Válasz mtz1221 #5622. hozzászólásáraAz MTZ szivattyút ha beteszed a helyére két csapágy tartja, ha nem így oldod meg a meghajtást, akkor persze, hogy nem bírja... ez a nem rendeltetés szerű használat, ha viszont felcsapágyazod, nem lesz semmi baja...
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáraAz mtz pumpát felejtsd el direktbe.Nekem két napot nem bírt ki.Direkt a tlt-re olyan pumpát keress amin a behajtó tengely csapágyon van.
Válasz .Feco. #5618. hozzászólásáraA CO6-on direktbe hajtatjuk a hidro ventillátort egyik kiadószelep párról ami jó is, a 6497-nek 150+ os a szivattyúja, igaz 10ezer van benne és már gyengélkedik de még ígyis szépen lehet vele dolgozni viszont a nagytrakiban meg nemtudjuk mennyi óra van, ott sem új már a rendszer és az eleve is csak 100 literes, szerintem gond lenne vele ha folyamatosan hajtatni kéne a ventillátort meg emelni gépet nyomjelzőt váltani....rugalmatlanná válna a meló.
Ja igen, azért agyalok rajta, mert most tavasszal nagyon meredek táblákba fogok zabot vetni vele, ahol a puha talajon a kisebbik kirugdossa magát szerintem, a nagy meg eleve nehezebb jóval, nagyobbak a kerekei valamint hátul ikerkerék készlet van hozzá szóval meglenne oldva az ilyen történet.
és lehet gyorsan megcsinálnám kardánosra mint a cyclo is volt annó, egy 20liter körüli olajtartály kell, egy szivattyú amit a kardánra helyezek fel, illetve egy olajhűtő radiátor amit a ventilátor szívó oldala elé helyezek, hogy hűtse ezt a zárt olajkört a beszívott kinti levegő, akárcsak a White vetőgépen is megvan oldva, emlékszel rá.
Holnap ha érkezek megnézem milyen a ventilátor hidromotorja, aztán agyalunk kicsit.
Tudja valaki esetleg, hogy a Cyclo vetőgépeknél a kardánra feltolható hidro szivattyú ami a ventillátort hajtja, az mekkora kapacitású?
Hány liter/perc-et képes nyomni és milyen fordulaton.
Maszekba mondjuk egy mtz hidraulika szivattyúval kiváltható lenne ez szerintetek?
50liter körül van szergely szipirtyója, terhelés nincsen csak dinamikus olajáramlás, kíváncsi lennék működne e.
Esetleg ha valakinek van elfekvőben cyclo kardán szipirtyó azt megvenném!
Válasz zsoltrs #5600. hozzászólására1000-es fordulattal gyártják a pneumatikus vetőgépeket, és csak a régi traktorok miatt lehetett 540-el kérni, melyeknél még gyárilag nem volt 1000-es fordulat. Ha valamelyik kereskedő azt állitja, hogy az 1000-es opciós, az csak le akar húzni tőled semmiért pénzt.
Válasz Vadmalac #5608. hozzászólásáraIgen mechanikus, az addig rendben hogy leforgatom csak kellene valami ki indulo helyzet hogy PL 250kg akkor 60-ra állitom le forgatom és mérem majd ha kell állitok rajta, ne keljen már tizszer forgatni mire meg találom hol jó!
Válasz magnumos #5607. hozzászólásáraKonkrétan mire gondolsz? Ha mechanikus, akkor max. a nyelv magasság állításnak van értelme táblázatból nézni, de a mennyiséget csak a leforgatás adja ki pontosan. Búza és búza között 10kg-os eltérés lehet simán ugyanazon az álláson.
