Helló Vezér!!!
a fűtéssel kapcsolatban kérdezném...
nyáron amikor nincs fönt a cső.. a hengerek mellől le szoktad szedni a lemezkét?
mert én is próbálgattam odapászítani lemezt de nem egyszerű...hogy bontható legyen... vagy van valami trükk ebben?
Zavart, hogy az ajtó felső része állandóan rezgett, meg nem ért hozzá a gumitömítéshez...legyűrve...de oda kell figyelnem ajtónyitáskor..ennyi belefér!
Válasz #6636. hozzászólásra
Csőváz Árpi.
Én +fúrtam a fülkét...2-3 perc után már meleg levegőt tol be a csövön.
Mikor vége a fűtési szezonnak,akkor a cső hejére felrakok 1 gumilapot,csak,hogy "hermetikus" maradjon a fülke.
1 pólóban taszigáltam a havat...meleg van bent mint állat.
Biztos jó lesz az is,ahogy te kivitelezed,1 a lényeg,hogy meleg legyen.
Tolna megyébe, de remélem erre felé is megérkezik a hó!
A fűtésről:
Sajnáltam volna megfúrni a fülkét, így inkább "munkára fogtam" a motorolaj hőjét és bevezettem a fülkébe a gyári fűtő radiátorba. A hosszú tömlőt hőszigetelővel láttam el, így is csökkentve az olaj hűtését. Ha bemelegszik a motorolaj, akkor állandó hőt tud adni a fülkének, de nem a legerősebbet, így még kísérletezek! Többnyire a meleg levegőt a ventilátorával tudtam beáramoltatni a fülkébe. Mert a belső "dísz" burkolat rajta volt a radiátoron. De most máshogy oldom meg, leszedtem a tartóját, csak a komplett radiátort hagytam a fülkében. Így abban bízva, hogy a hőt jobban leadja a fülkének, nem marad a fülke sarkában. Végülis úgy oldom meg, mint a VTZ-k fülkéjében.
Még a szigeteléssel nem végeztem, mert a radiátor melletti vékony lemezt is meg kellene vastagítanom(2 lap közé üveggyapotot rakok szerintem), meg az ajtó felső részének libegésével vannak gondjaim, de azt is megoldom ma.
A képen a bevezetést és a radiátort mutatom, de a radiátorra visszateszem természetesen a ventilátort. Most épp takarítgatom a radiátort, meg a ventilátort. Nagyon koszos, poros, amikor bekapcsoltam a ventilátort , port fújt a fülékébe..
Rögzítem, aztán kész!
Válasz #6624. hozzászólásra
Össze vissza durván 3 napot toltam a havat,de már unom.
OK igazad van pl a násztút 1 hetes volt,de nem untam meg a 7-ik napon sem.
De sógi mondta..Alaposan csutakold meg a vlagyit és kiderül minden..A hengerek alatt van egy tömítőalátét..Ott nagyon kicsinek tartom a valószínűségét hogy folyik..
Válasz #6612. hozzászólásra
Cső Atti.
Vedd le a ventilátor utáni légterelő burkolatot,és nézd meg,hogy nem-e ottvan szivárogás,csak éppen átviszi a hűtőlevegő a másik oldalra.
Tudom hogy az adagolóra is ráfér egy kis újítás, és most nem látszik, de én tudom hogy hol szokott szivárogni az olaj és be is jelölöm, de ha le kell mosnom akkor megcsinálom, igaz már az idén nem szivesen indítom be, mert akksit kivettem, de ha muszáj akkor muszáj
Válasz #6609. hozzászólásra
Cső Atti.
Mosd le jó alaposan brigéciollal,vagy valami motormosóval az egészet,és nézd hol jelenik meg az olaj.
1 biztos,hogy az adagolóban is esedékes az olajcsere,mert a szuszogón keresztül nyomja ki a gázolaj,kenőolaj keverékét.
1dl motorolajat tölts vissza,miután leengedted a trutyit.
Válasz #6606. hozzászólásra
Nehéz így látatlanba segíteni cimbora.
1 biztos,ha eddig nem volt semmi zörej,búgás,most veg van akkor az valami meghibásodásra utal.
szerintetek ha ketesbe ,harmasba halatszik valamifele bugas nemistudom honan,talan akapcsoloszekrenybol.........az meg birni fogja,vagy varhato hogy bebaszik.amugy a t 25-osnel,nemhalatszik semmi a diferencialnal??
25342 hozzászólás
Válasz #6644. hozzászólásra
Brutto 34ezer
szerintem az enyémen körös van igy ha annak tudod az árát megköszönném
Válasz #6638. hozzászólásra
Soros vagy körös érdekel???
Válasz #6637. hozzászólásra

