ha nem kapunk egy kissebbet normális áron akkor igen, amúgy vezérgép lenne egy másik gazdaságban nálam csak vetne 1350 lit műganyétartályú vetőgéppel a márkját nem akarom reklámozni ,az is közös lessz ha minden igaz
Válasz #11719. hozzászólásra
a 18,4-essel simán permetezünk ,az 1610-es állással ott van még bőven hely (naprát is gombaolőzöm 1m-ig),a 20,8 is befér ,de holnap lefénymásolok egy-két oldalt azt elfaxolom ha kell ,csak adj egy számot
Válasz #11709. hozzászólásra
Amúgy az nem csapágyas csak perselyes . Annak azlett volna a módja hoyg mikor végeztél és lemostad akkor telenyomod zsírral addig míg nem jön belőle és akkor nem állt volna be . Az egyiket elsőre sikerült kiütnöm a másikal félórát molyoltam . Láttam hogy 10-24-est szórtál vele utoljára mert be volt rakodva a tartáyl mögé és kimarta a lemezt egy helyen .
nincs olyan amit ne mondtam(írtam) volna előre
de ha jobban belegondolok, lehet volt rajta még egy ékszíj csak ledobta, mikor beállt a csapágy a boltozódásgátlóba
Válasz #11702. hozzászólásra
Eddig az vagyok nincs akkora baja mint amire számítottam . Elméletileg így is üzemképes lett volna ahogy elhoztam de eldöntöttem hogy felújítom lessz rajta világítás meg ponyva is .
Válasz #11700. hozzászólásra
Ja sikerült fél 4-re hazaérni . Ma már szét is kaptam a teknikát . Leszedtem róla a tartályát meg a tartályról a aházat amiben a munkahenger dolgozik . Lemostam nagynyomásúval . Most már látszik hogy mit kell rajta javítani (szerencsére nem sokat ) . A boltozódás gátlókat mikor zsíroztam mert ahogy néztem a belét szerintem semikor . Amúgy cserélek benneminden csapágyat meg csavart , egy kis heggyestés meg kap egy 25 centis magasítót és egy új festést . Nagyon frankó az állító része pontosan lehet szabályozni a gépet nagyon . Az állító és záró részt kell még kihézagolnom majd és teljesen új gép lessz .
Azt nézzük az időssel ha ezt sikerül jól rendbe tenni akkor nem kell másik szórót keresnünk vagy 10 évig .
Én is röhögök rajtuk,mert tudom hogy van élet (nem is akármilyen)JD nélkül is ,csak itt az oldalon van vagy 10 olyan ember akinek muszály a Jd-t isteniteni mert fizetést kap a a Kité-töl Gál-tol,
Nekem is mondták már h. ne a trabanttal járjak mikor az 5ös fekete BMW a garázsban áll már majdnem 3 éve mert nem mindegy h. miből száll ki az ember.Én ezen csak mosolygok mert akinek ilyen az eszébe jut az mind senki emberek.Én bárhová elmegyek trabanttal is és nem érzem kisebbnek magamat,főleg akkor nem amikor (nagy ritkán)betévedek egy vendéglőbe,és pár kör ital után(amiből az én fogyasztásom 2 üdítő)már kínosnak érzem amikor a nagymenők a pincér jelenlétében egymásra nézegetnek h. ki fizessen,és leesik az álluk mikor kifizetem az egészet,és még véletlenül ha belelátnak a tárcám ba,látják h. reggelig ihatnánák belőle.Ezek menő haverok,de nagy ívben teszek rá h. mit mondanak.Nem értem Te mit foglalkozol az ilyenekkel
Várjál kicsit azzal a servicével,mintha janix ragasztotta volna be a csapszeget a dugóba a ZT-én(technokollal?),meg a gyürükkel is mahinált valamit,én nem bíznék rá egy olajcserét se
Sajnos nem erről szól az egész ,le van nézve akinek nem Jonija meg navarrája van,A másik ha van egy normális szerelőd akkor bármilyen géphez hozzá lehet nyulni házilag,mert (urambocsá)a garanciális szerelők java csak olajat tud cserélni(tisztelet a kivételnek)mi is házilag javitunk mindent a kombájnt a trakit sőt a rakodógépeket kamionokat is ,és nem szégyellünk telefonos segitséget kérni ha elakadunk,persze a jó szerszámok és pár műszer ott vannak a műhelyben
Mint (már többször mondtam)mások szerint nagyon jó a JD,én nem vagyok elmosva tőle.Mifelénk a multban nem voltak nyugati gépek(ezért nem is írtam soha h. ez v. az a márka a jó v. rossz)csak pár Fiat volt de azok mind jók voltak(sárga 180-as; 180-90 dt ;G-240)és sokat futottak.Ennek ellenére nem mertem megvenni a Fiatot mert a Debreceni(nagyobb tapasztalatú)ismerősök azt mondták h.nekik van összehasonlítási alapjuk és a JD összehasonlíthatatlanul jobb a Fiattól.Biztosan van más is olyan jó mint a JD,habár én csak mosolygok az olyan véleményeken h.ez v. az jobb.Mégpedig 2 okból:1,mert nincs olyan különbség h. ezt uton -útfélen mindenki meg tudná állapítani, 2 ,mert szerintem ha nekem ideadnának egy jó közepes minőségű traktort,akkor biztos vagyok benne h.sokkal többet bírna mint egy csúcstechnika az ország traktorosainak95%ának kezelésében.Tehát szerintem rendkívűl sofórfüggő.Visszatérve az eredeti problémához,ha én most nagygépet vennék,akkor elsődlegesen megnézném a műszaki háttért,elterjedtséget stb.és nem vennék meg egy egyedi ritka gépet.Soha nem mondtam h.a Claas v.Fendt V. a Ferga rosszabb gép mint a jd.
15934 hozzászólás
Válasz #11728. hozzászólásra