Válasz zsoltrs #5598. hozzászólásáraA 82 es szöghajtásossal voltak bajok dülőzésnél, kiértem a föld sarkára és viszonylag meredek volt, felemeltem a vetőgépet akkor még épp lent voltak a kerekek, kuplungot akármilyen finoman engedtem ki már emelte is az elejét, elég izgalmas volt megfordulni Én újról nem is álmodhatok még használtba se vettünk volna a mi területünkre az is luxus lenne, accord tartály alapvetően, de lajta dupla tárcsás csoroszlyák vannak rajta, valószínű nehezebb is mint egy gyári 3,5 méteres szimpla tárcsás gép. Nyomjelzőről vetek, ha jó a kormány viszonylag egyeneset lehet húzni. Permetező 12 méteres volt 14 re bővítettem. Eddig 2,8 méteres géppel vetettem 5 gépaljból a 14 métert, most csak 4 gépalj van, szaporább is jóval, az hogy a művelőnyom két gépaljból van nem igazán zavaró szerintem, egy orbitos mtz vel már nem lesz nagyon kacskaringós jobb géppel pedig főleg Idén már a zetorral szeretnék vetni mert most még extrémebb helyre megy a búza.
14 méteres a vegyszerezotok? A művelő út nem kezd el hullamosodni amikor egyre többet fordulsz? GPS-szel vetsz , robottal vagy csak a vetőgép hidraulikus nyomjelzojerol?
Nektek milyen vetogepetek van?
Nalunk az a baj h asszony azt mondta, h csak újat vehetek.
Pneumatikusok meg olyan drágák h max a Mascar Oregon 4m jöhet szóba.
Nem tudom milyen a Mascar, az Amazone meg nem zsákbamacska.
Válasz zsoltrs #5588. hozzászólásáraÉn is a levegős híve vagyok. 3,5 méteres gépünk van ( 14 m művelőnyom). Az mtz-t megkérdezi mondjuk 5 q búzával is , idén már másik trakival tervezem a vetést. Az nh- nak el kell vinnie a 4 méterest. Tankolás egy álom, mi dombos területen gazdálkodunk mindíg elrázkódott a mag egy oldalra a hagyományos gépnél, itt ilyen gond nincs, és a repce vetést is úgy fejeztem be hogy fél kg mag maradt a gépben a 12% domboldalban.
Válasz zsoltrs #5594. hozzászólásáraA rendőr nem lő fejbe , csak legyen villogó, 4,5m alatt nem kell útvonalengedély, szélességjelző legyen, kitáblázva fényvisszaverővel ,meg villogó ennyi,. A 4 méteres vetőgép még talán 4,3 sincs, nem igen szélesebbek mivel a keréknyomba is vet, az meg a legszélén van,. Nekem 3méteres van kb. annyi vetésre mint amit te írtsz , de alig várom hogy nagyobb legyen ,sok a taposás,meg haladatlan. Belegondolva tényleg 4 húzósabb nap 3méteressel, de valójában egy nagy kínlódás, rohangál vele az ember a földön mint egy mérgezett egér és nem halad, meg egy csomót tapos a forgókban meg úgy mindenütt, én nem szeretem.
Válasz Sk Laci #5591. hozzászólásáraLevegosbol tuti elvinne, mechaban már n biznek, meg ugye tok széles főleg még a 2 jarokerek. Tuti van 4.3 m a rendőr ott helyben főbe lone. Nálunk nincs agyag. H tartja-e nedvesseget? Amikor kellene akkor nem, akkor nem kellene akkor igen
Még talán a mechanikus egyszerűbb felepitesu. És nálunk dombok sincsenek h át folyna ide-oda.
