Válasz Norbi6330 #1837. hozzászólásáraAz egyik nekünk is 3011-es tavaly sokat ment hiba nélkül, a hajtómű lazult fel egyszer más nem volt eddig vele.
Szeretjük jól dolgozik , szép a munkája.
Válasz Norbi6330 #1837. hozzászólásáraNekem van, nagyon tetszik. Ár érték arányban nagyon jó.
Ékszíjak feszességére figyelni, meg ne égesse a szíjakat, ha hirtelen nagyobb gyomba szaladnál bele mondjuk egy 120 lovas traktorral, ami bír menni.
Jó pár hektár van már benne nálam, de ha kellene vennem újat, ismét a Komáromit választanám.
Válasz butique #1802. hozzászólásáraSzia, én nemrég vettem egy 2m es zúzót, oldalkitolással MTZ vel hajtom, kukorica szárat zúztam vele, meg mező szélét vágtam, jól dolgozik nincs vele bajom.
Kicsit késett a szállítás így is mondhatni időben megkaptam.
Sziasztok
Most csinálok egy függőleges tengelyű zúzót kis traktor után.
A késeknek hány centire kellene lenni a talajtól?
Sima csúszótalpas lesz mint a 1,5 rz csak fix oldallal, kerék nem biztos hogy lesz utána.
Válasz envagyok2 #1829. hozzászólásáraUgy ertve h meghajtattam sima kardantengellyel es mikor visszavettem a traktiron a fordulatot orezhetoen jott vissza a szàrtèpőről a hajtas
Válasz lorant90 #1828. hozzászólásáramármint minek nem nagyon tetszett? zetornak? az fékezetten állítja le a tltjét, vagy hagyja kifutni, mint a nyugati gépek?
Válasz kis Zombi #1825. hozzászólásáravégülis persze, lehet menni egyes felezőbe is, meg ha még ez is gyors, akkor ott a kuplung is. volt aki letolatott jó tíz hektárt is, ha jól emlékszem, nyél gázon, kuplunggal.
Válasz envagyok2 #1819. hozzászólásáraVZ 3-as zúzót is húznak 80-as MTZ-vel. Sokkal fontosabb szempont, milyen anyagot kell zúzni . 180 centis zuzoval is meg lehet terhelni egy 80 lovas gépet. Lassabban fog haladni ha vastag az anyag.
Válasz lorant90 #1821. hozzászólásáraSzerintem nem fontos ahhoz szabadon futós kardán , ha Mtz cél hajtod akkor egy visszább állítod a fékező szalagot és úgy is lehet üzemeltetni simán.
Válasz A.I. #1820. hozzászólásáraKoszonom. De az az igazsag h en amit kaptam hozza kardant szedszedtem a szabadonfutot teljesen kopottak benne a betetek , ami kozel volt uzlet levettek a meretet rendeltek uj komplett futot osszeraktam es gyenge... elinditja de aztan mar racsnizik is .... szoval valami komoyabb kell azert kerdezem h kb mekkira Nm szabadonfuto kelhet
Válasz lorant90 #1817. hozzászólásáraSzedd szét a szabadon futó, lehet hogy javítható, lehet hogy csak át kell forgatni a betéteket, ha a ház nem kopott!
Ha meg igen, akkor csak szabadon futót cserélném, már a kardán kereszttől, húsvét jó zavaros lett, remélem érthető.
Válasz R Sándor #1818. hozzászólásárahát ha ez egy 260 cm munkaszélességű vízszintes zúzó, akkor ehhez a 80 le az nagyon kevés lesz, ezt annyival nem lehet tekerni. vagyis kardánból is több kell hozzá.
Válasz lorant90 #1817. hozzászólására Amit bir a traktor a kardanon leadni , egy 80 le gép szerintem 60-70 le max .De a mai silány minősénű alkatrészek miatt amennyíit a penztálca elbir.
Üdv mindenkinek , vettem egy hasznalt agrimaster 260 as szarzuzot kaptam hozza szabadonfutos kardant ami elegge kopott nem inditja el a gepet , kerdesem az lenne h kb milyen Nm erőssegu szabadonfutos kardan kellene hozza ?? Köszönöm elore is
Válasz Gergő80 #1813. hozzászólásáraSzia! Lejött könnyen, így hogy tudtam, mit kell csinálni. A szimeringhez viszont további bontás kell, mert nem férek hozzá. Félbe hagytam a szerelést, illetve visszaraktam mindent. Egy későbbi alkalommal majd teljesen szétszedem. Köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Efg145 szárzúzón kellene szimeringet cserélnem, az ékszíj tárcsa mögött. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan szedhető le a tárcsa. Az ékszíjat meg tudom lazítani és le tudom venni, illetve középen néhány imbusz csavar tart egy valamit. Csapágy lehúzó kell hozzá, vagy van valami trükk? Köszönöm!
