Válasz Batka #1179. hozzászólásáraSzerintem arra gondolt, hogy “pánikoltak” egyesek azon, hogy alacsony olajár mellett emelkedik a jövedéki 10ft-ot.......én így érteném.......
Gabona árát meg normális esetben sem tudtuk még márciusban nem, hogy most.
Elméletileg 2 hónap alatt leapad a fertőzések szám(egyenlőre ez látszik Kínából). Kb ez május vége. Aratásig még így is sok idő van.
Ha nem így lesz akkor szerintem ember nincs itt aki tudja, mi lesz pl az aratással, átvételekkel, stb......bár még azt sem tudjuk, hogy aratásig hogy jutunk el.......
Válasz Földönfuto #1177. hozzászólásáraszerintem nem kell ezt megmagyarázni, csak rá kell nézni az árutőzsdei jegyzésekre...spórolunk 10 ezret hektáronként az üzemanyagon, a terményáron meg bukunk vagy 30-40 ezret...szerintem, de biztos nincs igazam.
Válasz Szabi. #1176. hozzászólásáraEz már nem akármi,és valószínüleg pénteken folytatódik.Bár lesz itt aki megmagyarázza,hogy tulajdonképpen ez nem jó nekünk.
Válasz Szabi. #1168. hozzászólásáraElméletileg a Duna tártól kapja a gázolajat.
Azt mondta, hogy néha volt olyan, hogy a Duna vízállása miatt nem volt és akkor Szajolból hozatott, de érezhető volt a különbség.
Válasz Ares 826 #1166. hozzászólásáraAnnak nem nehéz megfelelni.......
Erről is annyit hallottam nagyvonalakban, hogy a hazai szabvány a MOL-nak van kitalálva. Tudnának jobbat is(mert ugye technika mindenkinek elérhető),csak akkor kevesebb az osztalék........
Válasz Bárány #1164. hozzászólásáraÉn meg úgy tudom, (és a mai politikai mentalitásból adódóan tényleg több mint valószínű) hogy csakis kizárólag a mol-nak van behozatali engedélye üzemanyagra. Mindenki más tőle, vagy legalábbis rajta keresztül jut a naftához.
Válasz Szabi. #1168. hozzászólásáraÍgy van,a Csepeli kikötőbe hozzák hajóval az Omv-s gázolajat,én ezt veszem,ha épp nincs akkor Mol-ost hoznak.
Az adalékolást külön kérni kell,+ 10ft/lit emlékeim szerint.
Szerintem jobb ha ők adalékolják,bár még nem próbáltam ki.
Egyébként semmi külömbséget nem érzek a Mol és az Omv gázolaja között
Válasz Bárány #1164. hozzászólásáraAz ömv is a moltól hozza, legalábbis hozzánk.... talán a nyugati határszélen nem , de pécsen töltik az autókat a mol-nál.
Schwechat-tól kb 100 km, és a Csepeli Duna tártól kb 100 km hatósugarú körben lehet külön, hangsúlyozva, felár ellenében rendelni echte osztrák anyagot.
Tudomásom szerint, kb ez az utolsó hivatalos infóm.
Válasz Szabi. #1163. hozzászólásáraÉn is így gondolom ahogy írtad, esetleg tesznek hozzá adalékot valamit. De nagy eltérés nem lehet mert a szabványnak meg kell felelni a hazai követelményeknek!
Válasz kisgazda2101 #1162. hozzászólásáraAttól függ hova kell kiszállítani ??
Alapból az üzemanyagok legalább 70%-a, valamelyik MOL finomítóból van kiszállítva mások által is....................
Válasz Bárány #1158. hozzászólásáraItt sajnos nincs egyedi árazás csak központi. Ha sos kell nafta akkor madaras tacskohoz szoktunk beugrani, az árban az összes alatt van bőven.
Válasz später77 #1159. hozzászólásáraValóban nem erre gondoltam, hanem a halasztott fizetésű kártyákra pl mol silver. Kamarás green van nekem is de az vicc, hogy ekkora flottánál nincs 10Ft a kedvezmény. Az érdekképviselet kitett magáért.
Azért kínlódás mert egy öreg vas tartályunk van ami semminek nem felel már meg, korszerűsítés, csere meg sokba jönne ki. A tárolási szabályok betartásáról, papírmunkáról nem is beszélve. Figyelni, őrizni kell mert lopnák. Benne áll egy kazal pénz. Szóval egyszerűbb volna begurulni a kútra megitatni a ménest aztán nenni.
