Hirdetés
Fórum
Távolság MTZ-vel vagy bármilyen traktorral
Létrehozta: Lajosgazda , 2009-02-15 21:48:24
Kedvencekhez
Segítség
- AKG támogatás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Ügyfélkapu-problémák új
- Napraforgó vetőmag új
- JD GreenStar GPS új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Japán kistraktorok új
- Fórumtalálkozó az AGROmashEXPO-n! új
Cikkajánló
Hirdetés
Fenntartható földművelés takarónövényekkel és zöldtrágyázásra alkalmas növényfajokkal
Bizonyítottan kedvezőbb talaj- és környezeti állapotot biztosítanak.
Támogatott tartalom
248 hozzászólás
Válasz UE-28 #195. hozzászólására65-70???
Akkor EZT nézd meg!
Sirály a gép.
Enying mellöl indultam este 6 kor dunaföldvár kecskemét cegléd miskolc szlovákia Kassa 500 km regel 5 kor ott voltam éjjel valahol aludtam 1 kicsit Landini 165 ös claas qvadrant 2200 as tandemes bálázóval.Nyélen
Válasz Kolláth Tamás #191. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, különben eddig nekem sem volt negatív élményem a rendőrséggel amikor traktorral voltam.
OFF
Pár éve Mosonmagyaróvárról hoztam haza egy 3,5 tonnás autómentővel egy 2,4 t önsúlyú pótkocsit, de csak 1,7 t lehett volna a raksúly.Áthoztam az országon, este a telephelyemtől 5 km-re jön velem szemben a rendőr, de az egyik tompítottam előtte égett ki. Utánam fordult, elmondta a baját, kérdezi a pótról, hogy mennyi a súlya, mondom 1,8 tonna:-) Mondja, hogy ő is parasztgyerek, tudja milyen pót és azt is, hogy mennyi a túlsúlyom. 5000 ft-ra büntetett de csak azért, mert látta a kamera az autóban a tompítottat, még meg is köszöntem:-)
ON
Válasz MFM #187. hozzászólásáraFelén a 37-en szoktam látni JCB Fastracokat is, szerintem azok is mennek 65-70 körül, és nem EKAER köteles az sem. Megmerem kockáztatni, hogy azok már nem csak mg.-i terméket visznek
Jó lenne az tény egy ilyen program nekünk is :-)
Válasz csoppika #184. hozzászólásáraKöszönöm, azzal nem lesz baj!
Válasz Kolláth Tamás #191. hozzászólásáraNekem 50 százalék rémlik...
Válasz MFM #187. hozzászólásáraEz engem is erdekelne.Apropo,Cegledrol Szikszora hoztam en is piros rendszamos gepet utvonaltervezovel,nagy elmeny volt.
Válasz UE-28 #183. hozzászólásáraA 27-esen nincs traktoros tiltás. Bódvaszilasig egy jópárszor végig zavartam az öreg ivánt Edelénytől, meg ha barcikára megyek akkor is azon megyek. Amit írtál útvonalat nyugodtan bejárhatod traktorral. Úgy tudom de majd kijavítanak ha nem így van, hogy ha a normálisan megtehető utadat 15%-al meghaladja a kerülő út amin traktorral közlekedhetnél akkor nem vagy köteles azt igénybe venni.
Válasz UE-28 #181. hozzászólásáraMehetsz nyugodtan városon belül a géppel. A városgazda traktorjai is közlekednek a vízműves rakodó stb. Én személy szerint mentem már a 26-oson, 37-esen még a rendőrök is megállítottak a belegrádi vízműnél. Mondtam mi a célom és nem büntettek meg. Miskolcon jártam már sokat mtz-vel soha nem volt gond.
Válasz UE-28 #181. hozzászólásáraBalmazújvárosról mentünk Mikóházára traktorral.
Volt kint tiltó tábla, de ......
Javaslom kérj engedélyt a KPM közút nevű hatóságtól.
A túlméretes mg-i gépekre Debrecenben adnak engedélyt.
