ahhoz hogy az első henger nyomjon nem kell levenni az adagoló deknijét elég ha össze van kötve az üza cső és teljes töltésnél forgatni fogóval a tengelyét azért nem szedem le a deknit hogy lássam az első elem van e épp nyomáson...azt látni fogom úgy is
az adagolót láttam még csak !csak egy kúp jön ki belőle egy reteszhorony van rajta meg egy menet van a végén...se mitnémertárcsa se másfajta meghajtásra utaló jel nincs..nem ismerem a tipust...
de szerintem kiveszem a porlasztót elsö hengert felső holtpontra és felrakom..legfeljebb visszaveszem és fordítok rajta ha nem ott lesz...még az is kevesebb idő mint a tankal szarakodni
akkor magyarán mondva lehet szétszedni..
levenni a motorháztetőt leereszteni a gázolajat leszerelni a tankot levenni a tanktartót és végre hozzá lehet férni a szelepdeklihez....
ennyit a pihenésről.....
120-45ön egy ismi levette az adagolót nem jelőlt össze semmit..hogy a legegyszerűbb visszarakni???
Tank le szelepdekni fel??
Vagy porlasztó ki mérőléc be az első dugattyúra??esetleg valami egyszerűbb trükk,hogy ne ketyegjen feleslegesen a szervíz óra??
Köszönöm a válaszod!
Az elsö felnik nekem belül vannak! ha kiforgatom a hátsot akkor az szélesebb mint az elsö!
Akor tegyem kivülre az elsöt is?
Neked hogy van?
Köszönöm a válaszodat!!
Rendbe raktam teljesen felujitva!
Bár a motorhoz a váltohoz nem kellet nyulnom mert számomra szépen duruzsol!
ha kiforditom a felnit akkor viszont sokkal szélesebb mint az elsö!Nem lesz egyforma!!
Akkor az elsöt is tegyem a külsö felfogatási hejre?
Válasz #4269. hozzászólásra
Kb 220 cm szélesnek kéne lenni a 12045-nek. Nálunk a hátsó kerékszélességet csak a 12 soros kukoricavetögép miatt szokták 198 cm-re összehúzni. Ez a traktor nehéz talajmunkára volt kifejlesztve, és nem sorközmüvelésre. Amúgy összéb lehet húzni az elsö kerékszélességet is de a kerékagyak ki fognak lógni. Ha rendbe van rakva a traktorod nagyon meg leszel vele elégedve. Igaz hogy a kabinja nem valami luxustraktoré, de a munkát tisztességesen elvégzi. Nálam évekig húzta a gazdaságot, de mára már továbléptem egy kategóriával.
szép jo estét!
a segitségeteket szeretném kérni!
vettem januárban egy 12045 ös crystalt!
Felujitottam de még csak most látom hogy az elsökerekek szélesebbek mint a hátsok!
eddig azért nem tünt fel mert pont kivoltak forditva a hátso felnik most vissza forgatam öket és igy a hátulja ha jol emlékszem 198cm a két felni szélesége!
Az eleje viszont 218cm!
ez igy rendben van??
bocsánat ha roszul fogalmazok!
Válasz #4265. hozzászólásra
Te mostan melyik módszerrel épited át? Tányér és körtekerék csere más fogazattal, vagy a 3. fokozat fogaskerekeinek átcserélésével?
Válasz #4262. hozzászólásra
Váltó difi vég lehajtások ugyan az mint a 120-asoknak így ugyan úgy át tudod szerelni a gyosítócuccal mint a 120-asokat . Én a 8011-esbe raktam bele a gyorsítót de még nincs tapasztalatom mert még nincs kész a gép .
Válasz #4262. hozzászólásra
Valami fogaskerék cseréket csináltak de talajon már utána nem bírt úgy dolgozni mint a gyári fogaskerekeken. Sebességszekrény és a véglehajtások is hamaráb megadták magukat. De konkrétat nem tudok mondani, mivel én nem akartam átépíteni.
Nálunk a családan volt egy 3011 1967-es évj volt lefestve jó gumikkal jó akksival adta el unokabátyám 350eFt-ért mert kinőtte.Ennyit vagy esetleg egy kicsit többet megér egy ilyen gép.
