Gázolaj árak 641 Ft Benzin árak 619 Ft EUR 394.32 Ft USD 363.24 Ft CHF 408.33 Ft GBP 461.25 Ft

Fórum

John Deere 4630-4650 traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-11 19:42:51

Kedvencekhez Segítség

5174 hozzászólás
Nincs profilkép
#5174 Horváth Róbert_55088
2024-03-16 09:04:13

Tisztelt kollégák!
Villamossági szerelőt keresnék Békés megye környékén 4755- öshöz aki kijön!

Nincs profilkép
#5173 JD 4630
2024-02-27 11:56:48

Válasz JD 4630 #5170. hozzászólására

Sajnos a hétvégén nem jutottam le beindult nagyon a munka nálunk, de igyekszem összehozni a képeket.

#5171 Jóskabáttya
2024-02-24 10:03:20

Válasz JD 4630 #5148. hozzászólására

Ez is betöltötte. Már az 51-et.Joni

Nincs profilkép
#5170 JD 4630
2024-02-21 21:03:31

Válasz vargapal1979 #5169. hozzászólására

Csányoszrón van. Vasárnap vagy hétfőn járok arra(apám telephelyén van 50kmre tőlem).

Nincs profilkép
#5169 vargapal1979
2024-02-21 18:35:15

Válasz JD 4630 #5168. hozzászólására

Szia.Ja körbe fényképeznéd,azt megköszönném.Illetve hogy hol található.Köszönöm.

Nincs profilkép
#5168 JD 4630
2024-02-21 16:41:37

Válasz vargapal1979 #5167. hozzászólására

150 eFt, ha érdekes csinálok képet hétvégén(írd meg melyik részét szeretnéd látni) és átnézem még egyszer, kb 3 éve vettem, úgy rémlik nem volt nagyobb bűne, mindenképp felújítani szükséges.

Ha valami miatt a gépműhelyben találnak valami nem javítható hibát, akkor visszatérítem a blokk árát.

Nincs profilkép
#5167 vargapal1979
2024-02-21 15:11:22

Válasz JD 4630 #5166. hozzászólására

Szia.Árat,illetve képet kérhetnék?

Nincs profilkép
#5166 JD 4630
2024-02-21 13:03:56

Válasz vargapal1979 #5165. hozzászólására

Blokkom van olyan amelyiket fel lehet újítani.

Főtengelyből sajnos kifogytam.

Nincs profilkép
#5165 vargapal1979
2024-02-21 09:47:27

Válasz A.I. #5152. hozzászólására

Szia.Az előző tulaj pasztával rakta össze,de rendesen.Kinyírta a főtengelyt 5eljesen.Vizzel volt használva,emiatt a hüvelyek majdnem át vannak lukadva.A blokk a hengerfely csavaroknál majdnem mindenhol el van repedve.

Nincs profilkép
#5164 JD 4630
2024-02-20 22:34:28

Válasz A.I. #5163. hozzászólására

Én is futottam már össze hasonlóval, tavaly nyáron a kombin az asztal visszafordító hajtómű lett felújítva, ott is ludas volt a túlzásba vitt paszta, a tűgörgős csapágy sem szereti.

De találtam már szétszedett power shiftben is, meg sok sok helyen az évek alatt.

Nincs profilkép
#5163 A.I.
2024-02-20 22:28:04

Válasz JD 4630 #5161. hozzászólására

Közel 20 éve nyúzzuk, előtte 17ig valaki más kezében volt.
Meg is találtam, hogy hol használtak pasztát, pláne így ész nélkül(nem mi voltunk, nálunk az a része eddig nem volt megbontva).
A motorolaj szűrő nagy öntvény bakjánál a papír tömítést valaki vastagon megkente ezzel a szilikon állagú valamivel.
Alulról ahogy az olajszivattyút levettük és megláttam a lyukban, hogy mennyi van még ott arra várva hogy "útnak indulhasson", azt hittem az agyam eldobom. Le lett véve, kipucolva, újra tömítve, meg a blokk furatai átmosva, már ahogy azt a helyén meglehet oldani.
Nem kapott olajzást egy henger alulról és meghúzta a hüvelyt meg a dugót. Egyet csak nem cserélünk, így lett "újszerű" motor. Amúgy is gyengék voltak már a kompressziók, bontás előtt át lett mérve.

Nincs profilkép
#5162 A.I.
2024-02-20 22:18:56

Válasz JD 4630 #5159. hozzászólására

Csapot már fúrattuk mi is, mert úgy még volt ülve, hogy a kormány irányítókart felfogató csavar már majdnem a hidat érte.
A mién villamossága még közel van a gyárihoz, lehet az is a baja. Itt ott melegszenek a vezetékek, gondolom a kötések, csatlakozók nem úgyadnak már át, biztos nagyobb már az ellenállás, néha igazi büdös műanyag szaga tud lenni, de csak sötétbensmile lol, mert akkor kell a világítás!

