Lapátcsere volt már Üllésen ahol ezeket javítják.Dolgozik a turbina rendesen.Szerintem csak a fogaskerekekkel lesz baj.Csak nincs senkinek a közelben ilyen tipusú dobja és nem tudom mekkorák a gyári fogaskerekek!Esetleg abban vki????(Van 1 a turbinánál az hajt 1 nagyot és a nagy mellett megint 1 kicsi.)
Válasz #788. hozzászólásra
Hali Találkoztam olyannal,hogy fele lapát levolt törve a turbinába. Az se akart befele haladni.Áttud ugrani alánc a dobon is , a konzol fúvókái kicsik akkor se halad.
Bemenőági fúvókát cserélgettem már.Semmi javulás.Bemenőágon 22-es szórón 16-20-ig.Megpróbálom még azt hogy nagyobb fogaskereket rakok a turbina lehajtásához hátha.Köszönöm a tippeket!!!!
A szivatyú dolgozik? A miénk aznap reggel járt ugyanígy, amikor eladás után az új tulaj vitte volna haza. Este leállt minden jel nélkül, reggel indításkor pedig semmi.
kicseréltük, és ment tovább... (a 106-os szivattyúja jó rá)
Azzal nincs is baj csak ha én konzollal szeretnék aprómagokat locsolni annak elég lenne kevesebb víz is.Barátomnak a szigma ugyan ekkora és az 4.5-5 óra alatt jön be.Kipróbáltuk ugyanazzal a szivattyúval.Ha visszáb veszem a tempót kicsit meg sem mozdul.Pedig ezt turbina hajtja ennek jönnie kéne még 3bar-al is.Én arra gondolok hogy kicserélték az áttétel fogaskerekeket.Csak tudnám mekkora a gyári.
Szerintem az rendben van..Nekünk volt amikor a 270m 16 óra alatt nem jött be!!! De akkor aztán már volt viz kibocsájtás!!És valahol ez is lenne a lényeg!!És nem az hogy ripsz -ropsz kész is legyen!!!
Segítséget szeretnék kérni!Midirot 75r tipusú dobot vettem.Csak nekem nagyon lassúnak tünik a beérkezése.Leggyorsabb fokozatba állítva teljes lehúzással kb 8-9 óra alatt jön vissza.10-bar szivattyúval.Sztem lassú!Tanács vki?
Válasz #768. hozzászólásra
Ez valóban metalwolf, csak a távtartó az régi tipus lehet, nekem a régi kistárcsán van ez a távtartó, de megnézem neked, és irok. az dereng hogy még a kxt tárcsán is ez van!!!
Igen most kaptam egy olyan tanácsot hogy vegyem ki a búvárcsövet és nézzem meg hátha lukas valahol mert az okozhat galibát Amúgy szűrők tiszták minden meg elvileg be is jelezne ha valami dugulás lenne.De amint írtam amíg jó félig vagy még alatta van kb olyan 60 liter üzemanyagig nem jelentkezik a a hiba
először a szűrőket kell megnézni! aztán meg nekünk a 85 ösön olyan van hogy a tank aljáról szív ami átmegy a traki alatt és ha az magasabban van bekötve akkor hamrabb lesz a tank üres de csak azért mert a cső feljebb lett fűzve
Mért csinálja azt a traktor hogy ha már csak olyan 30-40 liter üzemanyag van benne akkor egyszerűen önmagától lelevegősödik.Az a jelenség hogy ha teli van a tank akkor mindig pöccre indul ha már fele alatt van akkor 1-2 őt átcsavar a motor és akkor ha meg már így 30-40liter van benne szépen lelevegősödik Aztán kicsit járatva a tápszivattyút nagy nehezen felveszi a gázolajat és utána beindul bár csak 5 hengerrel és utána "kapja el a fonalat" A tankba lehetne a búvárcső elmozdulva vagy nem értem.Az üvegpohárba ahol a gázolaj van ott is állandóan "járkál a szint" megy fel le
pls valami tipp
Valakinek nincs véletlen elfekvőben Metalwolfos tárcsához MW-140 tipusú 30as tengelyre, távtartója ill. csapágyat közrefogó félt távtartók?
Állítólag a Metalwolf ilyet soha nem is gyártott
Akkor most nekem mim van??
de az olaj kering csak levegősen nagy gáznál az olaj csak úgy forog a gépbe mert bele néztünk csak épp a visszatérő ágon ahol jön vissza az olaj a gépbe ott buborékok jönnek fel folyamatosan nagy gáznál is.....
annyi észrevétel van még hogy amikor még jo volt elérte a felső határt és akkor a szivattyunak erőlködős hangja volt tehát lehetett hallani hogy tartja és van benne erő most meg eléri a felső holt pontot nagy lassan és semmi hang a szivattyúból ez mondjuk lehet levegő is mert összenyomja ezért nem akar dolgozni rendesen de nem értem honnan kaphat még levegőt mikor a szivattyú le volt véve 2 szimering volt benne az most uj új csapágyat kapott a szivattyún belül egy tolattyú se ragad meg egy golyó se....
egyik végén 2 csavar O gyűrűvel a szivattyu felől.........a másik vége meg megint 2 csavar O gyűrűvel de az lent van és egy csepp olaj se látszik pedig ott mindig olaj áll! szoval azért nem is néztük
a cső mivel csatlakozik a szivattyúhoz meg mi van amásik végén mert a krisztálnál jártam úgy hogy a szivatyú és az olaj között van egy kis csődarab aminek mind két végén gumigyűrű tömít elvoltak öregedve a gyűrűk ezért néha farsot szívott ilynekor nem emelt rendesen
szívó ágon egy méteres cső van egyik vége szivattyú másik vége traktorba megy bele egyiknél sem látszik semmi....... valami trükk nincs hogy hogyan lehetne megtalálni az okot? mert már mindent működtettünk megnéztünk mindent rajta és még most sem jó és hirtelen lett ilyen nem is hogy már régota szarakodik!! egyszer már volt hasonlo de ott szétszedtük a szivattyút és össze volt törve benne golyó a 6 tolattyuból 2 db de most azoknak semmi baja! mert ha 2 tolattyu nem megy akkor akadozik az olaj nyomás ezért is remegve emel de most az éppen jó
levegős olajat nyom.... levettük a hidraulika fedelet róla belelátni a gépbe beinditjuk és kering benne az olaj de teli van buborékkal!! közbem eg sehol se csöpög az oalj pedig ahol levegőt sziv ott olaj is folyik ki!
helo még mindig kéne segitség !!! Ford dextának még mindig rossza hidraulikája....szivattyuba minden szimeringet kicseréltünk 6 tolattyus régi szivattyú...és még mindig levegőset szív...illetve nem emeli a hidraulikát közbe leszedtük a nyomás szabályzóját ott a kupja félre volt kopva mivel eltört a rugója de ezt kiházagoltuk és felfurtuk a kup helyét is most jól zár és még se akar emelni van valaki szaki itt aki tud tanácsot adni??? emelni emel reszketve illetve nagyon lassan de nem ugy ahogy szokott
13545 hozzászólás
Üdv!



