Megérdeklődtem a gépet, megvan még. Most derült ki számomra hogy ezelőtt háromszög rendszámos volt(nemtudom mit jelent bevallom őszintén, talán telephelyi volt). Ahogy említettem az eladóval személyesen nem találkoztam, csak a feleségével, a látottakon kívül kevés az információm. Azt is mondta az eladó, hogy a vétel után nem is használta, mert vett egy olcsóbb és kisebb (=gyengébb) kínait (nem értem minek, nem is az én dolgom, kivágatta a szőlőjének egy nagy részét elmondása szerint, és sok lett volna a 30 as)Szóval a gépet nem használta, így kevés róla még neki is az információ, gyakorlatilag csak felgumizta és átfényezte, de a lényeg a "köntös" alatt van. 1994 es a gép. Ennyit tudtam meg most frissiben. Megadom a számot. Még a végére annyit hogy természetesen nekem ebből 1 forint hasznom nincs, innentől kezdve a traktor adásvétele körüli folyamat már a kettejük ügye. A számot az eladó engedélyével adom meg: 06305825570. Sikeres traktorvásárlást!
Üdv Kiki!
Eltettem a papírokat amikre a hirdetéseket felírtam, ha esetleg amit én veszek, nem jönne be, mindjárt megkeresem. Esetleg fel is hívhatom, megérdeklődni hogy megvan-e még.
SANYINAK PEDIG:
ezer hála a képért, tűkön ülve várom és tényleg az utolsó kérdésem,amit elfelejtettem: milyen talajon használtad?Kötött, vagy lazább, homokosabb stb.. Olcsó gázolajat, sok termést adjon Neked az Isten
Szia Sanyi!
Köszönöm a választ!Te használsz ilyet?Esetleg képed van róla?Ha nincs akkor ne fáradj vele, ez is nagy segítség.Még annyi hogy kultivátoron van rajta, vagy esetleg önállóan valami kis kereten?
Köszönöm
Az előbbi kis monológom végén elfelejtettem megkérdezni hogy valamelyikőtöknek nincs véletlen valami jó (=olcsó) de hatásos ötlete szőlő soraljművelésre, amit ezzel a kis tarktorral lehet véghezvinni. Nekem volna egy kultivátorra köthető kis mechanikus masina tervem, de nembiztos hogy életképes, ezért próbálok innen előbb tanácsot/információt gyűjteni. Köszönöm és jó éjszakát!
Januárban néztem traktorokat mielőtt megvettem a T-25 ösömet. Akkor ajánlottak egy 30-ast friss műszakival,vadonatúj gumikkal elöl hátul, és új fényezéssel (nem ecsettel kokányolt hanem rendesen fújva, autófényező festékkel kívül belül, és a felnik is) 1,5 millió HUF-ért, és mivel sokalltam, adott volna egy kultivátort is (7 kapás). Meg is néztem a traktort, tényleg nem kamu hirdetés volt, beindítani viszont nem tudtam, mivel nem volt otthon csak az asszonya az eladónak, szegénykém azt se tudta melyik az eleje, még a kulcsokat se találta, nameg az eladó nélkül nem akartam hozzányúlni, mert aztán utólag kitalálhatja hogy elrontottam. Szóval motorikusan nemtudom milyen volt.Mindez amit elmondtam kb 350.000 ft plusz a kultivátor kb. 80-100 ezer, szóval nagyjából 1millió lehet a traktorod, de látatlanban ezt nehéz megmondani. Papírok hiánya rontja a dolgot, kérdés hogy milyenek a gumik, motorikusan milyen, mennyi üzemóra van benne(bár ez is csalóka érték). A T25 ösök 600-800 ezer között mozognak, élőben megnéztem 7-et, neten még ezenkívűl 11-et.
Válasz #9471. hozzászólásra
Lemásolod az enyémet hmmmmmmm!
Nem baj !ha azzal csinálod tuti lessz.A szivattyú felett /fojtó szelep a neve/ de miért kérdezed ?
helló mindenkinek
kérdésem lenne ha tudtok segíteni a T 25-nek hidralika szivattyún tetején található egy elzáró szelep ház szerűség megtudnátok mondani,hogy mi annak a hivatalos neve?
helló mindenkinek
kérdésem lenne ha tudtok segíteni a T 25-nek hidralika szivattyún tetején található egy elzáró szelep ház szerűség megtudnátok mondani,hogy mi annak a hivatalos neve?
helló
köszönöm neked de sajnos nem tudom meg venni a szivattyúdat mert nekem is olyan van, vagy én is olyant akarok fel építeni, és kettővel meg mit kezdjek
A megoldás az ablaknyitásra..
Végül MTZ teleszkópok lettek! Nem akartam hegeszgetni, inkább fenthagytam a régi tartót és csináltam egy konzolt a másiknak.
Úgy állítottam be, hogy magasabbra emelje, mint a gyári.
