pöttinger synkro 4700 sh, 4, 7 méterest, de azt akárhol elhúzza 10 km/ h val, akár 15 cm mélyen is, aja és 1800-1900 as fordulaton, 2000 felet sose pörgetem
Nincs vlm. ismerős aki eladna vlm. bevált típust mostanság?
Aki megkímélte stb. stb., meg aztán meg is mondaná a frankót róla.
Jó lenne ilyesmire ráakadni, mint vlm. ....udvarából valóra....
a mi 210 esünk is 240 lovas, a 210 es és a 240 es teljesen ugyanaz, 1 év után az ikr. esek hivatalosan nekünk is megcsinálták, h. leadja a 240.-et, turbó csere, adagoló állitás, és kész a 240 paci
az elején márkakereskedő csinálta, de most már én (1000 óránként célszerű), non egyszerű, a müszerfalon mindent visszajelez, és a kezelésibe tökéletesen le van irva, csak figyelj oda,h. adjanak hozzá, mert abba tényleg minden le van irva. pl. az egyik ismerősőm vett 1 ts 110 est, nem adtak hozzá könyvet, 2 évig ugy dolgozott vele, hogy a müszerfalon levő gombokból semmit se ismert
hát szerintem a genesis motorok jól birják, + a váltó is jól birja, ha nincs összevissza kapcsolgatva félpercenként, és megfelelő időközönként kalibrálva van!!
Válasz #145. hozzászólásra
Maradnak a 9540-es meg az 5611-es Zetor azok nem eladók soha esetleg a 8011-es lessz még eladó ha kell valakinek . Egyik ismerős akinek van egy G-240-ese az mondta hogy haverjának 2,5 milla volt tavaly egy másik váltó bele meg 2 körül beszéltek egy motor generálról .
inkább 10 -ből biztos jó gépek.. de lutri miért adjál el a te zetorod is lehet hogy meglepetést okoz.
én akkor adom el a gépeim amikor már komolyabban kellene költeni rá.
Válasz #133. hozzászólásra
Én is nyuszi párti vagyok még ha sokat ment is mert ha kell akkor kap egy másik váltót meg motort és 6-7 millából van egy új gépem ami egy fasza strapabíró konstrukció .
Válasz #135. hozzászólásra
Meg is csinálom csak ott rihadok meg a zetorban meg akkor alig van időm a kombájnra és ha annak a javításával sem érem utol magam akkor van egy 3 millás ocskavasam . Meg így semmi szabad időm mert még vasárnapokon is dolgozok szinte állandóan
Válasz #129. hozzászólásra
Ne tudd meg nagyon pipa vagyok . Már lehetne egy komoly nyugati gépem erre szívhatok tovább a krisztussal pedig jó lenne egy kényelmes nagy nyugati hogy ne kelljen egésznap a port nyelnem .
nekünk is volt zetorunk, de ha választanom kéne simán a nyuszi, még ha sokan leirják is, kombájnunk is az van (nh tx-63), és a 208 megával simán 1 szinten voltam vele 60 mázsás búzába is
Válasz #127. hozzászólásra
Köszi a számodat lehet holnap felhívlak és kérdeznénk pár dolgot mert a család már megint Zetort akar venni de én inkább a G mellett lennék .
