Üdv. 2méteres vízszintes kalapácsos szárzúzó betont kapott elhajlott a tengelye és centírocni is kellene. Valaki nem tud olyan szakit aki ezzel foglalkozik BAZ MEGYE környékén?
Láttam Oroszt, vagy Ukránt is.
Egy ilyet motor nélkül mennyiért gyártanál?
Esetleg amivel erdőre is lehetne menni?
Van használt erdészeti 170 000 forintért, amit RS kistraki után lett gyártva.
Az is maszek, de TLT hajtású.
Lehet macerásabb átalakítani, mint gyártani. Vagy venni egyet Keleti szomszédunktól.
Válasz JOSEY #1635. hozzászólásáranem ismersz valami gépet, amiről le lehetne szedni, vagy komplett alaktrészként beszerezhető lenne egy olyan tlt hajtómű, ami megduplázza a tlt csonkot hátrafelé? az sem baj, ha gyorsítana is... nincs valmai ötlet?
Válasz Sk Laci #1628. hozzászólásáraIgen. Ebben az esetben a gép másodlagos. Itt a forgalmazó a kritikán aluli. Perlésen kívül (lehetőleg perközösségben) más lehetőség nemigen látszik megoldásra.
Válasz JOSEY #1622. hozzászólásáraCímke szerint Holland. Csak az adott cégcímen lakónegyed van. Gyárnak se híre, se hamva.
Más is "üzletet kötött" az említett céggel, ahol végigveséztük a cégadatbázist úgy a magyart, mint a hollandot. AArdenburg nem más mint Földvári úr hollandosított neve.
Ami a legérdekesebb az Aardenburg márkát kizárólag a Magyarországi Tiszaugi székhelyü Agrohoff forgalmazza egész Európában. Az is meglehet, hogy az egész világon is. "Szegény lengyelek hozzá se tudnak jutni az Aardenburg márka forgalmazásához, pedig ők is szivesen forgalmaznának minőségi olcsó árut".
Mindentől eltekintve mindeggy, ki gyártja, magyar, holland,....kínai vagy török. Ha eladom a gépet és papíron vállalok 2 év garanciát nem kell az eladónak /gyártulajdonosnak/ probléma esetén "döglöttbogarat" játszani.
Új gép helyett ajánlani tudom a régi, Mezőgép-1464 típusú vízszintes zúzót (2.40 méter széles).
Elég ritka példány, de örök, mint a nyomor...
Az Agro- Contakt-nál alkatrészek polcról kaphatóak.
Használtan vettem, késcsere után a legnagyobb megelégedéssel használom.
Ennek a típusnak a klónja a Komáromigép 3011 típusa, csak az nagyobb méretű (3 méter).
Válasz Sk Laci #1620. hozzászólásáraigyekszem Laci bácsi, igyekszem... az ember nem felejti el a geciségeket, aztán ha más is olvassa ezt, talán tanul belőle.
én azért toltam volna egy feljelentést, van annak némi bája, mikor gyanusítottként idézik az embert.
Válasz Sk Laci #1620. hozzászólásáraaz ino-nál meg még sok gépen is kúpos szorítású az ékszíjtárcsa stabil kötést biztosít ha jól van felrakva miután meg vannak húzva a csavarok körbe szoktam ütni több ponton és újra húzni a csavarokat eddig bevált
Válasz envagyok2 #1619. hozzászólására
Igen jól emlékszel.
Ami géphirdetést ide betettél az csak papíron ez a gép, valóságban más.
5 ékszíjmeghajtás helyett csak 4 ékszíjas, természetesen automatikus spanolással volt hirdetve azelőtt, helyette csavar van anyákkal. Automatikusan csak kézzel szépen tekeri az ember az anyákat ékszíjspanolásra, ha nem akarja elégetni a szíjakat.
ERŐS dupla falú gépház: ez mit jelent? Mert duplázva rajta semmit se láttam, ha csak nem a festésről van szó.
Erős meghajtás könnyebb erdészeti munkákra: tengök az ékszíjakhoz kúpos szorítással vannak kapcsolva, nem ékkel. Na ezzel a megoldással elősször találkoztam az életben. De hogy mennyi lehet ennek a megoldásnak az élettartama, azt nem tudom.
