Válasz Filler #8184. hozzászólásáraÉn oda kötöttem direktbe egy 16 báros (1025 MTZ váltó óra ilyen 4000ft ) órát ahol az olajgombád van ott 10x1 menet van.
Hála az égnek 400üó van a váltóba mióta javítottam üzemmelegen alapjáraton is 12.5 bárt tud ha mind a három funkció be van kapcsolva amit működtet kikapcsolva 12.7 egyenlőre minimális a szivárgási veszteség
Fordulaton meg 13.4
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraÉn oda kötöttem direktbe egy 16 báros (1025 MTZ váltó óra ilyen 4000ft ) órát ahol az olajgombád van ott 10x1 menet van.
Hála az égnek 400üó van a váltóba mióta javítottam üzemmelegen alapjáraton is 12.5 bárt tud ha mind a három funkció be van kapcsolva amit működtet kikapcsolva 12.7 egyenlőre minimális a szivárgási veszteség
Fordulaton meg 13.4
Mellékelt képen bejelöltem egy csavart. Elméletileg ez a váltó olajnyomást lehetne itt mérni. Esetleg valaki meg tudná mondani milyen menetű a csavar? Mekkora mérő órát kellene rákötnöm? 10 baros elég vagy 16-os kell?
Válasz Plútó #8181. hozzászólásáraPlútó és mtz1221 köszönöm!
Bemegyek inkább,mert semmi méretet nem írnak a honlapon. Szerintem az axiálnál van ilyen. Szűrőket is náluk vettem. A cikkszám alapján nem tudom jó-e, ezért látnom kell.
Válasz Buvargabi #8179. hozzászólásáraNem tudtam kivenni. De ráhegesztünk egy anyát, hátha kijön. Majd jövő héten próba. Egyébként csuklót hol lehet hozzá venni? Vagy interneten rendelni?
Válasz Dzsanosi #8178. hozzászólásáraÈs ha esetleg kiverődik a gömbcsuklò???szerintem egyszerűbb most ràhegeszteni egy anyàt ès megpròbàlni kitekerni a menetet ès pàr 1000ftèrt venni 1 ùj gömbcsuklòt.de hàt mindenki maga èrzi,h toldoz-foltoz vagy megcsinàlja rendesen.azonn elgondolkodtatok,h mièrt törött el?lehet ,h be van àllva a gömbcsuklo!
Válasz Buvargabi #8175. hozzászólásáraA munkahengerrel azt tudod állítani hogy jobbis meg balra is ugyan annyit forduljon.
Ami gondolom most bevolt állítva ahogy érezték most ha pedig összetolod és meghegeszted max pár fokot fog csalni valamék oldalra tehát tök fölösleges azért újjat venni hogy állítható legyen ha ebben az állásban megfelelő volt.
Legalábbis én így csinálnám meg
Frankón összehegeszteni oszt csá
Blombált új adagoló van feltéve.(ez be lehet àllìtva?)ùj porlasztóK 160 ra beállítva.Hidegen teljes gázon nehezen elindul,gázra kb 15 mp ig nem is reagàl.lassan magàhoz tér kis melegedès után.akkor normàlisan reagâl a gàzra.ezutân újraindìtva màr könnyen újraindìthatò.
Válasz Dzsanosi #8174. hozzászólásáraIgen,meg lehet hegeszteni, de akkor hogy lessz àllitva?ugyanis a menetszàr törött bele a gömbfejből ami ìgy rànèzèsre kb +-5cm van benne,tehàt nem ajànlatos összehegeszteni.
Válasz Kamionos #8172. hozzászólásáraHegeszthető
Nyírség nehézgép 93 Nyíregyháza
Javitunk munkahengereket is a szakink meghegeszti de fel is újitsa ha kell bármilyen formában ha kell csak tömitést cserél ha kell mást is kromszárat hüvelyt dugattyút
Válasz Kamionos #8172. hozzászólásáraCSERE!!!Probald a menetet kitekerni a segèdpumpa vègèből,ha sikerül akkor csak gömfej kell,de ha nem jön ki akkor...
Komplett csere.lehet cserère felujìtottot de az ùj nem sokkal dràgàbb.
Üdvözlet!
Legnagyobb örömömre eltört a 6245-ös szervómunkahengerének a szára. Egészen a csuklós zsírzófej előtt a menetes résznél. A kérdésem az, hogy lehet ezt hegeszteni, vagy csere?
