Válasz R Sándor #15882. hozzászólásáraNE MOSD, hanem dolgozz vízzel 3 napot és minden este engedd le. Utána meg G12+ fagyálóval öntsd fel. Nem a gyárban maradt abban semmi, hanem későn lett a fagyálló cserélve elsavasodott, és megmarta a blokkot.
Van valakinek rajtam kívül olyan gondja , hogy az /n 92-es / traktor hűtővize , vagy fagyálló állandóan" bemocskosodik" hiába mosom ki az egyészet slaggal mondíg sárgás barna lé lesz benne rövid időn belül. a kiegyenlítő tartály teteje is vastagon van trugymóval egy idő után? Állítolag valami leválasztó anyag válik le a blokkról amit öntéskor használtak. Valakinek valami ötlete van szívesen fogadom.
Tegnap voltam Valtra traktor bemutatón, ahol a Q sorozat is ott volt.
Ez a Q nagyon besikerült a Valtrának.
Nagyon tetszett
Aki traktor vásárlás előtt áll, és kellene a jelenlegi traktor árak mellett jó árfekvésü traktor, a Valtra Q ajánlanám mindenképp megtekinteni.
Válasz R Sándor #15866. hozzászólásáraA SISU motornak 500 órát ír már a 2005-ös gépkönyvben is. A mostani legöregebb SISU-m elhagyta már a 15000 üzemórát és tökéletesen üzemel 500 óránkénti olajcserével. Szerintem nem kellene annyit okoskodni. Volt már nekem és a környékemen nem egy SISU, ami elment 20000 üzemóránál is többet 500 óránkénti olajcserével. A tied mennyit megy? 30000 ózemórát? Ha egy 10000-el többet megy mint az enyém, akkor esetleg megéri lecsökkenteni a periódust, de addig ez csak esti mese...
Válasz Borosta #15871. hozzászólásáraHa leveszed az első hajtás gardant és benezel már látszik is ha az a baja. Szethuzni nem nehezebb mint egy MTZ - 3 és fél óra alatt szedtük szét nagyon nyugodtan úgy hogy most csináltam először ,ma megjön a tárcsa ha lesz időm délután összerakjuk .
Válasz R Sándor #15869. hozzászólásáraÜhhüm. Mesélj,csak.....7540üo. Nyiszogás,kerepelés ,hajtás,hidraulika semmi.... hazavontatva,várjuk a boncolást,addig csak a remén,hogy csak a tárcsácska kapitulált... u.i.: n92.
Válasz R Sándor #15866. hozzászólásárapontosan így van ahogy irod 250 nél csere és kész. Nem terhelés nélkül használjuk gépet, 500 órás cserét nem tudom elhinni
Válasz VMisi #15867. hozzászólásáraJa ezt úgy hivják menesztő tárcsa a hitech es gépekben ez van kuplung tárcsa helyett, ez állandóan hajt de vannak benne rugók rezgés csillapításnak. Az ujabb A valtrákon van akinek 4500 oránál cserélni kelett. cikkszáma : v35652300
Válasz VMisi #15867. hozzászólásáraElvileg semmi, valószímű kapott egy ütés szerű terheélst es megfordult a belseje a menesztő tarcsának, mert már a végét jatra. A szét tört rugók lyukasztották ki a tárcsa külselyét. Azért gyanakodrunk az olajszivattyura mert mikor felöntöttem olajjal még utána 1. 5 napig mentem vele gond nélkűl. aztán megint elketdett vacakolni. Feleslegesen szedtem szét a hátulját, a szívó cső bilincsén húztam de akkor se szünt meg a hiba . azért lett megnézve az eleje . Csak remélem ez volt a baja, de ha nem , ez akkor is cserés már 8500 ora van a gépben homlok rakodós és még bontatlan./volt/ eddig. Majd még mesélek ha érdekel valakit.
Válasz Dvili #15864. hozzászólásáraHa jol tévedek a 8550 es gépkönyvébe az volt írva hogy ha a gép nehéz munkát végez akkor 200 ora után cserélje le az olajat egyébként 250 ora. Akkor??
