Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 650 Ft EUR 392.77 Ft USD 366.17 Ft CHF 401.28 Ft GBP 458.09 Ft

Fórum

Becenév: Nagy Balázs
Csatlakozott: 2008-03-10 22:18:00
Utolsó belépés: 2009-06-15 20:59:15
Fórum hozzászólás: 79

Fórumhozzászólásai

Sziasztok
Egykis segitséget szeretnék kérni ha van valakinek az ismeretségében eladó 105-re szerelhető szalma szecskázó teljes hajtásláncal kérem írjon. Előre is kösz.

Előzmény: #886 hozzászólása



Szeva
Mi csak a felső rosrafelületet növeltük meg.
Hogy értetted hogy "A dobkosár pálcáit besűrítették" Azokra a pálcákra gondolsz ami rávam csavarozva a dobkorárra vagy a dobkosárban lévőkre mert az utobi épen hogy csökentené az áteresztőképeséget nem?

Előzmény: #2720 hozzászólása



Csak azért érdekelt mert a nitroszolos fuvoka nem porlaszt hanem sugárba nyomja ki és azal lehet hogy tényleg nem perszel.

Előzmény: #2717 hozzászólása



Csak nitrószolt nyomott ki vagy egymenetben gombázott is mien fuvókával csinálta nitroszolossal vagy légbeszívásosal?
Lassan mi is kitapasztaljuk a használatát jövöre mi is emeljük az adagokat.

Előzmény: #2715 hozzászólása



150 litert nem perzselte le a kalászokat?

Előzmény: #2713 hozzászólása



Heló!

Mi idén kesztünk nitroszolozni de a kikalászolt buzára nem mertünk tenni nehogy megcsipje. Te régóta fujsz nitroszolt mik a tapasztalataid?

És ha mégis erre esne a választásod próbálj hidraulikus lehuzatásut venni ugyanis a mehanikust nem lehet viszafelé huzatni és ez néha nagy hátrány.

Előzmény: #18 hozzászólása



Nem könnyü a válsztás az bisztos deha sürgősen kell szórni nagy menyiséget és sok a szalmás annyag akkor a rurt nem ajánlom. Mi pujka trányár szórunk vele ami elég szalmás ezért mindig összekupacoljuk a földön és kint van egy évet utána szépen szórja ha meg egyből az ólból kell szorni akkor kérni szoktunk egy t088-at azzal nincsenek ien gondok.

Előzmény: #16 hozzászólása



Pontosan nem tudom nem mértük soga a gyár 5,5 tonát adott meg de érett trányából rámegy többis. Csak nem venni akarsz egyet?

Előzmény: #14 hozzászólása



Szeva
A szóró szépen dolgozik egyenletesen terít anyagtól fügően 4-6 méterre a miénk is még a régebbi fajta négy lapátos igy a szöghajtásoat annyira nem terheli de viszont nem a racsnis gardán van benne hanem nyírószeges ez a gyenge pontja. Másik gyengéje az az egydarab viszintes bontóhenger ha nagyon szalmás az anyag meg ha túl magasra rakom akkor nem igazán boldogul. Őszre veszünkrá körmöket hátha úgy jobb lesz meg megpróbálom átvariálni a hátfalat. Egyébként jó gép az 52MTZ könnyen viszi könnyen szerelhető és nagy előnye hogy a nyomtávja szélesebb mindt a traktoré igy nem hajlamos a süjjedésre.
Ha még érdekel valami kérdezz nyugodtan.

Előzmény: #12 hozzászólása



Heló most bukantam erre a topikra tudtál szerezni a géphez könnyvet mert ha még aktuális tudok segíteni.
Nekünk is ien szórónk van.

Előzmény: #308 hozzászólása



Köszi az infót

Üdv azt szeretném kérdezi, hogy mivan akkor ha valaki a megyehatáron lakik és mindkét megyében közlekedik akkor ugye nem kell mind a két megye közutkezelőjétől engedéjt kérni?

