Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR410 FtUSD391.85 FtCHF438.79 FtGBP494.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Valakinek nincs bontott vagy bontatlan blokk eladósorban?
Széttört a főtengely meg egy csapágyház is szétment..
Ha valaki tud valamit csörgessen meg ezen a számon:06203922891 és visszahívom!
Üdv.Zsolti
Válasz #14273. hozzászólásra
Szia. Folyamatos présel dolgoztam azonos fordulaton órákon át.Végeztem a munkával elindultam a gépel, füstöt azt elég rendesen nyomta ki magából,volt kék is meg fekete is de szépen ki tisztult és utána szépen füstölt.
Válasz #14268. hozzászólásra
Szia!
Mitől tudnak leragadni a gyűrűk?
A királycsap cserét még nem csináltam de, szerintem olyan nagy munka nem lehet. Persze attól függ hogy, milyen könnyen jön ki a persely és a csap és hogy megy vissza az új. A szomszéd faluban láttam olyat hogy, tettek bele zsírzógombot.
hát.. nem ide kellene írnom de látom hogy van akinek van t-30 asa is.
szóval.. vtz-m nek ugyaniolyan az első hídja mint annak.
a következő gondom van :
nyomtáv határoló éken megszakadt a menet. Hol lehet ehhez olcsón ilyesmit kapni ? + szétnyalta a féltengelytok toldatot is ahol az éknek stabilan köllött volna tartani...
másik, visszatérő gondom.
az első híd difijéből ugye jön ki a féltengely. Na, és ugye ez rámegy egy kettőskardánkeresztre. A félteneglytokból kilépvén van szimmering, de nagyon hamar megeszi mindíg.
Valami spéci szimmering kell oda vagy mi ?
Üdv Bela66!
Korábban írtad hogy neked is problémáid voltak az elsöhíddal. Kopott a gumi a bal oldalon. Nekem ugyanaz a helyzet csak a jobb oldalon.Mi volt a baja?
Válasz #14264. hozzászólásra Szia!
A hengerek másfél éve voltak cserélve komplett henger,dugattyú,gyűrűk.Azóta 150 üzemóra ment bele.
Az nem lehet hogy, a szelep és a szelepvezetők perselyeinél,tömítéseinél megy el az olaj?
Elkoptak az olajlehúzó gyűrűk, használhatod nyugodtan,hosszabb időn keresztül is ,csak arra figyelj,hogy a minimum szint alá ne menjen le az olaj. Csak nem biztos hogy gazdaságos,mert kb 30e -böl kicseréled a hengereket kompletten.
Mi 55Ah -aksival vettük. (gyengusz volt már, kint parkolt télen és nehezen hajtotta)
Kapott egy új 155Ah -at, na az tekeri csúzli nélkül is :) de használjuk a dekompresszort. (kint parkol, csak tető van felette)
Szia Árpy!
Én már a második gépemen használom az áttételes önindítót. A T25-öst 12 éves akkuval adtam el és még könnyen indult télen is. (Az akku 150 Ah még a régi indítómotorhoz lett véve) A T-30-t ahogy megvettük lecseréltem. Eddig egy bendix és szénkefe problémám volt csak.
Az alacsony akku feszültséget észre veszi tényleg nemérdemes eröltetni, viszont kis Ah-val is indítóképes.
Üdv.
Béla
sziasztok. t-25 tel kapcsolatban kérdeznék mielött beleugrok darabokra szedni. van olja a váltoban jo vesz minden sebességet stb kuplungra majd állitanom kell egy kicsit de nem ez a gond hanem az mikor üresbe van fura csörgö hang jön néha aválto házbol esetleg valaki valami ötlelt?
Válasz #14257. hozzászólásra
Amiket a haverral vettünk olcsókat ezelőtt két éve mindig előjött valami baja. {Általában garancia után,de volt hogy előtte is}Hol a szénkefék repedeztek el,hol a csapágyak ,perselyek lógtak bent,hol nem mindig húzott be,beázott stb... Lehet venni felújítottat ,de szerintem azokat nem érdemes megvenni.Nekem Magneton van fent és semmi gond vele meg van egy új Jobbs tartalékba.
Néztem habi oldalán, 36 ezer.
gerimur! Mi olyan probléma lehet ezekkel, mint pl. a nagyokkal nem?
