Válasz stefi69 #4287. hozzászólásáraA teljes hossza.15.centi.plusz kb.1,5cm benne van a porvédöben.Alsó nivó jelzése a végétől vissza 8.milliméter.A felső nivo az alsó végtől 35.milli.A két jel közt 2,5.milli van.
Üdv.
Szeretnék valakit megkérni,hogy legyen oly kedves és mérje le nekem . A motorolaj nívópálcának a max jelzése ill a min jelzés távolságát ,a pálca tetejétől. . Mert kell gyártanom 1-et.A porvédő sapka belsejétől
Válasz Mérnökferi #4285. hozzászólásáraOK, ha véletlen járok megint arra megpróbálok kifogni valakit és megkérdezni, de magam se tudom lesz-e mostanában arra dolgom.
Válasz Mérnökferi #4279. hozzászólásáraMúltkorában Szentesen a Tescoval szemben láttam valami nagy orosz T-150 gyanús vasakat letámasztva irdatlan rossz és átlagosan rossz állapotban. Csak úgy kocsiból kinézve. Volt vagy 2-3 példány. Nem tudom hogy lehet oda bemenni, meg eladnák-e, ha érdekel megkérdezhetem, de elég ritkán járok arra. Meg az is lehet, hogy nem jól láttam.
oda kötöd a tartályt ahol kapná a szűrők után az üzemanyagot, a gpéi AC ugyanúgy megfogja csinálni a nyomást.
a túlfolyót/visszamenőt is vezesd ki valamibe.
Válasz #4266. hozzászólásra
Alaposan kitakarítottam és meg is néztem páróra üzemelés után..csillog-villog belülről a gázolaj szűrő..
Gumi tömítést is cseréltem és sehol sincs szivárgás sem.. abszolút száraz minden..
Kérdés: nektek van a légszűrőben szivacsbetét, ha igen hány darab?
Találkoztatok-e már olyannal, hogy nehezen akart felpörögni a gép???? Illetve, olyan mintha erőtlen lenne...?
Szép napot mindenkinek!!! Bár írhattam volna azt is, hogy csendes napokig tartó esőt kívánok...-végre esik.. kb.: két hónapja nem volt csapadék..
A múltkor küzdöttem a gázolaj ellátással.
Tanulságként: többlet gázolajat vissza vezető csavart , kifúrtam, próbálgattam, de még nem volt az igazi.. egyszerűen párperc munka után egyszerűen nem akart felpörögni...
Vagy háromszor is szét szedtem a szűrőket mire rájöttem mi a gond...a cserélhető finomszűrőbetét okozta a bajt..
A két végében található gumibetétben lévő lyuk kb.: 9,5mm-es volt a felhúzató csavar 8,00mm átmérőjű, ahogy nekiszorult az öntvénynek szépen össze is nyomódottés ezért nem kapott üzemanyagot a motor!!!
Most, lett bele csinálva egy betét ami nem engedi a keresztmetszet csökkenését...
Jó játék volt...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #4256. hozzászólásra
Miért ne permetezésközben, mikor 3-ba kapcsoltam egy nagy kattanás és nem tudtam seb. váltani.Megszorult a váltó kar.Leszereltem a kart,(4 csavar).A rudazatokat üresbe tettem,vissza a kart.1-2 rendben.3.ik örült kattogás,4.ik kattogás,hátra kattogás,5-6 rendben.Olaj le.Tapogatás a kerekek közt.A 3 fokozat kerékből kitört 3 fog egy másikból meg 2.Mindez az alsó tengelyen van.Mindent ki kell szerelni.hogy kilehessen venni.A felső tengely külső vége egy külön csapágyházban van 2 csapágy van benne.2 Db 8-as csavarral lehetne kihúzatni,ami nekem nem ment mert kitört az oldala amivel a sebv.házba lehet befogatni.(+ kiadás)Kerekeket és csapágy házat is sikerült szerezni. Lehet össze rakni.Kiadás 27000Ft.
Válasz #4249. hozzászólásra Igen ennek a hején egy rugoval ellátott nyomástartó szelepnek kéne lennie de egy bemeccésel ellátottkis furat is megteszi pár éve szivatott engem is mire rájöttem a funkciojára nekem szétnyomkodta a csöveket meg hintázott a motor fordulata de most jó...
Semmi nem volt rajta...
Most kifúrtam, de lehet hogy egy kicsit nagy lett, majd behegesztem és csinálok rá kisebbet.
Nem véletlen szívatott meg a gép..így lényegében nem tudta lelégteleníteni saját magát....mindig volt bent valami buborék..
Most, még a hangja is más...
Amúgy a történet úgy kezdődött, hogy a tápszivattyúban eltörött a rugó és nem nyomott.
Na azt kicseréltem, de a sok kísérletezés közben, a finom szűrő nem feküdt fel rendesen a régi gumitömítésen és ott szívott levegőt..
Szinte lehetetlenség minden levétel után pontosan abban a helyzetben visszarakni, elég párfokkal elforgatni a szűrőpoharat, ami meg ráadásul maga alá vesz egy kis festékdarabot és már falsot is szív..
Szóval, most eddig értem vele..
BINGÓÓÓ!! Ez a finom szűrő tetején található és a fölösleges üzemanyagot vezeti vissza a tankba a résolajcsövek segítségével.. 31 évig ment így a masina...
Más okból derült rá fény..
Ez a szűrő vagy adagoló oldalon lévő üreges csavar, amin a gázolaj megy ha nem tévedek. Ha jól látom nincs rajta lyuk az oldalán így nem igazán látja el a feladatát.
7189 hozzászólás
Válasz stefi69 #4287. hozzászólására


