Válasz Mötözö #11448. hozzászólásáraez szemre elég jól lepattintotta a gumikat 2000 óra alatt... ha ezek az eredeti gumijai, és nem lecserélték kopottasra
Válasz $HMP$ #11455. hozzászólásáraAzért a régi gépek túlméretezettek voltak.
Régen azértvolt a mérnök ,hogy:javítható,tartós,használható legyen minden.
Most azértvan ,hogy bizonyos óra elteltével magától peregjen szét!
Régigép párti vagyok.
Megcsinálom ha kell és működik. Nemkell laptop, nemkell szervízháttér.
Csak jó alkatrész.
Ez már macerás!
De lehet találni!
Válasz rtamas1976 #11451. hozzászólásáraMelyik nem lego?
Beszállítók termékeinek a összelegozasa mind.
Pl. egy koma azt mondta egyszer kombájngyár nincs is csak összerako üzemek ezek.
Válasz Mötözö #11450. hozzászólásáraItt a fórumon aktív elég sokat Húsfutár nevű kolléga, neki emlékeim szerint pont ilyen van(140 Hsx), írt egy pár éve egy kolléga szintén erre a topicra többször is Székelyföldről.Nekik is differenciálmű gondjaik voltak. Olvasd vissza őket, vagy esetleg írj rájuk. De a lényeg az, hogy a motorteljesítmény növelésével nem lett szinkronban erősebb a az erőátvitel is.100-120 lóig ésszel használva szinte elnyűhetetlen, afölött meg szétpereg a kuplungtól hátra. Azonkívül amit néztél, már az is adblue-s. Az enyémnek a motorjával még sosem volt baj, de egyszer az egyik forgalmazónál saját szememmel láttam azt a kétségbebesett küszködést, amikor egy új traktorért jöttek volna, és nem tudták beindítani, mert valamiért letiltott, és a mágnesszelep nem engedett gázolajat az adagolóra. A szerelő szerint nem egyedi eset. Az elektromos adagoló vezérléstől és az adblue-tól jobb nem lett semmiképpen sem.
Válasz Mötözö #11447. hozzászólásáraItt a szomszédban 150es volt.
Igazi lego system
Ellenségnek ajándékba!
A kissebbekel nincs annyi probélma.
De nem a régi zetor megbízhatóság.
Válasz buti #11449. hozzászólásáranyugodtan mondhatnál bármit a hallomás alapján..fontos lenne..pont ezt hallom hogy a 120-130 le ig pacek a gép de feltünően sok a 140 es eladó..annak pedig oka lehet
Válasz Mötözö #11448. hozzászólásáraForterra 12441- es van. Az 2006-os semmi komoly gond nem volt vele, jön megy teszi a dolgát.Ami a korral jár cseréltem, de semmi extra. Van egy Crystal 160-as 2018-as is , azzal sok erőátvitel gond volt. Hsx-em nem volt soha , de amit belinkeltél, az nem hsx, az egy cl. Az újabb forterrákkal saját tapasztalatom nincs, másoktól hallott véleményt pedig nem akarok mondani. Biztos lesz itt a fórumon, aki saját tapasztalattal tud segíteni.
Válasz rtamas1976 #11439. hozzászólásáraVagy tartson meg egy MTZ-t, régi Zetort ilyen esetekre.
Mondta hogy Neki ez a legkisebb gépe (egy JD 6190-es) 30-40 éve természetesen Ő is MTZ-kel Rábával dolgozott. De mintha némelyik gazdánál már ciki lenne meghagyni az MTZ-t a portán.
Van ellenpélda is azért. 500 hektáros nagy gazda. Tele John Deere-al , New Holland-al. A New Holland-ot szemrebbenés nélkül el adta , de azt mondta a traktorosa , hogy a Zetortól (162.45) amivel kezdte a gazdaságot meg nem válna semmi pénzért. Meg a két régi MTZ-t is megtartották paszióból. De azok olyanok mintha újak lennének.
