Hirdetés
Fórum
Becenév: | Koszto |
---|---|
Csatlakozott: | 2011-10-09 22:21:23 |
Utolsó belépés: | 2019-01-06 11:35:23 |
Fórum hozzászólás: | 11 |
Fórumhozzászólásai
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Kukorica és napraforgó vetése új
- Napraforgó-termesztés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Haszonbérleti szerződés új
- Kukorica terményárak új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Állattartók figyelem! Fontos pályázat jelent meg
Megjelent az antimikrobiális rezisztencia (AMR) elleni küzdelem pályázat.
Támogatott tartalom
Jó estét kollégák! Olyan kérdésem lenne, hogy 550-es gépem alà hajtó hidat raktunk, kormány emelő kart nem cseréltük, csak az összekötőket. A probléma az lenne, hogy jobbra teljesen alá lehet tekerni a kormányt, teljesen elfordul a kerék, míg baloldalra csak egy bizonyos szögben, ott felütközik (eléri a végállást ha jól gondolom) Kérdésem az lenne, hogy elég-e az összekötőkön állítani, vagy a kormányműbe is bele kell nyúlni? Nagyon köszönöm a választ.
Tiszteletem urak! Olyan kérdésem lennem hogy gumicserekor mikor levettük a kereket észrevettem, hogy a jobb hátsó féltengely hosszirányban kb 2-3 cm-t lötyög. Eddig is volt némi olajfolyás, de arra gyanakodtam, hogy csak a simering ment ki, de sajnos nem. Ezzel kapcsolatban kérdeznék, hogy elég e a csapágyakat cserélni, vagy maga a féltengely is sérülhet? 550-esről lenne szó, 90-es évjáratú. Válaszotokat előre is köszönöm!
@ b77
Általában 125-135 bar közé szoktuk állítani, szerintem a 135 egy jó érték, gépkönyvben is hasonlü érték van elvileg.
Igen, elég szomorú, hogy mostanában az autósok nem tolerálják a gépeket az utakon... Múlt héten egyik ismerősöm 82-esét vágta gallyra egy A4-es Audi...
Körforgalomban szabályosan ment a traki, a tag meg át akart száguldani a körforgalmon, de bokros a terület, körforgalom, és elvitte az MTZ jobb elejét. Gólyalábnak annyi is lett bikával (azthiszem így hívják a buszmentő kocsikat) vittették haza egy ismerősükkel. Az Audis meg fizet(ett), mint a katonatiszt...
A másik eset még nyáron esett meg velem: mentem kifelé a Fergusonnal, egy BSS kocsival. Valahol valami kiszúrhatta a bal hátsó külső ikerkereket... Először nem vettem észre, de a tükörben láttam, hogy füstöl a pót vége/oldala.(kb.40-45-ös tempóval mentem)
Gondolom, a két ikerkerék összeért, felforrósodott, és meggyulladt a gumi. Mikor észleltem, rögton megálltam, és a 12kg-s poroltó teljes tartalmat rászórtam. Végülis, nem lett semmi kár (a gumit, felnit, és egy kis kormozódást leszámítva)
Ami a legmegdöbbentőbb volt: egy ácskapocsba mentem bele valahol, az okozta az egész galibát. Sajnos, vannak olyan sza**áziak, akik mindent szétdobálnak a határban...
Ráadásul a szőlőt is dézsmálják a kissebbség tagjai, akiket a mezőőr vett észre. Rába*ztak, mert le van szórva, és akkor mehetnek a WC-re...
Ja, a váltó úgy kerül a képbe, hogy a figura előszeretettel akasztgatja össze a sebességeket,
/van egypár ledarált fogaskereke is.../
csúsztatja a kuplungot stb.
Előzmény: #67 hozzászólása
Köszönöm szépen válaszotokat.
Akkor majd a tag elhozza ahogy akarja, mert a mienket nem kapja oda, az biztos. Nem lenne pénz a váltó javítására. És ilyen emberek végeztek növ. term. szakon....
Jó estét minden kedves fórumozónak!
Lenne egy kérdésem a tapasztaltabb trakisokhoz:
Namármost, lejjebb írtam, hogy csak B jogsim van, de egy hamsztert vett egyik ismerősünk, és mivel a 82-ese besz@rt, nekem kellene elhozni (elvileg...)
A hamszteren nincs rendszám, de nehéz pótnak számít, vagy vontatott munkagépnek?
(Nem nagyon szeretném így elhozni, mert amilyen mákom van, megállítanak és igazoltatnak)
(A 390-est nem nagyon adnánk oda, mert hát láttuk a Belarusz sanyarű sorsát, nem véletlenül ment tönkre...)
Ti mit tudtok a hamszter "besorolásáról", kispótként elhozhatom, vagy (függesztett?) munkagépként?
Nem ide vág: szerintetek megéri venni egy T25-öst, kerti munkák célra? Mert, sajna, mi is maszekkal szántattuk őszön a kertet, - mert a Fergi nem fér(t) le -, és 10e Ft volt. Mondjuk egy 2-es eke, és kombinátor megérné hozzá, mármint a Vlagyihoz?
Az a vicc, hogy fater hallani se akar róla, és saját zsebből kéne beszerezni a "cuccokat"...
Előzmény: #46 hozzászólása
Jó is lett volna, ha ingyen adták voltna...
Bár az utóbbi időben a saját gépeik "kajájáról" is alig tudtak gondoskodni.
Szerződés szerint 200 Ft. volt 1 liter és 1 hónapban
15 hektót vettünk... Ha Apu dolgozik, akkor marad mindig... De nekem vagy egy hülye szokásom, hogy szeretek padlózni, pörgetni a gépet... :)
Mondjuk nem is sokat enged apa a géphez, B jogsival...
Sziasztok!
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy
merre lehet MF ikerkerékhez hozzájutni, 390 Turbóhoz.
A környéken szétnéztem, de nem nagyon van sehol.
És mi szükséges hozzá, hogy a gép alkalmas legyen az ikerkerékhez (féltengely stb.)
Ja, és a gumi mérete (ha szükséges):
13.6x24 (elől) és 16.9x34 (hátul)
Köszönöm válaszaitokat.
Sziasztok. Hát igen, még mindig válság van...
Mi most a gázolajjal vagyunk sz*rba, a helyi TSZ-el volt szerződésünk (már rég óta csődeljárás folyik ellene /SZŐLŐSKERT ZRT/ ), innen vásároltuk, mert Apu 2 nap híján 20 évig dolgotott ott. Most megvette egy cég, aki hallani sem akar ilyesmiről... :((
Kútról tankolni mindig meg csak milliomosoknak való.
(Meg akié a kút, az vizezi a cuccost....)