2 év gyártói garancia ???? ez mit foglal magába?
Ha probléma van nem veszem többet fel azt a telefonszámot? Emailre nem válaszolok.
Ha a fórumon szétszalad a "reklám" jön egy hívás igéretekkel, és utánna várja az ember "nesze semmi, fogd meg jól"
Végkép nem tudom, mi lenne ha alkatrészre lenne szüksége az embernek ilyen hozzáállás után mint eddig találkoztam.
Kár folytatni, .......
Válasz Büresz #1614. hozzászólásáraA hajtásházat nem lehet ugyan abba a szintbe /párhuzamosságba/ tenni, mint a zúzótengelyt. Tartó nem engedi. Alátétekkel lett kihozva a hajtóháznál.
A védőburkolatból ki kellett vágni, mert nem lehett visszaszerelni, ha már a tengelyek párhuzamosságba kerültek.
A gépen a legnagyobb baklövés a két kardántengellyel való meghajtás. Hatalmas a törés, szétrengeti a gépet bizonyos állásnál.
Egy kardánytengelyes megoldásnak kellett volna lennie, mint a kissebb modelleknél.
Válasz Sk Laci #1613. hozzászólásáraMég valamit: szőllészetben megfelelne seregélyriasztónak is. Rettenetesen tudnak csörőgni rajta a hátsó felnyitható "ajtók".
Nyugodtan mondhatom: "Egyért fizettem, kettőt kaptam" mulcsozó és seregélyriasztó.
Válasz Büresz #1612. hozzászólásáraSzia!
Amit csináltam-alakítgattam, az van. Eladó részéről maradt az igéret ami eddig nem teljesült, hiába telt el nem egyszer 3-4 hét azóta /2019 szeptembere/.
Kora tavasszal voltam táblaszélekbe bedőlt bokrokról ágakat lezúzni, hogy ne "fogdossák" a permetezőkart.
Egyszer még zúztam vele márciusban a benőtt szomszéd kertet, amit megvettem. Munkát megcsinálta. Nem nyomom, csak "finoman" járatom, nehogy alkatrészre legyen szükségem. Ki tudja mire jutnák alkatrész ügyileg, ha eddig se jutottam elébre a nem odavaló meghajtás lecserélésével az odavalóra, meg természetesen amiért fizettem is.
Gondolkozunk rajta hogy le kellene cserélnünk a régi rz6-os zúzónkat egy olyanra ami jobban apritja a szárát meg a zöld anyagot ha úgy van és nem csókol mint az ami most van.
Mit tudnak ezek az ilyen típusú zúzók?
https://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=308966&k=51617872&kref=51617872
Mekkora géppel lehet őket üzemeltetni? Mekkora fordulaton megyegetnek ezek mondjuk a mai új vízszintes tengelyűekhez képest?
Az rz6-osunknak csak a közepe van még így nem tudom mi lehet az ideális lóerő igénye ezeknek.
Válasz Gege #1606. hozzászólásáraNem bombabiztos, de házilagosnak megteszi:
(Nem írtad, de feltételezzük, hogy most nem ráz.) Vedd le a kopottat, meg a vele szemben levőt. Mérd meg őket, és két olyan újat tegyél, amiknek a súlykülönbsége ugyanannyi, vagy nagyon közeli.
Egy kérdés:
Lett egy ino elite 2.7m szárzúzóm.
Kukoricát zúztak vele főleg. A kukoricasorok végett néhány kalapács jóval kopottabb mint a többi.
Ha kicserélek 4 vagy 8 darabot, ki fog menni balanszból?
Válasz Sk Laci #1604. hozzászólásáraKöszönöm hogy válaszolt. Nekem csak egy sima 2m körüli zúzó kellene azért érdeklődök hogy mi lett az ügy kimenetele.