Válasz stefi69 #4287. hozzászólásáraA teljes hossza.15.centi.plusz kb.1,5cm benne van a porvédöben.Alsó nivó jelzése a végétől vissza 8.milliméter.A felső nivo az alsó végtől 35.milli.A két jel közt 2,5.milli van.
Üdv.
Szeretnék valakit megkérni,hogy legyen oly kedves és mérje le nekem . A motorolaj nívópálcának a max jelzése ill a min jelzés távolságát ,a pálca tetejétől. . Mert kell gyártanom 1-et.A porvédő sapka belsejétől
Válasz Mérnökferi #4285. hozzászólásáraOK, ha véletlen járok megint arra megpróbálok kifogni valakit és megkérdezni, de magam se tudom lesz-e mostanában arra dolgom.
Válasz Gyoszor #4284. hozzászólásáraCsak, akkor, ha nem kerül különösebb fáradtságodba. Köszönöm!
Válasz Mérnökferi #4279. hozzászólásáraMúltkorában Szentesen a Tescoval szemben láttam valami nagy orosz T-150 gyanús vasakat letámasztva irdatlan rossz és átlagosan rossz állapotban. Csak úgy kocsiból kinézve. Volt vagy 2-3 példány. Nem tudom hogy lehet oda bemenni, meg eladnák-e, ha érdekel megkérdezhetem, de elég ritkán járok arra. Meg az is lehet, hogy nem jól láttam.
Válasz mucsijani #4282. hozzászólására
igazi igavonó! Király!!!!
Szőlő soralj kapázása.


Üdv. Fórumtársak!



Pár képet teszek fel a hátsó hidraulikáról.
Tisztelt Kollégák!
Szeretnék vásárolni egy T150-es traktort eredeti SzMD-62-es, esetleg JAMZ-236-os motorral, ha valaki tud ilyenről, kérem értesítsen!
Köszönöm!
Válasz #4276. hozzászólásra
Az nekem is böki a fantáziámat..:-)))))))))))))))))))
Válasz #4275. hozzászólásra

csinálj már
a harmadik pontodról közelebbi képet arra lenék kíváncsi hogy hol a munkahengerek?
mára ennyi



vetés, még mindig





burgonya vetése
Válasz #4267. hozzászólásra
ha már mindent megcsináltál nem szabad a rézcsöveket elfelejteni mert nekem volt rajta egy hajszál repedés és borult az egész
Válasz #4269. hozzászólásra
oda kötöd a tartályt ahol kapná a szűrők után az üzemanyagot, a gpéi AC ugyanúgy megfogja csinálni a nyomást.
a túlfolyót/visszamenőt is vezesd ki valamibe.
Válasz #4268. hozzászólásra
Tiszta, ott már minden..Az adagolónak nem kell pozitív nyomás a bemenő oldalon?
Válasz #4267. hozzászólásra
a tankba visszatérő ág is tiszta ?
azt kéne megnézni, meg rögtönözni egy ejtőtartályt ami közvetlen az adagolóra megy.
ha úgysem akar rendesen pörögni akkor adagolóra gyanakodnék egyre inkább.
Válasz #4266. hozzászólásra
Alaposan kitakarítottam és meg is néztem páróra üzemelés után..csillog-villog belülről a gázolaj szűrő..
Gumi tömítést is cseréltem és sehol sincs szivárgás sem.. abszolút száraz minden..
Válasz #4265. hozzászólásra
ha tiszta az üzemanyagrendszer, és valóban nem tud falsot szívni, akkor általában adagolóra gyanakodnék.
Válasz #4264. hozzászólásra
Szerinted mi lenne a megoldás vagy mi lehet az ok...adagoló?
Válasz #4263. hozzászólásra

igen van szivacsbetét és 2 db .
igen találkoztam már ezzel a jelenséggel
Kérdés: nektek van a légszűrőben szivacsbetét, ha igen hány darab?
Találkoztatok-e már olyannal, hogy nehezen akart felpörögni a gép???? Illetve, olyan mintha erőtlen lenne...?
Szép napot mindenkinek!!! Bár írhattam volna azt is, hogy csendes napokig tartó esőt kívánok...-végre esik.. kb.: két hónapja nem volt csapadék..









és ezért nem kapott üzemanyagot a motor!!!