Válasz Roli és Feri #8170. hozzászólásáraAzolajnyomàst nem tudod beàlitani.nincs òra ès nem is szüksèges,de ha te szeretnèl akkor az òra olajtömlőjèt a nyomàsmèrő gomba helyère kell becsavarozni ami azolajbeöntő alatt van.ha tènyleg kritikusan startol hidegen akkor az adagolòt el kell vinni szervizbe.
Központi olajzásù az adagoló.olajnyomás beállìtása hogy törtènik?mekkora èrtékre kell hidegen vagy melegen?olajnyomás òra van a ti gépeteken?mèg azt is kell felszerelni.erre jò ötlet?
Válasz Roli és Feri #8164. hozzászólásáraHideginditàs menete:vègy 1 ùjsàgpapìrt,gyùjtsd meg majd indìtsd a motrot ès közben tedd a sxìvòtorok elè az ègő ùjsàgot!
...csak vicceltem.....
Startold teligàzon,de ne hagyd kipörögni a motrot.ahogy megy fel a fordulat ùgy vedd vissza a gàzt.elmèletileg az olajnyomàs szabàlyozza a hidegindìtàst ha központi olajzàsa van az adagolònak!
Válasz Roli és Feri #8164. hozzászólásáraA 62xx szérián már nincs dúsító,ha az eredeti adagoló van rajta. A 60xx adagolón van dúsító (nekem a 6211-en olyan van már így vettem) A kompresszor felől az adagoló végén van egy hatlapfejű csavar és a lapoláson van egy kis csap,azt kell benyomni,az a dúsító. Csak akkor tudod benyomni,ha a kézi gázt ráhúzod ,majdnem max.ra.
Zetor 6245 hidegen nehezen indul.
Melegen könnyedén.
Most vásároltuk a gépet.
Tudnátok segíteni hogy hol találom a dúsítót, vagy mi a hidegindítás menete?
Válasz Buvargabi #8159. hozzászólásáraMikor szèt van szedve a traki akkor szoktuk a körmöket beàllìtani ùgy,h a tlt körmök 50 mmre vannak a kuplungtol a menet meg 40 mmre.ez az alap,majd összetolàs utàn van finomìtva.
Válasz kertészke #8157. hozzászólásáraVissza kène àllitani annyira,hogy a tlt csapàgyàtol 10 mmre legyen killyebb.szètesni nem tud a csapagy.a tlt csapàgyàt 2mmre àlitsd be a körmöktől.mink elektrodat szoktunk benyomni.hogyan àllìtottad be a körmöket mikor szèt volt szedve?
Válasz Buvargabi #8156. hozzászólásáraKöszi! Akkor nem idegeskedek,
Még annyi, hogy szerinted a menetcsapágy gond hogyha teljesen kilóg most már a nagy tlt csapágy síkjától? kb alaphelyzetben is az egész csapágy kilóg.
Vissza kéne játszani őket egy síkba?
Attól tartok ha kopik a kuplungtárcsa, akkor ez úgy működhet, hogy felszabályozza magát, és akkor még kijjebb csúszik, nehogy szétessen.
Válasz kertészke #8155. hozzászólásáraNem megy tönkre,a hidraulikusat nem tudod mashogy beàllitani.mink ìgy csinàljuk meloban is van 15 db zetorunk,mèg eggyet sem szedtünk szèt csapàgy miatt! No para!
Válasz kertészke #8143. hozzászólásáraSemmi gond,h ha hozzàèr a csapàgy!a hidraulikus működteèsű mindig hozzàèr!ajàròkuplung körmeit mindig beljebb kell àllìtani 10 mmel!
Válasz csoppika #8149. hozzászólásáraAz ulés alatti kart állo motornál kell kapcsolni akkor is óvatosan mert a seeger karika hajlamos lejonni a tengelyrol akkor meg szedheted 3 felé a traktort
Válasz csoppika #8145. hozzászólásáraHello nézd meg h a kormány alatt a kapcsoló müködik e ugyans azzal nyitod es csukod a szelepet
Nem megy könnyen a kar?