Válasz tibcsi1 #1603. hozzászólásáraSzia! Tavaly szeptemberben mikor többen írtunk itt az Aardenburd termékekről és az eladó negatív hozzállásáról, akkor szeptember utolsó hetében kaptam a tulajtól telefont, hogy mi a gond. Elmondtam neki is, írásban-email is megkepta fényképekkel alátámasztva,...
Akkor kért 4-5 hetet, ha jön a gyárból /eladó az állitólagos gyár tulaja amit seholse találni/alkatrész elküldi nekem. 2019 szeptember végétől a 4-5 hét jópárszor elment, azóta se nincsen semmi. Az eladó-gyártulajdonos nem tartotta be az igéretét, nem küldte el az igért alkatrészeket, amiket ki kellett volna cserélni a zúzón, mert mással volt szerelve, mint amit vásárláskor-megrendeléskor volt feltüntetve.
Így utólag megmondanám: új gép vásárlásánál nincsen gond, az eladó-gyártulaj készségesen áll az eladásra kerülő gépnél, igaz, hogy darabokban /kalitkában/ jön, én raktam össze minden katalógus nélkül, mert nem volt semmise a géphez, de ha mással lessz legyártva, mint megrendelted már nem hiszem, hogy utólag megkapod. Én Szlovákiában élek, meglehet, ha te közel leksz az eladóhoz más hozzáállása lessz mint velem, aki az államhatár mögött él.
A gépet sikerült üzemi állapotba tenni, igaz gyengéb meghajtásal/amivel jött a gyárból az igért helyett/ gallyakat zúzok vele táblaszéleken útszéleken, töltés oldalakat, minden olyanra használom, amire a klaszikus traktor mögött vontatottat nem lehet használni. A zúzó eléggé be tud rengeni, a meghajtás két egymásnak húzott kúp, nem nem ék+ekszíjtárcsa. Ez a meghajtás nem tudom milyen megbízható vagy mennyire hoszuéletü, de egyenlőre müködik. Meglátjuk meddig. Meg ha kell alkatrész, lessz e az eladónál. Ami hatalmas ökörségnek tartok a zúzón, az a két kardánytengelyen keresztül történő meghajtás, feleslegesen törnek a kardánykeresztek kritikus álapotig ami nagyon be tudja rángatni a zúzót. Egy hosszú kardántengellyel való meghajtás a legjobb. Ami első osztályu rajta az a festés. Nem tudom milyen festéket használnak, föleg a fehéret, de a gép kb 48 órás galyzúzásban a festék olyan mint az új gépen. Nem pattan le, nem kopik, csak a fényezéséből vesztett. Nagy kár, hogy a gép szerkezeti minősége nem olyan, mint az 1. osztályu fehér festék.
Válasz Sk Laci #1557. hozzászólásáraÜdv.
Érdeklődnék mi lett az Agrohofos szárzúzó ügyből, mert én is náluk nézegettem szárzúzót és kíváncsi vagyok mire jutottak?
Válasz bleki7106 #1599. hozzászólásáraTavaly ősszel vettem, mtz 552 után volt tökéletes szerintem. 6cm gallyat simán ledarálta. A hátsó hengernél lévő sárkaparót levettem mert csak eltömődött. Egyébként semmi gond nem volt vele pedig kapott. Igaz átraktam egy Massey Ferguson 5465 gépre a földek széleit ezzel csináltam.
Üdv!
Ventura trin sorozatrol ,vagy magarol a ventura gépekről szeretnék véleményt infot,hogy mennyire megbizható.
Mtz 920,3 vagy 82 után lenne, a trin 181 re gondoltam.
Előre is köszönöm!
2139 hozzászólás
Üdv. 2méteres vízszintes kalapácsos szárzúzó betont kapott elhajlott a tengelye és centírocni is kellene. Valaki nem tud olyan szakit aki ezzel foglalkozik BAZ MEGYE környékén?
Válasz JOSEY #1635. hozzászólásáraEhhez szerintem kevesebb vonóerő szükséges, mint a tárcsához.

Láttam Oroszt, vagy Ukránt is.
Egy ilyet motor nélkül mennyiért gyártanál?
Esetleg amivel erdőre is lehetne menni?