Nincs profilkép
#5160 A.I.
2024-02-20 22:14:36

Válasz JD 4630 #5158. hozzászólására

Nyírbátor 184 bruttóból megoldotta, csak a csigaházak maradtak, Garett ez is.
Az új/felújított 400+áfa lett volna a legolcsóbb.
Rezgéscsillapító 175+áfa, ha jól emlékszem.
Gondolhatod, hogy nem a legdrágább beszállítót választottuk, de mindenből eredetit válasutottunk.
Azért durván elmentek az árak n3hány év alatt!
A főtengely már plusszos benne, de csak első lépcső és jól is néz ki, meg az olajnyomás is jó, szóval nem szorult cserére, javításra.
Igazából a motor is sokat el ment volna, ha:ez be nem csúszik!

Nincs profilkép
#5159 JD 4630
2024-02-20 22:07:06

Válasz A.I. #5157. hozzászólására

Villamosságot ne is mond, a Dániából hozott gépen annyi kanóc volt pluszba befűzve, hogy a hajunk égnek állt, több hónapnyi munka volt kibogozni, a panelt is át kellett forrasztgatni, de most majdnem minden kerek rajtra.

Elől kell a királycsapot vonalfúrni és felperselyezni, mert csak ideiglenesen van megszögelve, meg a fülke ventilátort cserélni.

Nincs profilkép
#5158 JD 4630
2024-02-20 21:59:53

Válasz A.I. #5157. hozzászólására

Turbó felújítás mennyi volt?
Új garettet vettem a 4955 ösre 315+faért 2022 decemberben.
Rezgéscsillapítóból útóljára 60+fa volt, igaz az már 6-7 éve.
Főtengely kb 1.2- től van új, spanyol csoda 450-től, de a régit is meg lehet köszörülni, az is jó.

Nincs profilkép
#5157 A.I.
2024-02-20 21:46:19

Válasz JD 4630 #5156. hozzászólására

Most fűztük a 4755, főtengelyhez meg vezérmű tengelyhez nem lett nyúlva, üzemanyag ellátó rendszer meg hengerfej 2 éve volt 800 kb, most meg hüvelysor,meg a hozzá tartzó apró, meg rezgéscsillapító, meg a turbó felújítás kb 2,3 bruttó.
Szerintem egy főtengely, meg egy vezérmű tengely biztos van vagy 2 millió.
Az biztos, hogy eladásra ilyet nem szabad, eszemben sincs eladni, lassan 20 éve hogy nállunk húz! 23-ban meg a váltó lett gatyába rázva. (Már csak a villamosságot kell kicsit felfrissíteni!)
Ha mindent összeadnék biztos, hogy nem adnának annyit a gépért, de vegyen csak ilyen kategóriás új nyugatit, aki bátor 60-80 millióért 5000 búza mellett, akkor nagyon ügyes, ha ki is tudja gazdálkodnismile thumbupcool!

Nincs profilkép
#5156 JD 4630
2024-02-20 21:33:47

Válasz A.I. #5155. hozzászólására

Már a 90-es évek vége óta nincs ha jól tudom, környezetvédelmi okokból, de a jenkiknél is nézegettem és úgy tűnik ott is újjáépített van csak.

2012 körül csináltunk utoljára akkor bruttó 2 körül volt.

Egyébként érdemes szerintem is megcsinálni, de azzal a tudattal, hogy utána vagy 4-5 évig nem szabad eladni, mert a piac nem fizeti ki a bele tolt pénzt.

Nincs profilkép
#5155 A.I.
2024-02-20 21:25:04

Válasz JD 4630 #5154. hozzászólására

Nem gondoltam volna, hogy nincs már hozzájuk rövid motor.
Ha a blokkja nem kuka, és mindent kicserél benne, akkor is megáll kb 5+áfából és akkor az biztos, hogy benne van, amit "Ő" rak bele. Utánna meg vagy 10000 óráig nem igen kell nagyon foglalkozni vele, az még egy "kis" gazdaságban egy emberöltő, akkorra meg úgy is repülő atommeghajtású traktorok leszneksmile thumbup!

Nincs profilkép
#5154 JD 4630
2024-02-20 20:58:31

Válasz A.I. #5152. hozzászólására

Új nincs már évtizedek óta, felújított meg nem olyan veszélyes árban megy szerencsére.