Válasz csoppika #8145. hozzászólásáraHelo a kardán nekem is valamennyit hajt ha az ülés alatt be van kapcsolva a kar. Pneusej vetogépet vagy a Beckert lassan forgatja. Amikor elosszor bekapcsoltam a kardánját nekem is gyanús volt mert nem tudtam befeszített karoval megállítani. Azota is így megy
Válasz csoppika #8145. hozzászólásáraKapcsold be a kiskart az ülés mellett és állítsd le a gépet majd próbáld meg csőfogóval vagy valamivel megforgatni ha forog akkor jó egy hibalehetőség kilőve,,nincs összes ülve a lamella''.
Aztán próbálj rárakni valamit amit nehezebb megindítani pl fükasza
Fék üres majd hajtás helyzetbe
Hogy csak mikor hajtania kell akkor indul e el.
Aztán meg még érdemes volna mérni egy nyomást mindkét ágba hogy vezérel e ki nyomást és mennyit ha igen
Vagy szar a fékdugattyú tömítés és annyira leesik a nyomás hogy nem tud lefékezni 7.5-8 bár a minimum ha kevesebb dugattyútömités vagy szivattyú
Ha több jó a nyomás akkor
Vagy ki se vezérel
Vagy még esetleg folyamatos vezérlés jut a hajtó dugattyúhoz
Hali. A 122-esemen a kardán minden állásba megy. Azaz az ülés melletti átváltót mikor előre akarom nyomni, a felső kar mindegyik állásában megy. Kalapácsnyelet befeszítve nem áll meg. Mi ilyenkor a teendő?
Válasz T.f. #8142. hozzászólásáraKöszönöm a segítségeteket. Én akkor feleslegessen hézagolgattam....
Akkor ezek szerinte ez üzemszerűen folyamatosan forog, majd olajozgatom, csak kibír majd egy pár évet.
Az nem gond, hogy a 3X hézagolás miatt már kinteb áll 1 centivel a kis csapágy a nagy csapágy síkjától?
egyébként jól működik minden.
Válasz kertészke #8125 hozzászól
Szia . Nem ismerem a típust , ezért hozzászólni nem tudok , viszont a linkelt kezelési az 5211-é , e szerint nem kell hézag .
Válasz kertészke #8140. hozzászólásáraIgen igen tudom ezek mar a tlt re kezi. kuplungosak. Javitgatom ezeket a gepeket, ezert mertem mondani h valamelyiknel ven az e rugo.
Az enyémben két oldalt volt a tlt csapágyon 2 erős rugó.
de az csak a tlt csapágy gyámjára van erősítve.
A kis csapágynál nem volt semmi se elöl se hátul
Az enyémen a pedállal csak a menet kuplungot oldom szét.
Válasz kertészke #8137. hozzászólásáraHat mas csapagy is csak forog szoval.... Eloszor inkabb jarj utana h kapni e ezt a rugot. Es h a csotengelben ott e lehet a szeger helye
Válasz kertészke #8135. hozzászólásáraKerdezz ra. Mert most nem merem allitani 100 %ra h melyik majorban van de tuti h mar javitottam es volt ez a rugo kinyomoscsabagy ele van felszurva a csotengelyre rugo alatet szerger biztositek. Pedig ebben a azeriaban kell h legyen mert az oregebb tipusokban mellete van a rugo ket oldalrol. Azokban meg pedalrol mukodik a jaro es a tlt kapcsolo is.
11636 hozzászólás
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraÉn oda kötöttem direktbe egy 16 báros (1025 MTZ váltó óra ilyen 4000ft ) órát ahol az olajgombád van ott 10x1 menet van.
Hála az égnek 400üó van a váltóba mióta javítottam üzemmelegen alapjáraton is 12.5 bárt tud ha mind a három funkció be van kapcsolva amit működtet kikapcsolva 12.7 egyenlőre minimális a szivárgási veszteség
Fordulaton meg 13.4
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraÉn oda kötöttem direktbe egy 16 báros (1025 MTZ váltó óra ilyen 4000ft ) órát ahol az olajgombád van ott 10x1 menet van.
Hála az égnek 400üó van a váltóba mióta javítottam üzemmelegen alapjáraton is 12.5 bárt tud ha mind a három funkció be van kapcsolva amit működtet kikapcsolva 12.7 egyenlőre minimális a szivárgási veszteség
Fordulaton meg 13.4
Válasz Filler #8184. hozzászólásáraIgen , a váltónyomás tudod ott mérni .
Óra 16 bar-os kell.
A csavarra csak tippem van , 12x1,5 .
Sziasztok!