szia, a számom 06705957745, hivj nyugodtan, amugy szerintem is vf. ekét vegyél utána 4 v.- 5 fejeset, talajtól függ, + attól hogy mennyit akarsz fogatni az ekével
Válasz #114. hozzászólásra
én meggondolnám ilyen több ezer üzemórás gépek vételét az 5 milliós vételár beuró a nagy bizonytalanságba ahol csak 1 uj powerváltó ára ennyi és még a többi
Gép típus: Massey Ferguson 3690
Évjárat: 1998
Alvázszám: D017028
Teljesítmény: 180 LE
Nettó irányár: 4,400,000 Ft
Területi központ: Szolnok
Műszaki állapot: jó
Külső megjelenés: jó
Köpenyek első (%): 95
Köpenyek hátsó (%): 95
Ikerkerekek hátul: Van
Légfék: Van
Vonófej: Van
Üzletkötő neve:
Cs. Tóth Zoltán
Üzletkötő telefonszáma:
+36 30 993 88 92
Válasz #115. hozzászólásra
egyik 3 milla a többi meg 5 körül . De család nem akarja megnézni azokat pedig a nem ártott volna abból válogatni és valami jót hozni azokból
Válasz #108. hozzászólásra
Megmondom őszintén nem nagyon jönnek be nincs kizárva hogy egyszer lessz az is mert megfogadtam hogy csak akkor lessz vf ekém ha olyan trakim lesz aminek van rendes irányváltója . És hát ezek már olyanok ezért nincs innentők kizárva a vf eke se de most tuti hogy alku tárgya lessz a condor egyenlőre .
Válasz #112. hozzászólásra
Ez a két gép 97 mind a kettő öregebbet nem akarunk nagyon meg nekem nagyon bejön a G-s nyúl már 6-7 éve nézem őket mert a helyi Tsz-ben is van egy és nagyon megy a mai napig
Válasz #109. hozzászólásra
Felénk a Fiat meg a G-210 is 5 fejjel megy de felénk 30ló/fejjel számolnak mélyszántó ekékre és ezért próbálom meg , ha nem viszi akkor marad az 5 fej . A lényeg hogy nem akarok túl sok felesleges teljesítmény tartalékot .
Válasz #107. hozzászólásra
Megmondom az őszintét lehet hogy lenne de azt keresni kellene de ezeket tegnap megnéztük és pénteken hozzuk valamelyiket mert kellene már szántani
210 hozzászólás
Válasz #159. hozzászólásra
Köszi a válaszokat.
Válasz #156. hozzászólásra
pöttinger synkro 4700 sh, 4, 7 méterest, de azt akárhol elhúzza 10 km/ h val, akár 15 cm mélyen is, aja és 1800-1900 as fordulaton, 2000 felet sose pörgetem
Válasz #148. hozzászólásra
Nincs vlm. ismerős aki eladna vlm. bevált típust mostanság?
Aki megkímélte stb. stb., meg aztán meg is mondaná a frankót róla.
Jó lenne ilyesmire ráakadni, mint vlm. ....udvarából valóra....
Moderálta: (3932) 2013-11-13 13:03:41
Válasz #155. hozzászólásra
a mi 210 esünk is 240 lovas, a 210 es és a 240 es teljesen ugyanaz, 1 év után az ikr. esek hivatalosan nekünk is megcsinálták, h. leadja a 240.-et, turbó csere, adagoló állitás, és kész a 240 paci
Válasz #154. hozzászólásra
Mekkora grúbert húzol a 190 lóval?
Válasz #146. hozzászólásra
Tegnap nálunk haverom egy G-240-es, azt mondták, hogy hivatalos 255 le.
Jó ment 7,2 nehéztárcsával.
Válasz #151. hozzászólásra
csak full powershift váltó van, 18/9 es
Válasz #150. hozzászólásra
Hát ez az a kereskeőknél mindig csak megkímélt gépek vannak.
Válasz #148. hozzászólásra
az elején márkakereskedő csinálta, de most már én (1000 óránként célszerű), non egyszerű, a müszerfalon mindent visszajelez, és a kezelésibe tökéletesen le van irva, csak figyelj oda,h. adjanak hozzá, mert abba tényleg minden le van irva. pl. az egyik ismerősőm vett 1 ts 110 est, nem adtak hozzá könyvet, 2 évig ugy dolgozott vele, hogy a müszerfalon levő gombokból semmit se ismert
Válasz #147. hozzászólásra
Szeva Laca a g szériás NH-ban csak power váltó van, vagy van mechanikus is?
