én is ledobtam 1 fejet tegnap
és 45 re tettem a fogást
xarabb a szántás képe , de legaláb viszi
5 fejjel nagy volt a szlip
20cm-ert csökkent a fogás és nőtt 15%-ot a sebesség
ugyanott vagyok területteljesitményben
Ezen jár az eszem nekem is, hogy ha valahonnét kapnék mintát öntetnék ki itt az öntödében oszt még árulni is lehetne, mert a gyárik az rabló áron vannak
Pista bácsi cuccok??? Szanberg olajszűrűjét dugítom!!!
A móltkor ő baxta el a résolaj leeresztő csavar alól kihagyta a tömítést ezért nem lehetett kilégteleníteni 4 órát szívtam vele mire megláttam a földön!4
robosztus???
azért ezzel variálnék egy keveset véled....
kisgéphez az, nagyhoz meg továbbra is a régiigazi vas rabewerk ami a robosztus.
Ebből nem engedek, de szerintem má sem aki dolgozott ilyennel
Válasz #3035. hozzászólásra
sok ilyen lézeres meg plazmavágós lakatos van már sztem ilyeneknek mutasd meg a kerekeidet aztán azok biztos tudnának rá fabrikálni valami dizájnos feltölthető keréksúlyt.
Én krone váltvaforgató ekét vettem használtan 200 e pénzért igaz 800 at költöttem a felvasazásra, azért vettem meg mert van benne anyag rendesen én még nem láttam ilyen robosztus ekét! az éven mégiseltört egy ekeszár pedig 40 X 60as körül van!
Igaz faxa gép van az eke előtt, tudjátok nem zöld!!!
itt olyan kútról tankolunk, illetve kúton,ahol inkább várni kell a gázolajra, néha baj is,hogy fél-egy órákat állok sorba mert éppen fejtik át a gázolajat...volt hogy nem is volt,mert elfogyott bakker.... najó általában van, de a felvidék egyetlen kútja itt van, gépek meg mocoognak azért erdőn mezőn úton útfélen folyamatosan.
Már csak azt nemtudom, hogy téli leállásra tankoljam e tele, vagy hagyjam üresen... kondenzvíz kicsapódás végett telenymnám, de félek,hogy kettéválik a víz benne mint a vöröstenger annakidején....
megoldás, egész télen dolgoztatni kell
Válasz #3025. hozzászólásra
a nebraska teszten nem igazán jeleskednek,európában nem tudom mért nem vizsgálják a gépeket ilyen szempontból, pedig nem lenne túl bonyolult.
Én egy 50-es tartománnyal azért lentebb járatom, 1850-1950. Bár a kezelési ha jól rémlik akkor csak az 1800-as minimumot határozza meg (félig meddig bemagoltam mielőtt megérkezett a gép ).
szerintem ha mondjuk tartósan 2000fordúlaton dolgozol barázdában és ez az alap, mittudomén ha tartósan folyamatosan beejt 1800-ra vagy alá és nem szíjja vissza magát akkor kell egy visszaklikk.
Ennyiben szeretem a commonrail rendszert,hogy nagyon rugalmas, sokszorta mint egy adagolós motor. Ezek jbban nyúlnak símulnak nem hagyják annyira magukat.
Csak futna el a rendszer annyit baj nélkül mint egy jóképű Bosch sor adagoló...
Van benne valami.....
Volt olyan 106-os motor, amit 16000 óránál bontottunk meg,21 évesen. A vezérműtengelyről elmúltak a bütykök.
Állandó magas fordulat, változó terhelés, volt honnan ejteni a fordulatot.
10059 hozzászólás
Válasz #3056. hozzászólásra

esztet émmá olvassom hoszúúúúúúú hosszúúúúúúúúúúúúú ideje
Válasz #3057. hozzászólásra

Nincs benne semmi amire gondolsz.......majd jönnek a tények !!!!
Válasz #3045. hozzászólásra
én is ledobtam 1 fejet tegnap
és 45 re tettem a fogást
xarabb a szántás képe , de legaláb viszi
5 fejjel nagy volt a szlip
20cm-ert csökkent a fogás és nőtt 15%-ot a sebesség
ugyanott vagyok területteljesitményben
nem sok az a fogyasztás egy kicsit ????
Válasz #3025. hozzászólásra

