Válasz envagyok2 #13930. hozzászólásáraRau kombinátoron voltak hátul ilyen pici munkahengerek, a rögtörőnél ha jól emlékszem a 8,4-esen.
De az lehet pici.
Ez meg hegeszthető munkahenger, de kihúzott szárral hegeszd, a tömítések miatt
A két fület meg úgy tudod pontosan felrakni, hogy összefogatod csavarral a kettő közé meg fűzöl akkora csövet, vagy bármit, amit be kell fogadjon.
nem tud valaki valamilyen gépalkatrészként ilyen egészen rövid egyutas munkhangeert? mondjuk összetolva max 260 mm a két furatközép, de inkább rövidebb, átmérőbe tudja rossebb, 40-50-es mindenképp kéne szerintem.
vagy szeirntetek ennek a két végére fel lehetne hegeszteni átfúrt 15-ös laposvasakat, szét kéne szedni, vagy így egybe is lehetne, nem vetemedne el?
nem tudja valaki, hogy a 10-es furatba való hasított ékbe melyik méretű hasítpott ék megy bele? tehát hogy a 10es furatba belerakom a 10-est, és annak a belsejébe még egyet, de mekkora kell oda?
Válasz medikus #13926. hozzászólására2500 munkaóránál ? Basszus az mtzéé 16000 zúg de forog 1 sebességben. Na kösz, ez télig így marad, se erőm sr enwrgiám se időm foglalkozni vele. Majd a galambokrá vigyázok, merz így egykettőre a oofámba fújja, a lámpalyuk miatt.
Válasz mtz1221 #13923. hozzászólásáraKopott a szénkefe,vagy a forgórész szakadt egy kollektornál! Ha ott áll meg,nem kap áramot,de ha forog,azt a részt túl pörgi!
Válasz Gumóka #13924. hozzászólásáraÉn is ilyesmire gondol8k, mert ide tavasz óta csak por bírt jutni, pára nem. Nem férek oda, be kéne egy kis wd40el fújni.
Válasz mtz1221 #13923. hozzászólásáraHa jól tudom, ezek porózus perselyeken futnak, a ventillátor tengelye, lehet azon akad meg.
Viszont ahhoz szét kéne szedni
Válasz medikus #13896. hozzászólásáraHelyzet skövetkező. Minden szarz szétbontottsm megpucoltam újra dugtam kontaktspréztem semmi. Kivettem a fülkeégőt, hátha látok valamit. Na pont ott van előtte a ventilátor. Ha megl0köm egy csavarhúzóvaé megy gond nélkül minden fokozatban. Fél órát is. Ha leállítom meg kell ismét lökni. Mi a fasz van vele ?
Na mostmár sz sem működik ami eddig igen. Mozgatva berakva a relét van egy pontja az ablaktörlőnek ahol megy, tövig nyomva meg megáll. Ventilátor meg sehogy sem indul, pedig rozsdás volt a reléje lába örültem hogy az lesz a baja.
Válasz Maszek Zs #13917. hozzászólásáraAkinek vörös vsgy jól áll neki, azokat messziről kerülni. Az a pokol színe, nem hiába minden filmben vörös a főgonosznő.
Válasz Gumóka #13910. hozzászólásáraVolt egyszer mikor beraktál képet ott volt egy vöröses lány képe. Most meg ott láttam ezt a doktornénit mindenben illik hozád!!!!!!!
Válasz Ohaza63 #13913. hozzászólásáraMeg kövezhetsz, de én álmomban sem gondoltam volna hogy a biztosíték táblát is piszkálni kell, ha nincs vele gond. Egyik Mtz-ben sem cseréltem még soha, de fogadni mernék rá hogy ott nem ilyen lesz. Azt hittem ha már kintre rakták, akkor valami porvédett dobozba van, fene se gondolta hogy ilyen törökösre sikerült nekik.
Talán ha kevesebbet foglalkoznál az "egyéb női dolgokkal" és többet a TMK val (Tervszerű megelőző karbantartás), talán nem így nézne ki szerencsétlen biztosíték táblád és lehet a hibát is hamarabb meglelnéd.
Válasz mtz1221 #13894. hozzászólásáraTegnap volt Bükkszentkereszten gombafesztivál.
A barátom meghívott, ők indultak főzésben is, hálisten azt megnyerték!
11től este 8ig ittunk mint állat!
Estére nemvoltunk szomjasak!
Válasz Rabó001 #13898. hozzászólásáraAz marad utoljára. Nem akarom a fülke tetőz levenni, ha méshol a baj. Én reléregyanakszom, azt kéne valahogy megtalálni hogy melyik az övé.
Válasz medikus #13896. hozzászólásáraAz is a fülke tető alján van , nem férek hozzá. Ott kezdeném, de így inkább s relét keresném meg hátha az a gond. Holnap ha odajutok kibontom a műszerfalat, és megcserélgetem az egyforma reléket. Ha megjavúl, makd megtanitasz kimérni a rossz relét.
Válasz medikus #13888. hozzászólásáraNem mtz. Török kínai régi nyugatit nem láttál hogy van megoldva ? Tegnap 1x elindult, akkor ment fél napot még nem csörgött a telefon.