INA 02HE09AH83 csapágyházat keresek, ha valakinek lenne elfekvőbe, vagy tud beszerzési forrást az írjon.
T.:Márk
Kverni sorelzáró müködése érdekelne.Van 1 csak semmit nem csinál hiába adtam neki 12v-ot.

Mobitox super,vagy hasonló csávázógépet keresnénk sürgősen
Lapátcsere volt már Üllésen ahol ezeket javítják.Dolgozik a turbina rendesen.Szerintem csak a fogaskerekekkel lesz baj.Csak nincs senkinek a közelben ilyen tipusú dobja és nem tudom mekkorák a gyári fogaskerekek!Esetleg abban vki????(Van 1 a turbinánál az hajt 1 nagyot és a nagy mellett megint 1 kicsi.)
Válasz #788. hozzászólásra
Hali Találkoztam olyannal,hogy fele lapát levolt törve a turbinába. Az se akart befele haladni.Áttud ugrani alánc a dobon is , a konzol fúvókái kicsik akkor se halad.
Válasz #787. hozzászólásra
Hívtunk egy elektromos szerelőt, hátha megtalálja a hibát.
Válasz #786. hozzászólásra
A töltés jónak tűnik. De vmi elektromos szír-szar lesz.
Bemenőági fúvókát cserélgettem már.Semmi javulás.Bemenőágon 22-es szórón 16-20-ig.Megpróbálom még azt hogy nagyobb fogaskereket rakok a turbina lehajtásához hátha.Köszönöm a tippeket!!!!
Válasz #785. hozzászólásra
két szivatyú van rajta. Egy alacsony, és egy magas nyomású. A hdraulika a magas, a dob az alacsony nyomású körön van...
Válasz #785. hozzászólásra
Ha egy bizonyos szint alá csökken a töltés akkor is csinálhat ilyet , nem feltétlenül muszáj égjen ehhez a töltés visszajelző lámpa.
Válasz #784. hozzászólásra
A kormány megy és a dobot is indítja.
Válasz #783. hozzászólásra
A szivatyú dolgozik? A miénk aznap reggel járt ugyanígy, amikor eladás után az új tulaj vitte volna haza. Este leállt minden jel nélkül, reggel indításkor pedig semmi.
kicseréltük, és ment tovább... (a 106-os szivattyúja jó rá)
Elment a Mega 204esen a hidraulika vezérlés. Nem emeli, nem süllyeszti az asztalt, nem nyitja a csigát, semmi. Mi lehet az oka? SOS!
Válasz #780. hozzászólásra

