Gázolaj árak 597 Ft Benzin árak 594 Ft EUR 399.2 Ft USD 338.87 Ft CHF 427.35 Ft GBP 465.33 Ft

Fórum

Valtra Valmet traktorok

Létrehozta: Paldoo , 2008-07-15 23:00:15

Kedvencekhez Segítség

15934 hozzászólás
Nincs profilkép
#11584 jancsi &
2009-12-26 19:28:03

Válasz #11583. hozzászólásra
Neki "dió héjbann" ennyi a traktor.smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol


A szerelők aki 2-3év után a sz@ráment hátsó hidat javitják (nagy csen leple alatt) azok egy kicsikét többet tudnak a "traktorról".smile blushing

#11583 Mfpisti
2009-12-26 19:07:48

Az Agco egy befektetőcsoport.
Pontosan le....ják,hogy ki mivel szánt,vagy arat.
Egy dolog érdekli őket:a profit.
Amikor megvesznek egy nevet,a piaci részesedést veszik meg.
Szerintem ugyanaz a traktor,ugyanazon áron jön ki az Agco-tól.legyen az MF,vagy Valtra,vagy Ch...stb.
Attól függetlenül,hogy adott egy motor,meg egy hajtómű,azért még nem egyszerű belőle traktort építeni.
Vagy Te hozzáfognál,Szabi?

#11582 Szabi5
2009-12-26 18:46:07

Válasz #11581. hozzászólásra

Az utóbbi árakat a holland Trekker magazinbol vettem. Van az összehasonlitásban még egy JD 8345 R 210194 Euroert és egy Case Magnum 335 ös 149107-ért. De a Case kicsit kissebb és gyengébb valamint nincs benne CVT váltó.

#11581 Szabi5
2009-12-26 18:40:40

Válasz #11579. hozzászólásra

Legkissebb S olyan 120000 Jurotól indul + FA nálunk asszem az 232 es. A legnagyobb 352-es 202000 Juro Hollandiában. A 8690-es MF ugyanott 199626 Euro de ugy tudom a valtrának van egy melső rugózása és egy elsö hárompontja plusszba a Maseyhez képest.

Nincs profilkép
#11580 drenthe
2009-12-26 18:26:34

Válasz #11577. hozzászólásra

Kösz az infokat. S - árak engem is érdekelnének... Mondjuk S322 nettó...

#11579 Claas mániás
2009-12-26 18:18:01

Válasz #11577. hozzászólásra

tudsz már S árakat ?

#11578 Szabi5
2009-12-26 18:15:57

Válasz #11573. hozzászólásra

Én nem. Még nem mert bemutatkozni. Anélkül mocskol általában. Persze nem tom miért. Ez egy ilyen becsipődés nála.

#11577 Szabi5
2009-12-26 18:14:08

Válasz #11566. hozzászólásra

A valtra drága. Ez van. De legalább jó. Finn munkás rakja össze nem Bangladesi Tálib. Azonos felszereltségben legalább JD árat kell fizetni érte. Aki ismeri az tudja miért. A francia gyártmányu S valtráért nem tenném tüzbe a kezem de abban is valtra a motor és Fendt a váltó szóval rossz nem lehet.

#11576 Claas mániás
2009-12-26 18:10:10

Válasz #11575. hozzászólásra

Szia Szabi nektek is boldog ünnepeket

#11575 Szabi5
2009-12-26 18:08:18

Válasz #11573. hozzászólásra

Szia Gábor. Boldog karácsonyt.

#11574 Szabi5
2009-12-26 18:07:20

Válasz #11550. hozzászólásra

A Massey Fergusson mégis mit fejlesztett? Az uj Nagy MF ben van egy Fendt váltó és egy Valtra motor. Akkor mit fejlesztett rajta a MF? A fülkét? A direct váltó teljes egészében valtra fejlesztés és 4 fokozatu váltóhoz van csatolva a hidromotor szemben a Fendt két fokozatával és a hidromotor is más gyártótol érkezik. Ez nem azt jelenti, hogy jobb mint a Fendt rendszere de teljesen más és egyvalamiben biztos jobb. Birja a nagy hideget. Ja és a valtra az uj Set kivéve teljesen saját technikával dolgozik, vannak saját váltói és saját motorjai amik eredetileg is a valtráknak lettek fejlesztve. Ez valószinű nem lessz mindig igy mert az AGCO n belül minden cégnek meg lessz a saját feladata és nem fog mindenki mindent gyártani.