Válasz traktorajtóhajtogató #15863. hozzászólásárapazarlás nincs, 500 nál olajat cserelni mindenki maga tudja én 250
nél cserélem , olyan mintha autóknál 10000 nél cserélné valaki, többit meg lehet agyalni milyen 20000 km utan az olaj meg milyen 30000 nél.
Attól hogy kitalálja valaki a gyartónál spóroljunk egyet nem biztos hogy követendő példa.
Megjegyzés : érdekes valtra t151 légszűrőjében 1000 óránál minimális a por , pedig nincs tisztítva. Mégis lecserélem újra.
Ez még jó konstrukció újabbakét lehet folyton takarítani
Válasz Dvili #15842. hozzászólásáraEz nettó pazarlás. Persze az is számít, hogy évente mennyit megy a traktor. Nálam 6-700 órát mennek évente, vagy többet. Ilyen olajcsereperiodussal a SISU motor simán megy 20000 üzemórát bármiféle megbontás nelkül. Én ennél többet nem akarok...
Válasz R Sándor #15861. hozzászólásáraHonnan szív a pumpa ??? Nem esett oda valami a tuskótól, és hol befogja a szívócsövét, hol nem ??? Szívócsonk elrepedés ???
Válasz Celtises #15860. hozzászólásáranem csak kormány nincs semmi nincs , elvileg ha a p rioritas szelep a rossz akkor ha valamelyik hidraulika kárt működtetés amelyikbol nem megy sehova az olaj akkor a kormány beindul, meg attól még van olajnyomas a valtonaàl , tehát elvileg nem az a baja azt nem bírom eldönteni hogy a szivattyú levegosodik be , vagy esetleg szét van hullva a szivattyú meghajtás a váltóban . amikor le volt véve a hátulja akkor beindították a kardán hajtású hajtó huvelye forgott és ugye arról kaja a hajtást egy fogaskerék keresztűl az iker hidraulika szivattyú
Válasz Diesel Tibor #15858. hozzászólásáraDe nem kevés hanem, vagy van vagy nincs tehát vagy 0 vagy megfelelő az talán 18 bar. tehát ha van akkor jó, megy , emel a rakodó, / homlok rakorós a gép/semmi kontrol lámpa nem világít aztán egyszer csak minden hidraulika szivattyúval kapcsolatos dolog megszünik , nem megy a kormány, nem emel a rakodó szétkapcsol a power fokozat és a hi-tech kuplung is tehát az előremenet vagy a hátramenet. és világít a váltó olajnyomas piros lámpa meg villog a stop felirat . Ha lenne beépítve egy nyomás mérő óra akkor nullát mutatna. aztán gondol egyet és megint minden műkodik , leállítás után ujra indításkor , mert váltó olajnyomas nélkül nem járatom hogy nehogy megégjen a szivattyú. de van amikor 10 szer indíto es jó astán akár 10 ster indítom és nem jó.
Válasz Diesel Tibor #15857. hozzászólásáraMost eszembe jutott,hogyha kevés az olaj nyomás ,akkor a gardán megtud csúszni ,tegyél rá valami gardános gépet,hogy azt viszi-e,de ez csak olyan megérzés.
Válasz Diesel Tibor #15856. hozzászólásáraNekem volt egy T160-as,ami elég sokszor kiírta L422 kódot ez azt jelzi kevés a levegő ,ránéztem az órára 7 bár mondom ez nem kevés ,és nem törődtem vele egy idő után elvette a csoporton belüli váltást ha erre sem reagáltam akkor levette a fordulatot,és egy újra indítás megoldott mindent.
Válasz R Sándor #15855. hozzászólásáraMost ez csak azért sikerült mért én elég pozitíven állok a dolgokhoz,es ez átment a rendszerenA valtrák azon gépek egyike amelyik újra indításnál törlik a hiba kódokat, tehát ha újra előjön a hiba addig ne állítsd le míg rá nem nézel a kijelzőre.