Mellékelt képen bejelöltem egy csavart. Elméletileg ez a váltó olajnyomást lehetne itt mérni. Esetleg valaki meg tudná mondani milyen menetű a csavar? Mekkora mérő órát kellene rákötnöm? 10 baros elég vagy 16-os kell?
Válasz Plútó #8181. hozzászólásáraPlútó és mtz1221 köszönöm!
Bemegyek inkább,mert semmi méretet nem írnak a honlapon. Szerintem az axiálnál van ilyen. Szűrőket is náluk vettem. A cikkszám alapján nem tudom jó-e, ezért látnom kell.
Válasz Kamionos #8180. hozzászólásáraHabiban is van már sok zetor motyó.
http://webaruhaz.habi.hu/cikkek/lista/pag_cikklista.aspx?SZURES=g%C3%B6mbfej&ps=100
Válasz Kamionos #8180. hozzászólására Itt az Axial webshopban biztosan megtalálod ami neked kell.gömbfejek
Válasz Buvargabi #8179. hozzászólásáraNem tudtam kivenni. De ráhegesztünk egy anyát, hátha kijön. Majd jövő héten próba. Egyébként csuklót hol lehet hozzá venni? Vagy interneten rendelni?
Válasz Dzsanosi #8178. hozzászólásáraÈs ha esetleg kiverődik a gömbcsuklò???szerintem egyszerűbb most ràhegeszteni egy anyàt ès megpròbàlni kitekerni a menetet ès pàr 1000ftèrt venni 1 ùj gömbcsuklòt.de hàt mindenki maga èrzi,h toldoz-foltoz vagy megcsinàlja rendesen.azonn elgondolkodtatok,h mièrt törött el?lehet ,h be van àllva a gömbcsuklo!
Válasz Buvargabi #8175. hozzászólásáraA munkahengerrel azt tudod állítani hogy jobbis meg balra is ugyan annyit forduljon.
Ami gondolom most bevolt állítva ahogy érezték most ha pedig összetolod és meghegeszted max pár fokot fog csalni valamék oldalra tehát tök fölösleges azért újjat venni hogy állítható legyen ha ebben az állásban megfelelő volt.
Legalábbis én így csinálnám meg
Frankón összehegeszteni oszt csá
Válasz Roli és Feri #8176. hozzászólásáraCsavarj az előtöltésnek 2-3 mm-ert.Ha kevés akkor szokott nehezen indulni meg egyenletlenül járni.
Blombált új adagoló van feltéve.(ez be lehet àllìtva?)ùj porlasztóK 160 ra beállítva.Hidegen teljes gázon nehezen elindul,gázra kb 15 mp ig nem is reagàl.lassan magàhoz tér kis melegedès után.akkor normàlisan reagâl a gàzra.ezutân újraindìtva màr könnyen újraindìthatò.
Válasz Dzsanosi #8174. hozzászólásáraIgen,meg lehet hegeszteni, de akkor hogy lessz àllitva?ugyanis a menetszàr törött bele a gömbfejből ami ìgy rànèzèsre kb +-5cm van benne,tehàt nem ajànlatos összehegeszteni.
Válasz Kamionos #8172. hozzászólásáraHegeszthető
Nyírség nehézgép 93 Nyíregyháza
Javitunk munkahengereket is a szakink meghegeszti de fel is újitsa ha kell bármilyen formában ha kell csak tömitést cserél ha kell mást is kromszárat hüvelyt dugattyút
Válasz Kamionos #8172. hozzászólásáraCSERE!!!Probald a menetet kitekerni a segèdpumpa vègèből,ha sikerül akkor csak gömfej kell,de ha nem jön ki akkor...
Komplett csere.lehet cserère felujìtottot de az ùj nem sokkal dràgàbb.
Üdvözlet!

Legnagyobb örömömre eltört a 6245-ös szervómunkahengerének a szára. Egészen a csuklós zsírzófej előtt a menetes résznél. A kérdésem az, hogy lehet ezt hegeszteni, vagy csere?
Válasz Roli és Feri #8170. hozzászólásáraAzolajnyomàst nem tudod beàlitani.nincs òra ès nem is szüksèges,de ha te szeretnèl akkor az òra olajtömlőjèt a nyomàsmèrő gomba helyère kell becsavarozni ami azolajbeöntő alatt van.ha tènyleg kritikusan startol hidegen akkor az adagolòt el kell vinni szervizbe.
