Ezért van az ha olyan szakember csinálja aki nem ért hozzá. A mi cégünk már 13 éve foglalkozik ezzel és már 6 éve mezőgazdasági gépekkel. Mi a gyári szoftvert használjuk, vagyis ugyan azt amit a gyár csinál. Egy szérián belül mozgunk és nem fordult még elő, hogy a motor vagy a váltó tönkre ment volna. Már több mint 3000 gépet beállítottunk. Mindent fékpadon mérünk a helyszínen.
Derecskén lŕttam egy Case 280at megcsippeltek 310re.A vége kifeküdt a motor.Még tv is volt benne,azt nézték,mîg szŕntott.Aztŕn elkezdett rŕngatni,majd mčg a kipufogón is fehér göz jött.Ugy 6m ba került.Tanulsŕg,vegyčl nagyobbat,mig a kicsit kifeszited,mindenfčle hŕzi trükkel.Van felčnk egy kölyök,chip tuning mŕniŕs Bmw,meg 1-2 haverja vw,stb.Napokig bütyköl,üvöltteti fél órŕt az utcŕn,najd kötélen hazahúzza a zsigaUgy joaz,ahogy a gyŕr összerakja.Talan a Merci Bravust elviselnčn,de az meg hivatalos Merga tuning
Én a helyedben azt használnám ki és próobálnám amit a gyár is csinál, a lebutított veszérőegységbe bejátszanám egy nagyobb kategóriás gép szoftwer-ét. Szerintem ez jobb mint a rapid. A Rapid és más tuning doboz a váltóvezérőt nem állítja át.
robi, az a víz nem válik ketté magától.
valamekkora hatásfokkal történik.
aztán elégni sem ég el 100% hatásfokkal (úgyértem nem lesz minden égésből eredő energiából kinetikus energia).
az ilyen rendszerek jellemző hatásfoka valahol 5 és 30 % közt van. Magyarul 1Kw befektetettre kapsz vissza valahol 50 és 300 watt közt. Semmi értelme, de aki hisz benne annak műxik.
de csak azért mert erősen hisz benne..
Hátha ilyen egyszerű lenne. Ugyan az a motor alatt azt érthette hogy ugyanaz a blokk meg cm3 de hogy a turbó a kuplung váltó hajtáslánc más ahogy nő paci az biztos. 2-3 egymást követő példány lehet max egyforma de ott is lehetnek apróbb különbségek amik szemre külsőre nem észre vehetők de bizony hamarabb megy tönkre ha felelőtlen a tuning...
Sziasztok! Egyszer mondott nekem valaki olyat, hogy a még nem common rail-es motoroknál, amin hagyományos adagoló van, valamit csavarva plusz lóerőt lehet előhozni. (ua. a motor van egy 120 és egy 160 lóerős gépben) Ez tényleg így van? Honnan látom egy motoron hogy ez működik-e?
Előre is köszi!
1. Odisys: brutális. Rögtön hallani is a gépen, hogy "ezerrel dolgozik". JD hatezervalahányason néha hibaüzeneteket dob, jellemzően szűrő eltömődésről.
2. Rapid: finoman dolgozik. A gép hangja sem változik, csak akkor venni észre a működését, ha leterhelve ki- bekapcsolod. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor pl. egy Simsonon jól beállítod a levegőt, és szinte fellélegzik a motor, könnyedebb, fürgébb lesz. (Ugyanaz a motor, mint az előbbi JD, csak ez egy Claasban.)
Egyik sem dolgozik folyamatosan, csak amikor és amennyit kell. Árban hasonlók, én is és az említett JD tulaja is a Rapidra szavazunk. Kötelezettség nélkül odaadják néhány hétre kipróbálni.
Válasz #277. hozzászólásra
Az Unia vg 3 méteres, ha a hétezres húzza nincs gond, de annak egész ősszel ott van a talajmunka, a következő gép meg a JD6330 (105LE) ennek kéne még kakaó, mert így lényegében csak tárcsa használat nélkül viszi a vetőgépet tisztességesen.
Máskor homlokrakodózik, szemenkéntit húz, pótkocsit stb. ezeknél jó lenne kikapcsolni a tuningot, nagyon féltem a hajtásláncot.
Nekem nincs ilyen, kollega talalta a neten.
Ez a HHO rendszer, desztilalt vizet bontja oxigenre es hidrogenre. Aztan a hidrogent a szivoterbe vezetik es ott jobb egest biztosit es a tobbi..... "A vizbol veszi ki az zogszigent, tetszik erteni"
Kollega akarja beszereltetni szemelykocsiba, de mint latom a kepen MTZ-be is hasznaljak. Erdekelne, hogy tenyleg van ertelme vagy csak olyan mint a fluxus kondenzator?
Folyamatosan nem adja egyik sem,csak ha kell.Ezen se venni észre semmit,ha pl üresen mész és rákapcsolod. De viszon,ha nincs bekapcsolva és leteszed az ekét megérezni mindjárt a hiányát.
Válasz #269. hozzászólásra
Arról nem sok jót halottam, nem intelligens rendszer azt hiszem, szóval folyamatosan adja a kakaót, a valamire való chipek meg csak akkor ha a terhelés indokolja.
Ismer valaki olyan motor chip rendszert, ahol a teljesítmény többlet nem beállított állandó, hanem ki-be kapcsolható attól függően igényli-é az adott munka.
Nagyon kellene néha a vetőgéphez a teljesítmény többlet, de máskor meg semmi szükség rá, a hajtást meg csak félti az ember az állandó tuningtól.
301 hozzászólás
Válasz #300. hozzászólásra
Ezért van az ha olyan szakember csinálja aki nem ért hozzá. A mi cégünk már 13 éve foglalkozik ezzel és már 6 éve mezőgazdasági gépekkel. Mi a gyári szoftvert használjuk, vagyis ugyan azt amit a gyár csinál. Egy szérián belül mozgunk és nem fordult még elő, hogy a motor vagy a váltó tönkre ment volna. Már több mint 3000 gépet beállítottunk. Mindent fékpadon mérünk a helyszínen.