Csak, hogy írod, hogy kényesek pár dologra.
MIért nem jók az olcsóbb áttételes önindítók?
ja hát jajaja.
alap a cseh magneton.
de mondom, nekem télen se nagyon kell több az 55 AH-s kis akksinál.
dekompót, fordul párat visszalököm aztán már pöfékel is.
asszem 50 ropi körül mozog most a magneton indító, tulajdonképpen megéri ha drága ha nem.
Válasz #14253. hozzászólásra
Jó az áttételes önindító csak nem nagyon bírja a hosszabb indítózást és a feszültség esést.Lemerült akkumulátorral ne nagyon használd.
Nekem a mostanival télen vannak problémák, mert nagy akksim van, de nem 100%, de mindig dekompresszorral indítom. Viszont így az akksi ereje gondolom bőven elég lenne az áttételesnek. Mert a mostani nagy önindítót is megforgatja dekompresszor nélkül, de érezni, hogy nehezen.
Biztos nem bánnám meg,ha vennék.
vldimireczen nekem a régi fajta van, dekompresszor és 55 AH akksi bármikor indítja.
a VTZ-n, ami ennek rokona áttételes van, iszonyat bevállt.
mtz-n is olyan van.
az a lényege neki hogy az áttétel miatt könyebben tekeri a motort, így nagyobb fordulatra tudja pörgetni. szerintem értelmes dolog nagyon.
igazából ha télen többet használnám a kis t-25 öst akkor teljesen biztos hogy kicserélném olyanra.
csinálj egy fémböl vagy valami és egy másikhoz ráméled akinek van t-25öse mert nem biztos van e szintmérö pálca és jeladó nem biztos mert nekem 20 évig nem jó mért valamikor jó mért utánna semmi,ugyan ugy mint a 82esben,abban se müködik van jeladó a Habinál + Kelet agrónál de hogy az meddih fog müködni a tankban!
Üdv.!
Sajnos beszerzést nem tudok mondani, viszont eléggé drága dolog, lehet, hogy van valakinek rá jó ötlete itt.
Én a legbiztosabbnak a gyári fém pálcát veszem! Az nem téved!
Üdvözlök mindenkit!
Újdonsült T25 (93as évjárat) tulajdonos vagyok...
Rengeteg kérdésem van, de egyiket a másik után. ;)
Az én 25-ösömről hiányzik a tankban lévő szintmérő. Ott csak egy "házlag" gyártott fémlemezzel van a helye letakarva. Milyen jeladó való bele? Honnan lehet beszerezni?
A válaszokat előre is köszönöm.
Válasz #14244. hozzászólásra
Szia!
Nekem két éve télen volt széthúzva {kuplung,szimering,csapágy }közben alkatrészek mosása, generálozása,tömítés vágás,alkatrész rendelés.Két hét volt. Összerakás fél nap volt mikor meg volt minden.
Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
A mi nap nekiálltam fát fűrészelni és kb:25 köbméter után a kipufogó gyűjtőcsonk és a kipufogó csatlakozásánál csöpögött az olaj.{1000-es fordulaton} Utána még 25 köbmétert össze vágtam és megszűnt az olajcsöpögés{1100-as fordulaton} Eddig is 1000-es fordulaton fűrészeltem és soha semmi gond nem volt.
Szerintem felkapta az olajat, de nem vagyok benne biztos!
Füstje gázadáskor egy picit kékes.3dl motorolajat öntöttem utána.Nem szeretném szétszedni mert, sok munkám van a géppel.Szerintetek így használhatom?
Sziasztok! A trakiban a tengelyeket összekötő elem csavarja kilazult. Ezért szét kellett szednem és észrevettem, hogy a motor felé lévő tengelynek másfél-2cm-es vízszintes kotyogása van. Ez normális vagy valami baj van? És az összekötő elemhez milyen csavart használtok? (koronás anyát?)
Felkerültek a súlyok..
Őszintén szólva, én mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a megoldást!! Érezhetően stabilabb a Vlagyi az úton. Biztos hasznos lesz szántásnál, hótolásnál..stb.
Simán 16-os csavarokkal van odafogatva, 4 furat aztán már mehet is fel a felnire a súly! Még gondolkodok rajta, hogy télre hótoláshoz még rakok rá. Nem a szerkezetet terhelem, hanem közvetlenül a gumit ezzel.