Előzmény: #65 hozzászólása



Jóéjt

Előzmény: #63 hozzászólása



Az a tetü euro ami kibabrál velünk.

Előzmény: #62 hozzászólása



ezaz ami karcos :(

A Bogballe a szimpi az tetszik a legjobban és csak jót hallotam róla csak az ár lehet gond

Előzmény: #58 hozzászólása



Ugnézki igen. Mit tudsz arrol hogy a kun az ugyan az mindt a rau ?

Előzmény: #25 hozzászólása



Heló most olvasgattam a műtrágyaszórós topikokat megnéztem ezt az összehasonlítást és érdekelne hogy meg megvan a magyar verzioja? Mert az nagyon érdekelne ha tudál segiteni azt nagyon megköszönném

Előzmény: #142 hozzászólása



Heló mi is kérdeztül az IKR-nél nekünk azt mondták hogy csak az amoniumnitráthoz kell. ami 34% alatt ven azt kiadják legalábis nálunk.

Előzmény: #111 hozzászólása



Elég laposak nálad a főldek ezt a képet a talajközpontu topikba kellet volna feltenni. :)
Multhéten nekemis menekülöre kellet fogni a műtrágyázás közben de hálistennek méjly csapák nélkül megusztam.

Előzmény: #99 hozzászólása



Látom tese kispájázol mivel sikeült kibányászni?

Előzmény: #67 hozzászólása



Tényleg ezeknél hogytudod lenyomatni a hűtőburkolatról a rászivott tőreket meg pejvát vagy itt mivel elöl van nem is tudja odaszivni

Előzmény: #65 hozzászólása



köszi

Előzmény: #92 hozzászólása



Na szerencsétlen kamionos többet őse mászik be a főldre még üresen se :)


Sziaszok
Arra lenék kiváncsi , hogy a megáknál nem szokott gondot okozni a melegedés. Mivel a motor bent van a fülke mögött teljesen beburkolva mert hallotam ojanokat hogy a 106 108 szokott melegedni és a motorja annak is afülke mögött van.

Mindenkinek jó északét.
Köszönöm mindenkinek a sok hasznos információt sokat segítettetek.

Előzmény: #64 hozzászólása



Ezeknél nem is akarok nagyobbat. De mérlegekni szeretnék minden lehetőséget és mehalgatok minden infól.

Előzmény: #60 hozzászólása



Ez ai ihá mennyire hasonlít még a 517 hez Tx65 hogy vált be Mien hibákkal találkoztál ami nem az emberi hanyagság miatt volt.

Előzmény: #56 hozzászólása



Szeva azt esetleg megtunéd mondani ezeknek mien a váltoja ( ha van bennük) lehet hogy hülyeséget irtam

Előzmény: #51 hozzászólása



A megákban láttam ojat ami merci motoroa azok erősabbek?

Előzmény: #49 hozzászólása



Az üzem óra ugyis csak tájékoztató jllegü a gazda a lényeg hogy bánt vele. Ha megyünk körülnézni ugy ís össze szedem az ismerős öreg szakikat tőbb szem többet lát főleg ha gyakorlott alapon aztán majd meglátjuk

Előzmény: #48 hozzászólása



Felénk hálistennek nincsenek nagy dombok a kisalföld peremén vagyunk. Nekünk 250 ha unk van és ebből egyre több a repce amit a 16-ossal egyszer szedtünk és utánna ugydöntöttünk hogy inkább azt vágatjuk bérbe. Ezért is kell megválnom a kicsikémtől. Bérbe nem akarunk menni mert azt nézetett valjuk hogy a miénk legyen meg nyugodtan kényelmesen ne keljen kapkodni a gépmegha áll nem kopik mivel ekkora beruházás nem pár évre szól.

Előzmény: #46 hozzászólása



köszi A jd ből én is erre gondoltam mostmér kezd kikristájosodni hogy mik közül válogassak azán majd meglátjuk. Az átzerelésektől szerintem meg nem kell tartani az 516 nál nem igen van ugyse munkaigényesebb. Az elő megy nehezzben aztán beletanul az emmber.