Központi olajzásù az adagoló.olajnyomás beállìtása hogy törtènik?mekkora èrtékre kell hidegen vagy melegen?olajnyomás òra van a ti gépeteken?mèg azt is kell felszerelni.erre jò ötlet?
Válasz csoppika #8163. hozzászólásáraHàt akkor jòl megfizettetik azutat!
Válasz Buvargabi #8167. hozzászólásáraDe lehet,h ki van a motor vagy az adagolò
Válasz Roli és Feri #8164. hozzászólásáraHideginditàs menete:vègy 1 ùjsàgpapìrt,gyùjtsd meg majd indìtsd a motrot ès közben tedd a sxìvòtorok elè az ègő ùjsàgot!
...csak vicceltem.....
Startold teligàzon,de ne hagyd kipörögni a motrot.ahogy megy fel a fordulat ùgy vedd vissza a gàzt.elmèletileg az olajnyomàs szabàlyozza a hidegindìtàst ha központi olajzàsa van az adagolònak!
Válasz Roli és Feri #8164. hozzászólásáraA 62xx szérián már nincs dúsító,ha az eredeti adagoló van rajta. A 60xx adagolón van dúsító (nekem a 6211-en olyan van már így vettem) A kompresszor felől az adagoló végén van egy hatlapfejű csavar és a lapoláson van egy kis csap,azt kell benyomni,az a dúsító. Csak akkor tudod benyomni,ha a kézi gázt ráhúzod ,majdnem max.ra.
Válasz csoppika #8153. hozzászólásáranem tudod lenyomni a kart
Zetor 6245 hidegen nehezen indul.
Melegen könnyedén.
Most vásároltuk a gépet.
Tudnátok segíteni hogy hol találom a dúsítót, vagy mi a hidegindítás menete?
Válasz Buvargabi #8162. hozzászólásáraAz is SK...
Válasz Batta Sándor_43038 #8161. hozzászólásáraSzlovakiàban olcsòbb!400 euro!!! +-

Válasz Z59-11dag #8124. hozzászólásáraSzölöskén 740euró+áfa (Drága)
Válasz Buvargabi #8159. hozzászólásáraMikor szèt van szedve a traki akkor szoktuk a körmöket beàllìtani ùgy,h a tlt körmök 50 mmre vannak a kuplungtol a menet meg 40 mmre.ez az alap,majd összetolàs utàn van finomìtva.
Válasz Buvargabi #8158. hozzászólásáraKöröm=bèka
Válasz kertészke #8157. hozzászólásáraVissza kène àllitani annyira,hogy a tlt csapàgyàtol 10 mmre legyen killyebb.szètesni nem tud a csapagy.a tlt csapàgyàt 2mmre àlitsd be a körmöktől.mink elektrodat szoktunk benyomni.hogyan àllìtottad be a körmöket mikor szèt volt szedve?
Válasz Buvargabi #8156. hozzászólásáraKöszi! Akkor nem idegeskedek,
Még annyi, hogy szerinted a menetcsapágy gond hogyha teljesen kilóg most már a nagy tlt csapágy síkjától? kb alaphelyzetben is az egész csapágy kilóg.
Vissza kéne játszani őket egy síkba?
Attól tartok ha kopik a kuplungtárcsa, akkor ez úgy működhet, hogy felszabályozza magát, és akkor még kijjebb csúszik, nehogy szétessen.
Válasz kertészke #8155. hozzászólásáraNem megy tönkre,a hidraulikusat nem tudod mashogy beàllitani.mink ìgy csinàljuk meloban is van 15 db zetorunk,mèg eggyet sem szedtünk szèt csapàgy miatt! No para!
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraKöszi a segítséget, de így hamar tönkre fog menni a járat kinyomócsapágy szerintem.
Akkor 10 mm beljebb (a motor felé ) kell állnia a menetbékáknak, a kardán békákhoz képest, ugye?
Válasz kertészke #8143. hozzászólásáraSemmi gond,h ha hozzàèr a csapàgy!a hidraulikus működteèsű mindig hozzàèr!ajàròkuplung körmeit mindig beljebb kell àllìtani 10 mmel!
Válasz Ricsi 85 #8152. hozzászólásáraJó tudni. Mi a jele ha lejön?