Válasz Gepi #11437. hozzászólásáraMarting.sk, Zetorshop.cz, Marko Mt.sk itt nézz szét. Az jó ha tudod a cikkszámát a keresett cuccnak,könnyebb a keresés.
Válasz rtamas1976 #11436. hozzászólásáraMi is teljesen elégedettek vagyunk a NHal. 10 év alatt egyszer volt probléma csak. Ráadásul a szervizesünk is nagyon jó, a vasárnapi húsleves mellett is felveszi a telefont. A precíziós szakemberükről is csak jót tudok mondani.
Válasz mihaszna #11438. hozzászólásáraNekem vagy neked ugyanolyan becses az mtz és a zetor mint másnak a jd.
Az tény ,hogy az antenája lehet többetér mint a gépem.
Ha valakinek telik ilyen gépre, az vitesse haza a fát valakivel!
És ne szarfaszúskodjon aprópénzen.
Ha a John Deere jó gép akkor miért Mi hordtuk ki Neki az MTZ-vel (MTZ 892.2) a fát az erdő szélére?
Be se kellett volna menni az erdőbe, csak egy 800 méter hosszan eléggé be volt nőve az út borokkal. A gép tulaja mondta hogy nem megy be a fáért , mert ha le veri egy gally az RTK-t az sokba van Neki.
Azt már mondanom se kell hogy az MTZ dolgozott az erdőn és nem a JD.
Válasz lala #11431. hozzászólásáraBolondja vagyok a zetornak.
Sajnos erre is igaz, minél újjabb annál szarabb.
Amikor öszvéresítve van valami abba belelehet szarni.
Újat veszel a gari idejére kitart, és jön a fekete leves.
Inkább bevált nyugatit mint ezt pedig mint mondom zetor buzi vagyok.
A cégnél NH van szinte probléma mentesek.
Igaz nem a hegyet akarjuk egyszerre elhúzni.
És jók a gépészek is, vigyáznak rá.
Aztán vannak aJD fannok olyanok mint az almás telefonosok, csak aJD.
Jógép de túlvan misztifikálva.
Azis elromlik és lehet hetet kell várni a szervízre és nincsenek a toppon.
A NH szervíz megbízható, rugalmas,
Ők sem csinálják ingyen de nekünk bevált régi partnerek.
Válasz buti #11434. hozzászólásáraKöszönöm az őszinte véleményed megerősítettél benne hogy ne is gondolkozzak rajta,nekem proxima 90 kimegy a világból kicsi naftával ésHSX 140 van arra már figyelni kell nekem is hátuljával gyűlt meg a bajom szintén csapágy és difi:úgy látszik kis motorokban jó a zetor alig kel javítani és a fogyasztás is nagyon jó.A legelső egy zetor major4340 volt az 10000 üá -t ment széthúzás nélkül
Válasz Gergő1220 #11433. hozzászólásáraAlkatrész katalógust pénzért sem adott a kizárólagos importőr sem.( Állítólag óránkénti megtekintési jogot vehetsz méregdrágán a digitális katalógushoz, meg a jó édes ...) A neten hozzáférhető a HSX forterra katalógus, azt böngésztem, majd a kapott cikkszámot beírva kidob szlovák, lengyel, cseh oldalakat az alkatrésszel, ahol írják azt is, hogy mibe jó, és általában szerepel a hd forterra, a hsx és a crystal 150-160 is .Így rendeletem, az előző hrsz-ben felsorolt javításokhoz.A hátsó keréknél a sonkában cseréltem szimmeringet, a sonka már nem volt ugyanaz, mint a hsx forterra. De szerintem csak a szélesebb nyomtáv miatt, a bolygó fogaskerekei ugyanazok. Tehát nem 100%-ban ugyanaz, de például a kupkerék-tányérkerék páros ugyanaz a crystalban mint az ős forterra 80 Le-s változatában.Cikkszám szerint is. Az 5 sebességes váltó ugyanaz a forterrában és a 160-as crystalban. A 170-es ben már biztos más mert az alacsony motorfordulaton megy 40-el 5.-ben(Eco).
