Megnéztem a kérdőívet, mindenképpen szerettem volna segíteni - még ha csak ennyivel is.
Sajnos a megjelölt években nem volt egyáltalán búzánk vetve. Most vetettünk valamennyit, de az elmúlt években kimaradt. Sajnálom.
Én is ma kezdtem a kicsim szakdolgozatához.
Az őztrófeák alakulása az elmúlt tíz évben a téma.
Éppen testhez álló.
Végülis igazad van..
Az se normális aki ilyenm kérdéseket ki talál egyáltalán... Mert a gabona piacot és annak a megfelelö megoldását úgysem ezek a válaszok fogják elösegiteni!! Azt meg te se várhatod el hogy nektek objektiven és öszintén tutira válaszoljon valaki is...
Egy kedves ismerősöm szakdogát készül írni és ehhez kér némi segítséget!
Ha megtennétek, hogy az alábbi kérdőívet letöltitek, értelemszerűen kitöltitek és elkülditek az
ohartmi(kukac)gmail.com-ra
akkor nagyon megköszönné.
(a karikázósoknál csak a rátok vonatkozó választ hagyjátok ott a többit töröljétek ki.)
A kérdőív teljesen anonim, és csak statisztika jellegű felhasználásra kell, tehát nem konkrét értékek lesznek felhasználva, hanem az összesített értékelés.
Válasz #92. hozzászólásra
Cimbora!
Sajna még mindig futjuk a köröket a szervizzel ill. azon vna most az 1ik hangsúly , h sztetek ez a kibaxott magasnyomású szivattyú fő alkatrésznek számít-e.
Mert akkor elvileg minden új alkatrészre a gyárnak min. 2 garit kell szavatolni.Ami azt jelentené , h valszeg így , h 1 évre rá ismét +hallt a szivattyú-akkor vmit nem igazán tudtak +oldani.
Min1 , de a napok csak telnek és szinte semmi haladás nem tapasztalható.
Lehet , h ha az asztalt rájuk borítanám -akkor többet érnék el!!!!!!!!!!!
Ha külön tartályból adagolná a 2T kenőolajat a rendszerbe, akkor is kerülne a tankba.
Szerintem meg arra gondolt (és ezt is írta), hogyha gyárilag kerülne rá az olajadagoló tartály akkor mit kezdenének a keveredett gázolajjal a vámosok.
Ismerösnek a MCcormick traktor adtameg magát.A szivattyú galyra ment.1 hét múlva az YTO is arra a sorsra jutott.Saját 5000 l-es kis kut van neki otthon kutfejjel faszányosan.A mindkét traktor tele lett trutyival.Csak az OMV szállit neki.Azok azt mondták biztos hogy amit ök hoztak az tiszta volt,és ott került bele vmi.Kiváncsi leszek mi lesz nekik a vége.
hát cimbora nem karlak elkeseríteni de havernak mondeo TDCI-be motorcsere lett a vége... nem bírom ide beírni mennyit szopott vele... több oldal lenne... röviden: 3x cseréltek neki csúcsokat mindenféle variációban... bontot, felújított, új... persze mindig tisztították az üzemanyagrendszert is... nem vagyok jóba a gyerekkel mert megszívatott kicsit de a közepe felé már kezdtem sajnálni... pumpát is cseréltek neki egyszer.... új csúcsokkal elkezdett kopogni a motor cefetül párszáz kilométer után... behúzta a fordszervízbe ahol javították... szerelő beleült beindította és lepadlózta hogy jó lesz az csak "ki kell tisztulnia a rendszernek" hát kitisztult... nagy csattanás után egyik dugó leszakadt a hajtókarról és megállt örökre... semmiféle szavatosságot vagy ilyesmit nem tudott behajtani rajtuk... igaz nem is járt nagyon utána. Nekiállt vett a neten egy új blokott és összepakolgatta itthon magának. azóta megy de azt mondja nem olyan mint eredetileg volt. Elvitte két távoli ford szervízbe is ahol rátették gépre dde sehol se mutatott semmiféle hibakódot. Az volt benne egyedül a jó hogy sose jutott el vele messzire tehát mindig csak valahonnan a környékről kellett hazahúzni. Most végül is megy neki de egy másik kocsi árát ráköltötte....