Tudom ajánlani nagyon T-25, T30, VTZ tulajoknak.
Annyi, hogy úgy fért el nekem, hogy a felni és a tárcsa közti csavarok anyájánál fér csak el. Tehát a felnire gyárilag felhegesztett csavar tartók ne legyenek az útjába a súlyoknak. Csak úgy fér el.
Válasz #14231. hozzászólásra
Dombon minek taposod a kuplungot?
A 82-est még nem sikerült megreptetnem csak fa húzáskor erdőben.
Pedig 8q-s függesztett tárcsával is dolgozok
nekem a legjobb azvolt amikor konténereket hordtam kifelé a káposztából.
Akkor még nem volt plusz súly rajta és úgy vittem a 6-7-8mázsás konténereket izgalmas volt mert ha véletlenül ott maradt egy fél kilós fej a sorban akkor felkapta az elejét egyből és hátrabillent... ha szépen lassan engeded le az orrát akkor semmi baja nincs!
De inkább nem gyilkolom már szegénykét elég neki a heti 80-100üzemóra..
Nem kell annak az elejét súlyozni!!
Mi egy szezon szőlő gyomirtását lenyomtunk egy 600l-es függesztett permetezővel.
Aszfalton vonuláskor kb 2cm feketedett meg a gumin, hegyre felfelé voltak izgalmak, traki 2 keréken permetező vázának a vége csúszott a talajon, sorba befordulás Y-al mert másképp nem sikeredett.
Aki látta csak fogta a fejét, szólni se bírt hirtelen.
Mondjuk azóta már cseréltem egy belső kerékcsapágyat, de ennyi.
Elöre jó ha mindegyik suly rajta van a t-25ösön mert dombon ha hirtelen kinyomod a kuplungot egy kicsit két kerékre áll ha hosszu tárcsa vagy eke van!
Nekem még a 82esen is néha mege,eledik ha kombi vagy eke van rájta hiába 200kg suly van elöl,ha hirtelen akkor egyszerr megemeledik,mert hosszu és terjedelmes hiába 300-400kg van benne!
Hát a 4 soros vetögép (spc) az 400kg a könyv szerint és azt birja emelgetni csak magas épitésü de a traki meg alacsony épitésü a t-25 nekem volt 4db 20kg suly a 25ös és 11,2x28 hátsó gumi!
30 lovas volt a gép!
Sziasztok! Valaki tudna abban segíteni, hogy mekkora a mérete a durva szűrőnél lévő tömítő gumigyűrűnek? Mert cserélni kellett, de az már kivolt nyúlva, amit a boltban kaptam szintén nem passzolt a kialakított helyére, sőt még vastagok is. Választ előre is köszönöm.
25322 hozzászólás
Sziasztok!
Valakinek nincs bontott vagy bontatlan blokk eladósorban?
Széttört a főtengely meg egy csapágyház is szétment..
Ha valaki tud valamit csörgessen meg ezen a számon:06203922891 és visszahívom!
Üdv.Zsolti
És át ment nincs gondom 5 évig
Válasz #14270. hozzászólásra
Szia. A váltóhoz nem tudok hozzászólni.
Válasz #14273. hozzászólásra
Szia. Folyamatos présel dolgoztam azonos fordulaton órákon át.Végeztem a munkával elindultam a gépel, füstöt azt elég rendesen nyomta ki magából,volt kék is meg fekete is de szépen ki tisztult és utána szépen füstölt.
Válasz #14268. hozzászólásra
Szia!
Mitől tudnak leragadni a gyűrűk?
A királycsap cserét még nem csináltam de, szerintem olyan nagy munka nem lehet. Persze attól függ hogy, milyen könnyen jön ki a persely és a csap és hogy megy vissza az új. A szomszéd faluban láttam olyat hogy, tettek bele zsírzógombot.
Válasz #14267. hozzászólásra
Olcsó cserélös kettes régi eke neken is van eladó.kis javitani való van rajta,90 ropi...
hát.. nem ide kellene írnom de látom hogy van akinek van t-30 asa is.
szóval.. vtz-m nek ugyaniolyan az első hídja mint annak.
a következő gondom van :
nyomtáv határoló éken megszakadt a menet. Hol lehet ehhez olcsón ilyesmit kapni ? + szétnyalta a féltengelytok toldatot is ahol az éknek stabilan köllött volna tartani...
másik, visszatérő gondom.
az első híd difijéből ugye jön ki a féltengely. Na, és ugye ez rámegy egy kettőskardánkeresztre. A félteneglytokból kilépvén van szimmering, de nagyon hamar megeszi mindíg.