Válasz Diesel Tibor #15854. hozzászólásáraMost kimentem 5 ször beinndítottam 5 ször ment a kormány meg minden. esetleg holnap ha próbálgatom holnap ránézek de szerintem max olyan kód lesz hogy a váltó olajnyomás alacsony , szerintem.
Jó estét . lenne egy kérdésem : van egy n 92-es traktorom kb 4 napja pótkocsival hazafelé jövet átmentem egy levágott tuskón , a traktor döccent egyet, és megállt a hajtás teljesen mindha kivettem volna üressbe, és világított a váltó olajnyomás lámpa is, ujraindítás után minden működött. Kb 500 méter megtétele után /döccenés nélkül/ ugan ez a jelenség ,váltó olajnyomás lámpa világít hajtas megszünik.Aztán kb 3 km után szintén. hazaértem . Arra gonholtam hogy levegőt sziv a hidraulika szivattyú mivel a váltó olajszint a minimum alatt volt, kitakarítottam a váltó szűrőt , felöntöttem az olajat a váltóbam maximumig minden működött . Kb masfel napot dogoztam a géppel rakodózás pótkocsizás minden műkodött. Tegnap reggel üres ibc tartály rakodás közben itthon , megint megszünt a váltó olajnyomás megállt megint minden se kormány, se hiraulika se hajtás. 10 indítás után sem /javúlt mrg/ Hozzá ertő ajanlására levettük a kardán hajtást és levettük a 90 fokos gumi könyököt felül ami összeköti a szivattyú szivó ágat a függőleges fém csővel mivel elvileg ez el tud repedni és itt levegőt tud szívni a szivattyú és be tud levegősöni, de semmi repedést nem találtunk bilincsek picit lazák voltal azt hittük ez lehetett a baj. De nem volt jó így sem. aztán észrecettem hogy a szivattyú szívó csövébe bele van kötve felülről egy csonk, megkétdeztem egy szervizest ez egy visszafolyó ági gyüjtő rész ebben van egy szelep ami 2 bárnál nyit és a felesleges olajat visszavezeti a szivattyú stívó csövébe , a szelepet kivettem megcsiszoltam mert volt rajta egy pici karcolás elcileg ettől szorulhatott, de még mindig nem jó a gép. A jelenség ugyan az beindítom vagy van váltó olajnyomás vagy nincs föggetlenül attol hogy mit csinálok. pl beindítom nan olajnyomás kitekerem a kormányt koppanásig a szivattyú terheli a motort működik minden / tehát nem ment le a borda a hirdaulika szivattyú tengelyről/ ezt mondjuk megcsinálom 10 szer minden fasza. Aztán beindítom váltó olajnyomás nincs semmi mem működik , akár 10 indításbol egyszer sem. VALAKINEK VOLT E MÁR HASONLÓ PROBLÉMÁJA ÉS HA IGEN MI LETT A MEGOLDÁS??? VAGY VALAKINEK VALAMI TIPP HOL KERERSSÜK A HIBÁT?
Válasz Dvili #15843. hozzászólásáraSzerintem is ez a helyes autónál és traktornál is. A kubura is 500 óra van írva, de 300-at mondanak Katáék is.
Renault csoportokban is szinte mindenki 10.000-ként cseréli az olajat.
A levegőszűrőt mikor cseréled az autón?
Válasz Sk Laci #15836. hozzászólásáraopelokra, bmwre is ráírják 30000 km-t mindenki maga tudja mit vállal be
Fura én mégis 10000 km után cserélem olajat pedig 30000 km-t ír olajcsere periódusra, legszebb, hogy szerintük légszürőt elég minden második olajcserénél kidobni , ezt mindenkire rábízom autóját , traktorát hogy szervizeli.
Válasz traktorajtóhajtogató #15833. hozzászólásáraMindennek nagyon elszált az ára.
Közben sikerült egy jó árú NH-t találnom, de nem hiszem, hogy megvenném, mert csak 20 Le tud többet, viszont tele van szenzorokkal és + adblu az öreghez képest. Ez nem lenne nagy előrelépés.
Én is várok.......
Válasz Dvili #15835. hozzászólásáraCNH traktoroknál 600 óra, JD 500 óra, de az újabb modelleknél ha jól emlékszem 750 órát írnak a motorolaj cserére.
