Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak601 FtBenzin árak594 FtEUR396.04 FtUSD369.82 FtCHF414.59 FtGBP468.6 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Meg mernem venni a Valtrat.En neztem komoly szandekkal a Valkonnal.Eladoi hatter is ok szerintem(megiscsak axi all a hatterbe) Negyon massziv robosztus es igenyes gepnek tartottam.Vot ott egy 130koruli takodoval csak a kiallitasokat jarta 3,5eves volt amugy de patent volt a keszletbol ki kelkett venni ,De a buxa volt kicsi a 28m koruli arhoz.Hangsulyozom a quicke 6os rakodo rajta volt.Sissu motor szerintem jo.
Annyi a baja hogy piszok draga kb Fendt ar.
Egyebkent szerintem barmelyik jo ha nem gyilkolod.Mi pl nem szantunk a 40kg os gorongyok miatt.Semmi kedvem 4-5m valtora ekere kolteni..A regi vasakba meg feszt benne lenne az ember.
Kollégák!
S-s Valtra dolgozik-e valakinél,vagy van-e rálátása ezekre a gépekre.Nálunk nem terjedt el,milyen traki lehet? Kéne még az udvarba lóerő! Vélemények?
rendelsz hozzá még két tag tömböt,axial-valkon,nem olcsó én 10 éve vettem ,1 kőrt és mennyiségszabályzót nem volt olcsó,de már nem emléxem pontosan mennyi is volt
A 6650 hi-tech gépemen csak 2 körös a hidraulika. Szeretnék hozzá + 1 esetleg 2 kört. Hogy lehetséges ez, minden megoldás érdekel.. Esetleg ha bontana valaki ilyen vezértömböt.. Stb..stb..
Köszönöm a válaszaitok..
Akkor ez a Te géped! Kaszálni, sodorni, pótkocsizni is ha kell. Viszonylag olcsók szürők, nem kell bele sok olaj és tenyleg keveset eszik. 3 hengeres 70 lovas. Az utódja van (fülke más) 12000 órával, porlasztó csere volt.
Ilyen gép volt az első valmetem,azóta is csak ezt a márkát preferálom,ő volt a vezérgép 150 hekin,mellette volt egy kis fiat ,könnyű kiis masaina ,3fejes vogellel szántott,3m-es tárcsa(vontatott) légfékünk nem volt tehát nem pótozott,annyit nre várj tőle mint egy mtz-töl,mert azért 1 tonnával könnyebb,de szuper kis gép,a színe meg szerintem kiszívta a nap ,a mienk is hasonló lett,3hengeres turbós talán 75 lovas masina ,15000órával adtuk el hüvelyezés után,papa megfőzte elszakadt az ékszíj és még hazajött vele
Üóra? Szerintem azért ennyi az ára, mert egy alap kis gép. Nincs klíma, ehr, keréksúly, valószínű, hogy az alap 8+2-es váltó, minden mechanikus, viszonylag könnyű, és nem túl sokat emel, de cserébe nagyon kis fogyasztású, örökös motor. Egyszerű, nincs ami elromoljon rajta.
A motorburkolat sárga, de a tető piros, ez miért van?
nekünk 6400-as van 15000órával ,ki megy a világból,kezelői hibákból kellett csak rákölteni 9000-nél hidraulika szivattyú(78eft),14000-nél hüvelyezés(200e ft),multhónapban turbó(37e ft)amúgy olajcsere ,és gömbfejcsere
Az óra miatt még jó lehet, de az ára kicsit magas.
Kb. 1 hónapja hírdettek 4. Mill. ugyan ilyet egy magyar hírdetésben.
Ilyen árban már 8xxx gép is van amik szerintem már komolyabbak. De kérdés, hogy neked mire kell.
