Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak619 FtEUR412.2 FtUSD390.32 FtCHF444.05 FtGBP498.01 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Köszönöm a gyors választ! De az enyém dupla kuplungos akkor kettő tárcsa is van bent? Egy T25-ös leirás szerint 2.2-85x110-3-as szimering van bent. Érdekelne még,hogy a széthúzáshoz mit kell megbontani?A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy az ablakon keresztül is valamit szét kell bontani? köszi!
Köszönöm a gyors választ! De az enyém dupla kuplungos akkor kettő tárcsa is van bent? Egy T25-ös leirás szerint 2.2-85x110-3-as szimering van bent. Érdekelne még,hogy a széthúzáshoz mit kell megbontani?A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy az ablakon keresztül is valamit szét kell bontani? köszi!
Szevasztok Vlagyisok! Új fórumozó vagyok olyan kérdésem lenne,hogy egy hónapja vettem egy T30/A70-es traktort és a kuplungharang alatt lévő furaton folyik az olaj.A ház oldalán lévő ablakon keresztül látni,hogy a szerkezet is olajos.Gyanakodhatok arra,hogy főtengelyszimmeringes vagy valami más a probléma?
Sziazstok meg szeretném kérdezni hogy nekem a kicsivel olyan gondom van hogy mikor még be indítom gépet az olaj nyomás van vagy 3 bár körölbelől és mikor be melegszik olyan 70 fokra akkor le megy az olaj nyomás 1-1,5 bár-ig meg váltó el kezd recsegni nagyon mi lehet fiuk a baj?
Én általában úgy szoktam hogy még nagy sár vagy lejtő előtt lassú menetben bal lábba lenyomom a difit és uccu neki! Általában nem adok esélyt arra hogy megkaparjon mert akkor már nehezebb az ember dolga meg ha már elkezdi rúgni magát akkor már nem biztos hogy kimászol a lekvárból!
Nem, Sajnos hátul a kicsi és a nagy ablak is ki van törve! A nagy ablakon beköszönt a vetőgép nyomjelzőjének az állítókarja, a kis ablakot pedig a középső függesztő orsó csapta ki belülről.(becsúszott az ülés mögé)De most a télen meg kell csinálni mert tavasszal a tárcsázásnál nem szeretném a port nyelni meg a permetezésnél sem árt ha van benne üveg!
Válasz #8715. hozzászólásra
Ja van egy másik is ez jobban bevált elkezd kaparni,vissza engedem a gázpedált abban a pillanatban bal sarokkal taposom a difizárat és adom a lábgázt
Válasz #8713. hozzászólásra
Menet közben taposok rá amikor már kapar,csak a gázpedált engedem vissza ,le esik a fordulat kapcsolom a difit aztán kézi gáz és nem recseg.
Ha úgy lépsz rá hogy már kapar akkor nem szokott recsegni! Mert én úgy tudom hogy olyankor már csak kuplunggal lehet kapcsolni! Én a neccel helyek előtt már lassú menetben rálépek és úgy megyek neki Pl: egy hegynek! Vagy ha benne vagyok a lekvárban akkor meg kuplung difi lenyom kézigáz rá és mehet!
Válasz #8711. hozzászólásra
Én terepben használom ha kapar a gép.Rátaposók amikor elkezd kaparni,ha nem kapar akkor magától felugrik.Csak letaposott állapotban ne kanyarodj mert baj lehet a difivel.
Köszönöm szépen a segitséget difi ügyben!Sikerült megoldani a dolgot,most már csak arra kérnék választ h milyen sebességbe szoktátok használni,és h azt folyamatosan fent kell tartani vagy be akad?
Válasz #8708. hozzászólásra
Oxigén /láng /megmelegiteni kikalapálni,ha nagy feszület marad elvágni és meg hegeszteni. Vagy vidd el egy autó karosszériáshoz,majd megoldja.
Ha jól emlékszem akkor a régebbi MTZ ben is ugyan ilyen taposós difi van! Még lehet hogy egyezik is a pedál! Ha igen akkor lehet hogy mtz pedált beleteszed és jó lesz!