Válasz Mtz 550E #1807. hozzászólásáraLeesztergál és megperselyez valami keményebb anyagbol a szimeringen tul is. Akkor örök. Vagy jol bezsirozod aztán megy tovább ugyan így mindig jol megzsirozva. Vettem pár éve egy vontatott silozot. Kis bodé vannrajta mert maga alá gyűrik a lengőkések a csekmetet mire leszecskázza. Tehát nem fujja ki. Na ezen is kb. 2tizedet log mindkét fele. Csapágy nem. Hát ez ugy marad . Kb. 40 éve igy mehet. De az az 1mili meked az marha sok. Akkor aza csapágy soha nem forgott?
Válasz Mtz 550E #1807. hozzászólásáraLeesztergál és megperselyez valami keményebb anyagbol a szimeringen tul is. Akkor örök. Vagy jol bezsirozod aztán megy tovább ugyan így mindig jol megzsirozva. Vettem pár éve egy vontatott silozot. Kis bodé vannrajta mert maga alá gyűrik a lengőkések a csekmetet mire leszecskázza. Tehát nem fujja ki. Na ezen is kb. 2tizedet log mindkét fele. Csapágy nem. Hát ez ugy marad . Kb. 40 éve igy mehet. De az az 1mili meked az marha sok. Akkor aza csapágy soha nem forgott?
Válasz t.viki77 #1799. hozzászólásáraAkkor ha komáromi tetszik vedd azt, ki is szállítják ingyen . Nekem vízszintesben az van. Azzal nem volt gond.
Be is üzemelik egyből ha van min kipróbálni.
Széles kerék jobb mint vékony hajtómű kb. ugyanaz.
Válasz csontii #1797. hozzászólásáraA komáromi olcsóbb lenne egy százassal és van rajta világítás illetve azt mondja a hajtóműve 300 Ford/ percel többet forog és nem 50 lóerős hanem 60. Alul felül simára van burkolva hogy a szemét ne tudjon megállni benne. Szélesebb a szállító kereke.
Az rz az "eredeti" szöveggel érvel és már vagy 20 éve ugyanúgy gyártják legtöbbeknek ilyen van.
Válasz t.viki77 #1794. hozzászólásáraArra rz nem lesz jó oda vízszintes tengelyű kell szerintem , rz csak elvagja és maradnak 30 -40 cmres darabok az messze lesz ideálistólés lesz bőven egesz szár ami csak talajon hever. Elengedném ezt. Nekem van 2 soros rz szerűség de 15 éve csak áll , porosodik
2140 hozzászólás
Válasz Norbi6330 #1837. hozzászólásáraAz egyik nekünk is 3011-es tavaly sokat ment hiba nélkül, a hajtómű lazult fel egyszer más nem volt eddig vele.
Szeretjük jól dolgozik , szép a munkája.
Köszi mindenkinek
Válasz Norbi6330 #1837. hozzászólásáraNekem van, nagyon tetszik. Ár érték arányban nagyon jó.
Ékszíjak feszességére figyelni, meg ne égesse a szíjakat, ha hirtelen nagyobb gyomba szaladnál bele mondjuk egy 120 lovas traktorral, ami bír menni.
Jó pár hektár van már benne nálam, de ha kellene vennem újat, ismét a Komáromit választanám.
A komáromi kb 3011 3 méteres mennyire jó gép, mik a gyengeségei?
Válasz Norbi6330 #1834. hozzászólásáraY
Válasz Norbi6330 #1834. hozzászólásáraY
A kalapácsos az apróbb bozótot, szedret belógó faágakat viszi jobban.
De nincs hatalmas különbség a két késtípus között.
Érdeklődnék hogy napra, kuki, nád, fű vágására melyik kés jobb, kalapács vagy y?
Válasz butique #1802. hozzászólásáraSzia, én nemrég vettem egy 2m es zúzót, oldalkitolással MTZ vel hajtom, kukorica szárat zúztam vele, meg mező szélét vágtam, jól dolgozik nincs vele bajom.
Kicsit késett a szállítás így is mondhatni időben megkaptam.
Válasz HGabi #1831. hozzászólására6-8 cm
Sziasztok
Most csinálok egy függőleges tengelyű zúzót kis traktor után.
A késeknek hány centire kellene lenni a talajtól?
Sima csúszótalpas lesz mint a 1,5 rz csak fix oldallal, kerék nem biztos hogy lesz utána.