Nekem 600 óra van előírva a NH, 300-nál cserélem, a JD-nél 500 itt 333 óránként /10000 óra alatt a 2 olajcsere helyett 3 olajcserét végzek/ cserélem.
Zetornál 250-300 óránként, de ez már csak tényleg kisegítő traktor maradt.
15934 hozzászólás
Válasz mtz1221 #15883. hozzászólásáraKöszönöm . de érdekes mert van egy 800 as valtrám is 10 éve ugyan azzal a fagyállóval annak semmi baja.
Válasz R Sándor #15882. hozzászólásáraNE MOSD, hanem dolgozz vízzel 3 napot és minden este engedd le. Utána meg G12+ fagyálóval öntsd fel. Nem a gyárban maradt abban semmi, hanem későn lett a fagyálló cserélve elsavasodott, és megmarta a blokkot.
Van valakinek rajtam kívül olyan gondja , hogy az /n 92-es / traktor hűtővize , vagy fagyálló állandóan" bemocskosodik" hiába mosom ki az egyészet slaggal mondíg sárgás barna lé lesz benne rövid időn belül. a kiegyenlítő tartály teteje is vastagon van trugymóval egy idő után? Állítolag valami leválasztó anyag válik le a blokkról amit öntéskor használtak. Valakinek valami ötlete van szívesen fogadom.
Válasz mtz1221 #15880. hozzászólásáraMifelénk láttam 1 db-ot menni az úton, importőré volt. Jár vele demózni, de valahogyan nem nagyon sikerül eladni.
Válasz Sk Laci #15877. hozzászólásáraLehet maradi vagyok, DE EBBEN jobban bíznék.
Válasz Sk Laci #15877. hozzászólásáraNekem most a 8-as Ferga jobban tetszik de a Valtra se rossz.
Válasz Sk Laci #15877. hozzászólásáraMinden féle képen megtekintjük .
.
Tegnap voltam Valtra traktor bemutatón, ahol a Q sorozat is ott volt.
Ez a Q nagyon besikerült a Valtrának.
Nagyon tetszett
Aki traktor vásárlás előtt áll, és kellene a jelenlegi traktor árak mellett jó árfekvésü traktor, a Valtra Q ajánlanám mindenképp megtekinteni.
Válasz traktorajtóhajtogató #15875. hozzászólásáraEnnyi
Válasz R Sándor #15874. hozzászólásáraÉn aztán nem bánom, ha minden nap lecseréled se...
Válasz traktorajtóhajtogató #15873. hozzászólásáraNEM okoskodok!!! Te cserèld 500 ra mi cseréljük 250- re jó egészséget .
Válasz R Sándor #15866. hozzászólásáraA SISU motornak 500 órát ír már a 2005-ös gépkönyvben is. A mostani legöregebb SISU-m elhagyta már a 15000 üzemórát és tökéletesen üzemel 500 óránkénti olajcserével. Szerintem nem kellene annyit okoskodni. Volt már nekem és a környékemen nem egy SISU, ami elment 20000 üzemóránál is többet 500 óránkénti olajcserével. A tied mennyit megy? 30000 ózemórát? Ha egy 10000-el többet megy mint az enyém, akkor esetleg megéri lecsökkenteni a periódust, de addig ez csak esti mese...
Válasz Borosta #15871. hozzászólásáraHa leveszed az első hajtás gardant és benezel már látszik is ha az a baja. Szethuzni nem nehezebb mint egy MTZ - 3 és fél óra alatt szedtük szét nagyon nyugodtan úgy hogy most csináltam először ,ma megjön a tárcsa ha lesz időm délután összerakjuk .
Válasz R Sándor #15869. hozzászólásáraÜhhüm. Mesélj,csak.....7540üo. Nyiszogás,kerepelés ,hajtás,hidraulika semmi.... hazavontatva,várjuk a boncolást,addig csak a remén,hogy csak a tárcsácska kapitulált... u.i.: n92.