NDK, de inkább T0-87 trágyaszóró. 442-n csak sima derékszög van.
Válasz #777. hozzászólásra
Hali. Van a turbina bemenőágon benne egy fúvóka cseréld ki kissebb átmérőjűre és gyorsabb lessz.
Válasz #779. hozzászólásra

erős a gyanum,hogy NDK és talán a 442 bálázóé.
Sziasztok! Nem tudja valaki veletlenul, hogy milyen hajtomu ez?
C 72 xt bulgár hidraulika szivattyút keresek (Ifa barcsi)felépítményhez!!
Azzal nincs is baj csak ha én konzollal szeretnék aprómagokat locsolni annak elég lenne kevesebb víz is.Barátomnak a szigma ugyan ekkora és az 4.5-5 óra alatt jön be.Kipróbáltuk ugyanazzal a szivattyúval.Ha visszáb veszem a tempót kicsit meg sem mozdul.Pedig ezt turbina hajtja ennek jönnie kéne még 3bar-al is.Én arra gondolok hogy kicserélték az áttétel fogaskerekeket.Csak tudnám mekkora a gyári.
Válasz #775. hozzászólásra

nem jött be!!! De akkor aztán már volt viz kibocsájtás!!És valahol ez is lenne a lényeg!!És nem az hogy ripsz -ropsz kész is legyen!!!
Szerintem az rendben van..Nekünk volt amikor a 270m 16 óra alatt
Akkord vetőgép sorelzáró működése érdekelne.Vki tud segíteni!
Válasz #772. hozzászólásra
Ok! Köszi! Ha van,csörrents már rám légyszi!
Válasz #771. hozzászólásra
van egy haverom aki 970-el nyomja, rákérdezek holnap
Sziasztok!
JD-970-eshez keresek kukorica kosarat! Ha tud valaki esetleg valahol,légyszi írjon!
Előre is köszi!
Válasz #769. hozzászólásra


Huhh ez már fél jó hír hogy nem gagyi
Válasz #768. hozzászólásra


Ez valóban metalwolf, csak a távtartó az régi tipus lehet, nekem a régi kistárcsán van ez a távtartó, de megnézem neked, és irok. az dereng hogy még a kxt tárcsán is ez van!!!
Válasz #763. hozzászólásra

Narancsos papa raktam fel képet! Valami véleményt....
Válasz #763. hozzászólásra





Na róla beszéltem
Igen most kaptam egy olyan tanácsot hogy vegyem ki a búvárcsövet és nézzem meg hátha lukas valahol mert az okozhat galibát
Amúgy szűrők tiszták minden meg elvileg be is jelezne ha valami dugulás lenne.De amint írtam amíg jó félig vagy még alatta van kb olyan 60 liter üzemanyagig nem jelentkezik a a hiba 
Vagy a szívó oldalon van egy pici luk valahol,és már olyan mélyről nem bírja "fars" nélkül fölszívni a petrót.
Válasz #761. hozzászólásra
először a szűrőket kell megnézni! aztán meg nekünk a 85 ösön olyan van hogy a tank aljáról szív ami átmegy a traki alatt és ha az magasabban van bekötve akkor hamrabb lesz a tank üres de csak azért mert a cső feljebb lett fűzve
Válasz #760. hozzászólásra

Képet, hogy néz ki!!

Ha nem az akkor valami "gagyi"!!!
Szerintem rövid a búvárcső. Nekem is a TM165-nél ezt csinálta. Ne ereszd a szint alá, vagy told meg a csövet. Szűrők, tank tiszta?
Sziasztok.
Aztán kicsit járatva a tápszivattyút nagy nehezen felveszi a gázolajat és utána beindul bár csak 5 hengerrel és utána "kapja el a fonalat"
A tankba lehetne a búvárcső elmozdulva vagy nem értem.Az üvegpohárba ahol a gázolaj van ott is állandóan "járkál a szint" megy fel le 
Mért csinálja azt a traktor hogy ha már csak olyan 30-40 liter üzemanyag van benne akkor egyszerűen önmagától lelevegősödik.Az a jelenség hogy ha teli van a tank akkor mindig pöccre indul ha már fele alatt van akkor 1-2 őt átcsavar a motor és akkor ha meg már így 30-40liter van benne szépen lelevegősödik
pls valami tipp
Valakinek nincs véletlen elfekvőben Metalwolfos tárcsához MW-140 tipusú 30as tengelyre, távtartója ill. csapágyat közrefogó félt távtartók?