Válasz envagyok2 #1829. hozzászólásáraUgy ertve h meghajtattam sima kardantengellyel es mikor visszavettem a traktiron a fordulatot orezhetoen jott vissza a szàrtèpőről a hajtas
Válasz lorant90 #1828. hozzászólásáramármint minek nem nagyon tetszett? zetornak? az fékezetten állítja le a tltjét, vagy hagyja kifutni, mint a nyugati gépek?
Válasz R Sándor #1826. hozzászólásáraElinditottam kivancsisagbol egy sima kardannal , nem nagyon tetszett neki
Válasz kis Zombi #1825. hozzászólásáravégülis persze, lehet menni egyes felezőbe is, meg ha még ez is gyors, akkor ott a kuplung is. volt aki letolatott jó tíz hektárt is, ha jól emlékszem, nyél gázon, kuplunggal.
Válasz lorant90 #1824. hozzászólásáraAnnak nem ismerem a kardán kapcsolasat de ha úgy kapcsol mint a nyugatiak ahhoz meg nem is kell.
Válasz envagyok2 #1819. hozzászólásáraVZ 3-as zúzót is húznak 80-as MTZ-vel. Sokkal fontosabb szempont, milyen anyagot kell zúzni . 180 centis zuzoval is meg lehet terhelni egy 80 lovas gépet. Lassabban fog haladni ha vastag az anyag.
Válasz R Sándor #1823. hozzászólásáraZetor crystalal lesz hajtva
Válasz lorant90 #1821. hozzászólásáraSzerintem nem fontos ahhoz szabadon futós kardán , ha Mtz cél hajtod akkor egy visszább állítod a fékező szalagot és úgy is lehet üzemeltetni simán.
Válasz lorant90 #1821. hozzászólásáraA Google szerint a Penda Kft. a hazai forgalmazó. Kérdezd meg őket, biztos, hogy venni is tudsz náluk.
Válasz A.I. #1820. hozzászólásáraKoszonom. De az az igazsag h en amit kaptam hozza kardant szedszedtem a szabadonfutot teljesen kopottak benne a betetek , ami kozel volt uzlet levettek a meretet rendeltek uj komplett futot osszeraktam es gyenge... elinditja de aztan mar racsnizik is .... szoval valami komoyabb kell azert kerdezem h kb mekkira Nm szabadonfuto kelhet
Válasz lorant90 #1817. hozzászólásáraSzedd szét a szabadon futó, lehet hogy javítható, lehet hogy csak át kell forgatni a betéteket, ha a ház nem kopott!
Ha meg igen, akkor csak szabadon futót cserélném, már a kardán kereszttől, húsvét jó zavaros lett, remélem érthető.
Válasz R Sándor #1818. hozzászólásárahát ha ez egy 260 cm munkaszélességű vízszintes zúzó, akkor ehhez a 80 le az nagyon kevés lesz, ezt annyival nem lehet tekerni. vagyis kardánból is több kell hozzá.
Válasz lorant90 #1817. hozzászólására Amit bir a traktor a kardanon leadni , egy 80 le gép szerintem 60-70 le max .De a mai silány minősénű alkatrészek miatt amennyíit a penztálca elbir.
Üdv mindenkinek , vettem egy hasznalt agrimaster 260 as szarzuzot kaptam hozza szabadonfutos kardant ami elegge kopott nem inditja el a gepet , kerdesem az lenne h kb milyen Nm erőssegu szabadonfutos kardan kellene hozza ?? Köszönöm elore is
Válasz zoltan.almadi #1815. hozzászólásáraÖssze rakásnál figyelj hogy a szíjjak vonalba legyenek
Válasz Gergő80 #1813. hozzászólásáraSzia! Lejött könnyen, így hogy tudtam, mit kell csinálni. A szimeringhez viszont további bontás kell, mert nem férek hozzá. Félbe hagytam a szerelést, illetve visszaraktam mindent. Egy későbbi alkalommal majd teljesen szétszedem. Köszönöm a segítséget!
Válasz zoltan.almadi #1810. hozzászólásáraKúpos szorítóhüvelyes ékszíjtarcsa, nehogy húzzad. Imbusz csavarokkal rugasd szét. Ékszíjat kár volt levenni, ellentartott volna a lazításhoz.
Válasz zoltan.almadi #1812. hozzászólására06302328115 ha megszorulnál
Válasz Gergő80 #1811. hozzászólásáraKöszönöm!
Reggel megnézem! Adok majd visszajelzést a sikerről (vagy kudarcról).