Helló Vezér!!!
a fűtéssel kapcsolatban kérdezném...
nyáron amikor nincs fönt a cső.. a hengerek mellől le szoktad szedni a lemezkét?
mert én is próbálgattam odapászítani lemezt de nem egyszerű...hogy bontható legyen... vagy van valami trükk ebben?
Válasz #6638. hozzászólásra
pontosítók.t25traktor adagoló.
Válasz #6638. hozzászólásra
üsd be t25adagólo lesz infó.
Zavart, hogy az ajtó felső része állandóan rezgett, meg nem ért hozzá a gumitömítéshez...legyűrve...de oda kell figyelnem ajtónyitáskor..ennyi belefér!

Üdv!Érdeklödnék hogy tudja e valaki mennyibe kerül egy vadonatuj adagoló T-25-höz?Köszönöm!
Válasz #6636. hozzászólásra






Csőváz Árpi.
Én +fúrtam a fülkét...2-3 perc után már meleg levegőt tol be a csövön.
Mikor vége a fűtési szezonnak,akkor a cső hejére felrakok 1 gumilapot,csak,hogy "hermetikus" maradjon a fülke.
1 pólóban taszigáltam a havat...meleg van bent mint állat.
Biztos jó lesz az is,ahogy te kivitelezed,1 a lényeg,hogy meleg legyen.
Válasz #6635. hozzászólásra



Tolna megyébe, de remélem erre felé is megérkezik a hó!
A fűtésről:
Sajnáltam volna megfúrni a fülkét, így inkább "munkára fogtam" a motorolaj hőjét és bevezettem a fülkébe a gyári fűtő radiátorba. A hosszú tömlőt hőszigetelővel láttam el, így is csökkentve az olaj hűtését. Ha bemelegszik a motorolaj, akkor állandó hőt tud adni a fülkének, de nem a legerősebbet, így még kísérletezek! Többnyire a meleg levegőt a ventilátorával tudtam beáramoltatni a fülkébe. Mert a belső "dísz" burkolat rajta volt a radiátoron. De most máshogy oldom meg, leszedtem a tartóját, csak a komplett radiátort hagytam a fülkében. Így abban bízva, hogy a hőt jobban leadja a fülkének, nem marad a fülke sarkában. Végülis úgy oldom meg, mint a VTZ-k fülkéjében.
Még a szigeteléssel nem végeztem, mert a radiátor melletti vékony lemezt is meg kellene vastagítanom(2 lap közé üveggyapotot rakok szerintem), meg az ajtó felső részének libegésével vannak gondjaim, de azt is megoldom ma.
A képen a bevezetést és a radiátort mutatom, de a radiátorra visszateszem természetesen a ventilátort. Most épp takarítgatom a radiátort, meg a ventilátort. Nagyon koszos, poros, amikor bekapcsoltam a ventilátort , port fújt a fülékébe..
Rögzítem, aztán kész!
Válasz #6634. hozzászólásra
Merre laksz Árpi?.... az Adrián?
Felén esett hó rendesen.
Milyen fűtést készítettél a technikára?
Válasz #6627. hozzászólásra


Jó neked, hogy már unod, én még ki se próbálhattam!
Remélem ami késik , nem múlik!
Az adapter már fent van a Vlagyin. Fűtés kész, jöhet a hó és a hideg!
BAKHATHUZO NEMJOHET SZOBA MIVEL AHOZ NAGY TRAKTOR KELL ES KURVA DRAGA
nekem nemadja be ,hiaba irtam be a keresobe hogy GYOKERZOLDSEGEK,EZERT ITT TESZEM FEL A KERDESEMET,HOGY TUDNAK EN BAKHATAT HUZNI A ZOLDSEGNEK
Válasz #6629. hozzászólásra
legyszives jancsika csinalj egy fotot a zoldseg asodrol hogy mutassam meg egy szakinak.
Válasz #6629. hozzászólásra

Nem.....szinte hozzám van nőve.
Válasz #6627. hozzászólásra

Inge otthon maradt mi???
Rendben, ha nem fog fagyni, megcsutakolom, leveszem a légterelő lemezt és beindítom és meglátjuk hol fog szivárogni, aztán majd teszek fel képet
Válasz #6624. hozzászólásra