Üdv. Valmet 6300as 1995traktor 84 ps vásárlásában gondolkodunk. A gép olaj es egyéb anyag folyás mentes. Szép hANg nem füstöl nem csörög.15000órával. Szerintetek belevágjak vagy sok ez az óra.kösz. márk(16000euro a gép)
Sziasztok! Egy Valtra N140 traktor vásárlás elött állunk. Mire érdemes figyelni ill.mennyire megbízható ez a típus?Esetleg típus hibák? A motorban kb. 7000 üzemóra van. Köszi!
le kell venned a szivattyút mivel a tengelye csapág yas ,rendelj egy vizpumpajavítókészletet(én a láng kaposvártol rendelek)használhatod addig míg meg nem kapod
Újra valtra"" legombásodott""ma cseréltem ékszíjat a kompresszorét és észre vettem ,hogy az ékszíj tárcsa mozog a ventilátor lapáttal együtt,le tudom én azt szerelni ,ki kell vennem a hűtőt?vízszivattyúval együtt van vagy külön javítható ?van probléma ,meddig mehetek még vele így
Valtra T160-as alkatrész katalógust nem látott a neten valaki ,beírhatná hol lelem meg.Vagy esetleg megnézné nekem valaki a cikkszámát a hidralika szűrő ellenőrző gombáét,azt amelyik az aksi mögött van a nagynyomású szűrőét.
Köszönöm a segítséget. Így már remélem könnyebb lesz. A gépben 4500 üzemóra van 6,6 os motor. Más Valtrákban vagy Fergusonokban fordult már elő valakivel ilyesmi?
Válasz jozef19 #15431. hozzászólására
köszönöm, de már kiderült hogy nincs elég nyomás a rail csőben vagy nem érzékeli. 1500 as fordulatnál letilt, csörömpölő hangja van. Tudtok e valamilyen gyorsan elérhető szerlőt keletmagyarországon? Mit kell ilyenkor cserélni és kb mennyibe kerül?
15927 hozzászólás
Válasz pangi #15475. hozzászólására
10 évesek a valtráim(nem common rail),nem szándékozom lecserélni semilyen szarra őket
Válasz Feri #15468. hozzászólására
Meg mernem venni a Valtrat.En neztem komoly szandekkal a Valkonnal.Eladoi hatter is ok szerintem(megiscsak axi all a hatterbe) Negyon massziv robosztus es igenyes gepnek tartottam.Vot ott egy 130koruli takodoval csak a kiallitasokat jarta 3,5eves volt amugy de patent volt a keszletbol ki kelkett venni ,De a buxa volt kicsi a 28m koruli arhoz.Hangsulyozom a quicke 6os rakodo rajta volt.Sissu motor szerintem jo.
Annyi a baja hogy piszok draga kb Fendt ar.
Egyebkent szerintem barmelyik jo ha nem gyilkolod.Mi pl nem szantunk a 40kg os gorongyok miatt.Semmi kedvem 4-5m valtora ekere kolteni..A regi vasakba meg feszt benne lenne az ember.
Válasz Claastra. #15473. hozzászólására
Ha most vennél új trakit ....melyik márkát választanád?
Válasz Claastra. #15473. hozzászólására
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Állítólag hűségpontra is adják.
Válasz VMisi #15470. hozzászólására
Mf strorim van, volt, lesz,olyan trakit nem, amit minden benzinkuton árulnak
Válasz VMisi #15470. hozzászólására
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Mifelénk más lehet a levegő...
Válasz Feri #15468. hozzászólására
A facebookon az agroinformos csoportban voltak páran akik ilyennel dolgoznak.
Válasz Claastra. #15469. hozzászólására
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Ha egy az egyben ferge, akkor mi a gond? Ilyen nagy mf elég sok fut és nem olvasni rosszakat róla (Máté sem írt)
Válasz Feri #15468. hozzászólására
Feri bátyó,Az ujabb verzió egy átmatricázott fergusson,na azt én nem engednék az udvaromba
Kollégák!
S-s Valtra dolgozik-e valakinél,vagy van-e rálátása ezekre a gépekre.Nálunk nem terjedt el,milyen traki lehet? Kéne még az udvarba lóerő! Vélemények?
Válasz Roli74 #15464. hozzászólására
rendelsz hozzá még két tag tömböt,axial-valkon,nem olcsó én 10 éve vettem ,1 kőrt és mennyiségszabályzót nem volt olcsó,de már nem emléxem pontosan mennyi is volt
Válasz VMisi #15465. hozzászólására
Szia.
Hoppá ez eszembe sem jutott !!