"Abból a célból, hogy az olaj ne szívódjon be a hengerekbe, ami fokozott koromképződéshez vezet, az olajszintnek nem szabad túllépnie a jelölést az aljban."
Levegőszűrő takarítás megtörtént..levegőjáratok kitisztítva, új szivacsot kapott.
Az alján a műanyag tányérban ugyebár van a 2 csík. Nem úgy van, hogy a két csík között kell lennie az olajnak?
Válasz #9457. hozzászólásra
Hali! persze azt tudom, h "kpm" vizsgát kell először csinálni, már vittem oda motort vizsgáztatni, tudnak kukacoskodni, az biztos. Egyébként most néztem meg, a hidraulika tartály tetején nem találtam számot. Csak a fülkén és a vázra festve. Egyébként az a baj, h nekem nincsenek meg a papírjai, így kell keresnem egy céget vagy telepet, aki kiállít egy igazolást, h telephelyi traktorként dolgozott és forgalomban még nem volt a papírjai pedig elvesztek. Meg kell egy 2002-nél korábbi adásvételi szerződés. De ezek megoldhatók.
Válasz #9456. hozzászólásra
Hali! Csak arra vigyázz ,hogy nagyon sok gépen aminek a papirjai tiszta eredetiek,és a váltón lévő szám teljesen más mint a hidraulika tömbön lévő ,és a hidraulikás a jó!A másik pedig,/nem te döntöd el ,hogy mit fényképezzenek/ főleg hatósági vizsgán mert ugyebár az ilyen gépek oda mennek. Nem oda viszed ahová te akarod ,és nem akkor amikor te akarod, meg nem utolsó,hogy egy kicsit komolyabb mint a sima műszaki! Alap az eredetiség vizsga!!
Gond nélkül elmegy vele, indításnál semmi különbség. Csak arra figyelj hogy az adagoló szimeringje jó legyen mert ha bejut a motoraljba akkor hajlamos polimerizálódni és egy csak fizikailag eltávolítható réteget képez a motor belsejében minden alkatrészen. Ami elég hamar a főtengely besüléséhez vezethet.
Válasz #9449. hozzászólásra
Nekem nincsenek meg az eredeti papírjai a traktornak, csak így tudom műszakiztatni. Valahonnét kell szereznem egy igazolást majd. Akkor azt hiszem azért illik kiépíteni azt a levegő rendszert, mert az az 1500kg nem valami sok. Köszi a segítséget!!!
Válasz #9448. hozzászólásra
A kocsi gyári,újonnan került be az országba 1995-ben,csak az első gazdája nem helyezte forgalomba.
Megvolt,az eredeti magyar kereskedő által kiállított számla,műbizonylat,vámpapír,és egy adásvételi amivel már én vettem meg.
2010-ben az egyedi forgalomba helyezése ennek a kocsinak huszonegykétezer forintba került,plussz persze,eredetiségvizsgálat forgalmi,rendszám,törzskönyv.
Nem sok minden javítani való volt rajta,de 100ezer ft lett a végösszeg műszakival nevemre írva.
Fék nélkül 750kg-ot vontathat,ráfutófékes kocsit 1500kg,míg légfékkel 3,5 tonnát.
A hidraulika tartályon lévőt nem találtam meg egyenlőre, majd megnézem jobban. Egyébként az egyedi forgalomba helyezési díj az mennyi? A pótkocsid házilag gyártott volt, vagy gyári aztán nem voltak papírjai. Olvastam azt is, hogy ha nincsenek meg a papírok, akkor kell az adásvételi, meg kell egy igazolás, h telephelyi traktor volt, és eddig nem volt közúti forgalomban. Olyan t25-el, amin nincs kompresszor, mekkora pótkocsit lehet húzni?
Válasz #9446. hozzászólásra
Pótkocsit már vizsgáztattam....semmi extra,az egyedi forgalombahelyezési költségen kívűl.
Motorszám csak a blokkra szegecselt adattáblán van.
Vázszám a fülkén elöl jobb oldalon szintén szegecselt adatlapon,illetve festve a jobb oldali csővázra.
Még a műszakin sem tudták,de a vázszám a traki hidraulikatartályának a tetejébe is be van ütve,a beöntő nyílás mellett,egy kis lelapolt részen.
Reménykedtem hogy kicsit több, a legkisebb hidromotor amit találtam 16 literes percenként, a nyomása pont 140 bar ami jó, de majd alkotok valamit,legyártom így is úgy is amit szeretnék. Mégegyszer köszönöm!
25336 hozzászólás
Válasz #9487. hozzászólásra
Sanyi!
Valahogy olyan érzésem van mintha csak emiatt mentél volna ki fotózni. Nagyon köszönöm, sokat segítettél!
gagoman - köszönöm a válaszod!!!!!
Válasz #9487. hozzászólásra
Cső Sanya.
Ezzel a kultivátor kapával a soralját műveled?
Válasz #9483. hozzászólásra