Össze vissza durván 3 napot toltam a havat,de már unom.
OK igazad van pl a násztút 1 hetes volt,de nem untam meg a 7-ik napon sem.
Válasz #6622. hozzászólásra
De sógi mondta..Alaposan csutakold meg a vlagyit és kiderül minden..A hengerek alatt van egy tömítőalátét..Ott nagyon kicsinek tartom a valószínűségét hogy folyik..
Válasz #6623. hozzászólásra

Jól van nem lázadok, csak hátha valami plussz ötlet, így is köszönöm mindkettőtök segítségét mert nagy szükség van rá!
Válasz #6621. hozzászólásra
Jól gondold meg!!!Biztos nem a havat akarod tolni?Havat nem mindig tolhatsz..
Válasz #6622. hozzászólásra

Dehisz leírta....szelepemelő pálca csőburkolatának két végén a gumigyűrű kikeményedik,és oda a tömítettség.
Okés köszi, Jancsika neked nincs valami ötleted? Szivesen fogadom, mert ha már szétkapom akkor megnézek minden variációt
Válasz #6620. hozzászólásra

Gondoltam,hogy nem komoly a felajánlás
Válasz #6619. hozzászólásra

Akkor nem érek rá...
Válasz #6618. hozzászólásra

Megköszönöm.....havat tolhatsz,én meg .......
Válasz #6617. hozzászólásra
Segítsek be???
Válasz #6616. hozzászólásra

Szeva Druszám.
Esett ma ismét bő 10 centi.
Toltam 11-18 óráig....unom már a tolást.
Jó estét,
Mennyi hó esett a Szigetközben, azért a toló még nem kellett?
A szelepemelőszárcső gumiharangjai egy idő után megkeményednek és sajnos jön rajtuk az oil..
Válasz #6612. hozzászólásra
Cső Atti.
Vedd le a ventilátor utáni légterelő burkolatot,és nézd meg,hogy nem-e ottvan szivárogás,csak éppen átviszi a hűtőlevegő a másik oldalra.
Uhhhh....remélem olvasható a felirat is.
Válasz #6610. hozzászólásra


Tudom hogy az adagolóra is ráfér egy kis újítás, és most nem látszik, de én tudom hogy hol szokott szivárogni az olaj és be is jelölöm, de ha le kell mosnom akkor megcsinálom, igaz már az idén nem szivesen indítom be, mert akksit kivettem, de ha muszáj akkor muszáj
Válasz #6609. hozzászólásra
készíts a másik oldalról fotót köszi.
Válasz #6609. hozzászólásra
Cső Atti.
Mosd le jó alaposan brigéciollal,vagy valami motormosóval az egészet,és nézd hol jelenik meg az olaj.
1 biztos,hogy az adagolóban is esedékes az olajcsere,mert a szuszogón keresztül nyomja ki a gázolaj,kenőolaj keverékét.
1dl motorolajat tölts vissza,miután leengedted a trutyit.
Na itt van a beígért kép, remélem tudtok segíteni vagy megerősítitek az előző hozzászólásokat!

Válasz #6607. hozzászólásra
a traktort nemreg vettem....ezert kerdeztem........de negyesbe otosbe es hatosba nem hallani olyan erosen...........
Válasz #6606. hozzászólásra
Nehéz így látatlanba segíteni cimbora.
1 biztos,ha eddig nem volt semmi zörej,búgás,most veg van akkor az valami meghibásodásra utal.
??????????????????
szerintetek ha ketesbe ,harmasba halatszik valamifele bugas nemistudom honan,talan akapcsoloszekrenybol.........az meg birni fogja,vagy varhato hogy bebaszik.amugy a t 25-osnel,nemhalatszik semmi a diferencialnal??
Válasz #6603. hozzászólásra

Jó oké, ti vagytok a szakértők, majd a télen szétkapom és meglátjuk, de azért még hétvégén töltök fel képet róla
Válasz #6602. hozzászólásra

Lopakodva,mint a mikulás.
Válasz #6601. hozzászólásra

Hogy jut le észrevétlenül??? Úgy gondoltam
Válasz #6600. hozzászólásra
Hogy jut le?
Hát az a fránya gravitáció
Válasz #6597. hozzászólásra
Én értem hogy mit mondasz, de csak az alsó 3 bordánál terül el? Addig hogy jut le? És miért csak ott jön ki?
Válasz #6595. hozzászólásra
Nemtudom..Használtan vettem..
Válasz #6594. hozzászólásra
A nyilad mellett közvetlenül balról ott a kipuff csonk.
Az olaj szivárog a csonk alatt,a hűtőbordán meg szépen elterül.
Válasz #6594. hozzászólásra
Szia szed le a levegő terelő burkolatot,és nézd meg,hogy van-e olaj szivárgás.