Válasz #90. hozzászólásra
Ő arra gondolt szerintem, hogy a megoldás az lenne külön tartályból adagolná a kenőolajat a rendszerbe, mert akkor nem lenne kimutatható a 2T kéntartalma a gázolajban!
Ez is egy pénz behajtási lehetőség, rengeteg ilyen van,amire lenne megoldás csak nem megoldható valami végett,a saját költségünkre sem.Utak például fizetjük az út adót,súly adót,ha jók lennének az utak rengeteg pénztől esne el az állam,mivel nem fizetnénk alkatrész után annyi áfát,kereskedők,szervizek adót.Az adagoló szerintem a gázolajat csak a motor olajba tudja engedni,fordítva nem,de laborosokkal való találkozásnál lehet elsütném, hátha bevennék.Melyik traktor típus érzékeny ennyire a gázolajra?
Kicsit sem csodálkozom! Mivel Magyarország sokszor nem egy földrajzi hely hanem egy gondolkodási forma!! Az emberek nem jó szántukbol rakják bele az olajat hanem a miat hogy a drága bénzen vásárolt gépet amikor drága pénzért megtankolják akkor a kúton ojan SZ-t kapnak hogy elöbb útóbb a gép károsodásához vezet!! Ismerek olyan traktor tipust amelyk minden évben meghibásodik e miatt a tulaj választhat a minden évben fel újitott adagoló vagy a komplet adagoló rendszer át variálásán ami az éves javitás töbszöröse.. Az meg megint durva hogy azt ki tudják mutatni hogy van benne valami de hogy mi és miért azt már nem... A leges leg durvább mellé fogás és botrány szagú dolog meg az lenne ha a sok okoskodás közben olyan gépet vagy autót találnak aminek az adagolója be ereszti az adagoló kenésére szánt motorolajat az üzemanyag rendszerbe!! És a rés olajvisza vezetés révén tiszta ramaty a tankba lévö olaj!! Ja a gép továbra is vigan jár vele..Csak az ilyen komandós fickók halálra izgulják magukat tölle!!
Figyu akkor mikor 2T vesz valaki akkor jövedéki adót is fizet. Számomra ez elfogadhatatlan, na erről kérni kell állásfoglalást, hogy ilyenkor mi pálya van!!!!! Az senkit sem érdekel hogy döglenek meg sorra a nagynyomású dieselek?????
Válasz #78. hozzászólásra
Mi van mért b...tak meg a VPOP emberei???? Mert öntöttél bele 2T adaléknak???????? Ezt írd már le , mert én is használom a dieselbe adaléknak mert a kenése a hazainak az kacsú főleg nyáron 40 fok melegben!!!!!
Nagyon sokan a magasnyomású dieselekhez adalékolnak arol-2T-t.Ezt egy neves adagolós javasolta!Független szakértőnek javaslom a meőmegyeri Uhrin-Diesel kft-t,Gyuribá nagyon toppon van dieselben!!!!!!!!!!
Nagyon sokan a magasnyomású dieselekhez adalékolnak arol-2T-t.Ezt egy neves adagolós javasolta!Független szakértőnek javaslom a meőmegyeri Uhrin-Diesel kft-t,Gyuribá nagyon toppon van dieselben!!!!!!!!!!