Szóval megtervezték és megcsinálták a forterrát ( az jó is lett 110-120 lóerőig) majd addig húzták a 4 hengeres motort míg elérték a 150 lóerőt, csináltak egy 5 sebességes váltót a 4-es helyett, ami már a 150es forterrához is gyengus volt, a hátsó hídon is lett minimális változtatás, hogy elférjen hátul a 600-as gumi majd bele tettek egy hathengeres motort, amihez szerintem már egy kategóriával erősebb erőátvitel dukált volna.
Válasz lala #11431. hozzászólására2016-os még 160-asként futó van.Egyébként ugyanaz a motor, a maximális teljesítménye akkor is 171 ló volt, nem abban változtattak.Ha jó szeretem, szeretek vele dolgozni.Rugózott lengőkaros első híd, rugózott fülke,nagy tengelytáv, nem pattog,tud elég becsületesen fogni, és az a deutz motor is jó.
És itt a vége is a pozitívumoknak.Eddig 3-szor szedtem szét az erőátvitel miatt.Váltó csapágycsere 2 évesen,difi kúpkerék fogtörés,bronzalátétek elkoptak a difiben, első hajtás kihajtásban csapágy csere( a váltó alatti malacban). Túl erős a motor az erőátvitelhez,(vagy gyenge a hátulja a motorhoz képest,nézőpont kérdése). Talajozni nem nagyon kell vele, nekem egy kisgazdaság vezér gépe lenne, csak én használom, vigyázok rá, de így sem bírja.Bár csak 40-el megy, de pótkocsizni jó, és olyan melókban, ahol legalább 10-el mehetsz biztos bírná a váltó is, de a lazító elé vettem újra egy 16245supert, annak kutya baja, de ez már szégyen, hogy egy közel 30 éves gép kell az új mellé, amivel dolgozni is lehet. Szeretem a zetorokat, van egy forterra 12441 is azzal soha nem volt komoly gondom, nem akarom fikázni a zetorokat, de ez az új Crystál nem egy siker modellje a zetornak. Tettek a forterrába egy nagy motort nagy nyomatékkal és ezt az erőátvitel már nem bírja.És nem csak az enyémben, mindegyiknek váltó gondja van. A váltó szerelése nem bonyolult, de két éves traktort ne kelljen már szerelni.
Én nem venném meg újra, és eladni sem lenne egyszerű, úgy hogy valami ütőképesebbet vegyek az árából.
Válasz Sk Laci #11422. hozzászólásáraElőször engedd le ami benne van és tegyél bele vizet azzal mit csinál. A vízpumpa környéke és csövek. Vagy maga a vízpumpa.
Válasz Gepi #11421. hozzászólásáraMég nem kérdeztem, de akkor utánakérdezek majd ott is. Én azon csodálkozom hogy elektronikus formában sehol sem megvásárolható hozzá semmi a neten (legalábbis én nem találtam), van más típusú traktorom is amihez simán megvehető volt online. Alkatrész katalógust és kezelési utasítást is csak papír alapon tudtam szerezni ehhez a géphez.
Zetor 6701 motor /UN 53,2 rakóban van/ habosan akár egy sampon nyomja ki a hütőfolyadékot /piros szinü/.
Hengerfejtömítésre tippelek.
Meg lehet állapítani, melyik hengerfejen van megsérülve a tömítés, vagy szét kell szednem mind és a 4 tömítést cseréljem ki?
Nemrég egy használt Zetor Forterra HSX140 tulajdonosa lettem. A traktorban 3500 üzemóra van és pár jelenségre figyelmes lettem, amit nem sikerült még orvosolnom. Ezekben szeretnék segítséget kérni. A traktor néha, ha olyan kedve van feldob három motorhibakódot, ami a 000108, 500002, 002061. (ADblue kivan kötve úgy vásároltam, ez nem tudom befolyásol-e bármit!) Ezeknek a hibakódoknak a jelentésére szeretnék rájönni, de még sehol sem találtam semmit róla, hibakód táblázat is érdekelne, de megvásárolható formában sem találtam sehol.