Válasz R Sándor #15866. hozzászólásárapontosan így van ahogy irod 250 nél csere és kész. Nem terhelés nélkül használjuk gépet, 500 órás cserét nem tudom elhinni
Válasz VMisi #15867. hozzászólásáraJa ezt úgy hivják menesztő tárcsa a hitech es gépekben ez van kuplung tárcsa helyett, ez állandóan hajt de vannak benne rugók rezgés csillapításnak. Az ujabb A valtrákon van akinek 4500 oránál cserélni kelett. cikkszáma : v35652300
Válasz VMisi #15867. hozzászólásáraElvileg semmi, valószímű kapott egy ütés szerű terheélst es megfordult a belseje a menesztő tarcsának, mert már a végét jatra. A szét tört rugók lyukasztották ki a tárcsa külselyét. Azért gyanakodrunk az olajszivattyura mert mikor felöntöttem olajjal még utána 1. 5 napig mentem vele gond nélkűl. aztán megint elketdett vacakolni. Feleslegesen szedtem szét a hátulját, a szívó cső bilincsén húztam de akkor se szünt meg a hiba . azért lett megnézve az eleje . Csak remélem ez volt a baja, de ha nem , ez akkor is cserés már 8500 ora van a gépben homlok rakodós és még bontatlan./volt/ eddig. Majd még mesélek ha érdekel valakit.
Válasz R Sándor #15865. hozzászólásáraMi ez? Mitől lett a lyuk? Mi köze lehet a tuskónak a lyukhoz?
Válasz Dvili #15864. hozzászólásáraHa jol tévedek a 8550 es gépkönyvébe az volt írva hogy ha a gép nehéz munkát végez akkor 200 ora után cserélje le az olajat egyébként 250 ora. Akkor??
Elvileg még lett a hiba legalábbis remélem hogy ez volt



Válasz traktorajtóhajtogató #15863. hozzászólásárapazarlás nincs, 500 nál olajat cserelni mindenki maga tudja én 250
nél cserélem , olyan mintha autóknál 10000 nél cserélné valaki, többit meg lehet agyalni milyen 20000 km utan az olaj meg milyen 30000 nél.
Attól hogy kitalálja valaki a gyartónál spóroljunk egyet nem biztos hogy követendő példa.
Megjegyzés : érdekes valtra t151 légszűrőjében 1000 óránál minimális a por , pedig nincs tisztítva. Mégis lecserélem újra.
Ez még jó konstrukció újabbakét lehet folyton takarítani
Válasz Dvili #15842. hozzászólásáraEz nettó pazarlás. Persze az is számít, hogy évente mennyit megy a traktor. Nálam 6-700 órát mennek évente, vagy többet. Ilyen olajcsereperiodussal a SISU motor simán megy 20000 üzemórát bármiféle megbontás nelkül. Én ennél többet nem akarok...
Válasz R Sándor #15861. hozzászólásáraHonnan szív a pumpa ??? Nem esett oda valami a tuskótól, és hol befogja a szívócsövét, hol nem ??? Szívócsonk elrepedés ???
Válasz Celtises #15860. hozzászólásáranem csak kormány nincs semmi nincs , elvileg ha a p rioritas szelep a rossz akkor ha valamelyik hidraulika kárt működtetés amelyikbol nem megy sehova az olaj akkor a kormány beindul, meg attól még van olajnyomas a valtonaàl , tehát elvileg nem az a baja azt nem bírom eldönteni hogy a szivattyú levegosodik be , vagy esetleg szét van hullva a szivattyú meghajtás a váltóban . amikor le volt véve a hátulja akkor beindították a kardán hajtású hajtó huvelye forgott és ugye arról kaja a hajtást egy fogaskerék keresztűl az iker hidraulika szivattyú
Válasz R Sándor #15846. hozzászólásáraPrioritás szelep?
