vagyok meg nyugodva mert ez egy alap tipus tehát semmi különös extrra dolog nincs rajta ami pluszba tönkremehet
szerencsére ezek voltak a leg drágább cucccok hozzá utána már csak aprobb dolgok vannak .Ja és vizsga nélkül került ennyibe a vizsga is még 100 ezer forint mindennel.és akkor most járunk olyan 3 miilio körül.DE én mégis azt mondom h meg érte mert 3 millioért nem vettunk volna egyenhidas MTZ t és ez a gép legalább 5 ször jobb mint bármelyik mtz .és hogy ha most mindennel rendbe rakjuk és oda figyelunk rá me g minden müszaaki cuccra akkor ennek jo sokáig nem igen lesz baja nem ugy mint az mtz nek mert az mtz nem tudom kibir e 2 évet ugy hogy nincsen bajaés arrol nem beszélve hogy az mtz is ugyan ennyibe kerül vagy még többe:D
ÉS most amikor már nálunkvan a traktor és ugye mindent szétszerelunk rajta h megismerjuk a gépet akkor derülnek kik kisseb gondok.
pl: adagoloja szarrrá volt állitva és az uj árra 220 ezer, utána elöl van egy rács rajta aza kis luku fekete rács az orrán amiben a lámpák vannak az lukaas volt meg el volt hajlitva mert elromlott a motorháztetö zárja és a tulaj nem volt hajlando kicserélni , pedig ez a mögötte levö hütöknek az eelöszüröje.Ez került eredetibe 70 ezerbe
hello én még friss nh tulaj vagyok és én csak a tapasztalataimat szeretném megosztani önökkel.3 hete vettünk egy NEW HOLLAND L85DT-t .Elötte mindenhol traktorokat kersgéltunk és az nap amikor elmentunk nézelödni két traktort néztunk.elöször ezt a new holland t utána egy mtz 820 ast.a new holland egy becserélt gép volt egy használt gépekkel kereskedö magánemberkénél.5900 üo ra van benne
és ez mondjuk látszik is mert olyan igénytelen gazdája lehetett hogy az nem igaz.
de a motorrral nincsen gond klimás 4 kerék orrsuly minden jo rajta. ára 2.8 milliorol lealkudtuk 2.6 ra.utána néztuk az mtz t de az olyan állapot ban volt h olyan csak gyári állapotban lehetaz pedig 2.6 millioért lehetett volna alkudni de inkább gondolkoztunk és meg vetttuk a new hollandot.
Hali.Nekem volt egy 8560 nyuszim,olyat nem ajánlok.új volt,első napokban felrobbant a kiegyenlítő tartáj,cseréltek 4 radart rajta,(mert bepárásodott) teliverte a gépet hibával,elektronika megbolondult,földhöz csapta az ekét,tönkrement az adagoló,6napig csinálták,berepett a lcd képernyő,berobant az ajtó üveg,egy kis sárba ha belementél leszakadt a légtaráját,.......stb,szóval j traki.ja üzemóra csak 2200 lett beletéve
4465 hozzászólás
Válasz #113. hozzászólásra
~6000 van benne, nincs agyon hajtva egyenlőre
többek közt 6 fejes kuhn váltva forgatót előhántolókkal 55ös fogással, 8,4es IH tárcsa kapcsoltan 820 väderstad crossboardos rexius-al, 6,6 Simba x-press, stb...
Sziasztok
NH vagy LANDINI? hm
NH és a Landinit is az Olaszok gyártyák,szerelik össze.
Landinit hsználok most volt 7-éves 4800 üz óra van bene
Perkins 4 hengeres turbos motor 65kw (88le),
Légkondis,2007-ben vásároltam 3,5 mil+ áfa.
Nem dicsérni akkarom de eddig csak a gázbovdent kellet cserélni.
Biztos hogy van ebben a kategoriában jobb is és talán rosszabb is.
Üdv:Zsolt
Válasz #112. hozzászólásra
Tietekben mennyi óra van?
Mit cincál?
Válasz #111. hozzászólásra
Azt hiszem a 2004-ig vásárolt TG még amcsi,
de az utánuk következőket már Ausztriában rakták össze.
Tulajdonképpen azért hozták át a gyártás egy részét öszterájkba, mivel az eu nem támogatta az amcsi gépeket.
Ha jól emlékszem 60 vagy 80%-ban euban készültnek kellett lennie, mert nyista támi.
Aztán hugyozzatok le ha nem így van, de nekem így rémlik valahogy.
