Fórum

Case IH Magnum traktorok 

Létrehozta: dorog, 2008-11-19 17:15:33

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #323 >>>>Cs.Gazda>>>> | 2018-09-19 22:19:26

    Válasz Dns8 #322. hozzászólására

    Elérhetőséget is írj a személyes üzenetben, hogy tudják adni telefonszámot!

  • Válasz » #322 Dns8 | 2018-09-18 21:52:39

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #321. hozzászólására

    Mesélj milyen? Üzemóra meghibásodasok? 280 as mint az avatarodon?

  • Válasz » #321 >>>>Cs.Gazda>>>> | 2018-09-18 19:45:24

    Válasz Dns8 #320. hozzászólására

    Semmittevést könnyű megszoknismile thumbupcool

  • Válasz » #320 Dns8 | 2018-09-18 17:59:10

    Cvx váltós magnumra van valakinek rálátasa? Állítólag jóksmile confused

  • Válasz » #319 szanberg | 2018-08-18 09:45:49

    Válasz *** HM *** #318. hozzászólására

    Hááát ha jól emlékszem az széria 8280Xtra volt kicsit felsúlozva, adagoló turbó ilyenek rádobva a kombájné, vagy 350-400 körül kihúztak belőle biztosan, de az már épített gépnek felel meg érted.

  • Válasz » #318 *** HM *** | 2018-08-18 09:06:52

    Válasz szanberg #316. hozzászólására

    Szántós mfből mennyit hoztak ki pár éve franciáknál?
    Pistibátyád írt is vlmit rá pár éve...

  • Válasz » #317 szanberg | 2018-08-18 09:04:29

    Válasz Pilátus #315. hozzászólására

    A kissebbikkel ami CR meg így is tegnap lehúztunk 70 hektárt rövidtárcsával, akkor kell még a plussz lóerő!?!?!?!?smile sweatdrop

  • Válasz » #316 szanberg | 2018-08-18 08:55:32

    Válasz Pilátus #315. hozzászólására

    Azért mert gyárilag vagy 1200Nm-e van neki abból nemlehet 3000-et csinálni, baromság, a nagy csuklóso traktorok meg hernyók vannak 2000 felett.
    A mi fergánkkal semmit nem tudna mert az még soros Bosch adagolós amin gázbowden van nem kanóc.

  • Válasz » #315 Pilátus | 2018-08-17 17:31:58

    Miért nelehetne?? Leírták...
    Nézted a te fergád mit tudna ezzel?

  • Válasz » #314 szanberg | 2018-08-17 08:35:06

    Válasz Pilátus #313. hozzászólására

    Azt, hogy sosem lesz a 275-ös 2-3000Nm nyomatékú szerkezet. A lóerőt azt tudhatja akár.

  • Válasz » #313 Pilátus | 2018-08-15 23:41:23

  • Válasz » #312 Pilátus | 2018-08-15 23:34:25

    Kicsit runingolnánk a Magnumot és cromoznánk a vastag kipufogót(MX) csak kérdés szebb lenne e ha könyököt is vagy ott még túl forró és megégne"?
    A visszapillantó karokra is gondoltam de az lehet hogy már sokkk lenne...
    Magnum tuning képeket nyomjatok mer nálam örökre maradnak!

  • Válasz » #311 Pilátus | 2018-08-10 22:22:48

    Válasz szanberg #295. hozzászólására

    Passzold már el ezt a fergát és hozz ki egy Fendet 20-25ért az Axitól és egy más világba csöppensz(el)

  • Válasz » #310 RkTomi | 2018-07-15 15:11:50

  • Válasz » #309 borda77 (Joe) | 2018-07-15 15:08:04

  • Válasz » #308 RkTomi | 2018-07-15 15:04:59

    Válasz RkTomi #307. hozzászólására

    AZ is igaz, hogy a JD 8310R felsúlyozva, teli tankkal, pilótával 160 mázsa.

  • Válasz » #307 RkTomi | 2018-07-15 14:59:30

    Válasz szanberg #306. hozzászólására

    Mi a nehéz talajmunkákhoz: szántás, lazítózás, condisc mindig szimpla kerekezést használunk.

  • Válasz » #306 szanberg | 2018-07-15 14:51:29

    Válasz RkTomi #305. hozzászólására

    Akkor úgy írom talajfogást.
    Plussz két nagy bitang kerék elég sokat tol, azokkal már nem nagyon rugdoskodik a gép

  • Válasz » #305 RkTomi | 2018-07-15 14:29:59

    Válasz szanberg #294. hozzászólására
    Hogy lehet tapadást növelni ikrezéssel? Pont ellenkezőleg működik.