Valami spéci szimmering kell oda vagy mi ?
Válasz #14269. hozzászólásra
szia kérhetnék egy ki ssegítséget? t-25 váltóval kapcsolatos
Király csap ki van kopva nehéz cserélni ?
Válasz #14265. hozzászólásra
Szia.Le vannak tapadva a gyűrűk
Sziasztok!
Szerintetek ez az eke jó lenne T25-höz:
Ezt egy három hengeres Kubota traktor húzta.
Üdv Bela66!
Korábban írtad hogy neked is problémáid voltak az elsöhíddal. Kopott a gumi a bal oldalon. Nekem ugyanaz a helyzet csak a jobb oldalon.Mi volt a baja?
Válasz #14264. hozzászólásra Szia!
A hengerek másfél éve voltak cserélve komplett henger,dugattyú,gyűrűk.Azóta 150 üzemóra ment bele.
Az nem lehet hogy, a szelep és a szelepvezetők perselyeinél,tömítéseinél megy el az olaj?
Válasz #14242. hozzászólásra
Elkoptak az olajlehúzó gyűrűk, használhatod nyugodtan,hosszabb időn keresztül is ,csak arra figyelj,hogy a minimum szint alá ne menjen le az olaj. Csak nem biztos hogy gazdaságos,mert kb 30e -böl kicseréled a hengereket kompletten.
Nagyon ügyes pont ilyen kell az én vtz m re is,prima.
Sziasztok!
Mi 55Ah -aksival vettük. (gyengusz volt már, kint parkolt télen és nehezen hajtotta)
Kapott egy új 155Ah -at, na az tekeri csúzli nélkül is :) de használjuk a dekompresszort. (kint parkol, csak tető van felette)
Válasz #14257. hozzászólásra
Szia Árpy!
Én már a második gépemen használom az áttételes önindítót. A T25-öst 12 éves akkuval adtam el és még könnyen indult télen is. (Az akku 150 Ah még a régi indítómotorhoz lett véve) A T-30-t ahogy megvettük lecseréltem. Eddig egy bendix és szénkefe problémám volt csak.
Az alacsony akku feszültséget észre veszi tényleg nemérdemes eröltetni, viszont kis Ah-val is indítóképes.
Üdv.
Béla
sziasztok. t-25 tel kapcsolatban kérdeznék mielött beleugrok darabokra szedni. van olja a váltoban jo vesz minden sebességet stb kuplungra majd állitanom kell egy kicsit de nem ez a gond hanem az mikor üresbe van fura csörgö hang jön néha aválto házbol esetleg valaki valami ötlelt?
A 14242-es kérdésemről mi a véleményetek?Azóta is csöpög az olaj csak nem annyira.
Köszi!
Válasz #14257. hozzászólásra
Amiket a haverral vettünk olcsókat ezelőtt két éve mindig előjött valami baja. {Általában garancia után,de volt hogy előtte is}Hol a szénkefék repedeztek el,hol a csapágyak ,perselyek lógtak bent,hol nem mindig húzott be,beázott stb... Lehet venni felújítottat ,de szerintem azokat nem érdemes megvenni.Nekem Magneton van fent és semmi gond vele meg van egy új Jobbs tartalékba.
Válasz #14255. hozzászólásra
Néztem habi oldalán, 36 ezer.
gerimur! Mi olyan probléma lehet ezekkel, mint pl. a nagyokkal nem?
Csak, hogy írod, hogy kényesek pár dologra.
MIért nem jók az olcsóbb áttételes önindítók?
Válasz #14255. hozzászólásra
ja hát jajaja.
alap a cseh magneton.
de mondom, nekem télen se nagyon kell több az 55 AH-s kis akksinál.
dekompót, fordul párat visszalököm aztán már pöfékel is.
asszem 50 ropi körül mozog most a magneton indító, tulajdonképpen megéri ha drága ha nem.
Válasz #14254. hozzászólásra
Ha venni akarsz önindítót akkor Cseh Magnetont vegyél.{2.7 Kw}Ezek elég jók, csak kicsit drágák lettek.