#11572 Szabi5
2009-12-26 17:57:14

Válasz #11555. hozzászólásra

Te is sajna többet irsz mint olvasol. Kicsit tájékozodjál mielőtt hülyeségeket beszélsz. A valtra természetesen saját maga tervezi és gyártja a gépei legnagyobb részét. Az uj S valtrában van egy AGCO vario váltó(Fendt) és a MF gyárban rakják össze. Cserébe a Valtra is gyárt MF eket.Pl a 4000-es szériát. A valtra nem tőkeszegény mert az AGCO számolatlanul dönti bele a pénzt mint a motorgyártásba mint a váltó és hátsóhidgyártásba ami finnországban történik. A valtra nem is olyan kis gyártó mert pl. nagyobb mint a Fendt. Miért kellene nagy legyen? Ott a New Holland ő elég nagy oszt mégis mennyi olcsó szart gyárt.

#11571 Feri
2009-12-26 16:54:53

Válasz #11570. hozzászólásra

Vétel esetén ,ne a magyar delerben gondolkodjatok.Nézzétek a EU-s valtra kereskedők árait,ebben az esetben áfa nélkül veszel,és hidd el jobban! Sajnos erre a Valtra jó példa,az AXIÁL piacai miatt!

Nincs profilkép
#11570 drenthe
2009-12-26 16:48:16

Válasz #11569. hozzászólásra

Az oké . De megéri az árát? Mert a múltkor itt azt beszélték annyi mint a JD kategóriában...

#11569 Claas mániás
2009-12-26 16:37:06

Válasz #11566. hozzászólásra

A valtra mindig is a minőségre ment,náluk nem ugy megy hogy kérek egyet a sorbol ,egyedi igények szerint rakják össze

#11568 Feri
2009-12-26 16:14:11

Válasz #11567. hozzászólásra
Az ár nagyon fontos!De ha lehetőséged van akkor próbálj ki 1 ruggózott hidas valtrát,utánna ülj be egy másik márkájú traktorba!Sok érdekeset fogsz tapasztalni!Utánna majd visszatérünk a témára!

Nincs profilkép
#11567 drenthe
2009-12-26 15:55:51

Válasz #11566. hozzászólásra

Az "5" helyett % százalékot akartam írni...

Nincs profilkép
#11566 drenthe
2009-12-26 15:54:49

Válasz #11557. hozzászólásra

Akkor te azt mondod hogy a Valtra a minőségre megy , hosszasan ellenőrzi , teszteli a gépeket mielőtt kiadja? Tehát ugyanazon megjelent Mf és Valtra közül az utóbbi alaposabb ,jobb? Szerinted mondjuk az IH vagy JD-hez képest mennyivel drágábbak vagy olcsóbbak 5-osan?

#11565 Feri
2009-12-26 14:48:08

Válasz #11564. hozzászólásra

UFF,eggyetértek!!!smile thumbupcool

#11564 Claas mániás
2009-12-26 14:41:57

Válasz #11563. hozzászólásra

A Hernek Zoli szerintem jól csinálta a dolgokat,fel is futtatta az eladást ,de mindjárt rányultak a nagyok

#11563 Feri
2009-12-26 14:39:28

Válasz #11560. hozzászólásra

A magyar üzletpolitika az oka, hogy az egyik legjobban nyúzható traki,csak azoknak a körében terjedt el akik,már korrábban is kapcsolatvoltak a Valmet-Valtra gépekkel.Sajnos a mai mo-i képviselet is arra jó,hogy a magasan tartott értékesitési árral a kommersz gépek piacát védje!PL: AXIÁL GRUPE!
A csongrádiakról,meg a másik kecskeméti cégről nem is beszélnék!smile sad

#11562 Claas mániás
2009-12-26 14:39:20

Válasz #11561. hozzászólásra

hali, néktek is szintúgysmile glare

#11561 Feri
2009-12-26 14:33:57

Válasz #11559. hozzászólásra
Szia Gábor! Boldog karácsonyt !

