Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 410.17 Ft USD 396.2 Ft CHF 435.92 Ft GBP 487.57 Ft

Fórum

Becenév: quiet
Csatlakozott: 2012-04-08 20:46:52
Utolsó belépés: 2016-01-30 11:09:21
Fórum hozzászólás: 78

Fórumhozzászólásai

https://www.youtube.com/watch?v=kzkQd8-oYKY
https://www.youtube.com/watch?v=vf1GHkZpe28
https://www.youtube.com/watch?v=UuWoSXaqGPc
https://www.youtube.com/watch?v=2f5axMhplFw

Előzmény: #7126 hozzászólása



Kverneland-3as eke
Ezt a tipust ebben a kivitelben nem, található a neten.Leírás vagy képek jólennének, mert a végére járok egy dolognak.

Segítséget kérnék.
Milyen tipusú ez az eke?
Mi a neve és alkatrészt, honnan kapható még hozzá?Lengyel Lengyel

Egy kisegítő lehetőség, de nagyon jó.

Beszerelve, fokozott hatású...csak 30 lovas gépre.




Nekem ez a tipus van.
Négyes-Hármas eke...söt volt már 2 es is.
A szakmai része erre a T25 ös gépre megfelelő.
A segéd anyag kiegészítő alkatrészek gyári forgalmazása kicsait próblémás mifelénk és azz országban, de összeségében , nagyon jó!

Egy igen fontos dologra hívom fel a figyelmeteket.
Érdemes végig olvasni.
Még ha a fele igaz akkor is igen nagy a probléma.
Tanulságos.

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/19/motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis
/http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/19/motorolaj_harombol_ket_flakon_hamis/

Csoda hogy túlélted!smile oops

Külőn problémája hogy az új gumi az ívekben nagyon nehezen állt meg etért széles ragasztószalaggal let rögzítve.A többi hasonló mint leírtátok.

Sziasztok!
Én is ezt a gréder gumutipust vásároltam a Habinál mert mást nem lehet per pillanat kapni sem nyíregyházán sem szolnokon.
Egyébként nem egyszerű, vele a munka azért is keresem az eredetit.

Sziasztok!
Tud e valaki az ablaküvegekhez, gyári, eredeti profilú,gréder gumit a géphez.
A hátső szélvédőt most cseréltem. Amit lehet kapni, azt borzasztó kínos berakni a vlagyiba. Az oldaltartása profilja nem tökéletes. A régi, nekem apró darabokra töredezett, és kicseréltem,de nem volt egyszerű.Ha valakinek van ötlete szívesen venném.

A VTZ nél ahogy az ottani topikban láttam. A gépnek robosztusabb, átgondoltabb megerősített, anyaggal fejlesztették ki.

Van ennek létjogosultsága?
Én úgy gondolom, így is eléggé, levan terhelve a lehajtások csavarjai, a sonkát, és a felnit tartó, gépészet.
Nincs igazán szükség, még evvel is terhelni, ha csak valami speciális eset nem adódik.

Erre gondoltok?

A lengyeleknél meglehet rendelni de ha jól emlékszem a HABI nál is volt valami hasonló guzsláncos megoldás.

Ezt a megoldást javasolnám a munkahenger felfogatás továbbgondolására.ill a felfüggesztés tehermentesítésére.Ez csak egy ötlet.

És ha egy segéd lemezzel a mostani felfogatással társítanánk? Így innen lehetne az alsó furatból az előző, megoldás kombinációjával.Mit szóltok hozzá?

Itt található a könyve a T30 nak eredeti nyelven.
Remélem tudjátok használni.
http://fermer.ru/files/forum/2011/12/131347/ie_i_to_traktorov_t30-69t30-70_i_t30a-80.pdf

http://fermer.ru/files/forum/2011/12/131347/ie_i_to_traktorov_t30-69t30-70_i_t30a-80.pdf

ÖSzabi
Köszi a méreteket, és a fáradozást.smile thumbupcool

ÖSzabi

Sikerült a KFT-vel beszélnem, munka (szerelő) ablak ügyben.
Van nekeik :10 db.
A mérete :250 x 620.
Az ára :5540/db
Plussz a gumi amit 2290+Áfa/m.
Meg még bele, a feszítő gumi ék.
Alakul.
Csak azt nem értem hogy az első és hátsó szélvédő 3 Huf-addig az a kicsi...
A keretet, meg a világon nem látott még, senki, hivatalos boltban.smile nonono

Hallelúja!
köszönöm.