Kértem ajánlatokat, meglátjuk mit mondanak. Azt már tudom, hogy a molnál van havi 120 literes minimum limit.
Válasz ..MZ/X.. #1157. hozzászólásáraRégen használtunk MOL Green kártyát, de nem biztos, hogy ezt keresed. Tankolás után írták jóvá a kedvezményt, igazából csak autóknál használtuk, a gépekbe telephelyen tartályból ment szintén MOL gázolaj.
Miért kínlódás az otthoni tartályos megoldás?
Válasz ..MZ/X.. #1157. hozzászólásáraMOL kártyám van, de nem használom. Van itt a faluban egy franchise MOl kút, ahol ez nem érvényes, viszont jobb árat kapok tőlük, mint amit a "rendes" MOL kúton, kártyával adtak volna.
(A pontos számokra nem emlékszem, inkább nem írok hülyeséget.)
Üzemanyag kártyát használ valaki? Milyen árakat lehet kialkudni? Mol, avia, shell, auchan az ami játszik a környéken.
Ha árban jó lenne nem sok értelme van idehaza tartállyal kínkódni.
Előre leszögezem teljes mértékben egyetértek a felháborodásotokkal de nem tudom megállni,hogy ne írjam meg.Vannak a mezőgazdaságnak olyan szereplői is akik csak fizetnek de semmilyen támogatást nem kapnak.
Mi az élőállatosok is a NAK-hoz tartozunk meg a NÉBIH-hez fizetjük a forgalom után mind a két szervezetnek a díjakat de semmit nem kapunk cserébe.Nekünk nincs pályázat,támogatás.Kapun meghívót traktorbemutatóra meg mez- gaz rendezvényekre de ,hogy esetleg a kamiont lecseréld pályázhass azt nem. A tankolás ,út díj naponta 200 000 ft.volt eddig.Ha a mostani gázolaj árakat és megemelt útdíjat nézzük szinte kifizethetetlenek lesznek a fuvarok.
Mert az állatok,gabona,zöldség,gyümölcs ára meg csökken.Tehát irreális a fuvar ára.Ha eltudnátok érni,hogy a fuvar árak ne a ti termékeitek árának a csökkenésével egalizálják akkor több maradna a zsebetekben.Vagy ha már a fuvaros ezeknek a szervezeteknek fizet ő kapjon kedvezményt.Az árban az általatok leadott termék szállítási költsége is benne van tehát az egy dolog,hogy ti beszállítjátok, a tovább szállítást is ti fizetitek.
Válasz .Richard. #1145. hozzászólására3000-res merga is bekapkodja a 8-9-10et
még az a jó hogy áfa visszajön a naftáról mert alig tankol az ember azt úgy megy a pénz mint a szar közbe meg pikk pakk eltrakizza az ember :)
Válasz MFM #1150. hozzászólásáraAz eddig is a világpiachoz igazított árakkal lexarják,hogy az agrár termelésben mennyit drágul a gázolaj.A lélektani határt veri alulról.Az egyéb tényezők miatti veszteséges éveket méginkább segíti,vagy pont ez teszi azzá,ha épp nem az aszály,vagy a jégverés.
Ne aggódjatok,a kenyér árába beleemelik hamar a pékek,mi termelők meg sosem emelhetünk.A liszt meg a mi búzánkból van. Hogy van ez? Mindig más emel,a termelő meg nem tud.Folytatva az étolajjal,cukorral,borral. A termelő nyel be minden emelést,a piac többi szereplöje meg árat emel.Hogy van ez? Mindent nem lehet a földalapú támogatásra fogni!
Válasz sonkabence #1147. hozzászólásáraNem értem én se hogy mit van felháborodva azon ha a dízel autó 4 helyett 7-et eszik. 2 nap alatt eltankolok a traktorokba annyit amit az autóba egy egész évben, egyszerűen a mai mezőgazdasággal foglalkozóknak nem számottevő egy autó fogyasztása.
Naponta egy ember havibérét hordom a kútra amikor szezon van
Válasz .Richard. #1145. hozzászólásáraEz demagógia. 2001-ben 210 ft volt a gázolaj a napszám 250. A termés ára akkor 100-110 ft volt. Idén 80 ft/kg, gázolaj átlagosan 410, napszám 700-800 ft munkától függően. Növ.védőszer 2-3x drágább. Hogy jön ide a dízel autó fogyasztása?
Az a fogyasztás, amikor a nap végén elfogyott a 200 liter nafta és ez vár rád még hosszú hónapokig, na az fogyasztás.