Tiszafüreden Jakab István segítségével megszüntették a rendőrség túlbuzgó intézkedéseit.
Sok jót is hozott ez a kormány.
Válasz UE-28 #183. hozzászólásáraAz IGO Israel a kamiont tudja, súlykorlátozással, hosszal... Ennyi...
Válasz UE-28 #179. hozzászólásáraEzzel én is így vagyok, sajnos amióta az útdíjjal lefejezték a magyar szállítmányozást egyre több és hosszabb utat kell megtenni traktorral ha el akarja adni a gazda a terményét. Ha esetleg találnál egy ilyesmi alkalmazást feltétlen értesíts, ha megkérhetlek.
Válasz csoppika #184. hozzászólásáraAz màs. De ha egyet megszegett,a többi nem tűnik föl.
Válasz UE-28 #183. hozzászólásáraHát ez az. Magyarország. Amit megtehetsz a szervekèrt,25el mèsz,gyorsîtò nèlkül, így tiszta marad a lelkiismeretes,hogy nem lèptem tùl a gèpre kiadottat,de így is ràbszol,mert sokàig mèsz.
Válasz UE-28 #183. hozzászólásáraA teherautós súlykorlátozós behajtani tilos táblák is vonatkoznak rá...
Válasz Richard. #182. hozzászólásáraKözben egyértelművé vált a KRESZ tiltó szabálya, miszerint a traktoros tiltás, amit Te is írsz az ugyan úgy vonatkozik a lassú járműre is, tehát pl fekete rendszámos Fendt meg a piros rendszámos MTZ.
Felénk is mennek a 3-on is, amin én mennék az meg kéz számjegyű, 27-es út, a 2. szomszédom rendszeresen jár ezen Szalonnától-Edelényig, azt mondja azon a szakaszon nincs kitiltva.
Lehet az lesz a legegyszerűbb, ha kirándulok egyet és végiggurulok a traktoros szempontból kevésbé ismert szakaszon.
A viamichelin.com (útvonaltervező) néztem, de ott csak sebességkorlátozások vannak kiírva adott útszakaszokra, és csak személyautót, tömegközlekedést, kerékpárt és gyalogszert lehet kíválasztani módnak.....
Válasz UE-28 #181. hozzászólásáraHát tudod, én nekem Ùgy rémlik,hogy minden főúton kint a lovaskocsi meg kerekpàr,meg traktor tàblä. Erre gondolsz? Szerintem, azért rakják,mert sok van nekik. Kerékpár, mindenhol megy,ló nem igen,de traktor kinèzetű az sok. Ezt kifejthetnèk,hogy mègis mit jelent. Mondjuk, sosem foglalkoztam vele. Mèg a 110es kétsàvos úton is megyek,meg mások is. Muszáj nagy ùr. Gyorsforgalmùnak hirdetettre,ne menj fel,ha van olyan.
Válasz Kolláth Tamás #180. hozzászólására... Majláth
Beérve Miskolcra Kiss Tábornok-Andrássy-Árpád-Hegyalja u. bevállalható, vagy innen ki vagyunk tiltva? Inkább ez a szűk keresztmetszet.
Igazából nem jól írtam, mert piros rendszám (MTZ-82) így a KRESZ szerint ha jól tudom nem mg.-i vontató vagyok hanem lassú jármű.
Ennek külön tiltásáról nem láttam még táblát, de logikusan a mg.-i vontatót tiltó tábla vanatkozik rá is?
Válasz UE-28 #179. hozzászólásáraDiósgyőr a végcél? Ezen az úton mehetsz bátran.
Üdv!
Kérdésem az lenne, hogy van e valami weboldal, ahol utána tudok nézni, ha lenne egy távolabbi szállítás, hogy érint e korlátozás?
Pl.: Mg.-i vontatóval behajtani tilos.
Súlykorlátozásra találtam a közút oldalán, de mást nem....