Van használt erdészeti 170 000 forintért, amit RS kistraki után lett gyártva.
Az is maszek, de TLT hajtású.
Lehet macerásabb átalakítani, mint gyártani. Vagy venni egyet Keleti szomszédunktól.
Mit javasolsz?
Válasz envagyok2 #1636. hozzászólásáraIlyesmire gondolsz? Ez mondjuk ba...ott drága de használtan lényegesen olcsóbban szokták hirdetni...
https://agroentashop.hu/GYORSITO-LASSITO-HAJTOMU---FORGASIRANY-VALTAS
Válasz JOSEY #1635. hozzászólásáranem ismersz valami gépet, amiről le lehetne szedni, vagy komplett alaktrészként beszerezhető lenne egy olyan tlt hajtómű, ami megduplázza a tlt csonkot hátrafelé? az sem baj, ha gyorsítana is... nincs valmai ötlet?
Válasz Kémlelő #1630. hozzászólásáraatw-hez eddig mg csak vontatott kistárcsát gyártottunk
Válasz kovacslaszlo8 #1633. hozzászólásáraNem valószínű hogy a csapágyon szimeringen kívül mást találni hozzá néha látni hirdetnek ilyet
Válasz Gergő80 #1632. hozzászólásáraKöszi. Alkatrész vajon kapható hozzá valahol? A tengely kapott kicsit...
Válasz kovacslaszlo8 #1631. hozzászólásáraMtz tlt-re laposszíj hajtás
Sziasztok!

Tudom, hogy nem vízszintes tengelyű, de valaki esetleg felismeri ezt a hajtást? Miféle lehet?
Ilyenről van-e valakinek ismerete?

https://www.atraktor.hu/termekeink/szarzuzok/bowell-atv-150-szarzuzo
https://www.atraktor.hu/termekeink/szarzuzok/bowell-atv-150-szarzuzo
Mivel szokták vontatni?
Ára?
Van-e valahol használt eladó?
Válasz Sk Laci #1628. hozzászólásáraIgen. Ebben az esetben a gép másodlagos. Itt a forgalmazó a kritikán aluli. Perlésen kívül (lehetőleg perközösségben) más lehetőség nemigen látszik megoldásra.
Válasz JOSEY #1622. hozzászólásáraCímke szerint Holland. Csak az adott cégcímen lakónegyed van. Gyárnak se híre, se hamva.
Más is "üzletet kötött" az említett céggel, ahol végigveséztük a cégadatbázist úgy a magyart, mint a hollandot. AArdenburg nem más mint Földvári úr hollandosított neve.
Ami a legérdekesebb az Aardenburg márkát kizárólag a Magyarországi Tiszaugi székhelyü Agrohoff forgalmazza egész Európában. Az is meglehet, hogy az egész világon is. "Szegény lengyelek hozzá se tudnak jutni az Aardenburg márka forgalmazásához, pedig ők is szivesen forgalmaznának minőségi olcsó árut".
Mindentől eltekintve mindeggy, ki gyártja, magyar, holland,....kínai vagy török. Ha eladom a gépet és papíron vállalok 2 év garanciát nem kell az eladónak /gyártulajdonosnak/ probléma esetén "döglöttbogarat" játszani.
Új gép helyett ajánlani tudom a régi, Mezőgép-1464 típusú vízszintes zúzót (2.40 méter széles).
Elég ritka példány, de örök, mint a nyomor...
Az Agro- Contakt-nál alkatrészek polcról kaphatóak.
Használtan vettem, késcsere után a legnagyobb megelégedéssel használom.
Ennek a típusnak a klónja a Komáromigép 3011 típusa, csak az nagyobb méretű (3 méter).
Válasz Bárány #1625. hozzászólásárasok azonos kivitelű, csak más szinezésű "nagyon kedvező áru gép " van a piacon
Válasz JOSEY #1622. hozzászólásáraAz. Egy-két éve pont veled itt veséztük ki.
Válasz JOSEY #1622. hozzászólásáranem tudom, én kb. két nappal később akartam hívni a faszit, minthogy Laci kibontotta a dobozt..