Nincs profilkép
#11560 Batka
2009-12-26 14:27:35

Szerintem közvetlen összefüggés inkább a gyártott darabszámokkal van, valószinű mf-ből jóval több jön le a gyártósorról, igy az állandó ktgek is több darabra oszlanak, meg a márkanevet is meg kell fizetni. A valtrának nagyobb az ázsiója. A traktorgyártás ma már hasonlóan működik, mint az autógyártás, nézd meg a vw-seat-skoda gyártmányokat, a karosszéria kivételével gyakorlatilag ugyanazt a technikát kapja az ember, mégis mekkora az árkülönbség...

#11559 Claas mániás
2009-12-26 14:25:58

Válasz #11558. hozzászólásra
Hagyd a buta irigy embereket fogalmuk sincs a jó gépekhez
smile tongue

#11558 Feri
2009-12-26 14:14:53

Válasz #11555. hozzászólásra

Nem így van! A lelenleg futó T/o,T/1 szériának a váltója kb 14 éve fut a valmettel kezdődöen,a motor Valmet-sisu fejlesztés,a hidraulika szintén 10 éve a régi akkor miről beszélsz?A valtra motorért adná cserébe a Fendt a varió váltóját.A 64.es szériától felfele a MF miért viszi a SISU motort,azért mert rossz?Na nem idegesitem magam!

#11557 Claas mániás
2009-12-26 13:55:05

Válasz #11555. hozzászólásra
Mert ők nem engednek a minőségből,és tudvalevő ,hogy a minőségnek ára van

Nincs profilkép
#11555 jancsi &
2009-12-26 11:41:02

Válasz #11551. hozzászólásra

Kicsi a Valtra cég és tőkeszegény igy nem futja fejlesztésekre csak össze szerelésre. Mi az ami mostanra még erdeti a valtra traktorokban.



Valhogy nem megy az északiaknak a mai biznisz nézd meg a Volvot, Saabot ezek a presztizs márkák mostanra csak veszteséges pupok a nagy konszernek hátán.

#11554 Június Cézár
2009-12-26 11:19:05

Válasz #11553. hozzászólásra

Ha 1 tulajdonban van, akkor ennek nincs semmi jelentősége smile lolsmile lolsmile lol

#11553 Vadmalac
2009-12-26 11:16:43

Mondjuk én inkább arra gondoltam, hogy esetleg azért, mert az MF fejlesztette ki a traktort, akkor ő arassa le a babérokat. Nomeg a zsét! smile smile

#11552 Vadmalac
2009-12-26 11:14:55

Válasz #11551. hozzászólásra

Tiszteletben tartom a véleményedet! smile blink smile lol

#11551 Június Cézár
2009-12-26 10:53:15

Válasz #11548. hozzászólásra
Ez valamilyen üzleti megfontolásból van.
Valószínűleg mert a valtra a leggyengébb márka a cégen belül.

#11550 Vadmalac
2009-12-26 10:42:45

Az Agco-nál akkor most az MF-nél fejlesztik a gépeket, a többi gyár meg csak adaptálja esztétikailag és kész? Pl. a Valtra Direct sorozatban Agco Vario váltó van, vagy sem? Mert a leírás alapján nem lehet tudni, mert ott emlegetnek valamiféle együttműködést a Steyr-rel is. Csak az a fura, hogy a Valtránál nem 2 fokozat van, hanem 4. Ez mondjuk lehet jó, mert mindíg a lehető legtöbb mechanikus erőátvitellel lehet dolgozni. Próbáltam a weboldalon lévő Direct demo-t. Csak azt nem értem, hogy a menet közbeni tartomány váltás hogy működhet a gyakorlatban? smile huh Mert ha 1000-es fordulatról visszalököm D-ből C-be, a kis kar amivel a fokozatmentes áttételt lehet szabályozni, meg teljesen hátrahúzva, akkor a fordulatszám kiakad 2200-on, akkora áttételkülönbség van.