A másik hiba ami még előjött hogy valamikor olyan "síró" hangot ad ki a traktor, főként a fékpedál elengedése után, néha a kuplungpedál esetén is.
Ezen hibákra ha valaki tud valami infót kérem ne tartsa magába :D
Válasz kicsi503 #11414. hozzászólásáraSzia a teleszkóp méretek a következőek:
ajtó : lökethossz 160 mm 200 N nyomóerő
hátsó ablak: lökethossz 110 és 160 mm mindkettő szerepel a katalógusban, szerelték mindkettővel, de vegyesen szerintem nagyon nem jó, mert feszíti, csavarja az ablakot, 200 N nyomóerő
tetőablak: löket 110 mm 200 N
Válasz kajszi_71823 #11413. hozzászólásáraA hosszabb, az kb akkora, mint ami az ajtókon van....
Jó lehetne oda az is, ugyanolyan erősségű?
Csak nehogy szétrobbanjon az ablak, az miatt gondoltam, inkább megkérdezlek, hogy tiéden milyen van (hosszabban, illetve Newton-ban)....!
Válasz kajszi_71823 #11411. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Neten kerestem, de ezt a fajtát nem adta be sehogy!
"Kajszi"! Abban tudnál nekem segíteni, hogy a hátsó ablakra milyen hosszú és erejű gázrugó kell, mert szeretném cserélni! Megnéznéd nekem, kérlek?!
Ami az enyémen van, az már nagyon gyenge, de nincs rajta felirat sem, illetve az egyik hosszabb, a másik rövidebb!
Kedden írtam neked privátban (e-mailt), de lehet nem kaptad meg, vagy nem láttad!
Köszönöm!
Sziasztok!
Van egy 16245-ösöm egy éve!
A képen szereplő irányjelző kapcsoló van benne jelenleg, ami véleményem szerint nem gyári.
Tudnátok segíteni a beazonosításban, hogy miben lehetett/van ilyen kapcsoló?!
11658 hozzászólás
Válasz Mötözö #11448. hozzászólásáraez szemre elég jól lepattintotta a gumikat 2000 óra alatt... ha ezek az eredeti gumijai, és nem lecserélték kopottasra
Válasz Mötözö #11447. hozzászólásáraMit szeretnél tudni nekem van egy 8,5 év 6500 óra a gép de most is megy mint a mozdony .
Válasz $HMP$ #11455. hozzászólásáraAzért a régi gépek túlméretezettek voltak.
Régen azértvolt a mérnök ,hogy:javítható,tartós,használható legyen minden.
Most azértvan ,hogy bizonyos óra elteltével magától peregjen szét!
Régigép párti vagyok.
Megcsinálom ha kell és működik. Nemkell laptop, nemkell szervízháttér.
Csak jó alkatrész.
Ez már macerás!
De lehet találni!
Válasz rtamas1976 #11451. hozzászólásáraMelyik nem lego?
Beszállítók termékeinek a összelegozasa mind.
Pl. egy koma azt mondta egyszer kombájngyár nincs is csak összerako üzemek ezek.
Válasz Mötözö #11450. hozzászólásáraEgy oka van annyi penzt kitermelt nekik már hogy drágábban fenntarthatót köll venni kell a költség....
Jd vegyel ahhoz ertenek van rabszolga is aki megszerelje meg alkatreszhegyek mindenhol.