magyar gazolaj a legszemeteb a környezö orszagokhoz kepest magyar szabvanyt ipen megüti de a mai inyektork finonabet igenyelnek az olajunk kenöképesege pedig szinte semi nyirsegben vanak nagynyomasu szivatyu ujitok szerviz töredékert rakj az olajba 2 ütemü olajat keneskent .nyertem mar bevizsgalast szervizel de akor is az en zsebem böllet megjavitva
Hát igen, a fogyasztás az kedvező de a az üzemanyag ellátó rendszer viszont nagyon kényes, a kutaknál is kellene egy kis fegyelem és ügyelni a tisztaságra !! Gondolj bele mekkora cumi lehet egy bömöst javíttatni ilyen hibával, sok sok lé!!!! TANKOLÁSRA ODAFIGYELNI!!!!!
A nagy pisztolynak csak annyi az előnye hogy a 400 lityit harmada idő alatt lehet kitankolni. Cumiztatni lehet a fogyasztókat, ha engedik magukat!! A gázolaj minősége az nem pisztoly függő!!!
A magasnyomasu motorok rohat erzékenyek a vizes pancsolt olajra van bennük egy szürő ami rohatul megfog mindent a vizre nagyon érzekeny és a jeladó is megzavarodik ki is fekszik tőle!!!! mi a kuttól nem mentünk 1 km megált a teknika és arra fogtak hogy a nagy kutfejnel tankoltunk ahol a kamionok szoktakes nem személyótónak való a gázolaj, nem tudom mit szamit ez???? Kemeny lesz de egy jó ügyved kell!! egesz maskep beszelnek veled mindenhol,nekem az ügyvedi költcseg 45ezer volt
Én Ducatoval jártam meg,annyi különbséggel hogy nekem az injektorok álltak be,a szivattyúnak semmi baja nem lett.Rozsdaporral tele volt az üzemanyag rendszer,én tankolom kúton éveken keresztül.Nekem 240000e lett a vége.Én meg sz...am, mivel számlára tankolok,de a számlára nem iratok rendszámot.
Hali mi is jartunk igy csak a kocsiba 15 ezer volt de a gázolaj volt és csak kizarólag kutnal tankoltunk!!!AMIVEL MEGNYERTÜK A DOLGOT SZÁMLA MINDIG KÉREK, ÉS EGY ROHAT JÓ ÜGYVED MERT MASKÉP SZARBA SE VESZNEK,JA MEG FÜGGETLEN SZAKÉRTŐI VELEMENY
áááááááááááááááá!
38 ezer még csak -és a nafta is tiszta volt.
Bevizsgálták -de azt nem tom , h hol-szinte mind1 h hol tankolok -mindenhol mol-os van az országba!
Ugyh nem tom , h hnap mi lesz a vége mert már az ügyvezető előtt leszünk és ha nekem kéne kicsengetni ezt a 400 rugós körüli összeget ----------akkor jegyzőkönyveztetek -és irány a fogyasztóvédelem!
Szted van más +oldás is?
Válasz #65. hozzászólásra
2 éves a verda és most már a 2. magasny.-ú szivattyút is vmi elbaxa.A szervizbe a naftára gyanakodtak -de semmi köze hozzá.Azt szeretném tudni , h vajon még mitől romolhat el.Vki azt mondta , h a jeladó is tönkre tudja tenni.
A hsz.elején nem akartám márkát és tipust írni , de ha a képre nézel rájösz.Csak az a bibi , h a 2 év teljeskörű gari most járt le -és baxhatom , h van rá össz. 7 év gari.Ez 1 nagy reklám fogás az egész.
valaki tud mondani nekem infót erről a cégről
Sörárpa - Takarmány árpa � Repce � Napraforgó - Kukorica Termeltetési szerződést kötünk. Országosan.
Boros Norbert
Fp Export Hungray csoport
Válasz #57. hozzászólásra
Csak azért próbálkoztak vele,mert akkor még nem volt semmi az adapterhez,csak átmeneti megoldás lett volna úgy is,és a kuka meg nagyon kellett! Kérdeztek,mondtam,egy próbát megér,csináltunk már ilyet,csak akkor száraz volt a csutka.
13658 hozzászólás
minek a sos rizsnek témát nyitni?????????