te még nem hallottad,hogy "közös lónak túros a háta"?
Válasz #11732. hozzászólásra
igen van ,szinte full-full,advance felszereltség,csak 40-es váltó,nem rugozott híd,mivel én trakival nem fuvarozok
Válasz #11727. hozzászólásra
ilyen tekergetős izé van benne?(cruise control)
Válasz #11730. hozzászólásra
még mindig azt mondod a tm-röl hogy jó gép?
azzal lehet vetni ikerrel ? nem tapos ?(csak mert egy olyan is van a jelöltek között)
Válasz #11728. hozzászólásra
Ha függesztett a vetőgép akkor szimplakerékkel tényleg nehéz ügy lenne.
Válasz #11723. hozzászólásra




JÁÁÁJJJJJJJ !
Válasz #11724. hozzászólásra
ha nem kapunk egy kissebbet normális áron akkor igen, amúgy vezérgép lenne egy másik gazdaságban nálam csak vetne 1350 lit műganyétartályú vetőgéppel a márkját nem akarom reklámozni ,az is közös lessz ha minden igaz
Válasz #11725. hozzászólásra
Az ikrek közel vannak
Válasz #11721. hozzászólásra
20,8-al ikerbe vetek,18,4-l permetezek!
Válasz #11721. hozzászólásra
fénykép és mailban jó lessz
Válasz #11720. hozzászólásra
A naggyal akarsz vetni?
Milyen vetőgéppel?
Válasz #11722. hozzászólásra
de vetni minnél szélesebbel szoktunk, hogy utána tudjunk művelni :-)
Válasz #11720. hozzászólásra
Hagyd a picsába azt az ikret !
Bax rá művelőt. Az idén már így tervezem ha a talaj engedi.
Válasz #11719. hozzászólásra
a 18,4-essel simán permetezünk ,az 1610-es állással ott van még bőven hely (naprát is gombaolőzöm 1m-ig),a 20,8 is befér ,de holnap lefénymásolok egy-két oldalt azt elfaxolom ha kell ,csak adj egy számot
Válasz #11718. hozzászólásra
de akkor az ikerkerék vajon hol fog menni ???
jdpowershift at gmail.com
Válasz #11716. hozzászólásra
ha a 20.8-as gumi az 520 mm széles, akkor 1610+520=2130, 3x75cm meg = 225cm, marad 4-4 cm a sorig
Válasz #11717. hozzászólásra
mail cim ,és küldöm ott jobban látszik
Válasz #11714. hozzászólásra
nézem én nézem de a lényeg nem látszik
1610,1715,181,1910,2010,2115,mm nyomtáv a 20,8-ra
Válasz #11714. hozzászólásra
Fölső 2 sorról csinálj makrót vagy közelebbit vaku nélkül !
Pisti a myomtávok
remélem látszik valami
Válasz #11711. hozzászólásra
8-20-30 volt, amúgy meg már mikor megvettem, akkor nem fogadta be a zsírt. szándék volt a felujitás, de sose fért bele az időbe
Válasz #11709. hozzászólásra
Oké rendbe csak megkérdeztem hátha .
Válasz #11709. hozzászólásra