De mondjuk ha lehetséges ezt szeretném utolsó lehetőségnek. Inkább (turbóznám) magát a gépet...
Válasz Roli74 #15464. hozzászólására
a munkagépen
Sziasztok..
A 6650 hi-tech gépemen csak 2 körös a hidraulika. Szeretnék hozzá + 1 esetleg 2 kört. Hogy lehetséges ez, minden megoldás érdekel.. Esetleg ha bontana valaki ilyen vezértömböt.. Stb..stb..
Köszönöm a válaszaitok..
És mondjuk egy ilyen MTZ helyett?
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/valmet-665-4/h_6847253?ref=0dc37540
Válasz subikiss #15459. hozzászólására
Akkor ez a Te géped! Kaszálni, sodorni, pótkocsizni is ha kell. Viszonylag olcsók szürők, nem kell bele sok olaj és tenyleg keveset eszik. 3 hengeres 70 lovas. Az utódja van (fülke más) 12000 órával, porlasztó csere volt.
Válasz subikiss #15459. hozzászólására
Ilyen gép volt az első valmetem,azóta is csak ezt a márkát preferálom,ő volt a vezérgép 150 hekin,mellette volt egy kis fiat ,könnyű kiis masaina ,3fejes vogellel szántott,3m-es tárcsa(vontatott) légfékünk nem volt tehát nem pótozott,annyit nre várj tőle mint egy mtz-töl,mert azért 1 tonnával könnyebb,de szuper kis gép,a színe meg szerintem kiszívta a nap ,a mienk is hasonló lett,3hengeres turbós talán 75 lovas masina ,15000órával adtuk el hüvelyezés után,papa megfőzte elszakadt az ékszíj és még hazajött vele
Válasz subikiss #15459. hozzászólására
óra szerint 13025 vagy nem?
Válasz VMisi #15458. hozzászólására
Üzemórát még nem kérdeztem, amiket felsorolt az nekem csak mind előny, pont ilyet keresek, kapna egy rakodót és takarmányozna semmi mást.
Válasz subikiss #15455. hozzászólására
Üóra? Szerintem azért ennyi az ára, mert egy alap kis gép. Nincs klíma, ehr, keréksúly, valószínű, hogy az alap 8+2-es váltó, minden mechanikus, viszonylag könnyű, és nem túl sokat emel, de cserébe nagyon kis fogyasztású, örökös motor. Egyszerű, nincs ami elromoljon rajta.
A motorburkolat sárga, de a tető piros, ez miért van?
Válasz Sanyee #15456. hozzászólására
A link tényleg máshova rakja de én rendesen a traktoroknál találtam
Válasz subikiss #15455. hozzászólására
Azt tudod, hogyha a hírdető nem ebbe a kategóriàba teszi akkor rég el kelt volna már erre az időre!
http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=264704&k=38730465&kref=38730465
Ismeri esetleg valaki? Milyen ár érte, nem túl kevés?
Válasz R Sándor #15453. hozzászólására
elhagyta a gumitömítést a légszűrőnél
Válasz Claastra. #15452. hozzászólására A hüvelyezés miért kezelői hiba ?? Mit b@szott el a kezelő??
Válasz bodnarmarkpal1992 #15450. hozzászólására
nekünk 6400-as van 15000órával ,ki megy a világból,kezelői hibákból kellett csak rákölteni 9000-nél hidraulika szivattyú(78eft),14000-nél hüvelyezés(200e ft),multhónapban turbó(37e ft)amúgy olajcsere ,és gömbfejcsere
Válasz bodnarmarkpal1992 #15450. hozzászólására
Az óra miatt még jó lehet, de az ára kicsit magas.
Kb. 1 hónapja hírdettek 4. Mill. ugyan ilyet egy magyar hírdetésben.
Ilyen árban már 8xxx gép is van amik szerintem már komolyabbak. De kérdés, hogy neked mire kell.
Üdv. Valmet 6300as 1995traktor 84 ps vásárlásában gondolkodunk. A gép olaj es egyéb anyag folyás mentes. Szép hANg nem füstöl nem csörög.15000órával. Szerintetek belevágjak vagy sok ez az óra.kösz. márk(16000euro a gép)
8000-es szériában ha az első hajtás lamellasort akarok cserélni akkor szét kell szedni a váltó? vagy elölről a gardán felől ki lehet cserélni?