Válasz kori01 #1144. hozzászólásáraMièrt? 90szàzalèkban dìzel minden. Vagy nem? 90es èvek vègèn 250körül volt a gàzolaj. A minimàlbèr 30 ezer'jobb esetben. 100 liter majd egy havi fizu volt . nem azt mondom'hogy olcso most'de ahhoz viszonyitva most 1200ftnak kène lenni egy liternek.amugy mindenki dìzel autòja 4 liter körül eszik'az meg nem sok. Nèhàny ismerősè7-9Közöt eszik. Biztos hazudnak.
Válasz Mf-es? #1142. hozzászólásárateljesen felesleges,ha adalékolt gázolajat akarsz,vegyél multitól a kúton,vagy rendelj eleve adalékoltat
nem te használtál régebben valami mágneses izét, bevált? rajta van a gépen még?
5539 hozzászólás
Na itt már csak 2 Ft volt a mai csökkenés
Betárolni? Hogy errefelé venni se nagyon lehet,nemhogy kapni!
Válasz SCHLEPPER #1185. hozzászólásáraKb 50-50% inkább.
Kellett hozzá ez is, az is..
Válasz SCHLEPPER #1185. hozzászólásáraBalhé
A go nem a vírus hanem a szaudiak miatt esik olvass utána OPEC+ bécsi baléról.
Válasz Szabi. #1181. hozzászólásáraPedig még az eső is közbe jöhet. Vagy épp kimarad.
Válasz Gergő1 #1182. hozzászólásáraXXL Diesel szerintem 2-3 év
Sziasztok! Gázolaj föld alatti tartályban mennyi ideig tárolható? -minőségromlás nélkül- Tervezem,hogy pár évre előre bevásárolok...
Válasz Batka #1179. hozzászólásáraSzerintem arra gondolt, hogy “pánikoltak” egyesek azon, hogy alacsony olajár mellett emelkedik a jövedéki 10ft-ot.......én így érteném.......
Gabona árát meg normális esetben sem tudtuk még márciusban nem, hogy most.
Elméletileg 2 hónap alatt leapad a fertőzések szám(egyenlőre ez látszik Kínából). Kb ez május vége. Aratásig még így is sok idő van.
Ha nem így lesz akkor szerintem ember nincs itt aki tudja, mi lesz pl az aratással, átvételekkel, stb......bár még azt sem tudjuk, hogy aratásig hogy jutunk el.......
Válasz Batka #1179. hozzászólásáraAkkor jobb lenne a 430ft-os gázolaj.Erre céloztam.
Válasz Földönfuto #1177. hozzászólásáraszerintem nem kell ezt megmagyarázni, csak rá kell nézni az árutőzsdei jegyzésekre...spórolunk 10 ezret hektáronként az üzemanyagon, a terményáron meg bukunk vagy 30-40 ezret...szerintem, de biztos nincs igazam.
Válasz Földönfuto #1177. hozzászólásáraEz igaz !!!!
Válasz Szabi. #1176. hozzászólásáraEz már nem akármi,és valószínüleg pénteken folytatódik.Bár lesz itt aki megmagyarázza,hogy tulajdonképpen ez nem jó nekünk.
15-el csökken szerdán a Diesel......
Válasz Szabi. #1168. hozzászólásáraElméletileg a Duna tártól kapja a gázolajat.
Azt mondta, hogy néha volt olyan, hogy a Duna vízállása miatt nem volt és akkor Szajolból hozatott, de érezhető volt a különbség.
Válasz lac* #1170. hozzászólásáraAz XXL Diesel, szerintem kimondottan jó anyag.
Válasz Ares 826 #1166. hozzászólásáraAnnak nem nehéz megfelelni.......

Erről is annyit hallottam nagyvonalakban, hogy a hazai szabvány a MOL-nak van kitalálva. Tudnának jobbat is(mert ugye technika mindenkinek elérhető),csak akkor kevesebb az osztalék........
Válasz Bárány #1164. hozzászólásáraÉn meg úgy tudom, (és a mai politikai mentalitásból adódóan tényleg több mint valószínű) hogy csakis kizárólag a mol-nak van behozatali engedélye üzemanyagra. Mindenki más tőle, vagy legalábbis rajta keresztül jut a naftához.
Válasz Ares 826 #1166. hozzászólásáraCsak van egy kicsi baj,a tölünk nyugatabra lévö teljesen más,a szabvány az itt ilyen,ott meg olyan...
Válasz Szabi. #1168. hozzászólásáraÍgy van,a Csepeli kikötőbe hozzák hajóval az Omv-s gázolajat,én ezt veszem,ha épp nincs akkor Mol-ost hoznak.