Nincs profilkép
#5153 JD 4630
2024-02-20 20:57:46

Válasz vargapal1979 #5151. hozzászólására

http://fortunamotor.hu/kapcsolat/

Náluk volt, felújított blokk köszörült vagy új spanyol főtengellyel.

Nincs profilkép
#5152 A.I.
2024-02-20 20:39:40

Válasz vargapal1979 #5151. hozzászólására

Mi történt, hogy komplett kell? (Úgy tippelem egy rövid motor van vagy 5-6 millió+áfa, lehet több is.)

Nincs profilkép
#5151 vargapal1979
2024-02-20 20:26:58

Sziasztok.4650-es traktorhoz valakinek motorja,vagy fűzött rövid blokkja,esetleg tudna eladót? Köszönöm a segítséget.

Nincs profilkép
#5150 A.I.
2024-02-06 21:36:09

Válasz JD 4630 #5148. hozzászólására

Aztán 80 éves korától járhatja a veterán felvonulásokat még 80 évig, vagy míg lesz olyan anyag amivel tankolni lehet!

Nincs profilkép
#5149 A.I.
2024-02-06 21:34:34

Válasz JD 4630 #5147. hozzászólására

55-nél azt írja a javítási, hogy bakold fel és told ketté az elejét! Mondom az kéne még csak, én is hülye youtube videósan, csak saját ötlettől vezérelve, lekapram a tankot, meg a hűtőt is, aztán bankkal együtt ki vele. Szét és össze 1 nap. Azért ezt a lefelé kiszerelést megjegyzem magamnaksmile thumbupcool!
Ment az 110 bárral is, de azért a 170 jobb kicsi.

Nincs profilkép
#5148 JD 4630
2024-02-06 21:19:49

Válasz A.I. #5146. hozzászólására

"De akárki akár mit mond egy atom traktorsorozat!"

A jelen gazdasági helyzetben úgy vagyok velük mint az ország a paksi atomerőművel, még 20 évvel meghosszabbítom a tervezett üzemidőt. smile lolsmile lolsmile lol

Az 1.ik 4630-asunk tavaly lett 50-éves, szerintem még van benne 20-30 év.

Nincs profilkép
#5147 JD 4630
2024-02-06 21:14:41

Válasz A.I. #5146. hozzászólására

Azt képzeld el a jó szivattyú helyett felraktunk 1 másikat az egyik kupak csavar alól ömlött az olaj, ráhúztam, akkor láttam, hogy a két kupak között bazi nagy repedés van a szivattyúházon, a másik amit megfigyeltem, mindig a legkacifántosabb helyen lévő dugócsavar kezd el könnyezni.
Youtubeon a hülye amerikai az egész elejét(tankot, hűtőt stb) szétbombázta cserénél felfele szedi ki, pedig a 4-5 után már rutinosan megy lefelé is, pár óra alatt le és föl is van rakva.

110 bár az nem kevés már, a 30-asokon eredetileg is 157 bar volt a gyári érték, de ha 130 feletti volt/van mérésnél, már nem piszkáljuk.

Nincs profilkép
#5146 A.I.
2024-02-06 20:37:58

Válasz JD 4630 #5145. hozzászólására

Nálam "sajnos" főszivattyú volt, persze nem lett eldobva, hüvely kapott egy polítpapírt, mert lett benne egy finom kis húzás, új szerepet, mert az tört el, meg új dugattyút, mert az is kuka volt.
A jelenség az volt, hogy elkezdte a hőszivattyú elmenő könyöknél nyomni az olajat, na mondom gumigyűrű, mert valamikor volt már ilyen gond. Cseréltük, az O gyűrűt, persze ugyan úgy spriccolt, tudod gondolom milyen "jó" helyen van, mondom biztos becsípettük! 2-3 gumigyűrű után rájöttünk, hogy nem az a baj, hanem a könyök 2 rétegű, és hajszál repedés lett a gumigyűrű nútban.
Akkor jön a kis ördög, hogy: De miért repedt el? Haladók a csövön, első a cső végén a nyomás szabályozó (ha jól gondolom) szelep. Levettük hát benne egy 1 Forintos méretű kis kör lapka fele (ez volt ugye a szelep), na mondom szuper!
Akkor mértünk nyomást, ami 110 bár lett.
Az ugye nem sok, de egy fél szezont simán lenyomott, csak volt jobb előttesmile biggrin!
Jah, a szelep egyik darabja az egyik SCV-ben akadt el. Este kinn tárcsáztam, mondom fáradt vagyok, nem engedtem le a tárcsát! Le engedtem, erre vagy 50 métrr múlva érzem, hogy megint nem fogja a traktort! Persze folyamatosan szépen emelte ki, úgy akadt el a fém darab az SCV-ben!smile lol
Szóval volt itt már minden is! De akárki akár mit mond egy atom traktorsorozat!