Válasz Mötözö #11450. hozzászólásáraItt a fórumon aktív elég sokat Húsfutár nevű kolléga, neki emlékeim szerint pont ilyen van(140 Hsx), írt egy pár éve egy kolléga szintén erre a topicra többször is Székelyföldről.Nekik is differenciálmű gondjaik voltak. Olvasd vissza őket, vagy esetleg írj rájuk. De a lényeg az, hogy a motorteljesítmény növelésével nem lett szinkronban erősebb a az erőátvitel is.100-120 lóig ésszel használva szinte elnyűhetetlen, afölött meg szétpereg a kuplungtól hátra. Azonkívül amit néztél, már az is adblue-s. Az enyémnek a motorjával még sosem volt baj, de egyszer az egyik forgalmazónál saját szememmel láttam azt a kétségbebesett küszködést, amikor egy új traktorért jöttek volna, és nem tudták beindítani, mert valamiért letiltott, és a mágnesszelep nem engedett gázolajat az adagolóra. A szerelő szerint nem egyedi eset. Az elektromos adagoló vezérléstől és az adblue-tól jobb nem lett semmiképpen sem.
Válasz Mötözö #11447. hozzászólásáraItt a szomszédban 150es volt.
Igazi lego system
Ellenségnek ajándékba!
A kissebbekel nincs annyi probélma.
De nem a régi zetor megbízhatóság.
Válasz buti #11449. hozzászólásáranyugodtan mondhatnál bármit a hallomás alapján..fontos lenne..pont ezt hallom hogy a 120-130 le ig pacek a gép de feltünően sok a 140 es eladó..annak pedig oka lehet
Válasz Mötözö #11448. hozzászólásáraForterra 12441- es van. Az 2006-os semmi komoly gond nem volt vele, jön megy teszi a dolgát.Ami a korral jár cseréltem, de semmi extra. Van egy Crystal 160-as 2018-as is , azzal sok erőátvitel gond volt. Hsx-em nem volt soha , de amit belinkeltél, az nem hsx, az egy cl. Az újabb forterrákkal saját tapasztalatom nincs, másoktól hallott véleményt pedig nem akarok mondani. Biztos lesz itt a fórumon, aki saját tapasztalattal tud segíteni.
Válasz Mötözö #11447. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zetor-forterra-cl-140/h_7426370?ref=24718f48
Válasz buti #11434. hozzászólásáraa 140 hsx röl vélemény?
Mitol van az hogy nincs fordulatszam 1000 neg 1200kozott?
Van 1000ig utana meg atugrik 200at es folmegy 1200fole...
Válasz mihaszna #11443. hozzászólására
Válasz mihaszna #11443. hozzászólásáraBékésen is van egy ilyen gazda. Az udvaron a hevederes, a színben meg az oldtimerek.
Válasz rtamas1976 #11439. hozzászólásáraVagy tartson meg egy MTZ-t, régi Zetort ilyen esetekre.
Mondta hogy Neki ez a legkisebb gépe (egy JD 6190-es) 30-40 éve természetesen Ő is MTZ-kel Rábával dolgozott. De mintha némelyik gazdánál már ciki lenne meghagyni az MTZ-t a portán.
Van ellenpélda is azért. 500 hektáros nagy gazda. Tele John Deere-al , New Holland-al. A New Holland-ot szemrebbenés nélkül el adta , de azt mondta a traktorosa , hogy a Zetortól (162.45) amivel kezdte a gazdaságot meg nem válna semmi pénzért. Meg a két régi MTZ-t is megtartották paszióból. De azok olyanok mintha újak lennének.
Válasz SzikiSzokeveny #11440. hozzászólására

Válasz Gepi #11437. hozzászólásáraMarting.sk, Zetorshop.cz, Marko Mt.sk itt nézz szét. Az jó ha tudod a cikkszámát a keresett cuccnak,könnyebb a keresés.
Válasz rtamas1976 #11436. hozzászólásáraMi is teljesen elégedettek vagyunk a NHal. 10 év alatt egyszer volt probléma csak. Ráadásul a szervizesünk is nagyon jó, a vasárnapi húsleves mellett is felveszi a telefont. A precíziós szakemberükről is csak jót tudok mondani.
Válasz mihaszna #11438. hozzászólásáraNekem vagy neked ugyanolyan becses az mtz és a zetor mint másnak a jd.
