Válasz Gumóka #14035. hozzászólásáraLehet kapni csak gyors a fordulat és még égeti a festéket. Ott lesz úgyis hőhíd ahol illeszted és gyorsan fog rozsdásodni a pára véget.
Válasz mtz1221 #14028. hozzászólásáraÚgyan ilyen kicsi (kilóra nagyságra kb fele ennek) 1/2-es, elszaggatja a 12es berohadt csavarokat 10 báron. onnan gondoltam ez majd csak elbánik a hátsó kerék csavarokkal évente 6x8x. Másra nem kell, arra van kis lidl-ös, az nekem elég kapákat és ilyesmiket cserélni.
Válasz termelo #14025. hozzászólásáraAz elég gond mert én ezt 40 euróért vettem . De máshol 100+kérnek a 3/4sért minden felé. Nem kicsi 5 kiló körüli, csak a kép nem addja vissza. Lidlöst akarok már pvek óta, csak nálunk mind elmutyizzák a nagy feketéket a boltokból.
Válasz mtz1221 #14022. hozzászólásáraJa azért kell szédszedni mert calami ragacsos barna truttymó jön velőle a benzin nafta keveréktől. Szerintem tele bacták a gyárban anno zsírral, és te ment ez már a vásáron esővel és porral is.
Na csak szét kell ezt a szart szedni. Ma játszottam vele 1 órát benzin és nafta keverékkel, leszedi már az mtz hátsó kerék anyáját, de nem az igazi még. Visszont levettem az irányváltó gom előtti lemezt, tele colt sorjával, és mintha erősebb lenne így. A félcilos fele ekkorán dupla nagy lyukak vannak a kilépő levegőnek. Majdcsak nem bacták el azt a lemezt a gyárban.
Válasz medikus #14015. hozzászólásáraNekem van ugyanilyen nevű kínai fél colos 15+ éve, az 10 báron már ki dolgozta magát, de mai napig lekapja 10 báron a pótkocsi 18as kerékcsavarját.
Válasz mtz1221 #14013. hozzászólásáraVettem egyszer egyet a Metróban, az is ilyen volt,de cserélték!Nagy reményeid azért ne legyenek!Barátomnak van,valami Japán hangzatos nevű,az 2x erősebb!
Válasz mtz1221 #14011. hozzászólásáraNekem úgy rèmlik,lamellás vákuum szivattyú a bele a motorjának. Pl. Fejőgèp. ha beolajozod a lamellákat, akkor a centrifugális erő nyomja ki a ház falának mikor forog. De forogni akkor fog,ha a levegő forgatja a lamellákkal a tengelyt. Rókafogta csuka. Ha nagyon ragad a lella,nem is tud forogni a forgorèsz,mert a lamella,lapát nem megy ki a falig tömiteni. Klíma kompresszor is van ilyen elvű működèsű. Vagy a fèkrásegitő vákkumszivattyú. Ha rugó myomná ki akkor mindig jó lenne,csak akkor a nagy fordulatot meg nem birná szerintem. Szedd szèt mosd ki. Mert ha megsèrül a ház meg a lamella,olyan lesz mint a hidraulikaszivattyú,elgyöngül mert elmegy a nyomás a ház mellett. Amúgy kenès kell neki,de pár csepp.
Válasz VMisi #14010. hozzászólásáraNekem is a félcoloshoz van olyan kis olajozóm. De a gombjánál a képen is van 1 imbusz csavar, oda is írja. Ott mit ken oda menyi kell ? Nem tudom kinézni hogy csak az irányváltó kapcsolót, vagy mást is ken ott.
Válasz Gepi #14008. hozzászólásáraAzért tettem fékolajat mert a rendestől nem működik. Szerintem össze van ennek a belseje rozsdásodva vagy valami porral esővel ragadva.
Válasz mtz1221 #14005. hozzászólásáraFél colost vettünk régen újat, ahhoz műszerolaj volt az előírás. Van hozzá egy kis adagoló, és a levegő magával viszi a benne levő olajat a gépbe. Viszont sok olajat evett, így ki is fújta, meg macera volt. később csak időnként cseppentettem pár csepp olajat a levegőcsatlakozóba és ennyi.
Amikor sok olajat kapott akkor még gyengébb is volt.
Levegős ütvecsavarozóba mennyi olaj kell a gombjához ? Vasárnap vettem egy 3/4-est jól tele nyomtam olajjal mert 1 éve lesegetem a vásáron. Erre fel kifúj a váltógomja előtti lyukakon. Agyon olajoztam vagy be lehet rozsdásodva ? Fújtam már hele féktisztítót is fékolajst is, van amikor elindul és van már annyi ereje mint a kis félcollosnak. De utánna ismét meghülyül és 10. feltöltés után indul el ismét.