Nincs profilkép
#5145 JD 4630
2024-02-06 19:40:29

Válasz A.I. #5144. hozzászólására

A tapasztalat azt mutatja, hogy legritkább esetben van baj a főszivattyúval(nálunk eddig 1szer sem az volt), de mégis mindig mindenki azt akarja lecserélni, aztán megesett velünk is, hogy lecseréltük, és nem lett jó(pedig meg lett előtte fogadva 4-5 fölös csere után, hogy nem azzal kezdjük) és a végén kiderült, hogy olajat kellett cserélni meg szűrőt.

Ki kéne ezen is mérni a nyomásokat, mint a 55 ösön, aztán akkor előrébb lenne vele az ember, de ha lassan emel az inkább a kevés olaj miatt szokott lenni, ami vagy azért van mert nem kap elég olajat a szivattyú(a feltöltő szivattyú gyengélkedik, vagy az olajszűrő melletti szelep beragadt, egyszer jártunk, így nagy cián volt kiszedésnél már látszott, h nincs baja s feltöltő szivattyúnak), vagy a szivattyú után megy el a nyomás, esetleg az elsőbbségi szelep nem enged hátra elég olajat, ha jut hátra olaj akkor valamelyik kihelyezett kör lehet a ludas, de volt olyan is, hogy a hátulról nézve jobb oldali difiház tetején lévő szelepházat kellett cserélni.

2-3 nap alatt körbe lehetne rajta menni, és ha egyszer ki van javítva hálás masina mind1ik.

Nincs profilkép
#5144 A.I.
2024-02-06 18:46:58

Válasz JD 4630 #5143. hozzászólására

A 30-as szériát nem ismerem, viszont ha hasonló, mint a 50-55-ös, akkor az simán lehet főszivattyú gond is, nekem 4755-ben a hőszivattyúban el ment egy szelep 110 bár maradt a gyári 175-ből. Javítás után azért 170 meg lett!

Nincs profilkép
#5143 JD 4630
2024-02-06 07:37:55

Válasz kremzner.tomi #5142. hozzászólására

Próbáld egyben eladni szerintem, kis szivattyút cserélni nem olyan nagy harci tett ha tudod a módját, de a lassú emelés az lehet még 2 másik dolog miatt is, 2 szelep is okozhatja, illetve láttam már olyat, hogy a kihelyezett kör volt rossz, áteresztett és ott ment el a nyomás.

Nincs profilkép
#5142 kremzner.tomi
2024-02-04 20:50:32

Válasz JD 4630 #5141. hozzászólására

Mondom az alap történetet.Hozzàm került,volt vele baj.Ami làtható baja volt rendbeszedtem,neki àlltam dolgozni vele,had adja ki a bajàt.Csinàltattam új hűtőt bele,Benedek doktortol való hozzà egy bontott főszivattyú(s még szàmtalan szakmai segítség amit ezúton is köszönök neki).Jött a kiszezon,tovàbbra is csak nehezen emelt, feltöltő szivattyú is tropa,vagy falsot szív valahol.Itt félretettem,de annyira megfogott a zöldsàrga,hogy beszereztem egy 4755-öt.A 30-as azóta àll.Papírjai nincsenek.
Van bele kötve mechanikus motorolajnyomàs mérő,legmelegebb időbe sem esett 3 bàr alà a nyomàs talajlazítót húzva sem.A forgattyús rész szerintem jó lehet.A motor olajat nem evett,viszont a vadonat új hűtőt telihànyta rozsda darabokkal,úgyhogy vihetem kitisztítani.Erő van benne,1 önindító àtnézést igényel,és indítható.

Nincs profilkép
#5141 JD 4630
2024-02-04 20:27:15

Válasz kremzner.tomi #5139. hozzászólására

Az a baj sok része lesz, ami fabatkát sem ér, kár, hogy eggyel kevesebb lesz megint, annyira nem tűnik lelakottnak, papírja/rendszáma van?

Melyik része rossz?

Ami szerintem ér belőle valamit az a főtengely, de az is csak akkor ha az újabb és nem repedt vagy görbe csapágyas, a főszivattyú és a váltó, hátsó kerekek, a többi része lutri, hogy elmegy e valaha.

