Én meguntam mikor szét kellett szedni, hogy kopácsoljam kalapáccsal és csináltam, hozzá egy lehúzot. Van a belselyében 6 vagy 8 menetes furat azzal szorítom rá. Az egyész pofon egyszerű egy 15-ös vasból ki van vágva egy kör, rajta ez a pár lyuk hogy le lehessen szorítani és a közepében egy 20-as csavar aminek az elelyében egy ki csapágygolyó. A 20-as csavart ahogy tekerem befele, úgy húzza szépen le a szíjtárcsát.
Válasz #3685. hozzászólásra
igen de itt kúpos is meg éken is hajt itt bár attól függetlenül lehet itt is hiba jártunk már így a 8011-essel hogy a fogaskerék volt a hunyó bár ott valami vadbarom mókolta helyre a balfaszságát
Válasz #3680. hozzászólásra
én azt vettem észre hogy ment mint ahogy szokott és egyszer csak sehova megállt a motor és semmi és hiába légtelenítettem nem füstölt a motor . Az adagoló végén a dugó csavart levettem kihúztam az elemhengerek tolórudját maxra és akkor sem egy árva füstöt sem nyomott a gép ekkor kezdtünk gyanakodni hogy meghajtás hiba lehet mivel az adagoló maga éken és kúpon hajt ezért maradt a vezérlés ami csak éken
Válasz #3679. hozzászólásra
Ja értem nekem csak a csovek jonek a kabinbol a munka hengere. Amugy mire letél figyelmes szagatot a motor fehéret kéket fustolt? Nekem még a fordulatméro kis lapos tengelyét is letorte. Én kicseréltem már a fogaskereket is mert kicsit kotyogot az uj ékel meg az ék meg a tengely ezek pár euroba kerultek ,de amikor meghalodtam hogy 100 euro egy uj fordulatt mero akkor inkább meghegesztetem.
Milyen az orbitod? a régebbi nagy karos ? Nekem csak egy olajmunkahenger van kint a hidon . Ha a karos van neked akkor nem biztos hogy elfér a sz.tárcsa.
Válasz #3675. hozzászólásra
Nem vagyok bene biztos de probáld meg . nekem kivolt véve csak már nem emlékszem hogy azért mert nem fértki a szijtárcsa vagy mert perselyeztuk a hidat.
Válasz #3667. hozzászólásra
Vagyis jut eszembe egyszer egy párévvel ezelott kellet cserélni a naftaszivatyu meghajto tengelyt mert kilazult az anya rajta és kiszopta az éket és mindég elmozdul a gyujtás kicsit roszul szol a motor . de azota semmi kicseréltem és halgatt.
Válasz #3668. hozzászólásra
A főtengely végéről a szíjtárcsát kéne levarázsolnom mert erős a gyanunk hogy hogy az adagolót meghajtó fogakerék a vezérlésben elnyírta az éket . 2 óra alatt lebontottam minden szinte meg 1 órát húzattam meg ütöttem a szíjtárcsát de az meg sem mozdul .
Cseh oldalon találtam ezt e képet motor előmelegítőről.
Az adagoló mögött a blokk oldalán van egy fagydugó a motoron,úgy gondolom ez oda passzolna.
Valaki látott már effélét?
Sanyi bátyám erre gondoltál?
Ha jol emlékszem akkor a konyv 2,7 ír optimálisnak munka kozben .de ha tartja a 2 akkor még mehet. csak kevesebb ne nagyon legyen mert van rajta turbo is meg már a fotengelynek se a legjobb.
#1. hozzászólás, ramszesz66 küldte be 2012-11-03 19:00:32-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy mennyi a legoptimálisabb motorolajnyomása ezeknek a gépeknek, Zetor 160245, és hogy üzemeltethető-e 2-2,5 Bar nyomással?
Előre is köszönöm!!!
Válasz #3650. hozzászólásra
Nekem is ez van.
Egyszerűen jó.
5 évig 150-200ha-ban használtam egy öreg 50-el, 3-4 éve 70ha-an ugyan ez a felállás különösebb hiba nélkül.
A Martinban gyártott Zetor széria egyik legstrapabiróbb traktora, nincs annyira kihegyezve a motor, mint a 160-161-162-es szériánál, már 4+1 sebességes váltóval szerelték+1 osztósebesség+nyomatékváltó.
Nekem van, használom, majdnem meg is vagyok vele élégedve
Sziasztok!
A Zetor 7245 és a hozzá hasonló tipusoknál a magasnyomás
gázolajpumpa és a kipufogókonyok kozott van egy fagydugóra hasonlító dugó amit ha kiveszunk akkor ide
be lehet szerelni a vízmelegítot 220 V-ra.Úgy szoktuk megoldni azoknál a traktoronál amik mindennap mennek,
hogy egy idozitos villanyórára rákapcsoljuk este a vezetéket és reggel pl.4órakkor bekapcsol az óra és
munkakezdésre elo van melegítve a motor.Saját tapasztalatból mondom jó dolog, teherautónál,rakodónál
és autóbusznál is használtuk.Tisztelettel.Kiskér.
Semibaj sincs a zetorokal nekem tobb darab is van (16245,7711,5011).Ha sajátodba ulsz es nem esztelenul hajtod akkor megyen az. És nem ugy beszélek aki nem vezetet nyugatit mert vagy harom hete megjott nekem is a jd 6830 premium szoval tudom miaz hogy nyugati ,meg eddig is hajtotam challenger mt635b .De akkor is azt mondom hogy a zetor is jo. Csak nem egy sulycsoport es van egy kis arkulombseg is.. Es egy zetoral is lehet talaj munkatt csinálni igaz lasaban de lehet pl.16245 szántás 4-es lemken valtva forgatosal nagy egyesel viszi nehezebb korulmények kis hármas es volt olyan ev is amikor 200ha szántot. Es mar lasan 10 eve nalam van es nagy javitast nem kelet rajta vegezni. Ja es ez is vetet simitozot szoval minden nap ment de nem esztelenul. De mar most az eke rakerul a jd-re es ugy viszi mint a semmit es még csak bejaratos. Szoval nem mondom hogy nem jobb a nyugati mert jobb de a zetor se rossz és egy bizonyos hektara elég is.