Derecskén lŕttam egy Case 280at megcsippeltek 310re.A vége kifeküdt a motor.Még tv is volt benne,azt nézték,mîg szŕntott.Aztŕn elkezdett rŕngatni,majd mčg a kipufogón is fehér göz jött.Ugy 6m ba került.Tanulsŕg,vegyčl nagyobbat,mig a kicsit kifeszited,mindenfčle hŕzi trükkel.Van felčnk egy kölyök,chip tuning mŕniŕs Bmw,meg 1-2 haverja vw,stb.Napokig bütyköl,üvöltteti fél órŕt az utcŕn,najd kötélen hazahúzza a zsiga
Ugy joaz,ahogy a gyŕr összerakja.Talan a Merci Bravust elviselnčn,de az meg hivatalos Merga tuning
egyik ilyen termék sem készül rossz szándékkal.
nagyon ritka hogy műszakilag képzett ember rukkoljon elő ilyen masinával.
lehet összegezni a két fenti állítást.
amúgy a hho generátorral nemcsoda hogy felsültek.
sajnos az energiamegmaradás törvénye miatt nem működhet.
Válasz #297. hozzászólásra
Szánt szándékkal tönkre teszik a porlasztókat?
Válasz #295. hozzászólásra
Porlasztó csúcsok beégése.
Válasz #278. hozzászólásra
Nekem volt egy telefon beszélésem.
A hho gyártójával a beszélgetésünk során ki fejtette hogy a hho val nagyon
felsültek.
Válasz #294. hozzászólásra
Mi a bajod a spurival?
Válasz #76. hozzászólásra
Ha spurit raksz bele meg is érdemled.
Halvány fogalmad sincs a következménnyel .
Válasz #292. hozzászólásra
www.agroecopower.hu
Válasz #74. hozzászólásra
Nézd meg itt:
http://www.youtube.com/watch?v=N_Qobc2diDc
http://www.youtube.com/watch?v=VPwLt-wJNoQ
Válasz #280. hozzászólásra
Én a helyedben azt használnám ki és próobálnám amit a gyár is csinál, a lebutított veszérőegységbe bejátszanám egy nagyobb kategóriás gép szoftwer-ét. Szerintem ez jobb mint a rapid. A Rapid és más tuning doboz a váltóvezérőt nem állítja át.
Használja valaki?Vélemény?
Válasz #278. hozzászólásra
robi, az a víz nem válik ketté magától.
valamekkora hatásfokkal történik.
aztán elégni sem ég el 100% hatásfokkal (úgyértem nem lesz minden égésből eredő energiából kinetikus energia).
az ilyen rendszerek jellemző hatásfoka valahol 5 és 30 % közt van. Magyarul 1Kw befektetettre kapsz vissza valahol 50 és 300 watt közt. Semmi értelme, de aki hisz benne annak műxik.
de csak azért mert erősen hisz benne..
Válasz #286. hozzászólásra
Nem a ZT-knél hallottad ezt? Ott állítólag lehet a fordulatszámmal +20 lovat adni.
Válasz #286. hozzászólásra
Hátha ilyen egyszerű lenne. Ugyan az a motor alatt azt érthette hogy ugyanaz a blokk meg cm3 de hogy a turbó a kuplung váltó hajtáslánc más ahogy nő paci az biztos. 2-3 egymást követő példány lehet max egyforma de ott is lehetnek apróbb különbségek amik szemre külsőre nem észre vehetők de bizony hamarabb megy tönkre ha felelőtlen a tuning...
Sziasztok! Egyszer mondott nekem valaki olyat, hogy a még nem common rail-es motoroknál, amin hagyományos adagoló van, valamit csavarva plusz lóerőt lehet előhozni. (ua. a motor van egy 120 és egy 160 lóerős gépben) Ez tényleg így van? Honnan látom egy motoron hogy ez működik-e?
Előre is köszi!
Válasz #284. hozzászólásra
Megadta a módját, mint sánta lány a táncnak.
http://www.vezess.hu/vezetunk/mad_max_konyorogne_ezert/41486/
1. hozzászólás, stevee küldte be 2013-01-20 18:01:22-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
eco-tak vs motordoktor??
vélemények?tapasztalatok?melyiket vegyem?
Válasz #280. hozzászólásra
Amiket ismerek:
1. Odisys: brutális. Rögtön hallani is a gépen, hogy "ezerrel dolgozik". JD hatezervalahányason néha hibaüzeneteket dob, jellemzően szűrő eltömődésről.
2. Rapid: finoman dolgozik. A gép hangja sem változik, csak akkor venni észre a működését, ha leterhelve ki- bekapcsolod. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor pl. egy Simsonon jól beállítod a levegőt, és szinte fellélegzik a motor, könnyedebb, fürgébb lesz. (Ugyanaz a motor, mint az előbbi JD, csak ez egy Claasban.)
Egyik sem dolgozik folyamatosan, csak amikor és amennyit kell. Árban hasonlók, én is és az említett JD tulaja is a Rapidra szavazunk. Kötelezettség nélkül odaadják néhány hétre kipróbálni.
#1. hozzászólás, Dekalb küldte be 2012-03-11 06:36:03-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Dekalb
érdeklődnék Tőletek ,hogy kinek mi a tapasztalata a KÜBERL P-BOX-RÓL,illetve egyéb teljesítmény optimalizáló dolgokról,van e értelme.bántja e a gépet?
Válasz #277. hozzászólásra
Az Unia vg 3 méteres, ha a hétezres húzza nincs gond, de annak egész ősszel ott van a talajmunka, a következő gép meg a JD6330 (105LE) ennek kéne még kakaó, mert így lényegében csak tárcsa használat nélkül viszi a vetőgépet tisztességesen.
Máskor homlokrakodózik, szemenkéntit húz, pótkocsit stb. ezeknél jó lenne kikapcsolni a tuningot, nagyon féltem a hajtásláncot.
Válasz #272. hozzászólásra