A múltkor küzdöttem a gázolaj ellátással.
Tanulságként: többlet gázolajat vissza vezető csavart , kifúrtam, próbálgattam, de még nem volt az igazi.. egyszerűen párperc munka után egyszerűen nem akart felpörögni...
Vagy háromszor is szét szedtem a szűrőket mire rájöttem mi a gond...a cserélhető finomszűrőbetét okozta a bajt..
A két végében található gumibetétben lévő lyuk kb.: 9,5mm-es volt a felhúzató csavar 8,00mm átmérőjű, ahogy nekiszorult az öntvénynek szépen össze is nyomódott
Most, lett bele csinálva egy betét ami nem engedi a keresztmetszet csökkenését...
Jó játék volt...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #4259. hozzászólásra
Csinálj sok képet, ragd fel ide. Sőt futja valami videóra az mégjobb! 
Üdv!!
Csak bátran folytasd az információ áramoltatást!!
hól sikerült beszerezni az alkatrészt?
Válasz #4256. hozzászólásra


Azért folytatom mert csak 5 képet enged.
Válasz #4256. hozzászólásra





Miért ne permetezésközben, mikor 3-ba kapcsoltam egy nagy kattanás és nem tudtam seb. váltani.Megszorult a váltó kar.Leszereltem a kart,(4 csavar).A rudazatokat üresbe tettem,vissza a kart.1-2 rendben.3.ik örült kattogás,4.ik kattogás,hátra kattogás,5-6 rendben.Olaj le.Tapogatás a kerekek közt.A 3 fokozat kerékből kitört 3 fog egy másikból meg 2.Mindez az alsó tengelyen van.Mindent ki kell szerelni.hogy kilehessen venni.A felső tengely külső vége egy külön csapágyházban van 2 csapágy van benne.2 Db 8-as csavarral lehetne kihúzatni,ami nekem nem ment mert kitört az oldala amivel a sebv.házba lehet befogatni.(+ kiadás)Kerekeket és csapágy házat is sikerült szerezni. Lehet össze rakni.Kiadás 27000Ft.
szákszend menyhárt laci ott találsz olcson és még régi időkből megmaradt alkatrészek
Válasz #4254. hozzászólásra
Amúgy mit kell cserélni?? És miért? Azért még irhatnál a hibáról.!!
Válasz #4254. hozzászólásra
Nagy Traktor KFT Kecskemét.
Sebváltóba keresek fogaskereket!!!
Felsőzsolcán kívül hol lehet még kapni?????
Sürgős lenne.
Köszönöm mindenkinek aki segíteni próbál!!!!
Válasz #4252. hozzászólásra
Lényeg, hogy most megy, legalább is délután mentem vele, nem mutatkozott probléma..
Válasz #4251. hozzászólásra

Akkor mennyit engetsz a feliből??
Válasz #4250. hozzászólásra

Na ez az!!!!!! Hinta-Palinta volt nekem is!!!!!!!!! Most olyan hangja van mint egy régi K25 Zetornak!!! olyan igazi pöfögős..
Válasz #4249. hozzászólásra Igen ennek a hején egy rugoval ellátott nyomástartó szelepnek kéne lennie de egy bemeccésel ellátottkis furat is megteszi pár éve szivatott engem is mire rájöttem a funkciojára nekem szétnyomkodta a csöveket meg hintázott a motor fordulata de most jó...
Válasz #4248. hozzászólásra


Semmi nem volt rajta...
Most kifúrtam, de lehet hogy egy kicsit nagy lett, majd behegesztem és csinálok rá kisebbet.
Nem véletlen szívatott meg a gép..így lényegében nem tudta lelégteleníteni saját magát....mindig volt bent valami buborék..
Most, még a hangja is más...
Amúgy a történet úgy kezdődött, hogy a tápszivattyúban eltörött a rugó és nem nyomott.
Na azt kicseréltem, de a sok kísérletezés közben, a finom szűrő nem feküdt fel rendesen a régi gumitömítésen és ott szívott levegőt..
Szinte lehetetlenség minden levétel után pontosan abban a helyzetben visszarakni, elég párfokkal elforgatni a szűrőpoharat, ami meg ráadásul maga alá vesz egy kis festékdarabot és már falsot is szív..
Szóval, most eddig értem vele..
Válasz #4242. hozzászólásra


lehet látni valamit rajta,lehet el van dugulva
Válasz #4242. hozzászólásra
De nincs rajta egy pici lyuk se? Gyárilag kb fél vagy 1 milis kis furat kéne legyen.
Válasz #4245. hozzászólásra
Sajnos, most semmit, de én nagyot szívtam a minap a gépemmel...
Válasz #4244. hozzászólásra

Mit nyertem ?
Válasz #4243. hozzászólásra


BINGÓÓÓ!! Ez a finom szűrő tetején található és a fölösleges üzemanyagot vezeti vissza a tankba a résolajcsövek segítségével.. 31 évig ment így a masina...
Más okból derült rá fény..
Válasz #4242. hozzászólásra
Ez a szűrő vagy adagoló oldalon lévő üreges csavar, amin a gázolaj megy ha nem tévedek. Ha jól látom nincs rajta lyuk az oldalán így nem igazán látja el a feladatát.
Találós kérdés: Mi van a képen és mi a bibi vele?





Válasz #4240. hozzászólásra
2,7m a gyári amit meg vettem az jó 3 méter
Válasz #4238. hozzászólásra

Ha jól emlékszem 2,5M