Hagyd már ,itt is volt egy IFA ,a tulaj istenítette,ez jobb a nyugatinál,20 éves korában ujszerű volt az IFa,(ujonnan vette)egyszer sikerült beültenem a MAN-omba ,két három hét mulva kellett keresni neki is egy MAN-t,az Ifát meghagyta ,hogy szarabb helyekre azzal megy,azóta is ott rohad a hátsó udvarába,többet bele se ül,ilyesmi egy Crystály és a nyugati közt a külömbség,megcsinálja a dolgát,de az ember lepusztul benne
Nekem van egy Zetor Crystal 16245-ösöm Es ha bárki azt meri rá írni hogy szar akkor azeláshatja magát a jd,fendt meg IH-ival együtt 100hektáron csinál mindent (kivéve műtrágyázás vegyszerezés )és 4év alatt most először hengerfejes és nem szépen fedett tető alatt van!
Válasz #3638. hozzászólásra
A könyv hűtőt ír,de lehet,hogy csak fordítási hiba.
2 hete voltam Dunaszerdahelyen az Agro Bironál pár apróságért,de már csak mikor hazaértem akkor jutott eszembe,hogy nem kérdeztem rá a melegítőre.
11636 hozzászólás
Válasz #3673. hozzászólásra
Szia!
Én meguntam mikor szét kellett szedni, hogy kopácsoljam kalapáccsal és csináltam, hozzá egy lehúzot. Van a belselyében 6 vagy 8 menetes furat azzal szorítom rá. Az egyész pofon egyszerű egy 15-ös vasból ki van vágva egy kör, rajta ez a pár lyuk hogy le lehessen szorítani és a közepében egy 20-as csavar aminek az elelyében egy ki csapágygolyó. A 20-as csavart ahogy tekerem befele, úgy húzza szépen le a szíjtárcsát.
Válasz #3685. hozzászólásra
igen de itt kúpos is meg éken is hajt itt bár attól függetlenül lehet itt is hiba jártunk már így a 8011-essel hogy a fogaskerék volt a hunyó bár ott valami vadbarom mókolta helyre a balfaszságát
Válasz #3682. hozzászólásra
Majd megírom mi volt a baj , nem tudom hajtja-e de szerintünk nem hajtja ezért nem indul
Válasz #3682. hozzászólásra
ma délután fél 3 kor lett a baj utána haza húztuk és kezdtem el szét bontani holnap majd kiderül minden .
Válasz #3681. hozzászólásra
érdekes majd írd meg hogy hol volt a gebasz. de a adagolot hajtja? az adagolon van egy fogasrekek azt nem néztétek?
Válasz #3680. hozzászólásra
én azt vettem észre hogy ment mint ahogy szokott és egyszer csak sehova megállt a motor és semmi és hiába légtelenítettem nem füstölt a motor . Az adagoló végén a dugó csavart levettem kihúztam az elemhengerek tolórudját maxra és akkor sem egy árva füstöt sem nyomott a gép ekkor kezdtünk gyanakodni hogy meghajtás hiba lehet mivel az adagoló maga éken és kúpon hajt ezért maradt a vezérlés ami csak éken
Válasz #3679. hozzászólásra
akkor inkább meghegesztetem.
Ja értem nekem csak a csovek jonek a kabinbol a munka hengere. Amugy mire letél figyelmes szagatot a motor fehéret kéket fustolt? Nekem még a fordulatméro kis lapos tengelyét is letorte. Én kicseréltem már a fogaskereket is mert kicsit kotyogot az uj ékel meg az ék meg a tengely ezek pár euroba kerultek ,de amikor meghalodtam hogy 100 euro egy uj fordulatt mero
Válasz #3678. hozzászólásra
nekem a hagyományos kormányrúd kijön régi szervó helyére és ott az orbit de a hídon nekem is csak egy munka henger van
Válasz #3677. hozzászólásra
Milyen az orbitod? a régebbi nagy karos ? Nekem csak egy olajmunkahenger van kint a hidon . Ha a karos van neked akkor nem biztos hogy elfér a sz.tárcsa.
Válasz #3676. hozzászólásra
rénézésra éppen kifér a szíjtárcsa
Válasz #3675. hozzászólásra
Nem vagyok bene biztos de probáld meg . nekem kivolt véve csak már nem emlékszem hogy azért mert nem fértki a szijtárcsa vagy mert perselyeztuk a hidat.
Válasz #3674. hozzászólásra
Csak a hűtőt vettem ki meg az előtt ami van kicsit akadályoz az orbit de hátha sikerülne így is
Válasz #3672. hozzászólásra
Jol hozzá férsz? az elso hidat elkototed?
Válasz #3669. hozzászólásra
Hát pedig az a modja ahogy írod.
Válasz #3671. hozzászólásra
sajnos előszokot fordulni a krisztáloknál ilyesmi
Válasz #3669. hozzászólásra
Hát ez jo még nem is láttam hogy mit írtál és pont nekem is az volt.
Válasz #3667. hozzászólásra
Vagyis jut eszembe egyszer egy párévvel ezelott kellet cserélni a naftaszivatyu meghajto tengelyt mert kilazult az anya rajta és kiszopta az éket és mindég elmozdul a gyujtás kicsit roszul szol a motor . de azota semmi kicseréltem és halgatt.
Válasz #3668. hozzászólásra
A főtengely végéről a szíjtárcsát kéne levarázsolnom mert erős a gyanunk hogy hogy az adagolót meghajtó fogakerék a vezérlésben elnyírta az éket . 2 óra alatt lebontottam minden szinte meg 1 órát húzattam meg ütöttem a szíjtárcsát de az meg sem mozdul .
Válasz #3667. hozzászólásra
Még nem. De mivan vele ha tudok segitek.
Válasz #3666. hozzászólásra
Ti javítottátok már a 162-es motorját ?
Válasz #3661. hozzászólásra
Nekem ilyen van a zetoromba. Nagyon jo dolog télen.
Válasz #3660. hozzászólásra
hívj fel napközben mert van nálam egy 8011-es zetor alkatrész katalógus
Válasz #3663. hozzászólásra
Biztos,itt helyben vettem valamikor a traktorboltban.
Válasz #3662. hozzászólásra