Válasz #4259. hozzászólásra
16145-nek ugyan az a kabinja mint a 10145-nek. Nékem csendes és pormentes volt, csak a klíma hiányzott belöle. A kipufogó hangtompítója nem volt rajta csak csö volt a kabin magaságáig. Kívülröl rettenetesen ordított a kipufogó hiánya miatt, de csukott ablaknál, ajtónál a kabinba nem jött be a zaj. MTZ-ben csak egyszer ültem, de azt a traktort nem nekem találták ki.
Sziasztok!
Véleményeket szeretnék kérni tőletek.Kis könnyű munkára keresgélek egy Zetor 3011-est.Szerintetek mit lehet adni(Ft) egy ilyen öreg veteránért papír nélkül?
Felszereltségben vannak különbségek. A sima proxima alap, a plus az már 16/16 os váltó, mechanikus irányváltó meg stb, a power meg kapott már elektro hidraulikus irányváltót pl, meg 24/24 fokozat, 3 terhelés alatt kapcsolható fokozat, nagyobb üzemanyagtartály, levegős ülés...stb. Amúgy mindegyik opciósan kicsit "tuningolható" szerintem
Üdv mindenkinek!
Segitséget szeretnék kérni.van a nagybátyámnak egy 5745 ös zetorja,és a hidrolikája nem müködik rendesen.Vetéskor menet közben felemeli a vetögépet,szántáskor viszont jo.az ekét lenttartja.mi lehet a baja?köszi elöre is
Szia pinotnoir 777!
Ha nekem saját részre kellene választani akkor én
Zetor 6245-ost választanék.Mi ezt a tipust kb.20 ha
szoloben tobb éven keresztul,minden nagyobb probléma
nélkul használjuk a TSZ-ben.Kérdd ki tobb ember
véleményét,hogy jól tudjál donteni.
Tisztelettel Kiskér.
Traktor témában abszolút kezdőként azt szeretném kérdezni, hogy max 1 millióig milyen Zetort javasolnátok? Eléggé kötött a atalaj, 6 heki szőlőm van, úgyhogy minimum 50 ló és 4 kerékhajtás lenne a minimum szerintem. Csak azt sem tudom, melyi Zetor négykerekes. Köszi előre is.
Számomra az egyetlen nagy baja, hogy klíma nincs és a nagy üveg felület miatt nyáron (sőt már most is) erősen szauna feeling van benne. Nekünk a gondok voltak: fűtésradiátor, fékmunkahenger, kuplungmunkahenger, hidraulika karmantyú, tavaly a váltó (eltűnt az 1) A másik nagy zetoros baj, de ez nem csak ennél, hogy szállításban lassúbb mint a többiek, meg egy kicsit pattog is. De nálunk 50 ha-ra tökéletesen elég. Fogyasztás verhetetlen!!! Viszonylag egyszerű, bonyolult elektronikától mentes.
az elsök 3-4000 motoróra közt szokott lefutni, attól függ menyit használod úton. Kb még lefut a hátsó addig 2x cserélsz elsöt. A valódi motorórát nehéz megmondani de figyed a kopásokat: gázpedál, kórmány, sebváltópáka ahol fogod, ülés, hydraulikapákák, hátsó golyók a hydraulikus karban, hasóhúzó megkopása, felsö húzó megkopása, gömbcsapok az elsökerék kórmánymüvében,...
Válasz #4247. hozzászólásra
eröl a gépröl konkrétan nincsen, de 4600 motoróránál nincsen szükség új hátsó gumikra, és 1998-ban még barum gumikkal voltak szerelve a gyárban.
5245-3hengeres, 45 le
6245-4hengeres, 57 le
de ha akadna 7745-ös inkáb ezt ajánlanám. 68 le a motor és nagyon jól el voltak találva. Súlyához képest elég erös fürge traktor. De ha csak az elsö ketöböl akarsz választani minden képen a 6245 ajánlanám.
az elöb leírt gumiméreten kívül raktak a 5611-re 14,9/13-28-as gumit is, de töbnyire 16,9/14-28-asok voltak rajtuk. Az 5611-nél nem negyon számított mivel nincsen rajta elsö meghajtás.