Válasz mtz1221 #13892. hozzászólásáraIgen, csak én arra gondoltam, hogy ebben is lehet e előtétellenálás, mint az autóknál, ott szokott olyan lenni, hogy csak a legmagasabb fokozaton megy, ha az rossz.
Mtz ennyiből jó, télen fűtés nélkül is csinál bent meleget, cserébe nyáron is
Válasz Gumóka #13890. hozzászólásáraNem. Meg ez a vacak úgy el van szigetelve lefagyott a lábam az éjszaka. Igaz 2500 munka óra uttén, ez a legelső baja . Értsd se egy biztosíték se egy égő semmi. Csak ezt most idegesítő lesz megtalálni.
Válasz mtz1221 #13884. hozzászólásáraRégebbiekben,(fém műszerfalas) volt egy 5 lábas fém dobozos relé,középre lefogatva! A generátor működtette! Csak akkor ment a motor,ha a generátor működött! Az a relé lent volt!
Válasz mtz1221 #13886. hozzászólásáraAzt nem írtad, milyen gèp. Csatlakozókat basztasd. Lehet,elfogyott benne a kefe. Tetőt le kell venni? Èn egyedül felkötöttem a klimát egy aluminiumlètrához az èpület tetejère, aztán kujártam alóla műszakira. Földre le ne szedd,gondolom ott is nagy meló lerakni a földre.
Válasz .Richard. #13885. hozzászólásáraAz már megvan. Meg tegnap 1x elindult, az nem lehet biztosítéktól. Az a gond itt lekéne a fülke tetejét venni, hogy a drótok mentén elinduljak. Ilyenkor érzem milyen jó az mtz. Minden ott van kézügyben.
Nem fújj a fűtőventilátorom, megfagyok. Kérdés hol keressem a reléjét, létezik hogy a kapcsoló fent van a mennyezeten a relé meg lent a műszerfalban ??? Hogy a fenébe lehetne megtudni melyik a ventilátoré ? 3 fokozatos kapcsolója van, olyan létezik hogy ha ott a gond mindegyik 1x megy el ?
13983 hozzászólás
Válasz Gumóka #13932. hozzászólásáraA 12-esnek 7,45 a belső mérete.
Válasz envagyok2 #13929. hozzászólására6 sztem, a 10-esnek talán 2mm a falvastagsága
Válasz envagyok2 #13930. hozzászólásáraRau kombinátoron voltak hátul ilyen pici munkahengerek, a rögtörőnél ha jól emlékszem a 8,4-esen.
De az lehet pici.
Ez meg hegeszthető munkahenger, de kihúzott szárral hegeszd, a tömítések miatt
A két fület meg úgy tudod pontosan felrakni, hogy összefogatod csavarral a kettő közé meg fűzöl akkora csövet, vagy bármit, amit be kell fogadjon.
nem tud valaki valamilyen gépalkatrészként ilyen egészen rövid egyutas munkhangeert? mondjuk összetolva max 260 mm a két furatközép, de inkább rövidebb, átmérőbe tudja rossebb, 40-50-es mindenképp kéne szerintem.
vagy szeirntetek ennek a két végére fel lehetne hegeszteni átfúrt 15-ös laposvasakat, szét kéne szedni, vagy így egybe is lehetne, nem vetemedne el?
https://www.rositeh.hu/standard-40/25-xxx-1
avgy valami baráti hely, ahol nem aranyáron csinálnáak méretre ilyen egyutas hengerT?
nem tudja valaki, hogy a 10-es furatba való hasított ékbe melyik méretű hasítpott ék megy bele? tehát hogy a 10es furatba belerakom a 10-est, és annak a belsejébe még egyet, de mekkora kell oda?
Válasz mtz1221 #13927. hozzászólásáraHangosabb is mint volt eddig ???
Válasz medikus #13926. hozzászólására2500 munkaóránál ? Basszus az mtzéé 16000 zúg de forog 1 sebességben. Na kösz
, ez télig így marad, se erőm sr enwrgiám se időm foglalkozni vele. Majd a galambokrá vigyázok, merz így egykettőre a oofámba fújja, a lámpalyuk miatt.
Válasz mtz1221 #13923. hozzászólásáraKopott a szénkefe,vagy a forgórész szakadt egy kollektornál! Ha ott áll meg,nem kap áramot,de ha forog,azt a részt túl pörgi!
Válasz Gumóka #13924. hozzászólásáraÉn is ilyesmire gondol8k, mert ide tavasz óta csak por bírt jutni, pára nem. Nem férek oda, be kéne egy kis wd40el fújni.
Válasz mtz1221 #13923. hozzászólásáraHa jól tudom, ezek porózus perselyeken futnak, a ventillátor tengelye, lehet azon akad meg.
Viszont ahhoz szét kéne szedni
Válasz medikus #13896. hozzászólásáraHelyzet skövetkező. Minden szarz szétbontottsm megpucoltam újra dugtam kontaktspréztem semmi.
Kivettem a fülkeégőt, hátha látok valamit. Na pont ott van előtte a ventilátor. Ha megl0köm egy csavarhúzóvaé megy gond nélkül minden fokozatban. Fél órát is. Ha leállítom meg kell ismét lökni. Mi a fasz van vele ?