Válasz #14253. hozzászólásra
Jó az áttételes önindító csak nem nagyon bírja a hosszabb indítózást és a feszültség esést.Lemerült akkumulátorral ne nagyon használd.
Válasz #14252. hozzászólásra
Nekem a mostanival télen vannak problémák, mert nagy akksim van, de nem 100%, de mindig dekompresszorral indítom. Viszont így az akksi ereje gondolom bőven elég lenne az áttételesnek. Mert a mostani nagy önindítót is megforgatja dekompresszor nélkül, de érezni, hogy nehezen.
Biztos nem bánnám meg,ha vennék.
Válasz #14250. hozzászólásra
vldimireczen nekem a régi fajta van, dekompresszor és 55 AH akksi bármikor indítja.
a VTZ-n, ami ennek rokona áttételes van, iszonyat bevállt.
mtz-n is olyan van.
az a lényege neki hogy az áttétel miatt könyebben tekeri a motort, így nagyobb fordulatra tudja pörgetni. szerintem értelmes dolog nagyon.
igazából ha télen többet használnám a kis t-25 öst akkor teljesen biztos hogy kicserélném olyanra.
Válasz #14249. hozzászólásra
csinálj egy fémböl vagy valami és egy másikhoz ráméled akinek van t-25öse mert nem biztos van e szintmérö pálca és jeladó nem biztos mert nekem 20 évig nem jó mért valamikor jó mért utánna semmi,ugyan ugy mint a 82esben,abban se müködik van jeladó a Habinál + Kelet agrónál de hogy az meddih fog müködni a tankban!
Kérdeznélek benneteket, milyen tapasztalati véleményetek van az áttételes önindítóról a Vlagyi trakiknál?
Válasz #14248. hozzászólásra
Üdv.!
Sajnos beszerzést nem tudok mondani, viszont eléggé drága dolog, lehet, hogy van valakinek rá jó ötlete itt.
Én a legbiztosabbnak a gyári fém pálcát veszem! Az nem téved!
Üdvözlök mindenkit!
Újdonsült T25 (93as évjárat) tulajdonos vagyok...
Rengeteg kérdésem van, de egyiket a másik után. ;)
Az én 25-ösömről hiányzik a tankban lévő szintmérő. Ott csak egy "házlag" gyártott fémlemezzel van a helye letakarva. Milyen jeladó való bele? Honnan lehet beszerezni?
A válaszokat előre is köszönöm.
Válasz #14246. hozzászólásra
Szia!Köszönöm az infót,akkor minél hamarabb nekifogok. Szeretném kérdezni, hogy szerelési könyv kell-e hozzá?
Válasz #14244. hozzászólásra
Szia!
Nekem két éve télen volt széthúzva {kuplung,szimering,csapágy }közben alkatrészek mosása, generálozása,tömítés vágás,alkatrész rendelés.Két hét volt. Összerakás fél nap volt mikor meg volt minden.
Válasz #14243. hozzászólásra
Szeretném megkérdezi,hogy mire gondoltál,mik kellenek hozzá? Mert akkor beszerzem ügyesen ,kellene a gép.
Válasz #14243. hozzászólásra
Üdv!Nincs hozzá még semmi ,tegnap este haza kellett vontatni a határból és ma volt némi időm szétszedni.
Válasz #14241. hozzászólásra
Ha mindened meg van hozzá két embernek egy kis pihenővel egy napos meló.
Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
A mi nap nekiálltam fát fűrészelni és kb:25 köbméter után a kipufogó gyűjtőcsonk és a kipufogó csatlakozásánál csöpögött az olaj.{1000-es fordulaton} Utána még 25 köbmétert össze vágtam és megszűnt az olajcsöpögés{1100-as fordulaton} Eddig is 1000-es fordulaton fűrészeltem és soha semmi gond nem volt.
Szerintem felkapta az olajat, de nem vagyok benne biztos!
Füstje gázadáskor egy picit kékes.3dl motorolajat öntöttem utána.Nem szeretném szétszedni mert, sok munkám van a géppel.Szerintetek így használhatom?
Köszi!
Válasz #14240. hozzászólásra
Üdv!Gondolom ketté kell húzni a trakit,hogy a csapágyat kitudjam cserélni,szerinted nagy meló?