Ezt nem ma olvastad a 11/2010-es számba
Válasz #3051. hozzászólásra



Jóóó!
Válasz #3047. hozzászólásra




Ezen jár az eszem nekem is, hogy ha valahonnét kapnék mintát öntetnék ki itt az öntödében oszt még árulni is lehetne, mert a gyárik az rabló áron vannak
Válasz #3039. hozzászólásra
ncséd,hogy nem zöld,mert akkor mehetne az ekéd a kohóba!
Szere
Válasz #3046. hozzászólásra

b+ pedig ammá majnem skandi
ott pedig vannak ám nagy kopo-k !
=lásd Ador, lyag........ =
Pista bácsi cuccok??? Szanberg olajszűrűjét dugítom!!!
A móltkor ő baxta el a résolaj leeresztő csavar alól kihagyta a tömítést ezért nem lehetett kilégteleníteni 4 órát szívtam vele mire megláttam a földön!4
Válasz #3039. hozzászólásra
robosztus???
azért ezzel variálnék egy keveset véled....
kisgéphez az, nagyhoz meg továbbra is a régiigazi vas rabewerk ami a robosztus.
Ebből nem engedek, de szerintem má sem aki dolgozott ilyennel
Válasz #3048. hozzászólásra










Válasz #3035. hozzászólásra


vedd fel traktorosnak Polej-t,és ültesd mellé Szaki-t!
Válasz #3035. hozzászólásra
sok ilyen lézeres meg plazmavágós lakatos van már sztem ilyeneknek mutasd meg a kerekeidet aztán azok biztos tudnának rá fabrikálni valami dizájnos feltölthető keréksúlyt.
Válasz #3039. hozzászólásra
kevés dolgot láttál te még életedben, ha egy 1000 éves krone a csúcs
nagyon elvagytok ott szigetelve a világ végén
járjatok kiállításokra meg mittomén hova
Válasz #3041. hozzászólásra






Szerinted hogy lehet másképp 6 hekit szántani 400 literből
Válasz #3012. hozzászólásra
Már a cr motorok előtti hagyományos befecskendezésű motorok is nyomatékrugalmasságot illetően kifogástalanok voltak 1400-tól felfelé.
Válasz #3037. hozzászólásra


milyen az a alibi?????
Válasz #3035. hozzászólásra

egyel meg két konzervet meg 10teszkóskiflit munka előtt az legalább plusz 1 kilo kéccázééé-héccázééé
Egyéb ócsót nemtalálsz
Válasz #3035. hozzászólásra


nem mondod komolyan , h. ledobtatok 1 fejet????
videó mikor készül már el????????????????????
Válasz #3036. hozzászólásra
Ha ilyen idő lesz dogozhatunk is egész télen...Nem kell félni, hogy lemerül az akksi.
Én krone váltvaforgató ekét vettem használtan 200 e pénzért igaz 800 at költöttem a felvasazásra, azért vettem meg mert van benne anyag rendesen én még nem láttam ilyen robosztus ekét! az éven mégiseltört egy ekeszár pedig 40 X 60as körül van!
Igaz faxa gép van az eke előtt, tudjátok nem zöld!!!
Válasz #3034. hozzászólásra
a vizsgálatok mindig fizetettek. Tehát sántítanak valahol.
Válasz #3030. hozzászólásra
kisz okosz alibifiu
milyen munkában?
szállításban az biztos!!!!!
Válasz #3019. hozzászólásra

itt olyan kútról tankolunk, illetve kúton,ahol inkább várni kell a gázolajra, néha baj is,hogy fél-egy órákat állok sorba mert éppen fejtik át a gázolajat...volt hogy nem is volt,mert elfogyott bakker.... najó általában van, de a felvidék egyetlen kútja itt van, gépek meg mocoognak azért erdőn mezőn úton útfélen folyamatosan.
Már csak azt nemtudom, hogy téli leállásra tankoljam e tele, vagy hagyjam üresen... kondenzvíz kicsapódás végett telenymnám, de félek,hogy kettéválik a víz benne mint a vöröstenger annakidején....
megoldás, egész télen dolgoztatni kell
Válasz #3029. hozzászólásra