Válasz Ares 826 #14001. hozzászólásáraVettem ,meg is csináltam, csak már ez egyszer volt karmantyuzva és egy kicsit viseltes a porvédő gumi, gondoltam veszek egy tartalék komlett munkahengert tartalékba, de nem aranyáron.
Mivel a Gránitot kérdezted ezért kíváncsiságból megnéztem a számomra elérhető helyeken. Valamiért nem adnak nekem jó árat, nem szoktam ott vásárolni de van amit csak ott találok pl.:
Válasz jaromiv #13992. hozzászólásáraNem fogod elhinni. Be volt 1 gyertya köpve. Ilyet nem bactam 25 éve mióta nincs zasztavám és tomosom. Kapott 4 új gyertyát és 4 új kábelt hozzá. Érthetettlenül állok az eset előtt. Gyertyák kb 9-10000 kmel ezelőtt lettek cserélve. Bele való ngk-ra.
Válasz mtz1221 #13989. hozzászólásáraVégül megjavult az autótok? A hibakód, amit kiolvastatok hozta a hibát? Mit cseréltetek rajta?
Okulnák én is, hátha kel még ez a tudás.
Válasz mtz1221 #13989. hozzászólásáraNekem régen egy f astrám volt, annál jött elő, hogy párás, ködös időben dadogott meg nem akart menni.
Fél délután itt nézegettem meg pucoltam, mire sötétedéskor jött ki a baja, akkor látszott meg, hogy nagyfesz trafónál a szigetelésen kihúz a szikra.
Válasz mtz1221 #13989. hozzászólásáraJa és ez a gáz érdekes dolog. 6 autóba szereltettünk már, koreai volt ami 200000et elment vele, ford is bírja. De volt egy japán motoros freelanderu i, az égette, sőt 1 szelep bele is esett, a műhely udvarában ahová előző nap lábon behajtottam. Akkor lett belőle végképp elegem. Benzinen indulnak minden indításkor, télen kmerwkez is megy azon, még a gáz adagolója/párásítója fel nem melegszik a megadott értékre.
14088 hozzászólás
Válasz Gumóka #14035. hozzászólásáraLehet kapni csak gyors a fordulat és még égeti a festéket. Ott lesz úgyis hőhíd ahol illeszted és gyorsan fog rozsdásodni a pára véget.
Válasz Gumóka #14035. hozzászólásárahttps://www.hoffmann-group.com/HU/hu/hohu/p/628683000-
Válasz Gumóka #14035. hozzászólásáraOrrfűrész?
Válasz Maszek Zs #14034. hozzászólásáraA dekopír nem éri át a 6cm-t, a körfűrészbe lehet kapni fémvágó lapot?
Mert az meg fára van.
Válasz Gumóka #14033. hozzászólásáraKard, dekopír, fűrész
Szendvicspanelt mivel lehet- érdemes jól vágni?
Válasz mtz1221 #14005. hozzászólásáraHát kevés dolog van ami nedvszívóbb a fékolajnál,ergo rozsdásít,ebbe ne tégy sosem.
Válasz medikus #14030. hozzászólásáraVagy kéne minden gép elé odavaló gumizású traktor, és akkor biztosító szeget sem kéne többet venni.
Válasz mtz1221 #14029. hozzászólásáraMillwoki!


Válasz mtz1221 #14028. hozzászólásáraÚgyan ilyen kicsi (kilóra nagyságra kb fele ennek) 1/2-es, elszaggatja a 12es berohadt csavarokat 10 báron. onnan gondoltam ez majd csak elbánik a hátsó kerék csavarokkal évente 6x8x. Másra nem kell, arra van kis lidl-ös, az nekem elég kapákat és ilyesmiket cserélni.
Válasz termelo #14027. hozzászólásáraNa azt elfelejtették ráírni.
Válasz mtz1221 #14026. hozzászólásáraok, hogy 3/4-ed de elvileg hány nm?
Válasz termelo #14025. hozzászólásáraAz elég gond mert én ezt 40 euróért vettem . De máshol 100+kérnek a 3/4sért minden felé. Nem kicsi 5 kiló körüli, csak a kép nem addja vissza. Lidlöst akarok már pvek óta, csak nálunk mind elmutyizzák a nagy feketéket a boltokból.
Válasz termelo #14024. hozzászólására15000 ft, megint elírtam, lassan kell majd szemüveg
Válasz mtz1221 #14023. hozzászólására1500 ft egy profi légkulcs...
1560 nm Yato légkulcs
Válasz mtz1221 #14022. hozzászólásáraJa azért kell szédszedni mert calami ragacsos barna truttymó jön velőle a benzin nafta keveréktől. Szerintem tele bacták a gyárban anno zsírral, és te ment ez már a vásáron esővel és porral is.