Köszi az infót!
A méretét nem tudom.
A keret méretét meg főleg.
De holnap rákérdezek.

Nekem egy Ifa régi légtartály van. bőven elég.
És evvel volt vizsgáztatva anno.

Egy kérdésem lenne felétek.
Az irányváltó nincs a gépemen, és ezt pótolni szertném még ebben az évben. Milyen, alkatrészekre van szükségem, a váltónál, ill mennyibe kerül kb?

Az után gyártott alkatrészek valóban nem azt a minőséget hozzák mint a gyári...
Viszont az Orosz honban is vannak problémák ezzel ahogy olvastam a topikokat.Ott sem mindegy melyik országrészből szálítják az alkatrészt...
A Lengyel kollegákét kellene valahogy megoldani, mert az utóbbi olvasatokban már az orosz kollégák is inkább onnan rendelnek online...

Gerimur!
Pont erre gondoltam.
Kiváló!smile thumbup

Az olaj hőfokhoz egy gondolat.
Akárhogy is írja a kézikönyv, tudomásul kell venni, hogy a mai olajok, bár rendkívűl nagy teljesítményűek, ennek ellenére, a tapasztalat az hogy, a folyamatos 104-110 fok az olajokban, amit használunk lassan elveszítik a vizkozitásukat, így a mi esetünkben a gépnek nagy szüksége van arra hogy a teljesítményét max adja.Továbbá, szerintem ha 85-90 fokot elérő üzemálapotba kerül, akkor inkább alpjáraton kicsit pihentetem, vagy leálok és körbenézem ökelmét..Amikorra kicsit pihen az ember addigra a gépi hőfok is vissza áll.

A motor hőfokhoz...
Én úgy oldottam meg házilag, hogy az IFA első világítás, kúlső dísz burkolatát, kézzel kicsit módosítva,be szerkesztettem, (külső átmérő, megegyezik a gyáriéval...)belül elfér.Így a 55-60 fokot folyamatosan tartja. Viszont az a megoldás is tetszetős amit már itt láttam, hogy fojtó tárcsa helyett, a ventilátor szivóágában elhelyezve egy korongal lehet módosítani.Egyszerü gyors és olcsó megoldás.Ha lenne gyári azt tenném be de Szolnoktól Nyíregyházig már egyszer végigjártam de nem lehet kapni.Így mardt a házi sufni tuning...

Koppány Vezér!
Köszönöm a címet frissen gyorsan felhívtam.Sajnos csak egy gép volt eladás alatt, s azt már eladta egyben, már nincs belőle semmi. De azért köszönöm a segítséget.smile thumbup

Plexit nem szeeretnék, inkább az eredetit vagy ahhoz hasonlót.

Bucó!
Az én gépemen legalul van egy furat benne egy sasaszeg.
Én is figyeltem a tavaly nyáron hogy a kuplungnál szivárog és oda folyik. Nekem is az következett volna hogy széthúzom a gépet,de az olaj csere után beállt.
Ha józanul végig gondolom, akkor valahova valóban elfolyik, (tömörtelen a rendszer) az olaj, de olyan nagy mértékben, mint ahogy írtad, folynia kell, akkora nyomáskülönbség mellett.Én is azt gondolom, inkább most legyél, túl a nehezén, mint a főszezonba amikor szükséglesz rá.

Köszönöm.
A körbe tartó kengyelről tudsz valami okosat? Már azon gondolkodtam, hogy egy karosszériáshoz beálítok, és ha lessz üveg, akkor vele készítetek eggyet...