#11549 Claas mániás
2009-12-26 10:28:35

Válasz #11548. hozzászólásra

ezt énse értem ,de ők 100%-osan letesztelt géppel mernek csak kijönni a piacra

#11548 Vadmalac
2009-12-26 10:20:58

Válasz #11547. hozzászólásra

Én egyet nem értek. A Valtra miért 1 évvel később vezeti be a gépet mint az MF? smile confused

#11547 Claas mániás
2009-12-26 10:05:23

Válasz #11546. hozzászólásra

hali, olcsóbb lessz az MF ha a Valtra megjelenik a magyar piacon,de csak megrendelésre hoznak belőle ,érdekes az agco üzletpolitikája 15-20% áreltérés a kb egyforma trakik között az Mf javára

#11546 Vadmalac
2009-12-26 09:49:50

Válasz #11545. hozzászólásra

Tényleg nem kell fizetni! Egybe olvastam az alatta lévő másik akcióval. Csak nekem eléggé egybe folyt. Az valami kedvezményes lízing. Így már más! 4000 óra az kemény! De lehet, hogy nem sokat adnak el így sem és a gyárnak ez nem akkora kockázat. Mellesleg szét is vágna a méreg, ha 4000 óra előtt széthullna bármely része egy új traktornak! smile smile

Amúgy más cégnél nincs olyan, hogy pénzért hosszabbított garancia? Mintha már hallottam volna felénk is ilyesmit. smile confused

#11545 VMisi
2009-12-26 08:23:36

Válasz #11543. hozzászólásra

Más márkákra mennyi a garancia?
Mi az hogy havi díj ellenében? Ez nem alapból jár?

#11544 Vadmalac
2009-12-26 07:40:09

Válasz #11541. hozzászólásra

Hogy érted azt, hogy sok lesz? Ez nem ugyanaz a gép, amit 8600-as MF-ként már 1 éve lehet kapni? smile blink

#11543 Vadmalac
2009-12-26 00:22:25

Németországban dec 31-ig 4 év vagy 4000 ü.óra garit adnak a Versu és Direct modellekre.
Persze havidíj ellenében. smile smile

http://www.valtra.de/

#11542 Paldoobá
2009-12-25 23:34:11

Válasz #11537. hozzászólásra

Rohadt ócsó vagy.
Még a végén lecsapnak rá bagóé...

#11541 Claas mániás
2009-12-25 22:57:30

Válasz #11540. hozzászólásra

Sajnos sokba ,ugyanez MF-ként olcsóbb lesz a piacon ,az 42 körül (de ezt csak ugy hallottam nem hivatalos helyröl)

Nincs profilkép
#11540 drenthe
2009-12-25 22:48:11

Ezek mibe fájhatnak? Mondjuk a legnagyobb...http://www.valtra.com/extras/video.asp?chk=fok&vid=2

#11539 Géza
2009-12-25 22:33:50

Válasz #11538. hozzászólásra

azt mondta az ember, hogy januárba hívjam vissza

#11538 Claas mániás
2009-12-25 22:32:30

Géza jössz malacé?

#11537 Claas mániás
2009-12-25 21:52:37

Válasz #11534. hozzászólásra
De tudod, mit legyen jó karácsonyod 50-ért vihetitek

#11535 Paldoobá
2009-12-25 21:27:24

Válasz #11534. hozzászólásra

juhéééééééésmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
nónónónósmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jelentős áremelkedés a gabona- és olajnövény-piacon
Jelentős áremelkedés a gabona- és olajnövény-piacon
Optimista terméskilátások a hazai gabonapiacon.
AM: az éghajlatváltozás nemcsak környezeti, hanem élelmiszerbiztonsági veszély is
AM: az éghajlatváltozás nemcsak környezeti, hanem élelmiszerbiztonsági veszély is
A hazai agrárpolitika célja a hosszú távon is fenntartható, klímareziliens...
Traktor INTERNATIONAL IHC 533 keskeny nyomtávú traktor
Traktor INTERNATIONAL IHC 533 keskeny...

1.650.000 Ft

Ursus C 380
Ursus C 380

11.500.000 Ft

Pöttinger CAT 170 hyd. dobos kasza
Pöttinger CAT 170 hyd. dobos kasza

470.000 Ft

Rézsűzúzó TLM 200 típusú, 2 méteres munkaszélességű kalapácsos
Rézsűzúzó TLM 200 típusú, 2 méteres...

1.190.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]