Válasz #147. hozzászólásra
oszt ha pont mindig nyomták neki ????
nem lehet tudni egy kereskedőnél milyen kezelő(i) voltak a gépnek
Válasz #147. hozzászólásra
285 -ben tudok olyanról amilyikben többszöri javítás utánn 4-5 ezer óra között komplett motorcsere kellett.
Válasz #147. hozzászólásra
A motortól én sem félek még ha sokat ment is mert attól még lehet jó . Kalibrálni kell néha ? És hogy megy a kalibrálás
Válasz #140. hozzászólásra
hát szerintem a genesis motorok jól birják, + a váltó is jól birja, ha nincs összevissza kapcsolgatva félpercenként, és megfelelő időközönként kalibrálva van!!
Válasz #145. hozzászólásra
Maradnak a 9540-es meg az 5611-es Zetor azok nem eladók soha esetleg a 8011-es lessz még eladó ha kell valakinek . Egyik ismerős akinek van egy G-240-ese az mondta hogy haverjának 2,5 milla volt tavaly egy másik váltó bele meg 2 körül beszéltek egy motor generálról .
Válasz #140. hozzászólásra
inkább 10 -ből biztos jó gépek.. de lutri miért adjál el a te zetorod is lehet hogy meglepetést okoz.
én akkor adom el a gépeim amikor már komolyabban kellene költeni rá.
Válasz #142. hozzászólásra
igen?
Kiskerekű, lehet tudom 16145- ugyanaz lassabban. De nagykerekű gyorsabb ment.
Válasz #142. hozzászólásra
Én a Pálinkótól vettem a 8011-es krisztálom
Válasz #138. hozzászólásra
Pálinkóval viggyázz . Vannak nála jó gépek de nagyon meg kell nézni amit veszel .
Válasz #137. hozzászólásra
Próbálkozok
Válasz #133. hozzászólásra
Én is nyuszi párti vagyok még ha sokat ment is mert ha kell akkor kap egy másik váltót meg motort és 6-7 millából van egy új gépem ami egy fasza strapabíró konstrukció .
Válasz #135. hozzászólásra
Meg is csinálom csak ott rihadok meg a zetorban meg akkor alig van időm a kombájnra és ha annak a javításával sem érem utol magam akkor van egy 3 millás ocskavasam . Meg így semmi szabad időm mert még vasárnapokon is dolgozok szinte állandóan
Válasz #136. hozzászólásra
Pálinkó József 16245 műanyagburkolatos jó állapot és újszerű van eladó
Válasz #131. hozzászólásra
Beszéld le őket.
Hagyni a francba.
Válasz #132. hozzászólásra
Fém burkolatos kiskerekű .
Válasz #131. hozzászólásra
én 100 hektárt simán megcsinálnám a 9540 zetorral meg az 5611 -el vagy egy hasonló kissebb kisegítővel
Válasz #129. hozzászólásra
Ne tudd meg nagyon pipa vagyok . Már lehetne egy komoly nyugati gépem erre szívhatok tovább a krisztussal pedig jó lenne egy kényelmes nagy nyugati hogy ne kelljen egésznap a port nyelnem .
Válasz #128. hozzászólásra
nekünk is volt zetorunk, de ha választanom kéne simán a nyuszi, még ha sokan leirják is, kombájnunk is az van (nh tx-63), és a 208 megával simán 1 szinten voltam vele 60 mázsás búzába is
Válasz #131. hozzászólásra
Ez jó, fémburkolatos? Nagykerékű?
Válasz #129. hozzászólásra
Valami 16245-öst akarnak bruttó 4,5-ért ennyiért lenne nettóba nyuszi .
Válasz #128. hozzászólásra
milyen zetor?
Válasz #128. hozzászólásra
Na de milyet már megint?????
Válasz #127. hozzászólásra
Köszi a számodat lehet holnap felhívlak és kérdeznénk pár dolgot mert a család már megint Zetort akar venni de én inkább a G mellett lennék .