Az tény ,hogy az antenája lehet többetér mint a gépem.
Ha valakinek telik ilyen gépre, az vitesse haza a fát valakivel!
És ne szarfaszúskodjon aprópénzen.
Válasz rtamas1976 #11436. hozzászólására"...Aztán vannak aJD fannok olyanok mint az almás telefonosok, csak aJD.
Jógép de túlvan misztifikálva..."
Ha a John Deere jó gép akkor miért Mi hordtuk ki Neki az MTZ-vel (MTZ 892.2) a fát az erdő szélére?
Be se kellett volna menni az erdőbe, csak egy 800 méter hosszan eléggé be volt nőve az út borokkal. A gép tulaja mondta hogy nem megy be a fáért , mert ha le veri egy gally az RTK-t az sokba van Neki.
Azt már mondanom se kell hogy az MTZ dolgozott az erdőn és nem a JD.
Mennyi euro a Zetorhoz a vonórúdak? Gyorskapcsolású 2 kateg?
Tudtok linket? Ne mtz legyen
Válasz lala #11431. hozzászólásáraBolondja vagyok a zetornak.
Sajnos erre is igaz, minél újjabb annál szarabb.
Amikor öszvéresítve van valami abba belelehet szarni.
Újat veszel a gari idejére kitart, és jön a fekete leves.
Inkább bevált nyugatit mint ezt pedig mint mondom zetor buzi vagyok.
A cégnél NH van szinte probléma mentesek.
Igaz nem a hegyet akarjuk egyszerre elhúzni.
És jók a gépészek is, vigyáznak rá.
Aztán vannak aJD fannok olyanok mint az almás telefonosok, csak aJD.
Jógép de túlvan misztifikálva.
Azis elromlik és lehet hetet kell várni a szervízre és nincsenek a toppon.
A NH szervíz megbízható, rugalmas,
Ők sem csinálják ingyen de nekünk bevált régi partnerek.
Válasz buti #11434. hozzászólásáraKöszönöm az őszinte véleményed megerősítettél benne hogy ne is gondolkozzak rajta,nekem proxima 90 kimegy a világból kicsi naftával ésHSX 140 van arra már figyelni kell nekem is hátuljával gyűlt meg a bajom szintén csapágy és difi:úgy látszik kis motorokban jó a zetor alig kel javítani és a fogyasztás is nagyon jó.A legelső egy zetor major4340
volt az 10000 üá -t ment széthúzás nélkül
Válasz Gergő1220 #11433. hozzászólásáraAlkatrész katalógust pénzért sem adott a kizárólagos importőr sem.( Állítólag óránkénti megtekintési jogot vehetsz méregdrágán a digitális katalógushoz, meg a jó édes ...) A neten hozzáférhető a HSX forterra katalógus, azt böngésztem, majd a kapott cikkszámot beírva kidob szlovák, lengyel, cseh oldalakat az alkatrésszel, ahol írják azt is, hogy mibe jó, és általában szerepel a hd forterra, a hsx és a crystal 150-160 is .Így rendeletem, az előző hrsz-ben felsorolt javításokhoz.A hátsó keréknél a sonkában cseréltem szimmeringet, a sonka már nem volt ugyanaz, mint a hsx forterra. De szerintem csak a szélesebb nyomtáv miatt, a bolygó fogaskerekei ugyanazok. Tehát nem 100%-ban ugyanaz, de például a kupkerék-tányérkerék páros ugyanaz a crystalban mint az ős forterra 80 Le-s változatában.Cikkszám szerint is. Az 5 sebességes váltó ugyanaz a forterrában és a 160-as crystalban. A 170-es ben már biztos más mert az alacsony motorfordulaton megy 40-el 5.-ben(Eco).