Válasz Sk Laci #1620. hozzászólásáraigyekszem Laci bácsi, igyekszem... az ember nem felejti el a geciségeket, aztán ha más is olvassa ezt, talán tanul belőle.
én azért toltam volna egy feljelentést, van annak némi bája, mikor gyanusítottként idézik az embert.
Válasz envagyok2 #1619. hozzászólásáraez ugye kinai mulcsozó?
Válasz Sk Laci #1620. hozzászólásáraaz ino-nál meg még sok gépen is kúpos szorítású az ékszíjtárcsa stabil kötést biztosít ha jól van felrakva miután meg vannak húzva a csavarok körbe szoktam ütni több ponton és újra húzni a csavarokat eddig bevált
Válasz envagyok2 #1619. hozzászólására
Igen jól emlékszel.
Ami géphirdetést ide betettél az csak papíron ez a gép, valóságban más.
5 ékszíjmeghajtás helyett csak 4 ékszíjas, természetesen automatikus spanolással volt hirdetve azelőtt, helyette csavar van anyákkal. Automatikusan csak kézzel szépen tekeri az ember az anyákat ékszíjspanolásra, ha nem akarja elégetni a szíjakat.
ERŐS dupla falú gépház: ez mit jelent? Mert duplázva rajta semmit se láttam, ha csak nem a festésről van szó.
Erős meghajtás könnyebb erdészeti munkákra: tengök az ékszíjakhoz kúpos szorítással vannak kapcsolva, nem ékkel. Na ezzel a megoldással elősször találkoztam az életben. De hogy mennyi lehet ennek a megoldásnak az élettartama, azt nem tudom.
2 év gyártói garancia ???? ez mit foglal magába?
Ha probléma van nem veszem többet fel azt a telefonszámot? Emailre nem válaszolok.
Ha a fórumon szétszalad a "reklám" jön egy hívás igéretekkel, és utánna várja az ember "nesze semmi, fogd meg jól"
Végkép nem tudom, mi lenne ha alkatrészre lenne szüksége az embernek ilyen hozzáállás után mint eddig találkoztam.
Kár folytatni, .......
Válasz Sk Laci #1618. hozzászólásáraazért emlékezzünk már meg a fasziról, aki ezt forgalmazza, valami földvári nevű, ha jól emlékszem, ugye?
a cég az agrohof kft, tiszaug.
és erről van szó:
Aardenburg BETA XL 2600 Grizzly rézsű mulcsozó
biztos olvassa is a fórumot, nem csak hirdet:
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/szalastakarmany-betakaritas-gepei/aardenburg-beta-xl-2600-grizzly-rezsu-mulcsozo/h_6976038
Válasz Büresz #1617. hozzászólásáraPontosan mostan nem tudom a megjelölést, de a legnagyobb kivitel: Beta 2600 Grizli
Válasz Sk Laci #1616. hozzászólásáraMilyened van pontosan? 2őt egy áráért!
Válasz Büresz #1614. hozzászólásáraA hajtásházat nem lehet ugyan abba a szintbe /párhuzamosságba/ tenni, mint a zúzótengelyt. Tartó nem engedi. Alátétekkel lett kihozva a hajtóháznál.
A védőburkolatból ki kellett vágni, mert nem lehett visszaszerelni, ha már a tengelyek párhuzamosságba kerültek.
A gépen a legnagyobb baklövés a két kardántengellyel való meghajtás. Hatalmas a törés, szétrengeti a gépet bizonyos állásnál.
Egy kardánytengelyes megoldásnak kellett volna lennie, mint a kissebb modelleknél.
Válasz Sk Laci #1613. hozzászólásáraMég valamit: szőllészetben megfelelne seregélyriasztónak is. Rettenetesen tudnak csörőgni rajta a hátsó felnyitható "ajtók".
Nyugodtan mondhatom: "Egyért fizettem, kettőt kaptam" mulcsozó és seregélyriasztó.
Válasz Sk Laci #1613. hozzászólásáraMit alakítgattál pontosan? És mi a gond a hajtásházzal?
Válasz Büresz #1612. hozzászólásáraSzia!