Én ezekkel irtom a gazat 
Válasz #9485. hozzászólásra
Köszönöm az infót! Már beszéltem is vele.
Válasz #9481. hozzászólásra
Megérdeklődtem a gépet, megvan még. Most derült ki számomra hogy ezelőtt háromszög rendszámos volt(nemtudom mit jelent bevallom őszintén, talán telephelyi volt). Ahogy említettem az eladóval személyesen nem találkoztam, csak a feleségével, a látottakon kívül kevés az információm. Azt is mondta az eladó, hogy a vétel után nem is használta, mert vett egy olcsóbb és kisebb (=gyengébb) kínait (nem értem minek, nem is az én dolgom, kivágatta a szőlőjének egy nagy részét elmondása szerint, és sok lett volna a 30 as)Szóval a gépet nem használta, így kevés róla még neki is az információ, gyakorlatilag csak felgumizta és átfényezte, de a lényeg a "köntös" alatt van. 1994 es a gép. Ennyit tudtam meg most frissiben. Megadom a számot. Még a végére annyit hogy természetesen nekem ebből 1 forint hasznom nincs, innentől kezdve a traktor adásvétele körüli folyamat már a kettejük ügye. A számot az eladó engedélyével adom meg: 06305825570. Sikeres traktorvásárlást!
Válasz #9483. hozzászólásra
Kötött,homok,közép kötött talajon használom.
Válasz #9481. hozzászólásra
Üdv Kiki!
Eltettem a papírokat amikre a hirdetéseket felírtam, ha esetleg amit én veszek, nem jönne be, mindjárt megkeresem. Esetleg fel is hívhatom, megérdeklődni hogy megvan-e még.
SANYINAK PEDIG:
ezer hála a képért, tűkön ülve várom és tényleg az utolsó kérdésem,amit elfelejtettem: milyen talajon használtad?Kötött, vagy lazább, homokosabb stb.. Olcsó gázolajat, sok termést adjon Neked az Isten
Válasz #9480. hozzászólásra
Szia.Kereten van rajta kép majd később lesz.
Válasz #9475. hozzászólásra
Üdv.Kérdezni szeretném az emlitett T-30 -nak az elérhetösége meg van? Engem érdekelne.Köszönöm válaszát, előre is.
Válasz #9477. hozzászólásra
Szia Sanyi!
Köszönöm a választ!Te használsz ilyet?Esetleg képed van róla?Ha nincs akkor ne fáradj vele, ez is nagy segítség.Még annyi hogy kultivátoron van rajta, vagy esetleg önállóan valami kis kereten?
Köszönöm
Válasz #9478. hozzászólásra
Igen kell bele 1dl motorolaj.
30-50 üzeóránként cserélem,mert addigra igen felhigul gázolajjal.
Sziasztok T 25 tulajok
!
Az után szeretnék érdeködni az adagoloban (kör)van olaj és kell e cserélni ?
Válasz #9476. hozzászólásra
Lúd talpas gazoló.
Sziasztok!
Az előbbi kis monológom végén elfelejtettem megkérdezni hogy valamelyikőtöknek nincs véletlen valami jó (=olcsó) de hatásos ötlete szőlő soraljművelésre, amit ezzel a kis tarktorral lehet véghezvinni. Nekem volna egy kultivátorra köthető kis mechanikus masina tervem, de nembiztos hogy életképes, ezért próbálok innen előbb tanácsot/információt gyűjteni. Köszönöm és jó éjszakát!
Szia Egri Lajos!
Januárban néztem traktorokat mielőtt megvettem a T-25 ösömet. Akkor ajánlottak egy 30-ast friss műszakival,vadonatúj gumikkal elöl hátul, és új fényezéssel (nem ecsettel kokányolt hanem rendesen fújva, autófényező festékkel kívül belül, és a felnik is) 1,5 millió HUF-ért, és mivel sokalltam, adott volna egy kultivátort is (7 kapás). Meg is néztem a traktort, tényleg nem kamu hirdetés volt, beindítani viszont nem tudtam, mivel nem volt otthon csak az asszonya az eladónak, szegénykém azt se tudta melyik az eleje, még a kulcsokat se találta, nameg az eladó nélkül nem akartam hozzányúlni, mert aztán utólag kitalálhatja hogy elrontottam. Szóval motorikusan nemtudom milyen volt.Mindez amit elmondtam kb 350.000 ft plusz a kultivátor kb. 80-100 ezer, szóval nagyjából 1millió lehet a traktorod, de látatlanban ezt nehéz megmondani. Papírok hiánya rontja a dolgot, kérdés hogy milyenek a gumik, motorikusan milyen, mennyi üzemóra van benne(bár ez is csalóka érték). A T25 ösök 600-800 ezer között mozognak, élőben megnéztem 7-et, neten még ezenkívűl 11-et.
Válasz #9471. hozzászólásra
Az a fűtéscsap.Leszűkíti az olaj áramlást,jobban melegszik az olaj.
Válasz #9471. hozzászólásra
A szivattyú felett /fojtó szelep a neve/ de miért kérdezed ?
Lemásolod az enyémet hmmmmmmm!
Nem baj !ha azzal csinálod tuti lessz.
Válasz #9467. hozzászólásra
Üdv.Papírral ennyit kérnek a többi megegyezés.
helló mindenkinek