Válasz Diesel Tibor #15858. hozzászólásáraDe nem kevés hanem, vagy van vagy nincs tehát vagy 0 vagy megfelelő az talán 18 bar. tehát ha van akkor jó, megy , emel a rakodó, / homlok rakorós a gép/semmi kontrol lámpa nem világít aztán egyszer csak minden hidraulika szivattyúval kapcsolatos dolog megszünik , nem megy a kormány, nem emel a rakodó szétkapcsol a power fokozat és a hi-tech kuplung is tehát az előremenet vagy a hátramenet. és világít a váltó olajnyomas piros lámpa meg villog a stop felirat . Ha lenne beépítve egy nyomás mérő óra akkor nullát mutatna. aztán gondol egyet és megint minden műkodik , leállítás után ujra indításkor , mert váltó olajnyomas nélkül nem járatom hogy nehogy megégjen a szivattyú. de van amikor 10 szer indíto es jó astán akár 10 ster indítom és nem jó.
Válasz Diesel Tibor #15857. hozzászólásáraMost eszembe jutott,hogyha kevés az olaj nyomás ,akkor a gardán megtud csúszni ,tegyél rá valami gardános gépet,hogy azt viszi-e,de ez csak olyan megérzés.
Válasz Diesel Tibor #15856. hozzászólásáraNekem volt egy T160-as,ami elég sokszor kiírta L422 kódot ez azt jelzi kevés a levegő ,ránéztem az órára 7 bár mondom ez nem kevés ,és nem törődtem vele egy idő után elvette a csoporton belüli váltást ha erre sem reagáltam akkor levette a fordulatot,és egy újra indítás megoldott mindent.
Válasz R Sándor #15855. hozzászólásáraMost ez csak azért sikerült mért én elég pozitíven állok a dolgokhoz
,es ez átment a rendszeren
A valtrák azon gépek egyike amelyik újra indításnál törlik a hiba kódokat, tehát ha újra előjön a hiba addig ne állítsd le míg rá nem nézel a kijelzőre.
Válasz Diesel Tibor #15854. hozzászólásáraMost kimentem 5 ször beinndítottam 5 ször ment a kormány meg minden. esetleg holnap ha próbálgatom holnap ránézek de szerintem max olyan kód lesz hogy a váltó olajnyomás alacsony , szerintem.
Válasz R Sándor #15853. hozzászólásáraA motort nem szokták (,T160),,a váltót viszont igen
Válasz Diesel Tibor #15852. hozzászólásáraNem is néztem , de ez még csak "félig van elektronikázva "
Válasz R Sándor #15850. hozzászólásáraHiba kódot nem ír?
olyan mint ha ki be kapcsolna a hiraulika szivattyú mert minden el megy és minden visszajön, MINDEN. AMI AZ OLAJSZIVATTYÚVAL KAPCSOLATBAN VAN.
Válasz VMisi #15848. hozzászólásáramelyik ?? de ha csak valamelyik szenzor romlott el attol a kormánynak menni kéne.
Válasz VMisi #15847. hozzászólásáraA motor megy annak semmi baja.
Válasz R Sándor #15846. hozzászólásáraNem lehet, hogy csak egy vezeték csatlakozója sérült meg, lazult ki?
Válasz Dvili #15845. hozzászólásáraÉs a gázolaj szűrőt?