Amit csináltam-alakítgattam, az van. Eladó részéről maradt az igéret ami eddig nem teljesült, hiába telt el nem egyszer 3-4 hét azóta /2019 szeptembere/.
Kora tavasszal voltam táblaszélekbe bedőlt bokrokról ágakat lezúzni, hogy ne "fogdossák" a permetezőkart.
Egyszer még zúztam vele márciusban a benőtt szomszéd kertet, amit megvettem. Munkát megcsinálta. Nem nyomom, csak "finoman" járatom, nehogy alkatrészre legyen szükségem. Ki tudja mire jutnák alkatrész ügyileg, ha eddig se jutottam elébre a nem odavaló meghajtás lecserélésével az odavalóra, meg természetesen amiért fizettem is.
Mire jutottál a burg mulcsozóval? Azóta kb mennyit dolgoztál vele? Hogy bírja?
Válasz GREVEN #1610. hozzászólásáraCsikol. Nyomi telefon
Gondolkozunk rajta hogy le kellene cserélnünk a régi rz6-os zúzónkat egy olyanra ami jobban apritja a szárát meg a zöld anyagot ha úgy van és nem csókol mint az ami most van.
Mit tudnak ezek az ilyen típusú zúzók?
https://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=308966&k=51617872&kref=51617872
Mekkora géppel lehet őket üzemeltetni? Mekkora fordulaton megyegetnek ezek mondjuk a mai új vízszintes tengelyűekhez képest?
Az rz6-osunknak csak a közepe van még így nem tudom mi lehet az ideális lóerő igénye ezeknek.
Válasz R Sándor #1607. hozzászólásáraMondjuk ez igaz.
Válasz Gege #1606. hozzászólásáraNem bombabiztos, de házilagosnak megteszi:
(Nem írtad, de feltételezzük, hogy most nem ráz.) Vedd le a kopottat, meg a vele szemben levőt. Mérd meg őket, és két olyan újat tegyél, amiknek a súlykülönbsége ugyanannyi, vagy nagyon közeli.
Válasz Gege #1606. hozzászólására Igen !!! Hozzá ne nyúlj !!! Ez a kés még bőven jó.
Egy kérdés:

Lett egy ino elite 2.7m szárzúzóm.
Kukoricát zúztak vele főleg. A kukoricasorok végett néhány kalapács jóval kopottabb mint a többi.
Ha kicserélek 4 vagy 8 darabot, ki fog menni balanszból?
Válasz Sk Laci #1604. hozzászólásáraKöszönöm hogy válaszolt. Nekem csak egy sima 2m körüli zúzó kellene azért érdeklődök hogy mi lett az ügy kimenetele.
Válasz tibcsi1 #1603. hozzászólásáraSzia! Tavaly szeptemberben mikor többen írtunk itt az Aardenburd termékekről és az eladó negatív hozzállásáról, akkor szeptember utolsó hetében kaptam a tulajtól telefont, hogy mi a gond. Elmondtam neki is, írásban-email is megkepta fényképekkel alátámasztva,...
Akkor kért 4-5 hetet, ha jön a gyárból /eladó az állitólagos gyár tulaja amit seholse találni/alkatrész elküldi nekem. 2019 szeptember végétől a 4-5 hét jópárszor elment, azóta se nincsen semmi. Az eladó-gyártulajdonos nem tartotta be az igéretét, nem küldte el az igért alkatrészeket, amiket ki kellett volna cserélni a zúzón, mert mással volt szerelve, mint amit vásárláskor-megrendeléskor volt feltüntetve.
Így utólag megmondanám: új gép vásárlásánál nincsen gond, az eladó-gyártulaj készségesen áll az eladásra kerülő gépnél, igaz, hogy darabokban /kalitkában/ jön, én raktam össze minden katalógus nélkül, mert nem volt semmise a géphez, de ha mással lessz legyártva, mint megrendelted már nem hiszem, hogy utólag megkapod. Én Szlovákiában élek, meglehet, ha te közel leksz az eladóhoz más hozzáállása lessz mint velem, aki az államhatár mögött él.