Amúgy az nem csapágyas csak perselyes . Annak azlett volna a módja hoyg mikor végeztél és lemostad akkor telenyomod zsírral addig míg nem jön belőle és akkor nem állt volna be . Az egyiket elsőre sikerült kiütnöm a másikal félórát molyoltam . Láttam hogy 10-24-est szórtál vele utoljára mert be volt rakodva a tartáyl mögé és kimarta a lemezt egy helyen .
Válasz #11709. hozzászólásra
Igen aza kis dupla szíj azt láttam azt rendelek majd a Hevesgéptől .
Válasz #11704. hozzászólásra
nincs olyan amit ne mondtam(írtam) volna előre
de ha jobban belegondolok, lehet volt rajta még egy ékszíj csak ledobta, mikor beállt a csapágy a boltozódásgátlóba
Válasz #11707. hozzászólásra
Jól van egye fene csinálok majd pár képet a végén is meg közben is .
Válasz #11706. hozzászólásra

a vége elég nekem, a többiek nevében nem nyilatkozhatok
Válasz #11705. hozzászólásra
A végeredményt akarjátok látni vagy közben is .
Válasz #11703. hozzászólásra
Csak aztán el ne felejtsd lefotózni, és felrakni ide!
Válasz #11702. hozzászólásra
Ha tudsz valami komoly baját akkor mond meg most ne szét szedés közben jöjjek rá .
Azt nem mondtam hogy veszek rá egy garnitúra új lapátot .
Válasz #11702. hozzászólásra

Eddig az vagyok nincs akkora baja mint amire számítottam . Elméletileg így is üzemképes lett volna ahogy elhoztam de eldöntöttem hogy felújítom lessz rajta világítás meg ponyva is .
Válasz #11701. hozzászólásra

ez igy olvasva elég egyszerűnek tünt
remélem elégedett leszel vele
Válasz #11700. hozzászólásra
. Amúgy cserélek benneminden csapágyat meg csavart , egy kis heggyestés meg kap egy 25 centis magasítót és egy új festést . Nagyon frankó az állító része pontosan lehet szabályozni a gépet nagyon . Az állító és záró részt kell még kihézagolnom majd és teljesen új gép lessz .
Ja sikerült fél 4-re hazaérni . Ma már szét is kaptam a teknikát . Leszedtem róla a tartályát meg a tartályról a aházat amiben a munkahenger dolgozik . Lemostam nagynyomásúval . Most már látszik hogy mit kell rajta javítani (szerencsére nem sokat ) . A boltozódás gátlókat mikor zsíroztam mert ahogy néztem a belét szerintem semikor
Azt nézzük az időssel ha ezt sikerül jól rendbe tenni akkor nem kell másik szórót keresnünk vagy 10 évig .
Válasz #11699. hozzászólásra
hello
hazaértél?
Válasz #11698. hozzászólásra
Hali .
Válasz #11697. hozzászólásra
nem szabad vigyorogni
Válasz #11694. hozzászólásra

???????????
Válasz #11684. hozzászólásra
Feri!
mi a gond a fertötlenitős kultival?
Válasz #11694. hozzászólásra
nem úgy gondoltam. hanem úgy, hogy kinlodjón az vele, akitől megveszed
Válasz #11693. hozzászólásra