Válasz #8701. hozzászólásra
Hali! A fülke alatti kar ,nem előre és hátra mozog,hanem föl-le.A pedál is ugyan igy a fülkében fent :üres /nyitott difizár/
lent:bekapcsolt / zárva a difi/.Lehet ,hogy csak a fülkéböl vették ki a pedált.Nézd meg ,hogy a fülke alatt meg van e a kar a furatig.Ha megvan akkor csak 1 toldást kell felvinni a fülkébe.
Igen a helye az ott van!szóval pedálos megoldás volt!Ma délután találtam egy kapcsolot a fülke alatt ami attól a luktól kb 30 cm -re jobra!És szerinted a pedál az előre hátra kapcsolta difizárt?
Helló!Segitség,83-as évjáratu trakiban van szerintetek difizár?És ha igen akkor merre keressem?mert amikor vettem azt mondták volt benne csak ki kötötték!és nekem az üllés elött mutatták a hült helyét!
Csak az a baj hogy szántani még én is a szárazságban szántottam..Most csak egy kis darab maradt el amit eső után szántottam..Várhattam volna,de nem akartam karácsonyra hagyni a szántást.
Kicsit rá volt emelve a kerekekre..Ha úszóba raktam nagy bakhátat csinált középen mert nagyon belement..Sok beton is van a tárcsán,most meg a föld is elég vizes,sőt a teteje sáros volt..Pár nappal ezelőtt kaptunk 25mili esőt.A szántás az tök jó lett..Most a legjobb szántani,eddig nagyon kemény volt..
Nálam is pont ezt csinálta. Nagy szenvedéssel felpumpáltam, utána pedig ugyan úgy lelevegősödött. Először vonuláskor vettem észre mikor tartósan nagyobb fordulaton ment a motor, elkezdett füstölni mintha erőlködne és a fordulat is leesett.
Válasz #8678. hozzászólásra
Erre én is gondoltam, de ezen már túl vagyok, mivel a nyáron cseréltem szűrőket.Ha dugulás lenne Akkor a kézipumpával fel tudom pumpálni az oilt?
Hali!
Velem is játszott már hasonlót. A tankban lévő szívó cső volt tele szeméttel. Szerintem nézd végig az üzemanyagcsöveket és a szűrőknél a csavarokat. Azokban tud megakadni az esetleges törmelék.
Sziasztok
Ma kimentem szántani és a következők történtek.
Szántás közben leesett a fordulatszám,majd megállt a traki. Gondoltam kifogyott a gázolaj, de nem.A kézi pumpával addig pumpáltam amig a tankba vissza nem folyt.Lelégtelenitettem,majd szántottam tovább.Kb 15 perc múlva ugyanez megtörtént velem.Pumpálás, légtelenités, szántás. Délig 7 szer eljátszotta.meguntam az életemet.Szerintetek mit nézzek meg?
25322 hozzászólás
Köszönöm a gyors választ! De az enyém dupla kuplungos akkor kettő tárcsa is van bent? Egy T25-ös leirás szerint 2.2-85x110-3-as szimering van bent. Érdekelne még,hogy a széthúzáshoz mit kell megbontani?A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy az ablakon keresztül is valamit szét kell bontani? köszi!
Köszönöm a gyors választ! De az enyém dupla kuplungos akkor kettő tárcsa is van bent? Egy T25-ös leirás szerint 2.2-85x110-3-as szimering van bent. Érdekelne még,hogy a széthúzáshoz mit kell megbontani?A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy az ablakon keresztül is valamit szét kell bontani? köszi!
Válasz #8722. hozzászólásra
tuti.
Szevasztok Vlagyisok! Új fórumozó vagyok olyan kérdésem lenne,hogy egy hónapja vettem egy T30/A70-es traktort és a kuplungharang alatt lévő furaton folyik az olaj.A ház oldalán lévő ablakon keresztül látni,hogy a szerkezet is olajos.Gyanakodhatok arra,hogy főtengelyszimmeringes vagy valami más a probléma?
Sziazstok meg szeretném kérdezni hogy nekem a kicsivel olyan gondom van hogy mikor még be indítom gépet az olaj nyomás van vagy 3 bár körölbelől és mikor be melegszik olyan 70 fokra akkor le megy az olaj nyomás 1-1,5 bár-ig meg váltó el kezd recsegni nagyon mi lehet fiuk a baj?
Válasz #8719. hozzászólásra
Hát igazad van amit írtál.