Az adalékolást külön kérni kell,+ 10ft/lit emlékeim szerint.
Szerintem jobb ha ők adalékolják,bár még nem próbáltam ki.
Egyébként semmi külömbséget nem érzek a Mol és az Omv gázolaja között
Válasz Bárány #1164. hozzászólásáraAz ömv is a moltól hozza, legalábbis hozzánk.... talán a nyugati határszélen nem , de pécsen töltik az autókat a mol-nál.
Válasz Bárány #1164. hozzászólására

Schwechat-tól kb 100 km, és a Csepeli Duna tártól kb 100 km hatósugarú körben lehet külön, hangsúlyozva, felár ellenében rendelni echte osztrák anyagot.
Tudomásom szerint, kb ez az utolsó hivatalos infóm.
Válasz Ares 826 #1166. hozzászólásáraÚgy kell rendelni ha adalékolva kéred. De ha magadnak öntöd bele az a biztos szerintem
Válasz Szabi. #1163. hozzászólásáraÉn is így gondolom ahogy írtad, esetleg tesznek hozzá adalékot valamit. De nagy eltérés nem lehet mert a szabványnak meg kell felelni a hazai követelményeknek!
Válasz Bárány #1164. hozzászólásáraSzerintem mára ez már urban legend. Mátészalkán nem életszerű az osztrák anyag.
Válasz Szabi. #1163. hozzászólásáraÉn úgy tudom, az ÖMV itthon az egyetlen, aki nem a MOL-tól veszi, hanem Ausztriából hozza be.
Válasz kisgazda2101 #1162. hozzászólásáraAttól függ hova kell kiszállítani ??
Alapból az üzemanyagok legalább 70%-a, valamelyik MOL finomítóból van kiszállítva mások által is....................
Sziasztok!

OMV gázolajról tapasztalatok, vélemények?
Eddig MOL -t hasznàltam, most akarok váltani
Ebben alapból benne vannak az adalékok?
Előre is köszönöm a válaszokat
Válasz Bárány #1158. hozzászólásáraItt sajnos nincs egyedi árazás csak központi. Ha sos kell nafta akkor madaras tacskohoz szoktunk beugrani, az árban az összes alatt van bőven.
Válasz später77 #1159. hozzászólásáraValóban nem erre gondoltam, hanem a halasztott fizetésű kártyákra pl mol silver. Kamarás green van nekem is de az vicc, hogy ekkora flottánál nincs 10Ft a kedvezmény. Az érdekképviselet kitett magáért.


Azért kínlódás mert egy öreg vas tartályunk van ami semminek nem felel már meg, korszerűsítés, csere meg sokba jönne ki. A tárolási szabályok betartásáról, papírmunkáról nem is beszélve. Figyelni, őrizni kell mert lopnák. Benne áll egy kazal pénz. Szóval egyszerűbb volna begurulni a kútra megitatni a ménest aztán nenni.
Kértem ajánlatokat, meglátjuk mit mondanak. Azt már tudom, hogy a molnál van havi 120 literes minimum limit.
Válasz ..MZ/X.. #1157. hozzászólásáraRégen használtunk MOL Green kártyát, de nem biztos, hogy ezt keresed. Tankolás után írták jóvá a kedvezményt, igazából csak autóknál használtuk, a gépekbe telephelyen tartályból ment szintén MOL gázolaj.
Miért kínlódás az otthoni tartályos megoldás?
Válasz ..MZ/X.. #1157. hozzászólásáraMOL kártyám van, de nem használom. Van itt a faluban egy franchise MOl kút, ahol ez nem érvényes, viszont jobb árat kapok tőlük, mint amit a "rendes" MOL kúton, kártyával adtak volna.
(A pontos számokra nem emlékszem, inkább nem írok hülyeséget.)
Üzemanyag kártyát használ valaki? Milyen árakat lehet kialkudni? Mol, avia, shell, auchan az ami játszik a környéken.
Ha árban jó lenne nem sok értelme van idehaza tartállyal kínkódni.
Előre leszögezem teljes mértékben egyetértek a felháborodásotokkal de nem tudom megállni,hogy ne írjam meg.Vannak a mezőgazdaságnak olyan szereplői is akik csak fizetnek de semmilyen támogatást nem kapnak.
Mi az élőállatosok is a NAK-hoz tartozunk meg a NÉBIH-hez fizetjük a forgalom után mind a két szervezetnek a díjakat de semmit nem kapunk cserébe.Nekünk nincs pályázat,támogatás.Kapun meghívót traktorbemutatóra meg mez- gaz rendezvényekre de ,hogy esetleg a kamiont lecseréld pályázhass azt nem. A tankolás ,út díj naponta 200 000 ft.volt eddig.Ha a mostani gázolaj árakat és megemelt útdíjat nézzük szinte kifizethetetlenek lesznek a fuvarok.