Válasz Sk Laci #5582. hozzászólásáraÉn is ilyen rendszerű gépbe gondolkodnék... hogy pneusej voogel vagy kwernelad az már másodlagos. De a központimagtartályosakat egy bolygón se lehet említeni a régi rendszerűekkel. Mákot vetve 90dekára kalibrálva 94dekára jött ki 21ha átlagában. úgy hogy a végén a tartály alján 20-30deka mag maradt meg. Repcénél ugyanez a helyzet. Hagyományos gépekkel aprómagot vetve egy csomó balaszt mag marad a ratály alján. Tankoása is sokkal egyszerűebb ha zsákból ha bigbagból csinálja az ember. Két lajta és két saxonia és egy fiona után kaptam kölcsönbe egy accord pneumatic DL4,5öt évekig vetettem vele nagyon nagy könnyebbség volt.Pedig ez kézi csukású. Gyorsabban, pontosabban, sokkal kisebb energiráfordítással sikerült sokkal jobb kellés képet produkálni az előbb felsorolt gépekhez képest. Én biztosan csak pneumatiskuban gondolkodnék. És ha amíg nem bnyerem meg a lottó ötöst addig használtban. Egyszerű mint a faék ha egy jó állapotút megvesz az ember akkor az egy jó darabig örökös! :)
Válasz Gergő, #5589. hozzászólásáraKibovitve a tartály 1000l, abba vígan belemegy 800kg mag. De addig kell még egy pótkocsi h ne egyesével szaladgaljak.
A magasito miatt n tudja raemelni, de előbb utóbb termenyhordas miatt úgy is kellene egy mbp 6.5.
Válasz zsoltrs #5588. hozzászólására4 m-eset elvinné gond nélkül a pneumatikusból, lehet a mechanikusból is, csak itt necceseb lenne a közúton...
Nemtudom milyen talajaid vannak, de ha agyag vagy olyan talaj ami tavasszal szereti tartani a nedvet, árpa borsó vetéseknél nagyon csíkos lessz a vetés a sok nyom miatt. Ha lenne felesleges pénzem én is lecserélném a 4,5 méteres vetőgépemet 6 vagy 9 méteresre. De ilyen méretnél már eléggé komoly árak vannak...
Válasz Sk Laci #5582. hozzászólásáraKöszönöm az infót. Egyébként t5.95 van.
De már lebeszeltem magam a pneumatikus gépről. 80ha-ra meg elég egy 3 méteres mechanikus is, csak lesz összesen 1 hét h el tudjam vetni a 3 féle magot.
Válasz .Man #5578. hozzászólásáraelégsok év van mikor nem kell belemennem akkor nincs taposás az IH után ha jól elkapom van hogy nem taposok egyik oladala sort csak elnyomom kétfelé
Válasz Berkó_ #5577. hozzászólásáraDe aratás után glifozáttal egyébként véletlen egy két kisebb homokos területet kelett eddig gyomírtóznom ragadós galaj miatt meg konkoly miatt
Válasz zsoltrs #5563. hozzászólásáraSzia, lejjeb írtad, hogy 98 Le NH van, és a 6 m-es is szóba jöhet. Nemtudom, hogy a TL, vagy TSA, vagy másmilyened van, de ha a nagyobbik NH-van akkor nézzél rá a Szlovák Pneumasej pneumatikus vetőgépekre. Nekem is ilyen van 4,5 m-es hidraulikusan összerakja magát 2,9 m szélességre, de lehet kérni 2,5 m-es szállitási szélességgel is. A barátomnál 9540-es Zetor húzza a 6 métereset egyenesen, könnyedén szalad a vetőgéppel, és a tartályt is tele rakják. Gyártanak 4 m-eset is, ha kell 3 m-es is van kínálatban. Vogel-not is gyártott majdnem ugyan olyan vetőgépet Szlovákiában /5 km odéb mint amit én ajánlanák/ csak a festék volt más rajta. Árban meg biztosan jobban kijösz, mint amit a többiek előttem felsoroltak.
Válasz Hús Futár #5571. hozzászólásáraNem rossz cucc a sorelzárás.
Ha már vetőgépet vesz az ember, akkor nem gond ha van benne. Olcsóbb mint művelőkerekezni.
A művelő kerék is tapos valamennyit. Nálunk még szempont, hogy ne legyen sok letaposott nedves gabona aratáskor. Csak fogja a kombájnt ha véletlen úgy alakul az aratás.