Ha esetleg BAZ megyéből olvas valaki, akkor Rakaca-Szalonna-Sajószenpéter-Parasznya-Miskolc-Diósgyőr
Köszönöm
Válasz #171. hozzászólásra
néha kell egy kis lazitás meg infó a többi "PARASZTTOL"
hali én kisfülkés mtz80-sal (mai napig ezt hajtom) 250km-et nyomtam le kb6,5 óra alatt mert szikszón vettem egy pótot és lábon hoztam haza az aranyosi völgyön át na ez király volt
Válasz #168. hozzászólásra
GÉZA FOGD VISSZA MAGAD mert nem isszuk meg a lőrét eggyütt ha így beszélsz!!!!!!!!
Mtz-vel a kis távolság is NAGY!
( csakh. hecceljem a sokmillió vájtrussienest)
Biciklivel lenyomtam 1x DECSAK 1x!!!!!!! 100 km-Rt.
Pár napig nem ment utána az ülés...
Válasz #157. hozzászólásra
Júj!
Ez komoly
Akkor még nagy volt a lelkesedés :)))
Válasz #171. hozzászólásra
De az nyugtat, hogy te is itt vagy !!! :-))))
Válasz #169. hozzászólásra
Hát hogyne, persze.
Akkor ezért ül ez a sok "paraszt" a gép előtt, hogy ne kelljen odabújni az asszonyhoz?
Válasz #168. hozzászólásra
nonononononono no!
Válasz #167. hozzászólásra
3man ültek a simsononn???????? :-DDDDD
Válasz #166. hozzászólásra
pedig 40 felett már nem élet az élet
Válasz #147. hozzászólásra
Reggel 7-kor indultam és este negyed 9-kor értem haza, de nem voltam egyedül az öcsémék 3man kísértek simsonnal.
Válasz #165. hozzászólásra
Hát azért ennyire öreg nem vagyok!
Válasz #161. hozzászólásra
akkor leszünk öregek ha már csak az emlékeinkből élünk
Válasz #162. hozzászólásra
"Elcsikorog" ebben a stresszes időben.
Válasz #160. hozzászólásra
azzal hordtuk haza a szénát,sarabolni lehetett vele,de akkor kapott vaskereket,csak az meg nagyon szikrázott volna az aszfalton
Válasz #161. hozzászólásra
ketyegő jól van?
Válasz #158. hozzászólásra
Akkor voltunk fiatalok, jó egészséggel, tele energiával.
Ma csak a fejem a fiatal.
Válasz #159. hozzászólásra
De az nem földművelésre készült!
Válasz #158. hozzászólásra
a hőskor simson motoros kistraktor,talicskagumikkal,még a selymes füvön is elkapart
Válasz #156. hozzászólásra
neked is volt hőskor. ma már nem tudom, hogy csináltam végig
első kombájnom,ausztriából 180km 12 óra alatt,fülke nélküli,vágóasztal fennt,először vezettem ilyet,de hazaértem,ja és március elején,kicsit csapkodott a havaseső
Válasz #155. hozzászólásra
Szia Géza!
Én sem Claas traktorban születtem.
A "hőskorban" 4 évig kisfülkés 80-asban zúgattam a fejem.
Válasz #153. hozzászólásra
azt hittem rossz irányba indúltál
nekem nem a leghosszabb hanem a legborzasztóbb utam 80 km volt a púpossal. nagy holtjátékkal a kormányban és akkor vezettem először traktort. megmutattak két sebességet (igy utólag 8 és 9) és a lükvercet. aztán gyí!
Válasz #152. hozzászólásra
"Záhony érintésével" DDDDDD
Válasz #150. hozzászólásra
Négy kanyar.
Első kocsi voltam, így aztán mire visszaértem, két tele magtartály várt.
Válasz #150. hozzászólásra
Nem, útba ejtette a határmenti falvakat is.
Válasz #150. hozzászólásra
Komárom-Dusnok zetorral lábon 230km!
Válasz #149. hozzászólásra
De ez ugye több kanyar ????
Eddig Bajáról két gépet hoztam lábon ami 180km.
A rekordom az búzaszállítás /Zetorral/ Székesfehérvári tábláról Enying malomba, 400-450km.