  • Válasz » #304 szanberg | 2018-07-15 14:20:38

    Válasz bandigh #302. hozzászólására

    Nincsen belőle választék, nemhogy választék még eladó sem...

  • Válasz » #303 *** HM *** | 2018-07-15 12:53:37

    Válasz szanberg #299. hozzászólására

    Van a tanyán 370es jd is a elöl nemtom 710 hatul 900 gumikkal na az már kezd érni vlmit.
    Ilyen 650 710 fing szimpla gumizás az csöcs ilyen magnumokon.... dombokra meg pöcs.
    Mit szarozó vedd meg cimbi steigerét az a dombjárö konstrukció nem emez izék.... smile devil

  • Válasz » #302 bandigh | 2018-07-15 12:16:55

    Válasz szanberg #294. hozzászólására

    A helyedben egy jóképű hasznàlt IH steigert vagy egy sárga hernyót keresnék, talajra ilyen mozdonyhidas csődör kell, nem nagyranőtt kistraktor. Nehogymár a 300+ os trakival kelljen szemethordani egymilliós gumikat az úton etetve. Ha meghagyod az öreget akkor a két meglévő nagy bármit elhord, plusz ha letétdel a vezérgép, van mihez nyúlni.

  • Válasz » #301 *** HM *** | 2018-07-15 11:31:33

    Válasz szanberg #299. hozzászólására

    Láttam tegnap képeket 1 gazdaságról pont.
    2 8as jd szánt magnum meg vet...
    Gyarapodik a példa. smile devil

  • Válasz » #300 Sk Laci | 2018-07-15 11:20:07

    Válasz szanberg #299. hozzászólására
    Szerintem lehet alkudni, de majd meglátod.
    Sok sikert kivánoksmile thumbupcool

  • Válasz » #299 szanberg | 2018-07-15 11:16:39

    Válasz Sk Laci #298. hozzászólására

    Hát erre kíváncsi leszek, bár csúszunk kicsit mert a nyári eredmények időjárás végett szegényesen sikerültek de az ősziben még látni potenciált, szóval le fogok ülni a kereskedőkkel abszolút márkafüggetlenül és összevetem mit mennyiért adnak.

    Környékbéli új 8000 trakik vásárlóitól vannak információim, JD minimum 15millióval hosszabb árban, nekünk az sok nagyon de szerintem a legtöbb kis-közepes gazdaságnak is, ettől függetlenül megversenyeztetjük ha oda jutunk.

  • Válasz » #298 Sk Laci | 2018-07-15 11:08:37

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #296. hozzászólására
    Az agancsos emblémésak is tudnak akciót csinálni némely gépekre, akor meg nagyon is a konkurencia előt járnak. Az ilyen gépeket nem kell sokáig hirdetni, ráharapnak a potencionális vevők.
    Természetesen nincsen minden modelre akció, de az eladóval le kell ülni tárgyalni a jobb ár érdekében.

  • Válasz » #297 sercinger Mátyás | 2018-07-15 10:56:41

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #296. hozzászólására

    Egyetértek veled...én is majdnem így látom a helyzetet....

  • Válasz » #296 >>>>Cs.Gazda>>>> | 2018-07-15 08:46:37

    Válasz *** HM *** #290. hozzászólására

    Épeszű megmaradni tervező nagy parasz...?
    Nagyok valóban. Ott nem számít az a +15 millió az agancsos emblémára. A közepesek és kicsik csak traktort tudnak venni, extra embléma nélkül, úgymond ugródeszkának! Egy kisebb, közepes gazdaságban rengeteg helyre lehet költeni a lóvét, ott még használt erő és munkagépek vannak jórészt, régi tároló, szárító, telephely, ezek felújítása, bővítése jelent gondot. Mérlegelni kell hogy mi a leggyengébb pontja a gazdaságnak és azt fejleszteni ügyesen.
    A nagyoknál más a helyzet. Ott megy az ötletelés, hogy milyen terepjárót vegyen, vagy milyen állatra menjenek vadászni a szafarin? Vadászat közben meg megy a f.szméregetés, hogy kinek hány traktor áll az udvarán, aztán ha a vadásztársnak eggyel több, akkor hazatelefonál a gépész vezetőnek hogy vegyen még 2db nyócezrest!