Válasz #81. hozzászólásra
Nemhá mermá kinyajják a saggadet.
Melyik az amerikai???
Amelyikre rávan írva mi? :-))
Válasz #109. hozzászólásra
a NHTD95D az jó választás lesz
ÉN NEM UJJAT SZERETNÉK HANEM HASZNÁLTAT VEGYES MUNKÁRA ÉS KB 90-100LE KÖZÖTTIT
Válasz #107. hozzászólásra
ez igy van kegyetlen szaroka z uj mtz pl 820.2 es 800 űó de már minden baja volt
Válasz #106. hozzászólásra
Ez az Mtzre nem igaz,mert az új szarabb mint a régi.
Válasz #104 hozzászólá
Hát az új!!
Válasz #103. hozzászólásra
Igen az ÚJ!!!
Válasz #103. hozzászólásra
???
Válasz #102. hozzászólásra
ja de tudjátok melyik a legjobb gép vagy kocsi?,,
Válasz #100. hozzászólásra
Én mindennek örülnék, csak új legyen !!!! :-))))
Válasz #99. hozzászólásra
jaja igy van
Örűlnétek még egy új MTZ-nek ha ....ék nem fizetik meg amit termelünk!!!
Moderálta: (3932) 2013-11-13 12:04:25
Válasz #98. hozzászólásra
Na jól van ! Az világos, hogy egy egyszerű sima szervizből, lazán feltuningolod az mtz-t.
kényelem szempontjábol meg hogy van benne klima meg gyorsabb mint egy mtz nem tagadom de hogy a ccuc drágah hozzá meg volt már anyi baja itt enekea gépnek
Válasz #92. hozzászólásra
Voltam az axinál és csak úgy lestem az új szériás lendiktól. Elég jól néznek ki.
Válasz #95. hozzászólásra
szerintem ott semmi se bírná sokáig
Itt van Tsz.be nh de kalapszart s ér, volt már anyi baja jaj!4
Válasz #91. hozzászólásra
:-)) jó poén!
Válasz #91. hozzászólásra
Ha nem te ülsz benne !!!
Válasz #90. hozzászólásra
de ezt a TD95D olcsóbb volt. de inkább NH mint Landi
de inkább egy mtz mint egy New holland szerintem!
Válasz #89. hozzászólásra
Az nh-tól csak a landi olcsóbb.
Válasz #88. hozzászólásra
de nem mindegy mennyiért veszed
Válasz #87. hozzászólásra
Szerintem az mtz-t bármelyik nyugati 80 le-s megeszi......
Válasz #86. hozzászólásra
de ez az egy gép volt ami nagyon megérte az árát. nálunk ma már nem forgalmazzák. azt hiszem Ro-ba 25000 euró az új ára. nem sokkal több, mint egy mtz-nek, de azt keresztbe lenyeli
Válasz #85. hozzászólásra
Mint minden nh.
Válasz #84. hozzászólásra
egy ismerősömnek van 95 lóerős és 2004-es. kicsi a tankja. az IKR honlapján nézd meg ott van róla infó.
azért olcsó, mert le van csupaszítva
Válasz #83. hozzászólásra
MILYEN ÉS MEKORA MOTOR VAN BENNÜK 2004 UTÁNIAKBAN
Válasz #79. hozzászólásra
azért olyan olcsó, mert egy egyszerő primitiv szerkezet azt hiszem 3*4 seb. előre-hátra. amúgy nem rossz gép.
Válasz #81. hozzászólásra
És kombájnból ????? 6 ládás.
Válasz #78. hozzászólásra
Itt. :)
Hogy jó választás e, azt mindenki maga döntse el.
Nem lehet általánosítani szerintem.
TG-ből is amerikai elég jónak mondható, európai már kevésbé.
De nem fogok vitába szállni senkivel!
Én nem félnék a T8000-et választani...
Válasz #78. hozzászólásra
Ha zöld a színe akkor biztos ! :-)))
HELLÓ ISMERI VALAKI A NH 95TDD-t? GYANUSSAN OLCSÓ TRAKTOR AZ IKR NÉL IS A TL ÁRA ALATT VAN JÓVAL VAJON MIÉRT?
8000-es jó választás lehet?
Kaszi itt vagy?
szerintem is csak azon mulik hogy hogyan bánunk a traktorral.Pl ha a váltoban is rendszeresen cserélunk olajat és nem gyilkoljuk akkor az sem romlik el. mi is olyan gazdátol vettuk a gépet és most rakjuk tejesen rendebe, de utána lehet rá ugy vigyázni hogy ne legyen sok baja.