Válasz #4237. hozzászólásra
Köszi teljesen nem egyenlőre rendbe teszem a 162-est meg a 9540-est és szeretném kicserélni őket egy fiatalabb zetor forterrára
11683 hozzászólás
Válasz #4287. hozzászólásra
Hívj majd fel ,eltünt a számod,a Zetorra visszatérve ,csak egyféleképp megy fel az adagoló,
Válasz #4286. hozzászólásra
még egy picit
Válasz #4284. hozzászólásra
vagy ?
Válasz #4284. hozzászólásra
de amúgy pontosabb.
Igaz,
Válasz #4283. hozzászólásra
ahhoz hogy az első henger nyomjon nem kell levenni az adagoló deknijét elég ha össze van kötve az üza cső és teljes töltésnél forgatni fogóval a tengelyét azért nem szedem le a deknit hogy lássam az első elem van e épp nyomáson...azt látni fogom úgy is
Válasz #4280. hozzászólásra
Adagoló oldalán a dekni ?? az sincs, vagy milyen adagoló van rajta?
Válasz #4281. hozzászólásra
a tank a motor felett van...sajnos
Válasz #4280. hozzászólásra

Mert a szelepdekni.. ?? nehéz levenni? ? meg legalább a szelepek is be lennének állítva?? Tank??miért??
Legközelebb ha látok körbe nézem hogy néz ki..
Válasz #4279. hozzászólásra
az adagolót láttam még csak !csak egy kúp jön ki belőle egy reteszhorony van rajta meg egy menet van a végén...se mitnémertárcsa se másfajta meghajtásra utaló jel nincs..nem ismerem a tipust...
de szerintem kiveszem a porlasztót elsö hengert felső holtpontra és felrakom..legfeljebb visszaveszem és fordítok rajta ha nem ott lesz...még az is kevesebb idő mint a tankal szarakodni
Válasz #4278. hozzászólásra
Ezekben nem Skoda motor van?
Válasz #4277. hozzászólásra


akkor magyarán mondva lehet szétszedni..
levenni a motorháztetőt leereszteni a gázolajat leszerelni a tankot levenni a tanktartót és végre hozzá lehet férni a szelepdeklihez....
ennyit a pihenésről.....
Válasz #4276. hozzászólásra
Gondolom ez hagyományos motor.. .....szelep, adagolóelem..
120-45ön egy ismi levette az adagolót nem jelőlt össze semmit..hogy a legegyszerűbb visszarakni???
Tank le szelepdekni fel??
Vagy porlasztó ki mérőléc be az első dugattyúra??esetleg valami egyszerűbb trükk,hogy ne ketyegjen feleslegesen a szervíz óra??
Válasz #4274. hozzászólásra

Köszönöm a segítséget, de sajnos most nem lesz traktorvétel
Válasz #4265. hozzászólásra
Én csak a 3. sebességet cseréltem ki .
Válasz #4271. hozzászólásra
Köszönöm a válaszod!
Az elsö felnik nekem belül vannak! ha kiforgatom a hátsot akkor az szélesebb mint az elsö!
Akor tegyem kivülre az elsöt is?
Neked hogy van?
Válasz #4270. hozzászólásra
Köszönöm a válaszodat!!
Rendbe raktam teljesen felujitva!
Bár a motorhoz a váltohoz nem kellet nyulnom mert számomra szépen duruzsol!
ha kiforditom a felnit akkor viszont sokkal szélesebb mint az elsö!Nem lesz egyforma!!
Akkor az elsöt is tegyem a külsö felfogatási hejre?
Válasz #4269. hozzászólásra
Az enyémen egyforma széles. Mikor nézegettem, nekem úgytünt, csak felniforgatással lehet ezen változtatni.
Válasz #4269. hozzászólásra
Kb 220 cm szélesnek kéne lenni a 12045-nek. Nálunk a hátsó kerékszélességet csak a 12 soros kukoricavetögép miatt szokták 198 cm-re összehúzni. Ez a traktor nehéz talajmunkára volt kifejlesztve, és nem sorközmüvelésre. Amúgy összéb lehet húzni az elsö kerékszélességet is de a kerékagyak ki fognak lógni. Ha rendbe van rakva a traktorod nagyon meg leszel vele elégedve. Igaz hogy a kabinja nem valami luxustraktoré, de a munkát tisztességesen elvégzi. Nálam évekig húzta a gazdaságot, de mára már továbléptem egy kategóriával.
szép jo estét!
m a két felni szélesége!
a segitségeteket szeretném kérni!
vettem januárban egy 12045 ös crystalt!