Válasz Gumóka #13920. hozzászólásáraNekem se monda senki
Válasz mtz1221 #13918. hozzászólásáraNa hát ezt mondhattad volna előbb is
Válasz Maszek Zs #13917. hozzászólásáraHogy Te mikre emlékszel!
Én meg nem....
Na mostmár sz sem működik ami eddig igen.
Mozgatva berakva a relét van egy pontja az ablaktörlőnek ahol megy, tövig nyomva meg megáll. Ventilátor meg sehogy sem indul, pedig rozsdás volt a reléje lába örültem hogy az lesz a baja.
Válasz Maszek Zs #13917. hozzászólásáraAkinek vörös vsgy jól áll neki, azokat messziről kerülni. Az a pokol színe, nem hiába minden filmben vörös a főgonosznő.
Válasz Gumóka #13910. hozzászólásáraVolt egyszer mikor beraktál képet ott volt egy vöröses lány képe. Most meg ott láttam ezt a doktornénit mindenben illik hozád!!!!!!!

Válasz Gumóka #13915. hozzászólására???? Erkunt 584E – JPPG biztosítéktábla (magyar fordítás)
Relék
K1 & PARK RÖLE – Helyzetjelző és parkolófény relé
UZUN FAR RÖLE / HIGH BEAM RELAY – Távolsági fényszóró
KISA FAR RÖLE / LOW BEAM RELAY – Tompított fényszóró
MARS RÖLE / START RELAY – Indító (önindító) relé
KALORIFER RÖLE / HEATER RELAY – Fűtés relé
KABİN RÖLE / CABIN RELAY – Fülke relé
EKS RÖLE / EKS RELAY – Differenciálzár relé
Biztosítékok (ikonok alapján)
UZUN FAR / HIGH BEAM – Távolsági fényszóró
KISA FAR / LOW BEAM – Tompított fényszóró
PARK – Helyzetjelző / parkolófény
START – Indító áramkör
PANEL – Műszerfal / vezérlőpanel
SİNYAL / SIGNAL – Irányjelzők
ÇAKMAK / LIGHTER – Szivargyújtó
DÖRTLÜ / HAZARD – Vészvillogó
YAKIT POMPA / FUEL PUMP – Üzemanyagszivattyú
EKS – Differenciálzár (ELS) rendszer
GÖSTERGE / CLUSTER – Műszeregység
FREN / BRAKE – Fékjelző
KAMERA / CAMERA – Kamera
FİSKİYE / WASHER – Ablakmosó
TEYP / RADIO – Rádió / magnó
SSB – Gyújtás utáni segédáramkör
K1 KONTAK 1 / IGNITION 1 – Gyújtáskapcsoló 1
ÇALIŞMA LAMBASI / WORKING LAMP – Munkalámpa
RÖMORK / TREYLER – Pótkocsi csatlakozás
TEPE LAMBASI / BEACON LAMP – Villogó (sárga jelzőlámpa)
AYDINLATMA / INTERIOR LAMP – Belső világítás
SİLECEK / WIPER – Ablaktörlő
BUZDOLABI / REFRIGERATOR – Hűtő / hűtőláda
Válasz mtz1221 #13912. hozzászólásáraHidraulika de szerintem ehr akarna az lenni, vagy minek hívják
Válasz Ohaza63 #13913. hozzászólásáraMeg kövezhetsz, de én álmomban sem gondoltam volna hogy a biztosíték táblát is piszkálni kell, ha nincs vele gond. Egyik Mtz-ben sem cseréltem még soha, de fogadni mernék rá hogy ott nem ilyen lesz. Azt hittem ha már kintre rakták, akkor valami porvédett dobozba van, fene se gondolta hogy ilyen törökösre sikerült nekik.
Válasz mtz1221 #13902. hozzászólásáraÜdv Barátom!
dolgokkal" és többet a TMK val (Tervszerű megelőző karbantartás), talán nem így nézne ki szerencsétlen biztosíték táblád és lehet a hibát is hamarabb meglelnéd.