Vizezésen kívül valami olcsóbb súlyozás ??????
Válasz #3025. hozzászólásra
a nebraska teszten nem igazán jeleskednek,európában nem tudom mért nem vizsgálják a gépeket ilyen szempontból, pedig nem lenne túl bonyolult.
Válasz #3026. hozzászólásra
érdekes.
nem kéne hogy elszálljon a fogysztás.
nem egy nagy motor.
Válasz #3029. hozzászólásra

Ár érték!!!
Válasz #3029. hozzászólásra
Beszerzési ár! Nincs aki fölötte tudna traktort eladni!
Válasz #3029. hozzászólásra


fogyasztás bergmenem fogyasztás
erre TÉR KI a téma perpilllll
Válasz #3025. hozzászólásra
milyen téren ver le mindenkit?
vontatás?
teljesítmény?
élettartam?
fenntartási költség?
Válasz #3025. hozzászólásra

hát, legyen igaza
én nem láttam a többieket mikor ezt írtam
érdekes hogy hasonló a szóhasználatunk
Válasz #3024. hozzászólásra

Csak a motor az, a vas az amolyan piszkoszöld variós
a fendt mástse hirdet h. minden kategóriába mindenkit lever
312 415 820 936
hááááápperszeeeeee
Válasz #3021. hozzászólásra
A nyomaték nem fog emelkedni, hisz kb 1400-on a maximum.
A teljesítmény emelkedhet ennyit.
Mekkora deutz?
Válasz #3009. hozzászólásra
).
Én egy 50-es tartománnyal azért lentebb járatom, 1850-1950. Bár a kezelési ha jól rémlik akkor csak az 1800-as minimumot határozza meg (félig meddig bemagoltam mielőtt megérkezett a gép
Válasz #3017. hozzászólásra
igen, a zöldé, a nyúléban hiába kerestem nem ír semmit
Válasz #3015. hozzászólásra

Fogyasztás emelkedik, a nyomaték pedig csupán csekély mértékben növekszik a nagy fordulatszámemelkedés -15-18 százalék-ellenére
sok a " tér ki " szóduett hirtelen nem gondoljátok?????




Válasz #3012. hozzászólásra
rajtad múlik
Zöldecske bevakarhat magának egy piros pontot!
Válasz #3009. hozzászólásra
ezt a zöldnek a kezelésije írja?
az nh kezelésijében nem térnek ki ilyesmikre
Válasz #3014. hozzászólásra

Sajnos csak a JD kezelésiben tér ki
Válasz #3008. hozzászólásra
Fejtsd ki bővebben!
Majd kötünk belőled pulcsit........
Válasz #2988. hozzászólásra
kolléga védelmében írom, h. a TM kezelésijében nem tér ki erre a motorrfordulat dologra, tehát rábízza a kezelőre mikor mit , hogy pörget
Válasz #3009. hozzászólásra

Válasz #3003. hozzászólásra

szerintem ha mondjuk tartósan 2000fordúlaton dolgozol barázdában és ez az alap, mittudomén ha tartósan folyamatosan beejt 1800-ra vagy alá és nem szíjja vissza magát akkor kell egy visszaklikk.
Ennyiben szeretem a commonrail rendszert,hogy nagyon rugalmas, sokszorta mint egy adagolós motor. Ezek jbban nyúlnak símulnak nem hagyják annyira magukat.
Csak futna el a rendszer annyit baj nélkül mint egy jóképű Bosch sor adagoló...
Válasz #3008. hozzászólásra

hazáig repülnek az Al-Kati részek???
Válasz #3005. hozzászólásra
Van benne valami.....
Volt olyan 106-os motor, amit 16000 óránál bontottunk meg,21 évesen. A vezérműtengelyről elmúltak a bütykök.
Állandó magas fordulat, változó terhelés, volt honnan ejteni a fordulatot.