  • Válasz » #295 szanberg | 2018-07-15 07:44:00

    Válasz Sk Laci #293. hozzászólására

    Itt műveletlen tavalyi kukorica tarlót húztam vele, látható kicsit a jobb sarkán a skála, hogy elég mélyen fut, 4-esen meg alatta, ami 20+ centi körül van igaz elég jó talajállapot volt akkor ha nyersebb akkor jobban ragad a munkagép a földhöz és nehezebben viszi.

  • Válasz » #294 szanberg | 2018-07-15 07:38:30

    Válasz Sk Laci #293. hozzászólására

    Most mi sem mélyen húztuk első lépésben, mélyebben ott tudom elég jól húzatni ahol második lépcsőben megyünk lefelé már. Fogja-fogja de van ebben a gépben kurázsi, sokan lenézték a régi fergákat de nagyonsok új mellé oda merem most is állítani 15 évesen. Ja és ne feledjük el, a 210 kontra 260 között kuuvanagy különbség van ám!!!
    Sőt ez a 260-as a nagy széria alja, ugyanez a gép gyárilag 290-ként is jött ki. Viszont épen kevés még. Tapadást megoldjuk mert feldobom az ikreket rá, most fogok elvágni a távtartókból és akkor elfér a munkagép szélességén belül épen majd, csak a lendület lesz kevesebb mint kéne. Amúgy elviszi, annyi, hogy kilencedikkel húzol oszt cső, csak akkor az a 7-8km/h megállít az pedig látszik, hogy 2-3-al sebesebben fainabb munkát végez.

  • Válasz » #293 Sk Laci | 2018-07-15 05:21:50

    Válasz szanberg #288. hozzászólására

    Engemet meglep, hogy nálatok viszi a 260 ló a 4 m-es Cultust. Nálunk 3 m-el középkötöt talajon kínlódik a 210 lovas gép, és még rendesen be sincsen engedve.

  • Válasz » #292 Sk Laci | 2018-07-15 05:18:20

    Válasz *** HM *** #290. hozzászólására

    Mifelénk is a R 8xxx veszik át a régebi különböző márkáju vezérgépek helyét. Esetleg akadnak 9xx Fendek.
    A helyi tsz utód vállalat is egy 8xxx JD-ben gondolkodik, de meglehet a 9xx Fend is labdába rúg.

  • Válasz » #291 szanberg | 2018-07-15 00:56:51

    Válasz *** HM *** #290. hozzászólására

    60 milláért lehet is jó, csak nem is annyira az.

    Akkormár ott az új törzscsuklós versatileból a legkisebb 360-380 ló körüli olcsóbb is meg talajon jobb is, 900-as gumival 3,5méter széles körülbelül, élhető a méret vagy súly és talajfogás, éppen a minap voltam egy bemutatón ott volt a 400-as belőle

  • Válasz » #290 *** HM *** | 2018-07-15 00:37:35

    Válasz szanberg #1619 #289. hozzászólására

    Van itt cég ma pont beláttam udvarba.
    Ott a régi nh 285 asszem de odébb meg a 1 2éves 8R es ezeknél is.
    Nincs épeszű megmaradni tervezőakaró nagyparaszt lassan aki ne 8ast vegyen talajra. smile devil

  • Válasz » #289 szanberg | 2018-07-14 23:16:50

    Válasz GREVEN #286. hozzászólására

    Azért kacérkodtam gondolatban a T8-as nyuszikról is mert túl sokat nem menne évi 6-800órát, nem 3000hektáros gazdaság vezérgépe lenne érted, túl nem terhelve akár ki is tarthatna jódarabig és újonnan szerintem ezt lehet a legjobb áron megkapni, igaz amit hallottam kb. tavaly annyiért adták volna a 8737-es fergát is, aminek még annyi baja van, hogy csak 500-500kg keréksúlya van kívülre, belső nem létezik hozzá vagy nem tudok róla, a többi 8000-en meg elég nagy tömeget képvisel ez és sokat is számít amúgy, igaz a 8737-est ha jól emlékszem 142mázsának mértem az nem olyan rossz, de ha lenne 5-500 belső súly még akkor lenne az igazi

  • Válasz » #288 szanberg | 2018-07-14 23:13:22

    Válasz GREVEN #286. hozzászólására

    Elérhető áron van belőle választék az MF-ek drágábbak, egyrészt ez is játszik, de ami még fontosabb, hogy aki gépészem van nagytraktorra, fokozatmentes váltót-táblavégi fordulót finomhangolni, programozni nem tudna. Jó gépész szó se róla, figyel a gépre rendben van tartva de beül, amelyik sebességben bír ott kitolja a kézigázt oszt cső.