Válasz #8716. hozzászólásra
Én általában úgy szoktam hogy még nagy sár vagy lejtő előtt lassú menetben bal lábba lenyomom a difit és uccu neki! Általában nem adok esélyt arra hogy megkaparjon mert akkor már nehezebb az ember dolga meg ha már elkezdi rúgni magát akkor már nem biztos hogy kimászol a lekvárból!
Válasz #8717. hozzászólásra
Nem, Sajnos hátul a kicsi és a nagy ablak is ki van törve! A nagy ablakon beköszönt a vetőgép nyomjelzőjének az állítókarja, a kis ablakot pedig a középső függesztő orsó csapta ki belülről.(becsúszott az ülés mögé)De most a télen meg kell csinálni mert tavasszal a tárcsázásnál nem szeretném a port nyelni meg a permetezésnél sem árt ha van benne üveg!
Válasz #8708. hozzászólásra
Mi történt a hátsó ablakkal, véletlen hátra gurult a a traki a lejtön?
Válasz #8715. hozzászólásra
Ja van egy másik is ez jobban bevált elkezd kaparni,vissza engedem a gázpedált abban a pillanatban bal sarokkal taposom a difizárat és adom a lábgázt
Válasz #8714. hozzászólásra
Értem! Ki fogom próbálni ezt a módszert!
Válasz #8713. hozzászólásra
Menet közben taposok rá amikor már kapar,csak a gázpedált engedem vissza ,le esik a fordulat kapcsolom a difit aztán kézi gáz és nem recseg.
Válasz #8712. hozzászólásra
Ha úgy lépsz rá hogy már kapar akkor nem szokott recsegni! Mert én úgy tudom hogy olyankor már csak kuplunggal lehet kapcsolni! Én a neccel helyek előtt már lassú menetben rálépek és úgy megyek neki Pl: egy hegynek! Vagy ha benne vagyok a lekvárban akkor meg kuplung difi lenyom kézigáz rá és mehet!
Válasz #8711. hozzászólásra
Én terepben használom ha kapar a gép.Rátaposók amikor elkezd kaparni,ha nem kapar akkor magától felugrik.Csak letaposott állapotban ne kanyarodj mert baj lehet a difivel.
Köszönöm szépen a segitséget difi ügyben!Sikerült megoldani a dolgot,most már csak arra kérnék választ h milyen sebességbe szoktátok használni,és h azt folyamatosan fent kell tartani vagy be akad?
Válasz #8709. hozzászólásra
Igazad van! Ez eddig eszembe sem jutott! Szerintem akkor elviszem karosszériáshoz az ünnepek után!
Válasz #8708. hozzászólásra
Oxigén /láng /megmelegiteni kikalapálni,ha nagy feszület marad elvágni és meg hegeszteni. Vagy vidd el egy autó karosszériáshoz,majd megoldja.
Nem tudja valaki hogy hol lehet kapni hátsó ablak keretet a gépsárkányhoz mert a régi elgörbült és nem tudom beletenni az üveget!
helló t25után keresek kaszát megvételre dancsrobert@citromail.hu
T-25 HASHÚZÓ ELADÓ.
Újszerűek!!! 5.000Ft/db.
Pósta megoldható.
Válasz #8704. hozzászólásra
Sajnos még nem is hasonlít,csak azt is lefelé kell nyomni.
Ha jól emlékszem akkor a régebbi MTZ ben is ugyan ilyen taposós difi van! Még lehet hogy egyezik is a pedál! Ha igen akkor lehet hogy mtz pedált beleteszed és jó lesz!
Pedálnak egy menetes kart(mint a csavar szára) képzelj el, amire rá van csavarva egy tányér.
Válasz #8701. hozzászólásra
Hali! A fülke alatti kar ,nem előre és hátra mozog,hanem föl-le.A pedál is ugyan igy a fülkében fent :üres /nyitott difizár/
lent:bekapcsolt / zárva a difi/.Lehet ,hogy csak a fülkéböl vették ki a pedált.Nézd meg ,hogy a fülke alatt meg van e a kar a furatig.Ha megvan akkor csak 1 toldást kell felvinni a fülkébe.
Igen a helye az ott van!szóval pedálos megoldás volt!Ma délután találtam egy kapcsolot a fülke alatt ami attól a luktól kb 30 cm -re jobra!És szerinted a pedál az előre hátra kapcsolta difizárt?