Nekem nincs ilyen, kollega talalta a neten.
Ez a HHO rendszer, desztilalt vizet bontja oxigenre es hidrogenre. Aztan a hidrogent a szivoterbe vezetik es ott jobb egest biztosit es a tobbi..... "A vizbol veszi ki az zogszigent, tetszik erteni"
Kollega akarja beszereltetni szemelykocsiba, de mint latom a kepen MTZ-be is hasznaljak. Erdekelne, hogy tenyleg van ertelme vagy csak olyan mint a fluxus kondenzator?
Válasz #268. hozzászólásra
Kéne még kakaó a vetőgéphez???
A vetőgépet általában könnyű húzni!
Hány méteres???
Válasz #275. hozzászólásra
ez a kategoria alja,elbírja
Válasz #274. hozzászólásra
Az nem nagyon sok? az a gép hol van a kategórián belül úgy értem hány tipus van még felfelé?
Válasz #273. hozzászólásra
Használok igen. MF 6445-ösön szerintem olyan 20-30% között van a plussz.De ezt tudják állítani.
Válasz #271. hozzászólásra
Használsz ilyet? ha igen milyen gépen és mennyi a plussz?
Válasz #267. hozzászólásra
Ez mi akar lenni?
Válasz #270. hozzászólásra
Folyamatosan nem adja egyik sem,csak ha kell.Ezen se venni észre semmit,ha pl üresen mész és rákapcsolod. De viszon,ha nincs bekapcsolva és leteszed az ekét megérezni mindjárt a hiányát.
Válasz #269. hozzászólásra
Arról nem sok jót halottam, nem intelligens rendszer azt hiszem, szóval folyamatosan adja a kakaót, a valamire való chipek meg csak akkor ha a terhelés indokolja.
Válasz #268. hozzászólásra
A rapid az ki-be kapcsolható
Ismer valaki olyan motor chip rendszert, ahol a teljesítmény többlet nem beállított állandó, hanem ki-be kapcsolható attól függően igényli-é az adott munka.
Nagyon kellene néha a vetőgéphez a teljesítmény többlet, de máskor meg semmi szükség rá, a hajtást meg csak félti az ember az állandó tuningtól.
Palinkas jo reggelet,
Van valakinek ilyen cucca, tapasztalatok?
http://www.hho-pecs.eu/e107_plugins/sgallery/gallery.php?view.7.1.1
udv
robi
Válasz #265. hozzászólásra