8275 hozzászólás
Válasz mtz1221 #5622. hozzászólásáraAz MTZ szivattyút ha beteszed a helyére két csapágy tartja, ha nem így oldod meg a meghajtást, akkor persze, hogy nem bírja... ez a nem rendeltetés szerű használat, ha viszont felcsapágyazod, nem lesz semmi baja...
http://traktoralkatresz.eu/images/rabrak/img0010.jpg
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáraNekem van egy hidromotorom, tudod a vogel nekem hidromotoros volt, az szerintem jó lehet!
Ha meg kell ott az MF 7618 as azon nagy szivattyú van!
Válasz Dinnyés Laci #5621. hozzászólásárade mi viszi?
Milyen gép? hogyan összekapcsolva?
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáraAz mtz pumpát felejtsd el direktbe.Nekem két napot nem bírt ki.Direkt a tlt-re olyan pumpát keress amin a behajtó tengely csapágyon van.
Válasz szanberg #5620. hozzászólásáranekem viszi a 6 hatos rapid ventilátorját+ mindent ami kell forduláskor
Válasz .Feco. #5618. hozzászólásáraA CO6-on direktbe hajtatjuk a hidro ventillátort egyik kiadószelep párról ami jó is, a 6497-nek 150+ os a szivattyúja, igaz 10ezer van benne és már gyengélkedik de még ígyis szépen lehet vele dolgozni viszont a nagytrakiban meg nemtudjuk mennyi óra van, ott sem új már a rendszer és az eleve is csak 100 literes, szerintem gond lenne vele ha folyamatosan hajtatni kéne a ventillátort meg emelni gépet nyomjelzőt váltani....rugalmatlanná válna a meló.
Ja igen, azért agyalok rajta, mert most tavasszal nagyon meredek táblákba fogok zabot vetni vele, ahol a puha talajon a kisebbik kirugdossa magát szerintem, a nagy meg eleve nehezebb jóval, nagyobbak a kerekei valamint hátul ikerkerék készlet van hozzá szóval meglenne oldva az ilyen történet.
és lehet gyorsan megcsinálnám kardánosra mint a cyclo is volt annó, egy 20liter körüli olajtartály kell, egy szivattyú amit a kardánra helyezek fel, illetve egy olajhűtő radiátor amit a ventilátor szívó oldala elé helyezek, hogy hűtse ezt a zárt olajkört a beszívott kinti levegő, akárcsak a White vetőgépen is megvan oldva, emlékszel rá.
Holnap ha érkezek megnézem milyen a ventilátor hidromotorja, aztán agyalunk kicsit.
Válasz szanberg #5617. hozzászólásáraAdat tábla szerint beazonosítható lenne a jelenlegi szivattyú ? Nem tartom az Ivános verziót lehetetlennek.
Válasz szanberg #5617. hozzászólásáraMit szeretnél vele?
Tudja valaki esetleg, hogy a Cyclo vetőgépeknél a kardánra feltolható hidro szivattyú ami a ventillátort hajtja, az mekkora kapacitású?
Hány liter/perc-et képes nyomni és milyen fordulaton.
Maszekba mondjuk egy mtz hidraulika szivattyúval kiváltható lenne ez szerintetek?
50liter körül van szergely szipirtyója, terhelés nincsen csak dinamikus olajáramlás, kíváncsi lennék működne e.
Esetleg ha valakinek van elfekvőben cyclo kardán szipirtyó azt megvenném!
Válasz apuci #5615. hozzászólásáraSajnos csak ilyen minőségbe birom!
Válasz apuci #5614. hozzászólására
Válasz magnumos #5609. hozzászólására

Válasz zsoltrs #5600. hozzászólására1000-es fordulattal gyártják a pneumatikus vetőgépeket, és csak a régi traktorok miatt lehetett 540-el kérni, melyeknél még gyárilag nem volt 1000-es fordulat. Ha valamelyik kereskedő azt állitja, hogy az 1000-es opciós, az csak le akar húzni tőled semmiért pénzt.
Válasz magnumos #5609. hozzászólásáraHa ráér jövő héten tudok fényképezni neked!