Na csak szét kell ezt a szart szedni. Ma játszottam vele 1 órát benzin és nafta keverékkel, leszedi már az mtz hátsó kerék anyáját, de nem az igazi még. Visszont levettem az irányváltó gom előtti lemezt, tele colt sorjával, és mintha erősebb lenne így. A félcilos fele ekkorán dupla nagy lyukak vannak a kilépő levegőnek. Majdcsak nem bacták el azt a lemezt a gyárban.

Válasz mtz1221 #14020. hozzászólására
Azt nem tudom. de èn szètszednèm azt a kulcsot,mert a mocsok ha megkaristulja gyenge lesz.
Válasz .Richard. #14014. hozzászólásáraMár épp rád akartam írni, hogy miért vesztél el.
Na holnap ahol lyukat találok rajta mindenhol telenyomom wd40el, és úgy próbálom átmosatni először.
Válasz medikus #14015. hozzászólásáraNekem van ugyanilyen nevű kínai fél colos 15+ éve, az 10 báron már ki dolgozta magát, de mai napig lekapja 10 báron a pótkocsi 18as kerékcsavarját.
Válasz mtz1221 #14013. hozzászólásáraLehet a 15-ös lamella beszorult, én elsőnek nem szedném szét!
Próbáld megforgatni valamivel pl. fúró vagy másik légkulcs.
Ha szerencséd van kijön a beszorult lamella és utána jó lesz, egy próbát megér.
Válasz Claastra. #14007. hozzászólásáraKöszi!
Válasz mtz1221 #14013. hozzászólásáraVettem egyszer egyet a Metróban, az is ilyen volt,de cserélték!Nagy reményeid azért ne legyenek!Barátomnak van,valami Japán hangzatos nevű,az 2x erősebb!
Válasz mtz1221 #14011. hozzászólásáraNekem úgy rèmlik,lamellás vákuum szivattyú a bele a motorjának. Pl. Fejőgèp. ha beolajozod a lamellákat, akkor a centrifugális erő nyomja ki a ház falának mikor forog. De forogni akkor fog,ha a levegő forgatja a lamellákkal a tengelyt. Rókafogta csuka. Ha nagyon ragad a lella,nem is tud forogni a forgorèsz,mert a lamella,lapát nem megy ki a falig tömiteni. Klíma kompresszor is van ilyen elvű működèsű. Vagy a fèkrásegitő vákkumszivattyú. Ha rugó myomná ki akkor mindig jó lenne,csak akkor a nagy fordulatot meg nem birná szerintem. Szedd szèt mosd ki. Mert ha megsèrül a ház meg a lamella,olyan lesz mint a hidraulikaszivattyú,elgyöngül mert elmegy a nyomás a ház mellett. Amúgy kenès kell neki,de pár csepp.
Válasz mtz1221 #14012. hozzászólásárahttps://www.protechshop.hu/sub/protechshop.sk/images/product_attachments/00254_B2C_HU_Haszn%C3%A1lati%20utas%C3%ADt%C3%A1s.pdf
Válasz VMisi #14010. hozzászólásáraNekem is a félcoloshoz van olyan kis olajozóm. De a gombjánál a képen is van 1 imbusz csavar, oda is írja. Ott mit ken oda menyi kell ? Nem tudom kinézni hogy csak az irányváltó kapcsolót, vagy mást is ken ott.
Válasz Gepi #14008. hozzászólásáraAzért tettem fékolajat mert a rendestől nem működik. Szerintem össze van ennek a belseje rozsdásodva vagy valami porral esővel ragadva.
Válasz mtz1221 #14005. hozzászólásáraFél colost vettünk régen újat, ahhoz műszerolaj volt az előírás. Van hozzá egy kis adagoló, és a levegő magával viszi a benne levő olajat a gépbe. Viszont sok olajat evett, így ki is fújta, meg macera volt. később csak időnként cseppentettem pár csepp olajat a levegőcsatlakozóba és ennyi.
Amikor sok olajat kapott akkor még gyengébb is volt.
Válasz mtz1221 #14005. hozzászólásáraA csövön elég lett volna belenyomni 2-3ml-t!Nekem van rá olajozó,de abból gyorsan megeszi az olajat!
Válasz termelo #14006. hozzászólásáraKi az aki fékolajat mer tölteni ilyen gépbe? Én azt tapasztalom nem is adnak nekik olajat.
Válasz termelo #14000. hozzászólásáraA Navik Alfa nagyon jó árban forgalmaz Dana Spicer alkatrészeket
Válasz mtz1221 #14005. hozzászólásáraKezdésnek 1ml pneumatika olaj
Szerintem a fékolajtól tönkre mehet
Levegős ütvecsavarozóba mennyi olaj kell a gombjához ? Vasárnap vettem egy 3/4-est jól tele nyomtam olajjal mert 1 éve lesegetem a vásáron. Erre fel kifúj a váltógomja előtti lyukakon. Agyon olajoztam vagy be lehet rozsdásodva ? Fújtam már hele féktisztítót is fékolajst is, van amikor elindul és van már annyi ereje mint a kis félcollosnak. De utánna ismét meghülyül és 10. feltöltés után indul el ismét.