kérdésem lenne ha tudtok segíteni a T 25-nek hidralika szivattyún tetején található egy elzáró szelep ház szerűség megtudnátok mondani,hogy mi annak a hivatalos neve?
helló mindenkinek




kérdésem lenne ha tudtok segíteni a T 25-nek hidralika szivattyún tetején található egy elzáró szelep ház szerűség megtudnátok mondani,hogy mi annak a hivatalos neve?
Válasz #9433. hozzászólásra




helló
köszönöm neked de sajnos nem tudom meg venni a szivattyúdat mert nekem is olyan van, vagy én is olyant akarok fel építeni, és kettővel meg mit kezdjek
Válasz #9466. hozzászólásra
Nekem is 450-es a teleszkóp.
Helótok Lenne egy olyan kérdésem h van egy t 30-asom és h mien árba mozognak??papirok nélkül..
Válasz #9465. hozzászólásra
A teljes hossza kinyúlva 450 mm.
Meg egy ilyen adatot találtam rajta:
F1= 150 N
Válasz #9464. hozzászólásra
Hányas a teleszkóp?
A megoldás az ablaknyitásra..


Végül MTZ teleszkópok lettek! Nem akartam hegeszgetni, inkább fenthagytam a régi tartót és csináltam egy konzolt a másiknak.
Úgy állítottam be, hogy magasabbra emelje, mint a gyári.
Válasz #9460. hozzászólásra
Utána néztem, mit írnak a túl öntésről:
"Abból a célból, hogy az olaj ne szívódjon be a hengerekbe, ami fokozott koromképződéshez vezet, az olajszintnek nem szabad túllépnie a jelölést az aljban."
Válasz #9461. hozzászólásra


Csak mert már feltöltöttem a kettő csík közéig, de holnap eljátszadozok picit ezzel a méregetéssel a kíváncsiság kedvéért!
Válasz #9459. hozzászólásra

2 csík bammeg terhes a tattore!!!
Csík ide csík oda,1,1lityit tőőőcccsé bele,oszt jóvan.
Olyankor mi történne, ha több lenne pl. benne? Mondjuk a 2 csíkon felül lenne az olajszint.
Válasz #9440. hozzászólásra
Levegőszűrő takarítás megtörtént..levegőjáratok kitisztítva, új szivacsot kapott.
Az alján a műanyag tányérban ugyebár van a 2 csík. Nem úgy van, hogy a két csík között kell lennie az olajnak?
Válasz #9457. hozzászólásra
Hali! persze azt tudom, h "kpm" vizsgát kell először csinálni, már vittem oda motort vizsgáztatni, tudnak kukacoskodni, az biztos. Egyébként most néztem meg, a hidraulika tartály tetején nem találtam számot. Csak a fülkén és a vázra festve. Egyébként az a baj, h nekem nincsenek meg a papírjai, így kell keresnem egy céget vagy telepet, aki kiállít egy igazolást, h telephelyi traktorként dolgozott és forgalomban még nem volt a papírjai pedig elvesztek. Meg kell egy 2002-nél korábbi adásvételi szerződés. De ezek megoldhatók.
Válasz #9456. hozzászólásra
Hali! Csak arra vigyázz ,hogy nagyon sok gépen aminek a papirjai tiszta eredetiek,és a váltón lévő szám teljesen más mint a hidraulika tömbön lévő ,és a hidraulikás a jó!A másik pedig,/nem te döntöd el ,hogy mit fényképezzenek/ főleg hatósági vizsgán mert ugyebár az ilyen gépek oda mennek. Nem oda viszed ahová te akarod ,és nem akkor amikor te akarod, meg nem utolsó,hogy egy kicsit komolyabb mint a sima műszaki! Alap az eredetiség vizsga!!
Ja, egyébként még egyszer köszi a segítséget!!
Válasz #9453. hozzászólásra
Én is arra gondoltam, ha a hátsót nem keresik, nem is mutatom
Válasz #9451. hozzászólásra
Természetesen.
Válasz #9448. hozzászólásra
Szerintem a váltó jobb oldalán lévő alvázszámot fotóztasd, azt kisebb valószínűséggel kell cserélni mint a hidraulika öntvényt.
Válasz #9436. hozzászólásra