Felujitottam de még csak most látom hogy az elsökerekek szélesebbek mint a hátsok!
eddig azért nem tünt fel mert pont kivoltak forditva a hátso felnik most vissza forgatam öket és igy a hátulja ha jol emlékszem 198c
Az eleje viszont 218cm!
ez igy rendben van??
bocsánat ha roszul fogalmazok!
Válasz #4267. hozzászólásra
Kíváncsiságból szoktam nézegetni a hirdetéseket a 3011-ek kicsit túlárazottak de azért nézegess sosem lehet tudni.
Válasz #4263. hozzászólásra
Ilyesmi árban gondolnám én is, szerettem volna cserélni egy gépet egy ilyenre de a tulaj egy műszakis árát szeretné érte.
Válasz #4265. hozzászólásra
Te mostan melyik módszerrel épited át? Tányér és körtekerék csere más fogazattal, vagy a 3. fokozat fogaskerekeinek átcserélésével?
Válasz #4262. hozzászólásra
Váltó difi vég lehajtások ugyan az mint a 120-asoknak így ugyan úgy át tudod szerelni a gyosítócuccal mint a 120-asokat . Én a 8011-esbe raktam bele a gyorsítót de még nincs tapasztalatom mert még nincs kész a gép .
Válasz #4262. hozzászólásra
Valami fogaskerék cseréket csináltak de talajon már utána nem bírt úgy dolgozni mint a gyári fogaskerekeken. Sebességszekrény és a véglehajtások is hamaráb megadták magukat. De konkrétat nem tudok mondani, mivel én nem akartam átépíteni.
Válasz #4260. hozzászólásra
Hali!
Nálunk a családan volt egy 3011 1967-es évj volt lefestve jó gumikkal jó akksival adta el unokabátyám 350eFt-ért mert kinőtte.Ennyit vagy esetleg egy kicsit többet megér egy ilyen gép.
Válasz #4261. hozzászólásra
Köszi a felvilágosítást! Ezeknek a váltójához nem létezik gyorsító fogaskerékpár? Úgy, ahogy a nagyokhoz? Egy bajom vele, hogy csak 25-öt megy.
Válasz #4259. hozzászólásra
16145-nek ugyan az a kabinja mint a 10145-nek. Nékem csendes és pormentes volt, csak a klíma hiányzott belöle. A kipufogó hangtompítója nem volt rajta csak csö volt a kabin magaságáig. Kívülröl rettenetesen ordított a kipufogó hiánya miatt, de csukott ablaknál, ajtónál a kabinba nem jött be a zaj. MTZ-ben csak egyszer ültem, de azt a traktort nem nekem találták ki.
Sziasztok!
Véleményeket szeretnék kérni tőletek.Kis könnyű munkára keresgélek egy Zetor 3011-est.Szerintetek mit lehet adni(Ft) egy ilyen öreg veteránért papír nélkül?
Sziasztok
10145-nek mennyivel kényelmesebb a fülkéje az MTZ fülkénél?Elsősorban zajra gondolok.Köszi
Válasz #4256. hozzászólásra

Köszönöm!!!!
Válasz #4254. hozzászólásra
Válasz #4255. hozzászólásra


Felszereltségben vannak különbségek. A sima proxima alap, a plus az már 16/16 os váltó, mechanikus irányváltó meg stb, a power meg kapott már elektro hidraulikus irányváltót pl, meg 24/24 fokozat, 3 terhelés alatt kapcsolható fokozat, nagyobb üzemanyagtartály, levegős ülés...stb. Amúgy mindegyik opciósan kicsit "tuningolható" szerintem
Üdv..
segítenétek nekem abban, hogy mi a különbség a proxima, proxima plus, és a proxima power gépek között?
Köszönöm.
Üdv mindenkinek!
Segitséget szeretnék kérni.van a nagybátyámnak egy 5745 ös zetorja,és a hidrolikája nem müködik rendesen.Vetéskor menet közben felemeli a vetögépet,szántáskor viszont jo.az ekét lenttartja.mi lehet a baja?köszi elöre is
Szia pinotnoir 777!