Jó estét . lenne egy kérdésem : van egy n 92-es traktorom kb 4 napja pótkocsival hazafelé jövet átmentem egy levágott tuskón , a traktor döccent egyet, és megállt a hajtás teljesen mindha kivettem volna üressbe, és világított a váltó olajnyomás lámpa is, ujraindítás után minden működött. Kb 500 méter megtétele után /döccenés nélkül/ ugan ez a jelenség ,váltó olajnyomás lámpa világít hajtas megszünik.Aztán kb 3 km után szintén. hazaértem . Arra gonholtam hogy levegőt sziv a hidraulika szivattyú mivel a váltó olajszint a minimum alatt volt, kitakarítottam a váltó szűrőt , felöntöttem az olajat a váltóbam maximumig minden működött . Kb masfel napot dogoztam a géppel rakodózás pótkocsizás minden műkodött. Tegnap reggel üres ibc tartály rakodás közben itthon , megint megszünt a váltó olajnyomás megállt megint minden se kormány, se hiraulika se hajtás. 10 indítás után sem /javúlt mrg/ Hozzá ertő ajanlására levettük a kardán hajtást és levettük a 90 fokos gumi könyököt felül ami összeköti a szivattyú szivó ágat a függőleges fém csővel mivel elvileg ez el tud repedni és itt levegőt tud szívni a szivattyú és be tud levegősöni, de semmi repedést nem találtunk bilincsek picit lazák voltal azt hittük ez lehetett a baj. De nem volt jó így sem. aztán észrecettem hogy a szivattyú szívó csövébe bele van kötve felülről egy csonk, megkétdeztem egy szervizest ez egy visszafolyó ági gyüjtő rész ebben van egy szelep ami 2 bárnál nyit és a felesleges olajat visszavezeti a szivattyú stívó csövébe , a szelepet kivettem megcsiszoltam mert volt rajta egy pici karcolás elcileg ettől szorulhatott, de még mindig nem jó a gép. A jelenség ugyan az beindítom vagy van váltó olajnyomás vagy nincs föggetlenül attol hogy mit csinálok. pl beindítom nan olajnyomás kitekerem a kormányt koppanásig a szivattyú terheli a motort működik minden / tehát nem ment le a borda a hirdaulika szivattyú tengelyről/ ezt mondjuk megcsinálom 10 szer minden fasza. Aztán beindítom váltó olajnyomás nincs semmi mem működik , akár 10 indításbol egyszer sem. VALAKINEK VOLT E MÁR HASONLÓ PROBLÉMÁJA ÉS HA IGEN MI LETT A MEGOLDÁS??? VAGY VALAKINEK VALAMI TIPP HOL KERERSSÜK A HIBÁT?
Válasz VMisi #15844. hozzászólására10000 renként mint az olajat, nem autópályán megyünk
Válasz Dvili #15843. hozzászólásáraSzerintem is ez a helyes autónál és traktornál is. A kubura is 500 óra van írva, de 300-at mondanak Katáék is.
Renault csoportokban is szinte mindenki 10.000-ként cseréli az olajat.
A levegőszűrőt mikor cseréled az autón?
Válasz Sk Laci #15836. hozzászólásáraopelokra, bmwre is ráírják 30000 km-t mindenki maga tudja mit vállal be
Fura én mégis 10000 km után cserélem olajat pedig 30000 km-t ír olajcsere periódusra, legszebb, hogy szerintük légszürőt elég minden második olajcserénél kidobni , ezt mindenkire rábízom autóját , traktorát hogy szervizeli.
Válasz traktorajtóhajtogató #15839. hozzászólásárabiztos csak én vagyok ilyen , 250 nél mindig olajcsere
Válasz traktorajtóhajtogató #15839. hozzászólásáraMilyen olajat használsz ???
Válasz Sk Laci #15837. hozzászólásáraHa van gép, amivel dolgozni, akkor most szerintem várni kell még.
Válasz Dvili #15835. hozzászólásáraMi az, hogy nincs gazdája? 15000 üzemóra van benne és még a turbója is eredeti. Ne beszéljünk már hülyeségeket.
Válasz VMisi #15834. hozzászólásáraSIsu motorokban.
Válasz traktorajtóhajtogató #15833. hozzászólásáraMindennek nagyon elszált az ára.
Közben sikerült egy jó árú NH-t találnom, de nem hiszem, hogy megvenném, mert csak 20 Le tud többet, viszont tele van szenzorokkal és + adblu az öreghez képest. Ez nem lenne nagy előrelépés.
Én is várok.......
Válasz Dvili #15835. hozzászólásáraCNH traktoroknál 600 óra, JD 500 óra, de az újabb modelleknél ha jól emlékszem 750 órát írnak a motorolaj cserére.
Nekem 600 óra van előírva a NH, 300-nál cserélem, a JD-nél 500 itt 333 óránként /10000 óra alatt a 2 olajcsere helyett 3 olajcserét végzek/ cserélem.
Zetornál 250-300 óránként, de ez már csak tényleg kisegítő traktor maradt.
Válasz VMisi #15834. hozzászólásáraamelyiknek nincs gazdája abban szoktak