Ez ugyan olyan szar mint a ferga, mert 1 szallagról jönnek le.........
Válasz #11661. hozzászólásra
nem mindenki szeret más cégnek a szarával kinlódni
Válasz #11690. hozzászólásra

szerintem igazad van, a világ nemcsak zöld-sárga! viszont ezt kevesen merik bevallani, főleg ha JD gázpedált nyom
Válasz #11688. hozzászólásra




Ha te mondod, akkor úgy van biztos
Válasz #11689. hozzászólásra
Én is röhögök rajtuk,mert tudom hogy van élet (nem is akármilyen)JD nélkül is ,csak itt az oldalon van vagy 10 olyan ember akinek muszály a Jd-t isteniteni mert fizetést kap a a Kité-töl Gál-tol,
Válasz #11687. hozzászólásra
Nekem is mondták már h. ne a trabanttal járjak mikor az 5ös fekete BMW a garázsban áll már majdnem 3 éve mert nem mindegy h. miből száll ki az ember.Én ezen csak mosolygok mert akinek ilyen az eszébe jut az mind senki emberek.Én bárhová elmegyek trabanttal is és nem érzem kisebbnek magamat,főleg akkor nem amikor (nagy ritkán)betévedek egy vendéglőbe,és pár kör ital után(amiből az én fogyasztásom 2 üdítő)már kínosnak érzem amikor a nagymenők a pincér jelenlétében egymásra nézegetnek h. ki fizessen,és leesik az álluk mikor kifizetem az egészet,és még véletlenül ha belelátnak a tárcám ba,látják h. reggelig ihatnánák belőle.Ezek menő haverok,de nagy ívben teszek rá h. mit mondanak.Nem értem Te mit foglalkozol az ilyenekkel
Válasz #11684. hozzászólásra

Várjál kicsit azzal a servicével,mintha janix ragasztotta volna be a csapszeget a dugóba a ZT-én(technokollal?),meg a gyürükkel is mahinált valamit,én nem bíznék rá egy olajcserét se
Válasz #11686. hozzászólásra
Sajnos nem erről szól az egész ,le van nézve akinek nem Jonija meg navarrája van,A másik ha van egy normális szerelőd akkor bármilyen géphez hozzá lehet nyulni házilag,mert (urambocsá)a garanciális szerelők java csak olajat tud cserélni(tisztelet a kivételnek)mi is házilag javitunk mindent a kombájnt a trakit sőt a rakodógépeket kamionokat is ,és nem szégyellünk telefonos segitséget kérni ha elakadunk,persze a jó szerszámok és pár műszer ott vannak a műhelyben
Válasz #11680. hozzászólásra
Mint (már többször mondtam)mások szerint nagyon jó a JD,én nem vagyok elmosva tőle.Mifelénk a multban nem voltak nyugati gépek(ezért nem is írtam soha h. ez v. az a márka a jó v. rossz)csak pár Fiat volt de azok mind jók voltak(sárga 180-as; 180-90 dt ;G-240)és sokat futottak.Ennek ellenére nem mertem megvenni a Fiatot mert a Debreceni(nagyobb tapasztalatú)ismerősök azt mondták h.nekik van összehasonlítási alapjuk és a JD összehasonlíthatatlanul jobb a Fiattól.Biztosan van más is olyan jó mint a JD,habár én csak mosolygok az olyan véleményeken h.ez v. az jobb.Mégpedig 2 okból:1,mert nincs olyan különbség h. ezt uton -útfélen mindenki meg tudná állapítani, 2 ,mert szerintem ha nekem ideadnának egy jó közepes minőségű traktort,akkor biztos vagyok benne h.sokkal többet bírna mint egy csúcstechnika az ország traktorosainak95%ának kezelésében.Tehát szerintem rendkívűl sofórfüggő.Visszatérve az eredeti problémához,ha én most nagygépet vennék,akkor elsődlegesen megnézném a műszaki háttért,elterjedtséget stb.és nem vennék meg egy egyedi ritka gépet.Soha nem mondtam h.a Claas v.Fendt V. a Ferga rosszabb gép mint a jd.
Válasz #11684. hozzászólásra
Matyi a szerelőd? Nálam is ő volt amikor az ülésgondom volt,de elötte a szekszáárdiak voltak őket nem ismered?