őzike setesuta?
háhovajár?
Válasz #103. hozzászólásra


Megnéztem a kérdőívet, mindenképpen szerettem volna segíteni - még ha csak ennyivel is.
Sajnos a megjelölt években nem volt egyáltalán búzánk vetve. Most vetettünk valamennyit, de az elmúlt években kimaradt. Sajnálom.
Én is ma kezdtem a kicsim szakdolgozatához.
Az őztrófeák alakulása az elmúlt tíz évben a téma.
Éppen testhez álló.
Válasz #105. hozzászólásra





Végülis igazad van..
Az se normális aki ilyenm kérdéseket ki talál egyáltalán... Mert a gabona piacot és annak a megfelelö megoldását úgysem ezek a válaszok fogják elösegiteni!! Azt meg te se várhatod el hogy nektek objektiven és öszintén tutira válaszoljon valaki is...
Válasz #104. hozzászólásra



Nem én követtem el 
Ne rajtam röhögj
Válasz #103. hozzászólásra





Vannak azok a kérdések amire biztosan kapnátok válaszokat.. De ezekre??



Na de Hartmy!! Ti ezt komolyan is gondoljátok??
Kollégák!

Egy kedves ismerősöm szakdogát készül írni és ehhez kér némi segítséget!
Ha megtennétek, hogy az alábbi kérdőívet letöltitek, értelemszerűen kitöltitek és elkülditek az
ohartmi(kukac)gmail.com-ra
akkor nagyon megköszönné.
(a karikázósoknál csak a rátok vonatkozó választ hagyjátok ott a többit töröljétek ki.)
A kérdőív teljesen anonim, és csak statisztika jellegű felhasználásra kell, tehát nem konkrét értékek lesznek felhasználva, hanem az összesített értékelés.
KÉRDŐÍV
Köszönjük!
Még párszor előre fogom hozni ezt a topicot áprilisig
Válasz #92. hozzászólásra

Cimbora!
Sajna még mindig futjuk a köröket a szervizzel ill. azon vna most az 1ik hangsúly , h sztetek ez a kibaxott magasnyomású szivattyú fő alkatrésznek számít-e.
Mert akkor elvileg minden új alkatrészre a gyárnak min. 2 garit kell szavatolni.Ami azt jelentené , h valszeg így , h 1 évre rá ismét +hallt a szivattyú-akkor vmit nem igazán tudtak +oldani.
Min1 , de a napok csak telnek és szinte semmi haladás nem tapasztalható.
Lehet , h ha az asztalt rájuk borítanám -akkor többet érnék el!!!!!!!!!!!
Válasz #100. hozzászólásra
Miért akarjátok a2T amikor kapható direkt erre a célra készült adalék is?
Válasz #79. hozzászólásra
Milyen arányban érdemes kétütemü motorolajat keverni a gázolajhoz?
Válasz #91. hozzászólásra
Ha külön tartályból adagolná a 2T kenőolajat a rendszerbe, akkor is kerülne a tankba.
Szerintem meg arra gondolt (és ezt is írta), hogyha gyárilag kerülne rá az olajadagoló tartály akkor mit kezdenének a keveredett gázolajjal a vámosok.
Válasz #95. hozzászólásra




Válasz #95. hozzászólásra
Nálam a 9 éves fiam is nyomja a JCB, kijár velem szalmát és trágyát pakolni!!! neki is koca jogsija van!!!
Traktort? Piros, vagy fekete a rendszám?
Ha nincs rajta, akkor jogsi sem kell!
Válasz #94. hozzászólásra