Azt nem láttam, csak állt 1 gép a vasútnál mikor "átzúgtam" a falun.
Válasz #264. hozzászólásra
Péntek délre lettem kész,délután Hajósnak ˝szántottam˝.
Válasz #248. hozzászólásra

Tegnap délután a vasútnál a Te géped állt?
Válasz #262. hozzászólásra
Ha gondolod majd szólok mia helyzet ?
Válasz #261. hozzászólásra

itt lesz a szomszédban....
csak érdekelt.......
Válasz #260. hozzászólásra
Jó kérdés eddig annyit tudok hogy Szeged . Mert ?
Válasz #259. hozzászólásra

hol lesz a szegedi LUX-os buli?
Válasz #258. hozzászólásra
ha van hozzá cucc én itthon megcsinálom vagy meg van hogy mit mire cseréljek a többit megoldom nem téma
Válasz #257. hozzászólásra



van bele fogaskerék vagy..........otthon kireszeled?
Válasz #256. hozzászólásra
nehéz bezserezni és drága a felni+gumi
olcsóbb a váltót megbabrálni
Válasz #255. hozzászólásra
vegyéé 38/28 as kerekeket mindjárt 10-el többet megy
Válasz #254. hozzászólásra
vagy megtuningolják úgy hogy állva hagyja a 208-as megát 30-nál
Válasz #250. hozzászólásra




ott kicserélik traktorra a crystust
Válasz #250. hozzászólásra

.......nem jellemző
Válasz #251. hozzászólásra
Ja azt tudom de az csak a 4 sebességesbe jó a 3-ba nem tudja megcsinálni