Köszönöm.
Holnap utánanézek beszerezhető e eme Cseh remek.
Válasz #3661. hozzászólásra
Igen!
Cseh oldalon találtam ezt e képet motor előmelegítőről.


Az adagoló mögött a blokk oldalán van egy fagydugó a motoron,úgy gondolom ez oda passzolna.
Valaki látott már effélét?
Sanyi bátyám erre gondoltál?
Üdv!
Azt szeretném kérdezni nincs e valakinek zetor 8011 gépkönyve vagy alkatrész katalógusa.
Előre is köszönöm.
Válasz #3657. hozzászólásra
Nekem 12145 van a motor GO elott 0,5 volt a nyomás és nem volt semmi baja, más okból kellett GO-ni
Válasz #3657. hozzászólásra
Ha jol emlékszem akkor a konyv 2,7 ír optimálisnak munka kozben .de ha tartja a 2 akkor még mehet. csak kevesebb ne nagyon legyen mert van rajta turbo is meg már a fotengelynek se a legjobb.
#1. hozzászólás, ramszesz66 küldte be 2012-11-03 19:00:32-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy mennyi a legoptimálisabb motorolajnyomása ezeknek a gépeknek, Zetor 160245, és hogy üzemeltethető-e 2-2,5 Bar nyomással?
Előre is köszönöm!!!
Válasz #3650. hozzászólásra
Nekem is ez van.
Egyszerűen jó.
5 évig 150-200ha-ban használtam egy öreg 50-el, 3-4 éve 70ha-an ugyan ez a felállás különösebb hiba nélkül.
Válasz #3654. hozzászólásra
A.. betű beírtam egy piros pontot!