Ha nekem saját részre kellene választani akkor én
Zetor 6245-ost választanék.Mi ezt a tipust kb.20 ha
szoloben tobb éven keresztul,minden nagyobb probléma
nélkul használjuk a TSZ-ben.Kérdd ki tobb ember
véleményét,hogy jól tudjál donteni.
Tisztelettel Kiskér.
Traktor témában abszolút kezdőként azt szeretném kérdezni, hogy max 1 millióig milyen Zetort javasolnátok? Eléggé kötött a atalaj, 6 heki szőlőm van, úgyhogy minimum 50 ló és 4 kerékhajtás lenne a minimum szerintem. Csak azt sem tudom, melyi Zetor négykerekes. Köszi előre is.
Válasz #4247. hozzászólásra


Számomra az egyetlen nagy baja, hogy klíma nincs és a nagy üveg felület miatt nyáron (sőt már most is) erősen szauna feeling van benne. Nekünk a gondok voltak: fűtésradiátor, fékmunkahenger, kuplungmunkahenger, hidraulika karmantyú, tavaly a váltó (eltűnt az 1) A másik nagy zetoros baj, de ez nem csak ennél, hogy szállításban lassúbb mint a többiek, meg egy kicsit pattog is. De nálunk 50 ha-ra tökéletesen elég. Fogyasztás verhetetlen!!! Viszonylag egyszerű, bonyolult elektronikától mentes.
Válasz #4249. hozzászólásra
az elsök 3-4000 motoróra közt szokott lefutni, attól függ menyit használod úton. Kb még lefut a hátsó addig 2x cserélsz elsöt. A valódi motorórát nehéz megmondani de figyed a kopásokat: gázpedál, kórmány, sebváltópáka ahol fogod, ülés, hydraulikapákák, hátsó golyók a hydraulikus karban, hasóhúzó megkopása, felsö húzó megkopása, gömbcsapok az elsökerék kórmánymüvében,...
Válasz #4247. hozzászólásra
eröl a gépröl konkrétan nincsen, de 4600 motoróránál nincsen szükség új hátsó gumikra, és 1998-ban még barum gumikkal voltak szerelve a gyárban.
Válasz #4245. hozzászólásra
5245-3hengeres, 45 le
6245-4hengeres, 57 le
de ha akadna 7745-ös inkáb ezt ajánlanám. 68 le a motor és nagyon jól el voltak találva. Súlyához képest elég erös fürge traktor. De ha csak az elsö ketöböl akarsz választani minden képen a 6245 ajánlanám.
Üdv.
Azt szeretném megkérdezni hogy a zetor 6245 és az 5245 között mi a különbség?
melyiket érdemes megvenni?
Köszönöm a válaszokat
Péter
Válasz #4243. hozzászólásra



Köszönöm az infókat.
Válasz #4241. hozzászólásra
az elöb leírt gumiméreten kívül raktak a 5611-re 14,9/13-28-as gumit is, de töbnyire 16,9/14-28-asok voltak rajtuk. Az 5611-nél nem negyon számított mivel nincsen rajta elsö meghajtás.
Válasz #4241. hozzászólásra
16,9/14-28, ha radiál 420/80-28. De jötek ki 30" gumikkal is, megrendelés szerint.
Üdvözlet mindenkinek.


Érdeklődnék milyen gumi méret van gyárilag az 5748 vagy az 5611-en hátul? Előre is köszönöm Válaszaitokat.
Válasz #4238. hozzászólásra
Még az is meglehet hogy Tégedet is.
Tudom, túlságosan is ismerem a vidéket.
Válasz #4237. hozzászólásra
Köszi teljesen nem egyenlőre rendbe teszem a 162-est meg a 9540-est és szeretném kicserélni őket egy fiatalabb zetor forterrára
Szia Sk Laci!
Igen,Kiskér falu ma Léva város egyik része.
T.Kiskér.
Válasz #4234. hozzászólásra
Szia!
Szép kis gép. Gratulálok! Sok ezer probléma mentes üzemórát kívánok hozzá!
Remélem azért nem pártolsz el a Zetoroktól sem.
Használd egészséggel!
Üdv!