Mert az állatok,gabona,zöldség,gyümölcs ára meg csökken.Tehát irreális a fuvar ára.Ha eltudnátok érni,hogy a fuvar árak ne a ti termékeitek árának a csökkenésével egalizálják akkor több maradna a zsebetekben.Vagy ha már a fuvaros ezeknek a szervezeteknek fizet ő kapjon kedvezményt.Az árban az általatok leadott termék szállítási költsége is benne van tehát az egy dolog,hogy ti beszállítjátok, a tovább szállítást is ti fizetitek.
Válasz MFM #1150. hozzászólásáraEgy egész családét meg kapod a bankba!
Válasz krokodil007 #1152. hozzászólásáraMár akinek
Azt ígérték ilyenkor csökkentenek adót.Bezeg amikor csökkent adó emelés lett rá.
Válasz .Richard. #1145. hozzászólására3000-res merga is bekapkodja a 8-9-10et
még az a jó hogy áfa visszajön a naftáról mert alig tankol az ember azt úgy megy a pénz mint a szar közbe meg pikk pakk eltrakizza az ember :)
Válasz MFM #1150. hozzászólásáraAz eddig is a világpiachoz igazított árakkal lexarják,hogy az agrár termelésben mennyit drágul a gázolaj.A lélektani határt veri alulról.Az egyéb tényezők miatti veszteséges éveket méginkább segíti,vagy pont ez teszi azzá,ha épp nem az aszály,vagy a jégverés.
Ne aggódjatok,a kenyér árába beleemelik hamar a pékek,mi termelők meg sosem emelhetünk.A liszt meg a mi búzánkból van. Hogy van ez? Mindig más emel,a termelő meg nem tud.Folytatva az étolajjal,cukorral,borral. A termelő nyel be minden emelést,a piac többi szereplöje meg árat emel.Hogy van ez? Mindent nem lehet a földalapú támogatásra fogni!
Válasz sonkabence #1147. hozzászólásáraNem értem én se hogy mit van felháborodva azon ha a dízel autó 4 helyett 7-et eszik. 2 nap alatt eltankolok a traktorokba annyit amit az autóba egy egész évben, egyszerűen a mai mezőgazdasággal foglalkozóknak nem számottevő egy autó fogyasztása.

Naponta egy ember havibérét hordom a kútra amikor szezon van
Válasz medikus #1148. hozzászólásáraÓrabér 800max
Válasz sonkabence #1147. hozzászólásáraAz a napszám 8-12 ezer akar lenni!!!?
Válasz .Richard. #1145. hozzászólásáraEz demagógia. 2001-ben 210 ft volt a gázolaj a napszám 250. A termés ára akkor 100-110 ft volt. Idén 80 ft/kg, gázolaj átlagosan 410, napszám 700-800 ft munkától függően. Növ.védőszer 2-3x drágább. Hogy jön ide a dízel autó fogyasztása?
Az a fogyasztás, amikor a nap végén elfogyott a 200 liter nafta és ez vár rád még hosszú hónapokig, na az fogyasztás.
Válasz .Richard. #1145. hozzászólásáraIgazad van legyen ezer körül mert le vagyunk maradva,legalább ehhez nőjünk fel.
Válasz kori01 #1144. hozzászólásáraMièrt? 90szàzalèkban dìzel minden. Vagy nem? 90es èvek vègèn 250körül volt a gàzolaj. A minimàlbèr 30 ezer'jobb esetben. 100 liter majd egy havi fizu volt . nem azt mondom'hogy olcso most'de ahhoz viszonyitva most 1200ftnak kène lenni egy liternek.amugy mindenki dìzel autòja 4 liter körül eszik'az meg nem sok. Nèhàny ismerősè7-9Közöt eszik. Biztos hazudnak.
Na itt mindenki elégedett nincs utzárás stb.
Válasz Mf-es? #1142. hozzászólásárateljesen felesleges,ha adalékolt gázolajat akarsz,vegyél multitól a kúton,vagy rendelj eleve adalékoltat
nem te használtál régebben valami mágneses izét, bevált? rajta van a gépen még?
Válasz Mf-es? #1141. hozzászólására?
Válasz lac* #1138. hozzászólásáraEz kb 6-8 éve volt, utána semmit se raktam a go-hoz