Ha volt benne akkor az ülés előtt a váltó mögött egy kb 15mm átmérőjű lyukon jött fel a pedálja.
Helló!Segitség,83-as évjáratu trakiban van szerintetek difizár?És ha igen akkor merre keressem?mert amikor vettem azt mondták volt benne csak ki kötötték!és nekem az üllés elött mutatták a hült helyét!
Válasz #8697. hozzászólásra
No azé amikor rendesen beleengedtem,kicsikét veszített a lendületből..De akkor is csak inkább kapirgállt.
Válasz #8681. hozzászólásra
Ez igen! Nem semmi! Ki gondolná hogy ekkora tárcsát elhúzza és ilyen könnyen! KIRÁLY
Válasz #8695. hozzászólásra
A másikon pottyant ki..Az öregebbiken...Azt már nyugdílyas melókra használom azóta..
Válasz #8694. hozzászólásra
Jobb hátsó bírta?...Bírja?
Válasz #8693. hozzászólásra
Csak az a baj hogy szántani még én is a szárazságban szántottam..Most csak egy kis darab maradt el amit eső után szántottam..Várhattam volna,de nem akartam karácsonyra hagyni a szántást.
Válasz #8692. hozzászólásra
Felénk meg nagy szárasság van!Akkor most jól meg lehet művelni a talajt.Szerencsések vagytok.
Válasz #8690. hozzászólásra
Kicsit rá volt emelve a kerekekre..Ha úszóba raktam nagy bakhátat csinált középen mert nagyon belement..Sok beton is van a tárcsán,most meg a föld is elég vizes,sőt a teteje sáros volt..Pár nappal ezelőtt kaptunk 25mili esőt.A szántás az tök jó lett..Most a legjobb szántani,eddig nagyon kemény volt..
Válasz #8689. hozzászólásra
Kölcsön kért tárcsa..Csak próbálgattam..
Válasz #8688. hozzászólásra
De úszóban dolgoztál?
Válasz #8688. hozzászólásra
Akartam is kérdezni, hogy nem lesz kicsi az a tárcsa?
Válasz #8682. hozzászólásra
Nem lenne baj ha még pár méterrel szélesebb lenne..De ezt legalább könnyedén viszi..
Válasz #8686. hozzászólásra
Köszi
Nincs más hátra holnap csőpucolás
Válasz #8685. hozzászólásra
Nekem a tankban lévő szívócső volt tele műszálas zsákmaradvánnyal. Lehet az első tulaj időnként zsákból tankolta.
Válasz #8684. hozzászólásra
hello Alex
Te mit csináltál vele?
Válasz #8680. hozzászólásra
Nálam is pont ezt csinálta. Nagy szenvedéssel felpumpáltam, utána pedig ugyan úgy lelevegősödött. Először vonuláskor vettem észre mikor tartósan nagyobb fordulaton ment a motor, elkezdett füstölni mintha erőlködne és a fordulat is leesett.
Válasz #8679. hozzászólásra
Ez király:)
Válasz #8681. hozzászólásra
Látom dolgoztál.Nem kicsi a tárcsa?
Válasz #8678. hozzászólásra
Erre én is gondoltam, de ezen már túl vagyok, mivel a nyáron cseréltem szűrőket.Ha dugulás lenne Akkor a kézipumpával fel tudom pumpálni az oilt?
Kicsi a bors de erős...
Válasz #8677. hozzászólásra
Hali!
Velem is játszott már hasonlót. A tankban lévő szívó cső volt tele szeméttel. Szerintem nézd végig az üzemanyagcsöveket és a szűrőknél a csavarokat. Azokban tud megakadni az esetleges törmelék.
Sziasztok
Ma kimentem szántani és a következők történtek.
Szántás közben leesett a fordulatszám,majd megállt a traki. Gondoltam kifogyott a gázolaj, de nem.A kézi pumpával addig pumpáltam amig a tankba vissza nem folyt.Lelégtelenitettem,majd szántottam tovább.Kb 15 perc múlva ugyanez megtörtént velem.Pumpálás, légtelenités, szántás. Délig 7 szer eljátszotta.meguntam az életemet.Szerintetek mit nézzek meg?
Elindult a felújítás.