15,5 évesen papír nélkül mehetsz !
(Amíg meg nem állítanak.....)
Üdv!Remékem valaki tud segiteni!Az lenne a kérdésem ,hogy 15,5 éves vagyok milyen jogositvánnyal vezethetek traktort?KÖSZÖNÖM!
Ismerösnek a MCcormick traktor adtameg magát.A szivattyú galyra ment.1 hét múlva az YTO is arra a sorsra jutott.Saját 5000 l-es kis kut van neki otthon kutfejjel faszányosan.A mindkét traktor tele lett trutyival.Csak az OMV szállit neki.Azok azt mondták biztos hogy amit ök hoztak az tiszta volt,és ott került bele vmi.Kiváncsi leszek mi lesz nekik a vége.
Válasz #66. hozzászólásra
Most végül is megy neki de egy másik kocsi árát ráköltötte....
hát cimbora nem karlak elkeseríteni de havernak mondeo TDCI-be motorcsere lett a vége... nem bírom ide beírni mennyit szopott vele... több oldal lenne... röviden: 3x cseréltek neki csúcsokat mindenféle variációban... bontot, felújított, új... persze mindig tisztították az üzemanyagrendszert is... nem vagyok jóba a gyerekkel mert megszívatott kicsit de a közepe felé már kezdtem sajnálni... pumpát is cseréltek neki egyszer.... új csúcsokkal elkezdett kopogni a motor cefetül párszáz kilométer után... behúzta a fordszervízbe ahol javították... szerelő beleült beindította és lepadlózta hogy jó lesz az csak "ki kell tisztulnia a rendszernek" hát kitisztult... nagy csattanás után egyik dugó leszakadt a hajtókarról és megállt örökre... semmiféle szavatosságot vagy ilyesmit nem tudott behajtani rajtuk... igaz nem is járt nagyon utána. Nekiállt vett a neten egy új blokott és összepakolgatta itthon magának. azóta megy de azt mondja nem olyan mint eredetileg volt. Elvitte két távoli ford szervízbe is ahol rátették gépre dde sehol se mutatott semmiféle hibakódot. Az volt benne egyedül a jó hogy sose jutott el vele messzire tehát mindig csak valahonnan a környékről kellett hazahúzni.
Válasz #90. hozzászólásra
Ő arra gondolt szerintem, hogy a megoldás az lenne külön tartályból adagolná a kenőolajat a rendszerbe, mert akkor nem lenne kimutatható a 2T kéntartalma a gázolajban!
Válasz #89. hozzászólásra
Ez is egy pénz behajtási lehetőség, rengeteg ilyen van,amire lenne megoldás csak nem megoldható valami végett,a saját költségünkre sem.Utak például fizetjük az út adót,súly adót,ha jók lennének az utak rengeteg pénztől esne el az állam,mivel nem fizetnénk alkatrész után annyi áfát,kereskedők,szervizek adót.Az adagoló szerintem a gázolajat csak a motor olajba tudja engedni,fordítva nem,de laborosokkal való találkozásnál lehet elsütném, hátha bevennék.Melyik traktor típus érzékeny ennyire a gázolajra?
Válasz #87. hozzászólásra

És a rés olajvisza vezetés révén tiszta ramaty a tankba lévö olaj!!

Ja a gép továbra is vigan jár vele..Csak az ilyen komandós fickók halálra izgulják magukat tölle!!


Kicsit sem csodálkozom! Mivel Magyarország sokszor nem egy földrajzi hely hanem egy gondolkodási forma!! Az emberek nem jó szántukbol rakják bele az olajat hanem a miat hogy a drága bénzen vásárolt gépet amikor drága pénzért megtankolják akkor a kúton ojan SZ-t kapnak hogy elöbb útóbb a gép károsodásához vezet!! Ismerek olyan traktor tipust amelyk minden évben meghibásodik e miatt a tulaj választhat a minden évben fel újitott adagoló vagy a komplet adagoló rendszer át variálásán ami az éves javitás töbszöröse.. Az meg megint durva hogy azt ki tudják mutatni hogy van benne valami de hogy mi és miért azt már nem... A leges leg durvább mellé fogás és botrány szagú dolog meg az lenne ha a sok okoskodás közben olyan gépet vagy autót találnak aminek az adagolója be ereszti az adagoló kenésére szánt motorolajat az üzemanyag rendszerbe!!
Válasz #84. hozzászólásra