Előzmény: #43 hozzászólása



még egy kérdés ösze hasonlításban a 208 vagy a 218 Megával nagyságrendileg meik TX van egy sulycsoportban

Nekem is gyanus miért van annyi használt TX66 a piacon ezért is nyitottam ezt a topikot hogy infókat gyüjtsek

Előzmény: #15 hozzászólása



Szerinted mindk azok a pontok amikre oda kell figyelni egy használt JD nél mik azok a dolgok amiből meglehet állapítani hogy jó vagy rossz

Előzmény: #15 hozzászólása


De gondolom kenési lehetőségek vannak.
A beálitás és karbantartás menyire bonyolult egy 516-oz képest mivel én eddig csak azt hajtottam

Előzmény: #13 hozzászólása



Engem még azok a facsapágyak aggasztanak miért nem lehetet golyósat belettni mert az legalább nem eszi meg a tengelyt vagy tévedek?

Előzmény: #11 hozzászólása



Neked van 2056-od olvastam már a régebbi fórumokban.Sajnos felénk talán egy jd-t láttam aratni igy szinte semmit sem tudok róluk. Nézegettem neten a 2266-ot meg a 2264-eseket ezekről mi a véleményed? érban sem voltak nagyon rosszak

Előzmény: #9 hozzászólása



Menyire nagy a szemvesztesége repében? nekem ez egy nagyon fontos dolog mivel főleg emiatt is lessz gépcsere Mede elüszokott fordulni? A motorerőt elegendőnek érzed a gép teljesítményéhez? A kérdéseim lehet hogy furák de szerintem nem azt kell figyelembe venni hogy egy gép mennyit és hogyan tud levágni buzából hanem hogy boldogul a repcében.

Válasz #7 hozzászólás

Megvagy vele elégedve? Ujonnan veted vagy használtan? Repcét vágtál vele?

Előzmény: #3 hozzászólása



Heló te mt hajtassz?

Előzmény: #2 hozzászólása



Nézelődök minkét irányba. csak mérlegelni próbálok minden lehetőséget.
Valami olyasmit keresek aminek hasonlóan egyszerü a kezelhetősége mint az 516-nak és a teljesitménye is akörüllegyen.

Előzmény: #23 hozzászólása



Én is hallotam mát hogy aki nitroszolozik az utánna két három hétig ne nézze meg a táblát de utánna lehet gyönyörködni.

Előzmény: #17 hozzászólása



Karbamidot feloldani eröl még nem hallottam szorni se szoktuk. Mi a tarlókezeléskor szoktunk döglött amoniunitrátot feloldani.

Előzmény: #13 hozzászólása



Azért ezt nemteljesen tudom elhinni láttam gabonatáblát nitroszol után egy héttel ahol duplán kapott ott tény és való hogy megcsipte a leveleit de 3 héttel későb méregzöldvolt az egész tábla. Ez azért meggyözö nem

Előzmény: #6 hozzászólása



Mi is ijen fuvokát vettünk és ezért esett a választásunk a Bertu permetezőre álítólag ezek nagyon birják de az egyértelmü hogy minden permetezés után mosni kell a gépet de nemcsak a permetezőt a taraktort is.

És mien fúvókát használtok?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Támogatott tartalom
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
Így lehet igényelni a húshasznú szarvasmarha állatjóléti támogatást
A kérelmeket 2024. június 3. napjától 2024. július 3. napjáig kell benyújtani.
John Deere SF6000 RTK antenna 4G modem
John Deere SF6000 RTK antenna 4G modem

3.000.000 Ft

LEZ-2 szárzúzó
LEZ-2 szárzúzó

1.350.000 Ft

MERCEDES BENZ E220
MERCEDES BENZ E220

5.300.000 Ft

Csirke vörös vegyes hasznú előnevelt 4 hetes eladó
Csirke vörös vegyes hasznú előnevelt 4...

900 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]