Válasz #98. hozzászólásra
szia, a számom 06705957745, hivj nyugodtan, amugy szerintem is vf. ekét vegyél utána 4 v.- 5 fejeset, talajtól függ, + attól hogy mennyit akarsz fogatni az ekével
Válasz #125. hozzászólásra
Tulajdonos azt mondták, hogy jó gépe, de mert 12 éves fölösleges eladtak.
sziaotok!
Ez pont, tegnap telefonáltam. IH-7220-es 3,5 millió ft-ért.
Kereskedő azt mondták, hogy 10 ezer óra van.
De másik tulajdonos 17 ezer óra volt! Ez vigyázz mindig hazudtak a kereskedőnél.
Válasz #114. hozzászólásra
én meggondolnám ilyen több ezer üzemórás gépek vételét az 5 milliós vételár beuró a nagy bizonytalanságba ahol csak 1 uj powerváltó ára ennyi és még a többi
Válasz #122. hozzászólásra
maj meglátjuk ez még a jövő zenéje egyenlőre gép legyen itthon ami most megszánt
Válasz #116. hozzászólásra
szevasztok sazerintem is vf, ekébe gondolkodj,minden szempontbol jobb mint az ágy eke,nagyon szerettem a rábewerket de jobb a vf eke
Válasz #120. hozzászólásra
A kite az mennyen a k.rva anny.ba mocsok banda . Féláron ha adnának valami hasonló gépet mint a G akkor esetleg .
Válasz #119. hozzászólásra
Kiténél is jó árban vannak .
www.kite.hu
Válasz #118. hozzászólásra
IKR ? Holnap elő terjesztem a családnak és lehet megnézzük .
Gép típus: Massey Ferguson 3690
Évjárat: 1998
Alvázszám: D017028
Teljesítmény: 180 LE
Nettó irányár: 4,400,000 Ft
Területi központ: Szolnok
Műszaki állapot: jó
Külső megjelenés: jó
Köpenyek első (%): 95
Köpenyek hátsó (%): 95
Ikerkerekek hátul: Van
Légfék: Van
Vonófej: Van
Üzletkötő neve:
Cs. Tóth Zoltán
Üzletkötő telefonszáma:
+36 30 993 88 92
Válasz #115. hozzászólásra
egyik 3 milla a többi meg 5 körül . De család nem akarja megnézni azokat pedig a nem ártott volna abból válogatni és valami jót hozni azokból
Válasz #108. hozzászólásra
Megmondom őszintén nem nagyon jönnek be nincs kizárva hogy egyszer lessz az is mert megfogadtam hogy csak akkor lessz vf ekém ha olyan trakim lesz aminek van rendes irányváltója . És hát ezek már olyanok ezért nincs innentők kizárva a vf eke se de most tuti hogy alku tárgya lessz a condor egyenlőre .
IKR-nél nemis egy van.
Válasz #112. hozzászólásra
Ez a két gép 97 mind a kettő öregebbet nem akarunk nagyon meg nekem nagyon bejön a G-s nyúl már 6-7 éve nézem őket mert a helyi Tsz-ben is van egy és nagyon megy a mai napig
Válasz #109. hozzászólásra
Felénk a Fiat meg a G-210 is 5 fejjel megy de felénk 30ló/fejjel számolnak mélyszántó ekékre és ezért próbálom meg , ha nem viszi akkor marad az 5 fej . A lényeg hogy nem akarok túl sok felesleges teljesítmény tartalékot .
Válasz #111. hozzászólásra
Nem kapkodnám el.nézd meg amit belinkelek.
http://www.topauto.hu/haszonjarmuvek/massey%20ferguson/3690/
Válasz #107. hozzászólásra
Megmondom az őszintét lehet hogy lenne de azt keresni kellene de ezeket tegnap megnéztük és pénteken hozzuk valamelyiket mert kellene már szántani