Figyu akkor mikor 2T vesz valaki akkor jövedéki adót is fizet. Számomra ez elfogadhatatlan, na erről kérni kell állásfoglalást, hogy ilyenkor mi pálya van!!!!! Az senkit sem érdekel hogy döglenek meg sorra a nagynyomású dieselek?????
Válasz #84. hozzászólásra
Így van!Nekem egy illetékes személy azt mondta, leeresztem és újra megtankolom még akkor is szabványon felüli lesz.Ez vonatkozik a kinti gázolajra is.
Válasz #85. hozzászólásra




Ja és az a hires MOBIL Labor már nem tudta ki mutatni hogy az a nyamvatt arol 2T van benne és mondjuk nem motorina??
Válasz #84. hozzászólásra
a mobil labor lemeszelt és megmintázták a tartályt,aztán csak lestem!
Válasz #83. hozzászólásra

az ásványi 2T olaj kéntartalma a GO kéntartamát szabványon felülivé dúsítja 1:100 arányban is!
tehát jövedéki szabálysértést követsz el!
Válasz #78. hozzászólásra

Mi van mért b...tak meg a VPOP emberei???? Mert öntöttél bele 2T adaléknak???????? Ezt írd már le , mert én is használom a dieselbe adaléknak mert a kenése a hazainak az kacsú főleg nyáron 40 fok melegben!!!!!
Mi megnyertük a dolgot de majd 2 évet jógáztak rajta mig kifizeték
még 15ezer se volt a teknikaba
Válasz #76. hozzászólásra
Akörül cserélgették a tartályokat,szerintem akkor kerülhetett bele.
a 2T olajjal óvatosak legyetek!VPOP megbasz(ott) érte!
azóta EZThasználom!próbáljátok ki észreveszitek a különbséget egyből!
Nagyon sokan a magasnyomású dieselekhez adalékolnak arol-2T-t.Ezt egy neves adagolós javasolta!Független szakértőnek javaslom a meőmegyeri Uhrin-Diesel kft-t,Gyuribá nagyon toppon van dieselben!!!!!!!!!!
Nagyon sokan a magasnyomású dieselekhez adalékolnak arol-2T-t.Ezt egy neves adagolós javasolta!Független szakértőnek javaslom a meőmegyeri Uhrin-Diesel kft-t,Gyuribá nagyon toppon van dieselben!!!!!!!!!!
magyar gazolaj a legszemeteb a környezö orszagokhoz kepest magyar szabvanyt ipen megüti de a mai inyektork finonabet igenyelnek az olajunk kenöképesege pedig szinte semi nyirsegben vanak nagynyomasu szivatyu ujitok szerviz töredékert rakj az olajba 2 ütemü olajat keneskent .nyertem mar bevizsgalast szervizel de akor is az en zsebem böllet megjavitva
Válasz #71. hozzászólásra
Hát igen, a fogyasztás az kedvező de a az üzemanyag ellátó rendszer viszont nagyon kényes, a kutaknál is kellene egy kis fegyelem és ügyelni a tisztaságra !! Gondolj bele mekkora cumi lehet egy bömöst javíttatni ilyen hibával, sok sok lé!!!! TANKOLÁSRA ODAFIGYELNI!!!!!
Válasz #73. hozzászólásra
Nálunk a teher oldali kúton vastag a pisztoly, abból nem lehet személybe tankolni a tvrutkó.
Hat ja!!De 1 próbat megert nekik azt hidtek hogy lógó orral elbatyogunk

