Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.46 Ft USD 365.5 Ft CHF 400.64 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

Becenév: Koszto
Csatlakozott: 2011-10-09 22:21:23
Utolsó belépés: 2019-01-06 11:35:23
Fórum hozzászólás: 11

Fórumhozzászólásai

Jó estét kollégák! Olyan kérdésem lenne, hogy 550-es gépem alà hajtó hidat raktunk, kormány emelő kart nem cseréltük, csak az összekötőket. A probléma az lenne, hogy jobbra teljesen alá lehet tekerni a kormányt, teljesen elfordul a kerék, míg baloldalra csak egy bizonyos szögben, ott felütközik (eléri a végállást ha jól gondolom) Kérdésem az lenne, hogy elég-e az összekötőkön állítani, vagy a kormányműbe is bele kell nyúlni? Nagyon köszönöm a választ.

Tiszteletem urak! Olyan kérdésem lennem hogy gumicserekor mikor levettük a kereket észrevettem, hogy a jobb hátsó féltengely hosszirányban kb 2-3 cm-t lötyög. Eddig is volt némi olajfolyás, de arra gyanakodtam, hogy csak a simering ment ki, de sajnos nem. Ezzel kapcsolatban kérdeznék, hogy elég e a csapágyakat cserélni, vagy maga a féltengely is sérülhet? 550-esről lenne szó, 90-es évjáratú. Válaszotokat előre is köszönöm!

@ b77

Általában 125-135 bar közé szoktuk állítani, szerintem a 135 egy jó érték, gépkönyvben is hasonlü érték van elvileg.

Igen, elég szomorú, hogy mostanában az autósok nem tolerálják a gépeket az utakon... Múlt héten egyik ismerősöm 82-esét vágta gallyra egy A4-es Audi...
Körforgalomban szabályosan ment a traki, a tag meg át akart száguldani a körforgalmon, de bokros a terület, körforgalom, és elvitte az MTZ jobb elejét. Gólyalábnak annyi is lett bikával (azthiszem így hívják a buszmentő kocsikat) vittették haza egy ismerősükkel. Az Audis meg fizet(ett), mint a katonatiszt...
A másik eset még nyáron esett meg velem: mentem kifelé a Fergusonnal, egy BSS kocsival. Valahol valami kiszúrhatta a bal hátsó külső ikerkereket... Először nem vettem észre, de a tükörben láttam, hogy füstöl a pót vége/oldala.(kb.40-45-ös tempóval mentem)
Gondolom, a két ikerkerék összeért, felforrósodott, és meggyulladt a gumi. Mikor észleltem, rögton megálltam, és a 12kg-s poroltó teljes tartalmat rászórtam. Végülis, nem lett semmi kár (a gumit, felnit, és egy kis kormozódást leszámítva)
Ami a legmegdöbbentőbb volt: egy ácskapocsba mentem bele valahol, az okozta az egész galibát. Sajnos, vannak olyan sza**áziak, akik mindent szétdobálnak a határban...
Ráadásul a szőlőt is dézsmálják a kissebbség tagjai, akiket a mezőőr vett észre. Rába*ztak, mert le van szórva, és akkor mehetnek a WC-re...

Ja, a váltó úgy kerül a képbe, hogy a figura előszeretettel akasztgatja össze a sebességeket,
/van egypár ledarált fogaskereke is.../
csúsztatja a kuplungot stb.

Előzmény: #67 hozzászólása



Köszönöm szépen válaszotokat.
Akkor majd a tag elhozza ahogy akarja, mert a mienket nem kapja oda, az biztos. Nem lenne pénz a váltó javítására. És ilyen emberek végeztek növ. term. szakon....

Jó estét minden kedves fórumozónak!
Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb trakisokhoz:
Namármost, lejjebb írtam, hogy csak B jogsim van, de egy hamsztert vett egyik ismerősünk, és mivel a 82-ese besz@rt, nekem kellene elhozni (elvileg...)
A hamszteren nincs rendszám, de nehéz pótnak számít, vagy vontatott munkagépnek?
(Nem nagyon szeretném így elhozni, mert amilyen mákom van, megállítanak és igazoltatnak)
(A 390-est nem nagyon adnánk oda, mert hát láttuk a Belarusz sanyarű sorsát, nem véletlenül ment tönkre...)

Ti mit tudtok a hamszter "besorolásáról", kispótként elhozhatom, vagy (függesztett?) munkagépként?

Nem ide vág: szerintetek megéri venni egy T25-öst, kerti munkák célra? Mert, sajna, mi is maszekkal szántattuk őszön a kertet, - mert a Fergi nem fér(t) le -, és 10e Ft volt. Mondjuk egy 2-es eke, és kombinátor megérné hozzá, mármint a Vlagyihoz?
Az a vicc, hogy fater hallani se akar róla, és saját zsebből kéne beszerezni a "cuccokat"...

Előzmény: #46 hozzászólása



Jó is lett volna, ha ingyen adták voltna...
Bár az utóbbi időben a saját gépeik "kajájáról" is alig tudtak gondoskodni.
Szerződés szerint 200 Ft. volt 1 liter és 1 hónapban
15 hektót vettünk... Ha Apu dolgozik, akkor marad mindig... De nekem vagy egy hülye szokásom, hogy szeretek padlózni, pörgetni a gépet... :)
Mondjuk nem is sokat enged apa a géphez, B jogsival...

Sziasztok!
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy
merre lehet MF ikerkerékhez hozzájutni, 390 Turbóhoz.
A környéken szétnéztem, de nem nagyon van sehol.
És mi szükséges hozzá, hogy a gép alkalmas legyen az ikerkerékhez (féltengely stb.)
Ja, és a gumi mérete (ha szükséges):
13.6x24 (elől) és 16.9x34 (hátul)
Köszönöm válaszaitokat.

Sziasztok. Hát igen, még mindig válság van...
Mi most a gázolajjal vagyunk sz*rba, a helyi TSZ-el volt szerződésünk (már rég óta csődeljárás folyik ellene /SZŐLŐSKERT ZRT/ ), innen vásároltuk, mert Apu 2 nap híján 20 évig dolgotott ott. Most megvette egy cég, aki hallani sem akar ilyesmiről... :((
Kútról tankolni mindig meg csak milliomosoknak való.
(Meg akié a kút, az vizezi a cuccost....)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Állattartók figyelem! Fontos pályázat jelent meg
Állattartók figyelem! Fontos pályázat jelent meg
Megjelent az antimikrobiális rezisztencia (AMR) elleni küzdelem pályázat.
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
T088-as trágyaszóró eladó
T088-as trágyaszóró eladó

1.450.000 Ft

Kongskilde sorközművelő rugóskapával
Kongskilde sorközművelő rugóskapával

850.000 Ft

Tetra-SL
Tetra-SL

3.000 Ft

T088-as szerves trágyaszóró üzemképes állapotban eladó
T088-as szerves trágyaszóró üzemképes...

2.550.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]