Nincs profilkép
#5139 kremzner.tomi
2024-02-04 20:13:22

Válasz JD 4630 #5137. hozzászólására

Nem üzemképes, nyugodtabban adom el darabokban.Magam sem tudom milyen hiba jöhet még elő ha valaki fel akarja tàmasztani,nem akarok senkit becsapni.Amit kibontok és làtom hogy jó csak azt szeretném eladni.De ha valakit egyben is érdekel rajtam nem múlik szívesen elmondom amit én csinàltam,cseréltem rajta de a többi előzményt nem tudom.

Nincs profilkép
#5138 JD 4630
2024-02-04 19:47:31

Válasz kremzner.tomi #5136. hozzászólására

Egyébként merrefelé vagy?

Nincs profilkép
#5136 kremzner.tomi
2024-02-04 19:39:52

Sziasztok!
Lenne egy 30-asom amit elbontanàk,érdekel innen a csoportból valakiket alkatrész?

Nincs profilkép
#5135 kremzner.tomi
2024-02-04 19:38:30

Sziasztok!
Lenne egy 30-asom amit elbontanàk,érdekel innen a csoportból valakiket alkatrész?

Nincs profilkép
#5134 A.I.
2024-01-01 17:13:17

Sziasztok.
4755-öshöz akarok komprsszió mérőt csinálni. Ehhez keresnék komplett hibás porlasztót. Ha van valakinek engem érdekelne.
Előre is köszönöm.

#5133 mtz1221
2023-07-23 21:54:46

Válasz Horváth Róbert_55088 #5130. hozzászólására
Járj utánna. Igaz nem jd de perkinst már cseréltem, ott a traktorénak más az adagoló szabályzó része, és azon volt a főtengely első részén is + kis lendkerék az ékszíjtárcsán.

Nincs profilkép
#5132 A.I.
2023-07-23 21:39:50

Válasz Horváth Róbert_55088 #5130. hozzászólására

Most néztem, 7,6os azokban is, azt hittem, azokban nagyobb van.

Nincs profilkép
#5131 A.I.
2023-07-23 21:36:26

Válasz Horváth Róbert_55088 #5130. hozzászólására

Azokban nem 8,1es motor van?
56-58 végűekben van 7,6os az biztos.

Nincs profilkép
#5130 Horváth Róbert_55088
2023-07-23 21:24:21

Hello! Érdeklődnék rakott valaki 4650- be 2064 vagy 2066 kombájn motort?

Nincs profilkép
#5129 JD 4630
2023-06-11 18:00:21

Válasz hejjatamas79 #5128. hozzászólására

Nem az a régebbi. Csak nem volt teljesen egyértelmű, és kis kerekesből is volt ilyen is meg olyan is.

#5128 hejjatamas79
2023-06-11 17:48:43

Válasz JD 4630 #5124. hozzászólására

Amikor a kormány oszlopon van a szeleptest? Abból is 2 féle van?

Nincs profilkép
#5127 lakatos gabesz
2023-06-09 10:54:07

Válasz Gépesített paraszt #5126
Üdv .előtte egy ismerős átórázta az egészet hogy milyen olajnyomások vannak szépen is ment most tavaszal csinálta ezt két alkalommal van hogy 4napig semmi baja nem volt.rudazat helytelen beálitása okozhat ehez hasonlot?biztos be kell állitani mert neutral az nincs egyből egyesbe indul előre is meg hátra is.

#5126 Gépesített paraszt
2023-06-08 22:01:26

Válasz lakatos gabesz #5125. hozzászólására
Üdv!
Váltóolajnyomást kell tudni, legfőképp akkor, amikor nem akar menni.

Nincs profilkép
#5125 lakatos gabesz
2023-06-07 20:48:57

Sziasztok.4755 traktornál találkozott már valaki olyannal ha dolgozok vele vagy másfél 2 órát felmelegszig a váltóolaj és kirakom parkba és vissza sebbeségbe nem vesz egy sebbeséget se se előre se hátra probálkozva kitolom párszor a kart bermely sebeségbe elindulna megtorpan aztán probàlkozva tovább elindul és vesz minden sebbeséget?hidegen semmi tünet csak ha bemelegszik.
Válaszotokat előre is köszönöm

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Irreális előírások, növekvő bürokrácia – jelentős kihívásokkal kell szembenéznie a termelőknek
Tudja-e támogatni az informatika az energia-megtakarítást? Naná! +VIDEÓ
Kubota 27LE manual 2Új Első Gumi japán traktor kistraktor Ingyenes Szállítás Szervizelve
Kubota 27LE manual 2Új Első Gumi japán...

3.590.000 Ft

Lucerna kocka bála
Lucerna kocka bála

800 Ft

Sárga burgonya
Sárga burgonya

240 Ft

Konyhás gyökér 1.osztály
Konyhás gyökér 1.osztály

270 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]