Állítólag a Metalwolf ilyet soha nem is gyártott
Akkor most nekem mim van??
Válasz #755. hozzászólásra
de folyás semmi nem látszott!!!
kicseréltünk minden O gyűrűt a cső végein és jó lett!
Válasz #757. hozzászólásra




de az olaj kering csak levegősen nagy gáznál az olaj csak úgy forog a gépbe mert bele néztünk csak épp a visszatérő ágon ahol jön vissza az olaj a gépbe ott buborékok jönnek fel folyamatosan nagy gáznál is.....
annyi észrevétel van még hogy amikor még jo volt elérte a felső határt és akkor a szivattyunak erőlködős hangja volt tehát lehetett hallani hogy tartja és van benne erő most meg eléri a felső holt pontot nagy lassan és semmi hang a szivattyúból ez mondjuk lehet levegő is mert összenyomja ezért nem akar dolgozni rendesen de nem értem honnan kaphat még levegőt mikor a szivattyú le volt véve 2 szimering volt benne az most uj új csapágyat kapott a szivattyún belül egy tolattyú se ragad meg egy golyó se....
Válasz #756. hozzászólásra
Ha a szivattyú nincs mindig olajban akkor azt nézzétek meg
Válasz #755. hozzászólásra
egyik végén 2 csavar O gyűrűvel a szivattyu felől.........a másik vége meg megint 2 csavar O gyűrűvel de az lent van és egy csepp olaj se látszik pedig ott mindig olaj áll! szoval azért nem is néztük
Válasz #754. hozzászólásra
a cső mivel csatlakozik a szivattyúhoz meg mi van amásik végén mert a krisztálnál jártam úgy hogy a szivatyú és az olaj között van egy kis csődarab aminek mind két végén gumigyűrű tömít elvoltak öregedve a gyűrűk ezért néha farsot szívott ilynekor nem emelt rendesen
Válasz #753. hozzászólásra
szívó ágon egy méteres cső van egyik vége szivattyú másik vége traktorba megy bele egyiknél sem látszik semmi....... valami trükk nincs hogy hogyan lehetne megtalálni az okot? mert már mindent működtettünk megnéztünk mindent rajta és még most sem jó és hirtelen lett ilyen nem is hogy már régota szarakodik!! egyszer már volt hasonlo de ott szétszedtük a szivattyút és össze volt törve benne golyó a 6 tolattyuból 2 db de most azoknak semmi baja! mert ha 2 tolattyu nem megy akkor akadozik az olaj nyomás ezért is remegve emel de most az éppen jó
Válasz #752. hozzászólásra
Tuti a szívó ágon szív levegőt és ott nem mindig látszik olaj szivárgás
Válasz #751. hozzászólásra
levegős olajat nyom.... levettük a hidraulika fedelet róla belelátni a gépbe beinditjuk és kering benne az olaj de teli van buborékkal!! közbem eg sehol se csöpög az oalj pedig ahol levegőt sziv ott olaj is folyik ki!
Válasz #750. hozzászólásra
Levegősen szív ?
Válasz #657. hozzászólásra
helo még mindig kéne segitség !!! Ford dextának még mindig rossza hidraulikája....szivattyuba minden szimeringet kicseréltünk 6 tolattyus régi szivattyú...és még mindig levegőset szív...illetve nem emeli a hidraulikát közbe leszedtük a nyomás szabályzóját ott a kupja félre volt kopva mivel eltört a rugója de ezt kiházagoltuk és felfurtuk a kup helyét is most jól zár és még se akar emelni van valaki szaki itt aki tud tanácsot adni??? emelni emel reszketve illetve nagyon lassan de nem ugy ahogy szokott
Válasz #742. hozzászólásra

Na ja az 1-es kettes fordítva!!!
Üdvözletem!
Érdeklődni szeretnék nem-e tud valaki EB 7-es pótkocsihoz használt billentőmunkahengert.Előre is köszi.
A zil-nek nincs semmi hűtőbordája,de azért kösz
Válasz #744. hozzászólásra
Ez azért van, hogy fordulásoknál ne kelljen balettozni a váltóval mint a régi MTZ-knél, hanem előre és hátra kapcsolni kell csak?