Ez épp olyan mint,hogy szarok az MTZ-k! Ha itt ott nem válnak be akkor már szar az összes!
NH TM-165 7éves, 8000üzemóra és mellsőhajtás kardánkereszt lett rajta cserélve (más semmi!),nincs olajfojás meg semmi.
A gazdája nagyon jól bánik vele.
Akkor most milyen traktor a New Holland???
szerintem a NH G széri a jó . Nálunk atsz-ben van egy G-210 de még mindig megy pedig még ez volt a harmadik vagy a negyedik az országban
nincs több hozzászólás?
hát mi azért döntönttunk ennél mert ez a tipus régebbi formátumu.és még a régebbi trakikat azért rendesen összerakták és nincsen benne sok elektronika.Mert ezt a new holland L 85 t csak 1998 ig gyártották de ugyanolyan fejlettt minta mostaniak
pl. ebben csak irány váltovan és nincs benne tehereléses válto ezért a váltoval nem lesz több gond mint egy mtz nél.Mert amugy a nh t a válto miatt szokták szidni és lehet h van is benne valami !!Nem tudom
én azért vagyok meg nyugodva mert ez egy alap tipus tehát semmi különös extrra dolog nincs rajta ami pluszba tönkremehet
Válasz #61. hozzászólásra
szerintem európában azért piacvezető az NH ,nyugati gazdáink MTZ-je.
Akkor jó vagy rossz az NH traki,mert még a sok vitában nem döntöttem milyet vegyek 160-180 LE körül.
szerencsére ezek voltak a leg drágább cucccok hozzá utána már csak aprobb dolgok vannak .Ja és vizsga nélkül került ennyibe a vizsga is még 100 ezer forint mindennel.és akkor most járunk olyan 3 miilio körül.DE én mégis azt mondom h meg érte mert 3 millioért nem vettunk volna egyenhidas MTZ t és ez a gép legalább 5 ször jobb mint bármelyik mtz .és hogy ha most mindennel rendbe rakjuk és oda figyelunk rá me g minden müszaaki cuccra akkor ennek jo sokáig nem igen lesz baja nem ugy mint az mtz nek mert az mtz nem tudom kibir e 2 évet ugy hogy nincsen bajaés arrol nem beszélve hogy az mtz is ugyan ennyibe kerül vagy még többe:D
ÉS most amikor már nálunkvan a traktor és ugye mindent szétszerelunk rajta h megismerjuk a gépet akkor derülnek kik kisseb gondok.
pl: adagoloja szarrrá volt állitva és az uj árra 220 ezer, utána elöl van egy rács rajta aza kis luku fekete rács az orrán amiben a lámpák vannak az lukaas volt meg el volt hajlitva mert elromlott a motorháztetö zárja és a tulaj nem volt hajlando kicserélni , pedig ez a mögötte levö hütöknek az eelöszüröje.Ez került eredetibe 70 ezerbe
hello én még friss nh tulaj vagyok és én csak a tapasztalataimat szeretném megosztani önökkel.3 hete vettünk egy NEW HOLLAND L85DT-t .Elötte mindenhol traktorokat kersgéltunk és az nap amikor elmentunk nézelödni két traktort néztunk.elöször ezt a new holland t utána egy mtz 820 ast.a new holland egy becserélt gép volt egy használt gépekkel kereskedö magánemberkénél.5900 üo ra van benne
és ez mondjuk látszik is mert olyan igénytelen gazdája lehetett hogy az nem igaz.
de a motorrral nincsen gond klimás 4 kerék orrsuly minden jo rajta. ára 2.8 milliorol lealkudtuk 2.6 ra.utána néztuk az mtz t de az olyan állapot ban volt h olyan csak gyári állapotban lehetaz pedig 2.6 millioért lehetett volna alkudni de inkább gondolkoztunk és meg vetttuk a new hollandot.
Hali.Nekem volt egy 8560 nyuszim,olyat nem ajánlok.új volt,első napokban felrobbant a kiegyenlítő tartáj,cseréltek 4 radart rajta,(mert bepárásodott) teliverte a gépet hibával,elektronika megbolondult,földhöz csapta az ekét,tönkrement az adagoló,6napig csinálták,berepett a lcd képernyő,berobant az ajtó üveg,egy kis sárba ha belementél leszakadt a légtaráját,.......stb,szóval j traki.ja üzemóra csak 2200 lett beletéve