A gépet sikerült üzemi állapotba tenni, igaz gyengéb meghajtásal/amivel jött a gyárból az igért helyett/ gallyakat zúzok vele táblaszéleken útszéleken, töltés oldalakat, minden olyanra használom, amire a klaszikus traktor mögött vontatottat nem lehet használni. A zúzó eléggé be tud rengeni, a meghajtás két egymásnak húzott kúp, nem nem ék+ekszíjtárcsa. Ez a meghajtás nem tudom milyen megbízható vagy mennyire hoszuéletü, de egyenlőre müködik. Meglátjuk meddig. Meg ha kell alkatrész, lessz e az eladónál. Ami hatalmas ökörségnek tartok a zúzón, az a két kardánytengelyen keresztül történő meghajtás, feleslegesen törnek a kardánykeresztek kritikus álapotig ami nagyon be tudja rángatni a zúzót. Egy hosszú kardántengellyel való meghajtás a legjobb. Ami első osztályu rajta az a festés. Nem tudom milyen festéket használnak, föleg a fehéret, de a gép kb 48 órás galyzúzásban a festék olyan mint az új gépen. Nem pattan le, nem kopik, csak a fényezéséből vesztett. Nagy kár, hogy a gép szerkezeti minősége nem olyan, mint az 1. osztályu fehér festék.
Válasz Sk Laci #1557. hozzászólásáraÜdv.
Érdeklődnék mi lett az Agrohofos szárzúzó ügyből, mert én is náluk nézegettem szárzúzót és kíváncsi vagyok mire jutottak?
Válasz zoltan.horvath40 #1601. hozzászólásárakoszon
om.
Válasz bleki7106 #1599. hozzászólásáraTavaly ősszel vettem, mtz 552 után volt tökéletes szerintem. 6cm gallyat simán ledarálta. A hátsó hengernél lévő sárkaparót levettem mert csak eltömődött. Egyébként semmi gond nem volt vele pedig kapott. Igaz átraktam egy Massey Ferguson 5465 gépre a földek széleit ezzel csináltam.
Üdv!
Ventura trin sorozatrol ,vagy magarol a ventura gépekről szeretnék véleményt infot,hogy mennyire megbizható.
Mtz 920,3 vagy 82 után lenne, a trin 181 re gondoltam.
Előre is köszönöm!
Válasz Bárány #1597. hozzászólásáraJenkiknek quadhoz szinte minden IS van
Na, ilyet se láttam még!
Üdv. Elhajlott kalapácstartó tengwlyt hol javítanak? BAZ megyei vagyok
Válasz HGabi #1594. hozzászólásáraNEM FONTOS MELEGÍTENI ANÉLKÜL IS VIDSZAHAJLIK MEGFELELŐ MÉRETŰ KALAPÁCCSAL, ÉS ALÁTÁMASZTÁSSAL
Sziasztok


Ma talált valamit a zúzó.:(
Elhatotta a késeket is.
Lehet ezeket a késeket melegíteni majd vissza hajtani?
Kaideli vs Stark.Tapasztalatok,információk?
Válasz Lala5995 #1591. hozzászólásáraOMEGA GÉPKER KFT
Zalacséb, Rákóczi Ferenc u. 4, 8996 Magyarország
Telefon: +36 30 947 2368
E-mail: omegagepker@omegagepker.hu
Egy lehetőség! Ők sokat adtak el!
Válasz taliga721 #1589. hozzászólásárahttps://www.google.com/maps/@46.6589642,16.174384,3a,75y,342.52h,79.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPVpcHU1O6v0RF3Fizr-4Ng!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.com/maps/@46.5533985,16.4474782,3a,52.5y,305.2h,87.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1so7POVnOZvqTZ6bUilJoHYw!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.com/maps/@46.6855325,16.7035063,3a,17.9y,159.53h,90.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJbZeXX0czJDf6UbrpmMZAQ!2e0!7i13312!8i6656
Válasz taliga721 #1589. hozzászólásáramuraszombat agromechanika
lendván kis bolt nevét meg nem mondom de ha ki akarsz beszéljünk