Talán ha kevesebbet foglalkoznál az "egyéb női
Csoda, hogy még van rajta bármilyen villamosság!
Válasz Gumóka #13911. hozzászólásárameg is lepődtem mikor elkezdtem kifújni, hogy van benne.
Mi lehet az az eks relé ?
Válasz mtz1221 #13902. hozzászólásáraNa ezt akartam, hogy a táblánál kell kiosztás legyen.
Heater relay kell neked.
Válasz Maszek Zs #13904. hozzászólásáraTúrinál?
Van, ha még ott dolgozik
Válasz Maszek Zs #13908. hozzászólásáraazt hittem előszörre előbb lőttek volna le téged.
Válasz mtz1221 #13906. hozzászólásáraNem
!!!!
A család engem küldtek volna el otthonról.
Válasz mtz1221 #13905. hozzászólásáraNem csak a portól. Hanem a pór alatti hő.
Válasz Maszek Zs #13904. hozzászólásáraÁllat kórház,
vegyél egy vadászpuskát.
Válasz Maszek Zs #13903. hozzászólásáraPortól nem szokott leégni. Láttam én már 20+ éves nem romlós autón is ilyet.
Válasz Gumóka #13901. hozzászólásáraSzia ! Állat kórházban nincs ismerős?
Válasz mtz1221 #13902. hozzászólásáraItt még annak örüj nem égett le


Ez van ha valami nemromlik.
Meg aki fülkén kívülre rakta a biztosíték dobozd, le kéne fejezni.


Válasz mtz1221 #13899. hozzászólásáraGoogle nem ad ki kapcsolási rajzot hozzá, vagy Neked nincs dokumentum hozzá?
Válasz mtz1221 #13894. hozzászólásáraTegnap volt Bükkszentkereszten gombafesztivál.