Napló eleje..
Válasz #3650. hozzászólásra

A Martinban gyártott Zetor széria egyik legstrapabiróbb traktora, nincs annyira kihegyezve a motor, mint a 160-161-162-es szériánál, már 4+1 sebességes váltóval szerelték+1 osztósebesség+nyomatékváltó.
Nekem van, használom, majdnem meg is vagyok vele élégedve
Válasz #3650. hozzászólásra

Valaki segítsen már a kollégának, nálunk nem nagyon elterjedt.
Válasz #3651. hozzászólásra
Válasz #3650. hozzászólásra




Látom figyelsz Sanyibá.
Ez volt a harmadik?
#1. hozzászólás, Zoli24 küldte be 2012-11-01 21:15:33-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Véleményeket kérek a 121-45zetorról!
Sziasztok! Valaki megtudná mondani hová kössem a 9540-esen ha még egy vezértömböt teszek rá,a vezértömb bejővö nyomóág másik végét a traktoron.
Sziasztok!
A Zetor 7245 és a hozzá hasonló tipusoknál a magasnyomás
gázolajpumpa és a kipufogókonyok kozott van egy fagydugóra hasonlító dugó amit ha kiveszunk akkor ide
be lehet szerelni a vízmelegítot 220 V-ra.Úgy szoktuk megoldni azoknál a traktoronál amik mindennap mennek,
hogy egy idozitos villanyórára rákapcsoljuk este a vezetéket és reggel pl.4órakkor bekapcsol az óra és
munkakezdésre elo van melegítve a motor.Saját tapasztalatból mondom jó dolog, teherautónál,rakodónál
és autóbusznál is használtuk.Tisztelettel.Kiskér.
Semibaj sincs a zetorokal nekem tobb darab is van (16245,7711,5011).Ha sajátodba ulsz es nem esztelenul hajtod akkor megyen az. És nem ugy beszélek aki nem vezetet nyugatit mert vagy harom hete megjott nekem is a jd 6830 premium szoval tudom miaz hogy nyugati ,meg eddig is hajtotam challenger mt635b .De akkor is azt mondom hogy a zetor is jo. Csak nem egy sulycsoport es van egy kis arkulombseg is.. Es egy zetoral is lehet talaj munkatt csinálni igaz lasaban de lehet pl.16245 szántás 4-es lemken valtva forgatosal nagy egyesel viszi nehezebb korulmények kis hármas es volt olyan ev is amikor 200ha szántot. Es mar lasan 10 eve nalam van es nagy javitast nem kelet rajta vegezni. Ja es ez is vetet simitozot szoval minden nap ment de nem esztelenul. De mar most az eke rakerul a jd-re es ugy viszi mint a semmit es még csak bejaratos. Szoval nem mondom hogy nem jobb a nyugati mert jobb de a zetor se rossz és egy bizonyos hektara elég is.
Válasz #3645. hozzászólásra
Hagyd már ,itt is volt egy IFA ,a tulaj istenítette,ez jobb a nyugatinál,20 éves korában ujszerű volt az IFa,(ujonnan vette)egyszer sikerült beültenem a MAN-omba ,két három hét mulva kellett keresni neki is egy MAN-t,az Ifát meghagyta ,hogy szarabb helyekre azzal megy,azóta is ott rohad a hátsó udvarába,többet bele se ül,ilyesmi egy Crystály és a nyugati közt a külömbség,megcsinálja a dolgát,de az ember lepusztul benne
Válasz #3644. hozzászólásra



..........pedig ha csak 1 napra kipróbálnád az általad felsorolt márkákat élesben, nos más véleményen lennél
Nekem van egy Zetor Crystal 16245-ösöm Es ha bárki azt meri rá írni hogy szar akkor azeláshatja magát a jd,fendt meg IH-ival együtt 100hektáron csinál mindent (kivéve műtrágyázás vegyszerezés )és 4év alatt most először hengerfejes és nem szépen fedett tető alatt van!
Válasz #3642. hozzászólásra

Válasz #3641. hozzászólásra

Nincs mit, öcsém uram.
Válasz #3640. hozzászólásra

Köszönöm bátyám.
Válasz #3639. hozzászólásra
A blokkra kell tenni olyant árulnak az biztos.
Válasz #3638. hozzászólásra

A könyv hűtőt ír,de lehet,hogy csak fordítási hiba.
2 hete voltam Dunaszerdahelyen az Agro Bironál pár apróságért,de már csak mikor hazaértem akkor jutott eszembe,hogy nem kérdeztem rá a melegítőre.
Válasz #3637. hozzászólásra
Majd megkeresem ..hirtelen nem találom..