Sziasztok!
Segítségeteket kérném. A Vlagyin a hátsó kis ablak, és a tartó kengyele, ami befogja a gumival, nekem hiányzik. Már eleve így vettem a kis gépet, de nem találok hozzá, sem ablakot, sem keretet.(még a pontos méretét sem igazán tudom ill a Habi.nál sem).Ha tudjátok a méreteket, vagy valakinek felesleges darabja van, azt szívesen venném.Az idei munkákhoz készítem a gépet, és a hozzá kapcsolódó Mg eszközöket. Lassan haladok az időjárás miatt, de tavasz végére, amikorra a permetezés idő eljön, készszeretnék lenni.
A segítségeteket előre is köszönöm. smile helpsmilie

Egy érdekesség & nagyon hasznos lehet.

smile thumbup

Korrekt.
Köszönöm.smile thumbup

Csak hogy a nemrégiben kiforgatott felnik is szóba kerültek.Vizsgán nézték egyáltalán hogy kiér a gumi?
Vagy nem is fontos az egész?

Egyben van a gép gratulálok!
Kérdés...A poroltót és az egyéb kiegészítő dolgokra mennyire voltak figyelemmel a vizsgán?

Én is kinéztem magamnak egy könnyű lengyel pótót, persze kéttengelyes légfékest.Megálltam ennél a pontnál, mert nem biztos hogy jószemmelnézik errefelé az ilyen megoldásokat, a rend őrei.

Valahol még itt olvastam ha jól emlékszem hogy egytengelyes fékezett pótót 3.5t lehet vele vontatni, viszont pótkocsit két tengelyest hivatalosan nem.Ki mit tud róla?

Sziasztok!
Az én gépemet tavaly vásároltam és már eleve légrendszerrel rendelkezett. A forgalmijában a fékezetlen 750kg ill a ráfutófékkel 1500 kg van bele írva.Én is szerettem volna ha ettől többet lehetne legálisan vontatni.De ez van ezt kell szeretni. Vagy tudtok valami más megoldást?

Kedvenceim.
Utólagos köszönet azoknak, a bátor, elvitathatatlanul beválalós, és segítő, Vladimirec T25 ös tulajdonosoknak, és baráti körének, akik ezeket megosztották!

Ha valakinek a letöltés olfalról a DJVU tipusú fájl megnyitása gondot okoz, akkor a megoldás a ezeket futató egyszerű, ADOBE READER legujabb verziója, vagy ezeket futató program telepítése szükséges. Kis helyigényű és nyomtatni olvasni nagyítani stb lehet. Egy kevés ízelítő.

Szeretnék segíteni azoknak akiknek csak a magyar alap T-25 ös kézikönyv van meg ilyen-olyan formában. A hetekekben böngésztem a külföldi T-25 el, foglalkozó web helyeket. Szíves figyelmetekbe ajánlom azokat amiknek a hivatkozását felrakom. Bár a google chrome- vel és annak a fordító proramjával, végig küzdöttem, a gépről, es annak dolgairól, nagyon sok hasznos ismeretre tettem szert.Arra gondoltam hogy veletek is megosztom ezeket. A gépkönyv sokkal részletesebb, informatívabb mint a magyar, attól függetlenül hogy eredeti nyelven van feltéve.Akinek esetleg az orosz nyelv idegen attól függetlenül a képi, leírások pontosabb néha érthetőbb összefüggéseket tár fel.
Továbbá...
A honlapokon saját kútfőből, eszkabált avagy, próbálkozások tömkelege van, amivel mi is próbálkozunk azok megoldásával.Sok sikert és jó időtőltést.(Szórakozást)http://fermer.ru/forum/instruktsii-rukovodstva-katalogi/131347http://fermer.ru/forum/samodelnaya-selskokhozyaistvennaya-tekhnika/50944http://www.fermer.ru/forum/minitekhnika-i-selskokhozyaistvennaya-tekhnika-dlya-lichnogo-po-0?page=700&page%3D104=http://fermer.ru/forum/minitekhnika-i-selskokhozyaistvennaya-tekhnika-dlya-lichnogo-185smile thumbupcool

http://aprod.hu/hirdetes/gumiabroncsok-mezogazdasagi-IDPHzN.htmlhttp://aprod.hu/hirdetes/gumiabroncsok-mezogazdasagi-IDPHzN.html

Hátha ez segít.