Válasz Ares 826 #14001. hozzászólásáraVettem ,meg is csináltam, csak már ez egyszer volt karmantyuzva és egy kicsit viseltes a porvédő gumi, gondoltam veszek egy tartalék komlett munkahengert tartalékba, de nem aranyáron.
Válasz termelo #14000. hozzászólásáraÜdv!
Én tudok Dana alkatrészt, egyeztessünk: monostoragro@gmail.com
Válasz Ares 826 #14001. hozzászólásáraIgazad van, 2000 ft.ért adta a Nikkel Kft korábban csak már elkényelmesedtem és elfelejtettem.
Az olaj típusát ne felejtsétek el megadni a méreteken felül, hogy ki lehessen választani a karmantyú anyagát.
Válasz R Sándor #13994. hozzászólásáraVegyél rá egy karmantyút s már jó is lesz.
Válasz R Sándor #13999. hozzászólásáraAz jó!
Mivel a Gránitot kérdezted ezért kíváncsiságból megnéztem a számomra elérhető helyeken. Valamiért nem adnak nekem jó árat, nem szoktam ott vásárolni de van amit csak ott találok pl.:
Kellenének:
Dana Spicer cuccok.
Máshol nem tud valaki jó áron?
Válasz termelo #13998. hozzászólásáraKöszönöm az MTE speciál nàl 21500 + áfa a komplett munkahengert!!!
Válasz R Sándor #13994. hozzászólásáraNekem a Gránitnál többre jön ki mint amit a kolléga írt viszont az
Agrogalaxynál csak munkahenger van de olcsóbb:
V30181510/VALUTGR
FÉKRÁSEGÍTŐ MUNKAHENGER
71722013
UTÁNGYÁRTOTT
22856 Ft
A Krampnál:
Van mindkettő de a munkahenger 30 793,68 Ft
a felújító meg 11 853,25 Ft de a felújítónál fel kell őket hívni a gyári szám egyeztetése végett.
Válasz R Sándor #13996. hozzászólásáraOk. Nincs mit...
Válasz Gyula., #13995. hozzászólásáraKöszönöm, még ettől is van olcsóbb
Válasz R Sándor #13994. hozzászólásárahttps://www.farmdepo.hu/mezogazdasagi_gepalkatresz_910/traktor_119/valtra_valmet_284/fek_548/kerekfekhenger_7178
https://www.farmdepo.hu/mezogazdasagi_gepalkatresz_910/traktor_119/valtra_valmet_284/fek_548/fekmunkahenger_574/javitokeszlet_7179
gránitos cikkszám valaki árat tud mondani , 71722013 és 71722014 köszönöm.
Válasz jaromiv #13992. hozzászólásáraNem fogod elhinni. Be volt 1 gyertya köpve. Ilyet nem bactam 25 éve mióta nincs zasztavám és tomosom. Kapott 4 új gyertyát és 4 új kábelt hozzá. Érthetettlenül állok az eset előtt. Gyertyák kb 9-10000 kmel ezelőtt lettek cserélve. Bele való ngk-ra.
Válasz mtz1221 #13989. hozzászólásáraVégül megjavult az autótok? A hibakód, amit kiolvastatok hozta a hibát? Mit cseréltetek rajta?
Okulnák én is, hátha kel még ez a tudás.
Válasz mtz1221 #13989. hozzászólásáraNekem régen egy f astrám volt, annál jött elő, hogy párás, ködös időben dadogott meg nem akart menni.
Fél délután itt nézegettem meg pucoltam, mire sötétedéskor jött ki a baja, akkor látszott meg, hogy nagyfesz trafónál a szigetelésen kihúz a szikra.
Válasz mtz1221 #13989. hozzászólásáraJa és ez a gáz érdekes dolog. 6 autóba szereltettünk már, koreai volt ami 200000et elment vele, ford is bírja. De volt egy japán motoros freelanderu i, az égette, sőt 1 szelep bele is esett, a műhely udvarában ahová előző nap lábon behajtottam. Akkor lett belőle végképp elegem. Benzinen indulnak minden indításkor, télen kmerwkez is megy azon, még a gáz adagolója/párásítója fel nem melegszik a megadott értékre.
Válasz jaromiv #13988. hozzászólásáraLaotop gyújtás hibát mutat. Gyertya kábel vagy gyújtótrafó lesz. Kösz a gyors segítséget tegnap.