Válasz zsoltrs #5602. hozzászólásáraPneusejt, azt ismerem, mert van, és nagyon jól müködik. Mascart nem ismerem, nem tudok véleményt mondani.
Válasz magnumos #5609. hozzászólásáraÉrtem.
Válasz Vadmalac #5608. hozzászólásáraIgen mechanikus, az addig rendben hogy leforgatom csak kellene valami ki indulo helyzet hogy PL 250kg akkor 60-ra állitom le forgatom és mérem majd ha kell állitok rajta, ne keljen már tizszer forgatni mire meg találom hol jó!
Válasz magnumos #5607. hozzászólásáraKonkrétan mire gondolsz? Ha mechanikus, akkor max. a nyelv magasság állításnak van értelme táblázatból nézni, de a mennyiséget csak a leforgatás adja ki pontosan. Búza és búza között 10kg-os eltérés lehet simán ugyanazon az álláson.
Sziasztok! Van valakinek Vaderstad rapid 400-hoz vetésitáblázat?
Válasz mtz1221 #5605. hozzászólásárahttp://geppiac.agroinform.com/hasznalt,1572251,Sonstige-Agromasz-SR-300.html
ILYEN vetőgépet használ e valaki?Érdemes vele foglalkozni?Most kezdték el nálunk forgalmazni,meglepően jó bevezetési árban.
Válasz Berente Antal #5603. hozzászólásáraVannak
Válasz zsoltrs #5602. hozzászólásáramélységhatároló/tömörítő kerekek legyenek a csoroszják után!
Ti milyen pneumatikus gabonavetőgépet vennétek?

Pneusej MsH 4 vagy
Mascar Oregon 400
Válasz zsoltrs #5598. hozzászólásáraA 82 es szöghajtásossal voltak bajok dülőzésnél, kiértem a föld sarkára és viszonylag meredek volt, felemeltem a vetőgépet akkor még épp lent voltak a kerekek, kuplungot akármilyen finoman engedtem ki már emelte is az elejét, elég izgalmas volt megfordulni
Én újról nem is álmodhatok még használtba se vettünk volna a mi területünkre az is luxus lenne, accord tartály alapvetően, de lajta dupla tárcsás csoroszlyák vannak rajta, valószínű nehezebb is mint egy gyári 3,5 méteres szimpla tárcsás gép. Nyomjelzőről vetek, ha jó a kormány viszonylag egyeneset lehet húzni. Permetező 12 méteres volt 14 re bővítettem. Eddig 2,8 méteres géppel vetettem 5 gépaljból a 14 métert, most csak 4 gépalj van, szaporább is jóval, az hogy a művelőnyom két gépaljból van nem igazán zavaró szerintem, egy orbitos mtz vel már nem lesz nagyon kacskaringós jobb géppel pedig főleg
Idén már a zetorral szeretnék vetni mert most még extrémebb helyre megy a búza.
A pneumatikus gépeknél miért opció az 1000res fordulatu tengely? Mivel tud többet, mint az 540es?
Válasz Koszi. #5597. hozzászólásáraVagy a képen lathatoval?
Válasz Koszi. #5597. hozzászólásáraAzt mondod h a 80-as elejét megemelte a 3.5meteres 5q anyaggal? Ez sztem még hízelgő is Ivánra nézve.
14 méteres a vegyszerezotok? A művelő út nem kezd el hullamosodni amikor egyre többet fordulsz? GPS-szel vetsz , robottal vagy csak a vetőgép hidraulikus nyomjelzojerol?
Nektek milyen vetogepetek van?
Nalunk az a baj h asszony azt mondta, h csak újat vehetek.
Pneumatikusok meg olyan drágák h max a Mascar Oregon 4m jöhet szóba.
Nem tudom milyen a Mascar, az Amazone meg nem zsákbamacska.