Gond nélkül elmegy vele, indításnál semmi különbség. Csak arra figyelj hogy az adagoló szimeringje jó legyen mert ha bejut a motoraljba akkor hajlamos polimerizálódni és egy csak fizikailag eltávolítható réteget képez a motor belsejében minden alkatrészen. Ami elég hamar a főtengely besüléséhez vezethet.
Még annyit, h a légfékrendszer a forgalmiban fel van tüntetve?
Válasz #9449. hozzászólásra
Nekem nincsenek meg az eredeti papírjai a traktornak, csak így tudom műszakiztatni. Valahonnét kell szereznem egy igazolást majd. Akkor azt hiszem azért illik kiépíteni azt a levegő rendszert, mert az az 1500kg nem valami sok. Köszi a segítséget!!!
Válasz #9448. hozzászólásra
A kocsi gyári,újonnan került be az országba 1995-ben,csak az első gazdája nem helyezte forgalomba.
Megvolt,az eredeti magyar kereskedő által kiállított számla,műbizonylat,vámpapír,és egy adásvételi amivel már én vettem meg.
2010-ben az egyedi forgalomba helyezése ennek a kocsinak huszonegykétezer forintba került,plussz persze,eredetiségvizsgálat forgalmi,rendszám,törzskönyv.
Nem sok minden javítani való volt rajta,de 100ezer ft lett a végösszeg műszakival nevemre írva.
Fék nélkül 750kg-ot vontathat,ráfutófékes kocsit 1500kg,míg légfékkel 3,5 tonnát.
Válasz #9447. hozzászólásra
A hidraulika tartályon lévőt nem találtam meg egyenlőre, majd megnézem jobban. Egyébként az egyedi forgalomba helyezési díj az mennyi? A pótkocsid házilag gyártott volt, vagy gyári aztán nem voltak papírjai. Olvastam azt is, hogy ha nincsenek meg a papírok, akkor kell az adásvételi, meg kell egy igazolás, h telephelyi traktor volt, és eddig nem volt közúti forgalomban. Olyan t25-el, amin nincs kompresszor, mekkora pótkocsit lehet húzni?
Válasz #9446. hozzászólásra
Pótkocsit már vizsgáztattam....semmi extra,az egyedi forgalombahelyezési költségen kívűl.
Motorszám csak a blokkra szegecselt adattáblán van.
Vázszám a fülkén elöl jobb oldalon szintén szegecselt adatlapon,illetve festve a jobb oldali csővázra.
Még a műszakin sem tudták,de a vázszám a traki hidraulikatartályának a tetejébe is be van ütve,a beöntő nyílás mellett,egy kis lelapolt részen.
Valaki műszakiztatta már le esetleg egyedi forgalomba helyezéssel a trakiját? Hány helyen van egyébként feltüntetve a motor ill az alvázszám?
Válasz #9444. hozzászólásra
Ha kardánról hajtanál egy nagyobb szivattyút,valami gyorsító áttételen keresztül?
Meglenne a liter teljesítmény 1ből.
Köszönöm Koppány Vezér!
Reménykedtem hogy kicsit több, a legkisebb hidromotor amit találtam 16 literes percenként, a nyomása pont 140 bar ami jó, de majd alkotok valamit,legyártom így is úgy is amit szeretnék. Mégegyszer köszönöm!
Válasz #9442. hozzászólásra
Hali.
NS10 a tipusszáma,140 bar a max üzemi nyomása,és 10 litert nyom percenként.
Sziasztok!
Kérdésem lenne hogy a hidraulika szivattyúnak mekkora a teljesítménye. Köszönöm a választ!
Válasz #9440. hozzászólásra

Akkor jól emlékszem!
Köszi az infót!