A barátom meghívott, ők indultak főzésben is, hálisten azt megnyerték!
11től este 8ig ittunk mint állat!
Estére nemvoltunk szomjasak!
Válasz Rabó001 #13898. hozzászólásáraAz marad utoljára. Nem akarom a fülke tetőz levenni, ha méshol a baj. Én reléregyanakszom, azt kéne valahogy megtalálni hogy melyik az övé.
Válasz mtz1221 #13897. hozzászólásáraNem kezdted el megnezni hova mennek a kábelek a ventilátortol illetve a ventilátor kapcsolotol?
Válasz medikus #13896. hozzászólásáraAz is a fülke tető alján van , nem férek hozzá. Ott kezdeném, de így inkább s relét keresném meg hátha az a gond. Holnap ha odajutok kibontom a műszerfalat, és megcserélgetem az egyforma reléket. Ha megjavúl, makd megtanitasz kimérni a rossz relét.
Válasz mtz1221 #13895. hozzászólásáraKapcsolón van áram?Kapcsol is?
Válasz medikus #13888. hozzászólásáraNem mtz. Török kínai régi nyugatit nem láttál hogy van megoldva ? Tegnap 1x elindult, akkor ment fél napot még nem csörgött a telefon.

Válasz rtamas1976 #13891. hozzászólásáraAkkor nem dolgozunk, ha nekem pálinkával kell. 15 éves koromban is mindenki vedelt, én meg elvégeztem az ő dolgukat is.
Válasz mtz1221 #13892. hozzászólásáraIgen, csak én arra gondoltam, hogy ebben is lehet e előtétellenálás, mint az autóknál, ott szokott olyan lenni, hogy csak a legmagasabb fokozaton megy, ha az rossz.

Mtz ennyiből jó, télen fűtés nélkül is csinál bent meleget, cserébe nyáron is
Válasz Gumóka #13890. hozzászólásáraNem. Meg ez a vacak úgy el van szigetelve lefagyott a lábam az éjszaka. Igaz 2500 munka óra uttén, ez a legelső baja . Értsd se egy biztosíték se egy égő semmi. Csak ezt most idegesítő lesz megtalálni.
Válasz mtz1221 #13884. hozzászólásáraVidd ki a pálinkát, ha fázol húzdmeg az üveget!



Válasz mtz1221 #13884. hozzászólására3. Fokozatban se megy?
Válasz medikus #13888. hozzászólásáraNem Mtz. Lehet a Török? Amit írsz az a 94es 80asban is volt. Így van. Ha leállt a motor, akkor a ventilátor is.
Válasz mtz1221 #13884. hozzászólásáraRégebbiekben,(fém műszerfalas) volt egy 5 lábas fém dobozos relé,középre lefogatva! A generátor működtette! Csak akkor ment a motor,ha a generátor működött! Az a relé lent volt!
Válasz mtz1221 #13886. hozzászólásáraAzt nem írtad, milyen gèp. Csatlakozókat basztasd. Lehet,elfogyott benne a kefe. Tetőt le kell venni? Èn egyedül felkötöttem a klimát egy aluminiumlètrához az èpület tetejère, aztán kujártam alóla műszakira. Földre le ne szedd,gondolom ott is nagy meló lerakni a földre.
Válasz .Richard. #13885. hozzászólásáraAz már megvan. Meg tegnap 1x elindult, az nem lehet biztosítéktól. Az a gond itt lekéne a fülke tetejét venni, hogy a drótok mentén elinduljak. Ilyenkor érzem milyen jó az mtz. Minden ott van kézügyben.
Válasz mtz1221 #13884. hozzászólásáraBiztositèknál kezd,probalámpával menj a villany utján.
Nem fújj a fűtőventilátorom, megfagyok. Kérdés hol keressem a reléjét, létezik hogy a kapcsoló fent van a mennyezeten a relé meg lent a műszerfalban ??? Hogy a fenébe lehetne megtudni melyik a ventilátoré ? 3 fokozatos kapcsolója van, olyan létezik hogy ha ott a gond mindegyik 1x megy el ?