Válasz zsoltrs #5588. hozzászólásáraÉn is a levegős híve vagyok. 3,5 méteres gépünk van ( 14 m művelőnyom). Az mtz-t megkérdezi mondjuk 5 q búzával is , idén már másik trakival tervezem a vetést. Az nh- nak el kell vinnie a 4 méterest. Tankolás egy álom, mi dombos területen gazdálkodunk mindíg elrázkódott a mag egy oldalra a hagyományos gépnél, itt ilyen gond nincs, és a repce vetést is úgy fejeztem be hogy fél kg mag maradt a gépben a 12% domboldalban.
Válasz csferri #5595. hozzászólásáraDe a 4 méterest már a traki n biztos h elbirna. Fél tartállyal meg nem sok értelme lenne.
Lenne még egy 3.5 méteres is. De ott aztán tuti nincs művelő út és később h adod el, mert elég ritka az ilyen méret.
Válasz zsoltrs #5594. hozzászólásáraA rendőr nem lő fejbe , csak legyen villogó, 4,5m alatt nem kell útvonalengedély, szélességjelző legyen, kitáblázva fényvisszaverővel ,meg villogó ennyi,. A 4 méteres vetőgép még talán 4,3 sincs, nem igen szélesebbek mivel a keréknyomba is vet, az meg a legszélén van,. Nekem 3méteres van kb. annyi vetésre mint amit te írtsz , de alig várom hogy nagyobb legyen ,sok a taposás,meg haladatlan. Belegondolva tényleg 4 húzósabb nap 3méteressel, de valójában egy nagy kínlódás, rohangál vele az ember a földön mint egy mérgezett egér és nem halad, meg egy csomót tapos a forgókban meg úgy mindenütt, én nem szeretem.
Válasz Sk Laci #5591. hozzászólásáraLevegosbol tuti elvinne, mechaban már n biznek, meg ugye tok széles főleg még a 2 jarokerek. Tuti van 4.3 m a rendőr ott helyben főbe lone. Nálunk nincs agyag. H tartja-e nedvesseget? Amikor kellene akkor nem, akkor nem kellene akkor igen
Még talán a mechanikus egyszerűbb felepitesu. És nálunk dombok sincsenek h át folyna ide-oda.
Válasz Sk Laci #5582. hozzászólásáraÉn is ilyen rendszerű gépbe gondolkodnék... hogy pneusej voogel vagy kwernelad az már másodlagos. De a központimagtartályosakat egy bolygón se lehet említeni a régi rendszerűekkel. Mákot vetve 90dekára kalibrálva 94dekára jött ki 21ha átlagában. úgy hogy a végén a tartály alján 20-30deka mag maradt meg. Repcénél ugyanez a helyzet. Hagyományos gépekkel aprómagot vetve egy csomó balaszt mag marad a ratály alján. Tankoása is sokkal egyszerűebb ha zsákból ha bigbagból csinálja az ember. Két lajta és két saxonia és egy fiona után kaptam kölcsönbe egy accord pneumatic DL4,5öt évekig vetettem vele nagyon nagy könnyebbség volt.Pedig ez kézi csukású. Gyorsabban, pontosabban, sokkal kisebb energiráfordítással sikerült sokkal jobb kellés képet produkálni az előbb felsorolt gépekhez képest. Én biztosan csak pneumatiskuban gondolkodnék. És ha amíg nem bnyerem meg a lottó ötöst addig használtban. Egyszerű mint a faék ha egy jó állapotút megvesz az ember akkor az egy jó darabig örökös! :)
Válasz Gergő, #5589. hozzászólásáraKibovitve a tartály 1000l, abba vígan belemegy 800kg mag. De addig kell még egy pótkocsi h ne egyesével szaladgaljak.
A magasito miatt n tudja raemelni, de előbb utóbb termenyhordas miatt úgy is kellene egy mbp 6.5.
Válasz zsoltrs #5588. hozzászólására4 m-eset elvinné gond nélkül a pneumatikusból, lehet a mechanikusból is, csak itt necceseb lenne a közúton...