MG abroncs 12,4-24 Armour R-1/6pr traktor TT 1db

32 847 Ft



MG abroncs 12,4-24 Armour R-1/8pr TT32 grn

59 200 Ft



MG abroncs 12,4-28 Armour R-1/8pr TT18 grn

62 000 Ft



MG abroncs 12,4-28 L-guard R-1/10pr TT, (CSAK KÖPENY)
1db

54 500 Ft



MG abroncs 12,4-R-28 JaF-394/8pr 122/A6 TT 11 grn

80 500 Ft

http://https://supergumi.com/
A link nem müködött így a honlapjuk.
Az árlistát megtaláljátok itt is.
Sok sikert.

http://https://supergumi.com/index.php?option=com_content&task=view&id=32&Itemid=60
Ha valakinek hátsó vagy első gumi kell!
Figyelemetekbe ajánlom ezt a linket.
Korrekt áron, korrekt hozzáálással, korrekt minőségben.
A tulajdonos készségesen áll, mindenki kívánságra.
A cím NAGYTARCSA a régi 3 as mellett.
A megközelítése nagyon jó.
Közel van BPest hez, kelet felől kistarcsa irányában.
Én itt vásároltam a két hátsó gumit.
Árban az új gumi szerintem az országban a legjobb.
Néztem több helyen is de ez veri az összeset.
Van orosz, kínai, indiai...
Ha nem sürgős akkor beszéljétek meg a tulajjal.

Előzmény: #12888 hozzászólása



Köszönöm élni fogok vele.
Hívlak.

Előzmény: #12885 hozzászólása



Szaki!
Kérdésem lenne...
A kés gondolom, vágva vagyon.
Az ívelését milyen gépről, lested el, vagy saját ihletésű?
Az alsó fejrészt látom hogy egy egyszerű kapafejjel oldottad meg. Kovácsoltattad ,vagy ala natúr anyagában bírja a ráható erőt, aza alsó vékonyabb ívben?... és nem hajlik ki?
Méretet tudnál írni, vagy ha nem probléma, visszahívlak mert, az elméleti műszaki méretezés, szép a számítógép AUT-CAD programban, de az élet mindíg felűlírja.

Szia Szaki!
Tudnál feltenni fotót az altalajlazítódról?
Nemrég gondolkodom én is ezen.Nagy részt már a fejemben összeállt de még azon gondolkodom hogy két ill háromkéses legyen, mennyit bír a gép?
Számolgatom a vonóerőt,gépsúlyt, az anyag vastagságot, stb...
A hátsó kerékre mindenképpen szükséglessz plussz terhelésre.Az első hídra pedig gyári 8 db ra.
Felénk köves közép-kötött talaj van, és a kis köpcöst nem akarom kifektetni. Szerintem bírnifogja, bár nem lehet vele rohanni. Kérlek bővebben írj a véleményedre kíváncsi vagyok.

Sziasztok!
Tudtok e segíteni?
Permetezőkeretet keresek,megvételre.
A most vásárolt gépemet,átszeretném alakítani.6-8-max 10m keretre gondolok.Ha tudtok segítsetek mert lassan itt az idő és a szabad földi vegyszerezésnek.Addigra rendbe szeretném tenni a kis gépet, és a permetezöt is.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Jelentősebben drágul a gázolaj, de többet kell majd fizetni a benzinért is.
Rekordhozam a kukoricában? Ezekre figyel egy amerikai gazda
Rekordhozam a kukoricában? Ezekre figyel egy amerikai gazda
No-till technológiával is kiemelkedő terméseredményeket ér el.
Ipari gyorskapu
Ipari gyorskapu

360.000 Ft

FORD Ranger 2.2 TDCi 4x4 XLT
FORD Ranger 2.2 TDCi 4x4 XLT

4.250.000 Ft

NewHolland T8050
NewHolland T8050

17.000.000 Ft

Mtz 80-as használt motor eladó
Mtz 80-as használt motor eladó

399.999 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]