    A mostani nagytrakink az nagyon fasza neki, csak épen egy kicsit kevés. 124 mázsa és 260lóerő. Laposon viszi jól a Cultus 420-at de parton mélységekben már nem. Jön a part vissza kell váltani, megtörik a lendület aztán már a tapadás is csökken e híjján. Ahogy érzem kb jó 14 tonnás és 300-at produkáló traktor lenne jó minimum.

    MF-ből csak a régebbi 8400-asokból lehet eladót találni emberi áron, az újabb 8700-asok 100ezertől felfelé kezdődnek, akkor már újat vennénk ha ilyen árkategóriában gondolkodnék érted...

  • Válasz » #287 sercinger Mátyás | 2018-07-14 12:11:19

  • Válasz » #286 GREVEN | 2018-07-14 07:19:24

    Válasz szanberg #285. hozzászólására

    Ez nem az a piros színű traktor amit preferálni szoktál. Mi történt???smile lol

  • Válasz » #285 szanberg | 2018-07-14 07:06:35

    Válasz sercinger Mátyás #281. hozzászólására

    Köszi, ha lesz idő és odakerülünk mindenképpen.

    Kombájn az milyen pontosan?

  • Válasz » #284 lac* | 2018-07-14 06:21:13

    Válasz sercinger Mátyás #283. hozzászólására

    én is csak hallottam,most volt valakinek ilyen kalandja egy New Holland kombájnal

  • Válasz » #283 sercinger Mátyás | 2018-07-14 05:44:19

    Válasz lac* #282. hozzászólására

    Ehhez nem tudok hozzá szólni...még nem volt kikotott gépünk ami visszalett kötve....
    De nem is lesz....

  • Válasz » #282 lac* | 2018-07-13 22:32:37

    Válasz sercinger Mátyás #276. hozzászólására

    ha a katalizátor(ok)nem adják meg magukat,és az adblue modul is meghal ha ki van kötve

  • Válasz » #281 sercinger Mátyás | 2018-07-13 19:15:47

    Válasz szanberg #275. hozzászólására

    Amúgy ha komolyan érdekelnek gyere el...
    Próbáld ki munka közben... Úgy láthatod mit tud mit nem.....
    Egy vasárnapi programkent...itt van badacsony egy köpésre..még egy délutáni csobbanás is beleférne....

  • Válasz » #280 sercinger Mátyás | 2018-07-13 19:12:20

    Válasz szanberg #275hozzászólására

    Ezt a két gépet csomagba vettük...jó áron...fullosan....
    Ami a legfontosabb egy azonos koru de jóval több órás johni aráért kaptunk kettő ilyet....
    Hiába szeretem a john deeret... Nagyon jó gépek..sokat dolgoztam velük még van most is egy 8200 bikánk...
    De ez az irreálus ár amit kérnek érte....nem mennek el ezeksem többet mind a cnhs gépek...baj is ugyanannyi van velük....
    De itt ha az eggyik kidöl beülhetek a másikba...
    Tény ennyi területre felesleges ennyi gép..de ez más. Tészta...
    Nem utolsó szempontból, sőt mondhatom inkább úgy, hogy mivel van egy nagyon jó ih-s szervizesunk is preferalt a piros szín...
    Ha vasárnap este valami gondom van nyugodtan felhívhatom..ha nagyon menni kell és megoldható még akár aznap lejön éjjel...
    Multheten este szét hullott az aprító csapágya...telefonáltam neki milehet a gond...mert először komolygondot okozott felfedezni a problémát...mire rájöttünk telefonálás körbe csapagyert...érjél el valakit este fél kilenckor alkatrész miatt...nagy nehezen tudott volna szerezni másnap reggel...de szerencsére egy volt belőle otthon...
    Fél kettőkor a kombájn újra hadirendbe volt másnap kiesés nélkül mehetett tovább a munka.....
    Ez most egy nem ide való példa volt de nekünk ezek a dolgok nagyon segítenek.....

  • Válasz » #279 sercinger Mátyás | 2018-07-13 19:01:49

    Válasz szanberg #275. hozzászólására

    Hat a tengekytav az valóban asszem egy 30 centi...fordulekonysagban nem egetvero de ha nagyon centizni akar az ember eszreveheto....viszont a 3,3 tonnas kombinatort nem is ugy veszi eszre mind a magnum..

  • Válasz » #278 sercinger Mátyás | 2018-07-13 18:38:18

    Válasz szanberg #274
    hozzászólására


    Ebben teljesen igazad van...az a dna híd kalapszar volt....mi is csak szoptunk vele...sose volt jo..a sok investes szervizes aki megfordult meg egysem tudta megcsinálni, hogy jo legyen...
    Bem beszélve, hogy mindig kiemelte magát ha komolyterheles volt es huzni kellett....