Válasz zoltan.almadi #1810. hozzászólásárahttps://www.3dlinear.hu/p/klaa/
Az imbusz csavarokat kiszeded a csavarok közt van menetes furat azzal tudod széthuzatni
Sziasztok!
Efg145 szárzúzón kellene szimeringet cserélnem, az ékszíj tárcsa mögött. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan szedhető le a tárcsa. Az ékszíjat meg tudom lazítani és le tudom venni, illetve középen néhány imbusz csavar tart egy valamit. Csapágy lehúzó kell hozzá, vagy van valami trükk? Köszönöm!
Válasz Mtz 550E #1807. hozzászólásáraLeesztergál és megperselyez valami keményebb anyagbol a szimeringen tul is. Akkor örök. Vagy jol bezsirozod aztán megy tovább ugyan így mindig jol megzsirozva. Vettem pár éve egy vontatott silozot. Kis bodé vannrajta mert maga alá gyűrik a lengőkések a csekmetet mire leszecskázza. Tehát nem fujja ki. Na ezen is kb. 2tizedet log mindkét fele. Csapágy nem. Hát ez ugy marad . Kb. 40 éve igy mehet. De az az 1mili meked az marha sok. Akkor aza csapágy soha nem forgott?
Válasz Mtz 550E #1807. hozzászólásáraLeesztergál és megperselyez valami keményebb anyagbol a szimeringen tul is. Akkor örök. Vagy jol bezsirozod aztán megy tovább ugyan így mindig jol megzsirozva. Vettem pár éve egy vontatott silozot. Kis bodé vannrajta mert maga alá gyűrik a lengőkések a csekmetet mire leszecskázza. Tehát nem fujja ki. Na ezen is kb. 2tizedet log mindkét fele. Csapágy nem. Hát ez ugy marad . Kb. 40 éve igy mehet. De az az 1mili meked az marha sok. Akkor aza csapágy soha nem forgott?
Hali!
Szárzuzón csapágyat cserélek de megfordúl a tengelyen ilyet hogyan szoktátok orvosolni? Pontozás felheggesztés? 0.5-1mm különbség van!
Köszönöm mindenkinek, vissza olvastam hát ez elég gáz.
Válasz butique #1802. hozzászólásáraNezz ra INO-ra is.
Válasz butique #1802. hozzászólásáraCsak komaromit érdemes venni
Válasz butique #1802. hozzászólásáraOlvasd vissza ebben a topikban Sk Laci hozzászólásait. Ő vett és nem éppen megelégedett vásárlónak tűnt.
Sziasztok!
AARDENBURG szárzúzóról van valakinek tapasztalata, vagy volt már valaki megnézni hogy milyen? Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz Dvili #1798. hozzászólásáraFelénk ezzel csináljak és jó munkálya van.
Válasz t.viki77 #1799. hozzászólásáraAkkor ha komáromi tetszik vedd azt, ki is szállítják ingyen . Nekem vízszintesben az van. Azzal nem volt gond.
Be is üzemelik egyből ha van min kipróbálni.
Széles kerék jobb mint vékony hajtómű kb. ugyanaz.
Válasz csontii #1797. hozzászólásáraA komáromi olcsóbb lenne egy százassal és van rajta világítás illetve azt mondja a hajtóműve 300 Ford/ percel többet forog és nem 50 lóerős hanem 60. Alul felül simára van burkolva hogy a szemét ne tudjon megállni benne. Szélesebb a szállító kereke.
Az rz az "eredeti" szöveggel érvel és már vagy 20 éve ugyanúgy gyártják legtöbbeknek ilyen van.
Válasz t.viki77 #1794. hozzászólásáraArra rz nem lesz jó oda vízszintes tengelyű kell szerintem , rz csak elvagja és maradnak 30 -40 cmres darabok az messze lesz ideálistólés lesz bőven egesz szár ami csak talajon hever. Elengedném ezt. Nekem van 2 soros rz szerűség de 15 éve csak áll , porosodik
Válasz t.viki77 #1796. hozzászólásáraNekem rz van. A komáromit nem ismerem. Így véleményt sem tudok róla mondani.
Válasz csontii #1795. hozzászólásáraIgen én azt értem de melyik a jobb?
Válasz t.viki77 #1794. hozzászólásáraArra a kettő közül bármelyik jó.
Válasz csontii #1792. hozzászólásáraCsemegekukorica szár.
Válasz t.viki77 #1790. hozzászólásáraAkkor mindegy szinte milyen
rz 3 Alföldön gyártják páran.
Válasz t.viki77 #1790. hozzászólásáraMit szeretnél vágni vele?
Válasz t.viki77 #1790. hozzászólásáraBednar gondolom méregdrága.