Válasz zoltan.horvath40 #15447. hozzászólására
Biztos ilyet? Szerintem ilyen nincs, csak n141 vagy t140.
Sziasztok! Egy Valtra N140 traktor vásárlás elött állunk. Mire érdemes figyelni ill.mennyire megbízható ez a típus?Esetleg típus hibák? A motorban kb. 7000 üzemóra van. Köszi!
Válasz Claastra. #15445. hozzászólására
amúgy kössz![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Közben elmentem vadászni,,,,
Válasz Claastra. #15444. hozzászólására
De ha van Kramp-os,Bepco-s,Gránit-os forrásod omnnan is lehet (vagy a gyári a valkontól)esetleg Mf pisti Mf vonalon
Válasz Diesel Tibor #15443. hozzászólására
le kell venned a szivattyút mivel a tengelye csapág yas ,rendelj egy vizpumpajavítókészletet(én a láng kaposvártol rendelek)használhatod addig míg meg nem kapod
Válasz Claastra. #15442. hozzászólására
Ki kell vennem a hűtőt,mivel nem akarom levenni a szivattyút,mert még nem folyik?
Válasz Diesel Tibor #15441. hozzászólására
vizpumpa csapágy,én házilag javítom,van bevált ötletem az átalakítására(mivel tipusbetegség)
Válasz Diesel Tibor #15440. hozzászólására
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Víz nem folyik ,,,,,MÉG
Újra valtra"" legombásodott""ma cseréltem ékszíjat a kompresszorét és észre vettem ,hogy az ékszíj tárcsa mozog a ventilátor lapáttal együtt,le tudom én azt szerelni ,ki kell vennem a hűtőt?vízszivattyúval együtt van vagy külön javítható ?van probléma ,meddig mehetek még vele így![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz Diesel Tibor #15438. hozzászólására
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Sok az eső mi legombásodott a valtra Tb???
Válasz Claastra. #15437. hozzászólására
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Kössz ,,,,valahogy csak meg szerzem ,Bodival már beszéltem úgy,hogy rajta vagyunk az ügyön.
Válasz Diesel Tibor #15436. hozzászólására
nincs cikszám a katalógusban,a 91-03-as oldalon a 37-es tétel(sajna ennyit tudtam)
Valtra T160-as alkatrész katalógust nem látott a neten valaki ,beírhatná hol lelem meg.Vagy esetleg megnézné nekem valaki a cikkszámát a hidralika szűrő ellenőrző gombáét,azt amelyik az aksi mögött van a nagynyomású szűrőét.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Claastra. #15433. hozzászólására
Köszönöm a segítséget. Így már remélem könnyebb lesz. A gépben 4500 üzemóra van 6,6 os motor. Más Valtrákban vagy Fergusonokban fordult már elő valakivel ilyesmi?
Válasz Claastra. #15433. hozzászólására
valtrszerviz .hu
Válasz Tasi #15432. hozzászólására
Bodi István,Valtraaservice .hu
Válasz jozef19 #15431. hozzászólására
köszönöm, de már kiderült hogy nincs elég nyomás a rail csőben vagy nem érzékeli. 1500 as fordulatnál letilt, csörömpölő hangja van. Tudtok e valamilyen gyorsan elérhető szerlőt keletmagyarországon? Mit kell ilyenkor cserélni és kb mennyibe kerül?
Válasz Tasi #15430. hozzászólására
Most néztem,ott se nincs meg,az ilyet erösen titkolják...
Üdv!
Valaki nem tudja hogy mit jelentenek ezek a hibakódok A323 és L216. t 131 esem van de a 130 as gépkönyvét adták hozzá és abbban ez nincs benne.
Válasz Claastra. #15428. hozzászólására
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Törölnék a garit mert biztos nem szakember végezte az olaj cseréket és különben is nem eredeti olajat használtatok,ezért csak ennyit bírt.
Válasz Diesel Tibor #15427. hozzászólására
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
utána kéne nézni hátha még garanciás