Nemtudom milyen talajaid vannak, de ha agyag vagy olyan talaj ami tavasszal szereti tartani a nedvet, árpa borsó vetéseknél nagyon csíkos lessz a vetés a sok nyom miatt. Ha lenne felesleges pénzem én is lecserélném a 4,5 méteres vetőgépemet 6 vagy 9 méteresre. De ilyen méretnél már eléggé komoly árak vannak...
Válasz zsoltrs #5588. hozzászólásáraIrtam egy üzenetet...
Válasz zsoltrs #5588. hozzászólásáraBig bagbol kiszolgálva 1 belemegy simán! 1nap 20ha elhúzol vele a 3 méteres géppel!
Válasz Sk Laci #5582. hozzászólásáraKöszönöm az infót. Egyébként t5.95 van.
De már lebeszeltem magam a pneumatikus gépről. 80ha-ra meg elég egy 3 méteres mechanikus is, csak lesz összesen 1 hét h el tudjam vetni a 3 féle magot.
Válasz Hús Futár #5584. hozzászólásáraAz hagyján, ha egyedül szereled,mert te legalább értesz hozzá.
Válasz .Man #5578. hozzászólásáraelégsok év van mikor nem kell belemennem akkor nincs taposás az IH után ha jól elkapom van hogy nem taposok egyik oladala sort csak elnyomom kétfelé
Válasz Berkó_ #5577. hozzászólásáraDe aratás után glifozáttal egyébként véletlen egy két kisebb homokos területet kelett eddig gyomírtóznom ragadós galaj miatt meg konkoly miatt
Válasz zsoltrs #5574. hozzászólásáraEgyedül szerelem én is
Válasz Gergő, #5581. hozzászólásáraBocs 302 classic 1000literes tartályal
Válasz zsoltrs #5563. hozzászólásáraSzia, lejjeb írtad, hogy 98 Le NH van, és a 6 m-es is szóba jöhet. Nemtudom, hogy a TL, vagy TSA, vagy másmilyened van, de ha a nagyobbik NH-van akkor nézzél rá a Szlovák Pneumasej pneumatikus vetőgépekre. Nekem is ilyen van 4,5 m-es hidraulikusan összerakja magát 2,9 m szélességre, de lehet kérni 2,5 m-es szállitási szélességgel is. A barátomnál 9540-es Zetor húzza a 6 métereset egyenesen, könnyedén szalad a vetőgéppel, és a tartályt is tele rakják. Gyártanak 4 m-eset is, ha kell 3 m-es is van kínálatban. Vogel-not is gyártott majdnem ugyan olyan vetőgépet Szlovákiában /5 km odéb mint amit én ajánlanák/ csak a festék volt más rajta. Árban meg biztosan jobban kijösz, mint amit a többiek előttem felsoroltak.
Válasz zsoltrs #5576. hozzászólására302es van. Olyan 3,3 méter körül van.
Wirax-6 soros vetőgépet használ valaki?
Válasz Gergő, #5575. hozzászólásáraPöttinger vs Kuhn között vacilláltunk.
Végül pöttinger lett de csak mert sokkal jobb árat mondtak rá végül.
Amúgy Premia robosztusabb kissé szerintem.
Válasz Hús Futár #5571. hozzászólásáraNem rossz cucc a sorelzárás.
Ha már vetőgépet vesz az ember, akkor nem gond ha van benne. Olcsóbb mint művelőkerekezni.
A művelő kerék is tapos valamennyit. Nálunk még szempont, hogy ne legyen sok letaposott nedves gabona aratáskor. Csak fogja a kombájnt ha véletlen úgy alakul az aratás.
Válasz Hús Futár #5571. hozzászólásáraGyomirtózni se szoktál (pláne napraforgó után)?
Válasz Gergő, #5575. hozzászólására302 vagy 402-es? Le tudnád mérni a gép teljes szélességét?
Azt tudom, hogy arányaiba valamivel olcsóbb, mint az Amazone.