Válasz #14239. hozzászólásra
Hali a csapágyazás lassan megadja magát cserés lessz
Válasz #14238. hozzászólásra
Ja,és még oldalra is kotyog egy pár millimétert.
Sziasztok! A trakiban a tengelyeket összekötő elem csavarja kilazult. Ezért szét kellett szednem és észrevettem, hogy a motor felé lévő tengelynek másfél-2cm-es vízszintes kotyogása van. Ez normális vagy valami baj van? És az összekötő elemhez milyen csavart használtok? (koronás anyát?)
Válasz #14223. hozzászólásra
Felkerültek a súlyok..
Őszintén szólva, én mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a megoldást!! Érezhetően stabilabb a Vlagyi az úton. Biztos hasznos lesz szántásnál, hótolásnál..stb.
Simán 16-os csavarokkal van odafogatva, 4 furat aztán már mehet is fel a felnire a súly! Még gondolkodok rajta, hogy télre hótoláshoz még rakok rá. Nem a szerkezetet terhelem, hanem közvetlenül a gumit ezzel.
Tudom ajánlani nagyon T-25, T30, VTZ tulajoknak.
Annyi, hogy úgy fért el nekem, hogy a felni és a tárcsa közti csavarok anyájánál fér csak el. Tehát a felnire gyárilag felhegesztett csavar tartók ne legyenek az útjába a súlyoknak. Csak úgy fér el.
Válasz #14235. hozzászólásra
Hát valahol meg kell fordulni ha a dombon van a vége a földnem van vagy 30% emelkedö!
Válasz #14231. hozzászólásra
Dombon minek taposod a kuplungot?
A 82-est még nem sikerült megreptetnem csak fa húzáskor erdőben.
Pedig 8q-s függesztett tárcsával is dolgozok
Válasz #14233. hozzászólásra
nekem a legjobb azvolt amikor konténereket hordtam kifelé a káposztából.
Akkor még nem volt plusz súly rajta és úgy vittem a 6-7-8mázsás konténereket izgalmas volt mert ha véletlenül ott maradt egy fél kilós fej a sorban akkor felkapta az elejét egyből és hátrabillent... ha szépen lassan engeded le az orrát akkor semmi baja nincs!
De inkább nem gyilkolom már szegénykét elég neki a heti 80-100üzemóra..
Nem kell annak az elejét súlyozni!!
Mi egy szezon szőlő gyomirtását lenyomtunk egy 600l-es függesztett permetezővel.
Aszfalton vonuláskor kb 2cm feketedett meg a gumin, hegyre felfelé voltak izgalmak, traki 2 keréken permetező vázának a vége csúszott a talajon, sorba befordulás Y-al mert másképp nem sikeredett.
Aki látta csak fogta a fejét, szólni se bírt hirtelen.
Mondjuk azóta már cseréltem egy belső kerékcsapágyat, de ennyi.
Válasz #14208. hozzászólásra
Üdv. Koppány Vezér! Írtam privátban üzenetet! Légfék szereléssel kapcsolatban.
Válasz #14230. hozzászólásra
Elöre jó ha mindegyik suly rajta van a t-25ösön mert dombon ha hirtelen kinyomod a kuplungot egy kicsit két kerékre áll ha hosszu tárcsa vagy eke van!
Nekem még a 82esen is néha mege,eledik ha kombi vagy eke van rájta hiába 200kg suly van elöl,ha hirtelen akkor egyszerr megemeledik,mert hosszu és terjedelmes hiába 300-400kg van benne!
Válasz #14226. hozzászólásra
én nagyob partokra mondtam az alap 100kg súlyon felül az 50-80kilót.
Itt nógrádban vannak dombocskák.
Hát a 4 soros vetögép (spc) az 400kg a könyv szerint és azt birja emelgetni csak magas épitésü de a traki meg alacsony épitésü a t-25 nekem volt 4db 20kg suly a 25ös és 11,2x28 hátsó gumi!
30 lovas volt a gép!
Sziasztok! Valaki tudna abban segíteni, hogy mekkora a mérete a durva szűrőnél lévő tömítő gumigyűrűnek? Mert cserélni kellett, de az már kivolt nyúlva, amit a boltban kaptam szintén nem passzolt a kialakított helyére, sőt még vastagok is. Választ előre is köszönöm.