Válasz csoppika #8149. hozzászólásáraAz ulés alatti kart állo motornál kell kapcsolni akkor is óvatosan mert a seeger karika hajlamos lejonni a tengelyrol akkor meg szedheted 3 felé a traktort
Válasz buszsofőr #8150. hozzászólásáraKönnyen megy itt minden:-) Majd meglesem ha javul az idő.
Válasz csoppika #8145. hozzászólásáraHello nézd meg h a kormány alatt a kapcsoló müködik e ugyans azzal nyitod es csukod a szelepet
Nem megy könnyen a kar?
Válasz Ricsi 85 #8148. hozzászólásáraAlapjáraton hogy tudod kapcsolni az ülés mellett? Recseg?
Válasz csoppika #8145. hozzászólásáraHelo a kardán nekem is valamennyit hajt ha az ülés alatt be van kapcsolva a kar. Pneusej vetogépet vagy a Beckert lassan forgatja. Amikor elosszor bekapcsoltam a kardánját nekem is gyanús volt mert nem tudtam befeszített karoval megállítani. Azota is így megy
Válasz csoppika #8145. hozzászólásáraKapcsold be a kiskart az ülés mellett és állítsd le a gépet majd próbáld meg csőfogóval vagy valamivel megforgatni ha forog akkor jó egy hibalehetőség kilőve,,nincs összes ülve a lamella''.
Aztán próbálj rárakni valamit amit nehezebb megindítani pl fükasza
Fék üres majd hajtás helyzetbe
Hogy csak mikor hajtania kell akkor indul e el.
Aztán meg még érdemes volna mérni egy nyomást mindkét ágba hogy vezérel e ki nyomást és mennyit ha igen
Vagy szar a fékdugattyú tömítés és annyira leesik a nyomás hogy nem tud lefékezni 7.5-8 bár a minimum ha kevesebb dugattyútömités vagy szivattyú
Ha több jó a nyomás akkor
Vagy ki se vezérel
Vagy még esetleg folyamatos vezérlés jut a hajtó dugattyúhoz
Válasz csoppika #8145. hozzászólásáraNem akartam ezzel kardánozni, de a bejáratáshoz majd szükség lesz rá...
Hali. A 122-esemen a kardán minden állásba megy. Azaz az ülés melletti átváltót mikor előre akarom nyomni, a felső kar mindegyik állásában megy. Kalapácsnyelet befeszítve nem áll meg. Mi ilyenkor a teendő?
Válasz kertészke #8143. hozzászólásáraNem tudom , de szerintem vissza kellene állítani a kiindulási állapotra .
Válasz T.f. #8142. hozzászólásáraKöszönöm a segítségeteket. Én akkor feleslegessen hézagolgattam....
Akkor ezek szerinte ez üzemszerűen folyamatosan forog, majd olajozgatom, csak kibír majd egy pár évet.
Az nem gond, hogy a 3X hézagolás miatt már kinteb áll 1 centivel a kis csapágy a nagy csapágy síkjától?
egyébként jól működik minden.
Válasz kertészke #8125 hozzászól

Szia . Nem ismerem a típust , ezért hozzászólni nem tudok , viszont a linkelt kezelési az 5211-é , e szerint nem kell hézag .
Válasz kertészke #8140. hozzászólásáraIgen igen tudom ezek mar a tlt re kezi. kuplungosak. Javitgatom ezeket a gepeket, ezert mertem mondani h valamelyiknel ven az e rugo.
Az enyémben két oldalt volt a tlt csapágyon 2 erős rugó.
de az csak a tlt csapágy gyámjára van erősítve.
A kis csapágynál nem volt semmi se elöl se hátul
Az enyémen a pedállal csak a menet kuplungot oldom szét.
A tlt kuplungjának baloldalt van egy karja.
Válasz kertészke #8137. hozzászólásáraHat mas csapagy is csak forog szoval.... Eloszor inkabb jarj utana h kapni e ezt a rugot. Es h a csotengelben ott e lehet a szeger helye
Válasz kertészke #8135. hozzászólásáraKerdezz ra. Mert most nem merem allitani 100 %ra h melyik majorban van de tuti h mar javitottam es volt ez a rugo kinyomoscsabagy ele van felszurva a csotengelyre rugo alatet szerger biztositek. Pedig ebben a azeriaban kell h legyen mert az oregebb tipusokban mellete van a rugo ket oldalrol. Azokban meg pedalrol mukodik a jaro es a tlt kapcsolo is.