Szóval megtervezték és megcsinálták a forterrát ( az jó is lett 110-120 lóerőig) majd addig húzták a 4 hengeres motort míg elérték a 150 lóerőt, csináltak egy 5 sebességes váltót a 4-es helyett, ami már a 150es forterrához is gyengus volt, a hátsó hídon is lett minimális változtatás, hogy elférjen hátul a 600-as gumi majd bele tettek egy hathengeres motort, amihez szerintem már egy kategóriával erősebb erőátvitel dukált volna.
Válasz buti #11432. hozzászólásáraAz erőátvitel a Forterráé a Crystálban? Vagy csak néhány elem?
Válasz lala #11431. hozzászólására2016-os még 160-asként futó van.Egyébként ugyanaz a motor, a maximális teljesítménye akkor is 171 ló volt, nem abban változtattak.Ha jó szeretem, szeretek vele dolgozni.Rugózott lengőkaros első híd, rugózott fülke,nagy tengelytáv, nem pattog,tud elég becsületesen fogni, és az a deutz motor is jó.
És itt a vége is a pozitívumoknak.Eddig 3-szor szedtem szét az erőátvitel miatt.Váltó csapágycsere 2 évesen,difi kúpkerék fogtörés,bronzalátétek elkoptak a difiben, első hajtás kihajtásban csapágy csere( a váltó alatti malacban). Túl erős a motor az erőátvitelhez,(vagy gyenge a hátulja a motorhoz képest,nézőpont kérdése). Talajozni nem nagyon kell vele, nekem egy kisgazdaság vezér gépe lenne, csak én használom, vigyázok rá, de így sem bírja.Bár csak 40-el megy, de pótkocsizni jó, és olyan melókban, ahol legalább 10-el mehetsz biztos bírná a váltó is, de a lazító elé vettem újra egy 16245supert, annak kutya baja, de ez már szégyen, hogy egy közel 30 éves gép kell az új mellé, amivel dolgozni is lehet. Szeretem a zetorokat, van egy forterra 12441 is azzal soha nem volt komoly gondom, nem akarom fikázni a zetorokat, de ez az új Crystál nem egy siker modellje a zetornak. Tettek a forterrába egy nagy motort nagy nyomatékkal és ezt az erőátvitel már nem bírja.És nem csak az enyémben, mindegyiknek váltó gondja van. A váltó szerelése nem bonyolult, de két éves traktort ne kelljen már szerelni.
Én nem venném meg újra, és eladni sem lenne egyszerű, úgy hogy valami ütőképesebbet vegyek az árából.
Zetor Crystal HD 170 traktort használ valaki?Tapasztalatok vele kapcsolatban?
Sziasztok!
Gondolkodom a 16245-ös klímatizálásán a jövő évre!
Van/vannak itt olyan személyek, akik tettek klímát a gépükbe?
Mik a tapasztalatok, vélemények?
Köszönöm a válaszokat!
Válasz Sk Laci #11428. hozzászólásáraNekem csak azzal volt jo tapasztalatom , a tobbivel mindig habzott es elment belole a folyadek
Válasz lorant90 #11426. hozzászólásáraAlicol nem agreszív a gumitömítésekkel szemben?
Válasz Gepi #11424. hozzászólásáraVizet tettem bele, mivel a pirosat kinyomta, amikor nem volt rajta a hütőn a kalap.
Ha rajta van, akkor nem nyomja.
Válasz Sk Laci #11422. hozzászólásáraA pirosat nekem is mindig kinyomta , alicollal nincs gond vele .
Válasz Sk Laci #11422. hozzászólásáraHívj fel.
Válasz Sk Laci #11422. hozzászólásáraElőször engedd le ami benne van és tegyél bele vizet azzal mit csinál. A vízpumpa környéke és csövek. Vagy maga a vízpumpa.
Válasz Gepi #11421. hozzászólásáraMég nem kérdeztem, de akkor utánakérdezek majd ott is. Én azon csodálkozom hogy elektronikus formában sehol sem megvásárolható hozzá semmi a neten (legalábbis én nem találtam), van más típusú traktorom is amihez simán megvehető volt online. Alkatrész katalógust és kezelési utasítást is csak papír alapon tudtam szerezni ehhez a géphez.