    Az új az eddig azt kell mondjam telleg nagyon fasza...szepen teszi a dolgát meg eddig nem is volt vele gond...

    Azt nem tudom mi anno a 310 is erősített híddal vettük..
    Kint németben mag csak az erositettel tudod venni..igy most mind a kettő alatt az van....
    Nekünk 250 volt..jott laptop...egy órás buli az egész...annyi volt, hogy a tier 2 szoftver van rajta most..mert ugy nem mindenhova kell ez a szar...
    Hat árban nem olyan ertek tartoak az igaz...mondjuk a 20 johni első osztályú...én a 8420 nagyon szerettem..85 szoftver volt rajt...byomatek ero ment mint a meszes...alfoldon huzza az igat másfél eve...megvannak vele elégedve...9000 órával ment el kb...a hidrugozassal volt gond...a kardanokon a gombcsuklotehermentesitok nagyon igénybe vannak veve...azokkal sok a gond...meg a 4 hidroakksit kellett cserélni....amugy máshoz nem nyultunk..
    Hat kabin méretre vagyis belső terre verhetetlen én személyes véleményem szerint...can ennek persze hátránya is...

    Igen...az nagyon tud bugni...de inkább álló yzetbe szokott duborogni ki be kapcsolva...munka közben nem olyan beteges mar...csondesnek kurva halk egy gep bent az bizti...

  • Válasz » #277 sercinger Mátyás | 2018-07-13 18:28:33

    Válasz Dns8 #273. hozzászólására

    Az erőnek pedig semmi köze nincs az adbluhoz...
    A fogyasztás más tészta..azt hallottam már több helyről is...de személyesen nem tudom ala támasztani..
    Van egy IH kombajnunk..mire ideértem kikötni tettunk bele 150 órát másfél-két literrel kevesebbet fogyasztott a következő 150 órában redbul nélkül....ehez ennyit tudok hozzá szólni..
    Egy régi magnum agyat nem lesz ra jo..ugyanis mas motor mas az agya is....
    Az fpt bevezetése egyből magával vonta az adbluet..igy a 11-es atalassal nem csak a cummins távozott hanem jöttek az adblues gondok....
    Én speciel a magnummal abban az egy hónapban annyit szoptam az adblue miatt, hogy fele ido alatt állt...a szervizes szinte idekoltozott, mert állandóan letiltotta magát.....
    Annak ellenére, hogy új szűrők, új vezerloje is volt...ha lefuttatta a rendszer tisztítást mindig jo lett..valamikor egy napig vagy kettő.e nem egyszer volt, hogy 10 percig.....

  • Válasz » #276 sercinger Mátyás | 2018-07-13 18:20:04

    Válasz lac* #272. hozzászólására


    Az nem igy van....ha visszaakarjuk köttetni az 250 lesz....

  • Válasz » #275 szanberg | 2018-07-12 22:51:21

    Válasz sercinger Mátyás #264. hozzászólására

    Mi a valós különbség az ih és a nyuszi között?
    Nyúlnak hosszabb a tengelytávja ott valami más, d fordulékonyságban nem hátrányosabb ez?
    Meg mintha az elsőhídja is más lenne legalábbis az oldalhajtások másképpen néznek ki. Melyiket vennéd meg újra? T8 vagy MAgnum?

  • Válasz » #274 szanberg | 2018-07-12 22:17:03

    Válasz Dns8 #273. hozzászólására

    Azt hallottam ma, hogy amit feltétlenül megkell nézni az az elsőhíd rugózás, mert a régebbi rövid lengőkarosokkal középkornál sok baj volt, bonyolult és drága volt a felújítása, az újfajták, melyeken szinte a kabin alól fut alőrre a nagy lengőkar azok kiforrott konstrukciók.
    Elvileg a 2011-es hídja már erősített, 4 bolygókerék van bennük meg ilyenek.
    Adblue-t csak úgy lehet kikötni ha átírják az agyát, van rá ember, erő is lesz csak többszáz ezer Ft...

    Én azért agyalok mert amit néztem árban olcsóbb mint egy 2003-as 8520-as JD és szerintem jó trakik a magnumok amerikai, van súly is lóerő is, kényelmes is nagy kabin....

    Egyedül amit észrevettem benne, hogy amikor a viszkó felpörög az a fújtató hang jön be kabinba amúgy a motort szinte nem is hallani belül, mint egy komoly személyautóban

[bezárás x]