Válasz #72. hozzászólásra



A nagy pisztolynak csak annyi az előnye hogy a 400 lityit harmada idő alatt lehet kitankolni. Cumiztatni lehet a fogyasztókat, ha engedik magukat!! A gázolaj minősége az nem pisztoly függő!!!
A magasnyomasu motorok rohat erzékenyek a vizes pancsolt olajra van bennük egy szürő ami rohatul megfog mindent a vizre nagyon érzekeny és a jeladó is megzavarodik ki is fekszik tőle!!!! mi a kuttól nem mentünk 1 km megált a teknika és arra fogtak hogy a nagy kutfejnel tankoltunk ahol a kamionok szoktak


es nem személyótónak való a gázolaj, nem tudom mit szamit ez???? Kemeny lesz de egy jó ügyved kell!! egesz maskep beszelnek veled mindenhol,nekem az ügyvedi költcseg 45ezer volt
Én Ducatoval jártam meg,annyi különbséggel hogy nekem az injektorok álltak be,a szivattyúnak semmi baja nem lett.Rozsdaporral tele volt az üzemanyag rendszer,én tankolom kúton éveken keresztül.Nekem 240000e lett a vége.Én meg sz...am, mivel számlára tankolok,de a számlára nem iratok rendszámot.
Paso elment dolgozni mert éjszakás,de várja ide az ötleteket ,mert sürgős h mit lépjen !!!
Hali mi is jartunk igy csak a kocsiba 15 ezer volt de a gázolaj volt és csak kizarólag kutnal tankoltunk!!!AMIVEL MEGNYERTÜK A DOLGOT SZÁMLA MINDIG KÉREK, ÉS EGY ROHAT JÓ ÜGYVED MERT MASKÉP SZARBA SE VESZNEK,JA MEG FÜGGETLEN SZAKÉRTŐI VELEMENY
Válasz #67. hozzászólásra



áááááááááááááááá!
38 ezer még csak -és a nafta is tiszta volt.
Bevizsgálták -de azt nem tom , h hol-szinte mind1 h hol tankolok -mindenhol mol-os van az országba!
Ugyh nem tom , h hnap mi lesz a vége mert már az ügyvezető előtt leszünk és ha nekem kéne kicsengetni ezt a 400 rugós körüli összeget ----------akkor jegyzőkönyveztetek -és irány a fogyasztóvédelem!
Szted van más +oldás is?
Válasz #66. hozzászólásra
A kilóméterekkel hogy áll a verda???? A gázolajra is rá lehet fogni, de ha nincs pancsika akkor nem valószínű!!!
Válasz #65. hozzászólásra

2 éves a verda és most már a 2. magasny.-ú szivattyút is vmi elbaxa.A szervizbe a naftára gyanakodtak -de semmi köze hozzá.Azt szeretném tudni , h vajon még mitől romolhat el.Vki azt mondta , h a jeladó is tönkre tudja tenni.
A hsz.elején nem akartám márkát és tipust írni , de ha a képre nézel rájösz.Csak az a bibi , h a 2 év teljeskörű gari most járt le -és baxhatom , h van rá össz. 7 év gari.Ez 1 nagy reklám fogás az egész.
Válasz #64. hozzászólásra


Mi gondod van?????
Vaaaaaaaaaaaaaalaki!


Aki a magasnyomású szivattyúkba otthon mozog -kérem írjon.Ja személygépkocsiról vna szó!
Előre is thanx.
Válasz #62. hozzászólásra

Köszi! Az adatlapját néztem,de annyi eszem nem volt,hogy lejjebb gördítsem a hirdetésekhez!
Válasz #61. hozzászólásra
ITT az adatlapja , vannak hirdetései.........
Ha valaki észreveszi ma este Kisvuk-ot,légyszi szóljon neki,hogy SOS keresem!!!!!!
Vagy ha tud valaki elérhetőségét,azt megköszönném!!!!!!
valaki tud mondani nekem infót erről a cégről
Sörárpa - Takarmány árpa � Repce � Napraforgó - Kukorica Termeltetési szerződést kötünk. Országosan.
Boros Norbert
Fp Export Hungray csoport
Válasz #57. hozzászólásra
Csak azért próbálkoztak vele,mert akkor még nem volt semmi az adapterhez,csak átmeneti megoldás lett volna úgy is,és a kuka meg nagyon kellett! Kérdeztek,mondtam,egy próbát megér,csináltunk már ilyet,csak akkor száraz volt a csutka.