Zetor 6701 motor /UN 53,2 rakóban van/ habosan akár egy sampon nyomja ki a hütőfolyadékot /piros szinü/.
Hengerfejtömítésre tippelek.
Meg lehet állapítani, melyik hengerfejen van megsérülve a tömítés, vagy szét kell szednem mind és a 4 tömítést cseréljem ki?
Válasz bocskaibalint #11420. hozzászólásáraA komáromi zetor kereskedésben is kérdezted? Nekik tuti kell hibakód táblázatnak lenni.
Sziasztok!
Nemrég egy használt Zetor Forterra HSX140 tulajdonosa lettem. A traktorban 3500 üzemóra van és pár jelenségre figyelmes lettem, amit nem sikerült még orvosolnom. Ezekben szeretnék segítséget kérni. A traktor néha, ha olyan kedve van feldob három motorhibakódot, ami a 000108, 500002, 002061. (ADblue kivan kötve úgy vásároltam, ez nem tudom befolyásol-e bármit!) Ezeknek a hibakódoknak a jelentésére szeretnék rájönni, de még sehol sem találtam semmit róla, hibakód táblázat is érdekelne, de megvásárolható formában sem találtam sehol.
A másik hiba ami még előjött hogy valamikor olyan "síró" hangot ad ki a traktor, főként a fékpedál elengedése után, néha a kuplungpedál esetén is.
Ezen hibákra ha valaki tud valami infót kérem ne tartsa magába :D
Üdv!
24x11.2 gumit keresek! Minta mindegy milyen csak ne legyen szét repedezve. Esztergom közelében lenne jó de minden érdekel.
30/5031298
Üdvözlök mindenkit.Valaki esetleg...véletlenül proxima 90 2015évj eladó front hidraulikát nem tud véletlenül?!
Válasz buti #11416. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a segítséget!
Válasz kicsi503 #11414. hozzászólásáraSzia a teleszkóp méretek a következőek:
ajtó : lökethossz 160 mm 200 N nyomóerő
hátsó ablak: lökethossz 110 és 160 mm mindkettő szerepel a katalógusban, szerelték mindkettővel, de vegyesen szerintem nagyon nem jó, mert feszíti, csavarja az ablakot, 200 N nyomóerő
tetőablak: löket 110 mm 200 N
Válasz kicsi503 #11414. hozzászólására
Igen, a rovidebb van a felső szellőztetőhöz, ill. az 1es széria ajtajához, ha jól emléxem.
Válasz kajszi_71823 #11413. hozzászólásáraA hosszabb, az kb akkora, mint ami az ajtókon van....
Jó lehetne oda az is, ugyanolyan erősségű?
Csak nehogy szétrobbanjon az ablak, az miatt gondoltam, inkább megkérdezlek, hogy tiéden milyen van (hosszabban, illetve Newton-ban)....!
Válasz kicsi503 #11412. hozzászólásáraJó mindkettő, csak a hosszabbal felnyílik egész hátra.
Válasz kajszi_71823 #11411. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Neten kerestem, de ezt a fajtát nem adta be sehogy!
"Kajszi"! Abban tudnál nekem segíteni, hogy a hátsó ablakra milyen hosszú és erejű gázrugó kell, mert szeretném cserélni! Megnéznéd nekem, kérlek?!
Ami az enyémen van, az már nagyon gyenge, de nincs rajta felirat sem, illetve az egyik hosszabb, a másik rövidebb!
Kedden írtam neked privátban (e-mailt), de lehet nem kaptad meg, vagy nem láttad!
Köszönöm!
Válasz kicsi503 #11409. hozzászólásáraEz Gyári!
Sziasztok!
Van egy 16245-ösöm egy éve!
A képen szereplő irányjelző kapcsoló van benne jelenleg, ami véleményem szerint nem gyári.
Tudnátok segíteni a beazonosításban, hogy miben lehetett/van ilyen kapcsoló?!
Köszönöm a segítséget!